Gufera předních vidlic (simerinky pérování) pro motocykly v ekonomické alternativě
- těsnící gufera předních vidlic v této ekonomické variantě jsou ekvivalentní a plnohodnotnou náhradou za originální těsnící prvky pérování
- jedná se o výrobek od značek Athena nebo Centauro nebo Ariete nebo AllBalls
- poskytují dobrou užitnou hodnotu (výhodný poměr cena/výkon) pro standardní použití
- jsou vyrobeny podle originální (OEM) specifikace a parametrů pro bezproblémovou repasi předních vidlic
- konstrukčně jsou navržena tak, aby bylo dosaženo těsnosti při zachování minimálního tření pro hladký chod přední vidlice
- umožňují snadnou a rychlou montáž pro daný model, typ a rok výroby motocyklu - kontrola možnosti použití viz. rozměry a fotografie!
CENA UVEDENA ZA 1 KUS (DODÁVÁNO V BALENÍ PO 2 KUSECH!!) - při objednávce nutno zadat množství 2 kusy.
Prachovky předních vidlic (stěrací prachové těsnění přední vidlice) je poteba objednat samostatně!
Toto těsnění přední vidlice odpovídá originálnímu dílu (OEM Reference No):
»» Athena v současné době nabízí kompletní sortiment těsnících prvků a komponentů pro motocykly, skútry, maxiskútry a čtyřkolky. Kvalita olejových těsnění předních vidlic od značky Athena umožňuje bezproblémovou výměnu za originální produkty, a zajišťuje vynikající výkon z hlediska hladkosti, odolnosti vůči vysokým teplotám a vysoké odolnosti proti opotřebení.
»» Centauro je italský výrobce, který své výrobky dodává do prvovýroby motocyklů (hlavně italským výrobcům, ale i dalším evropským výrobcům). Gufera této značky disponují odolností proti oděru, proti vysokým teplotám a hlavně odolností proti chemickému působení maziv s aditivy, které se používají zejména v moderních vidlicích.
»» Ariete nabízí gufera pro přední vidlice ze speciálního materiálu (směs bohatá na grafit se samomaznými vlastnostmi), který nabízí vysokou odolnost proti mechanickému opotřebení, teplu a oděru vlivem funkce předního odpružení motocyklu. Přesně broušené těsnící břity zajišťují zvýšený výkon a nízkou přilnavost pro mimořádně hladký chod.
»» All Balls disponuje širokým sortimentem těsnících komponentů pérování s patentovanou technologií Max-Life, která prodlužuje jejich životnost. Simerinky nabízí lepší odtrhávací moment a menší tření. Většina typů je potažena speciálním mazivem pro zlepšení reakce a je trojitě utěsněna pro eliminaci úniku oleje.
Upozornění - pro co nejlepší funkci vidlice dodržujte servisní interval dle manuálu výrobce motocyklu a udržujte prostor v okolí prachovky i mezi prachovkou a guferem neustále v čistotě, neboť většina tekoucích těsnění předních vidlic je zapříčiněna drobnými částečky nečistot zachycenými v těsnících komponentech. V některých případech může být důvodem i poškození trubky přední vidlice nebo neznačková gufera vyrobená z ne zcela vhodného materiálu (dokonale ověřeným materiálem disponují hlavně gufera a prachovky od japonské značky NOK).
Věnujte pozornost stavu pérování motocyklu a periodicky provádějte inspeci stavu přední vidlice.
Pro dokonalou montáž gufera přední vidlice je vhodné použití originální vazelíny přímo určené pro přední vidlice, která odpuzuje vodu, poskytuje vyšší kluznost a snižuje tření. Celkově zlepšuje celkový výkon pérování a snižuje opotřebení těsnění (gufer) - obj.kód K130062500101 nebo SHOGS000500.
Gufera předních vidlic (simerinky pérování) pro motocykly v ekonomické alternativě
- těsnící gufera předních vidlic v této ekonomické variantě jsou ekvivalentní a plnohodnotnou náhradou za originální těsnící prvky pérování
- jedná se o výrobek od značek Athena nebo Centauro nebo Ariete nebo AllBalls
- poskytují dobrou užitnou hodnotu (výhodný poměr cena/výkon) pro standardní použití
- jsou vyrobeny podle originální (OEM) specifikace a parametrů pro bezproblémovou repasi předních vidlic
- konstrukčně jsou navržena tak, aby bylo dosaženo těsnosti při zachování minimálního tření pro hladký chod přední vidlice
- umožňují snadnou a rychlou montáž pro daný model, typ a rok výroby motocyklu - kontrola možnosti použití viz. rozměry a fotografie!
CENA UVEDENA ZA 1 KUS (DODÁVÁNO V BALENÍ PO 2 KUSECH!!) - při objednávce nutno zadat množství 2 kusy.
Prachovky předních vidlic (stěrací prachové těsnění přední vidlice) je potřeba objednat samostatně!
Toto těsnění přední vidlice odpovídá originálnímu dílu (OEM Reference No):
Cagivia/Ducati/Macchi/Husqvarna 800057389
»» Athena v současné době nabízí kompletní sortiment těsnících prvků a komponentů pro motocykly, skútry, maxiskútry a čtyřkolky. Kvalita olejových těsnění předních vidlic od značky Athena umožňuje bezproblémovou výměnu za originální produkty, a zajišťuje vynikající výkon z hlediska hladkosti, odolnosti vůči vysokým teplotám a vysoké odolnosti proti opotřebení.
»» Centauro je italský výrobce, který své výrobky dodává do prvovýroby motocyklů (hlavně italským výrobcům, ale i dalším evropským výrobcům). Gufera této značky disponují odolností proti oděru, proti vysokým teplotám a hlavně odolností proti chemickému působení maziv s aditivy, které se používají zejména v moderních vidlicích.
»» Ariete nabízí gufera pro přední vidlice ze speciálního materiálu (směs bohatá na grafit se samomaznými vlastnostmi), který nabízí vysokou odolnost proti mechanickému opotřebení, teplu a oděru vlivem funkce předního odpružení motocyklu. Přesně broušené těsnící břity zajišťují zvýšený výkon a nízkou přilnavost pro mimořádně hladký chod.
»» All Balls disponuje širokým sortimentem těsnících komponentů pérování s patentovanou technologií Max-Life, která prodlužuje jejich životnost. Simerinky nabízí lepší odtrhávací moment a menší tření. Většina typů je potažena speciálním mazivem pro zlepšení reakce a je trojitě utěsněna pro eliminaci úniku oleje.
Upozornění - pro co nejlepší funkci vidlice dodržujte servisní interval dle manuálu výrobce motocyklu a udržujte prostor v okolí prachovky i mezi prachovkou a guferem neustále v čistotě, neboť většina tekoucích těsnění předních vidlic je zapříčiněna drobnými částečky nečistot zachycenými v těsnících komponentech. V některých případech může být důvodem i poškození trubky přední vidlice nebo neznačková gufera vyrobená z ne zcela vhodného materiálu (dokonale ověřeným materiálem disponují hlavně gufera a prachovky od japonské značky NOK).
Věnujte pozornost stavu pérování motocyklu a periodicky provádějte inspeci stavu přední vidlice.
Pro dokonalou montáž gufera přední vidlice je vhodné použití originální vazelíny přímo určené pro přední vidlice, která odpuzuje vodu, poskytuje vyšší kluznost a snižuje tření. Celkově zlepšuje celkový výkon pérování a snižuje opotřebení těsnění (gufer) - obj.kód K130062500101 nebo SHOGS000500.
Gufera předních vidlic (simerinky pérování) pro motocykly v ekonomické alternativě
- těsnící gufera předních vidlic v této ekonomické variantě jsou ekvivalentní a plnohodnotnou náhradou za originální těsnící prvky pérování
- jedná se o výrobek od značek Athena nebo Centauro nebo Ariete nebo AllBalls
- poskytují dobrou užitnou hodnotu (výhodný poměr cena/výkon) pro standardní použití
- jsou vyrobeny podle originální (OEM) specifikace a parametrů pro bezproblémovou repasi předních vidlic
- konstrukčně jsou navržena tak, aby bylo dosaženo těsnosti při zachování minimálního tření pro hladký chod přední vidlice
- umožňují snadnou a rychlou montáž pro daný model, typ a rok výroby motocyklu - kontrola možnosti použití viz. rozměry a fotografie!
CENA UVEDENA ZA 1 KUS (DODÁVÁNO V BALENÍ PO 2 KUSECH!!) - při objednávce nutno zadat množství 2 kusy.
Prachovky předních vidlic (stěrací prachové těsnění přední vidlice) je potřeba objednat samostatně!
Toto těsnění přední vidlice odpovídá originálnímu dílu (OEM Reference No):
Cagiva/Ducati/Macchi/Husqvarna 93040051A
Honda 91255-KAK-901
»» Athena v současné době nabízí kompletní sortiment těsnících prvků a komponentů pro motocykly, skútry, maxiskútry a čtyřkolky. Kvalita olejových těsnění předních vidlic od značky Athena umožňuje bezproblémovou výměnu za originální produkty, a zajišťuje vynikající výkon z hlediska hladkosti, odolnosti vůči vysokým teplotám a vysoké odolnosti proti opotřebení.
»» Centauro je italský výrobce, který své výrobky dodává do prvovýroby motocyklů (hlavně italským výrobcům, ale i dalším evropským výrobcům). Gufera této značky disponují odolností proti oděru, proti vysokým teplotám a hlavně odolností proti chemickému působení maziv s aditivy, které se používají zejména v moderních vidlicích.
»» Ariete nabízí gufera pro přední vidlice ze speciálního materiálu (směs bohatá na grafit se samomaznými vlastnostmi), který nabízí vysokou odolnost proti mechanickému opotřebení, teplu a oděru vlivem funkce předního odpružení motocyklu. Přesně broušené těsnící břity zajišťují zvýšený výkon a nízkou přilnavost pro mimořádně hladký chod.
»» All Balls disponuje širokým sortimentem těsnících komponentů pérování s patentovanou technologií Max-Life, která prodlužuje jejich životnost. Simerinky nabízí lepší odtrhávací moment a menší tření. Většina typů je potažena speciálním mazivem pro zlepšení reakce a je trojitě utěsněna pro eliminaci úniku oleje.
Upozornění - pro co nejlepší funkci vidlice dodržujte servisní interval dle manuálu výrobce motocyklu a udržujte prostor v okolí prachovky i mezi prachovkou a guferem neustále v čistotě, neboť většina tekoucích těsnění předních vidlic je zapříčiněna drobnými částečky nečistot zachycenými v těsnících komponentech. V některých případech může být důvodem i poškození trubky přední vidlice nebo neznačková gufera vyrobená z ne zcela vhodného materiálu (dokonale ověřeným materiálem disponují hlavně gufera a prachovky od japonské značky NOK).
Věnujte pozornost stavu pérování motocyklu a periodicky provádějte inspeci stavu přední vidlice.
Pro dokonalou montáž gufera přední vidlice je vhodné použití originální vazelíny přímo určené pro přední vidlice, která odpuzuje vodu, poskytuje vyšší kluznost a snižuje tření. Celkově zlepšuje celkový výkon pérování a snižuje opotřebení těsnění (gufer) - obj.kód K130062500101 nebo SHOGS000500.
Ložiska japonského výrobce KOYO, který je významným a renomovaným dodavatelem pro strojírenský a automobilový průmysl (včetně všech hlavních výrobců motocyklů, a to nejen japonských značek), a řadí se mezi světovou špičku ve výrobě ložisek.
- vnitřní průměr "A" = 17mm
- vnější průměr "B" = 40mm
- šířka "C" = 12mm
- typ ložiska = jednořadé kuličkové
- provedení = oboustraně zakryté těsněním
Nabízíme výhradně ložiska od světoznámých japonských výrobců - KOYO / NTN / NACHI jedná se o prémiová nejkvalitnější japonská ložiska, která se řadí ke špičce v oboru a jsou používána v prvovýrobě většiny předních výrobců motocyklů, a to nejen z Japonska.
Hlavní předností těchto ložisek je dokonalá kvalita, která je dosahována především použitím prémiových vstupních materiálů pro výrobu všech komponentů, přísná kontrola v průběhu výroby a důkladná výstupní kontrola.
Značka Koyo (součást korporace JTEKT) se sídlem v Japonsku je předním světovým výrobcem ložisek, systémů řízení, náprav, strojů a nářadí. Technologická a výrobní způsobilost společnosti Koyo sahá od miniaturních ložisek s vnitřními průměry od 1 milimetru až po extrémně velká ložiska s vnějším průměrem 7 metrů.
Všechna ložiska značky Koyo splňují stále přísnější a náročnější požadavky moderních průmyslových odvětví.
Ložiska japonského výrobce KOYO, který je významným a renomovaným dodavatelem pro strojírenský a automobilový průmysl (včetně všech hlavních výrobců motocyklů, a to nejen japonských značek), a řadí se mezi světovou špičku ve výrobě ložisek.
- vnitřní průměr "A" = 12mm
- vnější průměr "B" = 37mm
- šířka "C" = 12mm
- typ ložiska = jednořadé kuličkové
- provedení = oboustraně zakryté těsněním
Nabízíme výhradně ložiska od světoznámých japonských výrobců - KOYO / NTN / NACHI jedná se o prémiová nejkvalitnější japonská ložiska, která se řadí ke špičce v oboru a jsou používána v prvovýrobě většiny předních výrobců motocyklů, a to nejen z Japonska.
Hlavní předností těchto ložisek je dokonalá kvalita, která je dosahována především použitím prémiových vstupních materiálů pro výrobu všech komponentů, přísná kontrola v průběhu výroby a důkladná výstupní kontrola.
Značka Koyo (součást korporace JTEKT) se sídlem v Japonsku je předním světovým výrobcem ložisek, systémů řízení, náprav, strojů a nářadí. Technologická a výrobní způsobilost společnosti Koyo sahá od miniaturních ložisek s vnitřními průměry od 1 milimetru až po extrémně velká ložiska s vnějším průměrem 7 metrů.
Všechna ložiska značky Koyo splňují stále přísnější a náročnější požadavky moderních průmyslových odvětví.
Ložisko horního oka ojnice pro pístní čep od značky MTZ
- jehlová ložiska MTZ jsou vyráběna přesně podle originální (OEM) specifikace a parametrů
- poskytují dobrou užitnou hodnotu (výhodný poměr cena/výkon)
- vnitřní průměr "A" = 10mm
- vnější průměr "B" = 14mm
- šířka "C" = 12mm
Toto ložisko nahrazuje originální díl (originální kód OEM):
Honda 91102-GC7-013
Honda 91102-GC7-003
Příruba karburátoru.
Plnohodnotná náhrada za originální díl.
Vhodné pro motocykly:
Aprilia Amico 50 / 91-01
Aprilia Area51 50 / 98-03
Aprilia Gulliver 50 / 95-01
Aprilia Rally 50 / 87-03
Aprilia SR50 / 93-15
Aprilia Scarabeo 50 / 93-15
Aprilia Sonic50 / 98-13
Benelli 491 50
Benelli K2 50
Benelli Naked 50
Benelli Pepe 50
Beta Ark 50
Beta Tempo 50
Beta Quadra 50
CPI Hussar 50
CPI Oliver 50
CPI Popcorn 50
Generic Ideo 50
Generic Spin 50
Generic XOR 50
Junak 805 50
Junak Qmpel 50
KTM Ark 50
Keeway F-Act 50
Keeway Focus 50
Keeway Hurricane 50
Keeway Matrix 50
Keeway Milan 50
Keeway Pixel 50
Keeway RY6 50
Keeway RY8 50
Keeway Swan 50
Kingway Guliver 50
Kingway Yarox 50
Longjia Estate 50
Longjia Firefox 50
Longjia LJ50QT
Motorro City Hooper 50
Motorro Polly 50 2T
Malaguti F10 50 / 93-09
Malaguti F12 50 / 94-10
Malaguti F15 50 / 96-08
Romet 787 50
Romet 797 50
Romet Blu City 50
Romet Target City 50
Romet White City 50
Romet Zenit 50
Sachs Eagle 50
Siamoto Bridge 50
Siamoto Mat 50
Zipp Axis 50
Zipp Azer 50
Zipp Cetus 50
Zipp Jazzy 50
Zipp Otis 50
Zipp Quantum 50
Zipp Rooster 50
Zipp Simpli 50
Zipp Storm 50
Zipp Triad 50
Zipp Simpli 50
Zumico Aion 50
Zumico Eos 50
Zumico Ignis 50
Yamaha CG50 Jog / 88-93
Yamaha CS50 Jog / 90-12
Yamaha YN50 Neos / 97-16
Yamaha YH50 Why 50 / 06-13
Yamaha YM50 Breeze / 95-98
Yamaha YE50 Zest / 93-99
Relé blinkrů / přerušovač blinkrů vhodný pro motocykly, se zvukovou signalizací.
- vhodné rovněž pro skútry, motocykly a čtyřkolky (kontrola možnosti připojení a použití viz. fotografie)
Kompaktní rélé/přerušovač vyrobené z kvalitních komponentů od renomovaného výrobce pro dosažení maximální bezporuchovosti a dlouhé životnosti.
- 12V
- 3 pólové (3 kontakty)
- s konektorem a gumovým držákem/příchytkou
- výrobce neudává maximální zatížení
Relé blinkrů / přerušovač blinkrů vhodný pro motocykly
- vhodné rovněž pro skútry, motocykly a čtyřkolky (kontrola možnosti připojení a použití viz. fotografie)
Kompaktní rélé/přerušovač vyrobené z kvalitních komponentů od renomovaného výrobce pro dosažení maximální bezporuchovosti a dlouhé životnosti.
- 12V
- maximální zatížení 2x10W+3,4W
- 2 póly (2 kontakty)
- s gumovým držákem/příchytkou
Spínač brzdový s kabeláží pro motocykly Honda od italského výrobce RMS
- brzdový spínač pro ovládádání brzdového světla
- určený pro motocykly, čtyřkolky, skútry
- včetně konektorů
Tento spínač nahrazuje originální díl OEM:
Yamaha 1A0-83980-30
Yamaha 26H-83980-00
Yamaha 21L-83980-A0
Yamaha 2NT-83980-00
RMS 246140700
Vhodné pro motocykly:
Yamaha SR250 / 96
Yamaha XV535 Virago / 88-01
Yamaha XTZ600 Tenere / 83-85
Yamaha XV750 Virago / 95-96
Yamaha XS850
Yamaha FZR1000 / 89-90
Yamaha XV1000 Virago / 86-88
Yamaha XV1100 Virago / 89-98
Yamaha XVZ1200 Venture Royal
Yamaha XVZ1300 Venture Royal / 89-90
Motocyklové zapalovací svíčky tradičního českého výrobce BRISK (dříve PAL), jenž vyrábí zapalovací svíčky již od roku 1935, a dodává do prvovýroby BMW, Husqvarna, TM, VW, Škoda, GM, Renault, Volvo a další...
Svíčky BRISK díky použitým materiálům a technologiím nabízejí velmi dobrý výkon, prodloužený interval výměny a dlouhou životnost.
Sortiment svíček MOTO zahrnuje zapalovací svíčky pro motocykly, skútry, čtyřkolky a sněžné skútry.
Dostupné ve více variantách - BRISK Classic, BRISK Super; BRISK Silver; BRISK Platin; BRISK Premium
- rozměr klíče = 16
- rozměr závitu = M10x1
- délka závitu = 19mm
- varianta svíčky = Racing
Tato svíčka je ekvivalentní náhradou se svíčkami následujících výrobců:
KTM A40039093010
Husqvarna A40039093010
Gas-Gas A40039093010
Brisk AR10C-OE
Svíčky Brisk jsou vyrobeny z vysoce kvalitních materiálů a pomocí moderních technologií. Díky vlastnímu vývojovému oddělení výrobce monitoruje trendy vývoje v automobilovém průmyslu a vyvinul řadu jedinečných konstrukčních řešení, která jsou mezinárodně patentována. Některé řady svíček Brisk mají upravený tvar jiskřiště, poskytují vyšší výkon a dokonalejší využití energie paliva, zvyšují akceleraci:
- elektrody jsou vyráběny ze speciálních slitin a ušlechtilých kovů zajišťujících optimální požadované vlastnosti i v náročných podmínkách provozu
- izolátory jsou vyráběny z velmi kvalitní keramické hmoty s vysokým obsahem Al2O3 s vysokou izolační pevností
- BRISK vyvinul velmi kvalitní zátav, který potlačuje elektromagnetické záření a přitom odolává těm největším vibracím
- pouzdra jsou vyráběna metodou lisování za studena, čímž je dosaženo vysoké pevnosti bez přerušení toku vláken materiálu
- svíčky BRISK mají díky dokonalému tvarování špiček izolátoru požadované vlastnosti z pohledu tepelných vlastností, pevnosti a izolační pevnosti ve velmi agresivním prostředí spalovacího prostoru
Pro automobilový průmysl vyrábí BRISK kromě zapalovacích svíček, také žhavící svíčky, snímače, zapalovací elektrody, ionizační sondy a technickou keramiku.
Výroba svíček je uskutečňována v souladu s moderními systémy řízení kvality a výroby - společnost je certifikována dle norem ISO/TS16949:2002, ISO14001:2004, OHSAS 18001:2007 a ISO/TS 16949:2009.
Svíčky BRISK byly dříve prodávány pod značkou PAL, Jiskra, Brita - ochranné známky jsou chráněny mezinárodními institucemi ve většině států na celém světě.
Motocyklové zapalovací svíčky tradičního českého výrobce BRISK (dříve PAL), jenž vyrábí zapalovací svíčky již od roku 1935, a dodává do prvovýroby BMW, Husqvarna, TM, VW, Škoda, GM, Renault, Volvo a další...
Svíčky BRISK díky použitým materiálům a technologiím nabízejí velmi dobrý výkon, prodloužený interval výměny a dlouhou životnost.
Sortiment svíček MOTO zahrnuje zapalovací svíčky pro motocykly, skútry, čtyřkolky a sněžné skútry.
Dostupné ve více variantách - BRISK Classic, BRISK Super; BRISK Silver; BRISK Platin; BRISK Premium
- rozměr klíče = 16
- rozměr závitu = M10x1
- délka závitu = 19mm
- varianta svíčky = Racing
Tato svíčka je ekvivalentní náhradou se svíčkami následujících výrobců:
KTM A40039093012
Husqvarna A40039093012
Gas-Gas A40039093012
Brisk AR12C-OE
Svíčky Brisk jsou vyrobeny z vysoce kvalitních materiálů a pomocí moderních technologií. Díky vlastnímu vývojovému oddělení výrobce monitoruje trendy vývoje v automobilovém průmyslu a vyvinul řadu jedinečných konstrukčních řešení, která jsou mezinárodně patentována. Některé řady svíček Brisk mají upravený tvar jiskřiště, poskytují vyšší výkon a dokonalejší využití energie paliva, zvyšují akceleraci:
- elektrody jsou vyráběny ze speciálních slitin a ušlechtilých kovů zajišťujících optimální požadované vlastnosti i v náročných podmínkách provozu
- izolátory jsou vyráběny z velmi kvalitní keramické hmoty s vysokým obsahem Al2O3 s vysokou izolační pevností
- BRISK vyvinul velmi kvalitní zátav, který potlačuje elektromagnetické záření a přitom odolává těm největším vibracím
- pouzdra jsou vyráběna metodou lisování za studena, čímž je dosaženo vysoké pevnosti bez přerušení toku vláken materiálu
- svíčky BRISK mají díky dokonalému tvarování špiček izolátoru požadované vlastnosti z pohledu tepelných vlastností, pevnosti a izolační pevnosti ve velmi agresivním prostředí spalovacího prostoru
Pro automobilový průmysl vyrábí BRISK kromě zapalovacích svíček, také žhavící svíčky, snímače, zapalovací elektrody, ionizační sondy a technickou keramiku.
Výroba svíček je uskutečňována v souladu s moderními systémy řízení kvality a výroby - společnost je certifikována dle norem ISO/TS16949:2002, ISO14001:2004, OHSAS 18001:2007 a ISO/TS 16949:2009.
Svíčky BRISK byly dříve prodávány pod značkou PAL, Jiskra, Brita - ochranné známky jsou chráněny mezinárodními institucemi ve většině států na celém světě.
Motocyklové zapalovací svíčky NGK jsou nejčastěji používané svíčky jak v prvovýrobě, tak i v náhradních dílech.
Většina svíček je k dispozici ve více kvalitativních variantách:
- se standardní elektrodou
- platinovou elektrodou
- iridiovou elektrodou
-rozměr klíče = 19
-rozměr závitu = M14x1,25
-délka závitu = 9,5mm
- provedení = odrušená zapalovací svíčka
-varianta svíčky = Standard
Tato svíčka je ekvivalentní náhradou se svíčkami následujících výrobců:
ACDelco CS42S
Bosch 0241235567
Bosch 0242229643
Bosch 0242235651
Bosch WKA145TR6
Bosch WKA200TR6
Bosch WS7F
Bosch WS8F
Bosch WSR6F
Bosch WSR7F
Bosch WSR8F
Bosch 7543
Brisk 3038
Brisk PR17Y
Brisk PR18Y
Champion 859
Champion CJ8Y
Champion QCJ8Y
Champion RCJ7Y
Champion RCJ7YT04
Champion RCJ7YW24
Champion RCJ8Y
Champion RCJ8YT04
Champion 848
Champion 863
Denso 6032
Denso W16S-U
Denso W20MP-U
Denso W20MPR-U10
Denso W20MPRU10
Denso 5044
Denso 6023
Honda 98073-56944
Kawasaki 92070-2108
Kawasaki E92070-2108
Motorcraft A42N
NGK 6726
PAL PR17Y
Suzuki 09482-00258
Torch L6RTC
Yamaha 94701-00211
Yamaha 94702 00211
Yamaha 94702-00211
Yamaha 94709-00211
NGK je světoznámý výrobce zapalovacích svíček, žhavicích svíček, Lambda sond a krytů svíček (fajfek).
Díky pokrokové konstrukci, používání moderních technologií ve výrobě a použití kvalitních materiálů jsou nejvhodnější volbou pro dosažení maximálního výkonu a zároveň vysoké spolehlivosti.
Značka NGK je celosvětově největším dodavatelem do prvovýroby automobilů, motocyklů, vodních skútrů. Často se podílí na vývoji nejvhodnějšího řešení pro danou aplikaci již v počáteční fázi vývoje motoru společně s konstruktéry výrobce motoru, tak aby byly splněny všechny požadavky a normy a dosažena vysoká spolehlivost, účinnost a výkon za všech provozních podmínek.
Ve výrobě jsou používány nejmodernější technologie, plně automatické výrobní linky, systém řízení výrobních a kvalitativních procesů dle předních světových norem.
NGK dodává do prvovýroby například automobilek - Alfa Romeo, AMG, Audi, BMW, Daewoo, Daihatsu, Daimler Chrysler, Fiat, Ford, General Motors, Hyundai, Kia, Lanica, Land Rover, Lexus, Lotus, Maserati, Maybach, Mazda, Mercedes, Mini, Mitsubishi, Nissan, Opel, Peugeot, Renault, Rover, Saab, Smart, Suzuki, Škoda, Toyota, Volkswagen, Volvo a dalším ...
Motocyklové zapalovací svíčky NGK jsou nejčastěji používané svíčky jak v prvovýrobě, tak i v náhradních dílech.
Většina svíček je k dispozici ve více kvalitativních variantách:
- se standardní elektrodou
- platinovou elektrodou
- iridiovou elektrodou
-rozměr klíče = 21
-rozměr závitu = M14x1,25
-délka závitu = 19mm
-varianta svíčky = Standart
Tato svíčka je ekvivalentní náhradou se svíčkami následujících výrobců:
ACDelco S40XL
Bosch 0242260001
Bosch 0242265500
Bosch W07CS
Bosch WR09CC
Bosch WR2CC
Bosch 7529
Brisk LR12SL
Champion 723
Champion C57CX
Champion N1C
Champion OE091
Champion OE091T10
Champion QN1
Champion RN1C
Denso 4176
Denso 5319
Denso 5716
Denso IW01-31
Denso IW31
Denso W31ES-U
Denso W31ESR-U
Denso W31ESRU
Denso 4062
Honda 98079-60817
Kawasaki 92070-1173
Kawasaki E92070-1173
Kawasaki J4520W31ESRU
Motorcraft AG051
NGK4832
Suzuki 09482-00360
Yamaha 94701-00356
Yamaha 94702-00356
NGK je světoznámý výrobce zapalovacích svíček, žhavicích svíček, Lambda sond a krytů svíček (fajfek).
Díky pokrokové konstrukci, používání moderních technologií ve výrobě a použití kvalitních materiálů jsou nejvhodnější volbou pro dosažení maximálního výkonu a zároveň vysoké spolehlivosti.
Značka NGK je celosvětově největším dodavatelem do prvovýroby automobilů, motocyklů, vodních skútrů. Často se podílí na vývoji nejvhodnějšího řešení pro danou aplikaci již v počáteční fázi vývoje motoru společně s konstruktéry výrobce motoru, tak aby byly splněny všechny požadavky a normy a dosažena vysoká spolehlivost, účinnost a výkon za všech provozních podmínek.
Ve výrobě jsou používány nejmodernější technologie, plně automatické výrobní linky, systém řízení výrobních a kvalitativních procesů dle předních světových norem.
NGK dodává do prvovýroby například automobilek - Alfa Romeo, AMG, Audi, BMW, Daewoo, Daihatsu, Daimler Chrysler, Fiat, Ford, General Motors, Hyundai, Kia, Lanica, Land Rover, Lexus, Lotus, Maserati, Maybach, Mazda, Mercedes, Mini, Mitsubishi, Nissan, Opel, Peugeot, Renault, Rover, Saab, Smart, Suzuki, Škoda, Toyota, Volkswagen, Volvo a dalším ...
Olejové filtry POWERFLUX / MTZ jsou vyráběny jedním z největších světových výrobců filtrů a filtračních vložek na světě. Jedná se vysoce kvalitní olejové filtry, které nabízejí výbornou ochranu motoru a to nejen díky dokonalé selekci drobných nečistot od cirkulujícího oleje.
Hlavní přednosti:
- vyráběny z vysoce kvalitních materiálů
- plnohodnotná náhrada za originální filtr
- vysoká užitná hodnota (poměr kvalita / cena)
- moderní konstrukce pro hladký průtok oleje
- excelentní filtrační vlastnosti pro dokonalou ochranu
Tento filtr oleje nahrazuje originální díl (OEM code):
Yamaha 3UH-E3440-00
Yamaha 5H0-13440-00
Yamaha 5H0-13440-09
Vhodné pro motocykly:
MBK 125XC Flame T / 95-99
MBK 125XC K Flame R / 97-99
MBK 125XC Flame F / 00-03
MBK 125XC Vertex / 97
Yamaha YTM200 Tri Moto / 83-85
Yamaha YTM225 DXK,DXL,DXN,DRS Tri Moto / 83-86
Yamaha YTM225 DRN,DRS / 85-86
Yamaha YFM200 N / 85-89
Yamaha YFM200 DXS,DXW / 86-87
Yamaha YFM225 S,T,U / 86-90
Yamaha YFM230 Bear Tracker / 03-04
Yamaha YFB250 D,G / 92-95
Yamaha YFB250 Timberwolf / 94-00
Yamaha YFM250 W / 89-92
Yamaha YFM250 ERW, ERA,D / 89-93
Yamaha YFM250 Bear Tracker / 91-04
Yamaha YFM250 Bruin / 06
Yamaha YFM250 W,X,Y Big Bear / 07-09
Yamaha SR125 SE / 80-99
Yamaha SR125 3MW / 00-02
Yamaha TW125 5EK, 5RS / 99-04
Yamaha XT125 / 82-96
Yamaha SR185 / 81-82
Yamaha AG200 1FE
Yamaha BW200 N,S,ES,ET,EU / 85-88
Yamaha TW200 T,U,W,A,B,D,E,F / 87-94
Yamaha TW200 Trailway / 96-03
Yamaha TW200 / 04-17
Yamaha XT200 J,K,KC / 82-83
Yamaha XT200 Japan
Yamaha XT225 Serow / 92-00
Yamaha XT225 N,P,R,S,T,V,W / 01-07
Yamaha TT225 S,T / 86-87
Yamaha TT-R225 / 00-04
Yamaha TT-R230 / 05-16
Yamaha SRX250 N,T,CT / 87
Yamaha XT250 T Japan
Yamaha XT250 L,LC / 84
Yamaha BW350 U2JN / 88
Yamaha TT350 S,T,W / 86-89
Yamaha TT350 A,B / 90-00
Yamaha XT350 55V, 3YT / 85-01
Yamaha TT600 S,E / 97
Yamaha TT600 E / 99-00
Yamaha TT600 R / 99-03
Yamaha XC125 Cygnus R / 95-03
Yamaha YJ125 Vino / 06-09
Yamaha 150 Fly One / 98-99
Olejové filtry POWERFLUX / MTZ jsou vyráběny jedním z největších světových výrobců filtrů a filtračních vložek na světě. Jedná se vysoce kvalitní olejové filtry, které nabízejí výbornou ochranu motoru a to nejen díky dokonalé selekci drobných nečistot od cirkulujícího oleje.
Hlavní přednosti:
- vyráběny z vysoce kvalitních materiálů
- plnohodnotná náhrada za originální filtr
- vysoká užitná hodnota (poměr kvalita / cena)
- moderní konstrukce pro hladký průtok oleje
- excelentní filtrační vlastnosti pro dokonalou ochranu
Tento filtr oleje nahrazuje originální díl (OEM code):
Kymco 1541A-LBA2-E00
Yamaha 5DM-13440-00
Yamaha B16-E3440-00
Vhodné pro motocykly:
Kymco 500 MXU / 06-15
Kymco 500 UXV 4x4 / 08-15
Kymco 550 MXU i.e. / 11-12
Kymco 700 MXU i.e. / 13
Kymco 500 Xciting / 05-09
Kymco 500 Xciting RI / 10-16
Kymco 700i MyRoad / 11-16
Yamaha YFM660R Raptor / 01-05
Yamaha YFM700 Grizzly / 16-18
Yamaha YFM700 Grizzly Hunter / 16-18
Yamaha YFM700 Kodiak / 16-18
Yamaha YFM700 Kodiak Hunter / 16-18
Yamaha FZS600 Fazer / 98-03
Yamaha FZS600SP Fazer / 00-03
Yamaha XVS1300 A Midnight Star / 07-10
Yamaha XVS1300 A-W,X,Y V-Star / 07-09
Yamaha XVS1300 CT-W,X,Y V-Star Tourer / 07-09
Yamaha XP500 T-Max / 01-11
Yamaha XP500 SP TMax / 10-11
Yamaha XP530 T-Max / 12-16
Motodíly od A do Z
|
MTZ Mototechnika s.r.o.Telefon: 601 303 001 / 601 303 002 601 303 003 / 601 303 004 E-mail: info@mototechnika.cz Prodejna:
U Blatenského mostu 1482 Pondělí - Pátek 8:00-12:00 / 13:00-16:00 hod. |
Informace |
O společnosti |
Zboží bylo přidáno do košíku