• 856 353 produktů ihned k expedici
  • Rychlé odeslání - odešleme v pondělí 14.7. hod.

Díly pro Váš motocykl

TECHNIKA - SILNICE

Filtr vzduchový - Yamaha DT50R / 03-11 + DT50SM / 03-11 + Malaguti XTM50+XSM50 + Drakon 50 + MBK X-Limit 50
Putoline AirFilter

Filtr vzduchový - Yamaha DT50R / 03-11 + DT50SM / 03-11 + Malaguti XTM50+XSM50 + Drakon 50 + MBK X-Limit 50

Pěnové vzduchové filtry PUTOLINE AIR FILTER jsou vyráběny za použití vysoce kvalitních materiálů -  hlavně speciálního technologicky upraveného materiálu "open-cell foam", který umožňuje:
- vyšší výkon motoru díky zvýšenému proudění vzduchu
- zvýšenou ochranu motoru díky jemnější filtraci
- snížení nákladů díky vyšší odolnosti materiálu a jeho delší životnosti

Jejich vynikající konstrukce a modifikovaný design zabezpečují vysoký výkon a zároveň vysokou ochranu, neboť jsou vyráběny podle moderních technologických postupů největšího světového výrobce pěnových vzduchových filtrů (TwinAir).

- vzduchové filtry Putoline AirFilter jsou určeny ke zvýšení proudění vzduchu a zároveň zajišťují nejvyšší úroveň ochrany před znečištěním (prachem);
- vnější vrstva pěny s hrubými otevřenými póry zachycuje nečistoty, špínu a písek ze vzduchu a vnitřní vnitřní pěna s jemnými póry pracuje jako druhá filtrační vrstva pro zachycení těch nejmenších částic při zachování maximální průchod vzduchu;
- speciální technologie zatavení spoje obou vrstev zabraňuje nečistotám v usazování mezi vrstvami, neboť zachycené částice mohou omezit proudění vzduchu;
- speciální lepidlo vyráběné dle unikátní receptury výhradně pro značku TwinAir zajišťuje pevnost a odolnost tvaru - švy se nebudou rozpadat ani po delším používání a několikanásobném procesu čištění.

Tento filtr nahrazuje originální díl (originální kód OEM):
Yamaha 1D4-E4410-00

Na fotografii zobrazen filtr s logem TwinAir, ale dodávka obsahuje identický filtr (stejného tvaru a stejných rozměrů) s logem Putoline Air Filter!!

Pro dokonalou funkci filtrace a prodloužení životnosti je doporučeno použití kvalitní kapaliny na mazání pěnových vzduchových filtrů (Putoline Action Fluid - obj. kód PU70005 nebo ve spreji PU70007).
Pro prodloužení životnosti pěnového filtru je doporučeno použití správného přípravku na mytí pěnových vzduchový filtrů (Putoline Action Cleaner - obj. kód PU70002 a PU70003), který nepoškozuje strukturu pěnového materiálu jako běžné chemické čistící přípravky pro domácí použití, či ředidla a jiné chemikálie - navíc připraví povrch filtru pro aplikaci mazacího přípravku.
Velmi vhodným pomocníkem je mycí sada Putoline Action Kit, která obsahuje všechny potřebné komponenty pro dokonalou údržbu pěnového vzduchového filtru. V uzavíratelných nádobách přípravky nevyprchají a jsou připraveny k okamžitému použití během celé sezóny.

 
369,00 Kč
Filtr vzduchový - Yamaha DT50R / 91-02 + DT50M+DT50MX / 83-95 + DT80MX+RD50+RD80 + Malaguti XTM+XSM+XLM
Putoline AirFilter

Filtr vzduchový - Yamaha DT50R / 91-02 + DT50M+DT50MX / 83-95 + DT80MX+RD50+RD80 + Malaguti XTM+XSM+XLM

Pěnové vzduchové filtry PUTOLINE AIR FILTER jsou vyráběny za použití vysoce kvalitních materiálů -  hlavně speciálního technologicky upraveného materiálu "open-cell foam", který umožňuje:
- vyšší výkon motoru díky zvýšenému proudění vzduchu
- zvýšenou ochranu motoru díky jemnější filtraci
- snížení nákladů díky vyšší odolnosti materiálu a jeho delší životnosti

Jejich vynikající konstrukce a modifikovaný design zabezpečují vysoký výkon a zároveň vysokou ochranu, neboť jsou vyráběny podle moderních technologických postupů největšího světového výrobce pěnových vzduchových filtrů (TwinAir).

- vzduchové filtry Putoline AirFilter jsou určeny ke zvýšení proudění vzduchu a zároveň zajišťují nejvyšší úroveň ochrany před znečištěním (prachem);
- vnější vrstva pěny s hrubými otevřenými póry zachycuje nečistoty, špínu a písek ze vzduchu a vnitřní vnitřní pěna s jemnými póry pracuje jako druhá filtrační vrstva pro zachycení těch nejmenších částic při zachování maximální průchod vzduchu;
- speciální technologie zatavení spoje obou vrstev zabraňuje nečistotám v usazování mezi vrstvami, neboť zachycené částice mohou omezit proudění vzduchu;
- speciální lepidlo vyráběné dle unikátní receptury výhradně pro značku TwinAir zajišťuje pevnost a odolnost tvaru - švy se nebudou rozpadat ani po delším používání a několikanásobném procesu čištění.

Tento filtr nahrazuje originální díl (originální kód OEM):
Yamaha 3T2-14451-00

Na fotografii zobrazen filtr s logem TwinAir, ale dodávka obsahuje identický filtr (stejného tvaru a stejných rozměrů) s logem Putoline Air Filter!!

Pro dokonalou funkci filtrace a prodloužení životnosti je doporučeno použití kvalitní kapaliny na mazání pěnových vzduchových filtrů (Putoline Action Fluid - obj. kód PU70005 nebo ve spreji PU70007).
Pro prodloužení životnosti pěnového filtru je doporučeno použití správného přípravku na mytí pěnových vzduchový filtrů (Putoline Action Cleaner - obj. kód PU70002 a PU70003), který nepoškozuje strukturu pěnového materiálu jako běžné chemické čistící přípravky pro domácí použití, či ředidla a jiné chemikálie - navíc připraví povrch filtru pro aplikaci mazacího přípravku.
Velmi vhodným pomocníkem je mycí sada Putoline Action Kit, která obsahuje všechny potřebné komponenty pro dokonalou údržbu pěnového vzduchového filtru. V uzavíratelných nádobách přípravky nevyprchají a jsou připraveny k okamžitému použití během celé sezóny.

 
369,00 Kč
Filtr vzduchový HFA1406 (HifloFiltro) - Honda CBR400F
Hiflo Filtro

Filtr vzduchový HFA1406 (HifloFiltro) - Honda CBR400F

Vzduchové filtry HifloFiltro byly vyvinuty speciálně pro moderní výkonné motory. Poskytují dokonalou ochranu motoru díky excelentní filtraci při zachování vysokého průtoku vzduchu k dosažení maximálního výkonu.

Hlavní přednosti:
- vyráběny z vysoce kvalitních materiálů
- plnohodnotná náhrada za originální filtr
- vysoká užitná hodnota (poměr kvalita / cena)
- excelentní filtrační vlastnosti pro dokonalou ochranu

Nahrazuje originální čísla (OEM code):
Honda 17211-MJ6-000

Vzduchové filtry Hiflo Filtro jsou vyráběny v továrně Thai Yang Kitpaisan, která byla založena v roce 1955 a vyrábí filtry pro prvovýrobu motorového průmyslu od roku 1963. Díky více než 40-ti letým zkušenostem, neustálému vývoji a moderním výrobním zařízením dnes vyrábí vysoce kvalitní filtry pro všechny druhy použití.

Technologie výroby je založena na dokonalém systému kontroly kvality, aby bylo dosaženo téměř nulové tolerance zmetkovosti. Během celého výrobního procesu projde každý filtr 16 samostatnými kontrolami kvality než opustí továrnu. Celý výrobní proces podléhá kvalitativním normám a auditům (ISO), a to včetně kontroly surovin, kontroly kvality, kontroly výroby, apod.

Pro dosažení a zabezpečení vysoké kvality jsou používány pouze materiály nejvyšší jakosti od světoznámých výrobců:
- ocel od Toyota Tsusho a NKK (Japonsko)
- lepidla od Henkel (Německo)
- papír od Ahlstrom Filtration (Finsko), Hollingsworth & Vose (USA) a AWA Paper (Japonsko)

Vhodné pro motocykly:
Honda CBR400F (Japan)
Honda CBR400FF,F2F,F2F-YA (Japan)

 
369,00 Kč
Filtr vzduchový HFA4917-MTZ - Yamaha FZ8N + FZ8S + FZ8 Fazer + FZ1N + FZ1S + FZ1 Fazer
MTZ

Filtr vzduchový HFA4917-MTZ - Yamaha FZ8N + FZ8S + FZ8 Fazer + FZ1N + FZ1S + FZ1 Fazer

Vzduchové filtry MTZ jsou vyráběny jedním z největších světových výrobců filtrů a filtračních vložek na světě.

Jedná se kvalitní produkty, které byly vyvinuty speciálně pro moderní výkonné motory. Poskytují dokonalou ochranu motoru díky excelentní filtraci při zachování vysokého průtoku vzduchu k dosažení maximálního výkonu. Díky vysoké kvalitě použitých materiálů a renomovanému výrobci, který disponuje moderními technologiemi výroby a kontroly kvality jsou ekvivalentní levnější náhradou za originální díl - poskytují dobrou užitnou hodnotu (výhodný poměr cena/výkon).

- vyráběny z vysoce kvalitních materiálů
- plnohodnotná náhrada za originální filtr
- vysoká užitná hodnota (poměr kvalita / cena)
- excelentní filtrační vlastnosti pro dokonalou ochranu

Nahrazuje originální čísla (OEM code):
Yamaha 2D1-14451-00

Vhodné pro motocykly:
Yamaha FZ8 N,NA (39P,25H,58P) / 10-15
Yamaha FZ8 S,SA Fazer 8 (42P,1BD) / 10-16
Yamaha FZ1 N (2D1,1EC) / 06-15
Yamaha FZ1 NA ABS (22C) / 08-15
Yamaha FZ1 S Fazer (3C3,5D0,1CA) / 06-13
Yamaha FZ1 SA Fazer ABS (5D0) / 08-12

 
369,00 Kč
Gufera sada (simerinky celý motor) Honda MB80+MT80+MTX80
MTZ

Gufera sada (simerinky celý motor) Honda MB80+MT80+MTX80

Kompletní sada gufer/simerinků od japonské značky ARX většinou obsahuje všechna gufera potřebná při kompletní generální opravě celého motoru:
- gufera klikové hřídele,
- gufero startovací páky,
- gufero řadící páky,
- gufero hřídele řetězového kolečka,
- gufero/a vodního čerpadla,
- gufero/a přívěry ve válci, atd.
(sady pro 4 taktní motory neobsahují gufera ventilů - ta jsou obsažena v sadách těsnění - kompletních i horních sadách).

Upozornění: sada obsahuje komponenty vždy v přesném počtu pro daný model a rok výroby - kontrola obsahu viz. fotografie (může se stát, že v sadě chybí gufera v rozměrech, která výrobce nevyrábí).

Všechna gufera jsou vyráběna dle rozměrů podle originálního dílu. Použitý materiál zajišťuje prodlouženou životnost, preventivní ochranu před únikem oleje, vysokou mechanickou odolnost proti tření a opotřebení a odolnosti proti vysokým teplotám.

 
369,00 Kč
Gufero/Simerink motoru TC - rozměry 20x30x7mm VITON
NOK

Gufero/Simerink motoru TC - rozměry 20x30x7mm VITON

Gufero motoru (gufero převodovky) pro motocykly od italské značky Centauro
- jsou vyráběna ze speciálního materiálu vysoce odolného proti tepelnému a mechanickému namáhání a tvrdnutí (stárnutí)
- materiál rovněž vyniká nízkým koeficientem tření, odolností proti olejům a příměsím v kapalinách
- zaručuje stálost těsnícího účinku v motoru, převodové skříni, klikové skříni i v náročných podmínkách
- simerinky převodové skříně Centauro zabraňují nežádoucímu úniku oleje po dlouhou dobu
- sortiment zahrnuje různé materiály (pryžová NBR, vitonová FKM, MVQ silikonová, atd.) a různá provedení (dvoubřitá, jednobřitá, jednobřitá s prachovkou, atd.)

- vnitřní průměr "A" = 20mm
- vnější průměr "B" = 30mm
- výška "H" = 7mm

CENA UVEDENA ZA 1 KUS (DODÁVÁNO V BALENÍ PO 1 KUSE!!)

Upozornění: nákres zobrazuje hlavně rozměry (vnitřní průměr A / vnější průměr B / výška H)! Počet břitů a ostatní parametry nejsou z nákresu patrné - jedná se o ilustrační nákres!

 
369,00 Kč
Klíč na olejové fitry - průměr 76mm / 12hranný
MTZ

Klíč na olejové fitry - průměr 76mm / 12hranný

Klíč na olejové filtry (nástrčná hlavice) pro jednoduchou montáž a demontáž olejového filtru.
Vybaven otvorem (čtyřhran) pro nasazení ráčny gola-sady o rozměru 3/8".

- vnitřní průměr hlavice - 76 mm
- počet vnitřních hran hlavice - 12 hran
- připojovací otvor pro gola-sadu - čtyřhran 3/8"

Vhodné pro olejové filtry:
HF164 (BMW, Kymco)
HF165 (BMW)

 
369,00 Kč
Klíč na svíčku - rozměr 16mm / délka 65 (pro svíčky NGK řady C,B,D)
WM Moto Parts

Klíč na svíčku - rozměr 16mm / délka 65 (pro svíčky NGK řady C,B,D)

Klíč na svíčku trubkový s nástavcem pro prodloužení
- profesionální provedení pro mechaniky
- příprava pro možnost montáže gola sadou (nástrčný otvor)
- pro montáž a demontáž zapalovacích svíček
- rozměry pro montážní klíč 19mm
- úzké provedení i pro motory, kde je opravdu málo místa ve víku
- robustní ocelové provedení ze silnostěnného materiálu
- pro svíčky s rozměrem šestihranu 16mm

Rozměr klíče: 16mm
Délka: 65mm

 
369,00 Kč
Kolečko řetězové (pastorek) 0440-14zubů ESJOT 50-27001-14 - Suzuki GSXR1100 + RF900R
Esjot

Kolečko řetězové (pastorek) 0440-14zubů ESJOT 50-27001-14 - Suzuki GSXR1100 + RF900R

Řetězové pastorky (přední kolečka) ESJOT jsou vyráběny pouze z oceli nejvyšší kvality (16MNCR5) na nejmodernějších strojích, které umožňují dosažení vysoké přesnosti řezu a minimálních tolerancí.

Vnější ozubení vyráběné pomocí patentované technologie DIAMOND-CUT disponuje optimalizovanou konturou zubu s vyšší pevností (až o 25%) na hranách a vrcholu zubu a nižší hladinou hlučnosti díky dokonale hladkému povrchu (až o 50%) dosedací plochy pro válečky řetězu (DIAMOND-CUT je speciální patentovaná technologie, kterou vyvinula společnost ESJOT ve spolupráci s univerzitou v Paderbornu za účelem dosažení nejpřesnějších tolerancí a dokonalého profilu zubů).

Použitý materiál a technologie "Made in Germany" zaručují super kvalitu kol ESJOT - např. standardní norma značky ESJOT při výrobě pastorků je kruhová tolerance (soustřednost) a axiální tolerance (házivost) pod 0,1mm. Vnitřní ozubení je obráběno na nejmodernějších frézách, čímž je zaručena dokonalá přesnost pro přesné uchycení na hnací hřídel. Speciální proces tepelného zušlechtění umožňuje vytvrzení o hodnotách 700 HV40 do hloubky 0,4mm, aby byla dosažena maximální délka životnosti i při použití v extrémních podmínkách provozu.

Značka ESJOT vyrábí ozubená kola již více než 85 let pro průmyslové oblasti, pro motocykly a jízdní kola. Výroba disponuje nejmodernějšími stroji - CNC frézovacími roboty, řezacími plně automatickými roboty, obráběcími CNC centry i automatickými lisy do 400tun.

Řetězové pastorky (přední kolečka) ESJOT díky použitému materiálu, nejmodernějším výrobním technologiím a povrchové úpravě splňují nejpřísnější parametry kvalitativních norem a jejich výsledná kvalita převyšuje jak originální řetězová kola, tak i většinu druhovýrobních značek, které jsou vyráběny téměř výhradně v Asii. Důkazem toho je i skutečnost, že řetězová kola ESJOT jsou dodávána do prvovýroby světoznámých značek jako KTM, BMW, Aprilia, Husqvarna a další.

ESJOT řetězová kola jsou dostupná pro značky - Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, KTM, BMW, Aprilia, Beta, Husqvarna, Cagiva, Triumph, Hyosung, Kymco, Rieju, Bultaco, Daelim, Derbi, Ducati, Fantic, Gilera, Maico, Malaguti, Motor Hispania, MUZ, Polaris, Peugeot, CPI, Artic Cat, Bombardier, Aeon, Adly, Tomos, Triton, Hercules, Rixe, Kasea, Jicheng a další ...

Rozměry/Parametry: kontrola rozměrů viz. schéma.
Fotografie: vyfoceno kolečko (pastorek) v počtu zubů: 16

Vhodné pro motocykly:
Suzuki GSX-R1100 / 86-98
Suzuki GSX-R1100G,H (USA,Australie) / 86-87
Suzuki GSX-R1100WT/WV (Francie) / 96-97
Suzuki RF900R / 94-00
Suzuki RF900RZS (USA) / 95

 
369,00 Kč
Kolečko řetězové (pastorek) 0513-19zubů ESJOT 50-35021-19 - Suzuki GS400+GSX400 + GS550+GSF600+GS650+GSXR750+VZ800+RF900R+GSXR1100+GSF1200+GSXR1300R + Kawasaki Z250+GPZ500R+Z550+ZX600+Z650+Z750 + Yamaha RD350+SR500+FZR600 + Cagiva 1000 Raptor
Esjot

Kolečko řetězové (pastorek) 0513-19zubů ESJOT 50-35021-19 - Suzuki GS400+GSX400 + GS550+GSF600+GS650+GSXR750+VZ800+RF900R+GSXR1100+GSF1200+GSXR1300R + Kawasaki Z250+GPZ500R+Z550+ZX600+Z650+Z750 + Yamaha RD350+SR500+FZR600 + Cagiva 1000 Raptor

Řetězové pastorky (přední kolečka) ESJOT jsou vyráběny pouze z oceli nejvyšší kvality (16MNCR5) na nejmodernějších strojích, které umožňují dosažení vysoké přesnosti řezu a minimálních tolerancí.

Vnější ozubení vyráběné pomocí patentované technologie DIAMOND-CUT disponuje optimalizovanou konturou zubu s vyšší pevností (až o 25%) na hranách a vrcholu zubu a nižší hladinou hlučnosti díky dokonale hladkému povrchu (až o 50%) dosedací plochy pro válečky řetězu (DIAMOND-CUT je speciální patentovaná technologie, kterou vyvinula společnost ESJOT ve spolupráci s univerzitou v Paderbornu za účelem dosažení nejpřesnějších tolerancí a dokonalého profilu zubů).

Použitý materiál a technologie "Made in Germany" zaručují super kvalitu kol ESJOT - např. standardní norma značky ESJOT při výrobě pastorků je kruhová tolerance (soustřednost) a axiální tolerance (házivost) pod 0,1mm. Vnitřní ozubení je obráběno na nejmodernějších frézách, čímž je zaručena dokonalá přesnost pro přesné uchycení na hnací hřídel. Speciální proces tepelného zušlechtění umožňuje vytvrzení o hodnotách 700 HV40 do hloubky 0,4mm, aby byla dosažena maximální délka životnosti i při použití v extrémních podmínkách provozu.

Značka ESJOT vyrábí ozubená kola již více než 85 let pro průmyslové oblasti, pro motocykly a jízdní kola. Výroba disponuje nejmodernějšími stroji - CNC frézovacími roboty, řezacími plně automatickými roboty, obráběcími CNC centry i automatickými lisy do 400tun.

Řetězové pastorky (přední kolečka) ESJOT díky použitému materiálu, nejmodernějším výrobním technologiím a povrchové úpravě splňují nejpřísnější parametry kvalitativních norem a jejich výsledná kvalita převyšuje jak originální řetězová kola, tak i většinu druhovýrobních značek, které jsou vyráběny téměř výhradně v Asii. Důkazem toho je i skutečnost, že řetězová kola ESJOT jsou dodávána do prvovýroby světoznámých značek jako KTM, BMW, Aprilia, Husqvarna a další.

ESJOT řetězová kola jsou dostupná pro značky - Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, KTM, BMW, Aprilia, Beta, Husqvarna, Cagiva, Triumph, Hyosung, Kymco, Rieju, Bultaco, Daelim, Derbi, Ducati, Fantic, Gilera, Maico, Malaguti, Motor Hispania, MUZ, Polaris, Peugeot, CPI, Artic Cat, Bombardier, Aeon, Adly, Tomos, Triton, Hercules, Rixe, Kasea, Jicheng a další ...

Rozměry/Parametry: kontrola rozměrů viz. schéma.
Fotografie: vyfoceno kolečko (pastorek) v počtu zubů: 18

Vhodné pro motocykly:
Suzuki GS400 / 77-81
Suzuki GS400 F / 77-78
Suzuki GSX400 E,S (T,X) (Německo) / 80-81
Suzuki GSX400 ES,ET,EX (2 Cyl) / 80-83
Suzuki GSX400 (2 Cyl) (Francie) / 84
Suzuki GSX400 ED,EZ,S-Z,D,E,F,G,H / 82-87
Suzuki GSX400TX / 81-85
Suzuki GS425 N,EL,EN / 79-80
Suzuki GS450 E/S-T,X / 80-82
Suzuki GS450 E/S-E,F,G,H,J / 84-88
Suzuki GS450 L-E,F,G,H / 84-87
Suzuki GS550 B,C,N (Drum Brake) / 77-79
Suzuki GS550 EC,EN,ET (Disc Brake) / 78-82
Suzuki GS550 LN,LT,LX Chopper / 79-81
Suzuki GS550 ET Spoke wheel (USA) / 80
Suzuki GS550 ET,LT Cast wheel (USA) / 80
Suzuki GS550 (USA) / 81-86
Suzuki GS550 MX,Z Katana / 81-82
Suzuki GSX550 E / 83-87
Suzuki RG500 Gamma / 86-89
Suzuki GSF600 T,V,W,X,Y Bandit / 95-99
Suzuki GSF600 K Bandit / 00-04
Suzuki GSF600 S Bandit / 95-04
Suzuki GSF600 ST,V,W,X,Y,K1,K2 Bandit (USA) / 95-02
Suzuki GSF600 ST,V,W,X,Y,K1,K2 Bandit (Kanada)/ 95-02
Suzuki GSX600 F Katana / 85-06
Suzuki GSX-R600 W (USA) / 92-93
Suzuki RF600R / 93-97
Suzuki XN85 (650 Turbo)   83-86
Suzuki GS650 E,S,XE (Francie)  
Suzuki GS650 EX/Z (USA) / 81-82
Suzuki GSF650 K5,K6 Bandit / 05-06
Suzuki GSF650 SA-K5,K6 Bandit (ABS) / 05-06
Suzuki GSX750 W,X,Y,K1,K2,K3 (Retro Style) / 98-03
Suzuki GSX750 F / 89-06
Suzuki GSX-R750 (Japan) / 88-91
Suzuki GSX-R750 Sling Shot / 88-91
Suzuki GSX-R750 J,K / 88-89
Suzuki GSX-R750 W / 92-97
Suzuki GS700 E F (USA) / 85
Suzuki GS750 E/ES D (USA) / 83
Suzuki GSX750 SE,S3/4 Katana (pop-up h/light) / 84-86
Suzuki GSX750 EE,ESD,ESE,EFE / 80-89
Suzuki GSX-R750R (GSX-R750) (Japan) / 87
Suzuki GSX-R750 / 85-87
Suzuki GSX750 S,SS (Japan) / 84-85
Suzuki GSX750 S2,S2C (Japan) / 84-85
Suzuki GSXR750 WT,WV SRAD (USA) / 96-97
Suzuki VZ800 V,W,X,Y,K1,K2,K3,K4 Marauder / 97-04
Suzuki RF900RR,S,S2,T,V,W,X / 94-00
Suzuki GSX-R1000 / 01-08
Suzuki SV1000 K3,K4,K5,K6,K7 / 03-07
Suzuki SV1000 S K3,K4,K5,K6,K7 / 03-07
Suzuki TL1000 SV,W,X,Y / 97-00
Suzuki TL1000RW,X,Y,K1,K2 / 98-02
Suzuki GSX1100 F / 88-96
Suzuki GSX-R1100 G,H,J / 86-88
Suzuki GSX-R1100 G,H (USA,Australia) / 86-87
Suzuki GSX-R1100 / 89-94
Suzuki GSX-R1100 WT/WV (Francie) / 96-97
Suzuki GSXR1100 WS/WT/WV/WW / 95-98
Suzuki GSF1200 Bandit / 95-06
Suzuki GSF1200 S Bandit / 95-06
Suzuki GSX1200 Inazuma / 99-00
Suzuki GSF1250 Bandit (ABS) / 07-12
Suzuki GSF1250 S Bandit (ABS) / 07-16
Suzuki GSF1250 SA L0 Bandit Traveller(ABS) / 10
Suzuki GSX1250 F / 10-16
Suzuki GSX1250 FA L1 ST / 11
Suzuki GSX-R1300RX,Y,K1-7 Hayabusa / 99-07
Suzuki GSX-R1300R K7 Hayabusa Ltd. / 07
Suzuki GSX-R1300RZ K3,K4 Hayabusa / 03-04
Suzuki GSX1400 K1,K2,K3,K4,K5,K6,K7,K8 / 01-08

Yamaha RD250A,B (USA) / 73-75
Yamaha RD350A,B (USA) / 73-75
Yamaha RD350A,B / 74-76
Yamaha FZR500 H,M,N / 89-90
Yamaha TX500/TX 500A (USA) / 73-74
Yamaha XS500 (USA) / 74-78
Yamaha XS500 D Alloy Wheel / 78-80
Yamaha SR500 2J2,48U,4E6,4F9,1RU,48T,3EB1 / 78-91
Yamaha SR500 E,F,G,H (USA) / 78-81
Yamaha FZR600 / 89-93
Yamaha FZR600R (USA) / 90-99
Yamaha FZR600RF (YZF600) / 94-95
Yamaha FZS600 Fazer / 98-03
Yamaha FZS600 SP Fazer / 00-01
Yamaha YZF600R Thunder Cat / 96-03
Yamaha YZF600RT,V,W / 05-07

Cagiva 1000 Raptor / 01-06
Cagiva 1000 V-Raptor / 01-06
Cagiva 1000 Xtra Raptor / 01-05

Kawasaki Z250 J1  
Kawasaki Z250 A3,A4,B2 / 81-82
Kawasaki GPZ305 (EX305A1) / 83
Kawasaki KZ305 A1,A2 (CSR) (USA) / 81-82
Kawasaki GPZ400 (KZ400M) (Německo) / 83
Kawasaki ZZR400 (ZX400) (Japan)
Kawasaki Z400 J1-J3 (4 Cyl) (KZ400J) / 80-83
Kawasaki ZR400 A1,B1 (Z400F) / 83-85
Kawasaki Z440 C1/2 Fine Spline / 80-81
Kawasaki Z440 H1/2 Fine Spline  
Kawasaki GPZ500R / 88-
Kawasaki GPX500R / 88-
Kawasaki GPZ550 (Z550D1) Twin Shock / 81
Kawasaki GPZ550 (ZX550H1-H2) Unitrack / 82-83
Kawasaki Z500 B1-B2 / 79-80
Kawasaki Z500 B3 (6 Speed) / 81
Kawasaki KZ550 A1-A4 (USA) / 80-83
Kawasaki KZ550 C1-C4 (LTD) (USA) / 80-83
Kawasaki KZ550 D1 (GPz) (USA) / 81
Kawasaki KZ550 H1,H2 (GPz) (USA) / 82-83
Kawasaki Z550 B1-B2 / 79-80
Kawasaki Z550 A1-A3 / 80-83
Kawasaki Z550 C1-C3,LTD / 81-83
Kawasaki ZR550 A1,A2 (Z550F) / 80-83
Kawasaki GPX600R (ZX600C1-C3,C6-C10) / 88-00
Kawasaki GPZ600R (ZX600A1-A5) / 85-89
Kawasaki ZX600 B1 Ninja / 87
Kawasaki ZX600 D1-D4 Ninja (ZX-6) / 90-93
Kawasaki ZX600 E1-E10 Ninja (ZX-6) (USA) / 93-02
Kawasaki KZ650 B1,B2,B2A,B3 (USA) / 77-79
Kawasaki KZ650 C1,C2,C3 Custom (USA) / 77-79
Kawasaki KZ650 SR D1 (USA) / 77-78
Kawasaki KZ650 SR D2 (USA) / 77-79
Kawasaki KZ650 E1 (LTD) (USA) / 80
Kawasaki KZ650 F1 (USA) / 80
Kawasaki Z650 B1-B3,F1 / 79
Kawasaki Z650 C1-C3 / 78-79
Kawasaki Z650 SR D2-D3 / 79-80
Kawasaki GPX750R (ZX750F1-F3) / 86-88
Kawasaki KZ750 B1/B2/B3/B4 (USA) / 76-79
Kawasaki KZ750 G1 (LTD) (USA) / 80
Kawasaki KZ750 M1 (CSR) (USA) / 82
Kawasaki Z750 B1-B4,Y1,Y2,LTD (2 Cylinders) / 78-82

 
369,00 Kč
Kolečko řetězové (pastorek) 0566-19zubů ESJOT 50-35021-19 - Kawasaki ZZR600 + ZXR750 + ZXR750R + VN800 + ZX9R Ninja + VN800
Esjot

Kolečko řetězové (pastorek) 0566-19zubů ESJOT 50-35021-19 - Kawasaki ZZR600 + ZXR750 + ZXR750R + VN800 + ZX9R Ninja + VN800

Řetězové pastorky (přední kolečka) ESJOT jsou vyráběny pouze z oceli nejvyšší kvality (16MNCR5) na nejmodernějších strojích, které umožňují dosažení vysoké přesnosti řezu a minimálních tolerancí.

Vnější ozubení vyráběné pomocí patentované technologie DIAMOND-CUT disponuje optimalizovanou konturou zubu s vyšší pevností (až o 25%) na hranách a vrcholu zubu a nižší hladinou hlučnosti díky dokonale hladkému povrchu (až o 50%) dosedací plochy pro válečky řetězu (DIAMOND-CUT je speciální patentovaná technologie, kterou vyvinula společnost ESJOT ve spolupráci s univerzitou v Paderbornu za účelem dosažení nejpřesnějších tolerancí a dokonalého profilu zubů).

Použitý materiál a technologie "Made in Germany" zaručují super kvalitu kol ESJOT - např. standardní norma značky ESJOT při výrobě pastorků je kruhová tolerance (soustřednost) a axiální tolerance (házivost) pod 0,1mm. Vnitřní ozubení je obráběno na nejmodernějších frézách, čímž je zaručena dokonalá přesnost pro přesné uchycení na hnací hřídel. Speciální proces tepelného zušlechtění umožňuje vytvrzení o hodnotách 700 HV40 do hloubky 0,4mm, aby byla dosažena maximální délka životnosti i při použití v extrémních podmínkách provozu.

Značka ESJOT vyrábí ozubená kola již více než 85 let pro průmyslové oblasti, pro motocykly a jízdní kola. Výroba disponuje nejmodernějšími stroji - CNC frézovacími roboty, řezacími plně automatickými roboty, obráběcími CNC centry i automatickými lisy do 400tun.

Řetězové pastorky (přední kolečka) ESJOT díky použitému materiálu, nejmodernějším výrobním technologiím a povrchové úpravě splňují nejpřísnější parametry kvalitativních norem a jejich výsledná kvalita převyšuje jak originální řetězová kola, tak i většinu druhovýrobních značek, které jsou vyráběny téměř výhradně v Asii. Důkazem toho je i skutečnost, že řetězová kola ESJOT jsou dodávána do prvovýroby světoznámých značek jako KTM, BMW, Aprilia, Husqvarna a další.

ESJOT řetězová kola jsou dostupná pro značky - Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, KTM, BMW, Aprilia, Beta, Husqvarna, Cagiva, Triumph, Hyosung, Kymco, Rieju, Bultaco, Daelim, Derbi, Ducati, Fantic, Gilera, Maico, Malaguti, Motor Hispania, MUZ, Polaris, Peugeot, CPI, Artic Cat, Bombardier, Aeon, Adly, Tomos, Triton, Hercules, Rixe, Kasea, Jicheng a další ...

Rozměry/Parametry: kontrola rozměrů viz. schéma.
Fotografie: vyfoceno kolečko (pastorek) v počtu zubů: 18

Vhodné pro motocykly:
Kawasaki ZZR600 (ZX600) / 90-04
Kawasaki ZXR750 (ZX) / 89-92
Kawasaki ZXR750R (ZX) / 91-95
Kawasaki VN800 A1-A2 / 95-96
Kawasaki ZX9R (ZX900) Ninja / 94-01
Kawasaki VN800 A3-A11 Vulcan / 97-05
Kawasaki VN800 B1-B10 Classic / 96-06
Kawasaki VN800 C1-C2,E1-E6F Drifter / 99-06

 
369,00 Kč
Kolečko řetězové (pastorek) 1180-18zubů RK - Triumph 750 + T509 + 900 + 955 + 955i + 1000 + 1050 + 1200
RK Chains

Kolečko řetězové (pastorek) 1180-18zubů RK - Triumph 750 + T509 + 900 + 955 + 955i + 1000 + 1050 + 1200

Řetězové pastorky japonské značky RK jsou vyráběna ze speciální prémiové legované oceli SCM-415
- ozubená kola RK disponují vysoce odolnými zuby a perfektními mechanickými vlastnostmi
- použití vysoce kvalitní středně uhlíkové oceli, která je velmi pevná, zlepšuje výkon převodu a zvyšuje odolnost převodu
- přesné obrábění s minimálními tolerancemi pro eliminaci zbytečného tření v důsledku nerovného povrchu, zvýšuje výkon a efektivitu přenosu hnací síly
- speciální tepelné zpracování oceli karburizačním kalením (Carburizing Heat Treatment) pro vysokou houževnatost, odolnost proti opotřebení a maximální životnost
- povrch řetězových kol RK je vytvrzen následným kuličkováním (Shot Peened Hardened Surface)
- některé modely předních ozubených řetězových kol značky RK disponuje odlehčovacími otvory pro snížení hmotnosti
- přední ozubená řetězová kolečka od japonské značky RK dosahují dlouhé životnosti díky použití speciální oceli (temperovaná slitinová chrom-molybdenová ocel) a tepelnému zušlechtění tvrzením a kalením
- při správné údržbě a správném nastavení řetězu nabízí řetězová kola RK s řetězy RK CHAIN velmi vysokou životnost a spolehlivost

Sortiment řetězových kol RK zahrnuje:
- silniční motocykly, cestovní enduro
- offroadové motocykly (motokros, enduro)
- čtyřkolky (ATV, Quad)
Řetězová kola RK jsou dostupná pro značky - Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, KTM, BMW, Aprilia, Beta, Husqvarna, Ducati, Sherco, Benelli, Fantic, Cagiva, Triumph, Hyosung, Kymco, Derbi a další ...

Produkty značky RK, která je průkopníkem ve výrobě řetězů a řetězových kol, poskytují  hnací mechanismus s bezchybný přenosem výkonu motoru na zadní kolo a extra kilometry navíc...

Upozornění: Používání opotřebovaných řetězových kol s novým hnacím řetězem nebo používání opotřebovaného hnacího řetězu s novými řetězovými koly sníží životnost celé řetězové sady! Zároveň sníží výkon motocyklu a může zapříčinit nehodu či závadu. Pro zajištění nejlepšího výkonu a spolehlivosti se důrazně doporučuje vyměnit obě řetězová kola a hnací řetěz současně.
Dále pravidelná údržba všech komponentů řetězové sady včetně čištění a mazání v intervalech doporučených výrobcem motocyklu zajistí nejdelší životnost a perfektní funkčnost celé řetězové sady, a plný výkon motocyklu.

Vhodné pro motocykly:
Triumph 750 Daytona / 91-95
Triumph 750 Daytona (Francie) / 93
Triumph 750 Thunderbird / 95
Triumph 750 Trident / 91-97
Triumph T509 Speed Triple / 97-98
Triumph T595 Daytona / 97-98
Triumph 900 Adventurer / 96-01
Triumph 900 Daytona / 94-97
Triumph 900 Daytona Super III / 96
Triumph 900 Legend TT / 99-00
Triumph 900 Legend Deluxe / 01
Triumph 900 Speed Triple / 94-96
Triumph 900 Sprint / 93-97
Triumph 900 Sprint Sport / 98
Triumph 900 Sprint FT / 99
Triumph 900 Thunderbird / 95-03
Triumph 900 Thunderbird Sport / 98-04
Triumph 900 Trident / 91-98
Triumph 900 Trophy / 91-99
Triumph 900 Tiger / 91-00
Triumph 900 Trophy / 00-01
Triumph 955i Daytona / 99-06
Triumph 955i Daytona (Special Edition) / 04
Triumph 955i Daytona Centennial Edition / 02
Triumph 955 Speed Triple / 99-04
Triumph 955 Sprint ST / 99-04
Triumph 955 Tiger / 01-06
Triumph 955 Sprint RS / 00-03
Triumph 1000 Daytona / 91-95
Triumph 1000 Daytona (Germany) / 91-94
Triumph 1050 Speed Triple / 05-15
Triumph 1050 Speed Triple R / 12-19
Triumph 1050 Speed Triple RS / 18-21
Triumph 1050 Speed Triple S / 16-21
Triumph 1050 Speed 94 / 16
Triumph 1050 Speed 94 R / 16
Triumph 1050 Tiger / 07-14
Triumph 1050 Tiger SE / 09-14
Triumph 1050 Tiger Sport / 14-21
Triumph 1050 Sprint GT/SE / 11-18
Triumph 1050 Sprint ST / 05-11
Triumph 1200 Daytona / 93-97
Triumph 1200 Trophy / 91-03

 
369,00 Kč
Kolečko řetězové (pastorek) 1591-11zubů RK - Yamaha XTZ690 Tenere+700 Tenere + FZ07+FZ8+FZ09+FJ09 + MT07+MT09+MT10 + XSR700+XSR900 + 900 Tracer + 900 Nikken+TDM900+YZF-R1
RK Chains

Kolečko řetězové (pastorek) 1591-11zubů RK - Yamaha XTZ690 Tenere+700 Tenere + FZ07+FZ8+FZ09+FJ09 + MT07+MT09+MT10 + XSR700+XSR900 + 900 Tracer + 900 Nikken+TDM900+YZF-R1

Řetězové pastorky japonské značky RK jsou vyráběna ze speciální prémiové legované oceli SCM-415
- ozubená kola RK disponují vysoce odolnými zuby a perfektními mechanickými vlastnostmi
- použití vysoce kvalitní středně uhlíkové oceli, která je velmi pevná, zlepšuje výkon převodu a zvyšuje odolnost převodu
- přesné obrábění s minimálními tolerancemi pro eliminaci zbytečného tření v důsledku nerovného povrchu, zvýšuje výkon a efektivitu přenosu hnací síly
- speciální tepelné zpracování oceli karburizačním kalením (Carburizing Heat Treatment) pro vysokou houževnatost, odolnost proti opotřebení a maximální životnost
- povrch řetězových kol RK je vytvrzen následným kuličkováním (Shot Peened Hardened Surface)
- některé modely předních ozubených řetězových kol značky RK disponuje odlehčovacími otvory pro snížení hmotnosti
- přední ozubená řetězová kolečka od japonské značky RK dosahují dlouhé životnosti díky použití speciální oceli (temperovaná slitinová chrom-molybdenová ocel) a tepelnému zušlechtění tvrzením a kalením
- při správné údržbě a správném nastavení řetězu nabízí řetězová kola RK s řetězy RK CHAIN velmi vysokou životnost a spolehlivost

Sortiment řetězových kol RK zahrnuje:
- silniční motocykly, cestovní enduro
- offroadové motocykly (motokros, enduro)
- čtyřkolky (ATV, Quad)
Řetězová kola RK jsou dostupná pro značky - Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, KTM, BMW, Aprilia, Beta, Husqvarna, Ducati, Sherco, Benelli, Fantic, Cagiva, Triumph, Hyosung, Kymco, Derbi a další ...

Produkty značky RK, která je průkopníkem ve výrobě řetězů a řetězových kol, poskytují  hnací mechanismus s bezchybný přenosem výkonu motoru na zadní kolo a extra kilometry navíc...

Upozornění: Používání opotřebovaných řetězových kol s novým hnacím řetězem nebo používání opotřebovaného hnacího řetězu s novými řetězovými koly sníží životnost celé řetězové sady! Zároveň sníží výkon motocyklu a může zapříčinit nehodu či závadu. Pro zajištění nejlepšího výkonu a spolehlivosti se důrazně doporučuje vyměnit obě řetězová kola a hnací řetěz současně.
Dále pravidelná údržba všech komponentů řetězové sady včetně čištění a mazání v intervalech doporučených výrobcem motocyklu zajistí nejdelší životnost a perfektní funkčnost celé řetězové sady, a plný výkon motocyklu.

Vhodné pro motocykly:
Yamaha XTZ690 Tenere 700 ABS / 20-21
Yamaha XTZ690 Tenere 700 Rally Edition ABS / 20-21
Yamaha FZ-07 F,FC,G,GC / 15-17
Yamaha MT-07 (ABS) (MTN690-A) / 14-20
Yamaha MT-07 Motocage (ABS) / 15-16
Yamaha MT-07 Tracer / 17-20
Yamaha XSR700 / 16-20
Yamaha FZ8 N / 10-15
Yamaha FZ8 S Fazer / 10-15
Yamaha FJ-09 F,F,C,G,GC (USA) / 14-17
Yamaha FZ-09 E,EC,F,FC,G,GC (USA) / 14-16
Yamaha MT-09 (MTN850 A) / 14-20
Yamaha MT-09 SP (MTN850 D) / 18
Yamaha MT-09 SR Street Rally (ABS) / 14-16
Yamaha MT-09 Sport Tracker (ABS) / 15-16
Yamaha MT-09 Tracer / 16-17
Yamaha XSR900 (MTM850) / 16-20
Yamaha 900 Tracer (MTT850) / 19-20
Yamaha 900 Tracer GT (MTT850) / 19-20
Yamaha 900 Nikken (MXT850) / 18-20
Yamaha 900 Nikken GT (MXT850D) / 20
Yamaha TDM900 / 02-13
Yamaha TDM900 A ABS / 05-13
Yamaha FZ-10 H/HC (USA) / 17
Yamaha MT-10 / 16-20
Yamaha MT-10 SP / 17-19
Yamaha YZF R1 / 15-21
Yamaha YZF R1 60th Anniversary Edition / 16

 
369,00 Kč
Lanko plynu Suzuki GSX250 + GSX400E + GSX400S + GSX750E + GSX1100E + GS450 + GS550 + GS650
HI-LEX

Lanko plynu Suzuki GSX250 + GSX400E + GSX400S + GSX750E + GSX1100E + GS450 + GS550 + GS650

Lanka (lanovody) HI-LEX od výrobce dodávajícího do prvovýroby motocyklů i automobilů jsou plnohodnotnou náhradou za originální díl
- vysoká kvalita materiálů zaručuje nízké vnitřní tření a dosažení maximální životnosti i při vysokém zatížení
- umožňují snadnou a rychlou montáž (přesné rozměry, koncovky a provedení dle OEM dílu)
- jsou vyráběna dle OEM specifikace výrobcem vyrábějícím do prvovýroby
- bowdeny jsou vyrobeny z materiálů s výbornými kluznými vlastnostmi
- lanka jsou pletená z kvalitní odolné oceli
- sortiment zahrnuje plynová lanka, lanka spojky, lanka sytiče, náhony otáčkoměru a náhony tachometru pro silniční motocykly hlavních světových značek

Toto lanko nahrazuje originální lanko (originální kód OEM):
Suzuki 58300-00A10

 
369,00 Kč
Lanko plynu tažné PULL - Kawasaki Z750B Twin / 76-78
HI-LEX

Lanko plynu tažné PULL - Kawasaki Z750B Twin / 76-78

Lanka (lanovody) HI-LEX od výrobce dodávajícího do prvovýroby motocyklů i automobilů jsou plnohodnotnou náhradou za originální díl
- vysoká kvalita materiálů zaručuje nízké vnitřní tření a dosažení maximální životnosti i při vysokém zatížení
- umožňují snadnou a rychlou montáž (přesné rozměry, koncovky a provedení dle OEM dílu)
- jsou vyráběna dle OEM specifikace výrobcem vyrábějícím do prvovýroby
- bowdeny jsou vyrobeny z materiálů s výbornými kluznými vlastnostmi
- lanka jsou pletená z kvalitní odolné oceli
- sortiment zahrnuje plynová lanka, lanka spojky, lanka sytiče, náhony otáčkoměru a náhony tachometru pro silniční motocykly hlavních světových značek

Toto lanko nahrazuje originální lanko (originální kód OEM):
Kawasaki 54012-127

 
369,00 Kč
Lanko plynu tlačné PUSH - Honda CB1100F Bol d’Or  / 81-85 + CB1100R / 81-82
HI-LEX

Lanko plynu tlačné PUSH - Honda CB1100F Bol d’Or / 81-85 + CB1100R / 81-82

Lanka (lanovody) HI-LEX od japonského výrobce dodávajícího do prvovýroby motocyklů i automobilů jsou plnohodnotnou náhradou za originální díl
- vysoká kvalita materiállů zaručuje nízké vnitřní tření a dosažení maximální životnosti i při vysokém zatížení
- umožňují snadnou a rychlou montáž (přesné rozměry, koncovky a provedení dle OEM dílu
- jsou vyráběna dle OEM specifikace výrobcem vyrábějícím do prvovýroby
- bowdeny jsou vyrobeny z materiálů s výbornými kluznými vlastnostmi
- lanka jsou pletená z kvalitní odolné oceli
- sortiment zahrnuje plynová lanka, lanka spojky, lanka sytiče, náhony otáčkoměru a náhony tachometru pro silniční motocykly hlavních světových značek

Toto lanko nahrazuje originální lanko (originální kód OEM):
Honda 17920-MG5-670
Honda 17920-MA2-670

 
369,00 Kč
Objednejte do pondělí, 13 hod. a zboží obdržíte v úterý.
Potřebujete zboží ještě dnes?
Vyzvědnětě si jej osobně na naší prodejně ve Strakonicích v době od 8 do 16h.
Platí pouze pro zboží označené skladem.
Doprava zdarma
při nákupu nad 2 200,00 Kč
Platí pro maloobchodní prodej do ČR
Chcete dostávat informace z našeho obchodu?

856 353 kusů zboží skladem ihned k expedici, 61 092 produktů v nabídce
14 dnů na vrácení a výměnu zakoupeného zboží
30 let zkušeností s prodejem náhradních dílů a příslušenství na všechny druhy motocyklů
Vlastní prodejna ve Strakonicích, kde si můžete zboží ihned osobně vyzvednout
Dlouhá historie firmy - na trhu od roku 1996.
Oficiální zastoupení více jak 50 značek pro Českou republiku
Odborná pomoc při výběru náhradních dílů a příslušenství na motocykly a čtyřkolky
Věrnostní program za každý nákup
ONLINE Live Chat každý pracovní den od 8:00 do 16:00 hodin s proškoleným technikem

Motodíly od A do Z

 

 

 

MTZ Mototechnika s.r.o.

Telefon:  601 303 001  /  601 303 002

               601 303 003  /  601 303 004

E-mail: info@mototechnika.cz

Prodejna:

U Blatenského mostu 1482
(průmyslová zóna Kání Vrch)
386 01 Strakonice

Pondělí - Pátek 8:00-12:00 / 13:00-16:00 hod.

Informace

Kontakt a prodejna

Články, novinky

Doprava a platba

Obchodní podmínky

Reklamační řád

Výměna / Vrácení zboží

Ochrana osobních údajů

FAQ - Časté dotazy

Nastavení Cookies

O společnosti

Zastupované značky

Všechny prodávané značky

Velkoobchod

Profil společnosti

Historie společnoti

Podporujeme

Zapůjčení nýtovačky

Velikosti oblečení

Zboží bylo přidáno do košíku

Pokračovat Přejít do košíku