Vodící pouzdro do předních vidlic (pérování) od výrobce dodávajícího do prvovýroby výrobců pérování - jsou plnohodnotnou náhradou za originální díl (OEM Replacement), protože shodná pouzdra jsou osazována v prvovýrobě.
Použitý materiál, povrchová teflonová úprava a výrobní tolerance jsou naprosto přesné s těmi, které byly konstrukčně navrženy při vývoji celé vidlice.
Přesné rozměry:
- vnitřní průměr "A" = 41,7mm
- vnější průměr "B" = 43,7mm
- výška "L" = 20mm
- teflonový povrch = vnější strana "tef-out"
CENA UVEDENA ZA 1 KUS (DODÁVÁNO V BALENÍ PO 2 KUSECH!!) - při objednávce nutno zadat množství 2 kusy.
Toto pouzdro nahrazuje originální pouzdro OEM.
Honda 51415-MCF-003
Honda 51415-KCY-761
Honda 51415-MAZ-003
Honda 51415-NXA-003
KTM 43570617
Husqvarna 43570617
Pro účely vyhledávání lze použít obchodní označení ostatních výrobců: 41,5x43,5x20 / 41,7x43,7x20 / 42x44x20
Upozornění: Protože se rozměry mohou lišit v desetinách milimetru má tento údaj pouze informativní charakter - přesné rozměry jsou uvedeny výše!
Vhodné pro motocykly:
Aprilia 750 Dorsoduro / 07-15
Aprilia RSV1000 / 98-03
Aprilia RSV4 1000R / 10
Aprilia SL1000 Falco / 99-03
Aprilia Tuono 1000 / 02-11
BMW R1200 Nine / 16-20
Cagiva 650 Raptor / 03-07
Cagiva 1000 Raptor / 03-05
Ducati Monster 600 / 91-01
Ducati Monster 821 / 14-20
Ducati 848 Streetfighter / 08-14
Honda CB1000 / 92-96
Honda CB1000R / 08-20
Honda CB1300 / 05-16
Honda CB900F Hornet / 02-07
Honda CBR1000RR / 04-11
Honda CBR900RR (CBR929RR) / 00-01
Honda CBR900RR (CBR954RR) / 02-03
Honda RC51 /00-05
Honda VFR750R / 87-93
Honda VTR1000 SP1 / 00-01
Honda VTR1000 SP2 / 02-06
Honda CB1100 SF X11 / 99-05
Honda XL1000V Varadero / 99-09
Honda XL600V Transalp / 87-92
Honda XL600R / 85-87
Honda XR400R / 96-16
Honda XR600R / 96-16
Honda XR650L / 96-16
Kawasaki KDX200 / 91-00
Kawasaki KDX220 / 91-00
Kawasaki KDX250 / 91-00
Kawasaki KLX250R / 93-96
Kawasaki KLX300R / 97-03
Kawasaki KLZ1000 Versys / 12-20
Kawasaki ZR7 / 99-04
Kawasaki ZRX1100 / 97-00
Kawasaki ZRX1200 / 01-06
Kawasaki ZX-7R / 96-02
Kawasaki ZX-7RR / 96-99
Kawasaki ZXR750 / 89-95
Kawasaki ZZR1100 / 90-01
Kawasaki ZZR1200 / 02-05
KTM 1190 RC8 / 07-13
KTM Duke 790 / 18-20
KTM RC390 / 14-20
Moto Guzzi Griso 850 / 07-15
Suzuki DL1000 V-Strom / 04-13
Suzuki DL650 V-Strom 04-11
Suzuki DR250 / 90-97
Suzuki DR350 / 90-97
Suzuki DR650 / 90-97
Suzuki DR650SE / 96-17
Suzuki GSF1200 Bandit / 96-06
Suzuki GSF1250 Bandit / 07-15
Suzuki GSR600 / 06-11
Suzuki GSX1300 B-King / 06-15
Suzuki GSX-R1100 / 95-97
Suzuki GSX-R1100 / 89-92
Suzuki GSX-R750 / 88-95
Suzuki RF900 / 94-97
Suzuki TL1000 / 98-01
Triumph Speed Triple 1050 / 05-20
Triumph Thunderbird 900 Sport / 95-04
Triumph Tiger 1050 / 07-11
Triumph Tiger 800 / 10-14
Triumph Tiger 800 XC, XR, XRT, XRX / 10-20
Triumph Tiger 900 / 95-04
Triumph Trophy 1200 / 91-94
Triumph Trophy 900 / 91-94
Yamaha FZ6 Fazer / 04-13
Yamaha FZR1000 Exup / 89-95
Yamaha FZR400RR / 89-94
Yamaha FZS1000 Fazer / 01-05
Yamaha MT-01 1670 / 05-10
Yamaha TDM900 / 01-08
Yamaha TT600 / 89-96
Yamaha TTR250 / 04-06
Yamaha V-MAX 1200 / 92-07
Yamaha XJR1200 / 95-99
Yamaha XJR1300 / 98-16
Yamaha XT600E / 95-98
Yamaha XT600R / 04-12
Yamaha XTZ660 Tenere / 91-96
Yamaha YZF-R6 / 98-04
a další...
Řemen variátoru pro skútry (837x16,8x8,5mm)
- řemeny z našeho portfolia jsou plnohodnotnou náhradou sériového řemene
- umožňují plně využít výkon motoru, aniž by byla ohrožena jeho životnost a spolehlivost
- řemeny se vyznačují vysokou odolností a velmi tichým chodem
Parametry:
- délka: 837mm
- šířka: 16,8mm
- výška zubu (tloušťka): 8,5mm
Nahrazuje originální díl (OEM Replacement):
Cagiva, Ducati, Macchi, Husqv. 00G02602371
Derbi 00G02605371
Vhodné pro motocykly:
Cagiva PROGRESS ARIA 50 / 97-99
Cagiva PROGRESS LC50 / 36
Derbi ATLANTIS AIR 50 / 99-01
Derbi ATLANTIS LC50 / 99-01
Derbi HUNTER MANHATTAN 50 / 96-97
Derbi PADDOCK ARIA 50 / 98-99
Derbi PREDATOR ARIA 50 / 98-01
Derbi PREDATOR LC50 / 98-01
Před objednáním je potřeba pečlivě zkontrolovat manuál motocyklu nebo parametry původního řemene.
»» Značka Gates vyrobila jako první na světě klínový řemen (vynalezl ho John Gates) a od založení firmy v roce 1911 je firma lídrem ve výrobě klínových řemenů, V-žebrovaných řemenů i ozubených řemenů.
- Boost to jsou kvalitní řemeny ve variantách Reinforced (vyztužený) a Super Reinforced
Značka Gates je významný dodavatelem hnacích rozvodů pro automobilový průmysl - rozvodové řemeny, klínové Micro-V řemeny, napínací kladky nebo pryžové hadice značky Gates je možné nalézt jako originální díl v automobilech Volkswagen, Audi, Škoda, Mercedes Benz, Honda, Porsche, Ferrari, Toyota, Volvo, Ford, Mazda, atd. V současnosti Gates dodává své výrobky více než 30 značkám OEM (Original Equipment Manufacturer – dodavatel prvovýroby) do jejich výrobních závodů po celém světě.
»» Athena v současné době nabízí kompletní, aktualizovaný sortiment náhradních dílů pro převodovky skútrů a maxiskútrů, jako jsou variátory, korektory točivého momentu a hnací řemeny.
- Athena to jsou kvalitní řemeny pro dlouhou životnost ve variantách Gold - standardní řemeny s dobrým poměrem kvalita/cena a Platinum - řemeny nejvyšší řady vhodné pro použití u vysoce výkonných nebo vyladěných motorů. Umožňují vám plně využít výkon motoru, aniž by byla ohrožena životnost a spolehlivost.
Athena, založená v roce 1973 jako malá řemeslná firma, je dnes mezinárodní společností, která vyrábí a distribuuje produkty po celém světě a může se pochlubit ročním globálním obratem 146,8 milionů eur. Značka Athena je zárukou inovace a kvality. Všechny produkty, od nejmenších až po ty nejsložitější komponenty, jsou vyrobeny kombinací vysoce specializovaného know-how a nejmodernějších technologií.
»» Dayco se řadí ke světovým lídrům v oblasti dodávek náhradních dílů. Největší část jeho portfolia tvoří originální vybavení (OEM), především pásy a díly řemenových pohonů.
Dayco se zaměřuje především na výrobu drážkových, klínových a rozvodových řemenů. Kromě těchto dílů věnuje velkou pozornost také produkci rozvodových sad (např. s vodními pumpami).
- Dayco to jsou kvalitní řemeny ve variantách Reinforced (vyztužený aramidovými vlákny), Super Reinforced a Hyper Reinforced High Performance
Racingové motocyklové neopreny předních vidlic od značky PROX.
Chrání kluzáky a gufera předních vidlic před mechanickým poškozením a prachem.
Chrániče tlumičů jsou vyrobeny z vysoce kvalitního neoprénového materiálu, který zaručuje vysokou elasticitu, pevnost a odolnost proti všem nečistotám a vodě, které zvyšují opotřebení gufer, prachovek a kluzáků.
CENA UVEDENA ZA 1 KUS (DODÁVÁNO V BALENÍ PO 2 KUSECH!!) - při objednávce nutno zadat množství 2 kusy.
Motocyklové zapalovací svíčky NGK jsou nejčastěji používané svíčky jak v prvovýrobě, tak i v náhradních dílech.
Většina svíček je k dispozici ve více kvalitativních variantách:
- se standardní elektrodou
- platinovou elektrodou
- iridiovou elektrodou
- rozměr klíče = 21
- rozměr závitu = M14x1,25
- délka závitu = 19mm
- varianta svíčky = Racing
Tato svíčka je ekvivalentní náhradou se svíčkami následujících výrobců:
ACDelco R41XL
Bosch 0242255502
Bosch 0242255504
Bosch W3CC
Bosch WR2CC
Bosch WR3CC
Bosch WR3CS
Bosch 7529
Brisk LR11SL
Champion 1025
Champion 8902
Champion C61C
Champion OE091
Champion OE091T10
Champion QC57
Champion QN84
Champion RN2C
Champion 785
Denso 4049
Denso 5317
Denso 5714
Denso IW01-27
Denso IW27
Denso W27ESR-V
Denso W27ESRV
Denso 4049
Honda 98079-59649
Honda 98079-59659
Honda 98079-59679
Kawasaki 92070-1063
Kawasaki E92070-1063
Motorcraft AG701
NGK 3230
Yamaha 90793-20135
Yamaha 94701-00324
Yamaha 94702-00324
Yamaha 94709-00324
NGK je světoznámý výrobce zapalovacích svíček, žhavicích svíček, Lambda sond a krytů svíček (fajfek).
Díky pokrokové konstrukci, používání moderních technologií ve výrobě a použití kvalitních materiálů jsou nejvhodnější volbou pro dosažení maximálního výkonu a zároveň vysoké spolehlivosti.
Značka NGK je celosvětově největším dodavatelem do prvovýroby automobilů, motocyklů, vodních skútrů. Často se podílí na vývoji nejvhodnějšího řešení pro danou aplikaci již v počáteční fázi vývoje motoru společně s konstruktéry výrobce motoru, tak aby byly splněny všechny požadavky a normy a dosažena vysoká spolehlivost, účinnost a výkon za všech provozních podmínek.
Ve výrobě jsou používány nejmodernější technologie, plně automatické výrobní linky, systém řízení výrobních a kvalitativních procesů dle předních světových norem.
NGK dodává do prvovýroby například automobilek - Alfa Romeo, AMG, Audi, BMW, Daewoo, Daihatsu, Daimler Chrysler, Fiat, Ford, General Motors, Hyundai, Kia, Lanica, Land Rover, Lexus, Lotus, Maserati, Maybach, Mazda, Mercedes, Mini, Mitsubishi, Nissan, Opel, Peugeot, Renault, Rover, Saab, Smart, Suzuki, Škoda, Toyota, Volkswagen, Volvo a dalším ...
Vodící pouzdro do předních vidlic (pérování) od výrobce dodávajícího do prvovýroby výrobců pérování - jsou plnohodnotnou náhradou za originální díl (OEM Replacement), protože shodná pouzdra jsou osazována v prvovýrobě.
Použitý materiál, povrchová teflonová úprava a výrobní tolerance jsou naprosto přesné s těmi, které byly konstrukčně navrženy při vývoji celé vidlice.
Přesné rozměry:
- vnitřní průměr "A" = 46,7mm
- vnější průměr "B" = 48,7mm
- výška "L" = 20mm
- teflonový povrch = vnější strana "tef-out"
CENA UVEDENA ZA 1 KUS (DODÁVÁNO V BALENÍ PO 2 KUSECH!!) - při objednávce nutno zadat množství 2 kusy.
Pro účely vyhledávání lze použít obchodní označení ostatních výrobců: 46,5x48,5x20 / 46,7x48,7x20 / 47x49x20
Upozornění: Protože se rozměry mohou lišit v desetinách milimetru má tento údaj pouze informativní charakter - přesné rozměry jsou uvedeny výše!
Vhodné pro motocykly:
Husqvarna 701 Supermoto / 16-19
KTM 690 Duke / 08-17
KTM 690 SMC / 08-11
KTM 790 Adventure / 20-22
KTM 950 Adventure / 03-05
KTM 950 Supermoto / 05-08
KTM 950 Superenduro -05-08
KTM 990 Adventure / 06-12
KTM 990 Super Duke / 04-13
KTM 1050 Adventure / 15-16
KTM 1090R Adventure / 17-20
KTM 1190 Adventure / 13-16
KTM 1290 Super Adventure / 14-20
KTM 12920 Super Duke / 14-20
Triumph Tiger 1200 XCA, XCX, XR, RT, RX, XRX 07-20
Prachovky předních vidlic (Stěrací kroužek pérování) pro motocykly v ekonomické alternativě
- těsnící stěrací kroužky předních vidlic v této ekonomické variantě jsou ekvivalentní a plnohodnotnou náhradou za originální těsnící prvky pérování
- jedná se o výrobek od značek Athena nebo Centauro nebo Ariete nebo AllBalls
- poskytují dobrou užitnou hodnotu (výhodný poměr cena/výkon) pro standardní použití
- jsou vyrobeny podle originální (OEM) specifikace a parametrů pro bezproblémovou repasi předních vidlic
- konstrukčně jsou navržena tak, aby bylo dosaženo těsnosti při zachování minimálního tření pro hladký chod přední vidlice
- umožňují snadnou a rychlou montáž pro daný model, typ a rok výroby motocyklu - kontrola možnosti použití viz. rozměry a fotografie!
CENA UVEDENA ZA 1 KUS (DODÁVÁNO V BALENÍ PO 2 KUSECH!!) - při objednávce nutno zadat množství 2 kusy.
Rozměry:
- vnitřní průměr (pro průměr vidlice) A: 43mm
- vnější průměr (celkový) C: 55,5mm
- výška osazení G: 5,5mm
- výška (celková) E: 9mm
(rozměry jsou orientační, protože výrobce žádné neuvádí)
Toto těsnění přední vidlice odpovídá originálnímu dílu (OEM Reference No):
Suzuki 51173-14330
Honda 51425-KA4-701
Honda 51425-KA3-731
Gufera předních vidlic (simerinky předních vidlic) je potřeba objednat samostatně.
»» Athena v současné době nabízí kompletní sortiment těsnících prvků a komponentů pro motocykly, skútry, maxiskútry a čtyřkolky. Kvalita olejových těsnění předních vidlic od značky Athena umožňuje bezproblémovou výměnu za originální produkty, a zajišťuje vynikající výkon z hlediska hladkosti, odolnosti vůči vysokým teplotám a vysoké odolnosti proti opotřebení.
»» Centauro je italský výrobce, který své výrobky dodává do prvovýroby motocyklů (hlavně italským výrobcům, ale i dalším evropským výrobcům). Gufera této značky disponují odolností proti oděru, proti vysokým teplotám a hlavně odolností proti chemickému působení maziv s aditivy, které se používají zejména v moderních vidlicích.
»» Ariete nabízí gufera pro přední vidlice ze speciálního materiálu (směs bohatá na grafit se samomaznými vlastnostmi), který nabízí vysokou odolnost proti mechanickému opotřebení, teplu a oděru vlivem funkce předního odpružení motocyklu. Přesně broušené těsnící břity zajišťují zvýšený výkon a nízkou přilnavost pro mimořádně hladký chod.
»» All Balls disponuje širokým sortimentem těsnících komponentů pérování s patentovanou technologií Max-Life, která prodlužuje jejich životnost. Simerinky nabízí lepší odtrhávací moment a menší tření. Většina typů je potažena speciálním mazivem pro zlepšení reakce a je trojitě utěsněna pro eliminaci úniku oleje.
Upozornění - pro co nejlepší funkci vidlice dodržujte servisní interval dle manuálu výrobce motocyklu a udržujte prostor v okolí prachovky i mezi prachovkou a guferem neustále v čistotě, neboť většina tekoucích těsnění předních vidlic je zapříčiněna drobnými částečky nečistot zachycenými v těsnících komponentech. V některých případech může být důvodem i poškození trubky přední vidlice nebo neznačková gufera vyrobená z ne zcela vhodného materiálu (dokonale ověřeným materiálem disponují hlavně gufera a prachovky od japonské značky NOK).
Věnujte pozornost stavu pérování motocyklu a periodicky provádějte inspeci stavu přední vidlice.
Pro dokonalou montáž gufera přední vidlice je vhodné použití originální vazelíny přímo určené pro přední vidlice, která odpuzuje vodu, poskytuje vyšší kluznost a snižuje tření. Celkově zlepšuje celkový výkon pérování a snižuje opotřebení těsnění (gufer) - obj.kód K130062500101 nebo SHOGS000500.
Prachovky předních vidlic (Stěrací kroužek pérování) pro motocykly od japonského výrobce NOK
- vyráběna ze speciálního materiálu (rozdílného oproti standardním průmyslovým těsněním) vysoce odolného proti tepelnému a mechanickému namahání a tvrdnutí (stárnutí)
- materiál rovněž vyniká nízkým koeficientem tření, odolností proti olejům a příměsím v kapalinách do tlumičů a zaručuje stálost těsnícího účinku i v náročných podmínkách
- těsnící komponenty přední vidlice značky NOK účinně zabraňují pronikání částic prachu, nečistot a písku zvenčí, čímž prodlužují servisní interval a životnost ostatních komponentů pérování
- tyto prachovky jsou plnohodnotnou náhradou za originální díl (OEM Replacement), protože shodná komponenty jsou osazovány v prvovýrobě
CENA UVEDENA ZA 1 KUS (DODÁVÁNO V BALENÍ PO 2 KUSECH!!) - při objednávce nutno zadat množství 2 kusy.
Rozměry:
- vnitřní průměr (pro průměr vidlice) A: 47mm
- vnější průměr (montážní) B: 58,5mm
- vnější průměr (celkový) C: 61,5mm
- výška osazení pro montáž D: 6mm
- výška (celková) E: 10,5mm
(rozměry jsou orientační, protože výrobce žádné neuvádí)
Toto těsnění přední vidlice odpovídá originálnímu dílu (OEM Reference No):
Honda 91254-KZ3-J31
Honda 51490-KZ3-J31
Kawasaki 92093-0059
Suzuki 51173-36F00
NOK BR5635E
Gufera předních vidlic (simerinky předních vidlic) je potřeba objednat samostatně.
Výrobce NOK je významným a renomovaným dodavatelem pro strojírenský a automobilový průmysl (včetně všech hlavních výrobců motocyklů, a to nejen japonských značek), a řadí se mezi světovou špičku.
Tato gufera jsou plnohodnotnou náhradou za originální díl (OEM Replacement), protože shodná gufera jsou osazována v prvovýrobě.
Všechna těsnění značky NOK splňují stále přísnější a náročnější požadavky moderních průmyslových odvětví, a jsou používána pro utěsnění strojů v různých oblastech, včetně automobilů, letadel, lodí, vlakových vozů, stavebních strojů, zemědělských strojů, petrochemických závodů i domácích spotřebičů.
Hlavní předností těchto vysoce kvalitních těsnících prvků je dokonalá kvalita, která je dosahována především použitím prémiových vstupních materiálů pro výrobu všech komponentů, přísná kontrola v průběhu výroby a důkladná výstupní kontrola.
Upozornění - pro co nejlepší funkci vidlice dodržujte servisní interval dle manuálu výrobce motocyklu a udržujte prostor v okolí prachovky i mezi prachovkou a guferem neustále v čistotě, neboť většina tekoucích těsnění předních vidlic je zapříčiněna drobnými částečky nečistot zachycenými v těsnících komponentech. V některých případech může být důvodem i poškození trubky přední vidlice nebo neznačková gufera vyrobená z ne zcela vhodného materiálu (dokonale ověřeným materiálem disponují hlavně gufera a prachovky od japonské značky NOK).
Věnujte pozornost stavu pérování motocyklu a periodicky provádějte inspeci stavu přední vidlice.
Pro dokonalou montáž gufera přední vidlice je vhodné použití originální vazelíny přímo určené pro přední vidlice, která odpuzuje vodu, poskytuje vyšší kluznost a snižuje tření. Celkově zlepšuje celkový výkon pérování a snižuje opotřebení těsnění (gufer) - obj.kód K130062500101 nebo SHOGS000500.
Sada na opravu bezdušových pneumatik včetně lepidla
- pro rychlé a profesionální odstranění defektu
V sadě obsaženo :
- protahovací šídlo (pro protažení otvoru po defektu)
- aplikční šídlo (pro aplikaci opravného knotu)
- opravné knoty pro okamžitou aplikaci
- knoty o průměrech 4 a 5 mm
- lepidlo
- zavízací nůž (pro odstranění přebytečných kusů knotů)
Upozornění! Jedná se o nouzové řešení pro dojetí, takže následně je důrazně doporučena kontrola pneumatiky v odborném servisu.
Senzor ventilátoru / čidlo teploty větráku
- čidlo spínání ventilátoru pro chlazení motoru
- přesné provedení a plná kompatibilita pro profesionální provedení opravy
- dokonalá náhrada za originální díl, neboť je vyráběna stejnými výrobci jako do prvovýroby
- plnohodnotná náhrada za originální díl, plná kompatibilita a důvěra v kvalitu
Upozornění: sada obsahuje komponenty vždy v přesném počtu pro daný model a rok výroby - kontrola obsahu viz. fotografie!
Rozměry:
- rozměr závitu: M16x1,5
- délka závitu: 11mm
- celková délka: 38 mm
- klíč: 22
- spínací teplota: 65°C
Čidlo teploty vody (sensor teploty vody) od japonské značky Tourmax
- přesné provedení a plná kompatibilita pro profesionální provedení opravy
- dokonalá náhrada za originální díl, neboť je vyráběna stejnými výrobci jako do prvovýroby
- jedná se o produkty přímo od výrobců z Japonska - kvaliní díly pro profesionály
- plnohodnotná náhrada za originální díl, plná kompatibilita a důvěra v kvalitu
Nahrazuje originální díl (OEM):
Suzuki 34850-05A10
Suzuki 34850-05A00
Suzuki 34850-82002
Yamaha 2YK-83591-00
Rozměry:
- průměr závitu: 10 mm
- průměr těla (do motoru): 7,5 mm
- instalační délka čidla (po matičku): 20,2 mm
Značka Tourmax dodává široký sortiment náhradních dílů pro motocykly, čtyřkolky vyráběných dle OEM specifikace výrobci dodávající do prvovýroby japonských značek. Jedná se o produkty přímo od výrobců z Japonska - kvaliní díly pro profesionály. Sortiment zahrnuje příruby sání, opravné sady brzdiče, opravné sady brzdových pump, spojkové lamely, opravné sady palivového kohoutu, ložiska krku řízení, regulátory dobíjení a další...
Vhodné pro motocykly:
Suzuki VS600GL Intruder
Suzuki VS800GL Intruder
Suzuki RF600
Suzuki RF900 / 94-97
Suzuki GSX-R600 / 93-96
Suzuki GSX-R750 / 92-95
Suzuki GSX-R1100 / 94-97
Yamaha DT125R
Yamaha TDR250
Yamaha YZF-R1
a další ...
Gufera předních vidlic (simerinky pérování) pro motocykly od japonského výrobce NOK
- vyráběna ze speciálního materiálu (rozdílného oproti standardním průmyslovým guferům) vysoce odolného proti tepelnému a mechanickému namahání a tvrdnutí (stárnutí)
- materiál rovněž vyniká nízkým koeficientem tření, odolností proti olejům a příměsím v kapalinách do tlumičů a zaručuje stálost těsnícího účinku i v náročných podmínkách
- konstrukčně jsou navržena tak, aby bylo dosaženo dokonalé těsnosti při zachování minimálního tření pro hladký chod přední vidlice
- simerinky přední vidlice NOK účinně zabraňují pronikání částic prachu, nečistot a písku zvenčí, čímž prodlužují servisní interval a životnost ostatních komponentů pérování
CENA UVEDENA ZA 1 KUS (DODÁVÁNO V BALENÍ PO 2 KUSECH!!) - při objednávce nutno zadat množství 2 kusy.
Prachovky předních vidlic (stěrací prachové těsnění přední vidlice) je potřeba objednat samostatně!
Toto těsnění přední vidlice odpovídá originálnímu dílu (OEM Reference No):
Honda 51490-MAC-741
Honda 51490-KZ4-J21
Kawasaki 92049-1504
Kawasaki 92049-1440
Kawasaki 92049-1341
Suzuki 51153-37F00
Suzuki 51150-27820
Yamaha 5ET-23145-L0
Yamaha 4SS-23145-L0
Yamaha 5DH-23145-L0
Yamaha 5UN-23145-L0
NOK BR5477G
Výrobce NOK je významným a renomovaným dodavatelem pro strojírenský a automobilový průmysl (včetně všech hlavních výrobců motocyklů, a to nejen japonských značek), a řadí se mezi světovou špičku.
Tato gufera jsou plnohodnotnou náhradou za originální díl (OEM Replacement), protože shodná gufera jsou osazována v prvovýrobě.
Všechna těsnění značky NOK splňují stále přísnější a náročnější požadavky moderních průmyslových odvětví, a jsou používána pro utěsnění strojů v různých oblastech, včetně automobilů, letadel, lodí, vlakových vozů, stavebních strojů, zemědělských strojů, petrochemických závodů i domácích spotřebičů.
Hlavní předností těchto vysoce kvalitních těsnících prvků je dokonalá kvalita, která je dosahována především použitím prémiových vstupních materiálů pro výrobu všech komponentů, přísná kontrola v průběhu výroby a důkladná výstupní kontrola.
Upozornění - pro co nejlepší funkci vidlice dodržujte servisní interval dle manuálu výrobce motocyklu a udržujte prostor v okolí prachovky i mezi prachovkou a guferem neustále v čistotě, neboť většina tekoucích těsnění předních vidlic je zapříčiněna drobnými částečky nečistot zachycenými v těsnících komponentech. V některých případech může být důvodem i poškození trubky přední vidlice nebo neznačková gufera vyrobená z ne zcela vhodného materiálu (dokonale ověřeným materiálem disponují hlavně gufera a prachovky od japonské značky NOK).
Věnujte pozornost stavu pérování motocyklu a periodicky provádějte inspeci stavu přední vidlice.
Pro dokonalou montáž gufera přední vidlice je vhodné použití originální vazelíny přímo určené pro přední vidlice, která odpuzuje vodu, poskytuje vyšší kluznost a snižuje tření. Celkově zlepšuje celkový výkon pérování a snižuje opotřebení těsnění (gufer) - obj.kód K130062500101 nebo SHOGS000500.
Spojka gumová k propojení kolena výfuku a koncovky výfuku
- spojovací flexibilní přechodka výfuková k pružnému propojení svodu výfuku s koncovkou výfuku
- universální guma pro spojení tlumiče a kolena výfuku pro většinu 2taktních motocyklů
- použitý speciální materiál s teplu odolnými vlastnostmi zaručuje správnou funkci
Rozměry:
- vnitřní průměr = 25mm
- délka = 38mm
Tlakoměr analogový pro použití na motocykly, skútry, čtyřkolky, jízdní kola, automobily, atd.
Pro rychlé a přesné změření stavu tlaku pneumatik.
Pneuměřič analog (60PSI / 4BAR).
Přípravek při přezouvání pneumatiky pro usnadnění montáže
- takzvaná třetí ruka, která usnadňuje montáž - zahákne se za drát/špici na druhé straně pneumatiky než se probíhá přezouvání za použití montpáky
- zarážka pneumatiky pro přezouvání Tyre Bead Buddy slouží pro stlačení kordu pneumatiky do středu ráfku
- držák patky pneumatiky pomáhá přitlačit pneumatiku na ráfek
- velmi vhodný pomocník pro použití při montáži Mousse
Regulátor dobíjení (relé dobíjení / dobíjecí relé) pro od japonského značkového výrobce Tour Max
- kvalitní zpracování a materiály pro dlouhou životnost a funkčnost
- sortiment zahrnuje regulátory napětí pro motocykly, čtyřkolky a skútry
- rozměry, parametry a zapojení jsou naprosto totožné s originálním relé - plnohodnotná náhrada za originální díl
- většina typů dodávána včetně konektorů pro jednoduchou a rychlou montáž (před montáží je však nezbytně nutné provést důkladnou kontrolu elektrické soustavy motocyklu, aby nedošlo k okamžitému poškození nového regulátoru)
Jedná se o produkty přímo od výrobců z Japonska - kvaliní díly pro profesionály.
Plnohodnotná náhrada za originální díl, plná kompatibilita a důvěra v kvalitu - Made in Japan.
Nahrazuje originální díl (OEM):
Yamaha
Kymco
MBK
Malaguti
SYM
Sangyang
Regulátory v poslední fázi výroby procházejí důkladnou kontrolou a zkoušením - každý je plně funkční.
Výrobek je určen výhradně pro montáž odborným servisem a z důvodu povahy jeho použití se na něj vztahuje záruka pouze na mechanické vady.
Za odbornou montáž se považuje montáž v servisu nebo montáž osobou, která má oprávnění tyto činnosti vykonávat. Neboť s náhradními díly elektrosoustavy motocyklu může pracovat jen osoba s elektrotechnickou kvalifikací v oboru. Potvrzení o odborné montáži je nezbytné prokázat při reklamaci i při žádosti o odstoupení od kupní smlouvy v zákonné lhůtě - v případě, že nejste schopni zajistit potvrzení od autorizovaného technika, nabízíme možnost odzkoušení elektrodílu autorizovaným technikem, se kterým spolupracujeme, za poplatek 250Kč vč. DPH odzkoušení jednoho kusu.
Poškození zboží v rámci zkoušení a testování včetně poškození zboží, se kterým bylo manipulováno, nebo které bylo použito jako zkušební prvek v rámci hledání závady, je považováno za neodborné zacházení a je vyloučeno ze záruky. Hledání závady nebo zkoušení opravy metodou "pokus–omyl" většinou poškodí a nenávratně zničí elektroniku regulátoru, a charakter takové činnosti je považován za úmyslné poškozování zboží, bezdůvodného obohacení a protiprávní užití cizí hodnoty.
Záruka se nevztahuje na špatné zapojení a neodbornou montáž, úpravy konektorů a kabeláže, a na vady zapříčiněné závadou v elektrické soustavě motocyklu - neboť vadný elektrický systém či závada v elektrické soustavě motocyklu, která způsobila prvotní závadu, znehodnotí a nevratně poškodí i tento nový díl.
Motodíly od A do Z
|
MTZ Mototechnika s.r.o.Telefon: 601 303 001 / 601 303 002 601 303 003 / 601 303 004 E-mail: info@mototechnika.cz Prodejna:
U Blatenského mostu 1482 Pondělí - Pátek 8:00-12:00 / 13:00-16:00 hod. |
Informace |
O společnosti |
Zboží bylo přidáno do košíku