• 855 261 produktů skladem ihned k expedici
  • Osobní odběr ve Strakonicích od 8:00 do 16:00

Díly pro Váš motocykl

Konf Řet. Sady

TECHNIKA - SILNICE

Boční stojan pro motocykl Beta RR 2takt+4Takt + XTrainer / 13-19 - černý

Boční stojan pro motocykl Beta RR 2takt+4Takt + XTrainer / 13-19 - černý

Boční stojan pro motocykly Beta RR125+RR200+RR250+RR300 + RR350+RR390+RR430+RR450+RR480+RR498+RR500 + X-Trainer
- zdokonalená náhrada originálního stojanu poskytující "Factory Design"
- vyrobeno z duralového materiálu AL6061
- opěrná podložka z kvalitního odolného plastu pro dlouhou životnost
- zdokonalený tvar opěrné podložky pro zvýšenou stabilitu
- montážní prvky a pouzdro jsou z nerezové oceli
- povrchová úprava ELOX
- nahrazuje originální díl (OEM)

 
1 899,00 Kč
83S-S0602
Filtr vzduchový Aprilia RSV1000 Mille / 01-03

Filtr vzduchový Aprilia RSV1000 Mille / 01-03

Vzduchové filtry DT-1 disponují velmi vysokou technologickou úrovní a jsou vyráběny z kvalitních materiálů, které zabezpečují jak dokonalou filtraci vzduchu pro vysokou ochranu motoru, tak i vysokou průchodnost vzduchu.

 
1 899,00 Kč
DT-RW-RSV-01
Filtr vzduchový Aprilia RSV1000 Mille / 97-00

Filtr vzduchový Aprilia RSV1000 Mille / 97-00

Vzduchové filtry DT-1 disponují velmi vysokou technologickou úrovní a jsou vyráběny z kvalitních materiálů, které zabezpečují jak dokonalou filtraci vzduchu pro vysokou ochranu motoru, tak i vysokou průchodnost vzduchu.

 
1 899,00 Kč
DT-RW-RSV-97
Filtr vzduchový Aprilia RSV1000 Mille R / 01-03

Filtr vzduchový Aprilia RSV1000 Mille R / 01-03

Vzduchové filtry DT-1 disponují velmi vysokou technologickou úrovní a jsou vyráběny z kvalitních materiálů, které zabezpečují jak dokonalou filtraci vzduchu pro vysokou ochranu motoru, tak i vysokou průchodnost vzduchu.

 
1 899,00 Kč
DT-RW-RSV-01R
Filtr vzduchový Aprilia RSV1000 Mille R / 97-00

Filtr vzduchový Aprilia RSV1000 Mille R / 97-00

Vzduchové filtry DT-1 disponují velmi vysokou technologickou úrovní a jsou vyráběny z kvalitních materiálů, které zabezpečují jak dokonalou filtraci vzduchu pro vysokou ochranu motoru, tak i vysokou průchodnost vzduchu.

 
1 899,00 Kč
DT-RW-RSV-97R
Filtr vzduchový Aprilia RSV1000 Mille SP / 01-03

Filtr vzduchový Aprilia RSV1000 Mille SP / 01-03

Vzduchové filtry DT-1 disponují velmi vysokou technologickou úrovní a jsou vyráběny z kvalitních materiálů, které zabezpečují jak dokonalou filtraci vzduchu pro vysokou ochranu motoru, tak i vysokou průchodnost vzduchu.

 
1 899,00 Kč
DT-RW-RSV-01SP
Filtr vzduchový Aprilia RSV1000 Mille SP / 97-00

Filtr vzduchový Aprilia RSV1000 Mille SP / 97-00

Vzduchové filtry DT-1 disponují velmi vysokou technologickou úrovní a jsou vyráběny z kvalitních materiálů, které zabezpečují jak dokonalou filtraci vzduchu pro vysokou ochranu motoru, tak i vysokou průchodnost vzduchu.

 
1 899,00 Kč
DT-RW-RSV-97SP
Filtr vzduchový Aprilia RSV1000 Tuono / 03-04

Filtr vzduchový Aprilia RSV1000 Tuono / 03-04

Vzduchové filtry DT-1 disponují velmi vysokou technologickou úrovní a jsou vyráběny z kvalitních materiálů, které zabezpečují jak dokonalou filtraci vzduchu pro vysokou ochranu motoru, tak i vysokou průchodnost vzduchu.

 
1 899,00 Kč
DT-RW-RSV-01TU
Filtr vzduchový Aprilia SL1000 Falco + RST1000 Futura

Filtr vzduchový Aprilia SL1000 Falco + RST1000 Futura

Vzduchové filtry DT-1 disponují velmi vysokou technologickou úrovní a jsou vyráběny z kvalitních materiálů, které zabezpečují jak dokonalou filtraci vzduchu pro vysokou ochranu motoru, tak i vysokou průchodnost vzduchu.

 
1 899,00 Kč
DT-RW-RSV-97SL
Hadice brzdová přední KTM 85SX / 18-20 + Husqvarna TC85 / 18-20

Hadice brzdová přední KTM 85SX / 18-20 + Husqvarna TC85 / 18-20

Hydraulická tlaková hadice od značky Venhill
- vyrobená z kvalitních materiálů (včetně vysoce kvalitního opletení) pro zaručení vysokého a stálého výkonu
- všechny hadice jsou tlakově testované a zaručují maximální brzdný účinek a dlouhou životnost
- sortiment zahrnuje hadice pro přední brzdu, hadice pro zadní brzdu a hadice pro hydraulickou spojku pro většinu offroadových motocyklů (motokros, enduro), silničních motocyklů a čtyřkolek
- od výrobce je každá hadice vždy určena pro konkrétní model a rok výroby motocyklu
- koncovky a délka jsou vhodné přesně na daný model a rok výroby, což umožňuje jednoduchou a rychlou montáž
- dle níže uvedených rozměrů je možnost univerzálního použití i pro další značky, typy a modely motocyklů
- vysoká kvalita zpracování i materiálů (Made in UK)
- doporučeno dokončení a montáž kompletní hadice odborným servisem

Rozměry:
- roztečná délka: cm
- koncovka jedna strana:
- koncovka druhá strana:
Uvedené rozměry jsou orientační a nejsou nijak závazné!

Většina balení obsahuje kompletní smontovanou hydraulickou hadici a těsnící podložky pro montáž.

Hlavním sortimentem anglické značky Venhill jsou hydraulické hadice pro brzdové a spojkové systémy, které vyrábí a vyvíjí více jak 50let. Sortiment zahrnuje hydraulická vedení pro moderní motocykly, klasické motocykly a historické motocykly (silniční i offroadové), skútry, čtyřkolky, automobily, motokáry a mnoho dalších aplikací pro průmysl i domácnost.
Hlavní znakem tlakových hadic Venhill je vysoká odolnost proti opotřebení, natažení a prohnutí. Vynikají rovněž kvalitním zpracováním, čímž je eliminována možnost prasknutí, netěsnosti a případných dalších problémů, které se vyskytují u hydraulických hadic. Pro dosažení těchto vlastností jsou použity materiály nejvyšší kvality a testování bezpečnosti a spolehlivosti. Finální kontrola a testování produktů má u výrobce vysokou prioritu, proto je každá hadice před expedicí testována na tlak 1500PSI, což je hodnota vysoce převyšující hodnotu i při prudkém brzdění (přibližně 30-50PSI).

Tato brzdová hadice nahrazuje originální brzdovou hadici OEM:
KTM 47213010000
Husqvarna 47213010000

 
1 899,00 Kč
VEK01-1-030P
Kotouč brzdový nerezový (275/88/4D) - Honda XL125V Varadero / 01-13

Kotouč brzdový nerezový (275/88/4D) - Honda XL125V Varadero / 01-13

Brzdové kotouče Tsuboss Brake Racing z kvalitního nerezového materiálu určené pro silniční motocykly, cestovní motocykly a skútry
- vysoce kvalitní přední a zadní brzdové kotouče vyrobené ze speciálně kalené oceli prvotřídní kvality s excelentní kombinací vlastností (vysoká pevnost, odolnost proti teplotě, dlouhá životnost, nízká hmotnost)
- robustní konstrukce s dostatečným odlehčením rovnoměrně využívá celou plochu brzdových destiček a eliminuje deformaci vlivem zahřátí při brzdění
- díky speciálnímu materiálu a promyšlené konstrukci poskytují brzdové kotouče Tsuboss vynikající brzdný účinek a výkon při velmi malém opotřebení
- použitý materiál, sofistikované výrobní technologie a výrobní postupy zaručují perfektní brzdný účinek pro maximální bezpečnost
- finální broušení na moderních strojích s minimální výrobní tolerancí a vysokou přesností v setinách milimetru
- snadná a rychlá montáž, neboť jsou vyráběny dle originální parametrů (OEM Replacement)
- vysoká úroveň zpracování - certifikace TÜV KBA - vyrobeno v EU (Made in Greece)

Kotouče Tsuboss jsou dostupné ve 2 verzích designu:
WAVE - moderní zubatý design, který rovněž přináší zlepšení funkčnosti. Otevřené vlny jsou navrženy tak, aby vnější ani vnitřní průměr neměly kulatý okraj, což umožňuje lepší radiální únik kotouče za extrémních teplot. Hrany kotouče jsou upraveny tak, aby pomáhaly urychlit proces regenerace brzdových destiček.
CLASSIC - standardní kulatý design s klasickými kulatými chladícími otvory nijak nenarušující vzhled motocyklu. Hrany kotouče jsou upraveny tak, aby pomáhaly urychlit proces regenerace brzdových destiček.

Tento kotouč nahrazuje originální kotouč (originální kód OEM):
Honda 45251-KFE-701

Tento brzdový kotouče je shodný s replikovými brzdovými kotouči následujících výrobců:
EBC MD1150RS

Brzdové kotouče Tsuboss jsou dostupné pro značky - Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, KTM, BMW, Aprilia, Beta, Husqvarna, Cagiva, Triumph, Hyosung, Kymco, Rieju, Bultaco, Daelim, Derbi, Ducati, Fantic, Gilera, Bimota, Hero, Indian, Mondial, Malaguti, Moto Morini, Moto Guzzi, MUZ, Polaris, Peugeot, CPI, Artic Cat, Bombardier, Aeon, Adly, Victory, Voxan a další ...

Zajíždění: Nový brzdový kotouč (s novými brzdovými destičkami) je nutno správným způsobem zajet, aby byla zaručena dlouhá životnost a správný brzdný účinek (je potřeba minimálně 80% kontaktní plocha mezi destičkami a kotoučem). Během zajíždění je důležité se vyvarovat vysokým rychlostem, které vyžadují silné a prudké brzdění.

Brzdový kotouč je nutno vyměnit, jakmile tloušťka kotouče klesne pod doporučený parametr (MIN.TH.) - viz. manuál výrobce motocyklu. Při výměně brzdového kotouče je doporučeno provést vždy výměnu brzdových destiček!

Upozornění:
Životnost brzdových kotoučů a funkčnost brzd jsou plně závislé na typu a směsi brzdových destiček, na stylu jízdy a na podmínkách použití. Při výběru brzdových kotoučů je nezbytně nutné zohlednit a přizpůsobit výběr brzdových destiček ve směsi, která odpovídá podmínkám a účelu použití (např. brzdové destičky pro jízdu na okruhu nejsou zcela vhodné pro běžný silniční provoz a navíc znatelně zkrátí životnost brzdových kotoučů)!

Brzdové kotouče od výrobce Tsuboss jsou povrchově upraveny protikorozní ochranou (povrchovou vrstvou laku, která má hlavně estetický a designový efekt, aby si brzdové kotouče zachovaly původní vzhled po delší dobu).
Před montáží je doporučeno tuto protikorozní vrstvu laku v brzdné ploše odstranit vhodným čističem.
V případě nedostatečného "vypálení" laku během zajižděcí jízdy je doporučeno brzdnou plochu brdzového kotouče i brzdnou plochu brzdových destiček znovu očistit vhodným čističem nebo čističem brzd (Brake Cleanerem), a zajížděcí proces znovu opakovat!
Věnujte prosím pozornost při zajíždění těchto kotoučů, lakované kotouče se z pravidla zajíždějí o něco déle než klasické brzdové kotouče.
Pro ideální brzdný účinek je zapotřebí při prvních ujetých kilometrech častěji přerušovaně brzdit.
Tato vrstva laku snižuje brzdný účinek do ujetí minimálně 100km!!
Lakované kotouče umožňují brzdovým kotoučům zachovat si původní vzhled mnohem delší dobu než klasické kotouče.

 
1 899,00 Kč
K-HO02FI-CLAS
Kotouč brzdový nerezový (276/144/4D) - zubatý desing Wave - Honda XRV 750 R AfricaTwin / 90-03

Kotouč brzdový nerezový (276/144/4D) - zubatý desing Wave - Honda XRV 750 R AfricaTwin / 90-03

Brzdové kotouče Tsuboss Brake Racing z kvalitního nerezového materiálu určené pro offroadové motocykly (motokros a enduro)
- vysoce kvalitní přední brzdové kotouče vyrobené ze speciálně kalené oceli prvotřídní kvality s excelentní kombinací vlastností (vysoká pevnost, odolnost proti teplotě, dlouhá životnost, nízká hmotnost)
- vnější věnec s dostatečným odlehčením rovnoměrně využívá celou plochu brzdových destiček a eliminuje deformaci vlivem zahřátí při brzdění
- díky speciálnímu materiálu a promyšlené konstrukci poskytují brzdové kotouče Tsuboss vynikající brzdný účinek a výkon, nízké opotřebení, odolávají vysokému kontaktnímu tlaku a pomáhají progresivní reakci při brzdění, díky čemuž je brzdění plynulejší a přesnější
- použitý materiál, sofistikované výrobní technologie a výrobní postupy zaručují perfektní brzdný účinek
- finální broušení na moderních strojích s minimální výrobní tolerancí a vysokou přesností v setinách milimetru
- snadná a rychlá montáž, neboť jsou vyráběny dle originální parametrů (OEM Replacement)
- vysoká úroveň zpracování - certifikace TÜV KBA - vyrobeno v EU (Made in Greece)

Offroadové plovoucí brzdové kotouče Tsuboss jsou dostupné ve verzi WAVE v moderním zubatém designu, který rovněž přináší zlepšení funkčnosti. Otevřené vlny jsou navrženy tak, aby vnější ani vnitřní průměr neměly kulatý okraj, což umožňuje lepší radiální únik kotouče za extrémních teplot. Hrany kotouče jsou upraveny tak, aby pomáhaly urychlit proces regenerace brzdových destiček.

Brzdový kotouč je nutno vyměnit, jakmile tloušťka kotouče klesne pod doporučený parametr (MIN.TH.) - viz. manuál výrobce motocyklu. Při výměně brzdového kotouče je doporučeno provést vždy výměnu brzdových destiček!

Upozornění: životnost brzdových kotoučů a funkčnost brzd jsou plně závislé na typu a směsi brzdových destiček, na stylu jízdy a na podmínkách použití. Při výběru brzdových kotoučů je nezbytně nutné zohlednit a přizpůsobit výběr brzdových destiček ve směsi, která odpovídá podmínkám a účelu použití.m, které vyžadují silné a prudké brzdění.

Brzdový kotouč je nutno vyměnit, jakmile tloušťka kotouče klesne pod doporučený parametr (MIN.TH.) - viz. manuál výrobce motocyklu. Při výměně brzdového kotouče je doporučeno provést vždy výměnu brzdových destiček!¨

Brzdové kotouče od výrobce Tsuboss jsou povrchově upraveny protikorozní ochranou (povrchovou vrstvou laku, která má hlavně estetický a designový efekt, aby si brzdové kotouče zachovaly původní vzhled po delší dobu).
Před montáží je doporučeno tuto protikorozní vrstvu laku v brzdné ploše odstranit vhodným čističem.
V případě nedostatečného "vypálení" laku během zajižděcí jízdy je doporučeno brzdnou plochu brdzového kotouče i brzdnou plochu brzdových destiček znovu očistit vhodným čističem nebo čističem brzd (Brake Cleanerem), a zajížděcí proces znovu opakovat!
Věnujte prosím pozornost při zajíždění těchto kotoučů, lakované kotouče se z pravidla zajíždějí o něco déle než klasické brzdové kotouče.
Pro ideální brzdný účinek je zapotřebí při prvních ujetých kilometrech častěji přerušovaně brzdit.
Tato vrstva laku snižuje brzdný účinek do ujetí minimálně 100km!!
Lakované kotouče umožňují brzdovým kotoučům zachovat si původní vzhled mnohem delší dobu než klasické kotouče.

Vhodné pro motocykly:
Honda XRV 750 R AfricaTwin

 
1 899,00 Kč
K-HO18FI-WAVE
Kotouč brzdový nerezový (280/121/4D) - Suzuki DR650S+DR650RS+DR650RSU / 90-91 + DR750 Big / 88-89 + DR800 Big / 90

Kotouč brzdový nerezový (280/121/4D) - Suzuki DR650S+DR650RS+DR650RSU / 90-91 + DR750 Big / 88-89 + DR800 Big / 90

Brzdové kotouče Tsuboss Brake Racing z kvalitního nerezového materiálu určené pro silniční motocykly, cestovní motocykly a skútry
- vysoce kvalitní přední a zadní brzdové kotouče vyrobené ze speciálně kalené oceli prvotřídní kvality s excelentní kombinací vlastností (vysoká pevnost, odolnost proti teplotě, dlouhá životnost, nízká hmotnost)
- robustní konstrukce s dostatečným odlehčením rovnoměrně využívá celou plochu brzdových destiček a eliminuje deformaci vlivem zahřátí při brzdění
- díky speciálnímu materiálu a promyšlené konstrukci poskytují brzdové kotouče Tsuboss vynikající brzdný účinek a výkon při velmi malém opotřebení
- použitý materiál, sofistikované výrobní technologie a výrobní postupy zaručují perfektní brzdný účinek pro maximální bezpečnost
- finální broušení na moderních strojích s minimální výrobní tolerancí a vysokou přesností v setinách milimetru
- snadná a rychlá montáž, neboť jsou vyráběny dle originální parametrů (OEM Replacement)
- vysoká úroveň zpracování - certifikace TÜV KBA - vyrobeno v EU (Made in Greece)

Kotouče Tsuboss jsou dostupné ve 2 verzích designu:
WAVE - moderní zubatý design, který rovněž přináší zlepšení funkčnosti. Otevřené vlny jsou navrženy tak, aby vnější ani vnitřní průměr neměly kulatý okraj, což umožňuje lepší radiální únik kotouče za extrémních teplot. Hrany kotouče jsou upraveny tak, aby pomáhaly urychlit proces regenerace brzdových destiček.
CLASSIC - standardní kulatý design s klasickými kulatými chladícími otvory nijak nenarušující vzhled motocyklu. Hrany kotouče jsou upraveny tak, aby pomáhaly urychlit proces regenerace brzdových destiček.

Tento brzdový kotouče je shodný s replikovými brzdovými kotouči následujících výrobců:


Tento kotouč nahrazuje originální kotouč (originální kód OEM):
Suzuki 59211-44B00

Brzdové kotouče Tsuboss jsou dostupné pro značky - Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, KTM, BMW, Aprilia, Beta, Husqvarna, Cagiva, Triumph, Hyosung, Kymco, Rieju, Bultaco, Daelim, Derbi, Ducati, Fantic, Gilera, Bimota, Hero, Indian, Mondial, Malaguti, Moto Morini, Moto Guzzi, MUZ, Polaris, Peugeot, CPI, Artic Cat, Bombardier, Aeon, Adly, Victory, Voxan a další ...

Zajíždění: Nový brzdový kotouč (s novými brzdovými destičkami) je nutno správným způsobem zajet, aby byla zaručena dlouhá životnost a správný brzdný účinek (je potřeba minimálně 80% kontaktní plocha mezi destičkami a kotoučem). Během zajíždění je důležité se vyvarovat vysokým rychlostem, které vyžadují silné a prudké brzdění.

Brzdový kotouč je nutno vyměnit, jakmile tloušťka kotouče klesne pod doporučený parametr (MIN.TH.) - viz. manuál výrobce motocyklu. Při výměně brzdového kotouče je doporučeno provést vždy výměnu brzdových destiček!

Upozornění: životnost brzdových kotoučů a funkčnost brzd jsou plně závislé na typu a směsi brzdových destiček, na stylu jízdy a na podmínkách použití. Při výběru brzdových kotoučů je nezbytně nutné zohlednit a přizpůsobit výběr brzdových destiček ve směsi, která odpovídá podmínkám a účelu použití (např. brzdové destičky pro jízdu na okruhu nejsou zcela vhodné pro běžný silniční provoz a navíc znatelně zkrátí životnost brzdových kotoučů)!

Brzdové kotouče od výrobce Tsuboss jsou povrchově upraveny protikorozní ochranou (povrchovou vrstvou laku, která má hlavně estetický a designový efekt, aby si brzdové kotouče zachovaly původní vzhled po delší dobu).
Před montáží je doporučeno tuto protikorozní vrstvu laku v brzdné ploše odstranit vhodným čističem.
V případě nedostatečného "vypálení" laku během zajižděcí jízdy je doporučeno brzdnou plochu brdzového kotouče i brzdnou plochu brzdových destiček znovu očistit vhodným čističem nebo čističem brzd (Brake Cleanerem), a zajížděcí proces znovu opakovat!
Věnujte prosím pozornost při zajíždění těchto kotoučů, lakované kotouče se z pravidla zajíždějí o něco déle než klasické brzdové kotouče.
Pro ideální brzdný účinek je zapotřebí při prvních ujetých kilometrech častěji přerušovaně brzdit.
Tato vrstva laku snižuje brzdný účinek do ujetí minimálně 100km!!
Lakované kotouče umožňují brzdovým kotoučům zachovat si původní vzhled mnohem delší dobu než klasické kotouče.

 
1 899,00 Kč
K-SZ04FI-CLAS
Kotouč brzdový nerezový (280/130/6D) - Kawasaki Eliminator 400 / 88-89+ER5 / 96-06+GPZ500S / 87-88+Eliminator 600 / 86-94+Z750Turbo / 84-86+Eliminator 900 / 85-87+GPZ900R / 84-89+Eliminator 1000 / 86-90+GPX1000R / 86-89+GTR1000 / 94-06

Kotouč brzdový nerezový (280/130/6D) - Kawasaki Eliminator 400 / 88-89+ER5 / 96-06+GPZ500S / 87-88+Eliminator 600 / 86-94+Z750Turbo / 84-86+Eliminator 900 / 85-87+GPZ900R / 84-89+Eliminator 1000 / 86-90+GPX1000R / 86-89+GTR1000 / 94-06

Brzdové kotouče Tsuboss Brake Racing z kvalitního nerezového materiálu určené pro silniční motocykly, cestovní motocykly a skútry
- vysoce kvalitní přední a zadní brzdové kotouče vyrobené ze speciálně kalené oceli prvotřídní kvality s excelentní kombinací vlastností (vysoká pevnost, odolnost proti teplotě, dlouhá životnost, nízká hmotnost)
- robustní konstrukce s dostatečným odlehčením rovnoměrně využívá celou plochu brzdových destiček a eliminuje deformaci vlivem zahřátí při brzdění
- díky speciálnímu materiálu a promyšlené konstrukci poskytují brzdové kotouče Tsuboss vynikající brzdný účinek a výkon při velmi malém opotřebení
- použitý materiál, sofistikované výrobní technologie a výrobní postupy zaručují perfektní brzdný účinek pro maximální bezpečnost
- finální broušení na moderních strojích s minimální výrobní tolerancí a vysokou přesností v setinách milimetru
- snadná a rychlá montáž, neboť jsou vyráběny dle originální parametrů (OEM Replacement)
- vysoká úroveň zpracování - certifikace TÜV KBA - vyrobeno v EU (Made in Greece)

Kotouče Tsuboss jsou dostupné ve 2 verzích designu:
WAVE - moderní zubatý design, který rovněž přináší zlepšení funkčnosti. Otevřené vlny jsou navrženy tak, aby vnější ani vnitřní průměr neměly kulatý okraj, což umožňuje lepší radiální únik kotouče za extrémních teplot. Hrany kotouče jsou upraveny tak, aby pomáhaly urychlit proces regenerace brzdových destiček.
CLASSIC - standardní kulatý design s klasickými kulatými chladícími otvory nijak nenarušující vzhled motocyklu. Hrany kotouče jsou upraveny tak, aby pomáhaly urychlit proces regenerace brzdových destiček.

Tento brzdový kotouče je shodný s replikovými brzdovými kotouči následujících výrobců:
EBC MD4016

Tento kotouč nahrazuje originální kotouč (originální kód OEM):
Kawasaki 410800134FB
Kawasaki 41080-1371-FB

Brzdové kotouče Tsuboss jsou dostupné pro značky - Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, KTM, BMW, Aprilia, Beta, Husqvarna, Cagiva, Triumph, Hyosung, Kymco, Rieju, Bultaco, Daelim, Derbi, Ducati, Fantic, Gilera, Bimota, Hero, Indian, Mondial, Malaguti, Moto Morini, Moto Guzzi, MUZ, Polaris, Peugeot, CPI, Artic Cat, Bombardier, Aeon, Adly, Victory, Voxan a další ...

Zajíždění: Nový brzdový kotouč (s novými brzdovými destičkami) je nutno správným způsobem zajet, aby byla zaručena dlouhá životnost a správný brzdný účinek (je potřeba minimálně 80% kontaktní plocha mezi destičkami a kotoučem). Během zajíždění je důležité se vyvarovat vysokým rychlostem, které vyžadují silné a prudké brzdění.

Brzdový kotouč je nutno vyměnit, jakmile tloušťka kotouče klesne pod doporučený parametr (MIN.TH.) - viz. manuál výrobce motocyklu. Při výměně brzdového kotouče je doporučeno provést vždy výměnu brzdových destiček!

Upozornění: životnost brzdových kotoučů a funkčnost brzd jsou plně závislé na typu a směsi brzdových destiček, na stylu jízdy a na podmínkách použití. Při výběru brzdových kotoučů je nezbytně nutné zohlednit a přizpůsobit výběr brzdových destiček ve směsi, která odpovídá podmínkám a účelu použití (např. brzdové destičky pro jízdu na okruhu nejsou zcela vhodné pro běžný silniční provoz a navíc znatelně zkrátí životnost brzdových kotoučů)!

Brzdové kotouče od výrobce Tsuboss jsou povrchově upraveny protikorozní ochranou (povrchovou vrstvou laku, která má hlavně estetický a designový efekt, aby si brzdové kotouče zachovaly původní vzhled po delší dobu).
Před montáží je doporučeno tuto protikorozní vrstvu laku v brzdné ploše odstranit vhodným čističem.
V případě nedostatečného "vypálení" laku během zajižděcí jízdy je doporučeno brzdnou plochu brdzového kotouče i brzdnou plochu brzdových destiček znovu očistit vhodným čističem nebo čističem brzd (Brake Cleanerem), a zajížděcí proces znovu opakovat!
Věnujte prosím pozornost při zajíždění těchto kotoučů, lakované kotouče se z pravidla zajíždějí o něco déle než klasické brzdové kotouče.
Pro ideální brzdný účinek je zapotřebí při prvních ujetých kilometrech častěji přerušovaně brzdit.
Tato vrstva laku snižuje brzdný účinek do ujetí minimálně 100km!!
Lakované kotouče umožňují brzdovým kotoučům zachovat si původní vzhled mnohem delší dobu než klasické kotouče.

 
1 899,00 Kč
K-KW07FI-CLAS
Kotouč brzdový nerezový (282/132/6D) - Yamaha TZR+TDR125 / 93-96 + XP500Tmax / 01-03 + XT600E / 95-03+XT600K / 94-95 + XTZ660Tenere / 91-99 + XV750Virago+XVS1100DragStar / 03-07

Kotouč brzdový nerezový (282/132/6D) - Yamaha TZR+TDR125 / 93-96 + XP500Tmax / 01-03 + XT600E / 95-03+XT600K / 94-95 + XTZ660Tenere / 91-99 + XV750Virago+XVS1100DragStar / 03-07

Brzdové kotouče Tsuboss Brake Racing z kvalitního nerezového materiálu určené pro silniční motocykly, cestovní motocykly a skútry
- vysoce kvalitní přední a zadní brzdové kotouče vyrobené ze speciálně kalené oceli prvotřídní kvality s excelentní kombinací vlastností (vysoká pevnost, odolnost proti teplotě, dlouhá životnost, nízká hmotnost)
- robustní konstrukce s dostatečným odlehčením rovnoměrně využívá celou plochu brzdových destiček a eliminuje deformaci vlivem zahřátí při brzdění
- díky speciálnímu materiálu a promyšlené konstrukci poskytují brzdové kotouče Tsuboss vynikající brzdný účinek a výkon při velmi malém opotřebení
- použitý materiál, sofistikované výrobní technologie a výrobní postupy zaručují perfektní brzdný účinek pro maximální bezpečnost
- finální broušení na moderních strojích s minimální výrobní tolerancí a vysokou přesností v setinách milimetru
- snadná a rychlá montáž, neboť jsou vyráběny dle originální parametrů (OEM Replacement)
- vysoká úroveň zpracování - certifikace TÜV KBA - vyrobeno v EU (Made in Greece)

Kotouče Tsuboss jsou dostupné ve 2 verzích designu:
WAVE - moderní zubatý design, který rovněž přináší zlepšení funkčnosti. Otevřené vlny jsou navrženy tak, aby vnější ani vnitřní průměr neměly kulatý okraj, což umožňuje lepší radiální únik kotouče za extrémních teplot. Hrany kotouče jsou upraveny tak, aby pomáhaly urychlit proces regenerace brzdových destiček.
CLASSIC - standardní kulatý design s klasickými kulatými chladícími otvory nijak nenarušující vzhled motocyklu. Hrany kotouče jsou upraveny tak, aby pomáhaly urychlit proces regenerace brzdových destiček.

Tento brzdový kotouče je shodný s replikovými brzdovými kotouči následujících výrobců:
Braking YA17FI
EBC MD6116D
Galfer DF470
Newfren DF5090 A
NG 401

Tento kotouč nahrazuje originální kotouč (originální kód OEM):
Yamaha 3LP-2582T-00

Vhodné pro motocykly:
Yamaha TZR50 / 96-02
Yamaha TZR80 / 96-98
Yamaha TZR125 / 87-95
Yamaha TDR125 / 93-96
Yamaha XP500 T-Max / 00-03
Yamaha XT600 / 95-03
Yamaha XTZ660Tenére / 91-99
Yamaha XV750Virago / 94-00
Yamaha XVS1100Dragstar / 03-07


Brzdové kotouče Tsuboss jsou dostupné pro značky - Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, KTM, BMW, Aprilia, Beta, Husqvarna, Cagiva, Triumph, Hyosung, Kymco, Rieju, Bultaco, Daelim, Derbi, Ducati, Fantic, Gilera, Bimota, Hero, Indian, Mondial, Malaguti, Moto Morini, Moto Guzzi, MUZ, Polaris, Peugeot, CPI, Artic Cat, Bombardier, Aeon, Adly, Victory, Voxan a další ...

Zajíždění: Nový brzdový kotouč (s novými brzdovými destičkami) je nutno správným způsobem zajet, aby byla zaručena dlouhá životnost a správný brzdný účinek (je potřeba minimálně 80% kontaktní plocha mezi destičkami a kotoučem). Během zajíždění je důležité se vyvarovat vysokým rychlostem, které vyžadují silné a prudké brzdění.

Brzdový kotouč je nutno vyměnit, jakmile tloušťka kotouče klesne pod doporučený parametr (MIN.TH.) - viz. manuál výrobce motocyklu. Při výměně brzdového kotouče je doporučeno provést vždy výměnu brzdových destiček!

Upozornění: životnost brzdových kotoučů a funkčnost brzd jsou plně závislé na typu a směsi brzdových destiček, na stylu jízdy a na podmínkách použití. Při výběru brzdových kotoučů je nezbytně nutné zohlednit a přizpůsobit výběr brzdových destiček ve směsi, která odpovídá podmínkám a účelu použití (např. brzdové destičky pro jízdu na okruhu nejsou zcela vhodné pro běžný silniční provoz a navíc znatelně zkrátí životnost brzdových kotoučů)!

Brzdové kotouče od výrobce Tsuboss jsou povrchově upraveny protikorozní ochranou (povrchovou vrstvou laku, která má hlavně estetický a designový efekt, aby si brzdové kotouče zachovaly původní vzhled po delší dobu).
Před montáží je doporučeno tuto protikorozní vrstvu laku v brzdné ploše odstranit vhodným čističem.
V případě nedostatečného "vypálení" laku během zajižděcí jízdy je doporučeno brzdnou plochu brdzového kotouče i brzdnou plochu brzdových destiček znovu očistit vhodným čističem nebo čističem brzd (Brake Cleanerem), a zajížděcí proces znovu opakovat!
Věnujte prosím pozornost při zajíždění těchto kotoučů, lakované kotouče se z pravidla zajíždějí o něco déle než klasické brzdové kotouče.
Pro ideální brzdný účinek je zapotřebí při prvních ujetých kilometrech častěji přerušovaně brzdit.
Tato vrstva laku snižuje brzdný účinek do ujetí minimálně 100km!!
Lakované kotouče umožňují brzdovým kotoučům zachovat si původní vzhled mnohem delší dobu než klasické kotouče.

 
1 899,00 Kč
K-YA17FI-WAVE
Kotouč brzdový nerezový (282/132/6D) - Yamaha TZR+XV+XVS + GTS+FJ+VMX+FJR+XVZ + MZ650 Baghira / 97-06 + Royal Enfield Bullet 500+Clubman 500+Trails 500+Woodsman 500

Kotouč brzdový nerezový (282/132/6D) - Yamaha TZR+XV+XVS + GTS+FJ+VMX+FJR+XVZ + MZ650 Baghira / 97-06 + Royal Enfield Bullet 500+Clubman 500+Trails 500+Woodsman 500

Brzdové kotouče Tsuboss Brake Racing z kvalitního nerezového materiálu určené pro silniční motocykly, cestovní motocykly a skútry
- vysoce kvalitní přední a zadní brzdové kotouče vyrobené ze speciálně kalené oceli prvotřídní kvality s excelentní kombinací vlastností (vysoká pevnost, odolnost proti teplotě, dlouhá životnost, nízká hmotnost)
- robustní konstrukce s dostatečným odlehčením rovnoměrně využívá celou plochu brzdových destiček a eliminuje deformaci vlivem zahřátí při brzdění
- díky speciálnímu materiálu a promyšlené konstrukci poskytují brzdové kotouče Tsuboss vynikající brzdný účinek a výkon při velmi malém opotřebení
- použitý materiál, sofistikované výrobní technologie a výrobní postupy zaručují perfektní brzdný účinek pro maximální bezpečnost
- finální broušení na moderních strojích s minimální výrobní tolerancí a vysokou přesností v setinách milimetru
- snadná a rychlá montáž, neboť jsou vyráběny dle originální parametrů (OEM Replacement)
- vysoká úroveň zpracování - certifikace TÜV KBA - vyrobeno v EU (Made in Greece)

Kotouče Tsuboss jsou dostupné ve 2 verzích designu:
WAVE - moderní zubatý design, který rovněž přináší zlepšení funkčnosti. Otevřené vlny jsou navrženy tak, aby vnější ani vnitřní průměr neměly kulatý okraj, což umožňuje lepší radiální únik kotouče za extrémních teplot. Hrany kotouče jsou upraveny tak, aby pomáhaly urychlit proces regenerace brzdových destiček.
CLASSIC - standardní kulatý design s klasickými kulatými chladícími otvory nijak nenarušující vzhled motocyklu. Hrany kotouče jsou upraveny tak, aby pomáhaly urychlit proces regenerace brzdových destiček.

Tento brzdový kotouče je shodný s replikovými brzdovými kotouči následujících výrobců:
TRW MST233
Lucas MST233
EBC MD2068LS
EBC MD2068RS
NEWFREN DF5078AF
NEWFREN DF5078A
NG 321

Upozornění: Kotouč disponuje upínacími otvory bez zapuštění - určeno pro montáž se šrouby bez osazení! Může se lišit oproti originálnímu dílu i oproti kotoučům ostatních výrobců.

Tento kotouč nahrazuje originální kotouč (originální kód OEM):
Yamaha 3JP-2582U-00-00
Yamaha 5EL-2582W-00-00
Yamaha 1TX-25831-10
Yamaha 3JP-2582T-00
Yamaha 36Y-25831-00
Yamaha 5KS-2582W-00
Yamaha 2HY-25831-00
Yamaha 3JP-2582U-00
Yamaha 1TX-25831-00
Yamaha 36Y-25831-10
Yamaha 2HY-25831-10
Yamaha 3CW-2581T-00

Brzdové kotouče Tsuboss jsou dostupné pro značky - Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, KTM, BMW, Aprilia, Beta, Husqvarna, Cagiva, Triumph, Hyosung, Kymco, Rieju, Bultaco, Daelim, Derbi, Ducati, Fantic, Gilera, Bimota, Hero, Indian, Mondial, Malaguti, Moto Morini, Moto Guzzi, MUZ, Polaris, Peugeot, CPI, Artic Cat, Bombardier, Aeon, Adly, Victory, Voxan a další ...

Zajíždění: Nový brzdový kotouč (s novými brzdovými destičkami) je nutno správným způsobem zajet, aby byla zaručena dlouhá životnost a správný brzdný účinek (je potřeba minimálně 80% kontaktní plocha mezi destičkami a kotoučem). Během zajíždění je důležité se vyvarovat vysokým rychlostem, které vyžadují silné a prudké brzdění.

Brzdový kotouč je nutno vyměnit, jakmile tloušťka kotouče klesne pod doporučený parametr (MIN.TH.) - viz. manuál výrobce motocyklu. Při výměně brzdového kotouče je doporučeno provést vždy výměnu brzdových destiček!

Upozornění: životnost brzdových kotoučů a funkčnost brzd jsou plně závislé na typu a směsi brzdových destiček, na stylu jízdy a na podmínkách použití. Při výběru brzdových kotoučů je nezbytně nutné zohlednit a přizpůsobit výběr brzdových destiček ve směsi, která odpovídá podmínkám a účelu použití (např. brzdové destičky pro jízdu na okruhu nejsou zcela vhodné pro běžný silniční provoz a navíc znatelně zkrátí životnost brzdových kotoučů)!

Vhodné pro motocykly:
Yamaha CS50 / 02-09
Yamaha TZ50 / 97-00
Yamaha XV125Virago / 97-01
Yamaha XVS125Drag Star / 99-04
Yamaha SRV250 / 92-97
Yamaha XV250Virago /
Yamaha XVS250Drag Star / 01-04
Yamaha GTS1000 / 93-96
Yamaha FJ1100 / 84-85
Yamaha XVS1100 / 99-06
Yamaha FJ1200 / 86-93
Yamaha VMAX1200 / 86-06
Yamaha FJR1300 / 01-18
Yamaha XVS1700 / 05-09
Royal Enfield Bullet500 / 09-12

 
1 899,00 Kč
K-YA05FI-WAVE
Objednejte do pondělí, 13 hod. a zboží obdržíte v úterý.
Potřebujete zboží ještě dnes?
Vyzvědnětě si jej osobně na naší prodejně ve Strakonicích v době od 8 do 16h.
Platí pouze pro zboží označené skladem.
Doprava zdarma
při nákupu nad 2 200,00 Kč
Platí pro maloobchodní prodej do ČR
Chcete dostávat informace z našeho obchodu?

855 261 kusů zboží skladem ihned k expedici, 54 856 produktů v nabídce
14 dnů na vrácení a výměnu zakoupeného zboží
29 let zkušeností s prodejem náhradních dílů a příslušenství na všechny druhy motocyklů
Vlastní prodejna ve Strakonicích, kde si můžete zboží ihned osobně vyzvednout
Dlouhá historie firmy - na trhu od roku 1996.
Oficiální zastoupení více jak 45 značek pro Českou republiku
Odborná pomoc při výběru náhradních dílů a příslušenství na motocykly a čtyřkolky
Věrnostní program za každý nákup
ONLINE Live Chat každý pracovní den od 8:00 do 16:00 hodin s proškoleným technikem

Motodíly od A do Z

 

 

 

MTZ Mototechnika s.r.o.

Telefon:  601 303 001  /  601 303 002

               601 303 003  /  601 303 004

E-mail: info@mototechnika.cz

Prodejna:

U Blatenského mostu 1482
(průmyslová zóna Kání Vrch)
386 01 Strakonice

Pondělí - Pátek 8:00-12:00 / 13:00-16:00 hod.

Informace

Kontakt a prodejna

Články, novinky

Doprava a platba

Obchodní podmínky

Reklamační řád

Výměna / Vrácení zboží

Ochrana osobních údajů

FAQ - Časté dotazy

Nastavení Cookies

O společnosti

Zastupované značky

Všechny prodávané značky

Velkoobchod

Profil společnosti

Historie společnoti

Podporujeme

Zapůjčení nýtovačky

Velikosti oblečení