• 849 916 produktů ihned k expedici
  • Rychlé odeslání - odešleme dnes 13:00 hod.

Díly pro Váš motocykl

TECHNIKA - SILNICE

Hlava zadního tlumiče kompletní s pružinou WP Sealholder Complete - rozměry: 18x46x20/28mm
White Power

Hlava zadního tlumiče kompletní s pružinou WP Sealholder Complete - rozměry: 18x46x20/28mm

Těsnící hlava zadního tlumiče (pérování)
Originální náhradní díl do pérování od rakouské značky WP / White Power
Jedná se o originální díl přímo od výrobce White Power, který je plnohodnotnou náhradou za originální díl (OEM Replacement), protože shodný díl je osazován v prvovýrobě.
Použitý materiál, povrchová úprava, parametry a výrobní tolerance jsou naprosto přesné s těmi, které byly konstrukčně navrženy při vývoji pérování.

Rozměry:
- vnitřní průměr: 18mm
- vnější průměr: 50mm
- výška: 19,5/28mm

Tento Sealholder je náhradou originálního dílu (originální kód OEM):
KTM 50180953S1
KTM 50180993
KTM 50180603S

Výrobce WHITE POWER (WP Suspension) je významným a renomovaným dodavatelem komponentů pérování pro evropské motocykly. Společnost byla založena v roce 1977 jako White Power Suspension B.V. a patří mezi největší výrobce komponentů odpružení pro motocykly. V roce 2010 společnost WP rozšířila své výrobní portfolio o rámy, výfukové systémy, chladiče oleje a chladiče vody pro motocykly. Značka WP se však soustředí hlavně na vývoj a výrobu systémů odpružení pro motocykly. Pérování WP bylo použito v prvovýrobě značek motocyklů KTM, Husqvarna, Husaberg, Sherco, Gas-Gas, BMW a další...

 
1 299,00 Kč
Kohout palivový Fuel Star (sada) - Yamaha YFM660 Raptor / 01-05
Fuel Star

Kohout palivový Fuel Star (sada) - Yamaha YFM660 Raptor / 01-05

Sada palivového kohoutu od značky Fuel Star
- odolné kvalitní kohouty s příslušenstvím pro opravu špatného rozvodu paliva
- náhrada za originální díl, která umožňuje snadnou a rychlou montáž (přesné rozměry a provedení dle originálního dílu)
- sada kompletního kohoutu nádrže paliva pro motocykly, skútry a čtyřkolky
- gumová těsnění jsou odolná vůči palivu a palivové potrubí (palivové hadice) splňují požadavky norem C.A.R.B. a EPA
- v sadě jsou obsažen nový kohout paliva, těsnění, rozvod paliva a montážní materiál pro daný model, typ a rok výroby motocyklu

Upozornění: sada obsahuje komponenty vždy v přesném počtu pro daný model a rok výroby - kontrola obsahu viz. fotografie

Tato sada nahrazuje originální díly (originální kód OEM):
Yamaha 5LP-24500-01
Yamaha 5LP-24500-00
Yamaha 4X8-24512-00
Yamaha 4X8-24512-V0
Yamaha 3AC-24523-00
Yamaha 3AJ-24523-00
Yamaha 3AC-24523-00
Yamaha 3AJ-24534-00
Yamaha 3AJ-24534-01

 
1 299,00 Kč
Kotouč brzdový (220/100/6D) - Kawasaki KX125 / 89-02+KX250 / 89-02+KX500 / 89-04 + KDX200 / 04-06+KDX220 / 03-05+KLX300R / 97-07+KLX650R / 93-03
Tsuboss

Kotouč brzdový (220/100/6D) - Kawasaki KX125 / 89-02+KX250 / 89-02+KX500 / 89-04 + KDX200 / 04-06+KDX220 / 03-05+KLX300R / 97-07+KLX650R / 93-03

Brzdové kotouče Tsuboss Brake Racing z kvalitního materiálu určené pro silniční motocykly, cestovní motocykly a skútry
- vysoce kvalitní přední a zadní brzdové kotouče vyrobené ze speciálně kalené oceli prvotřídní kvality s excelentní kombinací vlastností (vysoká pevnost, odolnost proti teplotě, dlouhá životnost, nízká hmotnost)
- robustní konstrukce s dostatečným odlehčením rovnoměrně využívá celou plochu brzdových destiček a eliminuje deformaci vlivem zahřátí při brzdění
- díky speciálnímu materiálu a promyšlené konstrukci poskytují brzdové kotouče Tsuboss vynikající brzdný účinek a výkon při velmi malém opotřebení
- použitý materiál, sofistikované výrobní technologie a výrobní postupy zaručují perfektní brzdný účinek pro maximální bezpečnost
- finální broušení na moderních strojích s minimální výrobní tolerancí a vysokou přesností v setinách milimetru
- snadná a rychlá montáž, neboť jsou vyráběny dle originální parametrů (OEM Replacement)
- vysoká úroveň zpracování - certifikace TÜV KBA - vyrobeno v EU (Made in Greece)

Kotouče Tsuboss jsou dostupné ve 2 verzích designu:
WAVE - moderní zubatý design, který rovněž přináší zlepšení funkčnosti. Otevřené vlny jsou navrženy tak, aby vnější ani vnitřní průměr neměly kulatý okraj, což umožňuje lepší radiální únik kotouče za extrémních teplot. Hrany kotouče jsou upraveny tak, aby pomáhaly urychlit proces regenerace brzdových destiček.
CLASSIC - standardní kulatý design s klasickými kulatými chladícími otvory nijak nenarušující vzhled motocyklu. Hrany kotouče jsou upraveny tak, aby pomáhaly urychlit proces regenerace brzdových destiček.

Tento brzdový kotouče je shodný s replikovými brzdovými kotouči následujících výrobců:


Tento kotouč nahrazuje originální kotouč (originální kód OEM):
Kawasaki 41080-0050-CM
Kawasaki 41080-1384

Brzdové kotouče Tsuboss jsou dostupné pro značky - Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, KTM, BMW, Aprilia, Beta, Husqvarna, Cagiva, Triumph, Hyosung, Kymco, Rieju, Bultaco, Daelim, Derbi, Ducati, Fantic, Gilera, Bimota, Hero, Indian, Mondial, Malaguti, Moto Morini, Moto Guzzi, MUZ, Polaris, Peugeot, CPI, Artic Cat, Bombardier, Aeon, Adly, Victory, Voxan a další ...

Zajíždění: Nový brzdový kotouč (s novými brzdovými destičkami) je nutno správným způsobem zajet, aby byla zaručena dlouhá životnost a správný brzdný účinek (je potřeba minimálně 80% kontaktní plocha mezi destičkami a kotoučem). Během zajíždění je důležité se vyvarovat vysokým rychlostem, které vyžadují silné a prudké brzdění.

Brzdový kotouč je nutno vyměnit, jakmile tloušťka kotouče klesne pod doporučený parametr (MIN.TH.) - viz. manuál výrobce motocyklu. Při výměně brzdového kotouče je doporučeno provést vždy výměnu brzdových destiček!

Upozornění: životnost brzdových kotoučů a funkčnost brzd jsou plně závislé na typu a směsi brzdových destiček, na stylu jízdy a na podmínkách použití. Při výběru brzdových kotoučů je nezbytně nutné zohlednit a přizpůsobit výběr brzdových destiček ve směsi, která odpovídá podmínkám a účelu použití (např. brzdové destičky pro jízdu na okruhu nejsou zcela vhodné pro běžný silniční provoz a navíc znatelně zkrátí životnost brzdových kotoučů)!

Brzdové kotouče od výrobce Tsuboss jsou povrchově upraveny protikorozní ochranou (povrchovou vrstvou laku, která má hlavně estetický a designový efekt, aby si brzdové kotouče zachovaly původní vzhled po delší dobu).
Před montáží je doporučeno tuto protikorozní vrstvu laku v brzdné ploše odstranit vhodným čističem.
V případě nedostatečného "vypálení" laku během zajižděcí jízdy je doporučeno brzdnou plochu brdzového kotouče i brzdnou plochu brzdových destiček znovu očistit vhodným čističem nebo čističem brzd (Brake Cleanerem), a zajížděcí proces znovu opakovat!
Věnujte prosím pozornost při zajíždění těchto kotoučů, lakované kotouče se z pravidla zajíždějí o něco déle než klasické brzdové kotouče.
Pro ideální brzdný účinek je zapotřebí při prvních ujetých kilometrech častěji přerušovaně brzdit.
Tato vrstva laku snižuje brzdný účinek do ujetí minimálně 100km!!
Lakované kotouče umožňují brzdovým kotoučům zachovat si původní vzhled mnohem delší dobu než klasické kotouče.

 
1 299,00 Kč
Kotouč brzdový (220/110/6D) - ApriliaMX125+Pegaso125+RS125 Extrema+RS125 Replica + Pegaso600 / 89-90+Pegaso / 91-00
Tsuboss

Kotouč brzdový (220/110/6D) - ApriliaMX125+Pegaso125+RS125 Extrema+RS125 Replica + Pegaso600 / 89-90+Pegaso / 91-00

Brzdové kotouče Tsuboss Brake Racing z kvalitního materiálu určené pro silniční motocykly, cestovní motocykly a skútry
- vysoce kvalitní přední a zadní brzdové kotouče vyrobené ze speciálně kalené oceli prvotřídní kvality s excelentní kombinací vlastností (vysoká pevnost, odolnost proti teplotě, dlouhá životnost, nízká hmotnost)
- robustní konstrukce s dostatečným odlehčením rovnoměrně využívá celou plochu brzdových destiček a eliminuje deformaci vlivem zahřátí při brzdění
- díky speciálnímu materiálu a promyšlené konstrukci poskytují brzdové kotouče Tsuboss vynikající brzdný účinek a výkon při velmi malém opotřebení
- použitý materiál, sofistikované výrobní technologie a výrobní postupy zaručují perfektní brzdný účinek pro maximální bezpečnost
- finální broušení na moderních strojích s minimální výrobní tolerancí a vysokou přesností v setinách milimetru
- snadná a rychlá montáž, neboť jsou vyráběny dle originální parametrů (OEM Replacement)
- vysoká úroveň zpracování - certifikace TÜV KBA - vyrobeno v EU (Made in Greece)

Kotouče Tsuboss jsou dostupné ve 2 verzích designu:
WAVE - moderní zubatý design, který rovněž přináší zlepšení funkčnosti. Otevřené vlny jsou navrženy tak, aby vnější ani vnitřní průměr neměly kulatý okraj, což umožňuje lepší radiální únik kotouče za extrémních teplot. Hrany kotouče jsou upraveny tak, aby pomáhaly urychlit proces regenerace brzdových destiček.
CLASSIC - standardní kulatý design s klasickými kulatými chladícími otvory nijak nenarušující vzhled motocyklu. Hrany kotouče jsou upraveny tak, aby pomáhaly urychlit proces regenerace brzdových destiček.

Tento brzdový kotouče je shodný s replikovými brzdovými kotouči následujících výrobců:
EBC MD6128D
EBC MD6128
Brembo 68B40753
MetallGear 20-630
Galfer DF632
Ferodo FMD0164R

Brzdové kotouče Tsuboss jsou dostupné pro značky - Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, KTM, BMW, Aprilia, Beta, Husqvarna, Cagiva, Triumph, Hyosung, Kymco, Rieju, Bultaco, Daelim, Derbi, Ducati, Fantic, Gilera, Bimota, Hero, Indian, Mondial, Malaguti, Moto Morini, Moto Guzzi, MUZ, Polaris, Peugeot, CPI, Artic Cat, Bombardier, Aeon, Adly, Victory, Voxan a další ...

Zajíždění: Nový brzdový kotouč (s novými brzdovými destičkami) je nutno správným způsobem zajet, aby byla zaručena dlouhá životnost a správný brzdný účinek (je potřeba minimálně 80% kontaktní plocha mezi destičkami a kotoučem). Během zajíždění je důležité se vyvarovat vysokým rychlostem, které vyžadují silné a prudké brzdění.

Brzdový kotouč je nutno vyměnit, jakmile tloušťka kotouče klesne pod doporučený parametr (MIN.TH.) - viz. manuál výrobce motocyklu. Při výměně brzdového kotouče je doporučeno provést vždy výměnu brzdových destiček!

Upozornění: životnost brzdových kotoučů a funkčnost brzd jsou plně závislé na typu a směsi brzdových destiček, na stylu jízdy a na podmínkách použití. Při výběru brzdových kotoučů je nezbytně nutné zohlednit a přizpůsobit výběr brzdových destiček ve směsi, která odpovídá podmínkám a účelu použití (např. brzdové destičky pro jízdu na okruhu nejsou zcela vhodné pro běžný silniční provoz a navíc znatelně zkrátí životnost brzdových kotoučů)!

 
1 299,00 Kč
Kotouč brzdový (220/115/6D) - Yamaha DT125R / 88-03 + TT600 / 93-01+TT600R / 98-07 + TDR125+TT250R + YZ125+YZ250+YZ360+YZF400 + WR125+WR200R+WR2500+WRF400+WR500Z + TM MC125+EN125+GS125 + VOR Vertemati MX+EN
Tsuboss

Kotouč brzdový (220/115/6D) - Yamaha DT125R / 88-03 + TT600 / 93-01+TT600R / 98-07 + TDR125+TT250R + YZ125+YZ250+YZ360+YZF400 + WR125+WR200R+WR2500+WRF400+WR500Z + TM MC125+EN125+GS125 + VOR Vertemati MX+EN

Brzdové kotouče Tsuboss Brake Racing z kvalitního materiálu určené pro silniční motocykly, cestovní motocykly a skútry
- vysoce kvalitní přední a zadní brzdové kotouče vyrobené ze speciálně kalené oceli prvotřídní kvality s excelentní kombinací vlastností (vysoká pevnost, odolnost proti teplotě, dlouhá životnost, nízká hmotnost)
- robustní konstrukce s dostatečným odlehčením rovnoměrně využívá celou plochu brzdových destiček a eliminuje deformaci vlivem zahřátí při brzdění
- díky speciálnímu materiálu a promyšlené konstrukci poskytují brzdové kotouče Tsuboss vynikající brzdný účinek a výkon při velmi malém opotřebení
- použitý materiál, sofistikované výrobní technologie a výrobní postupy zaručují perfektní brzdný účinek pro maximální bezpečnost
- finální broušení na moderních strojích s minimální výrobní tolerancí a vysokou přesností v setinách milimetru
- snadná a rychlá montáž, neboť jsou vyráběny dle originální parametrů (OEM Replacement)
- vysoká úroveň zpracování - certifikace TÜV KBA - vyrobeno v EU (Made in Greece)

Kotouče Tsuboss jsou dostupné ve 2 verzích designu:
WAVE - moderní zubatý design, který rovněž přináší zlepšení funkčnosti. Otevřené vlny jsou navrženy tak, aby vnější ani vnitřní průměr neměly kulatý okraj, což umožňuje lepší radiální únik kotouče za extrémních teplot. Hrany kotouče jsou upraveny tak, aby pomáhaly urychlit proces regenerace brzdových destiček.
CLASSIC - standardní kulatý design s klasickými kulatými chladícími otvory nijak nenarušující vzhled motocyklu. Hrany kotouče jsou upraveny tak, aby pomáhaly urychlit proces regenerace brzdových destiček.

Tento brzdový kotouče je shodný s replikovými brzdovými kotouči následujících výrobců:
TRW MST346
Lucas MST346
EBC MD6183D
Brembo 68B40756
Ferodo FMD0182
Newfren DF5021 A
NG 422

Tento kotouč nahrazuje originální kotouč (originální kód OEM):
Yamaha 4GV-F582W-00
Yamaha 3SH-F582W-00

Brzdové kotouče Tsuboss jsou dostupné pro značky - Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, KTM, BMW, Aprilia, Beta, Husqvarna, Cagiva, Triumph, Hyosung, Kymco, Rieju, Bultaco, Daelim, Derbi, Ducati, Fantic, Gilera, Bimota, Hero, Indian, Mondial, Malaguti, Moto Morini, Moto Guzzi, MUZ, Polaris, Peugeot, CPI, Artic Cat, Bombardier, Aeon, Adly, Victory, Voxan a další ...

Zajíždění: Nový brzdový kotouč (s novými brzdovými destičkami) je nutno správným způsobem zajet, aby byla zaručena dlouhá životnost a správný brzdný účinek (je potřeba minimálně 80% kontaktní plocha mezi destičkami a kotoučem). Během zajíždění je důležité se vyvarovat vysokým rychlostem, které vyžadují silné a prudké brzdění.

Brzdový kotouč je nutno vyměnit, jakmile tloušťka kotouče klesne pod doporučený parametr (MIN.TH.) - viz. manuál výrobce motocyklu. Při výměně brzdového kotouče je doporučeno provést vždy výměnu brzdových destiček!

Upozornění: životnost brzdových kotoučů a funkčnost brzd jsou plně závislé na typu a směsi brzdových destiček, na stylu jízdy a na podmínkách použití. Při výběru brzdových kotoučů je nezbytně nutné zohlednit a přizpůsobit výběr brzdových destiček ve směsi, která odpovídá podmínkám a účelu použití (např. brzdové destičky pro jízdu na okruhu nejsou zcela vhodné pro běžný silniční provoz a navíc znatelně zkrátí životnost brzdových kotoučů)!

Brzdové kotouče od výrobce Tsuboss jsou povrchově upraveny protikorozní ochranou (povrchovou vrstvou laku, která má hlavně estetický a designový efekt, aby si brzdové kotouče zachovaly původní vzhled po delší dobu).
Před montáží je doporučeno tuto protikorozní vrstvu laku v brzdné ploše odstranit vhodným čističem.
V případě nedostatečného "vypálení" laku během zajižděcí jízdy je doporučeno brzdnou plochu brdzového kotouče i brzdnou plochu brzdových destiček znovu očistit vhodným čističem nebo čističem brzd (Brake Cleanerem), a zajížděcí proces znovu opakovat!
Věnujte prosím pozornost při zajíždění těchto kotoučů, lakované kotouče se z pravidla zajíždějí o něco déle než klasické brzdové kotouče.
Pro ideální brzdný účinek je zapotřebí při prvních ujetých kilometrech častěji přerušovaně brzdit.
Tato vrstva laku snižuje brzdný účinek do ujetí minimálně 100km!!
Lakované kotouče umožňují brzdovým kotoučům zachovat si původní vzhled mnohem delší dobu než klasické kotouče.

Vhodné pro motocykly:
Yamaha DT125R / 88-03
Yamaha TDR125 / 89-01
Yamaha TT250R / 93
Yamaha WR125 / 89-97
Yamaha WR200R / 92-95
Yamaha WR250 / 90-97
Yamaha WR400F / 98-00
Yamaha WR500Z / 92-93
Yamaha YZ125 / 88-97
Yamaha YZ250 / 88-97
Yamaha YZ360 / 89-93
Yamaha YZ400F / 98-00
Yamaha TT600 / 93-01
Yamaha TT600R / 98-07
TM GS-MC125 / 90-92
VOR EN503 / 00-02
VOR MX503 / 00-02

 
1 299,00 Kč
Kotouč brzdový (220/60/5D)  - Aprilia Scarabeo+Leonardo+Sport City+Sportcity Cube + Derbi Boulevard+Rambla
Tsuboss

Kotouč brzdový (220/60/5D) - Aprilia Scarabeo+Leonardo+Sport City+Sportcity Cube + Derbi Boulevard+Rambla

Brzdové kotouče Tsuboss Brake Racing z kvalitního materiálu určené pro silniční motocykly, cestovní motocykly a skútry
- vysoce kvalitní přední a zadní brzdové kotouče vyrobené ze speciálně kalené oceli prvotřídní kvality s excelentní kombinací vlastností (vysoká pevnost, odolnost proti teplotě, dlouhá životnost, nízká hmotnost)
- robustní konstrukce s dostatečným odlehčením rovnoměrně využívá celou plochu brzdových destiček a eliminuje deformaci vlivem zahřátí při brzdění
- díky speciálnímu materiálu a promyšlené konstrukci poskytují brzdové kotouče Tsuboss vynikající brzdný účinek a výkon při velmi malém opotřebení
- použitý materiál, sofistikované výrobní technologie a výrobní postupy zaručují perfektní brzdný účinek pro maximální bezpečnost
- finální broušení na moderních strojích s minimální výrobní tolerancí a vysokou přesností v setinách milimetru
- snadná a rychlá montáž, neboť jsou vyráběny dle originální parametrů (OEM Replacement)
- vysoká úroveň zpracování - certifikace TÜV KBA - vyrobeno v EU (Made in Greece)

Kotouče Tsuboss jsou dostupné ve 2 verzích designu:
WAVE - moderní zubatý design, který rovněž přináší zlepšení funkčnosti. Otevřené vlny jsou navrženy tak, aby vnější ani vnitřní průměr neměly kulatý okraj, což umožňuje lepší radiální únik kotouče za extrémních teplot. Hrany kotouče jsou upraveny tak, aby pomáhaly urychlit proces regenerace brzdových destiček.
CLASSIC - standardní kulatý design s klasickými kulatými chladícími otvory nijak nenarušující vzhled motocyklu. Hrany kotouče jsou upraveny tak, aby pomáhaly urychlit proces regenerace brzdových destiček.

Brzdové kotouče Tsuboss jsou dostupné pro značky - Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, KTM, BMW, Aprilia, Beta, Husqvarna, Cagiva, Triumph, Hyosung, Kymco, Rieju, Bultaco, Daelim, Derbi, Ducati, Fantic, Gilera, Bimota, Hero, Indian, Mondial, Malaguti, Moto Morini, Moto Guzzi, MUZ, Polaris, Peugeot, CPI, Artic Cat, Bombardier, Aeon, Adly, Victory, Voxan a další ...

Zajíždění: Nový brzdový kotouč (s novými brzdovými destičkami) je nutno správným způsobem zajet, aby byla zaručena dlouhá životnost a správný brzdný účinek (je potřeba minimálně 80% kontaktní plocha mezi destičkami a kotoučem). Během zajíždění je důležité se vyvarovat vysokým rychlostem, které vyžadují silné a prudké brzdění.

Brzdový kotouč je nutno vyměnit, jakmile tloušťka kotouče klesne pod doporučený parametr (MIN.TH.) - viz. manuál výrobce motocyklu. Při výměně brzdového kotouče je doporučeno provést vždy výměnu brzdových destiček!

Upozornění: životnost brzdových kotoučů a funkčnost brzd jsou plně závislé na typu a směsi brzdových destiček, na stylu jízdy a na podmínkách použití. Při výběru brzdových kotoučů je nezbytně nutné zohlednit a přizpůsobit výběr brzdových destiček ve směsi, která odpovídá podmínkám a účelu použití (např. brzdové destičky pro jízdu na okruhu nejsou zcela vhodné pro běžný silniční provoz a navíc znatelně zkrátí životnost brzdových kotoučů)!

Vhodné pro motocykly:
Aprilia Scarabeo50 / 98-02
Aprilia Leonardo125 / 99-05
Aprilia Scarabeo125 / 04-10
Aprilia Sport City / 04-08
Aprilia Sportcity Cube / 08-13
Aprilia Leonardo150 / 97-04
Aprilia Scarabeo150 / 99-06
Aprilia Sportcity200 / 06-08
Aprilia Leonardo250 / 99-04
Aprilia Scarabeo250 / 07-10
Aprilia Sportcity250 / 05-09
Aprilia Leonardo300 / 04-06
Aprilia Sport300 / 10-13
Aprilia Sportcity300 / 08-13
Derbi Boulevard125 / 07
Derbi Rambla125 / 08-14
Derbi Rambla250 / 08-11
Derbi Rambla300 / 10-14

 
1 299,00 Kč
Narážeč gufer předních vidlic K-Tech Suspension Front Fork Seal Hammer - pro průměr 32mm
K-Tech

Narážeč gufer předních vidlic K-Tech Suspension Front Fork Seal Hammer - pro průměr 32mm

Narážeč gufer přední vidlice od anglické značky K-TECH Suspension
- je nezbytným nářadím potřebným k servisu předních vidlic
- pro rychlé, bezpečné a snadné nasazení simerinku přední vidlice
- použití narážeče minimalizuje nebezpečí poškození simerinků vidlic při montáži
- protiskluzový "mřížkovaný" povrch pro dokonalého uchopení i se znečištěnýma rukama
- povrchová úprava - zinkování
- nářadí a nástroje od značky K-Tech jsou navrženy tak, aby pomohly mechanikům zlepšit efektivitu, neboť jsou modifikovány díky více než dvacetiletým zkušenostem v oboru
- kvalitní zpracování od anglické značky K-Tech Suspension

Balení: 1ks

 
1 299,00 Kč
Narážeč gufer předních vidlic K-Tech Suspension Front Fork Seal Hammer - pro průměr 37mm
K-Tech

Narážeč gufer předních vidlic K-Tech Suspension Front Fork Seal Hammer - pro průměr 37mm

Narážeč gufer přední vidlice od anglické značky K-TECH Suspension
- je nezbytným nářadím potřebným k servisu předních vidlic
- pro rychlé, bezpečné a snadné nasazení simerinku přední vidlice
- použití narážeče minimalizuje nebezpečí poškození simerinků vidlic při montáži
- protiskluzový "mřížkovaný" povrch pro dokonalého uchopení i se znečištěnýma rukama
- povrchová úprava - zinkování
- nářadí a nástroje od značky K-Tech jsou navrženy tak, aby pomohly mechanikům zlepšit efektivitu, neboť jsou modifikovány díky více než dvacetiletým zkušenostem v oboru
- kvalitní zpracování od anglické značky K-Tech Suspension

Balení: 1ks

 
1 299,00 Kč
Narážeč gufer předních vidlic K-Tech Suspension Front Fork Seal Hammer - pro průměr 38mm
K-Tech

Narážeč gufer předních vidlic K-Tech Suspension Front Fork Seal Hammer - pro průměr 38mm

Narážeč gufer přední vidlice od anglické značky K-TECH Suspension
- je nezbytným nářadím potřebným k servisu předních vidlic
- pro rychlé, bezpečné a snadné nasazení simerinku přední vidlice
- použití narážeče minimalizuje nebezpečí poškození simerinků vidlic při montáži
- protiskluzový "mřížkovaný" povrch pro dokonalého uchopení i se znečištěnýma rukama
- povrchová úprava - zinkování
- nářadí a nástroje od značky K-Tech jsou navrženy tak, aby pomohly mechanikům zlepšit efektivitu, neboť jsou modifikovány díky více než dvacetiletým zkušenostem v oboru
- kvalitní zpracování od anglické značky K-Tech Suspension

Balení: 1ks

 
1 299,00 Kč
Narážeč gufer předních vidlic K-Tech Suspension Front Fork Seal Hammer - pro průměr 49/50mm
K-Tech

Narážeč gufer předních vidlic K-Tech Suspension Front Fork Seal Hammer - pro průměr 49/50mm

Narážeč gufer přední vidlice od anglické značky K-TECH Suspension
- je nezbytným nářadím potřebným k servisu předních vidlic
- pro rychlé, bezpečné a snadné nasazení simerinku přední vidlice
- použití narážeče minimalizuje nebezpečí poškození simerinků vidlic při montáži
- protiskluzový "mřížkovaný" povrch pro dokonalého uchopení i se znečištěnýma rukama
- povrchová úprava - zinkování
- nářadí a nástroje od značky K-Tech jsou navrženy tak, aby pomohly mechanikům zlepšit efektivitu, neboť jsou modifikovány díky více než dvacetiletým zkušenostem v oboru
- kvalitní zpracování od anglické značky K-Tech Suspension

Balení: 1ks

 
1 299,00 Kč
Páčka spojky - Ducati Monster+Multistrada + SS + 907I.E + Superbike + Sporttouring + Supersport + Scrambler - originál Brembo
Brembo

Páčka spojky - Ducati Monster+Multistrada + SS + 907I.E + Superbike + Sporttouring + Supersport + Scrambler - originál Brembo

Originální páčka hydraulické spojky od italského výrobce BREMBO
- jedná se originální díl přímo od výrobce Brembo, který je plnohodnotnou náhradou za originální díl použitý v prvovýrobě (OEM Replacement), protože shodný díl je osazován v prvovýrobě výrobce motocyklu
- použitý materiál, povrchová úprava, parametry a výrobní tolerance jsou naprosto přesné s těmi, které byly konstrukčně navrženy při vývoji a výrobě motocyklu
- jedná se o originální výrobek BREMBO, čímž je zaručena dokonalá kvalita všech materiálů a přesné rozměry dle OEM specifikace
- dokonalá kvalita a zpracování - kvalitní italská výroba - 100% Made in Italy

Tato páčka  je alternativní náhradou originální páčky (originální kód OEM):
Ducati 62640071C
Ducati 62610031D

Vhodné pro motocykly:
Ducati Monster 400 / 95
Ducati Monster 400 / 00-08
Ducati Monster 600 / 93-01
Ducati Monster 620 / 03-06
Ducati Multistrada 620 / 06
Ducati Monster 695 / 07-08
Ducati Monster 696 / 07-09
Ducati Monster 750 / 97-02
Ducati Monster 795 / 12-14
Ducati Monster 800 / 03-05
Ducati Monster 800 S2R / 05-07
Ducati Monster 900  / 93-97
Ducati SS400 / 93-
Ducati SS600 / 91-97
Ducati SS750 / 91-97
Ducati SS800 / 04-05
Ducati SS900 / 91-97
Ducati 907 I.E / 90-93
Ducati Superbike 748 / 96-97
Ducati Superbike 851 / 91-92
Ducati Superbike 888 / 93-95
Ducari Superbike 916 / 94-97
Ducati Sporttouring ST2 / 97-03
Ducati Sporttouring ST4 / 99-03
Ducati Supersport 750 / 01-02
Ducati Scrambler Sixty / 16

Výrobce BREMBO je významným a renomovaným dodavatelem pro automobilový průmysl. Řadí se mezi světovou špičku v oblasti brzdových systémů a jejich komponentů. Za více jak 50 let historie značky byla cesta růstu společnosti Brembo poseta velkými technologickými, sportovními a obchodními úspěchy, které z této společnosti udělaly špičkového lídra v Itálii i na celém světě - jméno značky Brembo je synonymem pro „brzdy“ po celém světě. Mezi počáteční úspěchy patří výroba prvního kompletního brzdového systému, instalovaného standardně na motocykly v roce 1972; dodávky do Formule 1 pro Ferrari v roce 1975 nebo první hliníkový třmen a první karbonové kotouče v 80. letech minulého století. Značka Brembo byla vždy průkopníkem v používání inovativních materiálů k neustálému zlepšování výkonu a odolnosti svých produktů.
Produkty Brembo jsou dodávány do prvovýroby mnoha značek motocyklů (jako například KTM, Husqvarna, Beta, Gas-Gas, Sherco, Moto Guzzi, Aprilia, Cagiva, BMW,
ale i do prvovýroby automobilů (portfolio zahrnuje prestižní automobilové značky jako Aston Martin, Audi, Bentley, Bugatti, Daimler, Fiat-Chrysler, Ferrari, Ford, General Motors, Lamborghini a Porsche a další...).

 
1 299,00 Kč
Pístní sada Minarelli AM6 (nikasilový válec) - Aprilia RS50+RX50 / 97-05+AM345 + Beta + Yamaha DT50R+TZR50 + HM Honda CRE50 + MBK X-Limit+X-Power+AM345 + Peogeot XP6+XR6+XR7 + Rieju MRX50+SMX50+RR50+RS2 + Sherco Enduro - rozměr 40,25mm (Vertex22088A)
Vertex

Pístní sada Minarelli AM6 (nikasilový válec) - Aprilia RS50+RX50 / 97-05+AM345 + Beta + Yamaha DT50R+TZR50 + HM Honda CRE50 + MBK X-Limit+X-Power+AM345 + Peogeot XP6+XR6+XR7 + Rieju MRX50+SMX50+RR50+RS2 + Sherco Enduro - rozměr 40,25mm (Vertex22088A)

Písty Vertex jsou vysoce technicky inovativní a vysoce kvalitní písty vyráběné ze speciálního materiálu a obráběné z jednoho kusu na nejmodernějších CNC strojích v Itálii.

- rozměr pístu = 40,25mm
- komprese = standard (Replica)
- povrchová úprava = molybden / teflon
- varianta pístu = litý píst  

Vždy jsou dodávány jako pístní sada, tedy včetně pístních kroužků, čepů a pojistných kroužků té nejvyšší kvality.

Tento píst nahrazuje originální díl (OEM Replacement):
Aprilia AP8206250
Aprilia AP8206955
Aprilia AP8502846
Aprilia AP8206952
Aprilia AP8206019

Vhodné pro motocykly:
Aprilia RS50 / 97-05
Aprilia RX50 / 97-05
Beta 50
HM Honda CRE50 / 95-06
HM Honda CRE50 BAJA / 01-10
HM Honda CRE50 DERAPAGE / 06-10
MBK X-LIMIT 50 / 97-11
MBK X-LIMIT 50 SM
MBK X-POWER 50 / 00-11
Minarelli motory AM6 50cc / 97-06
Minarelli AM345 / 96-04
Peugeot XP-6 50 / 97-11
Peugeot XR-6 50 / 00-08
Peugeot XR-7 50 / 08-11
Rieju MRX 50 / 01-09
Rieju MRX 50 PRO / 03-09
Rieju SMX50 / 99-09
Rieju RR50 / 97-05
Rieju RS2 50 MATRIX PRO / 03-10
Sherco 0.5 ENDURO / 08-11
Yamaha DT50R / 06-12
Yamaha TZR50 / 90-12

Všechny písty jsou tepelně zušlechťovány T5 nebo T6 kalením a popouštěním, a jsou opatřeny speciální povrchovou úpravou Molybden-Bisulfid.
2-taktní písty jsou výhradně lité písty (nejsou kované) - vyrobené z speciální hliníkové slitiny s obsahem samomazného křemíku (obsah 18%), který zajišťuje snížení tření mezi pístem a válcem pro zvýšení životnosti pístu i při závodním použití a odlehčení pístu při zachování potřebné pevnosti.
4-taktní písty jsou výhradně kované písty se zdokonalenou pevností a životností.

Písty ve variantě RACE jsou dostupné jen pro některé modely a značky motocyklů a jejich konstrukce byla zdokonalena vývojovým oddělením značky Vertex za účelem dosažení kvalitnějšího pístu, zvýšené komprese, nižší hmotnosti a vyššího výkonu.
Písty ve variantě PRO jsou kované písty se speciálním hliníko-křemičiným legováním, jejich konstrukce je speciálně upravena pro závodní použití a odlehčena (extra lehké písty), jsou vybaveny chromovanými pístními kroužky a extra odlehčeným čepem s dvojitým konusem.

Značka VERTEX je výrobcem komponentů motoru nejvyšší světové úrovně od roku 1953. Sortiment zahrnuje komponenty pro motocykly, motokáry, skútry, vodní skútry, lodě, sněžné skútry, zahradní techniku, užitková vozidla, kompresory.
Ve výrobě jsou používány nejmodernější technologie, jakostní výrobní normy a systémy řízení výrobních procesů. Od roku 1996 je Vertex dodavatelem do prvovýroby značky KTM! Výrobky značky Vertex jsou používány v prvovýrobě i dalších značek (Beta, Gas-Gas, Husqvarna, Sherco, Moto TM a další) a také závodními týmy nejvyšší světové úrovně (Kawasaki Pro Circuit, Honda HRC Racing, Yamaha Factory, Beta Factory, Moto3).

 
1 299,00 Kč
Pístní sada Minarelli AM6 (nikasilový válec) - Aprilia RS50+RX50 / 97-05+AM345 + Beta + Yamaha DT50R+TZR50 + HM Honda CRE50 + MBK X-Limit+X-Power+AM345 + Peogeot XP6+XR6+XR7 + Rieju MRX50+SMX50+RR50+RS2 + Sherco Enduro - rozměr 40,26mm (Vertex22088B)
Vertex

Pístní sada Minarelli AM6 (nikasilový válec) - Aprilia RS50+RX50 / 97-05+AM345 + Beta + Yamaha DT50R+TZR50 + HM Honda CRE50 + MBK X-Limit+X-Power+AM345 + Peogeot XP6+XR6+XR7 + Rieju MRX50+SMX50+RR50+RS2 + Sherco Enduro - rozměr 40,26mm (Vertex22088B)

Písty Vertex jsou vysoce technicky inovativní a vysoce kvalitní písty vyráběné ze speciálního materiálu a obráběné z jednoho kusu na nejmodernějších CNC strojích v Itálii.

- rozměr pístu = 40,26mm
- komprese = standard (Replica)
- povrchová úprava = molybden / teflon
- varianta pístu = litý píst  

Vždy jsou dodávány jako pístní sada, tedy včetně pístních kroužků, čepů a pojistných kroužků té nejvyšší kvality.

Tento píst nahrazuje originální díl (OEM Replacement):
Aprilia AP8206250
Aprilia AP8206955
Aprilia AP8502846
Aprilia AP8206952
Aprilia AP8206019

Vhodné pro motocykly:
Aprilia RS50 / 97-05
Aprilia RX50 / 97-05
Beta 50
HM Honda CRE50 / 95-06
HM Honda CRE50 BAJA / 01-10
HM Honda CRE50 DERAPAGE / 06-10
MBK X-LIMIT 50 / 97-11
MBK X-LIMIT 50 SM
MBK X-POWER 50 / 00-11
Minarelli motory AM6 50cc / 97-06
Minarelli AM345 / 96-04
Peugeot XP-6 50 / 97-11
Peugeot XR-6 50 / 00-08
Peugeot XR-7 50 / 08-11
Rieju MRX 50 / 01-09
Rieju MRX 50 PRO / 03-09
Rieju SMX50 / 99-09
Rieju RR50 / 97-05
Rieju RS2 50 MATRIX PRO / 03-10
Sherco 0.5 ENDURO / 08-11
Yamaha DT50R / 06-12
Yamaha TZR50 / 90-12

Všechny písty jsou tepelně zušlechťovány T5 nebo T6 kalením a popouštěním, a jsou opatřeny speciální povrchovou úpravou Molybden-Bisulfid.
2-taktní písty jsou výhradně lité písty (nejsou kované) - vyrobené z speciální hliníkové slitiny s obsahem samomazného křemíku (obsah 18%), který zajišťuje snížení tření mezi pístem a válcem pro zvýšení životnosti pístu i při závodním použití a odlehčení pístu při zachování potřebné pevnosti.
4-taktní písty jsou výhradně kované písty se zdokonalenou pevností a životností.

Písty ve variantě RACE jsou dostupné jen pro některé modely a značky motocyklů a jejich konstrukce byla zdokonalena vývojovým oddělením značky Vertex za účelem dosažení kvalitnějšího pístu, zvýšené komprese, nižší hmotnosti a vyššího výkonu.
Písty ve variantě PRO jsou kované písty se speciálním hliníko-křemičiným legováním, jejich konstrukce je speciálně upravena pro závodní použití a odlehčena (extra lehké písty), jsou vybaveny chromovanými pístními kroužky a extra odlehčeným čepem s dvojitým konusem.

Značka VERTEX je výrobcem komponentů motoru nejvyšší světové úrovně od roku 1953. Sortiment zahrnuje komponenty pro motocykly, motokáry, skútry, vodní skútry, lodě, sněžné skútry, zahradní techniku, užitková vozidla, kompresory.
Ve výrobě jsou používány nejmodernější technologie, jakostní výrobní normy a systémy řízení výrobních procesů. Od roku 1996 je Vertex dodavatelem do prvovýroby značky KTM! Výrobky značky Vertex jsou používány v prvovýrobě i dalších značek (Beta, Gas-Gas, Husqvarna, Sherco, Moto TM a další) a také závodními týmy nejvyšší světové úrovně (Kawasaki Pro Circuit, Honda HRC Racing, Yamaha Factory, Beta Factory, Moto3).

 
1 299,00 Kč
Pístní sada Minarelli AM6 (nikasilový válec) - Aprilia RS50+RX50 / 97-05+AM345 + Beta + Yamaha DT50R+TZR50 + HM Honda CRE50 + MBK X-Limit+X-Power+AM345 + Peogeot XP6+XR6+XR7 + Rieju MRX50+SMX50+RR50+RS2 + Sherco Enduro - rozměr 40,27mm (Vertex22088C)
Vertex

Pístní sada Minarelli AM6 (nikasilový válec) - Aprilia RS50+RX50 / 97-05+AM345 + Beta + Yamaha DT50R+TZR50 + HM Honda CRE50 + MBK X-Limit+X-Power+AM345 + Peogeot XP6+XR6+XR7 + Rieju MRX50+SMX50+RR50+RS2 + Sherco Enduro - rozměr 40,27mm (Vertex22088C)

Písty Vertex jsou vysoce technicky inovativní a vysoce kvalitní písty vyráběné ze speciálního materiálu a obráběné z jednoho kusu na nejmodernějších CNC strojích v Itálii.

- rozměr pístu = 40,27mm
- komprese = standard (Replica)
- povrchová úprava = molybden / teflon
- varianta pístu = litý píst  

Vždy jsou dodávány jako pístní sada, tedy včetně pístních kroužků, čepů a pojistných kroužků té nejvyšší kvality.

Tento píst nahrazuje originální díl (OEM Replacement):
Aprilia AP8206250
Aprilia AP8206955
Aprilia AP8502846
Aprilia AP8206952
Aprilia AP8206019

Vhodné pro motocykly:
Aprilia RS50 / 97-05
Aprilia RX50 / 97-05
Beta 50
HM Honda CRE50 / 95-06
HM Honda CRE50 BAJA / 01-10
HM Honda CRE50 DERAPAGE / 06-10
MBK X-LIMIT 50 / 97-11
MBK X-LIMIT 50 SM
MBK X-POWER 50 / 00-11
Minarelli motory AM6 50cc / 97-06
Minarelli AM345 / 96-04
Peugeot XP-6 50 / 97-11
Peugeot XR-6 50 / 00-08
Peugeot XR-7 50 / 08-11
Rieju MRX 50 / 01-09
Rieju MRX 50 PRO / 03-09
Rieju SMX50 / 99-09
Rieju RR50 / 97-05
Rieju RS2 50 MATRIX PRO / 03-10
Sherco 0.5 ENDURO / 08-11
Yamaha DT50R / 06-12
Yamaha TZR50 / 90-12

Všechny písty jsou tepelně zušlechťovány T5 nebo T6 kalením a popouštěním, a jsou opatřeny speciální povrchovou úpravou Molybden-Bisulfid.
2-taktní písty jsou výhradně lité písty (nejsou kované) - vyrobené z speciální hliníkové slitiny s obsahem samomazného křemíku (obsah 18%), který zajišťuje snížení tření mezi pístem a válcem pro zvýšení životnosti pístu i při závodním použití a odlehčení pístu při zachování potřebné pevnosti.
4-taktní písty jsou výhradně kované písty se zdokonalenou pevností a životností.

Písty ve variantě RACE jsou dostupné jen pro některé modely a značky motocyklů a jejich konstrukce byla zdokonalena vývojovým oddělením značky Vertex za účelem dosažení kvalitnějšího pístu, zvýšené komprese, nižší hmotnosti a vyššího výkonu.
Písty ve variantě PRO jsou kované písty se speciálním hliníko-křemičiným legováním, jejich konstrukce je speciálně upravena pro závodní použití a odlehčena (extra lehké písty), jsou vybaveny chromovanými pístními kroužky a extra odlehčeným čepem s dvojitým konusem.

Značka VERTEX je výrobcem komponentů motoru nejvyšší světové úrovně od roku 1953. Sortiment zahrnuje komponenty pro motocykly, motokáry, skútry, vodní skútry, lodě, sněžné skútry, zahradní techniku, užitková vozidla, kompresory.
Ve výrobě jsou používány nejmodernější technologie, jakostní výrobní normy a systémy řízení výrobních procesů. Od roku 1996 je Vertex dodavatelem do prvovýroby značky KTM! Výrobky značky Vertex jsou používány v prvovýrobě i dalších značek (Beta, Gas-Gas, Husqvarna, Sherco, Moto TM a další) a také závodními týmy nejvyšší světové úrovně (Kawasaki Pro Circuit, Honda HRC Racing, Yamaha Factory, Beta Factory, Moto3).

 
1 299,00 Kč
Pístní sada Minarelli AM6 (nikasilový válec) - Aprilia RS50+RX50 / 97-05+AM345 + Beta + Yamaha DT50R+TZR50 + HM Honda CRE50 + MBK X-Limit+X-Power+AM345 + Peogeot XP6+XR6+XR7 + Rieju MRX50+SMX50+RR50+RS2 + Sherco Enduro - rozměr 40,28mm (Vertex22088D)
Vertex

Pístní sada Minarelli AM6 (nikasilový válec) - Aprilia RS50+RX50 / 97-05+AM345 + Beta + Yamaha DT50R+TZR50 + HM Honda CRE50 + MBK X-Limit+X-Power+AM345 + Peogeot XP6+XR6+XR7 + Rieju MRX50+SMX50+RR50+RS2 + Sherco Enduro - rozměr 40,28mm (Vertex22088D)

Písty Vertex jsou vysoce technicky inovativní a vysoce kvalitní písty vyráběné ze speciálního materiálu a obráběné z jednoho kusu na nejmodernějších CNC strojích v Itálii.

- rozměr pístu = 40,28mm
- komprese = standard (Replica)
- povrchová úprava = molybden / teflon
- varianta pístu = litý píst  

Vždy jsou dodávány jako pístní sada, tedy včetně pístních kroužků, čepů a pojistných kroužků té nejvyšší kvality.

Tento píst nahrazuje originální díl (OEM Replacement):
Aprilia AP8206250
Aprilia AP8206955
Aprilia AP8502846
Aprilia AP8206952
Aprilia AP8206019

Vhodné pro motocykly:
Aprilia RS50 / 97-05
Aprilia RX50 / 97-05
Beta 50
HM Honda CRE50 / 95-06
HM Honda CRE50 BAJA / 01-10
HM Honda CRE50 DERAPAGE / 06-10
MBK X-LIMIT 50 / 97-11
MBK X-LIMIT 50 SM
MBK X-POWER 50 / 00-11
Minarelli motory AM6 50cc / 97-06
Minarelli AM345 / 96-04
Peugeot XP-6 50 / 97-11
Peugeot XR-6 50 / 00-08
Peugeot XR-7 50 / 08-11
Rieju MRX 50 / 01-09
Rieju MRX 50 PRO / 03-09
Rieju SMX50 / 99-09
Rieju RR50 / 97-05
Rieju RS2 50 MATRIX PRO / 03-10
Sherco 0.5 ENDURO / 08-11
Yamaha DT50R / 06-12
Yamaha TZR50 / 90-12

Všechny písty jsou tepelně zušlechťovány T5 nebo T6 kalením a popouštěním, a jsou opatřeny speciální povrchovou úpravou Molybden-Bisulfid.
2-taktní písty jsou výhradně lité písty (nejsou kované) - vyrobené z speciální hliníkové slitiny s obsahem samomazného křemíku (obsah 18%), který zajišťuje snížení tření mezi pístem a válcem pro zvýšení životnosti pístu i při závodním použití a odlehčení pístu při zachování potřebné pevnosti.
4-taktní písty jsou výhradně kované písty se zdokonalenou pevností a životností.

Písty ve variantě RACE jsou dostupné jen pro některé modely a značky motocyklů a jejich konstrukce byla zdokonalena vývojovým oddělením značky Vertex za účelem dosažení kvalitnějšího pístu, zvýšené komprese, nižší hmotnosti a vyššího výkonu.
Písty ve variantě PRO jsou kované písty se speciálním hliníko-křemičiným legováním, jejich konstrukce je speciálně upravena pro závodní použití a odlehčena (extra lehké písty), jsou vybaveny chromovanými pístními kroužky a extra odlehčeným čepem s dvojitým konusem.

Značka VERTEX je výrobcem komponentů motoru nejvyšší světové úrovně od roku 1953. Sortiment zahrnuje komponenty pro motocykly, motokáry, skútry, vodní skútry, lodě, sněžné skútry, zahradní techniku, užitková vozidla, kompresory.
Ve výrobě jsou používány nejmodernější technologie, jakostní výrobní normy a systémy řízení výrobních procesů. Od roku 1996 je Vertex dodavatelem do prvovýroby značky KTM! Výrobky značky Vertex jsou používány v prvovýrobě i dalších značek (Beta, Gas-Gas, Husqvarna, Sherco, Moto TM a další) a také závodními týmy nejvyšší světové úrovně (Kawasaki Pro Circuit, Honda HRC Racing, Yamaha Factory, Beta Factory, Moto3).

 
1 299,00 Kč
Pístní sada Minarelli AM6 (nikasilový válec) - Aprilia RS50+RX50 / 97-05+AM345 + Beta + Yamaha DT50R+TZR50 + HM Honda CRE50 + MBK X-Limit+X-Power+AM345 + Peogeot XP6+XR6+XR7 + Rieju MRX50+SMX50+RR50+RS2 + Sherco Enduro - rozměr 40,29mm (Vertex22088E)
Vertex

Pístní sada Minarelli AM6 (nikasilový válec) - Aprilia RS50+RX50 / 97-05+AM345 + Beta + Yamaha DT50R+TZR50 + HM Honda CRE50 + MBK X-Limit+X-Power+AM345 + Peogeot XP6+XR6+XR7 + Rieju MRX50+SMX50+RR50+RS2 + Sherco Enduro - rozměr 40,29mm (Vertex22088E)

Písty Vertex jsou vysoce technicky inovativní a vysoce kvalitní písty vyráběné ze speciálního materiálu a obráběné z jednoho kusu na nejmodernějších CNC strojích v Itálii.

- rozměr pístu = 40,29mm
- komprese = standard (Replica)
- povrchová úprava = molybden / teflon
- varianta pístu = litý píst  

Vždy jsou dodávány jako pístní sada, tedy včetně pístních kroužků, čepů a pojistných kroužků té nejvyšší kvality.

Tento píst nahrazuje originální díl (OEM Replacement):
Aprilia AP8206250
Aprilia AP8206955
Aprilia AP8502846
Aprilia AP8206952
Aprilia AP8206019

Vhodné pro motocykly:
Aprilia RS50 / 97-05
Aprilia RX50 / 97-05
Beta 50
HM Honda CRE50 / 95-06
HM Honda CRE50 BAJA / 01-10
HM Honda CRE50 DERAPAGE / 06-10
MBK X-LIMIT 50 / 97-11
MBK X-LIMIT 50 SM
MBK X-POWER 50 / 00-11
Minarelli motory AM6 50cc / 97-06
Minarelli AM345 / 96-04
Peugeot XP-6 50 / 97-11
Peugeot XR-6 50 / 00-08
Peugeot XR-7 50 / 08-11
Rieju MRX 50 / 01-09
Rieju MRX 50 PRO / 03-09
Rieju SMX50 / 99-09
Rieju RR50 / 97-05
Rieju RS2 50 MATRIX PRO / 03-10
Sherco 0.5 ENDURO / 08-11
Yamaha DT50R / 06-12
Yamaha TZR50 / 90-12

Všechny písty jsou tepelně zušlechťovány T5 nebo T6 kalením a popouštěním, a jsou opatřeny speciální povrchovou úpravou Molybden-Bisulfid.
2-taktní písty jsou výhradně lité písty (nejsou kované) - vyrobené z speciální hliníkové slitiny s obsahem samomazného křemíku (obsah 18%), který zajišťuje snížení tření mezi pístem a válcem pro zvýšení životnosti pístu i při závodním použití a odlehčení pístu při zachování potřebné pevnosti.
4-taktní písty jsou výhradně kované písty se zdokonalenou pevností a životností.

Písty ve variantě RACE jsou dostupné jen pro některé modely a značky motocyklů a jejich konstrukce byla zdokonalena vývojovým oddělením značky Vertex za účelem dosažení kvalitnějšího pístu, zvýšené komprese, nižší hmotnosti a vyššího výkonu.
Písty ve variantě PRO jsou kované písty se speciálním hliníko-křemičiným legováním, jejich konstrukce je speciálně upravena pro závodní použití a odlehčena (extra lehké písty), jsou vybaveny chromovanými pístními kroužky a extra odlehčeným čepem s dvojitým konusem.

Značka VERTEX je výrobcem komponentů motoru nejvyšší světové úrovně od roku 1953. Sortiment zahrnuje komponenty pro motocykly, motokáry, skútry, vodní skútry, lodě, sněžné skútry, zahradní techniku, užitková vozidla, kompresory.
Ve výrobě jsou používány nejmodernější technologie, jakostní výrobní normy a systémy řízení výrobních procesů. Od roku 1996 je Vertex dodavatelem do prvovýroby značky KTM! Výrobky značky Vertex jsou používány v prvovýrobě i dalších značek (Beta, Gas-Gas, Husqvarna, Sherco, Moto TM a další) a také závodními týmy nejvyšší světové úrovně (Kawasaki Pro Circuit, Honda HRC Racing, Yamaha Factory, Beta Factory, Moto3).

 
1 299,00 Kč
Objednejte dnes, 13 hod. a zboží obdržíte zítra.
Potřebujete zboží ještě dnes?
Vyzvědnětě si jej osobně na naší prodejně ve Strakonicích v době od 8 do 16h.
Platí pouze pro zboží označené skladem.
Doprava zdarma
při nákupu nad 2 200,00 Kč
Platí pro maloobchodní prodej do ČR
Chcete dostávat informace z našeho obchodu?

849 916 kusů zboží skladem ihned k expedici, 60 401 produktů v nabídce
14 dnů na vrácení a výměnu zakoupeného zboží
30 let zkušeností s prodejem náhradních dílů a příslušenství na všechny druhy motocyklů
Vlastní prodejna ve Strakonicích, kde si můžete zboží ihned osobně vyzvednout
Dlouhá historie firmy - na trhu od roku 1996.
Oficiální zastoupení více jak 50 značek pro Českou republiku
Odborná pomoc při výběru náhradních dílů a příslušenství na motocykly a čtyřkolky
Věrnostní program za každý nákup
ONLINE Live Chat každý pracovní den od 8:00 do 16:00 hodin s proškoleným technikem

Motodíly od A do Z

 

 

 

MTZ Mototechnika s.r.o.

Telefon:  601 303 001  /  601 303 002

               601 303 003  /  601 303 004

E-mail: info@mototechnika.cz

Prodejna:

U Blatenského mostu 1482
(průmyslová zóna Kání Vrch)
386 01 Strakonice

Pondělí - Pátek 8:00-12:00 / 13:00-16:00 hod.

Informace

Kontakt a prodejna

Články, novinky

Doprava a platba

Obchodní podmínky

Reklamační řád

Výměna / Vrácení zboží

Ochrana osobních údajů

FAQ - Časté dotazy

Nastavení Cookies

O společnosti

Zastupované značky

Všechny prodávané značky

Velkoobchod

Profil společnosti

Historie společnoti

Podporujeme

Zapůjčení nýtovačky

Velikosti oblečení

Zboží bylo přidáno do košíku

Pokračovat Přejít do košíku