Univerzální rolna řetězu pro motocykly a čtyřkolky
- originální provedení dle Honda
- s jednou stranou zakrytou pro větší ochranu a prodloužení životnosti ložisek
- perforovaný design pro snížení hlučnosti a hladší chod řetězu
- vyrobená ze speciálního materiálu se zvýšenou odolností proti opotřebení
- vybavená kvalitními zakrytými ložisky (608-2Z nebo 608-2RS) s těsněním proti vodě a nečistotám
Rozměry:
- vnitřní průměr (otvor v ložisku): 8mm
- vnější průměr rolny: 38mm
- šířka rolny: 23mm
Centrklíč vhodný pro CRF/XR50, DRZ50/70 a KX65.
Velikosti 4,00mm a 5,0mm.
Olejové filtry Hiflo Filtro nabízí stejnou nebo vyšší úroveň výkonu ve srovnání s originálním filtrem. Jedná se vysoce kvalitní olejové filtry, které nabízejí výbornou ochranu motoru a to nejen díky dokonalé selekci drobných nečistot od cirkulujícího oleje.
Hlavní přednosti:
- vyráběny z vysoce kvalitních materiálů
- dokonalá kontrola kvality výroby (16 kontrol)
- plnohodnotná náhrada za originální filtr
- vysoká užitná hodnota (poměr kvalita/ cena)
- moderní konstrukce pro hladký průtok oleje
- excelentní filtrační vlastnosti pro dokonalou ochranu
Nahrazuje originální čísla (OEM code):
KTM 60038015000
KTM 60038015100
Olejové filtry Hiflo Filtro jsou vyráběny v továrně Thai Yang Kitpaisan, která byla založena v roce 1955 a vyrábí filtry pro prvovýrobu motorového průmyslu od roku 1963. Díky více než 40-ti letým zkušenostem, neustálému vývoji a moderním výrobním zařízením dnes vyrábí vysoce kvalitní filtry pro všechny druhy použití.
Technologie výroby je založena na dokonalém systému kontroly kvality, aby bylo dosaženo téměř nulové tolerance zmetkovosti. Během celého výrobního procesu projde každý olejový filtr 16 samostatnými kontrolami kvality než opustí továrnu. Celý výrobní proces podléhá kvalitativním normám a auditům (ISO), a to včetně kontroly surovin, kontroly kvality, kontroly výroby, apod.
Pro dosažení a zabezpečení vysoké kvality jsou používány pouze materiály nejvyšší jakosti od světoznámých výrobců:
- ocel od Toyota Tsusho a NKK (Japonsko)
- lepidla od Henkel (Německo)
- papír od Ahlstrom Filtration (Finsko), Hollingsworth & Vose (USA) a AWA Paper (Japonsko)
Značka Hiflo Filtro získala prestižní akreditaci „TÜV Approved" a to jako první značka olejového filtru v motocyklovém, nebo automobilovém sektoru. Dále úspěšně splnila certifikaci kvality ISO 9002.
Vhodné pro motocykly:
KTM 950 Adventure / 03-06
KTM 950 Adventure S / 04-06
KTM 950 Super Enduro R / 07-09
KTM 950 Super Enduro / 11
KTM 950 Supermoto / 06-08
KTM 990 SMR / 10
KTM 990 SMT / 10
KTM 990 Superduke R/ 10
KTM 990 Superduke / 05-10
KTM 990 Adventure R / 10
KTM 990 Adventure /07-10
KTM 1190 RC8 / 09-10
KTM 1190 RC8 R / 10
Vzduchový filtr pro čínské skútry a čtyřkolky
- kompletní airbox sání včetně vzduchového filtru
- přesná náhrada za originální filtr
- kvalitní zpracování
Gufero motoru (gufero převodovky) pro motocykly od italské značky Centauro
- jsou vyráběna ze speciálního materiálu vysoce odolného proti tepelnému a mechanickému namáhání a tvrdnutí (stárnutí)
- materiál rovněž vyniká nízkým koeficientem tření, odolností proti olejům a příměsím v kapalinách
- zaručuje stálost těsnícího účinku v motoru, převodové skříni, klikové skříni i v náročných podmínkách
- simerinky převodové skříně Centauro zabraňují nežádoucímu úniku oleje po dlouhou dobu
- sortiment zahrnuje různé materiály (pryžová NBR, vitonová FKM, MVQ silikonová, atd.) a různá provedení (dvoubřitá, jednobřitá, jednobřitá s prachovkou, atd.)
- vnitřní průměr "A" = 18mm
- vnější průměr "B" = 28mm
- výška "H" = 7 / 7,5mm
CENA UVEDENA ZA 1 KUS (DODÁVÁNO V BALENÍ PO 1 KUSE!!)
Upozornění: nákres zobrazuje hlavně rozměry (vnitřní průměr A / vnější průměr B / výška H)! Počet břitů a ostatní parametry nejsou z nákresu patrné - jedná se o ilustrační nákres!
Gufero motoru (gufero převodovky) pro motocykly od italské značky Centauro
- jsou vyráběna ze speciálního materiálu vysoce odolného proti tepelnému a mechanickému namáhání a tvrdnutí (stárnutí)
- materiál rovněž vyniká nízkým koeficientem tření, odolností proti olejům a příměsím v kapalinách
- zaručuje stálost těsnícího účinku v motoru, převodové skříni, klikové skříni i v náročných podmínkách
- simerinky převodové skříně Centauro zabraňují nežádoucímu úniku oleje po dlouhou dobu
- sortiment zahrnuje různé materiály (pryžová NBR, vitonová FKM, MVQ silikonová, atd.) a různá provedení (dvoubřitá, jednobřitá, jednobřitá s prachovkou, atd.)
- vnitřní průměr "A" = 24mm
- vnější průměr "B" = 35mm
- výška "H" = 7mm
CENA UVEDENA ZA 1 KUS (DODÁVÁNO V BALENÍ PO 1 KUSE!!)
Upozornění: nákres zobrazuje hlavně rozměry (vnitřní průměr A / vnější průměr B / výška H)! Počet břitů a ostatní parametry nejsou z nákresu patrné - jedná se o ilustrační nákres!
Gufero motoru (gufero převodovky) pro motocykly
- jsou vyráběna ze speciálního materiálu vysoce odolného proti tepelnému a mechanickému namahání a tvrdnutí (stárnutí)
- materiál rovněž vyniká nízkým koeficientem tření, odolností proti olejům a příměsím v kapalinách
- zaručuje stálost těsnícího účinku v motoru, převodové skříni, klikové skříni i v náročných podmínkách
- kvalitní gufera převodovky (simerinky převodové skříně) dokonale zabraňují nežádoucímu úniku oleje po dlouhou dobu
- sortiment zahrnuje různé materiály (pryžová NBR, vitonová FKM, MVQ silikonová, atd.) a různá provedení (dvoubřitá, jednobřitá, jednobřitá s prachovkou, atd.)
- vnitřní průměr "A" = 35mm
- vnější průměr "B" = 47mm
- výška "H" = 6mm
Tento díl odpovídá originálnímu dílu (OEM Reference NO):
Beta
CENA UVEDENA ZA 1 KUS (DODÁVÁNO V BALENÍ PO 1 KUSE!!)
Gufero motoru (gufero převodovky) pro motocykly od italské značky Centauro
- jsou vyráběna ze speciálního materiálu vysoce odolného proti tepelnému a mechanickému namáhání a tvrdnutí (stárnutí)
- materiál rovněž vyniká nízkým koeficientem tření, odolností proti olejům a příměsím v kapalinách
- zaručuje stálost těsnícího účinku v motoru, převodové skříni, klikové skříni i v náročných podmínkách
- simerinky převodové skříně Centauro zabraňují nežádoucímu úniku oleje po dlouhou dobu
- sortiment zahrnuje různé materiály (pryžová NBR, vitonová FKM, MVQ silikonová, atd.) a různá provedení (dvoubřitá, jednobřitá, jednobřitá s prachovkou, atd.)
- vnitřní průměr "A" = 25mm
- vnější průměr "B" = 35mm
- výška "H" = 7mm
CENA UVEDENA ZA 1 KUS (DODÁVÁNO V BALENÍ PO 1 KUSE!!)
Upozornění: nákres zobrazuje hlavně rozměry (vnitřní průměr A / vnější průměr B / výška H)! Počet břitů a ostatní parametry nejsou z nákresu patrné - jedná se o ilustrační nákres!
Řetězové pastorky (přední kolečka) ESJOT jsou vyráběny pouze z oceli nejvyšší kvality (16MNCR5) na nejmodernějších strojích, které umožňují dosažení vysoké přesnosti řezu a minimálních tolerancí.
Vnější ozubení vyráběné pomocí patentované technologie DIAMOND-CUT disponuje optimalizovanou konturou zubu s vyšší pevností (až o 25%) na hranách a vrcholu zubu a nižší hladinou hlučnosti díky dokonale hladkému povrchu (až o 50%) dosedací plochy pro válečky řetězu (DIAMOND-CUT je speciální patentovaná technologie, kterou vyvinula společnost ESJOT ve spolupráci s univerzitou v Paderbornu za účelem dosažení nejpřesnějších tolerancí a dokonalého profilu zubů).
Použitý materiál a technologie "Made in Germany" zaručují super kvalitu kol ESJOT - např. standardní norma značky ESJOT při výrobě pastorků je kruhová tolerance (soustřednost) a axiální tolerance (házivost) pod 0,1mm. Vnitřní ozubení je obráběno na nejmodernějších frézách, čímž je zaručena dokonalá přesnost pro přesné uchycení na hnací hřídel. Speciální proces tepelného zušlechtění umožňuje vytvrzení o hodnotách 700 HV40 do hloubky 0,4mm, aby byla dosažena maximální délka životnosti i při použití v extrémních podmínkách provozu.
Značka ESJOT vyrábí ozubená kola již více než 85 let pro průmyslové oblasti, pro motocykly a jízdní kola. Výroba disponuje nejmodernějšími stroji - CNC frézovacími roboty, řezacími plně automatickými roboty, obráběcími CNC centry i automatickými lisy do 400tun.
Řetězové pastorky (přední kolečka) ESJOT díky použitému materiálu, nejmodernějším výrobním technologiím a povrchové úpravě splňují nejpřísnější parametry kvalitativních norem a jejich výsledná kvalita převyšuje jak originální řetězová kola, tak i většinu druhovýrobních značek, které jsou vyráběny téměř výhradně v Asii. Důkazem toho je i skutečnost, že řetězová kola ESJOT jsou dodávána do prvovýroby světoznámých značek jako KTM, BMW, Aprilia, Husqvarna a další.
ESJOT řetězová kola jsou dostupná pro značky - Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, KTM, BMW, Aprilia, Beta, Husqvarna, Cagiva, Triumph, Hyosung, Kymco, Rieju, Bultaco, Daelim, Derbi, Ducati, Fantic, Gilera, Maico, Malaguti, Motor Hispania, MUZ, Polaris, Peugeot, CPI, Artic Cat, Bombardier, Aeon, Adly, Tomos, Triton, Hercules, Rixe, Kasea, Jicheng a další ...
Rozměry/Parametry: kontrola rozměrů viz. schéma.
Vhodné pro motocykly:
Honda CRF100F / 04-13
Honda XR100 (USA) / 81-84
Honda XR100R / 85-03
Honda C100 Astra / 91-98
Honda C100 Dream (Thajsko) / 97-98
Honda 110 Astrea Grand (Greece/SE Asia) / 17-18
Honda MTX80RII (Německo) / 87-
Honda H100 / 82-93
Honda XL100S / 79-85
Kymco 110 Active (Greece/SE Asia) / 03-06
Kymco 125 Spike (Greece/SE Asia) / 04-07
Řetězové pastorky (přední kolečka) ESJOT jsou vyráběny pouze z oceli nejvyšší kvality (16MNCR5) na nejmodernějších strojích, které umožňují dosažení vysoké přesnosti řezu a minimálních tolerancí.
Vnější ozubení vyráběné pomocí patentované technologie DIAMOND-CUT disponuje optimalizovanou konturou zubu s vyšší pevností (až o 25%) na hranách a vrcholu zubu a nižší hladinou hlučnosti díky dokonale hladkému povrchu (až o 50%) dosedací plochy pro válečky řetězu (DIAMOND-CUT je speciální patentovaná technologie, kterou vyvinula společnost ESJOT ve spolupráci s univerzitou v Paderbornu za účelem dosažení nejpřesnějších tolerancí a dokonalého profilu zubů).
Použitý materiál a technologie "Made in Germany" zaručují super kvalitu kol ESJOT - např. standardní norma značky ESJOT při výrobě pastorků je kruhová tolerance (soustřednost) a axiální tolerance (házivost) pod 0,1mm. Vnitřní ozubení je obráběno na nejmodernějších frézách, čímž je zaručena dokonalá přesnost pro přesné uchycení na hnací hřídel. Speciální proces tepelného zušlechtění umožňuje vytvrzení o hodnotách 700 HV40 do hloubky 0,4mm, aby byla dosažena maximální délka životnosti i při použití v extrémních podmínkách provozu.
Značka ESJOT vyrábí ozubená kola již více než 85 let pro průmyslové oblasti, pro motocykly a jízdní kola. Výroba disponuje nejmodernějšími stroji - CNC frézovacími roboty, řezacími plně automatickými roboty, obráběcími CNC centry i automatickými lisy do 400tun.
Řetězové pastorky (přední kolečka) ESJOT díky použitému materiálu, nejmodernějším výrobním technologiím a povrchové úpravě splňují nejpřísnější parametry kvalitativních norem a jejich výsledná kvalita převyšuje jak originální řetězová kola, tak i většinu druhovýrobních značek, které jsou vyráběny téměř výhradně v Asii. Důkazem toho je i skutečnost, že řetězová kola ESJOT jsou dodávána do prvovýroby světoznámých značek jako KTM, BMW, Aprilia, Husqvarna a další.
ESJOT řetězová kola jsou dostupná pro značky - Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, KTM, BMW, Aprilia, Beta, Husqvarna, Cagiva, Triumph, Hyosung, Kymco, Rieju, Bultaco, Daelim, Derbi, Ducati, Fantic, Gilera, Maico, Malaguti, Motor Hispania, MUZ, Polaris, Peugeot, CPI, Artic Cat, Bombardier, Aeon, Adly, Tomos, Triton, Hercules, Rixe, Kasea, Jicheng a další ...
Rozměry/Parametry: kontrola rozměrů viz. schéma.
Vhodné pro motocykly:
Bultaco 50 Lobito
Bultaco 50 Astro SM
Derbi 50 GPR R / 00-06
Derbi 50 GPR Racing / 04-05
Derbi 50 GPR Nude / 04-05
Derbi 50 Senda R Classic / 01
Derbi 50 Senda R Racer / 02-03
Derbi 50 R-DRD Black Devil / 04-05
Derbi 50 Senda R / 00-02
Derbi 50 Senda R DRD / 02-05
Derbi 50 Senda R X-treme / 02-05
Derbi 50 Senda R X-Race / 04-05
Derbi 50 Senda SM Classic / 99-02
Derbi 50 Senda SM Racer / 02-03
Derbi 50 Senda SM X-treme / 00-05
Derbi 50 Senda SM X-race / 04-05
Derbi 50 Senda SM DRD / 02-05
Gilera 50 GP / 02-03
Gilera 50 Zulu / 01-02
Gilera 50 SMT / 03-05
Gilera 50 RCR / 03-05
Řetězové pastorky (přední kolečka) ESJOT jsou vyráběny pouze z oceli nejvyšší kvality (16MNCR5) na nejmodernějších strojích, které umožňují dosažení vysoké přesnosti řezu a minimálních tolerancí.
Vnější ozubení vyráběné pomocí patentované technologie DIAMOND-CUT disponuje optimalizovanou konturou zubu s vyšší pevností (až o 25%) na hranách a vrcholu zubu a nižší hladinou hlučnosti díky dokonale hladkému povrchu (až o 50%) dosedací plochy pro válečky řetězu (DIAMOND-CUT je speciální patentovaná technologie, kterou vyvinula společnost ESJOT ve spolupráci s univerzitou v Paderbornu za účelem dosažení nejpřesnějších tolerancí a dokonalého profilu zubů).
Použitý materiál a technologie "Made in Germany" zaručují super kvalitu kol ESJOT - např. standardní norma značky ESJOT při výrobě pastorků je kruhová tolerance (soustřednost) a axiální tolerance (házivost) pod 0,1mm. Vnitřní ozubení je obráběno na nejmodernějších frézách, čímž je zaručena dokonalá přesnost pro přesné uchycení na hnací hřídel. Speciální proces tepelného zušlechtění umožňuje vytvrzení o hodnotách 700 HV40 do hloubky 0,4mm, aby byla dosažena maximální délka životnosti i při použití v extrémních podmínkách provozu.
Značka ESJOT vyrábí ozubená kola již více než 85 let pro průmyslové oblasti, pro motocykly a jízdní kola. Výroba disponuje nejmodernějšími stroji - CNC frézovacími roboty, řezacími plně automatickými roboty, obráběcími CNC centry i automatickými lisy do 400tun.
Řetězové pastorky (přední kolečka) ESJOT díky použitému materiálu, nejmodernějším výrobním technologiím a povrchové úpravě splňují nejpřísnější parametry kvalitativních norem a jejich výsledná kvalita převyšuje jak originální řetězová kola, tak i většinu druhovýrobních značek, které jsou vyráběny téměř výhradně v Asii. Důkazem toho je i skutečnost, že řetězová kola ESJOT jsou dodávána do prvovýroby světoznámých značek jako KTM, BMW, Aprilia, Husqvarna a další.
ESJOT řetězová kola jsou dostupná pro značky - Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, KTM, BMW, Aprilia, Beta, Husqvarna, Cagiva, Triumph, Hyosung, Kymco, Rieju, Bultaco, Daelim, Derbi, Ducati, Fantic, Gilera, Maico, Malaguti, Motor Hispania, MUZ, Polaris, Peugeot, CPI, Artic Cat, Bombardier, Aeon, Adly, Tomos, Triton, Hercules, Rixe, Kasea, Jicheng a další ...
Rozměry/Parametry: kontrola rozměrů viz. schéma.
Vhodné pro motocykly:
Bultaco 50 Lobito
Bultaco 50 Astro SM
Derbi 50 GPR R / 00-06
Derbi 50 GPR Racing / 04-05
Derbi 50 GPR Nude / 04-05
Derbi 50 Senda R Classic / 01
Derbi 50 Senda R Racer / 02-03
Derbi 50 R-DRD Black Devil / 04-05
Derbi 50 Senda R / 00-02
Derbi 50 Senda R DRD / 02-05
Derbi 50 Senda R X-treme / 02-05
Derbi 50 Senda R X-Race / 04-05
Derbi 50 Senda SM Classic / 99-02
Derbi 50 Senda SM Racer / 02-03
Derbi 50 Senda SM X-treme / 00-05
Derbi 50 Senda SM X-race / 04-05
Derbi 50 Senda SM DRD / 02-05
Gilera 50 GP / 02-03
Gilera 50 Zulu / 01-02
Gilera 50 SMT / 03-05
Gilera 50 RCR / 03-05
Řetězové pastorky (přední kolečka) ESJOT jsou vyráběny pouze z oceli nejvyšší kvality (16MNCR5) na nejmodernějších strojích, které umožňují dosažení vysoké přesnosti řezu a minimálních tolerancí.
Vnější ozubení vyráběné pomocí patentované technologie DIAMOND-CUT disponuje optimalizovanou konturou zubu s vyšší pevností (až o 25%) na hranách a vrcholu zubu a nižší hladinou hlučnosti díky dokonale hladkému povrchu (až o 50%) dosedací plochy pro válečky řetězu (DIAMOND-CUT je speciální patentovaná technologie, kterou vyvinula společnost ESJOT ve spolupráci s univerzitou v Paderbornu za účelem dosažení nejpřesnějších tolerancí a dokonalého profilu zubů).
Použitý materiál a technologie "Made in Germany" zaručují super kvalitu kol ESJOT - např. standardní norma značky ESJOT při výrobě pastorků je kruhová tolerance (soustřednost) a axiální tolerance (házivost) pod 0,1mm. Vnitřní ozubení je obráběno na nejmodernějších frézách, čímž je zaručena dokonalá přesnost pro přesné uchycení na hnací hřídel. Speciální proces tepelného zušlechtění umožňuje vytvrzení o hodnotách 700 HV40 do hloubky 0,4mm, aby byla dosažena maximální délka životnosti i při použití v extrémních podmínkách provozu.
Značka ESJOT vyrábí ozubená kola již více než 85 let pro průmyslové oblasti, pro motocykly a jízdní kola. Výroba disponuje nejmodernějšími stroji - CNC frézovacími roboty, řezacími plně automatickými roboty, obráběcími CNC centry i automatickými lisy do 400tun.
Řetězové pastorky (přední kolečka) ESJOT díky použitému materiálu, nejmodernějším výrobním technologiím a povrchové úpravě splňují nejpřísnější parametry kvalitativních norem a jejich výsledná kvalita převyšuje jak originální řetězová kola, tak i většinu druhovýrobních značek, které jsou vyráběny téměř výhradně v Asii. Důkazem toho je i skutečnost, že řetězová kola ESJOT jsou dodávána do prvovýroby světoznámých značek jako KTM, BMW, Aprilia, Husqvarna a další.
ESJOT řetězová kola jsou dostupná pro značky - Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, KTM, BMW, Aprilia, Beta, Husqvarna, Cagiva, Triumph, Hyosung, Kymco, Rieju, Bultaco, Daelim, Derbi, Ducati, Fantic, Gilera, Maico, Malaguti, Motor Hispania, MUZ, Polaris, Peugeot, CPI, Artic Cat, Bombardier, Aeon, Adly, Tomos, Triton, Hercules, Rixe, Kasea, Jicheng a další ...
Rozměry/Parametry: kontrola rozměrů viz. schéma.
Vhodné pro motocykly:
Yamaha TDR50 (Japan) / 88
Yamaha TZR80 RR / 96
Yamaha YZ80 K / 83
Yamaha YZ80 (USA) / 81-82,84,86-01
Yamaha MX100 (USA) / 74-78
Yamaha RS100 (USA) / 75-76
Yamaha DT100 (USA) / 74-76
Yamaha DT100 / 76-80
Yamaha RS100 / 76-80
Yamaha F1Z 110 (Greece/SE Asia)
Yamaha DT125 LC (Francie) / 87
Yamaha DT125 LC / 82-88
Yamaha DT125 (USA) / 74-80
Yamaha RD125 (USA) / 74-76
Yamaha RD125 LC2 YPVS / 85-87
Yamaha RDZ125 (Japan) / 87-89
Yamaha RS125 UR,MR / 75
Yamaha RZ125 (Japan) / 85
Yamaha TZR125 / 88-93
Yamaha SR125 (Francie) / -82
Yamaha SR125 SE / 80-94
Yamaha SR125 / 95-03
Yamaha MX125 (USA) / 74-76
Yamaha YZ125 (USA) / 74-76
Yamaha XT125
Yamaha XT125 (Francie) / 82-93
Yamaha XT125R / 05-07
Yamaha XT125 X / 05-07
Yamaha XTZ125 / 02-04
Yamaha YBR125 / 05-06
Yamaha Z125 (Greece/SE Asia)
Yamaha AG175
Yamaha AG175 F
Yamaha DT175 / 74-77,84-96
Yamaha DT175 (USA) / 74-81
Yamaha MX175 (USA) / 74-75,77-81
Yamaha RT180 A,B,D,E,G,H,J,K / 90-98
Yamaha SR185 / 81-82
Yamaha AG200 / 84-94
Yamaha RD200 (USA) / 70-76
Yamaha RD200 DX / 75-77
Yamaha XT200 (Australia)
Yamaha XT200 (Japan)
Yamaha XT200 (USA) / 82-83
Yamaha XT225 (Disc Brake) / 93-02
Yamaha XT225 Serow (Drum Brake) / 92-07
Yamaha FZR250 EXUP (Japan) / 89-
Yamaha FZR250 Genesis (Japan) / 89-
Yamaha FZR250 Fazer (Japan)
Suzuki RM80 (USA) / 82-01
Suzuki RM85 (USA) / 02-20
Suzuki RM85 (Big Wheel) (USA) / 02-18
Suzuki RV90 (USA) / 72-77
Suzuki TS90 R Honcho (USA) / 71
Suzuki TS90 J Rover (USA) / 72
Suzuki DS100 (USA) / 78-81
Suzuki TF100 / 81-
Suzuki TM100 (USA) / 74-75
Suzuki TS100 (USA) / 73-81
Suzuki DS125 (USA) / 79-81
Suzuki TF125 / 81-
Suzuki RM125 M (USA) / 75
Suzuki TM125 (USA) / 73-75
Suzuki TS125 (USA) / 78-81
Suzuki 150 Gixxer (Brazil)
Suzuki DR125 SM / 08-13
Jincheng 125 Abila / 07-08
Kawasaki KD80 M1-M8 / 80-87
Kawasaki G 3,4,5 (USA) / 70-75
Kawasaki MC90 G (USA) / 70-75
Kawasaki KE100 (USA) / 76-01
Kawasaki KD100 M1-M4 (USA) / 76-79
Kawasaki KH100 B7-B8 (USA) / 76-77
Kawasaki KM100 A1-A7 (USA) / 76-82
Kawasaki Z125 (Greece/SE Asia)
Kawasaki KD175 A1-A4 (USA) / 76-79
Kawasaki KE175 (USA) / 76-78,80-83
Kawasaki KV175 A1-A9 / 81-89
Malaguti 125 X3M Enduro / 07-08
Malaguti 125 X3M Motard / 07-08
Peugeot 125 XPS CT / 05-07
Rieju 125 RS2 Naked / 06-09
Rieju 125 RS2 Matrix / 06-09
Rieju 125 RS2 Pro / 07-10
Rieju 125 RS3 / 10-15
Rieju 125 RS3 Naked / 10-15
Rieju 125 SMX / 05-08
Rieju 125 Tango / 06-15
Rieju 125 Tango Pro / 07-10
Rieju 125 MRX / SMX / 05-08
Rieju 125 NKD Naked / 06-08
Honda CT110 / 79-83,86-94
Honda CT110 Trail 110 (USA) / 80
Honda CT110 (Australia) / 99-00
Beta 125 RR Enduro / 07-12
Beta 125 RR Motard / 07-12
Derbi 125 Senda SM 4T (Yamaha Motor) / 04-07
Koncovky/závaží/ucpávky řidítek CONE
- slouží jako prevence proti poškození rukojeti v případě pádu i jako závaží na konce řidítek
- vhodné pro offroadové i silniční motocykly - univerzální použití
- vyrobeny z kvalitního duralového materiálu
- povrchová úprava kvalitní elox (anodizing)
- součástí balení je i montážní vložka/rozpěrka pro správný průměr řidítek
- dostupné v mnoha barevných variantách
Určené pro vnitřní průměr řidítek - 17mm
Vnější průměr (koncovky) - 31,5mm
Výška (od konce řidítek) - 36mm
Koncovky/závaží/ucpávky řidítek CONE
- slouží jako prevence proti poškození rukojeti v případě pádu i jako závaží na konce řidítek
- vhodné pro offroadové i silniční motocykly - univerzální použití
- vyrobeny z kvalitního duralového materiálu
- povrchová úprava kvalitní elox (anodizing)
- součástí balení je i montážní vložka/rozpěrka pro správný průměr řidítek
- dostupné v mnoha barevných variantách
Určené pro vnitřní průměr řidítek - 17mm
Vnější průměr (koncovky) - 31,5mm
Výška (od konce řidítek) - 36mm
Koncovky/závaží/ucpávky řidítek CONE
- slouží jako prevence proti poškození rukojeti v případě pádu i jako závaží na konce řidítek
- vhodné pro offroadové i silniční motocykly - univerzální použití
- vyrobeny z kvalitního duralového materiálu
- povrchová úprava kvalitní elox (anodizing)
- součástí balení je i montážní vložka/rozpěrka pro správný průměr řidítek
- dostupné v mnoha barevných variantách
Určené pro vnitřní průměr řidítek - 17mm
Vnější průměr (koncovky) - 31,5mm
Výška (od konce řidítek) - 36mm
Páčky spojky a páčky brzdy MTZ jsou ekvivalentní a plnohodnotnou náhradou za originální páčky
- poskytují dobrou užitnou hodnotu (výhodný poměr cena/výkon)
- jsou vyrobeny přesně podle originální (OEM) specifikace a parametrů z kvalitního hliníkového materiálu pomocí moderní technologie tlakového lití
- sortiment zahrnuje brzdové páčky, spojkové páčky, univerzální páčky s objímkou, páčky sytiče či páčky dekompresoru
- umožňují snadnou a rychlou montáž díky přesným rozměrům pro daný model, typ a rok výroby motocyklu - kontrola možnosti použití viz. fotografie!!
Podle typu jsou páčky je vybaveny příslušenstvím - štelovací šrouby, koncovky, pouzdra, pružinky, apod. - kontrola obsahu viz. fotografie!!
Tato páčka je alternativní náhradou originální páčky (originální kód OEM):
1WD-H3912-00
Vhodné pro motocykly:
Yamaha YZF-R3 / 15-20
Yamaha MT03 / 16-20
Yamaha YZF-R25 / 16-
Yamaha MTN250 / 16-
|
Motodíly od A do Z
|
MTZ Mototechnika s.r.o.Telefon: 601 303 001 / 601 303 002 601 303 003 / 601 303 004 E-mail: info@mototechnika.cz Prodejna:
U Blatenského mostu 1482 Pondělí - Pátek 8:00-12:00 / 13:00-16:00 hod. |
Informace |
O společnosti |
Zboží bylo přidáno do košíku