Opravná sada startéru (sada uhlíků startéru) od americké značky Arrowhead
- vytvořeno za účelem rychlé opravy
- sada pro repasi kontaktů startéru
- umožňuje snadnou a rychlou montáž (přesné rozměry a provedení dle OEM dílu)
- komponenty jsou rozměrově a kvalitativně shodné s originálně použitými díly výrobce
Upozornění: sada je vhodná pro více modelů a značek - kontrola obsahu viz. fotografie
Tato sada startéru nahrazuje originální díl (OEM):
Honda 31202-MEW-921
Honda 31201-MEW-921
Suzuki 31132-38F10
Yamaha 4B5-81840-00-00
Yamaha 4B5-81840-00
Značka Arrowhead Electrical Products vyrábí široký sortiment elektrických komponentů a jejich součástí. Sortiment zahrnuje startéry motoru, startovací kartáče, startovací uhlíky, alternátory, statory, regulátory pro motocykly, čtyřkolky a vodní skútry. Díky 45 letým zkušenostem disponují všechny výrobky vysokou kvalitou a zpracováním.
Vhodné pro motocykly:
Yamaha Bolt / 14-17
Honda CB1100 / 13-14
Honda CB500F / 13-17
Honda CB650F / 18
Honda CB500X / 13-17
Honda CB300F / 16-17
Honda CBR1000RR / 08-17
Honda CBR1000S / 16-17
Honda CBR250R / 11-13
Honda CBR300R / 15-17
Honda CBR500R / 13-17
Honda CBR600RR / 07-17
Honda CBR650F / 14-18
Honda CRF110F / 14-16
Honda CRF150F / 16
Honda CRF150R / 17
Honda CRF230F / 08-09
Honda CRF230F / 12-17
Honda CRF230L / 08-09
Honda CRF230L / 13-14
Honda CRF250R / 16-17
Honda CRF250L / 13-17
Honda CRF450R / 15-17
Honda CRF450X / 17
Honda CRF50 / 13-16
Honda CTX1300 / 14
Honda CTX700 / 14-17
Honda CRF1000 Africa Twin / 17
Yamaha FZ09 / 14-17
Yamaha FZ8 Fazer 800 / 11-13
Yamaha SCR950 / 17
Yamaha XVS1300 Stryker / 11-17
Suzuki GSXR600 / 11-17
Suzuki GSXR750 / 11-17
Suzuki GSX750S / 15-18
Suzuki RMX450Z / 10-17
Honda NC700 / 16-18
Honda NC700X / 12-17
Honda DN01 / 09
Honda NSS300 / 14
Honda NT700V / 10-11
Honda CMX300 / 17
Honda CMX500 / 17
Honda GL1800 Goldwing / 16
Honda XR650L / 16
Suzuki RMZ450 / 10-11
Yamaha XTZ12 Super Tenere / 12-18
Yamaha T-Max 500 / 09-11
Yamaha XVS1300 V-star / 10-17
Yamaha XVS950 / 09-17
Yamaha XSR900 / 16-17
Yamaha FJ09 / 16
Honda VFR800 / 14-15
Honda VFR1200 / 10-17
Honda VT1300 / 10-17
Honda VT750 / 08-17
Vhodné pro čtyřkolky (ATV):
Yamaha Grizzly 450 / 11-14
Yamaha Grizzly 550 / 09-14
Yamaha Grizzly 700 / 09-18
Yamaha Kodiak 700 / 16-18
Suzuki LT-A 400F King Quad / 08-18
Suzuki LT-F 400F / 08-17
Honda TRX420 Rancher / 07-18
Honda TRX500FA / 14-17
Honda TRX500FE / 12-17
Honda TRX500FM / 12-18
Honda TRX680 Rincon / 17
Honda TRX700XX / 08-09
Honda TRX90 / 17
Spínač brzdový s kabeláží pro motocykly Honda od italského výrobce RMS
- brzdový spínač pro ovládádání brzdového světla
- určený pro motocykly, čtyřkolky, skútry
- včetně konektorů
Tento spínač nahrazuje originální díl OEM:
Yamaha 1AA-83980-00
Yamaha 2U2-83980-30
Yamaha 3YF-83980-00
Yamaha 34X-83980-00
Yamaha 34X-83980-10
RMS 246140690
Vhodné pro motocykly:
Yamaha YSR50 / 87-
Yamaha YSR80 / 88-
Yamaha DT80LC /
Yamaha DT125 / 86-98
Yamaha DT200
Yamaha TZR50 / 90-92
Yamaha TZR125 / 90-92
Yamaha IT200
Yamaha TDR250 / 88-90
Yamaha TZR250 / 87-89
Yamaha XT350 / 86-96
Yamaha TT350 / 90-
Yamaha TT600 / 90-
Yamaha XT600 / 86-94
Yamaha XT600E / 90-95
Yamaha XT600Z Tenere / 86-90
Yamaha XTZ660 Tenere / 91-93
Spojovací článek řetězu nerozebíratelný (nýtovací spojka řetězu = SKOBKA) pro japonské řetězy RK CHAIN
- nerozebíratelné spojení řetězu pomocí roznýtování konce čepu nýtovacího článku (nýtovací článek řetězu = skobka)
- při správně provedeném snýtování skobky vznikne na 100% spolehlivý a bezpečný spoj řetězu
- k montáži nýtovacího článku je vždy nutné správné vybavení (nýtovací přípravek na řetězy = nýtovačka)
- tento typ spojení je vhodný pro všechny kubatury motocyklů
- vhodné pro všechny typy řetězů 415, 420, 428, 520, 525, 530
Nýtovací článek pro řetěz: RK 530 GXW (5/8"x3/8")
Provedení: těsněný řetěz (XW-kroužek)
Barva: zlatá
Upozornění: při montáži postupujte dle manuálu výrobce motocyklu - dodržujte předepsané tolerance a vůle. Provádějte periodickou kontrolu stavu spojení řetězu!
Japonská značka RK disponuje více než 60 letými zkušenostmi s výrobou řetězů motocyklů a je lídrem na trhu motocyklových řetězů.
Díky dokonalé kvalitě produktů, inovacím a vysoce kvalitnímu zpracování značka RK spolupracuje se světově uznávanými partnery, jako jsou Honda, Suzuki, Yamaha, Kawasaki a Triumph, kde jsou řetězy RK používány jako originální vybavení (OEM Product).
Dále řetězy značky RK používají závodní tými v Moto GP, Endurance EWC, World SBK, World SSP, MXGP, ISDE, AMA Supercross, Isle of Man TT, Erzberg Rodeo, atd.
Mezi jezdci používající řetězy RK jsou Marque Marquez, Jorge Lorenzo, Fabio Quartararo, Toni Elias, Glenn Coldenhoff, Max Anstie, Gautier Paulin, Arnaud Tonus, Graham Jarvis, Kailub Russell, Taylor Robert, Roan van de Moosdijk, Colton Haaker, Jérémy Guarnoni, Erwin Nigon, David Checa, Mike dD Meglio, Freddy Foray, Josh Hook, Zach Osborne, Martin Davalos, Adam Cianciarulo, Jonathan Rea, Federico Caricasulo, Leon Haslam, Randy Krummenacher a mnoho dalších...
Magnetický vypouštěcí šroub s podložkou
- vybaven magnetem pro zachycení co největšího množství drobných kovových nečistot a částic v oleji uvnitř motoru
- snadná instalace za originální šroub
Rozměr: M18 x 1,5
- rozměr klíče: 17
- zástavbová délka včetně magnetu: 10mm
- celková délka včetně magnetu: 21mm
Samostatná těsnění pod hlavu, těsnění pod válec a těsnění víka ventilů jsou vysocekvatitní plnohodnotnou náhradou za originální těsnění
- poskytují velmi dobrou užitnou hodnotu (výhodný poměr cena/výkon)
- jsou vyráběna z jakostních materiálů a dle specifikací a parametrů originálních dílů (OEM)
- použité materiály pro výrobu těsnění zajišťují prodlouženou životnost a disponují perfektní stálostí tvaru s velmi dobrými těsnící a tepelnými vlastnostmi
- těsnění válce a hlavy motoru zajišťují utěsnění mezi dvěma povrchy motoru, které podléhají změnám teploty a tlaku podle toho jak se motor zahřívá a ochlazuje, a výběr kvalitního těsnění je rozhodující pro dlouhodobou funkčnost v prostředí, kde je těsnění vystaveno tlaku z komprese a podtlaku a kde se části motoru roztahují, smršťují, vzdalují se od sebe a nebo jsou k sobě přitahovány těsněji (studené těsnění reaguje a funguje jinak než zahřáté těsnění, stejně jako těsnění pod zvýšeným tlakem reaguje a funguje jinak při sníženém tlaku)
- přesný tvar těsnění zapezbečuje udržování stálého vnitřního tlaku, zabraňuje úniku oleje z motoru a zabraňuje vniknutí nečistot do motoru
- těsnění je připraveno pro model a rok výroby motocyklu uvedený v popisu, pro který disponuje vhodnými otvory pro průchod čepů, šroubů, svorníků a je připraveno pro okamžitou montáž
Upozornění: těsnění je určeno pro daný model a rok výroby - kontrola obsahu viz. fotografie
Všechna těsnění hlavy, těsnění válce a těsnění ventilového víka jsou vyráběna dle rozměrů podle originálního dílu. Použitý materiál zajišťuje prodlouženou životnost, preventivní ochranu před únikem oleje a odolnost proti vysokým teplotám.
Těsnění od italského výrobce Centauro, který dodává do prvovýroby motocyklů (téměř všech italských značek i KTM a dalším evropským výrobcům) jsou vysocekvatitní plnohodnotnou náhradou za originální těsnění, neboť jsou vyráběna ve vysoce kvalitním zpracování, z nejjakostnějších materiálů a dle přesných specifikací a parametrů originálních dílů (OEM).
Použité materiály pro výrobu těsnění zajišťují prodlouženou životnost a disponují perfektní stálostí tvaru s velmi dobrými těsnící a tepelnými vlastnostmi.
Nahrazuje originální díl (originální kód OEM):
Husqvarna 8B0083068
Samostatná těsnění pod hlavu, těsnění pod válec a těsnění víka ventilů jsou vysocekvatitní plnohodnotnou náhradou za originální těsnění
- poskytují velmi dobrou užitnou hodnotu (výhodný poměr cena/výkon)
- jsou vyráběna z jakostních materiálů a dle specifikací a parametrů originálních dílů (OEM)
- použité materiály pro výrobu těsnění zajišťují prodlouženou životnost a disponují perfektní stálostí tvaru s velmi dobrými těsnící a tepelnými vlastnostmi
- těsnění válce a hlavy motoru zajišťují utěsnění mezi dvěma povrchy motoru, které podléhají změnám teploty a tlaku podle toho jak se motor zahřívá a ochlazuje, a výběr kvalitního těsnění je rozhodující pro dlouhodobou funkčnost v prostředí, kde je těsnění vystaveno tlaku z komprese a podtlaku a kde se části motoru roztahují, smršťují, vzdalují se od sebe a nebo jsou k sobě přitahovány těsněji (studené těsnění reaguje a funguje jinak než zahřáté těsnění, stejně jako těsnění pod zvýšeným tlakem reaguje a funguje jinak při sníženém tlaku)
- přesný tvar těsnění zapezbečuje udržování stálého vnitřního tlaku, zabraňuje úniku oleje z motoru a zabraňuje vniknutí nečistot do motoru
- těsnění je připraveno pro model a rok výroby motocyklu uvedený v popisu, pro který disponuje vhodnými otvory pro průchod čepů, šroubů, svorníků a je připraveno pro okamžitou montáž
Upozornění: těsnění je určeno pro daný model a rok výroby - kontrola obsahu viz. fotografie
Všechna těsnění hlavy, těsnění válce a těsnění ventilového víka jsou vyráběna dle rozměrů podle originálního dílu. Použitý materiál zajišťuje prodlouženou životnost, preventivní ochranu před únikem oleje a odolnost proti vysokým teplotám.
Těsnění od italského výrobce Centauro, který dodává do prvovýroby motocyklů (téměř všech italských značek i KTM a dalším evropským výrobcům) jsou vysocekvatitní plnohodnotnou náhradou za originální těsnění, neboť jsou vyráběna ve vysoce kvalitním zpracování, z nejjakostnějších materiálů a dle přesných specifikací a parametrů originálních dílů (OEM).
Použité materiály pro výrobu těsnění zajišťují prodlouženou životnost a disponují perfektní stálostí tvaru s velmi dobrými těsnící a tepelnými vlastnostmi.
Nahrazuje originální díl (originální kód OEM):
Kawasaki 11060-1292
Samostatná těsnění pod hlavu, těsnění pod válec a těsnění víka ventilů jsou vysocekvatitní plnohodnotnou náhradou za originální těsnění
- poskytují velmi dobrou užitnou hodnotu (výhodný poměr cena/výkon)
- jsou vyráběna z jakostních materiálů a dle specifikací a parametrů originálních dílů (OEM)
- použité materiály pro výrobu těsnění zajišťují prodlouženou životnost a disponují perfektní stálostí tvaru s velmi dobrými těsnící a tepelnými vlastnostmi
- těsnění válce a hlavy motoru zajišťují utěsnění mezi dvěma povrchy motoru, které podléhají změnám teploty a tlaku podle toho jak se motor zahřívá a ochlazuje, a výběr kvalitního těsnění je rozhodující pro dlouhodobou funkčnost v prostředí, kde je těsnění vystaveno tlaku z komprese a podtlaku a kde se části motoru roztahují, smršťují, vzdalují se od sebe a nebo jsou k sobě přitahovány těsněji (studené těsnění reaguje a funguje jinak než zahřáté těsnění, stejně jako těsnění pod zvýšeným tlakem reaguje a funguje jinak při sníženém tlaku)
- přesný tvar těsnění zapezbečuje udržování stálého vnitřního tlaku, zabraňuje úniku oleje z motoru a zabraňuje vniknutí nečistot do motoru
- těsnění je připraveno pro model a rok výroby motocyklu uvedený v popisu, pro který disponuje vhodnými otvory pro průchod čepů, šroubů, svorníků a je připraveno pro okamžitou montáž
Upozornění: těsnění je určeno pro daný model a rok výroby - kontrola obsahu viz. fotografie
Všechna těsnění hlavy, těsnění válce a těsnění ventilového víka jsou vyráběna dle rozměrů podle originálního dílu. Použitý materiál zajišťuje prodlouženou životnost, preventivní ochranu před únikem oleje a odolnost proti vysokým teplotám.
Nahrazuje originální díl (originální kód OEM):
Suzuki 11241-24B01-H17
Suzuki 11241-24B01
Samostatná těsnění víka spojky a těsnění víka zapalování jsou vysocekvatitní plnohodnotnou náhradou za originální těsnění
- poskytují velmi dobrou užitnou hodnotu (výhodný poměr cena/výkon)
- jsou vyráběna z jakostních materiálů dle specifikací a parametrů originálních dílů (OEM)
- přesný tvar zapezbečuje udržování stálého vnitřního tlaku, zabraňuje úniku oleje z motoru a zabraňuje vniknutí nečistot do motoru
- použité materiály pro výrobu těsnění zajišťují prodlouženou životnost a disponují perfektní stálostí tvaru s velmi dobrými těsnící a tepelnými vlastnostmi
- těsnění je připraveno pro model a rok výroby motocyklu uvedený v popisu, pro který disponuje vhodnými otvory pro průchod čepů, šroubů, svorníků a je připraveno pro okamžitou montáž
Upozornění: těsnění je určeno pro daný model a rok výroby - kontrola obsahu viz. fotografie
Všechna těsnění vnějšího víka spojky, těsnění vnitřního víka spojky a těsnění víka zapalování jsou vyráběna dle rozměrů podle originálního dílu. Použitý materiál zajišťuje prodlouženou životnost, preventivní ochranu před únikem oleje a odolnost proti vysokým teplotám.
Toto těsnění nahrazuje originální díl (originální kód OEM):
Husqvarna 800066972
Těsnění od italského výrobce Centauro, který dodává do prvovýroby motocyklů (téměř všech italských značek i KTM a dalším evropským výrobcům) jsou vysocekvatitní plnohodnotnou náhradou za originální těsnění, neboť jsou vyráběna ve vysoce kvalitním zpracování, z nejjakostnějších materiálů a dle přesných specifikací a parametrů originálních dílů (OEM).
Samostatná těsnění víka spojky a těsnění víka zapalování jsou vysocekvatitní plnohodnotnou náhradou za originální těsnění
- poskytují velmi dobrou užitnou hodnotu (výhodný poměr cena/výkon)
- jsou vyráběna z jakostních materiálů dle specifikací a parametrů originálních dílů (OEM)
- přesný tvar zapezbečuje udržování stálého vnitřního tlaku, zabraňuje úniku oleje z motoru a zabraňuje vniknutí nečistot do motoru
- použité materiály pro výrobu těsnění zajišťují prodlouženou životnost a disponují perfektní stálostí tvaru s velmi dobrými těsnící a tepelnými vlastnostmi
- těsnění je připraveno pro model a rok výroby motocyklu uvedený v popisu, pro který disponuje vhodnými otvory pro průchod čepů, šroubů, svorníků a je připraveno pro okamžitou montáž
Upozornění: těsnění je určeno pro daný model a rok výroby - kontrola obsahu viz. fotografie
Všechna těsnění vnějšího víka spojky, těsnění vnitřního víka spojky a těsnění víka zapalování jsou vyráběna dle rozměrů podle originálního dílu. Použitý materiál zajišťuje prodlouženou životnost, preventivní ochranu před únikem oleje a odolnost proti vysokým teplotám.
Toto těsnění nahrazuje originální díl (originální kód OEM):
KTM 75030040000
Husqvarna 75030040000
Gas-Gas 75030040000
Těsnění od italského výrobce Centauro, který dodává do prvovýroby motocyklů (téměř všech italských značek i KTM a dalším evropským výrobcům) jsou vysocekvatitní plnohodnotnou náhradou za originální těsnění, neboť jsou vyráběna ve vysoce kvalitním zpracování, z nejjakostnějších materiálů a dle přesných specifikací a parametrů originálních dílů (OEM).
Samostatná těsnění víka spojky a těsnění víka zapalování jsou vysocekvatitní plnohodnotnou náhradou za originální těsnění
- poskytují velmi dobrou užitnou hodnotu (výhodný poměr cena/výkon)
- jsou vyráběna z jakostních materiálů dle specifikací a parametrů originálních dílů (OEM)
- přesný tvar zapezbečuje udržování stálého vnitřního tlaku, zabraňuje úniku oleje z motoru a zabraňuje vniknutí nečistot do motoru
- použité materiály pro výrobu těsnění zajišťují prodlouženou životnost a disponují perfektní stálostí tvaru s velmi dobrými těsnící a tepelnými vlastnostmi
- těsnění je připraveno pro model a rok výroby motocyklu uvedený v popisu, pro který disponuje vhodnými otvory pro průchod čepů, šroubů, svorníků a je připraveno pro okamžitou montáž
Upozornění: těsnění je určeno pro daný model a rok výroby - kontrola obsahu viz. fotografie
Všechna těsnění vnějšího víka spojky, těsnění vnitřního víka spojky a těsnění víka zapalování jsou vyráběna dle rozměrů podle originálního dílu. Použitý materiál zajišťuje prodlouženou životnost, preventivní ochranu před únikem oleje a odolnost proti vysokým teplotám.
Toto těsnění nahrazuje originální díl:
Suzuki 11483-24F00
Těsnění od italského výrobce Centauro, který dodává do prvovýroby motocyklů (téměř všech italských značek i KTM a dalším evropským výrobcům) jsou vysocekvatitní plnohodnotnou náhradou za originální těsnění, neboť jsou vyráběna ve vysoce kvalitním zpracování, z nejjakostnějších materiálů a dle přesných specifikací a parametrů originálních dílů (OEM).
Napájecí kabel blinkru se zástrčkou a válcovými konektory
- včetně nalisované kabeláže pro připojení
- kvalitní zpracování vhodné pro motocykly a skútry Honda
- určeno pro rychlou a snadnou montáž blinkrů bez porušení kabeláže
- drát s konektorem vhodný pro montáž univerzálních blinkrů
Balení 2 ks
Celková délka kabelu: 145mm
Upozornění: Před objednáním zkontrolujte typ konektoru na Vašem motocyklu a porovnejte s fotografií našeho produktu!
Napájecí kabel blinkru se zástrčkou a válcovými konektory
- včetně nalisované kabeláže pro připojení
- kvalitní zpracování vhodné pro motocykly a skútry Honda
- určeno pro rychlou a snadnou montáž blinkrů bez porušení kabeláže
- vhodné pro montáž univerzálních blinkrů
Balení 2 ks
Celková délka kabelu: 140mm
Upozornění: Před objednáním zkontrolujte typ konektoru na Vašem motocyklu a porovnejte s fotografií našeho produktu!
Napájecí kabel blinkru se zástrčkou a válcovými konektory
- včetně nalisované kabeláže pro připojení
- kvalitní zpracování vhodné pro motocykly a skútry Suzuki
- určeno pro rychlou a snadnou montáž blinkrů bez porušení kabeláže
- drát s konektorem vhodný pro montáž univerzálních blinkrů
Balení 2 ks
Celková délka kabelu: 140mm
Upozornění: Před objednáním zkontrolujte typ konektoru na Vašem motocyklu a porovnejte s fotografií našeho produktu!
Napájecí kabel blinkru se zástrčkou a válcovými konektory
- včetně nalisované kabeláže pro připojení
- kvalitní zpracování vhodné pro motocykly a skútry Suzuki
- určeno pro rychlou a snadnou montáž blinkrů bez porušení kabeláže
- drát s konektorem vhodný pro montáž univerzálních blinkrů
Balení 2 ks
Celková délka kabelu: 140mm
Upozornění: Před objednáním zkontrolujte typ konektoru na Vašem motocyklu a porovnejte s fotografií našeho produktu!
Napájecí kabel blinkru se zástrčkou a válcovými konektory
- včetně nalisované kabeláže pro připojení
- kvalitní zpracování vhodné pro motocykly a skútry Suzuki
- určeno pro rychlou a snadnou montáž blinkrů bez porušení kabeláže
- drát s konektorem vhodný pro montáž univerzálních blinkrů
Balení 2 ks
Celková délka kabelu: 140mm
Upozornění: Před objednáním zkontrolujte typ konektoru na Vašem motocyklu a porovnejte s fotografií našeho produktu!
Čidlo teploty vody (sensor teploty vody) od italského výrobce RMS
- přesné provedení a plná kompatibilita pro profesionální provedení opravy
- dokonalá náhrada za originální díl, neboť je vyráběna stejnými výrobci jako do prvovýroby
- jedná se o produkty přímo od výrobců z Japonska - kvaliní díly pro profesionály
- plnohodnotná náhrada za originální díl, plná kompatibilita a důvěra v kvalitu
Upozornění: sada obsahuje komponenty vždy v přesném počtu pro daný model a rok výroby - kontrola obsahu viz. fotografie!
Nahrazuje originální díl (OEM):
Suzuki 34850-14F00
Suzuki 34850-82012
RMS nabízí široký sortiment náhradních dílů oprav. sady vodního čerpadla, řemenice variátoru, válce a pístní sady motoru, klikové hřídele, relé dobíjení, spojkové komponenty, blinkry, zrcátka a další...
Společnost RMS Performance Parts byla založena v roce 1945, jejím zakladatelem byl Mandelli Ricardo, jehož původním záměrem byla výroba náhradních dílů na kola, tento záměr se rychle rozšířil o díly na mopedy a skútry.
Dnes je firma RMS největší druhovýrobcem náhradních dílů na skútry a jejich sortiment pokrývá běžné náhradní díly na většinu skútrů a působí nejen v Itálii, ale téměř po celé Evropě.
Zákazníci oceňují především vysokou kvalitu dílů za přijatelné ceny náhradních dílů pro všechny běžné značky a modely motocyklů a skútrů.
Vhodné pro motocykly:
Suzuki AN250 Burgman / 98-02
Suzuki AN400 Burgman / 99-02
Suzuki RG125F / 92-94
Suzuki RGV250 / 89-96
Suzuki TS125 / 89-94
Piaggio Porter 1000
Piaggio Porter 1300
Motodíly od A do Z
|
MTZ Mototechnika s.r.o.Telefon: 601 303 001 / 601 303 002 601 303 003 / 601 303 004 E-mail: info@mototechnika.cz Prodejna:
U Blatenského mostu 1482 Pondělí - Pátek 8:00-12:00 / 13:00-16:00 hod. |
Informace |
O společnosti |
Zboží bylo přidáno do košíku