Řetězové pastorky (přední kolečka) MTZ jsou vyráběna s ohledem na dobrou kvalitu, dlouhou životnost a příznivou cenu. Použitý materiál i technologie výroby se řídí normalizovanými požadavky na kvalitní výrobek, tak aby kola MTZ byla srovnatelná s hlavními druhovýrobními značkami na trhu. Řetězové pastorky (přední kolečka) MTZ jsou plnohodnotnou náhradou za originální díl a nabízejí velmi dobrý poměr cena/výkon.
Sortiment zahrnuje:
- silniční motocykly, cestovní enduro
- offroadové motocykly (motokros, enduro)
- čtyřkolky (ATV, Quad)
Použitá speciální ocel je dále precizně tepelně zušlechtěna pod přísnou kontrolou na hodnoty, díky nimž je dosaženo skvělé kombinace pevnosti a tvrdosti.
Moderní technologie výroby umožňuje dosažení vysoké přesnosti rozměrů pro jednoduchou a rychlou montáž.
Řetězová kola MTZ jsou dostupná pro značky - Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, KTM, BMW, Aprilia, Beta, Husqvarna, Cagiva, Triumph, Hyosung, Kymco, Rieju, Bultaco, Daelim, Derbi, Ducati, Fantic, Gilera, Maico, Malaguti, Motor Hispania, MUZ, Polaris, Peugeot, CPI, Bombardier, Aeon, Adly a další ...
Vhodné pro motocykly:
Bultaco 50 Lobito
Bultaco 50 Astro SM
Derbi 50 GPR R / 00-06
Derbi 50 GPR Racing / 04-05
Derbi 50 GPR Nude / 04-05
Derbi 50 Senda R Classic / 01
Derbi 50 Senda R Racer / 02-03
Derbi 50 R-DRD Black Devil / 04-05
Derbi 50 Senda R / 00-02
Derbi 50 Senda R DRD / 02-05
Derbi 50 Senda R X-treme / 02-05
Derbi 50 Senda R X-Race / 04-05
Derbi 50 Senda SM Classic / 99-02
Derbi 50 Senda SM Racer / 02-03
Derbi 50 Senda SM X-treme / 00-05
Derbi 50 Senda SM X-race / 04-05
Derbi 50 Senda SM DRD / 02-05
Gilera 50 GP / 02-03
Gilera 50 Zulu / 01-02
Gilera 50 SMT / 03-05
Gilera 50 RCR / 03-05
Řetězové pastorky japonské značky RK jsou vyráběna ze speciální prémiové legované oceli SCM-415
- ozubená kola RK disponují vysoce odolnými zuby a perfektními mechanickými vlastnostmi
- použití vysoce kvalitní středně uhlíkové oceli, která je velmi pevná, zlepšuje výkon převodu a zvyšuje odolnost převodu
- přesné obrábění s minimálními tolerancemi pro eliminaci zbytečného tření v důsledku nerovného povrchu, zvýšuje výkon a efektivitu přenosu hnací síly
- speciální tepelné zpracování oceli karburizačním kalením (Carburizing Heat Treatment) pro vysokou houževnatost, odolnost proti opotřebení a maximální životnost
- povrch řetězových kol RK je vytvrzen následným kuličkováním (Shot Peened Hardened Surface)
- některé modely předních ozubených řetězových kol značky RK disponuje odlehčovacími otvory pro snížení hmotnosti
- přední ozubená řetězová kolečka od japonské značky RK dosahují dlouhé životnosti díky použití speciální oceli (temperovaná slitinová chrom-molybdenová ocel) a tepelnému zušlechtění tvrzením a kalením
- při správné údržbě a správném nastavení řetězu nabízí řetězová kola RK s řetězy RK CHAIN velmi vysokou životnost a spolehlivost
Sortiment řetězových kol RK zahrnuje:
- silniční motocykly, cestovní enduro
- offroadové motocykly (motokros, enduro)
- čtyřkolky (ATV, Quad)
Řetězová kola RK jsou dostupná pro značky - Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, KTM, BMW, Aprilia, Beta, Husqvarna, Ducati, Sherco, Benelli, Fantic, Cagiva, Triumph, Hyosung, Kymco, Derbi a další ...
Produkty značky RK, která je průkopníkem ve výrobě řetězů a řetězových kol, poskytují hnací mechanismus s bezchybný přenosem výkonu motoru na zadní kolo a extra kilometry navíc...
Upozornění: Používání opotřebovaných řetězových kol s novým hnacím řetězem nebo používání opotřebovaného hnacího řetězu s novými řetězovými koly sníží životnost celé řetězové sady! Zároveň sníží výkon motocyklu a může zapříčinit nehodu či závadu. Pro zajištění nejlepšího výkonu a spolehlivosti se důrazně doporučuje vyměnit obě řetězová kola a hnací řetěz současně.
Dále pravidelná údržba všech komponentů řetězové sady včetně čištění a mazání v intervalech doporučených výrobcem motocyklu zajistí nejdelší životnost a perfektní funkčnost celé řetězové sady, a plný výkon motocyklu.
Vhodné pro motocykly:
Yamaha TDR50 (Japan) / 88
Yamaha TZR80 RR / 96
Yamaha YZ80 K / 83
Yamaha YZ80 (USA) / 81-82,84,86-01
Yamaha MX100 (USA) / 74-78
Yamaha RS100 (USA) / 75-76
Yamaha DT100 (USA) / 74-76
Yamaha DT100 / 76-80
Yamaha RS100 / 76-80
Yamaha F1Z 110 (Greece/SE Asia)
Yamaha DT125 LC (Francie) / 87
Yamaha DT125 LC / 82-88
Yamaha DT125 (USA) / 74-80
Yamaha RD125 (USA) / 74-76
Yamaha RD125 LC2 YPVS / 85-87
Yamaha RDZ125 (Japan) / 87-89
Yamaha RS125 UR,MR / 75
Yamaha RZ125 (Japan) / 85
Yamaha TZR125 / 88-93
Yamaha SR125 (Francie) / -82
Yamaha SR125 SE / 80-94
Yamaha SR125 / 95-03
Yamaha MX125 (USA) / 74-76
Yamaha YZ125 (USA) / 74-76
Yamaha XT125
Yamaha XT125 (Francie) / 82-93
Yamaha XT125R / 05-07
Yamaha XT125 X / 05-07
Yamaha XTZ125 / 02-04
Yamaha YBR125 / 05-06
Yamaha Z125 (Greece/SE Asia)
Yamaha AG175
Yamaha AG175 F
Yamaha DT175 / 74-77,84-96
Yamaha DT175 (USA) / 74-81
Yamaha MX175 (USA) / 74-75,77-81
Yamaha RT180 A,B,D,E,G,H,J,K / 90-98
Yamaha SR185 / 81-82
Yamaha AG200 / 84-94
Yamaha RD200 (USA) / 70-76
Yamaha RD200 DX / 75-77
Yamaha XT200 (Australia)
Yamaha XT200 (Japan)
Yamaha XT200 (USA) / 82-83
Yamaha XT225 (Disc Brake) / 93-02
Yamaha XT225 Serow (Drum Brake) / 92-07
Yamaha FZR250 EXUP (Japan) / 89-
Yamaha FZR250 Genesis (Japan) / 89-
Yamaha FZR250 Fazer (Japan)
Suzuki RM80 (USA) / 82-01
Suzuki RM85 (USA) / 02-20
Suzuki RM85 (Big Wheel) (USA) / 02-18
Suzuki RV90 (USA) / 72-77
Suzuki TS90 R Honcho (USA) / 71
Suzuki TS90 J Rover (USA) / 72
Suzuki DS100 (USA) / 78-81
Suzuki TF100 / 81-
Suzuki TM100 (USA) / 74-75
Suzuki TS100 (USA) / 73-81
Suzuki DS125 (USA) / 79-81
Suzuki TF125 / 81-
Suzuki RM125 M (USA) / 75
Suzuki TM125 (USA) / 73-75
Suzuki TS125 (USA) / 78-81
Suzuki 150 Gixxer (Brazil)
Suzuki DR125 SM / 08-13
Jincheng 125 Abila / 07-08
Kawasaki KD80 M1-M8 / 80-87
Kawasaki G 3,4,5 (USA) / 70-75
Kawasaki MC90 G (USA) / 70-75
Kawasaki KE100 (USA) / 76-01
Kawasaki KD100 M1-M4 (USA) / 76-79
Kawasaki KH100 B7-B8 (USA) / 76-77
Kawasaki KM100 A1-A7 (USA) / 76-82
Kawasaki Z125 (Greece/SE Asia)
Kawasaki KD175 A1-A4 (USA) / 76-79
Kawasaki KE175 (USA) / 76-78,80-83
Kawasaki KV175 A1-A9 / 81-89
Malaguti 125 X3M Enduro / 07-08
Malaguti 125 X3M Motard / 07-08
Peugeot 125 XPS CT / 05-07
Rieju 125 RS2 Naked / 06-09
Rieju 125 RS2 Matrix / 06-09
Rieju 125 RS2 Pro / 07-10
Rieju 125 RS3 / 10-15
Rieju 125 RS3 Naked / 10-15
Rieju 125 SMX / 05-08
Rieju 125 Tango / 06-15
Rieju 125 Tango Pro / 07-10
Rieju 125 MRX / SMX / 05-08
Rieju 125 NKD Naked / 06-08
Honda CT110 / 79-83,86-94
Honda CT110 Trail 110 (USA) / 80
Honda CT110 (Australia) / 99-00
Beta 125 RR Enduro / 07-12
Beta 125 RR Motard / 07-12
Derbi 125 Senda SM 4T (Yamaha Motor) / 04-07
Řetězové pastorky (přední kolečka) MTZ jsou vyráběna s ohledem na dobrou kvalitu, dlouhou životnost a příznivou cenu. Použitý materiál i technologie výroby se řídí normalizovanými požadavky na kvalitní výrobek, tak aby kola MTZ byla srovnatelná s hlavními druhovýrobními značkami na trhu. Řetězové pastorky (přední kolečka) MTZ jsou plnohodnotnou náhradou za originální díl a nabízejí velmi dobrý poměr cena/výkon.
Sortiment zahrnuje:
- silniční motocykly, cestovní enduro
- offroadové motocykly (motokros, enduro)
- čtyřkolky (ATV, Quad)
Použitá speciální ocel je dále precizně tepelně zušlechtěna pod přísnou kontrolou na hodnoty, díky nimž je dosaženo skvělé kombinace pevnosti a tvrdosti.
Moderní technologie výroby umožňuje dosažení vysoké přesnosti rozměrů pro jednoduchou a rychlou montáž.
Řetězová kola MTZ jsou dostupná pro značky - Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, KTM, BMW, Aprilia, Beta, Husqvarna, Cagiva, Triumph, Hyosung, Kymco, Rieju, Bultaco, Daelim, Derbi, Ducati, Fantic, Gilera, Maico, Malaguti, Motor Hispania, MUZ, Polaris, Peugeot, CPI, Bombardier, Aeon, Adly a další ...
Vhodné pro motocykly:
Betamotor 125 RE AC / 11-16
Betamotor 125 RR / 06-10
Betamotor 125 RR LC 4T Enduro / 11-21
Betamotor 125 RR LC 4T Motard / 11-21
Betamotor 125 RR AC Enduro / 13-15
Betamotor 125 RR AC Motard / 08-20
Betamotor 125 SM M4 / 06-10
Fantic 125 Caballero Motard / 18-21
Fantic 125 Scrambler ABS / 18-21
Fantic 125 Enduro Casa / 17-20
Fantic 125 Enduro CBS / 18-20
Fantic 125 Enduro Performance / 18-02
Fantic 125 Enduro Competizione / 17
Fantic 125 Motard Casa / 17
Fantic 125 Motard Casa CBS / 18
Fantic 125 Motard Performance / 18
Fantic 125 Motard Performance CBS / 18
Fantic 125 Motard Competizione / 17
Fantic 125 TL Enduro/Motard (PERF./COM./CASA) / 18-21
Fantic 125 Flat Track / 18-21
Fantic 125 Caballero Motard Casa / 18-21
Fantic 125 Caballero Scrambler / 18-21
Husqvarna 125 TE / 10-14
Husqvarna 125 TE125 4T / 11-14
Husqvarna 125 SM / 11-12
Husqvarna 125 SMS / 10-14
Hyosung 125 XRX SM / 13-16
Motor Hispania 125 Duna Enduro / 09-10
Motor Hispania 125 Duna Trail / 09-10
Motor Hispania 125 Duna SM / 09-10
Motor Hispania 125 MH7 AC / 09-10
Rieju 125 Marathon Pro / 09-20
Rieju 125 Marathon Pro Supermotard / 09-20
Yamaha 115 Crypton S/ 18-19
Yamaha MT125 / 15-21
Yamaha MT125 (MTN125-A) / 20
Yamaha WR125 R / 09-15
Yamaha WR125 X / 09-15
Yamaha YZF-R125 08-21
Yamaha YZF-R125 50th Anniversary Edition / 12
Yamaha YZF-R125 Monster energy moto GP edition / 20
Yamaha FZ-16 / 08-
Yamaha DT80 LC1 / 83-84
Yamaha DT80 LC2 / 85-94
Yamaha 105 Crypton R / 97-00
Yamaha T110 Crypton R / 09-13
Yamaha 115 Crypton R / 05-07
Yamaha 135 Crypton X
Kuličková ložiska EBI/MGK jsou kvalitní ložiska vyráběná jako alternativa k ložiskům renomovaných výrobců jednořadých kuličkových ložisek
- jedná se o ložiska s jednoduchou konstrukcí, nerozebíratelná, odolná a vyžadující standardní údržbu
- sortiment nabízených ložisek motoru zahrnuje ložiska na klikovou hřídel a ložiska do převodové skříně
- hlavní předností těchto ložisek je velmi příznivá cena při dodržení standadních kvalitativních parametrů
- vnitřní průměr "A" = 25mm
- vnější průměr "B" = 47mm
- šířka "C" = 8mm
- typ ložiska = jednořadé kuličkové
Toto ložisko nahrazuje originální díl (originální kód OEM):
Yamaha 93316-00503
Vhodné pro motocykly:
Yamaha XT500
Yamaha XT600
Yamaha XT600E
Yamaha XT600Z
Yamaha XT600K
Yamaha XTZ660 Tenere
Yamaha TT600
Yamaha SRX600
Yamaha SX650
Yamaha XZ550R
Yamaha TX650
Ložiska japonského výrobce KOYO, který je významným a renomovaným dodavatelem pro strojírenský a automobilový průmysl (včetně všech hlavních výrobců motocyklů, a to nejen japonských značek), a řadí se mezi světovou špičku ve výrobě ložisek.
- vnitřní průměr "A" = 10mm
- vnější průměr "B" = 35mm
- šířka "C" = 11mm
- typ ložiska = jednořadé kuličkové
- provedení = oboustraně zakryté těsněním
Nabízíme výhradně ložiska od světoznámých japonských výrobců - KOYO / NTN / NACHI jedná se o prémiová nejkvalitnější japonská ložiska, která se řadí ke špičce v oboru a jsou používána v prvovýrobě většiny předních výrobců motocyklů, a to nejen z Japonska.
Hlavní předností těchto ložisek je dokonalá kvalita, která je dosahována především použitím prémiových vstupních materiálů pro výrobu všech komponentů, přísná kontrola v průběhu výroby a důkladná výstupní kontrola.
Značka Koyo (součást korporace JTEKT) se sídlem v Japonsku je předním světovým výrobcem ložisek, systémů řízení, náprav, strojů a nářadí. Technologická a výrobní způsobilost společnosti Koyo sahá od miniaturních ložisek s vnitřními průměry od 1 milimetru až po extrémně velká ložiska s vnějším průměrem 7 metrů.
Všechna ložiska značky Koyo splňují stále přísnější a náročnější požadavky moderních průmyslových odvětví.
Spárové měrky (spároměr lístkový) pro přesné měření, seřízení a nastavení vůle ventilů
- vhodné také pro změření odtrhu na svíčce
- určeno pro motocykly a zároveň pro benzínové a dieselové motory osobních a lehkých užitkových automobilů
- zahnuté proveden ve tvaru L pro snazší manipulaci
- popis síly jednotlivých lístků (metrické a palcové)
- Offset Feeler Gauge Set
Rozsah v mm: 0,20 / 0,25 / 0,30 / 0,33 / 0,35 / 0,38 / 0,40 / 0,45 / 0,48 / 0,50 / 0,63 / 0,66mm
Rozsah v palcích: 0,08 / 0,010 / 0,012 / 0,013 / 0,014 / 0,015 / 0,016 / 0,018 / 0,019 / 0,020 / 0,025 / 0,026"
Balení: 1 sada
Páčka brzdy od výrobce MZA jsou ekvivalentní a plnohodnotnou náhradou za originální páčky
- poskytují dobrou užitnou hodnotu (výhodný poměr cena/výkon)
- jsou vyrobeny přesně podle originální (OEM) specifikace a parametrů z kvalitního hliníkového materiálu pomocí moderní technologie tlakového lití
- umožňují snadnou a rychlou montáž díky přesným rozměrům pro daný model, typ a rok výroby motocyklu - kontrola možnosti použití viz. fotografie!!
Tato páčka je alternativní náhradou originální páčky (originální kód OEM):
Simson
Páčka spojky od výrobce MZA jsou ekvivalentní a plnohodnotnou náhradou za originální páčky
- poskytují dobrou užitnou hodnotu (výhodný poměr cena/výkon)
- jsou vyrobeny přesně podle originální (OEM) specifikace a parametrů z kvalitního hliníkového materiálu pomocí moderní technologie tlakového lití
- umožňují snadnou a rychlou montáž díky přesným rozměrům pro daný model, typ a rok výroby motocyklu - kontrola možnosti použití viz. fotografie!!
Tato páčka je alternativní náhradou originální páčky (originální kód OEM):
Simson
Přepínač/vypínač světel - univerzální
- univerzální vypínač/přepínač pro motocykly, čtyřkolky, skútry včetně kabeláže
- vhodný pro ovládání světel zapnout/vypnout (ON/OFF)
- například pro přídavná světla
- montáž na řidítka průměr 22mm
Relé blinkrů / přerušovač blinkrů vhodný pro motocykly
- vhodné rovněž pro skútry, motocykly a čtyřkolky (kontrola možnosti připojení a použití viz. fotografie)
Kompaktní rélé/přerušovač vyrobené z kvalitních komponentů od renomovaného výrobce pro dosažení maximální bezporuchovosti a dlouhé životnosti.
- 6V
- maximální zatížení 2x15W ±1,5W
- 2 póly (2 kontakty)
- s gumovým držákem/příchytkou
Relé blinkrů / přerušovač blinkrů vhodný pro motocykly
- vhodné rovněž pro skútry, motocykly a čtyřkolky (kontrola možnosti připojení a použití viz. fotografie)
Kompaktní rélé/přerušovač vyrobené z kvalitních komponentů od renomovaného výrobce pro dosažení maximální bezporuchovosti a dlouhé životnosti.
- 6V
- maximální zatížení 2x8W ±1,5W
- 3 póly (3 kontakty)
- bez gumového držáku/příchytky
Spojovací článek řetězu nerozebíratelný (nýtovací spojka řetězu = SKOBKA) pro japonské řetězy RK CHAIN
- nerozebíratelné spojení řetězu pomocí roznýtování konce čepu nýtovacího článku (nýtovací článek řetězu = skobka)
- při správně provedeném snýtování skobky vznikne na 100% spolehlivý a bezpečný spoj řetězu
- k montáži nýtovacího článku je vždy nutné správné vybavení (nýtovací přípravek na řetězy = nýtovačka)
- tento typ spojení je vhodný pro všechny kubatury motocyklů
- vhodné pro všechny typy řetězů 415, 420, 428, 520, 525, 530
Nýtovací článek pro řetěz: RK 520 GXW (5/8"x1/4")
Provedení: těsněný řetěz (XW-kroužek)
Barva: zlatá
Upozornění: při montáži postupujte dle manuálu výrobce motocyklu - dodržujte předepsané tolerance a vůle. Provádějte periodickou kontrolu stavu spojení řetězu!
Japonská značka RK disponuje více než 60 letými zkušenostmi s výrobou řetězů motocyklů a je lídrem na trhu motocyklových řetězů.
Díky dokonalé kvalitě produktů, inovacím a vysoce kvalitnímu zpracování značka RK spolupracuje se světově uznávanými partnery, jako jsou Honda, Suzuki, Yamaha, Kawasaki a Triumph, kde jsou řetězy RK používány jako originální vybavení (OEM Product).
Dále řetězy značky RK používají závodní tými v Moto GP, Endurance EWC, World SBK, World SSP, MXGP, ISDE, AMA Supercross, Isle of Man TT, Erzberg Rodeo, atd.
Mezi jezdci používající řetězy RK jsou Marque Marquez, Jorge Lorenzo, Fabio Quartararo, Toni Elias, Glenn Coldenhoff, Max Anstie, Gautier Paulin, Arnaud Tonus, Graham Jarvis, Kailub Russell, Taylor Robert, Roan van de Moosdijk, Colton Haaker, Jérémy Guarnoni, Erwin Nigon, David Checa, Mike dD Meglio, Freddy Foray, Josh Hook, Zach Osborne, Martin Davalos, Adam Cianciarulo, Jonathan Rea, Federico Caricasulo, Leon Haslam, Randy Krummenacher a mnoho dalších...
Spojovací článek řetězu rozebíratelný (spojovací článek = SPOJKA) pro japonské řetězy RK CHAIN
- rozebíratelné spojení řetězu pomocí spojovacího článku s pojistkou/závlačkou (rozebíratelný článek řetězu = spojka)
- rozebíratelný spoj může být slabinou slabinou spojení řetězu, neboť při nesprávné instalaci se může uvolnit z uložení
- tento typ spojení řetězu je doporučen pro motocykly s nižším výkonem (nepsané pravidlo = maximální výkon 50koní nebo maximální kroutící moment 50Nm)
- vhodné pro typy řetězů 415, 420, 428, 520
Spojovací článek pro řetěz: RK 520 EXW (5/8"x1/4")
Provedení: těsněný řetěz (XW-kroužek)
Barva: zlatá
Upozornění: při montáži postupujte dle manuálu výrobce motocyklu - dodržujte předepsané tolerance a vůle. Provádějte periodickou kontrolu stavu spojení řetězu!
Kdy se může „neplánovaně” spojka rozpojit?
- při špatném nebo nedostatečném nasazení zajišťující sponky/závlačky
- sponka/závlačka není pečlivě usazena v drážce nebo není ve správné pozici
- sponka/závlačka je nasazena obráceně
- při ubroušením sponky/ závlačky následkem provozu
Japonská značka RK disponuje více než 60 letými zkušenostmi s výrobou řetězů motocyklů a je lídrem na trhu motocyklových řetězů.
Díky dokonalé kvalitě produktů, inovacím a vysoce kvalitnímu zpracování značka RK spolupracuje se světově uznávanými partnery, jako jsou Honda, Suzuki, Yamaha, Kawasaki a Triumph, kde jsou řetězy RK používány jako originální vybavení (OEM Product).
Dále řetězy značky RK používají závodní týmy v Moto GP, Endurance EWC, World SBK, World SSP, MXGP, ISDE, AMA Supercross, Isle of Man TT, Erzberg Rodeo, atd.
Mezi jezdci používající řetězy RK jsou Marque Marquez, Jorge Lorenzo, Fabio Quartararo, Toni Elias, Glenn Coldenhoff, Max Anstie, Gautier Paulin, Arnaud Tonus, Graham Jarvis, Kailub Russell, Taylor Robert, Roan van de Moosdijk, Colton Haaker, Jérémy Guarnoni, Erwin Nigon, David Checa, Mike dD Meglio, Freddy Foray, Josh Hook, Zach Osborne, Martin Davalos, Adam Cianciarulo, Jonathan Rea, Federico Caricasulo, Leon Haslam, Randy Krummenacher a mnoho dalších...
Magnetický vypouštěcí šroub
- vybaven magnetem pro zachycení co největšího množství drobných kovových nečistot a částic v oleji uvnitř motoru
- snadná instalace za originální šroub
- většina vybavena otvorem pro zachycení pojistného drátu proti samovolnému uvolnění
Rozměr: M12 x 14mm (závit 1,25)
- rozměr klíče: 14
- zástavbová délka včetně magnetu: 18mm
- celková délka včetně magnetu: 29mm
Magnetický vypouštěcí šroub
- vybaven magnetem pro zachycení co největšího množství drobných kovových nečistot a částic v oleji uvnitř motoru
- snadná instalace za originální šroub
- většina vybavena otvorem pro zachycení pojistného drátu proti samovolnému uvolnění
Rozměr: M12 x 14mm (závit 1,25)
- rozměr klíče: 14
- zástavbová délka včetně magnetu: 18mm
- celková délka včetně magnetu: 29mm
Těsnění pod hlavu, těsnění pod válec jsou vyráběna v kvalitním zpracování a z kvalitních materiálů na základě přesných specifikací a parametrů originálních dílů (OEM).
Těsnění jsou ekvivalentní plnohodnotnou náhradou za originální těsnění - poskytují dobrou užitnou hodnotu (výhodný poměr cena/výkon).
Upozornění: těsnění je určeno pro daný model a rok výroby - kontrola obsahu viz. fotografie!
Všechna těsnění hlavy, těsnění válce a těsnění ventilového víka jsou vyráběna dle rozměrů podle originálního dílu. Použitý materiál zajišťuje prodlouženou životnost, preventivní ochranu před únikem oleje a odolnost proti vysokým teplotám.
Nahrazuje originální díl (OEM):
Suzuki 11141-05202
Suzuki 11141-05201
Vhodné pro motocykly:
Suzuki G
Motodíly od A do Z
|
MTZ Mototechnika s.r.o.Telefon: 601 303 001 / 601 303 002 601 303 003 / 601 303 004 E-mail: info@mototechnika.cz Prodejna:
U Blatenského mostu 1482 Pondělí - Pátek 8:00-12:00 / 13:00-16:00 hod. |
Informace |
O společnosti |
Zboží bylo přidáno do košíku