Písty jsou vyráběny ze speciálního materiálu a obráběné z jednoho kusu na nejmodernějších CNC strojích největšími světovými výrobci v Japonsku a USA.
rozměr pístu = 57,25mm
komprese = standard
varianta pístu = litý píst
Vždy jsou dodávány jako pístní sada, tedy včetně pístních kroužků, čepů a pojistných kroužků té nejvyšší kvality a japonské výroby.
Písty jsou vyráběny ze speciálního materiálu a obráběné z jednoho kusu na nejmodernějších CNC strojích největšími světovými výrobci v Japonsku a USA.
rozměr pístu = 57,50mm
komprese = standard
varianta pístu = litý píst
Vždy jsou dodávány jako pístní sada, tedy včetně pístních kroužků, čepů a pojistných kroužků té nejvyšší kvality a japonské výroby.
Motocyklový řetěz 530 od japonského výrobce RK TAKASAGO CHAIN, která se řadí mezi TOP3 světové značky vyrábějící motocyklové řetězy.
Řetězy XSO jsou vysoce kvalitní řetězy z nejmodernějších komponentů a prodlouženou životností za příznivou pořizovací cenu. Díky použitým kvalitním materiálům a moderním výrobním technologiím se jedná o řetěz rozměrově stálý, s nízkým koeficientem dynamického tření, zvýšenou odolností proti pnutí a poskytující stálý výkon za všech provozních podmínek.Těsnění zajištěno speciálním tvarovaným RX-kroužkem k prodloužení životnosti, který zajišťuje dokonalou těsnost řetězu po celou dobu jeho používání.
Garantovaná použitelnost do 1000 cc.
Typové označení: 530 XSO (5/8x3/8)
Kvalitativní řada: výkonná řada těsněného řetězu
Provedení: těsněný řetěz (rx kroužek)
Barva: ocelová (bez povrchové úpravy)
Statická pevnost: 40,9 kN
Srovnatelné řetězy ostatních značek:
D.I.D 530 VX (pevnost 41,0 kN)
ČZ 530 DZX (pevnost 43,8 kN)
Japonská značka RK disponuje více než 60 letými zkušenostmi s výrobou řetězů motocyklů a je lídrem na trhu motocyklových řetězů.
Díky dokonalé kvalitě produktů, inovacím a vysoce kvalitnímu zpracování značka RK spolupracuje se světově uznávanými partnery, jako jsou Honda, Suzuki, Yamaha, Kawasaki a Triumph, kde jsou řetězy RK používány jako originální vybavení (OEM Product).
Dále řetězy značky RK používají závodní tými v Moto GP, Endurance EWC, World SBK, World SSP, MXGP, ISDE, AMA Supercross, Isle of Man TT, Erzberg Rodeo, atd.
Mezi jezdci používající řetězy RK jsou Marque Marquez, Jorge Lorenzo, Fabio Quartararo, Toni Elias, Glenn Coldenhoff, Max Anstie, Gautier Paulin, Arnaud Tonus, Graham Jarvis, Kailub Russell, Taylor Robert, Roan van de Moosdijk, Colton Haaker, Jérémy Guarnoni, Erwin Nigon, David Checa, Mike dD Meglio, Freddy Foray, Josh Hook, Zach Osborne, Martin Davalos, Adam Cianciarulo, Jonathan Rea, Federico Caricasulo, Leon Haslam, Randy Krummenacher a mnoho dalších..
Motocyklový řetěz 520 výrobce ČZ Chains.
Těsněný řetěz nejvyšší kvality určený pro závodní enduro nejvyšší světové úrovně. Pro utěsnění použit x-kroužek speciálního tvaru „Active-Ring”, který zaručuje dokonalou ochranu řetězu po dlouhou dobu a zároveň disponuje nejnižším ztrátovým odporem. Tento typ je nabízen jako závodní provedení řetězu 520 ORM ze série O-ring. Od řetězu 520 ORM se liší vyšší statickou pevností a použitím kroužku Active-ring k utěsnění kloubu. Zákazník ocení dlouhou životnost a snížený pasivní třecí odpor při pohybu. „Zlaté“ vnější destičky dávají řetězu velmi atraktivní vzhled.
Typové označení: 520 ORMX (5/8x1/4)
Kvalitativní řada: nejvyšší řada těsněného řetězu
Provedení: těsněný řetěz (x kroužek Active Ring)
Barva: zlatá
Statická pevnost: 34,5 kN
Srovnatelné řetězy ostatních značek:
RK 520 XSO (pevnost 35,3 kN)
D.I.D 520 VX2 (pevnost 35,8 kN)
Společnost ČZ Řetězy / ČZ Chains je tradičním českým výrobcem kvalitních válečkových pouzdrových, zubových a speciálních řetězů, které nacházejí široké uplatnění v automobilovém a motocyklovém průmyslu. Výroba řetězů začala v roce 1929 hlavně pro vlastní potřebu tehdy vyráběných jízdních kol ČZ a motocyklů ČZ.
Současný sortiment zahrnuje rozvodové řetězy pro automobily, motocyklové řetězy, průmyslové řetězy a speciální řetězy (více než 2000 typů řetězů).
V řetězech pro motokáry je značka ČZ světovou jedničkou (má největší podíl na světovém trhu!!)
Vysoká kvalita je podporována vlastním výzkumným a vývojovým oddělením s testovacími zkušebnami a materiálovými laboratořemi, včetně vlastní výroby strojů pro automatickou montáž řetězů. Kompletní výroba všech komponentů řetězů "pod jednou střechou" zabezpečuje stálou kvalitu produkce, vysokou úroveň kontroly a výrobní flexibilitu.
Řetězy ČZ jsou dodávány do provovýroby značek Volkswagen, Škoda, Audi, Bentley, BMW, Ducati, KTM, Beta, Husqvarna, MZ, Jawa a dalších značek. A jsou prodávány po celém světě - i ve vzdálených destinacích jako například Brazílie, Austrálie, Nový Zéland, Kanada, USA, Japonsko, Malajsie, Maroko, Jihoafrická republika a další...
Motocyklový řetěz 520 od japonského výrobce RK TAKASAGO CHAIN, která se řadí mezi TOP3 světové značky vyrábějící motocyklové řetězy.
Nejvyšší řada těsněných řetězů japonského výrobce určená pro nejvýkonnější motocykly (objemu až 1200cc) dosahující vysokých rychlostí. Řetězy GXW jsou nejkvalitnější řetězy určené pro závodní použití. Jsou vybaveny speciálním „XW” kroužkem, jehož tříbodový těsnící účinek zajišťuje dokonalé utěsnění maziva a vysokou rotační těsnost i ve vysokých rychlostech a extrémních podmínkách.
Řetěz vhodný zejména pro silniční použití, ale lze jej bezproblémově použít i na terénní účely.
Typové označení: 520 GXW (5/8x1/4)
Kvalitativní řada: Racingová nejvyšší řada těsněného řetězu
Provedení: těsněný řetěz (xw kroužek)
Barva: ocelová (bez povrchové úpravy)
Statická pevnost: 37,3 kN
Srovnatelné řetězy ostatních značek:
D.I.D 520 ZWM-X (pevnost 38,9 kN)
ČZ 520 SDZZ (pevnost 39,5 kN)
Japonská značka RK disponuje více než 60 letými zkušenostmi s výrobou řetězů motocyklů a je lídrem na trhu motocyklových řetězů.
Díky dokonalé kvalitě produktů, inovacím a vysoce kvalitnímu zpracování značka RK spolupracuje se světově uznávanými partnery, jako jsou Honda, Suzuki, Yamaha, Kawasaki a Triumph, kde jsou řetězy RK používány jako originální vybavení (OEM Product).
Dále řetězy značky RK používají závodní tými v Moto GP, Endurance EWC, World SBK, World SSP, MXGP, ISDE, AMA Supercross, Isle of Man TT, Erzberg Rodeo, atd.
Mezi jezdci používající řetězy RK jsou Marque Marquez, Jorge Lorenzo, Fabio Quartararo, Toni Elias, Glenn Coldenhoff, Max Anstie, Gautier Paulin, Arnaud Tonus, Graham Jarvis, Kailub Russell, Taylor Robert, Roan van de Moosdijk, Colton Haaker, Jérémy Guarnoni, Erwin Nigon, David Checa, Mike dD Meglio, Freddy Foray, Josh Hook, Zach Osborne, Martin Davalos, Adam Cianciarulo, Jonathan Rea, Federico Caricasulo, Leon Haslam, Randy Krummenacher a mnoho dalších..
Motocyklový řetěz 520 výrobce ČZ Chains.
Těsněný řetěz s vynikajícími užitnými vlastnostmi, vysokou pevností při nízké celkové hmotnosti a perfektní kvalitou je určen zejména pro cestovního endura do objemu 750 ccm. Řetěz je však široce použitelný i pro cestovní a sportovní motocykly. Díky x-kroužku „Active-Ring” nabízí řetěz dlouhou životnost a nízký odpor při běžném i závodním provozu. Zesílená verze řetězu 520 ORMX. Rozměrově modifikovaná vnější destička umožnila řetězu dosáhnout vyšší statické a dynamické pevnosti.
Typové označení: 520 ORH (5/8x1/4)
Kvalitativní řada: výkonná řada těsněného řetězu
Provedení: těsněný řetěz (x kroužek Active Ring)
Barva: ocelová (bez povrchové úpravy)
Statická pevnost: 35,8 kN
Srovnatelné řetězy ostatních značek:
RK 520 SMO (pevnost 34,2 kN)
D.I.D 520 VM (pevnost 35,8 kN)
Společnost ČZ Řetězy / ČZ Chains je tradičním českým výrobcem kvalitních válečkových pouzdrových, zubových a speciálních řetězů, které nacházejí široké uplatnění v automobilovém a motocyklovém průmyslu. Výroba řetězů začala v roce 1929 hlavně pro vlastní potřebu tehdy vyráběných jízdních kol ČZ a motocyklů ČZ.
Současný sortiment zahrnuje rozvodové řetězy pro automobily, motocyklové řetězy, průmyslové řetězy a speciální řetězy (více než 2000 typů řetězů).
V řetězech pro motokáry je značka ČZ světovou jedničkou (má největší podíl na světovém trhu!!)
Vysoká kvalita je podporována vlastním výzkumným a vývojovým oddělením s testovacími zkušebnami a materiálovými laboratořemi, včetně vlastní výroby strojů pro automatickou montáž řetězů. Kompletní výroba všech komponentů řetězů "pod jednou střechou" zabezpečuje stálou kvalitu produkce, vysokou úroveň kontroly a výrobní flexibilitu.
Řetězy ČZ jsou dodávány do provovýroby značek Volkswagen, Škoda, Audi, Bentley, BMW, Ducati, KTM, Beta, Husqvarna, MZ, Jawa a dalších značek. A jsou prodávány po celém světě - i ve vzdálených destinacích jako například Brazílie, Austrálie, Nový Zéland, Kanada, USA, Japonsko, Malajsie, Maroko, Jihoafrická republika a další...
Spojkové lamely německého výrobce TRW LUCAS jsou vysoce kvalitní náhradou za originální spojkové lamely
- vyznačují se dlouhou životností, maximální účinností a konstantním přenosem síly/pohonu v provozu i při vysokých teplotách a extrémních podmínkách
- sortiment zahrnuje širokou škálu aplikací pro téměř všechny typy motocyklů (pro suché i mokré spojky)
- různé typy materiálů obložení (různé směsi) na základě specifikace původního originálního dílu
- zdokonalený přenos zátěže pro maximální výkon díky optimalizovaným rozměrům
- špičková německá kvalita produktů (přesné lamely s osvědčenými materiály obložení)
- aplikace pro japonské motocykly, evropské motocykly i speciální spojkové komponenty pro motocykly Harley-Davidson, Ducati a BMW
Lamely jsou dodávány v sadě, která obsahuje přesný počet dle typu a roku výroby motocyklu.
Počet kusů v balení: 9 ks
Rozměry lamel:
A = 144 mm
B = 132 mm
C = 112,5 mm
D = 2,8 mm
Počet vnějších zubů: 12
Spojkové lamely plechové a spojkové pružiny je nutno objednat samostatně.
Vhodné pro motocykly:
Kawasaki ZX6R Ninja / 95-97
Kawasaki ZX6R Ninja / 98-99
Kawasaki ZX6R Ninja / 00-01
Kawasaki ZX6RR Ninja / 03
Kawasaki ZX6RR Ninja / 03-04
Kawasaki ZX636R Ninja / 02
Kawasaki ZX636R Ninja / 03-04
Kawasaki Z750 / 04-06
Kawasaki Z750M / 07-10
Kawasaki Z750M ABS / 07-10
Kawasaki Z750R / 11-14
Kawasaki Z750R ABS / 11-14
Kawasaki Z750S / 05-06
Kawasaki Z800 / 13-16
Kawasaki Z800e Version ABS / 13-17
Pístní sady od španělské značky Barikit
- vyznačují se zejména vyšším obsahem křemíku ve speciání slitině,což zajišťuje maximální stabilitu a vysokou únavovou pevnost
- obrábění na moderních CNC strojích zajišťuje nejlepší hladkost chodu
- kvalitní zpracování a rozměrová přesnost zajišťují optimální výkon
- písty Barikit jsou používány v sériové výrobě i pro tuninové motory
- pro vybrané písty (většinou závodní písty) používá značka Barikit exkluzivní patentovanou povrchovou úpravu BLAUZAFIR, která snižuje tření, zvyšuje výkonové vlastnosti a životnost celého motoru
- rozměr pístu = pro vrtání 52,00mm
- komprese = standardní
- varianta pístu = litý píst
Vždy jsou dodávány jako pístní sada, tedy včetně pístních kroužků, čepů a pojistných kroužků té nejvyšší kvality.
Při výměně pístu je potřeba zkontrolovat povrch válce a změřit přesný rozměr na více bodech uvnitř válce vhodný měřidlem (ne posuvným měřítkem = „šuplerou"). A také vždy vyměnit těsnění a postupovat dle manuálu výrobce motocyklu.
Tato pístní sada nahrazuje originální díly (OEM Replacement):
Yamaha 1B9-11631-00
Yamaha 5D7-E1631-00
Yamaha 5D7-E1631-01
Yamaha 5D7-E1631-10
Yamaha 5D7-E1631-20
Yamaha 39D-11603-00
Yamaha 5YP-E1633-00
Yamaha 93450-16115
Vhodné pro motocykly:
Yamaha YZF-R125 / 08-18
Yamaha MT125 / 14-19
Yamaha WR125R / 09-16
Yamaha WR125X / 09-16
Yamaha X-City 125i / 08-12
Yamaha X-Max 125i / 06-19
Beta RR125 Motard
Beta RR125 Enduro
Rieju 125 Marathon Enduro
Rieju SM125 Marathon
Rieju RS3 125
Rieju RS3 NKD 125
Fantic 125 Cabellero
HM Honda CRE-F125 Enduro
HM Honda CRM-F125 SM
HM Moto CRE125 Baja
HM Moto CRMF125X Derapage
HM Moto CSF125 Locusta
Husqvarna SMS125
Husqvarna SMR125
Malaguti 125 X3M Enduro
Malaguti 125 X3M Motard
MBK 125 Cityliner
MBK 125 Evolis
MBK 125 Skycruiser
MBK 125i Skycruiser II
Motorhispania 125 Gun-R
Motorhispania KN1 125
Motorhispania MH7 125 Naked
Motorhispania RX-R 125
Motorhispania 125 Ranger
Pístní sady od španělské značky Barikit
- vyznačují se zejména vyšším obsahem křemíku ve speciání slitině,což zajišťuje maximální stabilitu a vysokou únavovou pevnost
- obrábění na moderních CNC strojích zajišťuje nejlepší hladkost chodu
- kvalitní zpracování a rozměrová přesnost zajišťují optimální výkon
- písty Barikit jsou používány v sériové výrobě i pro tuninové motory
- pro vybrané písty (většinou závodní písty) používá značka Barikit exkluzivní patentovanou povrchovou úpravu BLAUZAFIR, která snižuje tření, zvyšuje výkonové vlastnosti a životnost celého motoru
- rozměr pístu = pro vrtání 53,00mm
- komprese = standardní
- varianta pístu = litý píst
Vždy jsou dodávány jako pístní sada, tedy včetně pístních kroužků, čepů a pojistných kroužků té nejvyšší kvality.
Při výměně pístu je potřeba zkontrolovat povrch válce a změřit přesný rozměr na více bodech uvnitř válce vhodný měřidlem (ne posuvným měřítkem = „šuplerou"). A také vždy vyměnit těsnění a postupovat dle manuálu výrobce motocyklu.
Tato pístní sada nahrazuje originální díly (OEM Replacement):
Yamaha 1B9-11631-00
Yamaha 5D7-E1631-00
Yamaha 5D7-E1631-01
Yamaha 5D7-E1631-10
Yamaha 5D7-E1631-20
Yamaha 39D-11603-00
Yamaha 5YP-E1633-00
Yamaha 93450-16115
Vhodné pro motocykly:
Yamaha YZF-R125 / 08-18
Yamaha MT125 / 14-19
Yamaha WR125R / 09-16
Yamaha WR125X / 09-16
Yamaha X-City 125i / 08-12
Yamaha X-Max 125i / 06-19
Beta RR125 Motard
Beta RR125 Enduro
Rieju 125 Marathon Enduro
Rieju SM125 Marathon
Rieju RS3 125
Rieju RS3 NKD 125
Fantic 125 Cabellero
HM Honda CRE-F125 Enduro
HM Honda CRM-F125 SM
HM Moto CRE125 Baja
HM Moto CRMF125X Derapage
HM Moto CSF125 Locusta
Husqvarna SMS125
Husqvarna SMR125
Malaguti 125 X3M Enduro
Malaguti 125 X3M Motard
MBK 125 Cityliner
MBK 125 Evolis
MBK 125 Skycruiser
MBK 125i Skycruiser II
Motorhispania 125 Gun-R
Motorhispania KN1 125
Motorhispania MH7 125 Naked
Motorhispania RX-R 125
Motorhispania 125 Ranger
Regulátor dobíjení (relé dobíjení / dobíjecí relé) od japonského značkového výrobce Tour Max
- kvalitní zpracování a materiály pro dlouhou životnost a funkčnost
- sortiment zahrnuje regulátory napětí pro motocykly, čtyřkolky a skútry
- rozměry, parametry a zapojení jsou naprosto totožné s originálním relé - plnohodnotná náhrada za originální díl
- většina typů dodávána včetně konektorů pro jednoduchou a rychlou montáž (před montáží je však nezbytně nutné provést důkladnou kontrolu elektrické soustavy motocyklu, aby nedošlo k okamžitému poškození nového regulátoru)
Jedná se o produkty přímo od výrobců z Japonska - kvaliní díly pro profesionály.
Plnohodnotná náhrada za originální díl, plná kompatibilita a důvěra v kvalitu - Made in Japan.
Tento regulátor nahrazuje originální díl (OEM):
Yamaha 5VX-81960-00
Regulátory v poslední fázi výroby procházejí důkladnou kontrolou a zkoušením - každý je plně funkční.
Výrobek je určen výhradně pro montáž odborným servisem a z důvodu povahy jeho použití se na něj vztahuje záruka pouze na mechanické vady.
Za odbornou montáž se považuje montáž v servisu nebo montáž osobou, která má oprávnění tyto činnosti vykonávat. Neboť s náhradními díly elektrosoustavy motocyklu může pracovat jen osoba s elektrotechnickou kvalifikací v oboru. Potvrzení o odborné montáži je nezbytné prokázat při reklamaci i při žádosti o odstoupení od kupní smlouvy v zákonné lhůtě - v případě, že nejste schopni zajistit potvrzení od autorizovaného technika, nabízíme možnost odzkoušení elektrodílu autorizovaným technikem, se kterým spolupracujeme, za poplatek 250Kč vč. DPH odzkoušení jednoho kusu.
Poškození zboží v rámci zkoušení a testování včetně poškození zboží, se kterým bylo manipulováno, nebo které bylo použito jako zkušební prvek v rámci hledání závady, je považováno za neodborné zacházení a je vyloučeno ze záruky. Hledání závady nebo zkoušení opravy metodou "pokus–omyl" většinou poškodí a nenávratně zničí elektroniku regulátoru, a charakter takové činnosti je považován za úmyslné poškozování zboží, bezdůvodného obohacení a protiprávní užití cizí hodnoty.
Záruka se nevztahuje na špatné zapojení a neodbornou montáž, úpravy konektorů a kabeláže, a na vady zapříčiněné závadou v elektrické soustavě motocyklu - neboť vadný elektrický systém či závada v elektrické soustavě motocyklu, která způsobila prvotní závadu, znehodnotí a nevratně poškodí i tento nový díl.
Opravná sada karburátoru od americké značky All Balls
- vytvořeno za účelem precizní a rychlé opravy
- sortiment zahrnuje motocykly a čtyřkolky s karburátorem
- vhodná především k opravě netěsností vzniklým stářím gumových těsnění či těsnících komponentů a prvků, dále tato sada slouží k obnově a výměně nejvíce opotřebených dílů karburátoru, jako jsou jehlový ventil, doraz, seřizovací šrouby, směsové šrouby apod.
- komponenty jsou rozměrově a kvalitativně shodné s originálně použitými díly výrobce daného karburátoru
Dle modelu a roku výroby motocyklu sada obsahuje - těsnění, trysku volnoběžnou, trysku hlavní, jehlový ventil, těsnící ”O” kroužky, pouzdro jehlového ventilu, šrouby, seřizovací šrouby, pružiny a další díly libovolně zvolené výrobcem => kontrola obsahu viz. fotografie
Značka AllBalls vyrábí široký sortiment opravných sad a dílů pro podvozky motocyklů a čtyřkolek: sady do kol, sady do krku řízení, sady do uložení kyvné vidlice, sady do přepákování, sady pouzder předních vidlic, sady do zadních tlumičů, sady brzdových i spojkových pump, sady do brzdičů, kulové klouby, klouby řízení a další specializované díly pro čtyřkolky (ATV/UTV).
Motocyklový řetěz 525 od japonského výrobce RK TAKASAGO CHAIN, která se řadí mezi TOP3 světové značky vyrábějící motocyklové řetězy.
Řetězy XSO jsou vysoce kvalitní řetězy z nejmodernějších komponentů a prodlouženou životností za příznivou pořizovací cenu. Díky použitým kvalitním materiálům a moderním výrobním technologiím se jedná o řetěz rozměrově stálý, s nízkým koeficientem dynamického tření, zvýšenou odolností proti pnutí a poskytující stálý výkon za všech provozních podmínek.Těsnění zajištěno speciálním tvarovaným RX-kroužkem k prodloužení životnosti, který zajišťuje dokonalou těsnost řetězu po celou dobu jeho používání.
Garantovaná použitelnost do 900 cc.
Typové označení: 525 XSO (5/8x5/16)
Kvalitativní řada: výkonná řada těsněného řetězu
Provedení: těsněný řetěz (rx kroužek)
Barva: ocelová (bez povrchové úpravy)
Statická pevnost: 39,2 kN
Srovnatelné řetězy ostatních značek:
D.I.D 525 VX (pevnost 41,0 kN)
ČZ 525 DZX (pevnost 40,8 kN)
Japonská značka RK disponuje více než 60 letými zkušenostmi s výrobou řetězů motocyklů a je lídrem na trhu motocyklových řetězů.
Díky dokonalé kvalitě produktů, inovacím a vysoce kvalitnímu zpracování značka RK spolupracuje se světově uznávanými partnery, jako jsou Honda, Suzuki, Yamaha, Kawasaki a Triumph, kde jsou řetězy RK používány jako originální vybavení (OEM Product).
Dále řetězy značky RK používají závodní tými v Moto GP, Endurance EWC, World SBK, World SSP, MXGP, ISDE, AMA Supercross, Isle of Man TT, Erzberg Rodeo, atd.
Mezi jezdci používající řetězy RK jsou Marque Marquez, Jorge Lorenzo, Fabio Quartararo, Toni Elias, Glenn Coldenhoff, Max Anstie, Gautier Paulin, Arnaud Tonus, Graham Jarvis, Kailub Russell, Taylor Robert, Roan van de Moosdijk, Colton Haaker, Jérémy Guarnoni, Erwin Nigon, David Checa, Mike dD Meglio, Freddy Foray, Josh Hook, Zach Osborne, Martin Davalos, Adam Cianciarulo, Jonathan Rea, Federico Caricasulo, Leon Haslam, Randy Krummenacher a mnoho dalších..
Motobaterie 4RIDE jsou plně kompatibilní se všemi typy evropských, asijských i amerických modelů vozidel.
- sortiment zahrnuje baterie pro motocykly, skútry, čtyřkolky, automobily, lodě a další dopravní prostředky
- motocyklové baterie (motocyklové akumulátory) 4RIDE poskytují při správném použití a pravidelné údržbě spolehlivý startovací výkon
- robustní konstrukce a technologie přesně přizpůsobená speciálnímu zatížení při provozu motocyklu, zajišťuje vysokou odolnost a dlouhou životnost
- lithiové motobaterie ultra lehké konstrukce pro instalaci v různých polohách
- velmi nízké samovybíjení - dlouhá skladovatelnost, ideální pro sezónní používání
- super rychlé nabíjení
- extrémní cyklická životnost - více než 2 000 cyklů
ETN (evropské typové číslo): 518 901 026
Napětí: 12 V
Kapacita: 18,9 Ah
Nabíjecí proud:
Start. proud CCA/-18°C: 270 A
Rozměry: D175 x Š86 x V154 mm
Hmotnost: 5,8 kg
Typ: AGM s tekutým elektrolytem
Pólování: pól + vpravo
Obsah balení: akumulátor/baterie, připojovací šrouby
Startovací proud za studena CCA - (nebo také vybíjecí proud, testovací proud) je kritickým parametrem pro dobrou startovací schopnost baterie. V EU používaná norma EN definuje proud (A) při -18°C po dobu 10 sekund pro pokles napětí na 7,5V. Starší norma DIN definuje proud (A) při -18°C po dobu 30 sekund pro pokles napětí na 9V.
Tuto motobaterii je možné nahradit akumulátory následujících výrobců:
DYNAVOLT DTX20HL-BS
DYNAVOLT DTX20L-BS
YUASA YTX20L-BS
BANNER YTX20L-BS
EXIDE ETX20H-BS
FIAMM FTX20L-BS
MOTOBATT MBTX20U
VARTA 518.901.026
Možnost použití pro:
Bombardier Outlander 400 / 03-06
CAN-AM Outlander 400 / 06-14
CAN-AM Outlander 650 / 04-10
Honda GL1800 Goldwing / 01-08
Honda TRX680 Rincon / 09-17
Honda VTX1800 / 03-11
Kawasaki KZ1000 / 81-03
Kawasaki ZG1000 Concours / 86-06
Kymco MXU500 / 06-14
Triumph Rocket 2300 Classic / 06-10
Triumph Thunderbird 1600 / 08-14
Yamaha XV1600A Wild Star / 99-04
a další...
Pro správnou údržbu a nabíjení je nezbytně nutné použití některé z automatických nabíječek, které jsou uzpůsobené pro použití s moderními motocyklovými bateriemi (Lithiové baterie je nutno dobíjet speciální nabíječkou pro lithiové baterie!). Použitím nevhodného nabíječe se baterie postupně ničí nebo může být i jednorázově zničena (nebezpečí výbuchu). Postupujte dle návodu k obsluze a manuálu výrobce motocyklu.
Rozsah péče o baterii se liší dle typu baterie, ale tři základní body jsou společné pro všechny typy:
1. udržovat baterii stále v nabitém stavu / 2. kontrolovat uložení a upevnění v motocyklu / 3. kontrolovat stav kabelů a spojů.
Poznámka - bezúdržbový akumulátor (bezúdržbová baterie) je pouze obchodní označení pro "uzavřené" akumulátory, které po dobu své životnosti nepotřebují doplňování elektrolytu => údržbu potřebují v podstatě stejnou jako všechny ostatní typy!
!!! UPOZORNĚNÍ: Baterii bez vyplněného záručního listu nereklamujeme !!!
Zadní tlumič stavitelný včetně pružiny a kompletních uložení pro uchycení
- jedná se o univerzální tlumič, u kterého není výrobcem určeno použití na konkrétní vozidlo
- vysoká variabilita použítí
- vhodné zejména pro čtyřkolky TGB, čínské motocykly (pitbike, dirtbike, crossbike, minibike, apod.) nebo pro atypické či starší motocykly
- výrobce neudává parametry (tuhost pružiny, maximální zatížení ani zdvih)
- jednoduchý a odolný design pro standardní výkon pérování
- tlumič není určen pro závodní použití ani pro silniční provoz
Balení: 1 ks
Barva: šedo / černá
Rozměry:
- průměr oka: 10 mm
- šířka vidlice : 21 mm
- montážní rozteč: 240 mm
- celková délka: 270 mm
Upozornění: Výrobce tlumiče neposkytuje žádné náhradní komponenty pro opravu tohoto tlumiče!
Motocyklový řetěz 525 od japonského výrobce RK TAKASAGO CHAIN, která se řadí mezi TOP3 světové značky vyrábějící motocyklové řetězy.
Řetězy XSO jsou vysoce kvalitní řetězy z nejmodernějších komponentů a prodlouženou životností za příznivou pořizovací cenu. Díky použitým kvalitním materiálům a moderním výrobním technologiím se jedná o řetěz rozměrově stálý, s nízkým koeficientem dynamického tření, zvýšenou odolností proti pnutí a poskytující stálý výkon za všech provozních podmínek.Těsnění zajištěno speciálním tvarovaným RX-kroužkem k prodloužení životnosti, který zajišťuje dokonalou těsnost řetězu po celou dobu jeho používání.
Garantovaná použitelnost do 900 cc.
Typové označení: 525 XSO (5/8x5/16)
Kvalitativní řada: výkonná řada těsněného řetězu
Provedení: těsněný řetěz (rx kroužek)
Barva: zlatá
Statická pevnost: 39,2 kN
Srovnatelné řetězy ostatních značek:
D.I.D 525 VX (pevnost 41,0 kN)
ČZ 525 DZX (pevnost 40,8 kN)
Japonská značka RK disponuje více než 60 letými zkušenostmi s výrobou řetězů motocyklů a je lídrem na trhu motocyklových řetězů.
Díky dokonalé kvalitě produktů, inovacím a vysoce kvalitnímu zpracování značka RK spolupracuje se světově uznávanými partnery, jako jsou Honda, Suzuki, Yamaha, Kawasaki a Triumph, kde jsou řetězy RK používány jako originální vybavení (OEM Product).
Dále řetězy značky RK používají závodní tými v Moto GP, Endurance EWC, World SBK, World SSP, MXGP, ISDE, AMA Supercross, Isle of Man TT, Erzberg Rodeo, atd.
Mezi jezdci používající řetězy RK jsou Marque Marquez, Jorge Lorenzo, Fabio Quartararo, Toni Elias, Glenn Coldenhoff, Max Anstie, Gautier Paulin, Arnaud Tonus, Graham Jarvis, Kailub Russell, Taylor Robert, Roan van de Moosdijk, Colton Haaker, Jérémy Guarnoni, Erwin Nigon, David Checa, Mike dD Meglio, Freddy Foray, Josh Hook, Zach Osborne, Martin Davalos, Adam Cianciarulo, Jonathan Rea, Federico Caricasulo, Leon Haslam, Randy Krummenacher a mnoho dalších..
Palivové čerpadlo / pumpa kompletní
- benzinová čerpadla pro výměnu nefunkčního kusu
- plnohodnotná náhrada za originální díl
- umožňuje snadnou a rychlou montáž (přesné rozměry a provedení dle OEM dílu)
Upozornění: čerpadlo je vhodné pro daný model a rok výroby - kontrola obsahu viz. fotografie
Tato pumpa nahrazuje originální díly (originální kód OEM):
Honda 16710-MBA-611
Honda 16710-MBA-612
Kawasaki 49040-1061
Vhodné pro motocykly:
Honda VT750C Shadow / 98-03
Honda VT750CD / 98-03
Honda VT750DC Black Widow / 01-06
Honda VT750DCA / 01-07
Kawasaki ZX1100C
Kawasaki ZX11 Ninja / 90-93
Kawasaki ZX1100 Ninja
Kawasaki ZX11 / 93-01
Kawasaki ZX1100F1 / 96
Kawasaki ZX-6R / 95-99
Kawasaki ZX600 / 03-05
Kawasaki ZZR / 03-05
Kawasaki ZX750 Ninja
Kawasaki ZX7 / 93-95
Kawasaki ZX7R / 93-03
Kawasaki ZX7RR / 96-97
Kawasaki ZX900 Ninja
Kawasaki ZX-9R / 94-97
Suzuki GSX1100G / 91-93
Suzuki GV1400 Cavalcade / 86-88
Suzuki VL1500 Intruder / 98-04
Yamaha TDM850 / 91-01
Yamaha FJ1200 / 86-93
Yamaha FZR1000 / 87-88
Yamaha FZR600 / 89-97
Yamaha YZF-R6 / 97-07
Motodíly od A do Z
|
MTZ Mototechnika s.r.o.Telefon: 601 303 001 / 601 303 002 601 303 003 / 601 303 004 E-mail: info@mototechnika.cz Prodejna:
U Blatenského mostu 1482 Pondělí - Pátek 8:00-12:00 / 13:00-16:00 hod. |
Informace |
O společnosti |
Zboží bylo přidáno do košíku