Řetězové pastorky (přední kolečka) ESJOT jsou vyráběny pouze z oceli nejvyšší kvality (16MNCR5) na nejmodernějších strojích, které umožňují dosažení vysoké přesnosti řezu a minimálních tolerancí.
Vnější ozubení vyráběné pomocí patentované technologie DIAMOND-CUT disponuje optimalizovanou konturou zubu s vyšší pevností (až o 25%) na hranách a vrcholu zubu a nižší hladinou hlučnosti díky dokonale hladkému povrchu (až o 50%) dosedací plochy pro válečky řetězu (DIAMOND-CUT je speciální patentovaná technologie, kterou vyvinula společnost ESJOT ve spolupráci s univerzitou v Paderbornu za účelem dosažení nejpřesnějších tolerancí a dokonalého profilu zubů).
Použitý materiál a technologie "Made in Germany" zaručují super kvalitu kol ESJOT - např. standardní norma značky ESJOT při výrobě pastorků je kruhová tolerance (soustřednost) a axiální tolerance (házivost) pod 0,1mm. Vnitřní ozubení je obráběno na nejmodernějších frézách, čímž je zaručena dokonalá přesnost pro přesné uchycení na hnací hřídel. Speciální proces tepelného zušlechtění umožňuje vytvrzení o hodnotách 700 HV40 do hloubky 0,4mm, aby byla dosažena maximální délka životnosti i při použití v extrémních podmínkách provozu.
Značka ESJOT vyrábí ozubená kola již více než 85 let pro průmyslové oblasti, pro motocykly a jízdní kola. Výroba disponuje nejmodernějšími stroji - CNC frézovacími roboty, řezacími plně automatickými roboty, obráběcími CNC centry i automatickými lisy do 400tun.
Řetězové pastorky (přední kolečka) ESJOT díky použitému materiálu, nejmodernějším výrobním technologiím a povrchové úpravě splňují nejpřísnější parametry kvalitativních norem a jejich výsledná kvalita převyšuje jak originální řetězová kola, tak i většinu druhovýrobních značek, které jsou vyráběny téměř výhradně v Asii. Důkazem toho je i skutečnost, že řetězová kola ESJOT jsou dodávána do prvovýroby světoznámých značek jako KTM, BMW, Aprilia, Husqvarna a další.
ESJOT řetězová kola jsou dostupná pro značky - Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, KTM, BMW, Aprilia, Beta, Husqvarna, Cagiva, Triumph, Hyosung, Kymco, Rieju, Bultaco, Daelim, Derbi, Ducati, Fantic, Gilera, Maico, Malaguti, Motor Hispania, MUZ, Polaris, Peugeot, CPI, Artic Cat, Bombardier, Aeon, Adly, Tomos, Triton, Hercules, Rixe, Kasea, Jicheng a další ...
Rozměry/Parametry: kontrola rozměrů viz. schéma.
Vhodné pro motocykly:
Minarelli AM6
Aprilia 50 MX SM / 03-06
Aprilia 50 Tuono / 03-05
Aprilia 50 RS / 99-05
Aprilia 50 RX / 98-05
Betamotor 50 RR Enduro 02-20
Betamotor 50 RR Enduro Factory 12-17
Betamotor 50 RR Enduro Racing 05-20
Betamotor 50 RR Enduro Sport 15-20
Betamotor 50 RR Supermotard Racing 02-09
CPI 50 SM / 06-12
Fantic 50 Caballero Casa / 06-16
Fantic 50 Caballero E Casa / 17-18
Fantic 50 Caballero E Performance / 17-18
Fantic 50 Caballero Motard / 13-16
Fantic 50 Caballero Motard Casa / 06-15
Fantic 50 Caballero Motard Performance / 17-18
Fantic 180 TX Regolarita Case 50E / 12-15
Fantic 180 TM Motard Casa 50m / 12-15
Generic 50 Trigger SM / 06-18
Generic 50 Trigger X / 09
Keeway
Malaguti 50 Drakon / 05-08
Malaguti 50 XSM / 03-
Malaguti 50 XTM / 03-
Motor Hispania
MBK 50 X-Limit SM / 03-11
MBK 50 X-Limit / 03-06
MBK 50 X-Power / 03-11
Motor Hispania 50 Furia Enduro/SM / 05-10
Motor Hispania 50 RYZ Enduro / 05-10
Motor Hispania 50 RYZ SM / 05-10
Motor Hispania 50 RX / 05-09
Motor Hispania 50 RX R / 08-13
Rieju 50 MRT Pro / 09-10
Rieju 50 MRT / 09-17
Rieju 50 MRT Supermotard/Pro / 09-17
Rieju 50 MRX/SMX (2002-2006) / 04-08
Rieju 50 MRX Pro (2002-2005) / 04-05
Rieju 50 Naked / 04-09
Rieju 50 Tango / 07-17
Rieju 50 Tango Motard / 09-11
Rieju 50 RS2 / 09
Rieju 50 RS2 Matrix / 03-10
Rieju 50 RS2 Pro / 09
Rieju 50 RS3 Matrix/Pro / 11-17
Rieju 50 Spike / 02-05
Rieju 50 RR / 99-02
MBK 50 X-Limit SM / 97-02
MBK 50 X-Power / 00-02
Peugeot 50 XP6 / 98-06
Peugeot 50 XP6 SM / 02-03
Peugeot 50 XP6 SM Street / 03-04
Peugeot XPS50 T / 04-06
Peugeot 50 XR6 / 01-06
Peugeot XPS50 SM / 04-09
Yamaha DT50R / 97-06
Yamaha DT50R X-Limit / 97-
Yamaha DT50 SM Supermotard / 02-06
Yamaha TZR50 / 07-12
Yamaha TZR50 50th Anniversary Ed. / 12
Yamaha TZR50RR / 97-06
Yamaha TZR50 X-Power / 96-06
Řetězové pastorky (přední kolečka) ESJOT jsou vyráběny pouze z oceli nejvyšší kvality (16MNCR5) na nejmodernějších strojích, které umožňují dosažení vysoké přesnosti řezu a minimálních tolerancí.
Vnější ozubení vyráběné pomocí patentované technologie DIAMOND-CUT disponuje optimalizovanou konturou zubu s vyšší pevností (až o 25%) na hranách a vrcholu zubu a nižší hladinou hlučnosti díky dokonale hladkému povrchu (až o 50%) dosedací plochy pro válečky řetězu (DIAMOND-CUT je speciální patentovaná technologie, kterou vyvinula společnost ESJOT ve spolupráci s univerzitou v Paderbornu za účelem dosažení nejpřesnějších tolerancí a dokonalého profilu zubů).
Použitý materiál a technologie "Made in Germany" zaručují super kvalitu kol ESJOT - např. standardní norma značky ESJOT při výrobě pastorků je kruhová tolerance (soustřednost) a axiální tolerance (házivost) pod 0,1mm. Vnitřní ozubení je obráběno na nejmodernějších frézách, čímž je zaručena dokonalá přesnost pro přesné uchycení na hnací hřídel. Speciální proces tepelného zušlechtění umožňuje vytvrzení o hodnotách 700 HV40 do hloubky 0,4mm, aby byla dosažena maximální délka životnosti i při použití v extrémních podmínkách provozu.
Značka ESJOT vyrábí ozubená kola již více než 85 let pro průmyslové oblasti, pro motocykly a jízdní kola. Výroba disponuje nejmodernějšími stroji - CNC frézovacími roboty, řezacími plně automatickými roboty, obráběcími CNC centry i automatickými lisy do 400tun.
Řetězové pastorky (přední kolečka) ESJOT díky použitému materiálu, nejmodernějším výrobním technologiím a povrchové úpravě splňují nejpřísnější parametry kvalitativních norem a jejich výsledná kvalita převyšuje jak originální řetězová kola, tak i většinu druhovýrobních značek, které jsou vyráběny téměř výhradně v Asii. Důkazem toho je i skutečnost, že řetězová kola ESJOT jsou dodávána do prvovýroby světoznámých značek jako KTM, BMW, Aprilia, Husqvarna a další.
ESJOT řetězová kola jsou dostupná pro značky - Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, KTM, BMW, Aprilia, Beta, Husqvarna, Cagiva, Triumph, Hyosung, Kymco, Rieju, Bultaco, Daelim, Derbi, Ducati, Fantic, Gilera, Maico, Malaguti, Motor Hispania, MUZ, Polaris, Peugeot, CPI, Artic Cat, Bombardier, Aeon, Adly, Tomos, Triton, Hercules, Rixe, Kasea, Jicheng a další ...
Rozměry/Parametry: kontrola rozměrů viz. schéma.
Vhodné pro motocykly:
Aprilia 50AF-1 Europa-Futura 420 / 92
Aprilia 50MX / 04-06
Aprilia 50RS Extrema 3V 420 / 92-94
Řetězové pastorky (přední kolečka) ESJOT jsou vyráběna pouze z oceli nejvyšší kvality (16MNCR5) na nejmodernějších strojích, které umožňují dosažení vysoké přesnosti řezu a minimálních tolerancí.
Vnější ozubení vyráběné pomocí patentované technologie DIAMOND-CUT disponuje optimalizovanou konturou zubu s vyšší pevností (až o 25%) na hranách a vrcholu zubu a nižší hladinou hlučnosti díky dokonale hladkému povrchu (až o 50%) dosedací plochy pro válečky řetězu (DIAMOND-CUT je speciální patentovaná technologie, kterou vyvinula společnost ESJOT ve spolupráci s univerzitou v Paderbornu za účelem dosažení nejpřesnějších tolerancí a dokonalého profilu zubů).
Použitý materiál a technologie "Made in Germany" zaručují super kvalitu kol ESJOT - např. standardní norma značky ESJOT při výrobě pastorků je kruhová tolerance (soustřednost) a axiální tolerance (házivost) pod 0,1mm. Vnitřní ozubení je obráběno na nejmodernějších frézách, čímž je zaručena dokonalá přesnost pro přesné uchycení na hnací hřídel. Speciální proces tepelného zušlechtění umožňuje vytvrzení o hodnotách 700 HV40 do hloubky 0,4mm, aby byla dosažena maximální délka životnosti i při použití v extrémních podmínkách provozu.
Značka ESJOT vyrábí ozubená kola již více než 85 let pro průmyslové oblasti, pro motocykly a jízdní kola. Výroby disponuje nejmodernějšími stroji - CNC frézovacími roboty, řezacími plněautomatickými roboty, obráběcími CNC centry i automatickými lisy do 400tun.
Řetězové pastorky (přední kolečka) ESJOT díky použitému materiálu, nejmodernějším výrobním technologiím a povrchové úpravě splňují nejpřísnější parametry kvalitativních norem a jejich výsledná kvalita převyšuje jak originální řetězová kola, tak i většinu druhovýrobních značek, které jsou vyráběny téměř výhradně v Asii. Důkazem toho je i skutečnost, že řetězová kola ESJOT jsou dodávána do prvovýroby světoznámých značek jako KTM, BMW, Aprilia, Husqvarna a další.
ESJOT řetězová kola jsou dostupná pro značky - Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, KTM, BMW, Aprilia, Beta, Husqvarna, Cagiva, Triumph, Hyosung, Kymco, Rieju, Bultaco, Daelim, Derbi, Ducati, Fantic, Gilera, Maico, Malaguti, Motor Hispania, MUZ, Polaris, Peugeot, CPI, Artic Cat, Bombardier, Aeon, Adly, Tomos, Triton, Hercules, Rixe, Kasea, Jicheng a další ...
Řetězové pastorky (přední kolečka) ESJOT jsou vyráběny pouze z oceli nejvyšší kvality (16MNCR5) na nejmodernějších strojích, které umožňují dosažení vysoké přesnosti řezu a minimálních tolerancí.
Vnější ozubení vyráběné pomocí patentované technologie DIAMOND-CUT disponuje optimalizovanou konturou zubu s vyšší pevností (až o 25%) na hranách a vrcholu zubu a nižší hladinou hlučnosti díky dokonale hladkému povrchu (až o 50%) dosedací plochy pro válečky řetězu (DIAMOND-CUT je speciální patentovaná technologie, kterou vyvinula společnost ESJOT ve spolupráci s univerzitou v Paderbornu za účelem dosažení nejpřesnějších tolerancí a dokonalého profilu zubů).
Použitý materiál a technologie "Made in Germany" zaručují super kvalitu kol ESJOT - např. standardní norma značky ESJOT při výrobě pastorků je kruhová tolerance (soustřednost) a axiální tolerance (házivost) pod 0,1mm. Vnitřní ozubení je obráběno na nejmodernějších frézách, čímž je zaručena dokonalá přesnost pro přesné uchycení na hnací hřídel. Speciální proces tepelného zušlechtění umožňuje vytvrzení o hodnotách 700 HV40 do hloubky 0,4mm, aby byla dosažena maximální délka životnosti i při použití v extrémních podmínkách provozu.
Značka ESJOT vyrábí ozubená kola již více než 85 let pro průmyslové oblasti, pro motocykly a jízdní kola. Výroba disponuje nejmodernějšími stroji - CNC frézovacími roboty, řezacími plně automatickými roboty, obráběcími CNC centry i automatickými lisy do 400tun.
Řetězové pastorky (přední kolečka) ESJOT díky použitému materiálu, nejmodernějším výrobním technologiím a povrchové úpravě splňují nejpřísnější parametry kvalitativních norem a jejich výsledná kvalita převyšuje jak originální řetězová kola, tak i většinu druhovýrobních značek, které jsou vyráběny téměř výhradně v Asii. Důkazem toho je i skutečnost, že řetězová kola ESJOT jsou dodávána do prvovýroby světoznámých značek jako KTM, BMW, Aprilia, Husqvarna a další.
ESJOT řetězová kola jsou dostupná pro značky - Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, KTM, BMW, Aprilia, Beta, Husqvarna, Cagiva, Triumph, Hyosung, Kymco, Rieju, Bultaco, Daelim, Derbi, Ducati, Fantic, Gilera, Maico, Malaguti, Motor Hispania, MUZ, Polaris, Peugeot, CPI, Artic Cat, Bombardier, Aeon, Adly, Tomos, Triton, Hercules, Rixe, Kasea, Jicheng a další ...
Rozměry/Parametry: kontrola rozměrů viz. schéma.
Vhodné pro motocykly:
Kawasaki Z900 (ZR900) / 17-19
Kawasaki Z900 ABS (ZR900) / 17-20
Kawasaki Z900 ABS 70kW (ZR900 HLF) / 20
Kawasaki Z900 ABS SE (ZR900 ) / 20
Kawasaki Z900 RS (ZR900) / 18-20
Kawasaki Z900 RS Cafe (ZR900) / 18-20
Kawasaki Z900 RS SE (ZR900) (Canada) / 20
Kawasaki KLZ1000 Versys 12-20
Kawasaki KLZ1000 Versys SE / 19-20
Kawasaki KLZ1000 Versys ABS LT / 19-20
Kawasaki KLZ1000 Versys ABS LT SE (Canada) / 20
Kawasaki KLZ1000 Versys 1000 SE LT+ (USA) / 20
Kawasaki NINJA 1000 SX (ZX1002 KLF-A) / 20
Kawasaki Z1000 (ZR1000) 03-14
Kawasaki Z1000 (ZR1000) ABS 07-09,11-13
Kawasaki Z1000 (ZR1000) ABS / 14-20
Kawasaki Z1000 Special Edition / 13-15
Kawasaki Z1000 (ZR1000) Black Edition / 12
Kawasaki Z1000 R (ZR1000) / 17-20
Kawasaki Z1000 SX (ZR1000) / 11-19
Kawasaki Z1000 SX (ZR1000) ABS / 11-17
Kawasaki Z1000 SX City (ZR1000) / 11
Kawasaki Z1000 SX Tourer (ZR1000) / 11-15
Kawasaki ZX1000 GDF Ninja 1000 (USA) / 13
Kawasaki ZX1000 Ninja 1000 ABS (USA) / 13-19
Kawasaki ZX-9R (ZX900 F1-F2) Ninja / 02-03
Kawasaki KLV1000 / 04-06
Kawasaki ZX-10R (ZX1000) Ninja / 04-19
Kawasaki ZX-10R (ZX1000) Ninja ABS / 11-20
Kawasaki ZX-10R (ZX1000) Ninja KRT ABS / 16-18
Kawasaki ZX-10R Ninja KRT ABS / 19-20
Kawasaki ZX-10R SE (ZX1002) / 18-20
Kawasaki ZX-10R SE Performance / 17-19
Kawasaki ZX-10RR (ZX1002 GKF) Ninja / 19
Lanka/ lanovody MTZ jsou ekvivalentní a plnohodnotnou náhradou za originální lanka
- poskytují velmi vysokou užitnou hodnotu (velmi výhodný poměr cena/výkon)
- sortiment zahrnuje lanka plynu / lanka spojky / lanka dekompresoru / lanka náhonu tachometru / lanka otáčkoměru
- umožňují snadnou a rychlou montáž, neboť jsou vyráběna dle OEM specifikace výrobcem vyrábějícím například pro značku MotionPro a další světové značky
- bowdeny jsou vyrobeny z vinylového materiálu s výbornými kluznými vlastnostmi a lanka jsou pletená z kvalitní odolné oceli
- použití kvalitních materiálů umožňuje velmi nízký odpor a tření, výbornou funkci a rychlou reakci lanka, dosažení maximální životnosti i při vysokém zatížení
Většina lanek je vybavena příslušenstvím - připojovací kolena/nátrubky, štelovací mechanismus, koncovky, pouzdra, krycí protiprachové užinky, apod.
Kontrola vhodnosti lanko pro daný motocykl viz. fotografie - při montáži postupujte podle manuálu výrobce motocyklu.
Pro prodloužení životnosti je doporučeno použití kvalitního mazací přípravku určeného pro lanka/ lanovody (např. Putoline PTFE Cable Guard - obj. kód PU70713).
Toto lanko nahrazuje originální díl (originální kód OEM):
Honda 22870MGWA10
Honda 22870-MY6-670
Spojkové pružiny německého výrobce TRW LUCAS jsou zesílené spojkové pružiny vyrobené z vysoce pevnostní oceli a jsou vysoce kvalitní náhradou za originální spojkové lamely
- vytvářejí o 10% vyšší kontaktní tlak než originální pružiny a delší dobu si udržují pružnost
- optimalizují funkci spojky a zajišťují účinnou ochranu před prokluzováním spojky
- síla, průměr drátu a rozměry se mohou lišit od originálních pružin
- sortiment zahrnuje širokou škálu aplikací pro téměř všechny typy motocyklů
- díky zesíleným parametrům pružin lze spolehlivou funkci spojky udržovat i u starších motocyklů
- špičková německá kvalita produktů - Made in Germany
- aplikace pro japonské motocykly, evropské motocykly i speciální spojkové komponenty pro motocykly Harley-Davidson, Ducati a BMW
Pružiny jsou dodávány v sadě, která obsahuje přesný počet dle typu a roku výroby motocyklu.
Počet kusů v balení: 4 ks
Rozměry lamel:
A = mm
B = mm
C = mm
D = mm
Spojkové lamely plechové nebo spojkové lamely s obložením je nutno objednat samostatně.
Vhodné pro motocykly:
Suzuki GSX-S125 / 17-21
Rozety ESJOT jsou vyráběny pouze ze speciální oceli kvalitativní třídy QSTE420 a QSTE460, jenž disponuje vysokou odolností proti opotřebení a používá se i pro průmyslové využití.
Vnější ozubení vyráběné pomocí patentované technologie DIAMOND-CUT disponuje vyšší pevností na hranách zubů a nižší hladinou hlučnosti.
Použitý materiál a technologie "Made in Germany" zaručují super kvalitu kol ESJOT.
DIAMOND-CUT je speciální patentovaná technologie, kterou vyvinula společnost ESJOT ve spolupráci s univerzitou v Paderbornu za účelem dosažení nejpřesnějších tolerancí a dokonalého profilu zubů.
Díky použití speciální technologie DIAMOND-CUT bylo dosaženo o 25% vyšší pevnosti na hranách zubů a o 50% hladšího povrchu pro výrazné snížení hlučnosti !!!
Rozety ESJOT díky použitému materiálu, nejmodernějším výrobním technologiím a povrchové úpravě splňují nejpřísnější parametry kvalitativních norem a jejich výsledná kvalita převyšuje jak originální řetězová kola, tak i většinu druhovýrobních značek, které jsou vyráběny téměř výhradně v Asii. Důkazem toho je i skutečnost, že řetězová kola ESJOT jsou dodávána do prvovýroby světoznámých značek jako KTM, Husqvarna, BMW, Aprilia, Ducati a další...
ESJOT řetězová kola jsou dostupná pro značky - Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, KTM, BMW, Aprilia, Beta, Husqvarna, Cagiva, Triumph, Hyosung, Kymco, Rieju, Bultaco, Daelim, Derbi, Ducati, Fantic, Gilera, Maico, Malaguti, Motor Hispania, MUZ, Polaris, Peugeot, CPI, Artic Cat, Bombardier, Aeon, Adly, Tomos, Triton, Hercules, Rixe, Kasea, Jicheng a další ...
Rozety ESJOT jsou vyráběny pouze ze speciální oceli kvalitativní třídy QSTE420 a QSTE460, jenž disponuje vysokou odolností proti opotřebení a používá se i pro průmyslové využití.
Vnější ozubení vyráběné pomocí patentované technologie DIAMOND-CUT disponuje vyšší pevností na hranách zubů a nižší hladinou hlučnosti.
Použitý materiál a technologie "Made in Germany" zaručují super kvalitu kol ESJOT.
DIAMOND-CUT je speciální patentovaná technologie, kterou vyvinula společnost ESJOT ve spolupráci s univerzitou v Paderbornu za účelem dosažení nejpřesnějších tolerancí a dokonalého profilu zubů.
Díky použití speciální technologie DIAMOND-CUT bylo dosaženo o 25% vyšší pevnosti na hranách zubů a o 50% hladšího povrchu pro výrazné snížení hlučnosti !!!
Rozety ESJOT díky použitému materiálu, nejmodernějším výrobním technologiím a povrchové úpravě splňují nejpřísnější parametry kvalitativních norem a jejich výsledná kvalita převyšuje jak originální řetězová kola, tak i většinu druhovýrobních značek, které jsou vyráběny téměř výhradně v Asii. Důkazem toho je i skutečnost, že řetězová kola ESJOT jsou dodávána do prvovýroby světoznámých značek jako KTM, Husqvarna, BMW, Aprilia, Ducati a další...
ESJOT řetězová kola jsou dostupná pro značky - Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, KTM, BMW, Aprilia, Beta, Husqvarna, Cagiva, Triumph, Hyosung, Kymco, Rieju, Bultaco, Daelim, Derbi, Ducati, Fantic, Gilera, Maico, Malaguti, Motor Hispania, MUZ, Polaris, Peugeot, CPI, Artic Cat, Bombardier, Aeon, Adly, Tomos, Triton, Hercules, Rixe, Kasea, Jicheng a další ...
Rozety ESJOT jsou vyráběny pouze ze speciální oceli kvalitativní třídy QSTE420 a QSTE460, jenž disponuje vysokou odolností proti opotřebení a používá se i pro průmyslové využití.
Vnější ozubení vyráběné pomocí patentované technologie DIAMOND-CUT disponuje vyšší pevností na hranách zubů a nižší hladinou hlučnosti.
Použitý materiál a technologie "Made in Germany" zaručují super kvalitu kol ESJOT.
DIAMOND-CUT je speciální patentovaná technologie, kterou vyvinula společnost ESJOT ve spolupráci s univerzitou v Paderbornu za účelem dosažení nejpřesnějších tolerancí a dokonalého profilu zubů.
Díky použití speciální technologie DIAMOND-CUT bylo dosaženo o 25% vyšší pevnosti na hranách zubů a o 50% hladšího povrchu pro výrazné snížení hlučnosti !!!
Rozety ESJOT díky použitému materiálu, nejmodernějším výrobním technologiím a povrchové úpravě splňují nejpřísnější parametry kvalitativních norem a jejich výsledná kvalita převyšuje jak originální řetězová kola, tak i většinu druhovýrobních značek, které jsou vyráběny téměř výhradně v Asii. Důkazem toho je i skutečnost, že řetězová kola ESJOT jsou dodávána do prvovýroby světoznámých značek jako KTM, Husqvarna, BMW, Aprilia, Ducati a další...
ESJOT řetězová kola jsou dostupná pro značky - Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, KTM, BMW, Aprilia, Beta, Husqvarna, Cagiva, Triumph, Hyosung, Kymco, Rieju, Bultaco, Daelim, Derbi, Ducati, Fantic, Gilera, Maico, Malaguti, Motor Hispania, MUZ, Polaris, Peugeot, CPI, Artic Cat, Bombardier, Aeon, Adly, Tomos, Triton, Hercules, Rixe, Kasea, Jicheng a další ...
Rozety ESJOT jsou vyráběny pouze ze speciální oceli kvalitativní třídy QSTE420 a QSTE460, jenž disponuje vysokou odolností proti opotřebení a používá se i pro průmyslové využití.
Vnější ozubení vyráběné pomocí patentované technologie DIAMOND-CUT disponuje vyšší pevností na hranách zubů a nižší hladinou hlučnosti.
Použitý materiál a technologie "Made in Germany" zaručují super kvalitu kol ESJOT.
DIAMOND-CUT je speciální patentovaná technologie, kterou vyvinula společnost ESJOT ve spolupráci s univerzitou v Paderbornu za účelem dosažení nejpřesnějších tolerancí a dokonalého profilu zubů.
Díky použití speciální technologie DIAMOND-CUT bylo dosaženo o 25% vyšší pevnosti na hranách zubů a o 50% hladšího povrchu pro výrazné snížení hlučnosti !!!
Rozety ESJOT díky použitému materiálu, nejmodernějším výrobním technologiím a povrchové úpravě splňují nejpřísnější parametry kvalitativních norem a jejich výsledná kvalita převyšuje jak originální řetězová kola, tak i většinu druhovýrobních značek, které jsou vyráběny téměř výhradně v Asii. Důkazem toho je i skutečnost, že řetězová kola ESJOT jsou dodávána do prvovýroby světoznámých značek jako KTM, Husqvarna, BMW, Aprilia, Ducati a další...
ESJOT řetězová kola jsou dostupná pro značky - Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, KTM, BMW, Aprilia, Beta, Husqvarna, Cagiva, Triumph, Hyosung, Kymco, Rieju, Bultaco, Daelim, Derbi, Ducati, Fantic, Gilera, Maico, Malaguti, Motor Hispania, MUZ, Polaris, Peugeot, CPI, Artic Cat, Bombardier, Aeon, Adly, Tomos, Triton, Hercules, Rixe, Kasea, Jicheng a další ...
Vhodné pro:
Yamaha DT80 LC1,LC2
Yamaha DT80 LC1 (Německo) / 83-84
Yamaha DT80 LC2 (Německo) / 85-94
Yamaha DT125 LC (Francie) / 87-88
Yamaha DT125 LC2, LC3 / 85-88
Yamaha DT125 LC1 (4 F.H.) / 84-87
Yamaha DT125 MX (6 F.H.) / 76-82
Yamaha DT125 Tenere / 89
Yamaha DT125 Z / 92-93
Yamaha DT175 MX (6 F.H.) / 78-81
Yamaha DT175 / 84-96
Yamaha DT200 R / 87
Yamaha RT180 / 90-98
Yamaha SR125 (Francie) / -82
Yamaha SR125 SE / 80-94
Yamaha XT125 (Francie) / 88-90
Yamaha XTZ125 / 02-04
Opravná sada startéru (sada uhlíků startéru) od americké značky Arrowhead
- vytvořeno za účelem rychlé opravy
- sada pro repasi kontaktů startéru
- umožňuje snadnou a rychlou montáž (přesné rozměry a provedení dle OEM dílu)
- komponenty jsou rozměrově a kvalitativně shodné s originálně použitými díly výrobce
Upozornění: sada je vhodná pro více modelů a značek - kontrola obsahu viz. fotografie
Kód výrobce:
Arrowhead SMU9106
Arrowhead 414-54028
Značka Arrowhead Electrical Products vyrábí široký sortiment elektrických komponentů a jejich součástí. Sortiment zahrnuje startéry motoru, startovací kartáče, startovací uhlíky, alternátory, statory, regulátory pro motocykly, čtyřkolky a vodní skútry. Díky 45 letým zkušenostem disponují všechny výrobky vysokou kvalitou a zpracováním.
Vhodné pro motocykly:
Honda CB500 / 70-72
Honda CB550F / 75-77
Honda CB550K / 75-78
Honda CB650 / 79-82
Honda CB650C Custom / 80-82
Honda CB650SC Nighthawk / 82
Honda CX500 / 78-79
Honda CX500C Custom / 79-82
Honda CX500D Deluxe / 79-82
Honda CX650 C Custom / 83
Honda GL500 Silver Wing / 81-82
Honda GL650 Silver Wing / 83
Honda ATC200E Big Red / 82-83
Honda ATC200ES Big Red / 84
Honda ATC200M / 84-85
Honda TRX200 / 84
Samostatná těsnění pod hlavu, těsnění pod válec a těsnění víka ventilů jsou vysocekvatitní plnohodnotnou náhradou za originální těsnění
- poskytují velmi dobrou užitnou hodnotu (výhodný poměr cena/výkon)
- jsou vyráběna z jakostních materiálů a dle specifikací a parametrů originálních dílů (OEM)
- použité materiály pro výrobu těsnění zajišťují prodlouženou životnost a disponují perfektní stálostí tvaru s velmi dobrými těsnící a tepelnými vlastnostmi
- těsnění válce a hlavy motoru zajišťují utěsnění mezi dvěma povrchy motoru, které podléhají změnám teploty a tlaku podle toho jak se motor zahřívá a ochlazuje, a výběr kvalitního těsnění je rozhodující pro dlouhodobou funkčnost v prostředí, kde je těsnění vystaveno tlaku z komprese a podtlaku a kde se části motoru roztahují, smršťují, vzdalují se od sebe a nebo jsou k sobě přitahovány těsněji (studené těsnění reaguje a funguje jinak než zahřáté těsnění, stejně jako těsnění pod zvýšeným tlakem reaguje a funguje jinak při sníženém tlaku)
- přesný tvar těsnění zapezbečuje udržování stálého vnitřního tlaku, zabraňuje úniku oleje z motoru a zabraňuje vniknutí nečistot do motoru
- těsnění je připraveno pro model a rok výroby motocyklu uvedený v popisu, pro který disponuje vhodnými otvory pro průchod čepů, šroubů, svorníků a je připraveno pro okamžitou montáž
Upozornění: těsnění je určeno pro daný model a rok výroby - kontrola obsahu viz. fotografie
Všechna těsnění hlavy, těsnění válce a těsnění ventilového víka jsou vyráběna dle rozměrů podle originálního dílu. Použitý materiál zajišťuje prodlouženou životnost, preventivní ochranu před únikem oleje a odolnost proti vysokým teplotám.
Nahrazuje originální díl (originální kód OEM):
Suzuki 11241-41F00
Motocyklový řetěz 428 od japonského výrobce RK TAKASAGO CHAIN.
Střední typ netěsněného řetězu v sortimentu RK je určen pro hobby použití do objemu 200cc. Vychází z osvědčené a kvalitní řady „Heavy Duty Chain”, jenž se vyznačuje vysokou odolností, dlouhou životností a příznivou pořizovací cenou. Řetězy v této řadě jsou vyrobeny z kvalitní ušlechtilé uhlíkové oceli, dodatečně zušlechtěny technologií „kuličkování” a kalením pro maximální pevnost a životnost. Navíc jsou všechny předepnuty pro nadstandardní výkon a minimální vytažení během provozu.
Typové označení: 428 HSB (1/2x5/16)
Kvalitativní řada: Střední typ (pro hobby)
Provedení: netěsněný řetěz (bez o kroužku)
Barva: ocelová (bez povrchové úpravy)
Statická pevnost: 23,0 kN
Srovnatelné řetězy ostatních značek:
D.I.D 428 HD (pevnost 23,4 kN)
ČZ 428 Cross (pevnost 23,0 kN)
Japonská značka RK disponuje více než 60ti letými zkušenostmi s výrobou řetězů motocyklů a je lídrem na trhu motocyklových řetězů.
Díky dokonalé kvalitě produktů, inovacím a vysoce kvalitnímu zpracování značka RK spolupracuje se světově uznávanými partnery, jako jsou Honda, Suzuki, Yamaha, Kawasaki a Triumph, kde jsou řetězy RK používány jako originální vybavení (OEM Product).
Dále řetězy značky RK používají závodní tými v Moto GP, Endurance EWC, World SBK, World SSP, MXGP, ISDE, AMA Supercross, Isle of Man TT, Erzberg Rodeo, atd.
Mezi jezdci používající řetězy RK jsou Marque Marquez, Jorge Lorenzo, Fabio Quartararo, Toni Elias, Glenn Coldenhoff, Max Anstie, Gautier Paulin, Arnaud Tonus, Graham Jarvis, Kailub Russell, Taylor Robert, Roan van de Moosdijk, Colton Haaker, Jérémy Guarnoni, Erwin Nigon, David Checa, Mike dD Meglio, Freddy Foray, Josh Hook, Zach Osborne, Martin Davalos, Adam Cianciarulo, Jonathan Rea, Federico Caricasulo, Leon Haslam, Randy Krummenacher a mnoho dalších...
Relé startéru (startovací relé) od americké značky Arrowhead
- plnohodnotná náhrada za originální díl
- umožňuje snadnou a rychlou montáž (přesné rozměry a provedení dle OEM dílu)
- komponenty jsou rozměrově a kvalitativně shodné s originálně použitými díly výrobce
Dle typu a modelu balení obsahuje: relé, pojistky, konektor, držák, krycí převlek - vhodnost použití a kontrola obsahu viz. fotografie!
Parametry:
12V
Toto relé nahrazuje originální díl (OEM):
Yamaha 4BP-81940-00-00
Arrowhead 240-54069
Relé v poslední fázi výroby procházejí důkladnou kontrolou a zkoušením - každý je plně funkční.
Výrobek je určen výhradně pro montáž odborným servisem a z důvodu povahy jeho použití se na něj vztahuje záruka pouze na mechanické vady (nikoliv funkčnost).
Záruka se nevztahuje na špatné zapojení a neodbornou montáž, úpravy konektorů a kabeláže, a na vady zapříčiněné závadou v elektrické soustavě motocyklu - neboť vadný elektrický systém či závada v elektrické soustavě motocyklu, která způsobila prvotní závadu, znehodnotí a nevratně poškodí i tento nový díl.
Značka Arrowhead Electrical Products vyrábí široký sortiment elektrických komponentů a jejich součástí. Sortiment zahrnuje startéry motoru, startovací kartáče, startovací uhlíky, alternátory, statory, regulátory pro motocykly, čtyřkolky a vodní skútry. Díky 45 letým zkušenostem disponují všechny výrobky vysokou kvalitou a zpracováním.
Vzduchové filtry MTZ jsou vyráběny jedním z největších světových výrobců filtrů a filtračních vložek na světě.
Jedná se kvalitní produkty, které byly vyvinuty speciálně pro moderní výkonné motory. Poskytují dokonalou ochranu motoru díky excelentní filtraci při zachování vysokého průtoku vzduchu k dosažení maximálního výkonu. Díky vysoké kvalitě použitých materiálů a renomovanému výrobci, který disponuje moderními technologiemi výroby a kontroly kvality jsou ekvivalentní levnější náhradou za originální díl - poskytují dobrou užitnou hodnotu (výhodný poměr cena/výkon).
- vyráběny z vysoce kvalitních materiálů
- plnohodnotná náhrada za originální filtr
- vysoká užitná hodnota (poměr kvalita / cena)
- excelentní filtrační vlastnosti pro dokonalou ochranu
Nahrazuje originální čísla (OEM code):
Honda 17215-MM8-000
Honda 17215-MM8-010
Honda 17215-MM8-020
Vhodné pro motocykly:
Honda VT1100 C Shadow / 87-88
Honda VT1100 C Shadow / 89-95
Honda VT1100 C,C2,C2-2,C3 Shadow 1100 / 95-98
Honda VT1100 C Shadow Spirit / 99-07
Honda VT1100 C2 Shadow Sabre / 99-07
Honda VT1100 C3 Shadow Aero / 98-02
Honda VT1100 D2 Shadow / 99
Honda VT1100 CT Shadow American Classic Edition / 98
Honda VT1100 T Shadow Ace Tour / 98-02
Jednotka zapalování (CDI jednotka / modul zapalování)
- řídící zapalovací modul zaručuje nezávislost síly jiskry na otáčkách a proto se zlepšují funkce motoru i při nižších otáčkách
- modulové boxy zapalování (Ignition CDI Box) jsou také známé jako systémy zapalování s výbojem kondenzátoru
- tyto zapalovací jednotky ukládají energii a poté ji téměř okamžitě uvolňují pro účinné zapalování motoru
- tento elektronický systém, který funguje jako spouštěcí mechanismus, se běžně používá v motocyklech, čtyřkolkách, vodních skútrech i silničních skútrech
- vhodné pro skútry, motocykly a čtyřkolky (kontrola možnosti připojení a použití viz. fotografie) - před montáží je nezbytně nutné provést důkladnou kontrolu elektrické soustavy motocyklu, aby nedošlo k okamžitému poškození nového regulátoru
- každý modul CDI prochází před prodejem přísným vícebodovým testovacím programem a splňuje standardy jak pro kvalitu, tak pro montáž
Parametry:
- 12V
- 1x konektor (4 kontakty)
- 1x vodič
Jednotky zapalování CDI v poslední fázi výroby procházejí důkladnou kontrolou a zkoušením - každý je plně funkční.
Výrobek je určen výhradně pro montáž odborným servisem a z důvodu povahy jeho použití se na něj vztahuje záruka pouze na mechanické vady (nikoliv funkčnost).
Záruka se nevztahuje na špatné zapojení a neodbornou montáž, úpravy konektorů a kabeláže, a na vady zapříčiněné závadou v elektrické soustavě motocyklu - neboť vadný elektrický systém či závada v elektrické soustavě motocyklu, která způsobila prvotní závadu, znehodnotí a nevratně poškodí i tento nový díl.
Vhodné pro:
Aprilia AF1
Aprilia Pegaso
Aprilia RS
Aprilia RX
Aprilia Red
Aprilia Tuareg
Derbi GP1
Derbi GPR
Derbi Senda
Honda MBX
Honda MT
Honda MTX
Honda MXR
Honda NSR
Malaguti XSM
Malaguti XTM
Rieju MRT
Rieju MRX
Rieju RR
Rieju RRX
Rieju RS-1
Rieju RS-2
Rieju SMX
Rieju Spyke
Rieju Tango
Suzuki TS
Suzuki TSX
Yamaha DT
Yamaha TZR
Motodíly od A do Z
|
MTZ Mototechnika s.r.o.Telefon: 601 303 001 / 601 303 002 601 303 003 / 601 303 004 E-mail: info@mototechnika.cz Prodejna:
U Blatenského mostu 1482 Pondělí - Pátek 8:00-12:00 / 13:00-16:00 hod. |
Informace |
O společnosti |
Zboží bylo přidáno do košíku