Ložiska japonského výrobce KOYO, který je významným a renomovaným dodavatelem pro strojírenský a automobilový průmysl (včetně všech hlavních výrobců motocyklů, a to nejen japonských značek), a řadí se mezi světovou špičku ve výrobě ložisek.
- vnitřní průměr "A" = 15mm
- vnější průměr "B" = 32mm
- šířka "C" = 9mm
- typ ložiska = jednořadé kuličkové
- provedení = oboustraně zakryté těsněním
Nabízíme výhradně ložiska od světoznámých japonských výrobců - KOYO / NTN / NACHI jedná se o prémiová nejkvalitnější japonská ložiska, která se řadí ke špičce v oboru a jsou používána v prvovýrobě většiny předních výrobců motocyklů, a to nejen z Japonska.
Hlavní předností těchto ložisek je dokonalá kvalita, která je dosahována především použitím prémiových vstupních materiálů pro výrobu všech komponentů, přísná kontrola v průběhu výroby a důkladná výstupní kontrola.
Značka Koyo (součást korporace JTEKT) se sídlem v Japonsku je předním světovým výrobcem ložisek, systémů řízení, náprav, strojů a nářadí. Technologická a výrobní způsobilost společnosti Koyo sahá od miniaturních ložisek s vnitřními průměry od 1 milimetru až po extrémně velká ložiska s vnějším průměrem 7 metrů.
Všechna ložiska značky Koyo splňují stále přísnější a náročnější požadavky moderních průmyslových odvětví.
Kuličková ložiska EBI jsou kvalitní ložiska vyráběná jako alternativa k ložiskům renomovaných výrobců jednořadých kuličkových ložisek
- jedná se o ložiska s jednoduchou konstrukcí, nerozebíratelná, odolná a vyžadující standardní údržbu
- sortiment nabízených ložisek motoru zahrnuje ložiska na klikovou hřídel a ložiska do převodové skříně
- hlavní předností těchto ložisek je velmi příznivá cena při dodržení standadních kvalitativních parametrů
- vnitřní průměr "A" = 20mm
- vnější průměr "B" = 52mm
- šířka "C" = 15mm
- typ ložiska = jednořadé kuličkové
Membrána karburátoru včetně šoupátka pro čínské skútry, čtyřkolky, pitbike, minibike.
Součástí balení je i jehla s zajišťovacími plechy.
Průměr šoupěte = 18 mm
Vhodné pro čínské skútry:
s motory 50ccm GY6
Vodící pouzdro zadního tlumiče (vnitřní pouzdro zadního tlumiče pérování) od japonského výrobce SHOWA
Jedná se originální díl přímo od výrobce Showa, který je plnohodnotnou náhradou za originální díl (OEM Replacement), protože shodný díl je osazován v prvovýrobě.
Použitý materiál, povrchová úprava, parametry a výrobní tolerance jsou naprosto přesné s těmi, které byly konstrukčně navrženy při vývoji celého tlumiče.
Možnost použití i jako pouzdro pístní tyče přední vidlice.
Rozměry:
- vnintřní průměr: 12,5mm
- vnější průměr: 14,5mm
- výška: 10mm
- provedení: s teflonem uvnitř
Výrobce Showa je významným a renomovaným dodavatelem pro automobilový průmysl (včetně všech hlavních výrobců motocyklů, a to nejen japonských značek), a řadí se mezi světovou špičku. Značka Showa byla založena v roce 1938 jako dodavatel součástí pro letecký průmysl Showa Aircraft Precision Works. Velký rozsah výroby zaujímá spolupráce se značkou Hodna, se kterou značka Showa spolupracovala již před rokem 1950. Od roku 1962 je Showa rovněž dodavatel pro Harley-Davidson.
Společnost Showa Corp vyrábí tlumiče pérování, systémy řízení, diferenciály, vrtulové hřídele, plynové pružiny, čerpadla s plynule měnitelným převodem pro automobily a také systémy pohonu a přední vidlice a zadní tlumiče pro motocykly. Motocyklové a hydraulické komponenty jsou největším segmentem v sortimentu značky Showa.
Vodící pouzdro zadního tlumiče (vnitřní pouzdro zadního tlumiče pérování) od japonského výrobce SHOWA
Jedná se originální díl přímo od výrobce Showa, který je plnohodnotnou náhradou za originální díl (OEM Replacement), protože shodný díl je osazován v prvovýrobě.
Použitý materiál, povrchová úprava, parametry a výrobní tolerance jsou naprosto přesné s těmi, které byly konstrukčně navrženy při vývoji celého tlumiče.
Možnost použití i jako pouzdro pístní tyče přední vidlice.
Rozměry:
- vnintřní průměr: 14mm
- vnější průměr: 16mm
- výška: 14mm
- provedení: s teflonem uvnitř
Výrobce Showa je významným a renomovaným dodavatelem pro automobilový průmysl (včetně všech hlavních výrobců motocyklů, a to nejen japonských značek), a řadí se mezi světovou špičku. Značka Showa byla založena v roce 1938 jako dodavatel součástí pro letecký průmysl Showa Aircraft Precision Works. Velký rozsah výroby zaujímá spolupráce se značkou Hodna, se kterou značka Showa spolupracovala již před rokem 1950. Od roku 1962 je Showa rovněž dodavatel pro Harley-Davidson.
Společnost Showa Corp vyrábí tlumiče pérování, systémy řízení, diferenciály, vrtulové hřídele, plynové pružiny, čerpadla s plynule měnitelným převodem pro automobily a také systémy pohonu a přední vidlice a zadní tlumiče pro motocykly. Motocyklové a hydraulické komponenty jsou největším segmentem v sortimentu značky Showa.
Vodící pouzdro zadního tlumiče (vnitřní pouzdro zadního tlumiče pérování) od japonského výrobce SHOWA
Jedná se originální díl přímo od výrobce Showa, který je plnohodnotnou náhradou za originální díl (OEM Replacement), protože shodný díl je osazován v prvovýrobě.
Použitý materiál, povrchová úprava, parametry a výrobní tolerance jsou naprosto přesné s těmi, které byly konstrukčně navrženy při vývoji celého tlumiče.
Možnost použití i jako pouzdro pístní tyče přední vidlice.
Rozměry:
- vnintřní průměr: 14mm
- vnější průměr: 16mm
- výška: 15mm
- provedení: s teflonem uvnitř
Výrobce Showa je významným a renomovaným dodavatelem pro automobilový průmysl (včetně všech hlavních výrobců motocyklů, a to nejen japonských značek), a řadí se mezi světovou špičku. Značka Showa byla založena v roce 1938 jako dodavatel součástí pro letecký průmysl Showa Aircraft Precision Works. Velký rozsah výroby zaujímá spolupráce se značkou Hodna, se kterou značka Showa spolupracovala již před rokem 1950. Od roku 1962 je Showa rovněž dodavatel pro Harley-Davidson.
Společnost Showa Corp vyrábí tlumiče pérování, systémy řízení, diferenciály, vrtulové hřídele, plynové pružiny, čerpadla s plynule měnitelným převodem pro automobily a také systémy pohonu a přední vidlice a zadní tlumiče pro motocykly. Motocyklové a hydraulické komponenty jsou největším segmentem v sortimentu značky Showa.
Vodící pouzdro zadního tlumiče (vnitřní pouzdro zadního tlumiče)
Originální náhradní díl zadního tlumiče (pérování) od rakouské značky WP / White Power
Jedná se o originální díl přímo od výrobce WP (White Power), který je plnohodnotnou náhradou za originální díl (OEM Replacement), protože shodný díl je osazován v prvovýrobě.
Použitý materiál, povrchová úprava, parametry a výrobní tolerance jsou naprosto přesné s těmi, které byly konstrukčně navrženy při vývoji celého tlumiče.
Rozměry:
- vnitřní průměr: 18mm
- vnější průměr: 20mm
- výška: 12mm
- provedení: s teflonem uvnitř
Výrobce WHITE POWER (WP Suspension) je významným a renomovaným dodavatelem komponentů pérování pro evropské motocykly. Společnost byla založena v roce 1977 jako White Power Suspension B.V. a patří mezi největší výrobce komponentů odpružení pro motocykly. V roce 2010 společnost WP rozšířila své výrobní portfolio o rámy, výfukové systémy, chladiče oleje a chladiče vody pro motocykly. Značka WP se však soustředí hlavně na vývoj a výrobu systémů odpružení pro motocykly. Pérování WP bylo použito v prvovýrobě značek motocyklů KTM, Husqvarna, Husaberg, Sherco, Gas-Gas, BMW a další...
Prachovky předních vidlic (Stěrací kroužek pérování) pro motocykly v ekonomické alternativě
- těsnící stěrací kroužky předních vidlic v této ekonomické variantě jsou ekvivalentní a plnohodnotnou náhradou za originální těsnící prvky pérování
- jedná se o výrobek od značek Athena nebo Centauro nebo Ariete nebo AllBalls
- poskytují dobrou užitnou hodnotu (výhodný poměr cena/výkon) pro standardní použití
- jsou vyrobeny podle originální (OEM) specifikace a parametrů pro bezproblémovou repasi předních vidlic
- konstrukčně jsou navržena tak, aby bylo dosaženo těsnosti při zachování minimálního tření pro hladký chod přední vidlice
- umožňují snadnou a rychlou montáž pro daný model, typ a rok výroby motocyklu - kontrola možnosti použití viz. rozměry a fotografie!
CENA UVEDENA ZA 1 KUS (DODÁVÁNO V BALENÍ PO 2 KUSECH!!) - při objednávce nutno zadat množství 2 kusy.
Rozměry:
- vnitřní průměr (pro průměr vidlice) A: 37mm
- vnější průměr (montážní) B: 50,3mm
- vnější průměr (celkový) C: 55mm
- výška osazení pro montáž D: 6mm
- výška (celková) E: 13mm
(rozměry jsou orientační, protože výrobce žádné neuvádí)
Toto těsnění přední vidlice odpovídá originálnímu dílu (OEM Reference No):
Gufera předních vidlic (simerinky předních vidlic) je potřeba objednat samostatně.
Upozornění - pro co nejlepší funkci vidlice dodržujte servisní interval dle manuálu výrobce motocyklu a udržujte prostor v okolí prachovky i mezi prachovkou a guferem neustále v čistotě, neboť většina tekoucích těsnění předních vidlic je zapříčiněna drobnými částečky nečistot zachycenými v těsnících komponentech. V některých případech může být důvodem i poškození trubky přední vidlice nebo neznačková gufera vyrobená z ne zcela vhodného materiálu (dokonale ověřeným materiálem disponují hlavně gufera a prachovky od japonské značky NOK).
Věnujte pozornost stavu pérování motocyklu a periodicky provádějte inspeci stavu přední vidlice.
Pro dokonalou montáž gufera přední vidlice je vhodné použití originální vazelíny přímo určené pro přední vidlice, která odpuzuje vodu, poskytuje vyšší kluznost a snižuje tření. Celkově zlepšuje celkový výkon pérování a snižuje opotřebení těsnění (gufer) - obj.kód K130062500101 nebo SHOGS000500.
Relé blinkrů / přerušovač blinkrů vhodný pro motocykly
- vhodné rovněž pro skútry, motocykly a čtyřkolky (kontrola možnosti připojení a použití viz. fotografie)
Kompaktní rélé/přerušovač vyrobené z kvalitních komponentů od renomovaného výrobce pro dosažení maximální bezporuchovosti a dlouhé životnosti.
- 12V
- 2 pólové (2 kontakty)
- s gumovým držákem/příchytkou
- výrobce neudává maximalní zatížení
Toto relé naharzuje originální díl OEM:
RMS 246120020
Relé blinkrů / přerušovač blinkrů vhodný pro motocykly
- vhodné rovněž pro skútry, motocykly a čtyřkolky (kontrola možnosti připojení a použití viz. fotografie)
Kompaktní rélé/přerušovač vyrobené z kvalitních komponentů od renomovaného výrobce pro dosažení maximální bezporuchovosti a dlouhé životnosti.
- 12V
- maximální zatížení 2x10W+3,4W
- 2 póly (2 kontakty)
- s gumovým držákem/příchytkou
- doporučené žárovky 10W
Relé blinkrů / přerušovač blinkrů vhodný pro motocykly
- vhodné rovněž pro skútry, motocykly a čtyřkolky (kontrola možnosti připojení a použití viz. fotografie)
Kompaktní rélé/přerušovač vyrobené z kvalitních komponentů od renomovaného výrobce pro dosažení maximální bezporuchovosti a dlouhé životnosti.
- 12V
- maximální zatížení 2x10W+3,4W
- 2 póly (2 kontakty)
- s gumovým držákem/příchytkou
Univerzální rolna řetězu pro motocykly a čtyřkolky
- vyrobená ze speciálního materiálu se zvýšenou odolností proti opotřebení
- vybavená kvalitními zakrytými ložisky (6900Z) s těsněním proti vodě a nečistotám
- jedná se o plnohodnotnou náhradu za originální díl (OEM)
Rozměry:
- vnitřní průměr (otvor v ložisku): 10mm
- vnitřní průměr rolny: 22mm
- vnější průměr rolny: 35mm
- šířka rolny: 34,5mm
Univerzální rolna řetězu pro motocykly a čtyřkolky
- vyrobená ze speciálního materiálu se zvýšenou odolností proti opotřebení
- vybavená kvalitními zakrytými ložisky (6900Z) s těsněním proti vodě a nečistotám
- jedná se o plnohodnotnou náhradu za originální díl (OEM)
Rozměry:
- vnitřní průměr (otvor v ložisku): 10mm
- vnitřní průměr rolny: 22mm
- vnější průměr rolny: 35mm
- šířka rolny: 34,5mm
Spínač brzdový pro italské motocykly a skútry
- čídlo brzdového světla
- mikrospínač brzdy
- kontrola vhodnosti použití dle fotografie (při výměně věnujte pozornost provedení spínače, neboť jsou dostupné různé délky a různé průměry)
Tento spínač nahrazuje originální spínač brzdového světla (OEM Replacement):
Aprilia AP8124818
Aprilia AP8224056
Aprilia AP8220135
Piaggio 580645
Piaggio 580953
Piaggio 580723
Gilera 294619
LML C-4721648
Rozměry:
- průměr závitu: M6
- průměr těla spínače: 13mm
- celková délka spínače: 38mm
- délka těla spínače: 25mm
- průměr ovládací tyčky: 4,2mm
- délka ovládací tyčky: 6mm
- délka konektorů: 6,5mm
Vhodné pro motocykly:
Aprilia SR125 Motard / 12-16
Husqvarna WRE125
Gilera DNA50
Gilera DNA125
Gilera VX125 Runner / 01-04
Gilera GSM50
Gilera Zulu 50
Gilera Ice 50
Gilera Storm 50 / 06-07
Gilera Runner 50
Gilera Runner 125 FX
Gilera Runner 180 FXR
Gilera Runner VX125
Gilera Runner VXR180
Gilera Runner VXR200
Gilera Stalker 50 / 97-12
Gilera Typhoon 50 / 93-00
Piaggio Free 100 / 02-06
Piaggio Free 50 / 92-03
Piaggio Fly 50
Piaggio Fly 125
Piaggio Hexagon 125 / 94-99
Piaggio Hexagon 150
Piaggio Hexagon 250 / 94-01
Piaggio Liberty 125 / 98-02
Piaggio Liberty 50 / 97-05
Piaggio NRG50 / 94-06
Piaggio NTT50
Piaggio Quartz 50 / 92-96
Piaggio Sfera 50 / 95-98
Piaggio Sfera 80
Piaggio Sfera 125 / 95-99
Piaggio Storm 50
Piaggio Diesis 50
Piaggio Skipper 80
Piaggio Skipper 125
Piaggio Stalker 50
Piaggio Typhoon 125 / 11-16
Piaggio Typhoon 80
Piaggio Typhoon 50 / 01-10
Piaggio X9 125 / 00-07
Piaggio X9 500 / 00-03
Piaggio Zip 50 / 93-17
Piaggio Zip 100 / 06-17
Vespa ET4 125 / 96-02
Vespa ET2 50 / 97-05
Vespa LXV125 / 06-10
Vespa PX125 / 98-07
Peugeot Elyseo 50
Peugeot Elyseo 100
Peugeot Elyseo 125
Peugeot Elystar 50
Peugeot Elystar 125
Peugeot Jetforce 50
Peugeot Jetforce 125
Peugeot Looxor 50
Peugeot Looxor 100
Peugeot Speedfight 50
Peugeot Speedfight 100
Peugeot Trekker 50
Peugeot Trekker 100
Peugeot Vivacity 50
Peugeot Vivacity 100
a další ...
Spojovací článek řetězu nerozebíratelný (nýtovací spojka řetězu = SKOBKA) pro japonské řetězy RK CHAIN
- nerozebíratelné spojení řetězu pomocí roznýtování konce čepu nýtovacího článku (nýtovací článek řetězu = skobka)
- při správně provedeném snýtování skobky vznikne na 100% spolehlivý a bezpečný spoj řetězu
- k montáži nýtovacího článku je vždy nutné správné vybavení (nýtovací přípravek na řetězy = nýtovačka)
- tento typ spojení je vhodný pro všechny kubatury motocyklů
- vhodné pro všechny typy řetězů 415, 420, 428, 520, 525, 530
Nýtovací článek pro řetěz: RK 520 XSO (5/8"x1/4")
Provedení: těsněný řetěz (RX-kroužek)
Barva: ocelová (bez povrchové úpravy)
Upozornění: při montáži postupujte dle manuálu výrobce motocyklu - dodržujte předepsané tolerance a vůle. Provádějte periodickou kontrolu stavu spojení řetězu!
Japonská značka RK disponuje více než 60 letými zkušenostmi s výrobou řetězů motocyklů a je lídrem na trhu motocyklových řetězů.
Díky dokonalé kvalitě produktů, inovacím a vysoce kvalitnímu zpracování značka RK spolupracuje se světově uznávanými partnery, jako jsou Honda, Suzuki, Yamaha, Kawasaki a Triumph, kde jsou řetězy RK používány jako originální vybavení (OEM Product).
Dále řetězy značky RK používají závodní tými v Moto GP, Endurance EWC, World SBK, World SSP, MXGP, ISDE, AMA Supercross, Isle of Man TT, Erzberg Rodeo, atd.
Mezi jezdci používající řetězy RK jsou Marque Marquez, Jorge Lorenzo, Fabio Quartararo, Toni Elias, Glenn Coldenhoff, Max Anstie, Gautier Paulin, Arnaud Tonus, Graham Jarvis, Kailub Russell, Taylor Robert, Roan van de Moosdijk, Colton Haaker, Jérémy Guarnoni, Erwin Nigon, David Checa, Mike dD Meglio, Freddy Foray, Josh Hook, Zach Osborne, Martin Davalos, Adam Cianciarulo, Jonathan Rea, Federico Caricasulo, Leon Haslam, Randy Krummenacher a mnoho dalších...
Spojovací článek řetězu nerozebíratelný (nýtovací spojka řetězu = SKOBKA) pro japonské řetězy RK CHAIN
- nerozebíratelné spojení řetězu pomocí roznýtování konce čepu nýtovacího článku (nýtovací článek řetězu = skobka)
- při správně provedeném snýtování skobky vznikne na 100% spolehlivý a bezpečný spoj řetězu
- k montáži nýtovacího článku je vždy nutné správné vybavení (nýtovací přípravek na řetězy = nýtovačka)
- tento typ spojení je vhodný pro všechny kubatury motocyklů
- vhodné pro všechny typy řetězů 415, 420, 428, 520, 525, 530
Nýtovací článek pro řetěz: RK 525 SMO (5/8"x5/16")
Provedení: těsněný řetěz (XW-kroužek)
Barva: ocelová (bez povrchové úpravy)
Upozornění: při montáži postupujte dle manuálu výrobce motocyklu - dodržujte předepsané tolerance a vůle. Provádějte periodickou kontrolu stavu spojení řetězu!
Japonská značka RK disponuje více než 60 letými zkušenostmi s výrobou řetězů motocyklů a je lídrem na trhu motocyklových řetězů.
Díky dokonalé kvalitě produktů, inovacím a vysoce kvalitnímu zpracování značka RK spolupracuje se světově uznávanými partnery, jako jsou Honda, Suzuki, Yamaha, Kawasaki a Triumph, kde jsou řetězy RK používány jako originální vybavení (OEM Product).
Dále řetězy značky RK používají závodní tými v Moto GP, Endurance EWC, World SBK, World SSP, MXGP, ISDE, AMA Supercross, Isle of Man TT, Erzberg Rodeo, atd.
Mezi jezdci používající řetězy RK jsou Marque Marquez, Jorge Lorenzo, Fabio Quartararo, Toni Elias, Glenn Coldenhoff, Max Anstie, Gautier Paulin, Arnaud Tonus, Graham Jarvis, Kailub Russell, Taylor Robert, Roan van de Moosdijk, Colton Haaker, Jérémy Guarnoni, Erwin Nigon, David Checa, Mike dD Meglio, Freddy Foray, Josh Hook, Zach Osborne, Martin Davalos, Adam Cianciarulo, Jonathan Rea, Federico Caricasulo, Leon Haslam, Randy Krummenacher a mnoho dalších...
Motodíly od A do Z
|
MTZ Mototechnika s.r.o.Telefon: 601 303 001 / 601 303 002 601 303 003 / 601 303 004 E-mail: info@mototechnika.cz Prodejna:
U Blatenského mostu 1482 Pondělí - Pátek 8:00-12:00 / 13:00-16:00 hod. |
Informace |
O společnosti |
Zboží bylo přidáno do košíku