Motocyklový řetěz 428 od japonského výrobce RK TAKASAGO CHAIN.
Osvědčená řada těsněných řetězů často používaná v prvovýrobě japonských výrobců motocyklů. Použitá kvalitní ocel s vysokým obsahem uhlíku zaručuje vysokou pevnost a odolnost. Těsnící o-kroužek ze speciálního materiálu (nitrite-butadiene) zaručuje vysokou úroveň utěsnění maziva uvnitř řetězu a zamezení vstupu nečistot do řetězu po celou dobu životnosti řetězu a disponuje nízkým odporem tření pro minimální ztrátu výkonu motocyklu. garantovaná použitelnost do 250 cc.
Typové označení: 428 KRO (1/2x5/16)
Kvalitativní řada: výkonný typ těsněného řetězu (pro terénní i silniční použití)
Provedení: těsněný řetěz (o-kroužek)
Barva: ocelová (bez povrchové úpravy)
Statická pevnost: 24,4 kN
Srovnatelné řetězy ostatních značek:
D.I.D 428 V (pevnost 23,6 kN)
ČZ 428 MX (pevnost 24,1 kN)
Japonská značka RK disponuje více než 60ti letými zkušenostmi s výrobou řetězů motocyklů a je lídrem na trhu motocyklových řetězů.
Díky dokonalé kvalitě produktů, inovacím a vysoce kvalitnímu zpracování značka RK spolupracuje se světově uznávanými partnery, jako jsou Honda, Suzuki, Yamaha, Kawasaki a Triumph, kde jsou řetězy RK používány jako originální vybavení (OEM Product).
Dále řetězy značky RK používají závodní tými v Moto GP, Endurance EWC, World SBK, World SSP, MXGP, ISDE, AMA Supercross, Isle of Man TT, Erzberg Rodeo, atd.
Mezi jezdci používající řetězy RK jsou Marque Marquez, Jorge Lorenzo, Fabio Quartararo, Toni Elias, Glenn Coldenhoff, Max Anstie, Gautier Paulin, Arnaud Tonus, Graham Jarvis, Kailub Russell, Taylor Robert, Roan van de Moosdijk, Colton Haaker, Jérémy Guarnoni, Erwin Nigon, David Checa, Mike dD Meglio, Freddy Foray, Josh Hook, Zach Osborne, Martin Davalos, Adam Cianciarulo, Jonathan Rea, Federico Caricasulo, Leon Haslam, Randy Krummenacher a mnoho dalších...
Motocyklový řetěz 520 od japonského výrobce RK TAKASAGO CHAIN, která se řadí mezi TOP3 světové značky vyrábějící motocyklové řetězy.
Osvědčená řada těsněných řetězů často používaná v prvovýrobě japonských výrobců motocyklů. Použitá kvalitní ocel s vysokým obsahem uhlíku zaručuje vysokou pevnost a odolnost. Těsnící o-kroužek ze speciálního materiálu (nitrite-butadiene) zaručuje vysokou úroveň utěsnění maziva uvnitř řetězu a zamezení vstupu nečistot do řetězu po celou dobu životnosti řetězu a disponuje nízkým odporem tření pro minimální ztrátu výkonu motocyklu.
Garantovaná použitelnost do 500 cc.
Typové označení: 520 SO (5/8x1/4)
Kvalitativní řada: standardní řada těsněného řetězu
Provedení: těsněný řetěz (o kroužek)
Barva: ocelová (bez povrchové úpravy)
Statická pevnost: 33,4 kN
Srovnatelné řetězy ostatních značek:
D.I.D 520 V (pevnost 29,5 kN)
ČZ 520 ORM (pevnost 34,0 kN)
Japonská značka RK disponuje více než 60 letými zkušenostmi s výrobou řetězů motocyklů a je lídrem na trhu motocyklových řetězů.
Díky dokonalé kvalitě produktů, inovacím a vysoce kvalitnímu zpracování značka RK spolupracuje se světově uznávanými partnery, jako jsou Honda, Suzuki, Yamaha, Kawasaki a Triumph, kde jsou řetězy RK používány jako originální vybavení (OEM Product).
Dále řetězy značky RK používají závodní tými v Moto GP, Endurance EWC, World SBK, World SSP, MXGP, ISDE, AMA Supercross, Isle of Man TT, Erzberg Rodeo, atd.
Mezi jezdci používající řetězy RK jsou Marque Marquez, Jorge Lorenzo, Fabio Quartararo, Toni Elias, Glenn Coldenhoff, Max Anstie, Gautier Paulin, Arnaud Tonus, Graham Jarvis, Kailub Russell, Taylor Robert, Roan van de Moosdijk, Colton Haaker, Jérémy Guarnoni, Erwin Nigon, David Checa, Mike dD Meglio, Freddy Foray, Josh Hook, Zach Osborne, Martin Davalos, Adam Cianciarulo, Jonathan Rea, Federico Caricasulo, Leon Haslam, Randy Krummenacher a mnoho dalších..
Vzduchový filtr DNA® High Performance Filter je omyvatelný a opakovaně použitelný motocyklový vzduchový filtr s vysokým průtokem a výjimečnou životností
- jedná se o vícevrstvý vysoce výkonný filtr nové generace s multi vrstvením bavlněné gázy naimpregnované olejem, který prokazatelně zvyšuje výkon motoru díky vysoké průchodnosti vzduchu při zachování důkladné filtrace nečistot
- náhradní vzduchové filtry DNA jsou navrženy tak, aby zvýšily výkon a zrychlení, a zároveň poskytovaly vynikající filtraci
- zvýšený průtok vzduchu znamená zvýšený výkon motoru a točivý moment, což má za následek ostrou odezvu plynu a lepší ovládání
- DNA sportovní vzduchové filtry jsou omyvatelné a opakovaně použitelné a snadno se instalují (mají stejné zástavbové rozměry jako originální vzduchový filtr)
- vzduchový filtr DNA se skládá ze 4 vrstev speciální bavlny, vložených mezi 2 vrstvy speciálního pletiva DNA Wire Mesh
- filtrační bavlněný materiál je vsazen mezi dvě vrstvy kvalitního hliníkového drátěného pletiva s epoxidovou úpravou tak, aby měl dlouhou životnost – pokud možno doživotní
- celková životnost DNA filtru je při správném používání a pravidelné údržbě minimálně 100.000 km
- každý filtr DNA je navržen a vyroben tak, aby mohl být jednoduše namontován jako náhrada originálního filtru do originálního vzduchového boxu
- dokonalé vzduchotěsné utěsnění a bezproblémová instalace filtru pro uživatele je zaručena použitím vysoce kvalitního těsnění EVA, které je přesně tvarováno a instalováno ve výrobě
- unikátní drátěná síť ze speciálního materiálu (hliník námořní třídy 5000), který se vyznačuje přesně vypočítaným průměrem drátu, aby měl nezbytně vysokou pevnost v tahu a elasticitu, a aby vydržel po celou životnost filtru. Navíc je síť chráněna proti oxidaci jemnou vrstvou epoxidového povlaku. Drátěná síť DNA Wire Mesh je navržena tak, aby dokonale podporovala bavlněné vrstvy a zároveň neomezovala proudění vzduchu.
Hlavní parametry vzduchových filtrů DNA® High Performance Filter:
- extrémně vysoká účinnost filtrace díky jedinečně kvalitní bavlně DNA® se 4 vrstvami (až 98-99% účinnosti filtrace dle ISO 5011)
- vysoký průtok vzduchu díky technologii FCD (Full Contour Design), která využívá maximální plochu filtru (nikoliv jen střed filtru jako originální filtry nebo konkurenční filtry)
- sportovní filtrační médium s velmi vysokým průtokem vzduchu, nízkým odporem, výbornou zadržovací schopností nečistot a zjemňující tok vzduchu
- maximální přesnost výroby, kdy jsou 4 vrstvy bavlny a 2 vrstvy drátěného pletiva složeny na nejmodernějších strojích s důslednou elektronickou kontrolou, aby byla zajištěna ta nejvyšší kvalita finálního výrobku
- jednoduchá instalace filtru bez nutnosti úpravy (podle pokynů k instalaci standardního filtru obsažených v dílenské příručce motocyklu)
Tento vzduchový filtr nahrazuje originální filtr (OEM code):
Yamaha 4BH-14451-00
Upozornění: Aby vzduchové filtry DNA přinesly očekávaný výkon a správně fungovaly, vyžadují pravidelnou údržbu podle počtu najetých kilometrů nebo podle způsobu používání motocyklu!
Vzduchové filtry DNA nejsou vzduchové filtry jen pro sportovní použití, ale nabízejí jednoduchou a rychlou možnost jak realtivně levně zvýšit výkon motocyklu a navíc vyřešit dokonalou filtraci.
Konstrukce filtrů DNA Drop-In umožňuje jednoduše vyměnit vzduchový filtr DNA za originální filtr nebo obyčejný papírový druhovýrobní neoriginální filtr bez nutnosti jakýchkoliv úprav.
Filtry DNA nabízejí zvětšený průtok vzduchu s téměř 99% účinností filtrace! Navíc DNA filtr také uhlazuje proud vzduchu při průchodu filtrem, čímž snižuje turbulence a posílá hladký čistý a čerstvý vzduch do sání motoru, čímž zvyšuje točivý moment a výkon.
Vzduchové filtry DNA® jsou navrženy a vyráběny jako vysokoprůtokové vzduchové filtry pro použití na silnici, v terénu i při závodech. V porovnání s hlavními konkurenčními značkami na trhu (K&N Filters) nabízí filtry DNA větší filtrační plochu a delší životnost.
Silniční pneumatika, dezén H-06. Kombinace žebrovaného a blokového dezénu běhounu pro přední i zadní kola klasických motocyklů.
Pneumatiky MITAS jsou vyráběny za použití moderních výrobních postupů a unikátních technologií, které jsou v mnoha případech adaptovány přímo na typ pneumatiky:
- OGT3D – Technologie 3D optimálních drážek
- SCT – Technologie silné kostry
- FEA – analýza konečných prvků
- OSCT – Technologie optimálního ocelového kordu
- Technologie okamžité přilnavosti
Při výběru materiálů MITAS spolupracuje přímo s výrobci základních surovin jako jsou např. kaučuky, plniva a přísady, a podílí se na vývoji nových surovin se zaměřením na dosažení nejlepších možných výkonnostních indikátorů (každá směs je vyvíjena s důrazem na nejčastější použití).
Všechny tyto aspekty aktivně přispívající k dosažení lepšího výkonu pneumatiky, prodloužení životnosti a dosažení větší bezpečnosti.
Společnost Mitas patří mezi přední evropské výrobce pneumatik pro motocykly. Všechny motocyklové pneumatiky značky Mitas jsou vyráběny v Evropě podle nejpřísnější kvalitativních norem. Značky Mitas a úspěšně pokračuje v dlouhé tradici výroby pneumatik pro jednostopá a speciální vozidla, která začala již v roce 1920 (bývala dceřinou společností Michelinu, z čehož pochází i název MITAS = MIchelin + VeriTAS).
Mitas nabízí širokou škálu pneumatik pro skútry, offroad, enduro a silniční závodní pneumatiky. Motocyklové pneumatiky MITAS jsou používány řadou motocyklových mistrů z různých disciplín - výsledkem spolupráce s týmy v MXGP je neustálé zlepšování vlastností všech motokrosových pneumatik. Tato spolupráce je základem pro další vývoj motokrosových pneumatik Mitas.
Instrukce pro montáž a demontáž = Ujistěte se, že ráfek, pneumatika a duše jsou kompatibilní. Zkontrolujte, zda je pneumatika pro motocykl vhodná - používejte pouze ráfky a pneumatiky doporučené, případně schválené výrobcem motocyklu. Montáž a demontáž pneumatik může být nebezpečná a měla by být prováděna pouze školeným a kvalifikovaným personálem, používajícím správné nářadí a pracovní postupy. Nesprávné dodržení těchto postupů může znamenat chybné nasazení pneumatiky na ráfek a následně způsobit destrukci pneumatiky s explozivní silou, která může znamenat vážné zranění nebo smrt. Nikdy nezkoušejte demontovat patky nahuštěné pneumatiky. Zkontrolujte před demontáží, za je pneumatika kompletně bez vzduchu. Nikdy nepoužívejte nářadí, které může poškodit ráfek nebo patky pláště.
Motocyklový řetěz 520 výrobce ČZ Chains.
Zesílená verze typu 520 MX s ještě širším spektrem použití na nejvýkonnějších strojích. je určen pro hobby, ale i závodní použití, pokud není hmotnost prioritou. Vzhledem ke své robustní konstrukci, díky níž bylo dosaženo nejvyšší pevnosti je celková hmotnost řetězu mírně vyšší než u řetězu ČZ 520 MX.
Není vhodný pro silniční použití.
Typové označení: 520 EC (5/8x1/4)
Kvalitativní řada: výkonná řada netěsněného řetězu
Provedení: netěsněný řetěz (bez kroužku)
Barva: ocelová (bez povrchové úpravy)
Statická pevnost: 38,0 kN
Srovnatelné řetězy ostatních značek:
RK 520 MXZ4 (pevnost 35,6 kN)
D.I.D 520 ERT2 (pevnost 36,0 kN)
Společnost ČZ Řetězy, s.r.o., je od r.1929 tradičním českým výrobcem kvalitních válečkových pouzdrových, zubových a speciálních řetězů, které nacházejí široké uplatnění v automobilovém a motocyklovém průmyslu. Vysoká kvalita je podporována vlastním výzkumným a vývojovým oddělením s testovacími zkušebnami a materiálovými laboratořemi, včetně je vlastní výroby strojů pro automatickou montáž řetězů. Kompletní výroba všech potřebných komponentů řetězů pod jednou střechou zabezpečuje stálou kvalitu produkce a výrobní flexibilitu směrem k požadavkům zákazníků.
Výsledkem kvalitní práce v oblasti motocyklových řetězů je zájem o řetězy od světových výrobců motocyklů, kteří české řetězy montují v prvovýrobě např. KTM.
Rozvodový řetěz od japonského výrobce D.I.D, který je významným dodavatelem do prvovýroby automobilového průmyslu a rovněž do prvovýrob mnoha hlavních výrobců motocyklů.
Řetězy D.I.D jsou plnohodnotnou náhradou za originální díl (OEM Replacement).
Označení D.I.D = 05T
Označení MORSE = BF05T
CENA UVEDENA ZA BALENÍ (spojený "nekonečný" řetěz nebo rozpojený řetěz včetně nýtovacího spojovacího článku).
Tento řetěz nahrazuje originální řetěz (originální kód OEM):
Kawasaki 21070-012
Opravná sada karburátoru od americké značky All Balls
- vytvořeno za účelem precizní a rychlé opravy
- sortiment zahrnuje motocykly a čtyřkolky s karburátorem
- vhodná především k opravě netěsností vzniklým stářím gumových těsnění či těsnících komponentů a prvků, dále tato sada slouží k obnově a výměně nejvíce opotřebených dílů karburátoru, jako jsou jehlový ventil, doraz, seřizovací šrouby, směsové šrouby apod.
- komponenty jsou rozměrově a kvalitativně shodné s originálně použitými díly výrobce daného karburátoru
Dle modelu a roku výroby motocyklu sada obsahuje - těsnění, trysku volnoběžnou, trysku hlavní, jehlový ventil, těsnící ”O” kroužky, pouzdro jehlového ventilu, šrouby, seřizovací šrouby, pružiny a další díly libovolně zvolené výrobcem => kontrola obsahu viz. fotografie
Značka AllBalls vyrábí široký sortiment opravných sad a dílů pro podvozky motocyklů a čtyřkolek: sady do kol, sady do krku řízení, sady do uložení kyvné vidlice, sady do přepákování, sady pouzder předních vidlic, sady do zadních tlumičů, sady brzdových i spojkových pump, sady do brzdičů, kulové klouby, klouby řízení a další specializované díly pro čtyřkolky (ATV/UTV).
Vhodné pro motocykly:
Honda XR100R / 87-00
Opravná sada karburátoru od americké značky All Balls
- vytvořeno za účelem precizní a rychlé opravy
- sortiment zahrnuje motocykly a čtyřkolky s karburátorem
- vhodná především k opravě netěsností vzniklým stářím gumových těsnění či těsnících komponentů a prvků, dále tato sada slouží k obnově a výměně nejvíce opotřebených dílů karburátoru, jako jsou jehlový ventil, doraz, seřizovací šrouby, směsové šrouby apod.
- komponenty jsou rozměrově a kvalitativně shodné s originálně použitými díly výrobce daného karburátoru
Dle modelu a roku výroby motocyklu sada obsahuje - těsnění, trysku volnoběžnou, trysku hlavní, jehlový ventil, těsnící ”O” kroužky, pouzdro jehlového ventilu, šrouby, seřizovací šrouby, pružiny a další díly libovolně zvolené výrobcem => kontrola obsahu viz. fotografie
Značka AllBalls vyrábí široký sortiment opravných sad a dílů pro podvozky motocyklů a čtyřkolek: sady do kol, sady do krku řízení, sady do uložení kyvné vidlice, sady do přepákování, sady pouzder předních vidlic, sady do zadních tlumičů, sady brzdových i spojkových pump, sady do brzdičů, kulové klouby, klouby řízení a další specializované díly pro čtyřkolky (ATV/UTV).
Vhodné pro motocykly:
Polaris Predator 50 / 04-06
Motocyklový řetěz 520 od japonského výrobce RK TAKASAGO CHAIN, která se řadí mezi TOP3 světové značky vyrábějící motocyklové řetězy.
Osvědčená řada těsněných řetězů často používaná v prvovýrobě japonských výrobců motocyklů. Použitá kvalitní ocel s vysokým obsahem uhlíku zaručuje vysokou pevnost a odolnost. Těsnící o-kroužek ze speciálního materiálu (nitrite-butadiene) zaručuje vysokou úroveň utěsnění maziva uvnitř řetězu a zamezení vstupu nečistot do řetězu po celou dobu životnosti řetězu a disponuje nízkým odporem tření pro minimální ztrátu výkonu motocyklu.
Garantovaná použitelnost do 500 cc.
Typové označení: 520 SO (5/8x1/4)
Kvalitativní řada: standardní řada těsněného řetězu
Provedení: těsněný řetěz (o kroužek)
Barva: zlatá
Statická pevnost: 33,4 kN
Srovnatelné řetězy ostatních značek:
D.I.D 520 V (pevnost 29,5 kN)
ČZ 520 ORM (pevnost 34,0 kN)
Japonská značka RK disponuje více než 60 letými zkušenostmi s výrobou řetězů motocyklů a je lídrem na trhu motocyklových řetězů.
Díky dokonalé kvalitě produktů, inovacím a vysoce kvalitnímu zpracování značka RK spolupracuje se světově uznávanými partnery, jako jsou Honda, Suzuki, Yamaha, Kawasaki a Triumph, kde jsou řetězy RK používány jako originální vybavení (OEM Product).
Dále řetězy značky RK používají závodní tými v Moto GP, Endurance EWC, World SBK, World SSP, MXGP, ISDE, AMA Supercross, Isle of Man TT, Erzberg Rodeo, atd.
Mezi jezdci používající řetězy RK jsou Marque Marquez, Jorge Lorenzo, Fabio Quartararo, Toni Elias, Glenn Coldenhoff, Max Anstie, Gautier Paulin, Arnaud Tonus, Graham Jarvis, Kailub Russell, Taylor Robert, Roan van de Moosdijk, Colton Haaker, Jérémy Guarnoni, Erwin Nigon, David Checa, Mike dD Meglio, Freddy Foray, Josh Hook, Zach Osborne, Martin Davalos, Adam Cianciarulo, Jonathan Rea, Federico Caricasulo, Leon Haslam, Randy Krummenacher a mnoho dalších..
Těsnící hlava zadního tlumiče (pérování)
Originální náhradní díl do pérování od rakouské značky WP / White Power
Jedná se o originální díl přímo od výrobce White Power, který je plnohodnotnou náhradou za originální díl (OEM Replacement), protože shodný díl je osazován v prvovýrobě.
Použitý materiál, povrchová úprava, parametry a výrobní tolerance jsou naprosto přesné s těmi, které byly konstrukčně navrženy při vývoji pérování.
Rozměry:
- vnitřní průměr: 18mm
- vnější průměr: 50mm
- výška: 19,5/28mm
Tento Sealholder je náhradou originálního dílu (originální kód OEM):
KTM 50180953S1
KTM 50180993
KTM 50180603S
Výrobce WHITE POWER (WP Suspension) je významným a renomovaným dodavatelem komponentů pérování pro evropské motocykly. Společnost byla založena v roce 1977 jako White Power Suspension B.V. a patří mezi největší výrobce komponentů odpružení pro motocykly. V roce 2010 společnost WP rozšířila své výrobní portfolio o rámy, výfukové systémy, chladiče oleje a chladiče vody pro motocykly. Značka WP se však soustředí hlavně na vývoj a výrobu systémů odpružení pro motocykly. Pérování WP bylo použito v prvovýrobě značek motocyklů KTM, Husqvarna, Husaberg, Sherco, Gas-Gas, BMW a další...
Sada palivového kohoutu od značky Fuel Star
- odolné kvalitní kohouty s příslušenstvím pro opravu špatného rozvodu paliva
- náhrada za originální díl, která umožňuje snadnou a rychlou montáž (přesné rozměry a provedení dle originálního dílu)
- sada kompletního kohoutu nádrže paliva pro motocykly, skútry a čtyřkolky
- gumová těsnění jsou odolná vůči palivu a palivové potrubí (palivové hadice) splňují požadavky norem C.A.R.B. a EPA
- v sadě jsou obsažen nový kohout paliva, těsnění, rozvod paliva a montážní materiál pro daný model, typ a rok výroby motocyklu
Upozornění: sada obsahuje komponenty vždy v přesném počtu pro daný model a rok výroby - kontrola obsahu viz. fotografie
Tato sada nahrazuje originální díly (originální kód OEM):
Yamaha 5LP-24500-01
Yamaha 5LP-24500-00
Yamaha 4X8-24512-00
Yamaha 4X8-24512-V0
Yamaha 3AC-24523-00
Yamaha 3AJ-24523-00
Yamaha 3AC-24523-00
Yamaha 3AJ-24534-00
Yamaha 3AJ-24534-01
Brzdové kotouče Tsuboss Brake Racing z kvalitního materiálu určené pro silniční motocykly, cestovní motocykly a skútry
- vysoce kvalitní přední a zadní brzdové kotouče vyrobené ze speciálně kalené oceli prvotřídní kvality s excelentní kombinací vlastností (vysoká pevnost, odolnost proti teplotě, dlouhá životnost, nízká hmotnost)
- robustní konstrukce s dostatečným odlehčením rovnoměrně využívá celou plochu brzdových destiček a eliminuje deformaci vlivem zahřátí při brzdění
- díky speciálnímu materiálu a promyšlené konstrukci poskytují brzdové kotouče Tsuboss vynikající brzdný účinek a výkon při velmi malém opotřebení
- použitý materiál, sofistikované výrobní technologie a výrobní postupy zaručují perfektní brzdný účinek pro maximální bezpečnost
- finální broušení na moderních strojích s minimální výrobní tolerancí a vysokou přesností v setinách milimetru
- snadná a rychlá montáž, neboť jsou vyráběny dle originální parametrů (OEM Replacement)
- vysoká úroveň zpracování - certifikace TÜV KBA - vyrobeno v EU (Made in Greece)
Kotouče Tsuboss jsou dostupné ve 2 verzích designu:
WAVE - moderní zubatý design, který rovněž přináší zlepšení funkčnosti. Otevřené vlny jsou navrženy tak, aby vnější ani vnitřní průměr neměly kulatý okraj, což umožňuje lepší radiální únik kotouče za extrémních teplot. Hrany kotouče jsou upraveny tak, aby pomáhaly urychlit proces regenerace brzdových destiček.
CLASSIC - standardní kulatý design s klasickými kulatými chladícími otvory nijak nenarušující vzhled motocyklu. Hrany kotouče jsou upraveny tak, aby pomáhaly urychlit proces regenerace brzdových destiček.
Tento brzdový kotouče je shodný s replikovými brzdovými kotouči následujících výrobců:
Tento kotouč nahrazuje originální kotouč (originální kód OEM):
Kawasaki 41080-0050-CM
Kawasaki 41080-1384
Brzdové kotouče Tsuboss jsou dostupné pro značky - Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, KTM, BMW, Aprilia, Beta, Husqvarna, Cagiva, Triumph, Hyosung, Kymco, Rieju, Bultaco, Daelim, Derbi, Ducati, Fantic, Gilera, Bimota, Hero, Indian, Mondial, Malaguti, Moto Morini, Moto Guzzi, MUZ, Polaris, Peugeot, CPI, Artic Cat, Bombardier, Aeon, Adly, Victory, Voxan a další ...
Zajíždění: Nový brzdový kotouč (s novými brzdovými destičkami) je nutno správným způsobem zajet, aby byla zaručena dlouhá životnost a správný brzdný účinek (je potřeba minimálně 80% kontaktní plocha mezi destičkami a kotoučem). Během zajíždění je důležité se vyvarovat vysokým rychlostem, které vyžadují silné a prudké brzdění.
Brzdový kotouč je nutno vyměnit, jakmile tloušťka kotouče klesne pod doporučený parametr (MIN.TH.) - viz. manuál výrobce motocyklu. Při výměně brzdového kotouče je doporučeno provést vždy výměnu brzdových destiček!
Upozornění: životnost brzdových kotoučů a funkčnost brzd jsou plně závislé na typu a směsi brzdových destiček, na stylu jízdy a na podmínkách použití. Při výběru brzdových kotoučů je nezbytně nutné zohlednit a přizpůsobit výběr brzdových destiček ve směsi, která odpovídá podmínkám a účelu použití (např. brzdové destičky pro jízdu na okruhu nejsou zcela vhodné pro běžný silniční provoz a navíc znatelně zkrátí životnost brzdových kotoučů)!
Brzdové kotouče od výrobce Tsuboss jsou povrchově upraveny protikorozní ochranou (povrchovou vrstvou laku, která má hlavně estetický a designový efekt, aby si brzdové kotouče zachovaly původní vzhled po delší dobu).
Před montáží je doporučeno tuto protikorozní vrstvu laku v brzdné ploše odstranit vhodným čističem.
V případě nedostatečného "vypálení" laku během zajižděcí jízdy je doporučeno brzdnou plochu brdzového kotouče i brzdnou plochu brzdových destiček znovu očistit vhodným čističem nebo čističem brzd (Brake Cleanerem), a zajížděcí proces znovu opakovat!
Věnujte prosím pozornost při zajíždění těchto kotoučů, lakované kotouče se z pravidla zajíždějí o něco déle než klasické brzdové kotouče.
Pro ideální brzdný účinek je zapotřebí při prvních ujetých kilometrech častěji přerušovaně brzdit.
Tato vrstva laku snižuje brzdný účinek do ujetí minimálně 100km!!
Lakované kotouče umožňují brzdovým kotoučům zachovat si původní vzhled mnohem delší dobu než klasické kotouče.
Brzdové kotouče Tsuboss Brake Racing z kvalitního materiálu určené pro silniční motocykly, cestovní motocykly a skútry
- vysoce kvalitní přední a zadní brzdové kotouče vyrobené ze speciálně kalené oceli prvotřídní kvality s excelentní kombinací vlastností (vysoká pevnost, odolnost proti teplotě, dlouhá životnost, nízká hmotnost)
- robustní konstrukce s dostatečným odlehčením rovnoměrně využívá celou plochu brzdových destiček a eliminuje deformaci vlivem zahřátí při brzdění
- díky speciálnímu materiálu a promyšlené konstrukci poskytují brzdové kotouče Tsuboss vynikající brzdný účinek a výkon při velmi malém opotřebení
- použitý materiál, sofistikované výrobní technologie a výrobní postupy zaručují perfektní brzdný účinek pro maximální bezpečnost
- finální broušení na moderních strojích s minimální výrobní tolerancí a vysokou přesností v setinách milimetru
- snadná a rychlá montáž, neboť jsou vyráběny dle originální parametrů (OEM Replacement)
- vysoká úroveň zpracování - certifikace TÜV KBA - vyrobeno v EU (Made in Greece)
Kotouče Tsuboss jsou dostupné ve 2 verzích designu:
WAVE - moderní zubatý design, který rovněž přináší zlepšení funkčnosti. Otevřené vlny jsou navrženy tak, aby vnější ani vnitřní průměr neměly kulatý okraj, což umožňuje lepší radiální únik kotouče za extrémních teplot. Hrany kotouče jsou upraveny tak, aby pomáhaly urychlit proces regenerace brzdových destiček.
CLASSIC - standardní kulatý design s klasickými kulatými chladícími otvory nijak nenarušující vzhled motocyklu. Hrany kotouče jsou upraveny tak, aby pomáhaly urychlit proces regenerace brzdových destiček.
Tento brzdový kotouče je shodný s replikovými brzdovými kotouči následujících výrobců:
TRW MST346
Lucas MST346
EBC MD6183D
Brembo 68B40756
Ferodo FMD0182
Newfren DF5021 A
NG 422
Tento kotouč nahrazuje originální kotouč (originální kód OEM):
Yamaha 4GV-F582W-00
Yamaha 3SH-F582W-00
Brzdové kotouče Tsuboss jsou dostupné pro značky - Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, KTM, BMW, Aprilia, Beta, Husqvarna, Cagiva, Triumph, Hyosung, Kymco, Rieju, Bultaco, Daelim, Derbi, Ducati, Fantic, Gilera, Bimota, Hero, Indian, Mondial, Malaguti, Moto Morini, Moto Guzzi, MUZ, Polaris, Peugeot, CPI, Artic Cat, Bombardier, Aeon, Adly, Victory, Voxan a další ...
Zajíždění: Nový brzdový kotouč (s novými brzdovými destičkami) je nutno správným způsobem zajet, aby byla zaručena dlouhá životnost a správný brzdný účinek (je potřeba minimálně 80% kontaktní plocha mezi destičkami a kotoučem). Během zajíždění je důležité se vyvarovat vysokým rychlostem, které vyžadují silné a prudké brzdění.
Brzdový kotouč je nutno vyměnit, jakmile tloušťka kotouče klesne pod doporučený parametr (MIN.TH.) - viz. manuál výrobce motocyklu. Při výměně brzdového kotouče je doporučeno provést vždy výměnu brzdových destiček!
Upozornění: životnost brzdových kotoučů a funkčnost brzd jsou plně závislé na typu a směsi brzdových destiček, na stylu jízdy a na podmínkách použití. Při výběru brzdových kotoučů je nezbytně nutné zohlednit a přizpůsobit výběr brzdových destiček ve směsi, která odpovídá podmínkám a účelu použití (např. brzdové destičky pro jízdu na okruhu nejsou zcela vhodné pro běžný silniční provoz a navíc znatelně zkrátí životnost brzdových kotoučů)!
Brzdové kotouče od výrobce Tsuboss jsou povrchově upraveny protikorozní ochranou (povrchovou vrstvou laku, která má hlavně estetický a designový efekt, aby si brzdové kotouče zachovaly původní vzhled po delší dobu).
Před montáží je doporučeno tuto protikorozní vrstvu laku v brzdné ploše odstranit vhodným čističem.
V případě nedostatečného "vypálení" laku během zajižděcí jízdy je doporučeno brzdnou plochu brdzového kotouče i brzdnou plochu brzdových destiček znovu očistit vhodným čističem nebo čističem brzd (Brake Cleanerem), a zajížděcí proces znovu opakovat!
Věnujte prosím pozornost při zajíždění těchto kotoučů, lakované kotouče se z pravidla zajíždějí o něco déle než klasické brzdové kotouče.
Pro ideální brzdný účinek je zapotřebí při prvních ujetých kilometrech častěji přerušovaně brzdit.
Tato vrstva laku snižuje brzdný účinek do ujetí minimálně 100km!!
Lakované kotouče umožňují brzdovým kotoučům zachovat si původní vzhled mnohem delší dobu než klasické kotouče.
Vhodné pro motocykly:
Yamaha DT125R / 88-03
Yamaha TDR125 / 89-01
Yamaha TT250R / 93
Yamaha WR125 / 89-97
Yamaha WR200R / 92-95
Yamaha WR250 / 90-97
Yamaha WR400F / 98-00
Yamaha WR500Z / 92-93
Yamaha YZ125 / 88-97
Yamaha YZ250 / 88-97
Yamaha YZ360 / 89-93
Yamaha YZ400F / 98-00
Yamaha TT600 / 93-01
Yamaha TT600R / 98-07
TM GS-MC125 / 90-92
VOR EN503 / 00-02
VOR MX503 / 00-02
Brzdové kotouče Tsuboss Brake Racing z kvalitního materiálu určené pro silniční motocykly, cestovní motocykly a skútry
- vysoce kvalitní přední a zadní brzdové kotouče vyrobené ze speciálně kalené oceli prvotřídní kvality s excelentní kombinací vlastností (vysoká pevnost, odolnost proti teplotě, dlouhá životnost, nízká hmotnost)
- robustní konstrukce s dostatečným odlehčením rovnoměrně využívá celou plochu brzdových destiček a eliminuje deformaci vlivem zahřátí při brzdění
- díky speciálnímu materiálu a promyšlené konstrukci poskytují brzdové kotouče Tsuboss vynikající brzdný účinek a výkon při velmi malém opotřebení
- použitý materiál, sofistikované výrobní technologie a výrobní postupy zaručují perfektní brzdný účinek pro maximální bezpečnost
- finální broušení na moderních strojích s minimální výrobní tolerancí a vysokou přesností v setinách milimetru
- snadná a rychlá montáž, neboť jsou vyráběny dle originální parametrů (OEM Replacement)
- vysoká úroveň zpracování - certifikace TÜV KBA - vyrobeno v EU (Made in Greece)
Kotouče Tsuboss jsou dostupné ve 2 verzích designu:
WAVE - moderní zubatý design, který rovněž přináší zlepšení funkčnosti. Otevřené vlny jsou navrženy tak, aby vnější ani vnitřní průměr neměly kulatý okraj, což umožňuje lepší radiální únik kotouče za extrémních teplot. Hrany kotouče jsou upraveny tak, aby pomáhaly urychlit proces regenerace brzdových destiček.
CLASSIC - standardní kulatý design s klasickými kulatými chladícími otvory nijak nenarušující vzhled motocyklu. Hrany kotouče jsou upraveny tak, aby pomáhaly urychlit proces regenerace brzdových destiček.
Brzdové kotouče Tsuboss jsou dostupné pro značky - Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, KTM, BMW, Aprilia, Beta, Husqvarna, Cagiva, Triumph, Hyosung, Kymco, Rieju, Bultaco, Daelim, Derbi, Ducati, Fantic, Gilera, Bimota, Hero, Indian, Mondial, Malaguti, Moto Morini, Moto Guzzi, MUZ, Polaris, Peugeot, CPI, Artic Cat, Bombardier, Aeon, Adly, Victory, Voxan a další ...
Zajíždění: Nový brzdový kotouč (s novými brzdovými destičkami) je nutno správným způsobem zajet, aby byla zaručena dlouhá životnost a správný brzdný účinek (je potřeba minimálně 80% kontaktní plocha mezi destičkami a kotoučem). Během zajíždění je důležité se vyvarovat vysokým rychlostem, které vyžadují silné a prudké brzdění.
Brzdový kotouč je nutno vyměnit, jakmile tloušťka kotouče klesne pod doporučený parametr (MIN.TH.) - viz. manuál výrobce motocyklu. Při výměně brzdového kotouče je doporučeno provést vždy výměnu brzdových destiček!
Upozornění: životnost brzdových kotoučů a funkčnost brzd jsou plně závislé na typu a směsi brzdových destiček, na stylu jízdy a na podmínkách použití. Při výběru brzdových kotoučů je nezbytně nutné zohlednit a přizpůsobit výběr brzdových destiček ve směsi, která odpovídá podmínkám a účelu použití (např. brzdové destičky pro jízdu na okruhu nejsou zcela vhodné pro běžný silniční provoz a navíc znatelně zkrátí životnost brzdových kotoučů)!
Vhodné pro motocykly:
Aprilia Scarabeo50 / 98-02
Aprilia Leonardo125 / 99-05
Aprilia Scarabeo125 / 04-10
Aprilia Sport City / 04-08
Aprilia Sportcity Cube / 08-13
Aprilia Leonardo150 / 97-04
Aprilia Scarabeo150 / 99-06
Aprilia Sportcity200 / 06-08
Aprilia Leonardo250 / 99-04
Aprilia Scarabeo250 / 07-10
Aprilia Sportcity250 / 05-09
Aprilia Leonardo300 / 04-06
Aprilia Sport300 / 10-13
Aprilia Sportcity300 / 08-13
Derbi Boulevard125 / 07
Derbi Rambla125 / 08-14
Derbi Rambla250 / 08-11
Derbi Rambla300 / 10-14
Narážeč gufer přední vidlice od anglické značky K-TECH Suspension
- je nezbytným nářadím potřebným k servisu předních vidlic
- pro rychlé, bezpečné a snadné nasazení simerinku přední vidlice
- použití narážeče minimalizuje nebezpečí poškození simerinků vidlic při montáži
- protiskluzový "mřížkovaný" povrch pro dokonalého uchopení i se znečištěnýma rukama
- povrchová úprava - zinkování
- nářadí a nástroje od značky K-Tech jsou navrženy tak, aby pomohly mechanikům zlepšit efektivitu, neboť jsou modifikovány díky více než dvacetiletým zkušenostem v oboru
- kvalitní zpracování od anglické značky K-Tech Suspension
Balení: 1ks
Narážeč gufer přední vidlice od anglické značky K-TECH Suspension
- je nezbytným nářadím potřebným k servisu předních vidlic
- pro rychlé, bezpečné a snadné nasazení simerinku přední vidlice
- použití narážeče minimalizuje nebezpečí poškození simerinků vidlic při montáži
- protiskluzový "mřížkovaný" povrch pro dokonalého uchopení i se znečištěnýma rukama
- povrchová úprava - zinkování
- nářadí a nástroje od značky K-Tech jsou navrženy tak, aby pomohly mechanikům zlepšit efektivitu, neboť jsou modifikovány díky více než dvacetiletým zkušenostem v oboru
- kvalitní zpracování od anglické značky K-Tech Suspension
Balení: 1ks
Motodíly od A do Z
|
MTZ Mototechnika s.r.o.Telefon: 601 303 001 / 601 303 002 601 303 003 / 601 303 004 E-mail: info@mototechnika.cz Prodejna:
U Blatenského mostu 1482 Pondělí - Pátek 8:00-12:00 / 13:00-16:00 hod. |
Informace |
O společnosti |
Zboží bylo přidáno do košíku