Vzduchový filtr pro čínské skútry s motorem GY6 50cc (139QMA/QMB)
- kompletní airbox sání včetně vzduchového filtru
- přesná náhrada za originální filtr
- kvalitní zpracování
Vhodné pro:
Aprilia SR 50 AC
Yuki Matrix 50
Keeway F-Act 125 City
Keeway F-Act 50
Keeway F-Act 50 Evo
Keeway Hurricane 50
Keeway Milan 50
Keeway RY6 50
Keeway RY8 50
Keeway Swan 50
Azel Samar 50
Barton Energy 50
Barton Falcon 50
Barton Firefox 50
Barton Firestorm 50
Barton Galactic 50
Barton Orlando 50
Barton RS 50
Barton Voyager 50
Benda Buzzard 50
Benzer Barnet GP50
Benzer Colorado 50
Benzer Columbia 50
Benzer Dacota 50
Benzer Florida 50
Benzer Indiana 50
CPI Aragon 50
CPI Aragon GP50
CPI Bingo 50
CPI GTX 50
CPI Hussar 50 (E1)
CPI Hussar 50 (E2)
Inca Street 50
Jonway Eagle 50
Junak 50 102
Junak 50 103
Junak 50 104
Junak 50 105
Junak 50 305
Junak 50 608
Junak 50 609
Junak 50 804
Junak 50 805
Junak Qmpel 50
Kingway Guliver 50
Longjia Estate 50
Longjia Firefox 50
Longjia LJ50QT-2L 50 Digita 51
Longjia LJ50QT-4 50 Sharpy
Longjia LJ50QT-5 50
Longjia LJ50QT-F 50 Alien
Longjia LJ50QT-K 50 Exacly
Longjia LJ50QT-M 50
Longjia Trevis 50
RM Motor RX7 50
Romet 700 50
Romet 707 50
Romet 717 50 AC
Romet 727 Premium 50
Romet 737 50
Romet 747 50
Romet 757 50
Romet 767 50
Romet 787 50
Romet 797 50
Romet Blu City 50
Romet RXL ECO 50
Romet Safari Route 50
Romet Target City 50
Romet White City 50
Romet Zenit 50
Zipp Axis 50
Zipp Azer 50
Zipp Jazzy 50
Zipp Otis 50
Zipp Quantum 50
Zipp Quantum 50 GT5
Zipp Quantum 50 GTS
Zipp Quantum 50 R
Zipp Quantum 50 RS
Zipp Rooster 50
Zipp Simpli 50
Zipp Storm 50
Zipp Triad III 50
Zipp ZICO Simpli 50
Zumico Aion 50
Zumico Eos 50
Zumico Ignis 50
Gufero motoru (gufero převodovky) pro motocykly od italské značky Centauro
- jsou vyráběna ze speciálního materiálu vysoce odolného proti tepelnému a mechanickému namáhání a tvrdnutí (stárnutí)
- materiál rovněž vyniká nízkým koeficientem tření, odolností proti olejům a příměsím v kapalinách
- zaručuje stálost těsnícího účinku v motoru, převodové skříni, klikové skříni i v náročných podmínkách
- simerinky převodové skříně Centauro zabraňují nežádoucímu úniku oleje po dlouhou dobu
- sortiment zahrnuje různé materiály (pryžová NBR, vitonová FKM, MVQ silikonová, atd.) a různá provedení (dvoubřitá, jednobřitá, jednobřitá s prachovkou, atd.)
- vnitřní průměr "A" = 20mm
- vnější průměr "B" = 40mm
- výška "H" = 7mm
CENA UVEDENA ZA 1 KUS (DODÁVÁNO V BALENÍ PO 1 KUSE!!)
Upozornění: nákres zobrazuje hlavně rozměry (vnitřní průměr A / vnější průměr B / výška H)! Počet břitů a ostatní parametry nejsou z nákresu patrné - jedná se o ilustrační nákres!
Gufero motoru (gufero převodovky) pro motocykly od italské značky Centauro
- jsou vyráběna ze speciálního materiálu vysoce odolného proti tepelnému a mechanickému namáhání a tvrdnutí (stárnutí)
- materiál rovněž vyniká nízkým koeficientem tření, odolností proti olejům a příměsím v kapalinách
- zaručuje stálost těsnícího účinku v motoru, převodové skříni, klikové skříni i v náročných podmínkách
- simerinky převodové skříně Centauro zabraňují nežádoucímu úniku oleje po dlouhou dobu
- sortiment zahrnuje různé materiály (pryžová NBR, vitonová FKM, MVQ silikonová, atd.) a různá provedení (dvoubřitá, jednobřitá, jednobřitá s prachovkou, atd.)
- vnitřní průměr "A" = 20mm
- vnější průměr "B" = 35mm
- výška "H" = 6mm
CENA UVEDENA ZA 1 KUS (DODÁVÁNO V BALENÍ PO 1 KUSE!!)
Upozornění: nákres zobrazuje hlavně rozměry (vnitřní průměr A / vnější průměr B / výška H)! Počet břitů a ostatní parametry nejsou z nákresu patrné - jedná se o ilustrační nákres!
Jednotka zapalování (CDI jednotka / modul zapalování) pro skútry Kymco
- řídící zapalovací modul zaručuje nezávislost síly jiskry na otáčkách a proto se zlepšují funkce motoru i při nižších otáčkách
- modulové boxy zapalování (Ignition CDI Box) jsou také známé jako systémy zapalování s výbojem kondenzátoru
- tyto zapalovací jednotky ukládají energii a poté ji téměř okamžitě uvolňují pro účinné zapalování motoru
- tento elektronický systém, který funguje jako spouštěcí mechanismus, se běžně používá v motocyklech, čtyřkolkách, vodních skútrech i silničních skútrech
- vhodné pro skútry, motocykly a čtyřkolky (kontrola možnosti připojení a použití viz. fotografie) - před montáží je nezbytně nutné provést důkladnou kontrolu elektrické soustavy motocyklu, aby nedošlo k okamžitému poškození nového regulátoru
- každý modul CDI prochází před prodejem přísným vícebodovým testovacím programem a splňuje standardy jak pro kvalitu, tak pro montáž
Parametry:
- 12V
- 1x konektor (2 kontakty)
- 1x konektor (4 kontakty)
Jednotky zapalování CDI v poslední fázi výroby procházejí důkladnou kontrolou a zkoušením - každý je plně funkční.
Výrobek je určen výhradně pro montáž odborným servisem a z důvodu povahy jeho použití se na něj vztahuje záruka pouze na mechanické vady (nikoliv funkčnost).
Záruka se nevztahuje na špatné zapojení a neodbornou montáž, úpravy konektorů a kabeláže, a na vady zapříčiněné závadou v elektrické soustavě motocyklu - neboť vadný elektrický systém či závada v elektrické soustavě motocyklu, která způsobila prvotní závadu, znehodnotí a nevratně poškodí i tento nový díl.
Ložisko horního oka ojnice pro pístní čep od značky PROX
- jehlová ložiska PROX jsou vyráběna přesně podle OEM parametrů v Japonsku stejným výrobcem, který dodává do prvovýroby japonských i evropských značek
- osazeny vysoce kvalitně zpracovanými jehlami, které disponují dlouhou životností a nízkým koeficientem tření
- klec vyrobena z legované oceli nejvyšší kvality, jenž díky tepelné úpravě a legování disponuje tvrdším povrchem
- plnohodnotná náhrada za originální díl ("Made in Japan")
- vnitřní průměr "A" = 15mm
- vnější průměr "B" = 19mm
- šířka "C" = 17mm
Toto ložisko nahrazuje originální díl (originální kód OEM):
Yamaha 93310-21510
Válečky variátoru (kroužky závaží do variátoru) pro skútry s variátorovým pohonem na zadním kole
- kvalitní válečky pro zajištění dlouhodobé funkčnosti při výměně opotřebovaných válečků, které již neplní svoji funkci
- díky opotřebovaným válečkům variátor nefunguje správně a neposkytuje maximální výkon a dochází nenadálému poklesu otáček
- správně vybrané válečky snižují riziko ztráty výkonu skútru (nevhodně zvolené válečky mohou snížit výkon skútru i o několik koní)
Při výběru válečků do variátoru je vhodné vzít v úvahu:
- nesprávně vybrané příliš lehké válečky nabídnou výborný rozjezd, ale motor se pohybuje ve vysokých otáčkách a "řazení" je pomalé a pomalá je i maximální rychlost
- nesprávně vybrané příliš těžké válečky zapříčiňují pomalý ("těžkotonážní") rozjezd s nízkým náběhem výkonu motoru díky nízkým otáčkám a každé další zrychlení má velmi pomalý nástup.
Balení = sada 6 ks
Rozměry:
- vnější průměr: 20mm
- výška: 12mm
- váha: 13g
Vhodné pro skútry:
Aprilia
Kymco
MBK Doodo
MBK XC
MBK XQ
Yamaha VP125 X-City
Yamaha XC125 Cygnus
Yamaha XN125
Yamaha XQ125Master
Yamaha YP125 X-Max
Yamaha YP250 X-Max
Yamaha Tricity125i
Yamaha Tricity 150i
Honda SH300 / 07-
Honda SH150i / 13-
Honda Forza NSS300 / 13-
Honda PCX125i / 10-14
Honda SH125
Honda PCX150i
Honda Silver Wing FJS400
Honda Silver Wing FJS600
Honda Lead100 SCV100
Honda Vision110 NSC110
Honda Lead110 NHX110
Honda Lead100 SCV100
Honda Spacy CH150
Honda Pantheon
Honda NES125
Honda SH125i
Honda SH 150i
Honda Helix CN250
Honda Foresight FES250
Honda Forza NSS250
Honda Jazz NSS250
Honda Spacy CH125
Honda NES150
Honda Dylan SES125
Honda Dylan SES150
Honda S-Wing FES125i
Honda S-Wing FES150i
Honda Pantheon FES150i
Honda Passion125i
Honda Passion150i
Honda PCX125i
a další
Vzduchový filtr pro čínské skútry
- kompletní airbox sání včetně vzduchového filtru
- přesná náhrada za originální filtr
- kvalitní zpracování
Gufero motoru (gufero převodovky) pro motocykly od italské značky Centauro
- jsou vyráběna ze speciálního materiálu vysoce odolného proti tepelnému a mechanickému namáhání a tvrdnutí (stárnutí)
- materiál rovněž vyniká nízkým koeficientem tření, odolností proti olejům a příměsím v kapalinách
- zaručuje stálost těsnícího účinku v motoru, převodové skříni, klikové skříni i v náročných podmínkách
- simerinky převodové skříně Centauro zabraňují nežádoucímu úniku oleje po dlouhou dobu
- sortiment zahrnuje různé materiály (pryžová NBR, vitonová FKM, MVQ silikonová, atd.) a různá provedení (dvoubřitá, jednobřitá, jednobřitá s prachovkou, atd.)
- vnitřní průměr "A" = 20mm
- vnější průměr "B" = 42mm
- výška "H" = 7/9mm
CENA UVEDENA ZA 1 KUS (DODÁVÁNO V BALENÍ PO 1 KUSE!!)
Upozornění: nákres zobrazuje hlavně rozměry (vnitřní průměr A / vnější průměr B / výška H)! Počet břitů a ostatní parametry nejsou z nákresu patrné - jedná se o ilustrační nákres!
Klíč na olejové filtry (nástrčná hlavice) pro jednoduchou montáž a demontáž olejového filtru.
Vybaven otvorem (čtyřhran) pro nasazení ráčny gola-sady o rozměru 3/8".
- vnitřní průměr hlavice - 73 mm
- počet vnitřních hran hlavice - 12 hran
- připojovací otvor pro gola-sadu - čtyřhran 3/8"
Vhodné pro olejové filtry:
HF184 (Gilera, Aprilia, Adiva, Peugeot, Malaguti)
Ložisko horního oka ojnice pro pístní čep od značky PROX
- jehlová ložiska PROX jsou vyráběna přesně podle OEM parametrů v Japonsku stejným výrobcem, který dodává do prvovýroby japonských i evropských značek
- osazeny vysoce kvalitně zpracovanými jehlami, které disponují dlouhou životností a nízkým koeficientem tření
- klec vyrobena z legované oceli nejvyšší kvality, jenž díky tepelné úpravě a legování disponuje tvrdším povrchem
- plnohodnotná náhrada za originální díl ("Made in Japan")
- vnitřní průměr "A" = 22mm
- vnější průměr "B" = 27mm
- šířka "C" = 23,8mm
Toto ložisko nahrazuje originální díl (originální kód OEM):
Artic Cat
Ložisko horního oka ojnice pro pístní čep od značky PROX
- jehlová ložiska PROX jsou vyráběna přesně podle OEM parametrů v Japonsku stejným výrobcem, který dodává do prvovýroby japonských i evropských značek
- osazeny vysoce kvalitně zpracovanými jehlami, které disponují dlouhou životností a nízkým koeficientem tření
- klec vyrobena z legované oceli nejvyšší kvality, jenž díky tepelné úpravě a legování disponuje tvrdším povrchem
- plnohodnotná náhrada za originální díl ("Made in Japan")
- vnitřní průměr "A" = 22mm
- vnější průměr "B" = 27mm
- šířka "C" = 24,8mm
Toto ložisko nahrazuje originální díl (originální kód OEM):
Polaris
Ski-Doo
Ložisko horního oka ojnice pro pístní čep od značky PROX
- jehlová ložiska PROX jsou vyráběna přesně podle OEM parametrů v Japonsku stejným výrobcem, který dodává do prvovýroby japonských i evropských značek
- osazeny vysoce kvalitně zpracovanými jehlami, které disponují dlouhou životností a nízkým koeficientem tření
- klec vyrobena z legované oceli nejvyšší kvality, jenž díky tepelné úpravě a legování disponuje tvrdším povrchem
- plnohodnotná náhrada za originální díl ("Made in Japan")
- vnitřní průměr "A" = 22mm
- vnější průměr "B" = 27mm
- šířka "C" = 25mm
Toto ložisko nahrazuje originální díl (originální kód OEM):
Kawasaki 13033-3703
Sada polepů na ráfek pro motocykly od italského výrobce PROGRIP
- určeno pro silniční motocykly
- kvalitní materiály vyrobené v Itálii (Made in Italy)
- dodáváno v sadě (8ks pro obě strany obou kol většiny silničních motocyklů)
- před aplikací na ráfek je potřeba dokonale vyčistit a odmastit povrch ráfku
Šířka pásku v nejširším bodě - 12mm
Délka pásku (po obvodě) - přibližně 41cm
Motocyklové rukojeti Progrip ve dvouvrstvém provedení určené pro silniční motocykly.
Dvouvrstvá konstrukce nabízí kompromis mezi pohodlným držením a delší životností rukojeti.
Vnitřní tvrdší vrstva (HARD - tvrdost SH 58) udržuje stálý tvar rukojetí, zabezpečuje pevné spojení s řidítky a eliminuje možnost protáčení.
Vnější měkčí gelová vrstva (SOFT - tvrdost SH 15) zajišťuje pohodlé a pevné uchopení pro dokonalou kontrolu řízení.
- dvouvrstvé (DUAL Layer)
- otevřený konec rukojetí
- průměr - 22 / 25mm
- délka - 122mm
- tvrdost materiálu - vnitřní SH 58 / vnější SH 15
Značka Progrip nabízí široký sortiment rukojetí pro off-roadové motocykly, silniční motocykly, skútry, čtyřkolky, vodní skútry, sněžné skútry a jízdní kola.
Pro každou aplikaci je možnost výběru z několika modelů (designů), různých kvalitativních provedení (1-vrstvé / 2-vrstvé / 3-vrstvé) a také různých délek (sortiment zahrnuje více jak 100 modelů).
Všechny rukojeti jsou vyráběny v Itálii již od roku 1925, kdy se nejprve vyráběli z buvolích rohů. Kolem roku 1945 se začali rukojet vyrábět z plastů a denní produkce byla kolem 1.000ks. Nyní se rukojeti Progrip výrábí pomocí nejmodernějších technologií z kvalitních, nezávadných a normalizovaných materiálů a denní produkce převyšuje 100.000ks.
Rukojeti značky Progrip používali a používají jezdci nejvyšší světové úrovně:
MotoGP - Marc Marquez, Loris Capirossi, Cal Crutchlow, Toni Elias, Stefan Bradl, Esteve Rabat, Colin Edwards, Karel Abraham a další ...
MXGP - Antonio Cairoli, Tim Gajser, Romain Febvre, Max Nagl, Tanel Leok, Max Anstie, Christophe Pourcel, Jeremy van Horebeek, David Philippaerts a mnoho dalších ...
Enduro - Matthew Phillips, Juha Ahola, Alex Salvini, Matti Seistola, Oscar Polli, Franco Picco, Danny La Porte a další.
PROGRIP = Comfort and technology for your hands!
Motocyklové rukojeti Progrip ve dvouvrstvém provedení určené pro silniční motocykly.
Dvouvrstvá konstrukce nabízí kompromis mezi pohodlným držením a delší životností rukojeti.
Vnitřní tvrdší vrstva (HARD - tvrdost SH 58) udržuje stálý tvar rukojetí, zabezpečuje pevné spojení s řidítky a eliminuje možnost protáčení.
Vnější měkčí gelová vrstva (SOFT - tvrdost SH 15) zajišťuje pohodlé a pevné uchopení pro dokonalou kontrolu řízení.
- dvouvrstvé (DUAL Layer)
- plný konec rukojetí
- průměr - 22 / 25mm
- délka - 122mm
- tvrdost materiálu - vnitřní SH 58 / vnější SH 15
Značka Progrip nabízí široký sortiment rukojetí pro off-roadové motocykly, silniční motocykly, skútry, čtyřkolky, vodní skútry, sněžné skútry a jízdní kola.
Pro každou aplikaci je možnost výběru z několika modelů (designů), různých kvalitativních provedení (1-vrstvé / 2-vrstvé / 3-vrstvé) a také různých délek (sortiment zahrnuje více jak 100 modelů).
Všechny rukojeti jsou vyráběny v Itálii již od roku 1925, kdy se nejprve vyráběli z buvolích rohů. Kolem roku 1945 se začali rukojet vyrábět z plastů a denní produkce byla kolem 1.000ks. Nyní se rukojeti Progrip výrábí pomocí nejmodernějších technologií z kvalitních, nezávadných a normalizovaných materiálů a denní produkce převyšuje 100.000ks.
Rukojeti značky Progrip používali a používají jezdci nejvyšší světové úrovně:
MotoGP - Marc Marquez, Loris Capirossi, Cal Crutchlow, Toni Elias, Stefan Bradl, Esteve Rabat, Colin Edwards, Karel Abraham a další ...
MXGP - Antonio Cairoli, Tim Gajser, Romain Febvre, Max Nagl, Tanel Leok, Max Anstie, Christophe Pourcel, Jeremy van Horebeek, David Philippaerts a mnoho dalších ...
Enduro - Matthew Phillips, Juha Ahola, Alex Salvini, Matti Seistola, Oscar Polli, Franco Picco, Danny La Porte a další.
PROGRIP = Comfort and technology for your hands!
Motodíly od A do Z
|
MTZ Mototechnika s.r.o.Telefon: 601 303 001 / 601 303 002 601 303 003 / 601 303 004 E-mail: info@mototechnika.cz Prodejna:
U Blatenského mostu 1482 Pondělí - Pátek 8:00-12:00 / 13:00-16:00 hod. |
Informace |
O společnosti |
Zboží bylo přidáno do košíku