Gufera předních vidlic (simerinky pérování) pro motocykly od japonského výrobce ARS
- vyráběna ze speciálního materiálu (rozdílného oproti standardním průmyslovým guferům) vysoce odolného proti tepelnému a mechanickému namahání a tvrdnutí (stárnutí)
- materiál rovněž vyniká nízkým koeficientem tření, odolností proti olejům a příměsím v kapalinách do tlumičů a zaručuje stálost těsnícího účinku i v náročných podmínkách
- konstrukčně jsou navržena tak, aby bylo dosaženo dokonalé těsnosti při zachování minimálního tření pro hladký chod přední vidlice
- gufera ARS pro motocyklové vidlice jsou většinou dodávána v typu RSD, jehož konstrukce a vlastnosti jsou přímo určené pro použití na pohyblivou vratnou hřídel nebo pohyblivou vratnou hydralickou pístnici
- simerinky přední vidlice NOK účinně zabraňují pronikání částic prachu, nečistot a písku zvenčí, čímž prodlužují servisní interval a životnost ostatních komponentů pérování
CENA UVEDENA ZA 1 KUS (DODÁVÁNO V BALENÍ PO 2 KUSECH!!) - při objednávce nutno zadat množství 2 kusy.
Prachovky předních vidlic (stěrací prachové těsnění přední vidlice) je potřeba objednat samostatně!
Toto těsnění přední vidlice odpovídá originálnímu dílu (OEM Reference No):
Yamaha 931-10300-13
Yamaha 1E7-23145-00
Yamaha 3R1-23145-00
Yamaha 4V1-23145-L0
Yamaha 931-10300-08
Suzuki 51153-48420
Suzuki 51153-08030
Kawasaki 92049-1069
Kawasaki 92049-1036
Honda 91255-169-003
Honda 91255-GAA-003
Honda 91255-110-000
Honda 91255-110-003
Honda 91255-110-005
Honda 91255-446-003
Honda 91255-446-013
Honda 91255-KAH-901
Honda 51490-GS9-305
Honda 51490-961-305
Honda 51490-KN6-910
Aprilia 8223047
Piaggio 601412
Značka ARS je po značce NOK druhým nejvýznamnějším japonským výrobce do prvovýroby motocyklů. Dodává své produkty výrobcům automobilů, motocyklů, stavebních strojů, zemědělských strojů i průmyslových stroje a zařízení. Pro snížení třecího odporu kluzných částí, jsou gufera ARS vybavena Arflonem lisovaným integrálně s pryžovou špičkou. Arflon je souhrnný termín pro fluoropolymerovou pryskyřici (PTFE Fluoropolymer Resin) smíchanou s unikátním plnivem ARS, které lze přizpůsobit náročnému provoznímu prostředí (například vysokorychlostní rotace, aplikace s nízkým mazáním, apod.).
Upozornění - pro co nejlepší funkci vidlice dodržujte servisní interval dle manuálu výrobce motocyklu a udržujte prostor v okolí prachovky i mezi prachovkou a guferem neustále v čistotě, neboť většina tekoucích těsnění předních vidlic je zapříčiněna drobnými částečky nečistot zachycenými v těsnících komponentech. V některých případech může být důvodem i poškození trubky přední vidlice nebo neznačková gufera vyrobená z ne zcela vhodného materiálu (dokonale ověřeným materiálem disponují hlavně gufera a prachovky od japonské značky NOK).
Věnujte pozornost stavu pérování motocyklu a periodicky provádějte inspeci stavu přední vidlice.
Pro dokonalou montáž gufera přední vidlice je vhodné použití originální vazelíny přímo určené pro přední vidlice, která odpuzuje vodu, poskytuje vyšší kluznost a snižuje tření. Celkově zlepšuje celkový výkon pérování a snižuje opotřebení těsnění (gufer) - obj.kód K130062500101 nebo SHOGS000500.
Gufera předních vidlic (simerinky pérování) pro motocykly od japonského výrobce ARS
- vyráběna ze speciálního materiálu (rozdílného oproti standardním průmyslovým guferům) vysoce odolného proti tepelnému a mechanickému namahání a tvrdnutí (stárnutí)
- materiál rovněž vyniká nízkým koeficientem tření, odolností proti olejům a příměsím v kapalinách do tlumičů a zaručuje stálost těsnícího účinku i v náročných podmínkách
- konstrukčně jsou navržena tak, aby bylo dosaženo dokonalé těsnosti při zachování minimálního tření pro hladký chod přední vidlice
- gufera ARS pro motocyklové vidlice jsou většinou dodávána v typu RSD, jehož konstrukce a vlastnosti jsou přímo určené pro použití na pohyblivou vratnou hřídel nebo pohyblivou vratnou hydralickou pístnici
- simerinky přední vidlice NOK účinně zabraňují pronikání částic prachu, nečistot a písku zvenčí, čímž prodlužují servisní interval a životnost ostatních komponentů pérování
CENA UVEDENA ZA 1 KUS (DODÁVÁNO V BALENÍ PO 2 KUSECH!!) - při objednávce nutno zadat množství 2 kusy.
Prachovky předních vidlic (stěrací prachové těsnění přední vidlice) je potřeba objednat samostatně!
Toto těsnění přední vidlice odpovídá originálnímu dílu (OEM Reference No):
Suzuki 5117341G00
Suzuki 5117302FA0
Suzuki 5115346E20
Suzuki 5115340C00
Suzuki 5115340F00
Honda 91255-KA4-701
Honda 51490-KA4-711
Honda 51490-KA3-731
Honda 51490-MG7-305
Honda 51490-KA3-730
Kawasaki 92049-1104
Kawasaki 92049-1092
Kawasaki 92049-1104
Suzuki 51153-14330
Suzuki 51153-14300
Suzuki 51153-14200
Suzuki 51153-01B20
Yamaha 4V4-23145-20
Yamaha 4V4-23145-L0
Yamaha 4PU-23145-01
Yamaha 4DA-23145-L0
Yamaha 4PU-23145-00
Yamaha 5X6-23145-L0
Yamaha 3GM-23145-AO
Yamaha 3GM-23145-00
Yamaha 3XJ-23145-L0
Yamaha 2VM-23145-L0
Yamaha 4KG-23145-00
Yamaha 23X-23145-L0
Yamaha 23X-23145-10
Značka ARS je po značce NOK druhým nejvýznamnějším japonským výrobce do prvovýroby motocyklů. Dodává své produkty výrobcům automobilů, motocyklů, stavebních strojů, zemědělských strojů i průmyslových stroje a zařízení. Pro snížení třecího odporu kluzných částí, jsou gufera ARS vybavena Arflonem lisovaným integrálně s pryžovou špičkou. Arflon je souhrnný termín pro fluoropolymerovou pryskyřici (PTFE Fluoropolymer Resin) smíchanou s unikátním plnivem ARS, které lze přizpůsobit náročnému provoznímu prostředí (například vysokorychlostní rotace, aplikace s nízkým mazáním, apod.).
Upozornění - pro co nejlepší funkci vidlice dodržujte servisní interval dle manuálu výrobce motocyklu a udržujte prostor v okolí prachovky i mezi prachovkou a guferem neustále v čistotě, neboť většina tekoucích těsnění předních vidlic je zapříčiněna drobnými částečky nečistot zachycenými v těsnících komponentech. V některých případech může být důvodem i poškození trubky přední vidlice nebo neznačková gufera vyrobená z ne zcela vhodného materiálu (dokonale ověřeným materiálem disponují hlavně gufera a prachovky od japonské značky NOK).
Věnujte pozornost stavu pérování motocyklu a periodicky provádějte inspeci stavu přední vidlice.
Pro dokonalou montáž gufera přední vidlice je vhodné použití originální vazelíny přímo určené pro přední vidlice, která odpuzuje vodu, poskytuje vyšší kluznost a snižuje tření. Celkově zlepšuje celkový výkon pérování a snižuje opotřebení těsnění (gufer) - obj.kód K130062500101 nebo SHOGS000500.
Gufera předních vidlic (simerinky pérování) pro motocykly v ekonomické alternativě
- těsnící gufera předních vidlic v této ekonomické variantě jsou ekvivalentní a plnohodnotnou náhradou za originální těsnící prvky pérování
- jedná se o výrobek od značek Athena nebo Centauro nebo Ariete nebo AllBalls
- poskytují dobrou užitnou hodnotu (výhodný poměr cena/výkon) pro standardní použití
- jsou vyrobeny podle originální (OEM) specifikace a parametrů pro bezproblémovou repasi předních vidlic
- konstrukčně jsou navržena tak, aby bylo dosaženo těsnosti při zachování minimálního tření pro hladký chod přední vidlice
- umožňují snadnou a rychlou montáž pro daný model, typ a rok výroby motocyklu - kontrola možnosti použití viz. rozměry a fotografie!
CENA UVEDENA ZA 1 KUS (DODÁVÁNO V BALENÍ PO 2 KUSECH!!) - při objednávce nutno zadat množství 2 kusy.
Prachovky předních vidlic (stěrací prachové těsnění přední vidlice) je potřeba objednat samostatně!
Toto těsnění přední vidlice odpovídá originálnímu dílu (OEM Reference No):
»» Athena v současné době nabízí kompletní sortiment těsnících prvků a komponentů pro motocykly, skútry, maxiskútry a čtyřkolky. Kvalita olejových těsnění předních vidlic od značky Athena umožňuje bezproblémovou výměnu za originální produkty, a zajišťuje vynikající výkon z hlediska hladkosti, odolnosti vůči vysokým teplotám a vysoké odolnosti proti opotřebení.
»» Centauro je italský výrobce, který své výrobky dodává do prvovýroby motocyklů (hlavně italským výrobcům, ale i dalším evropským výrobcům). Gufera této značky disponují odolností proti oděru, proti vysokým teplotám a hlavně odolností proti chemickému působení maziv s aditivy, které se používají zejména v moderních vidlicích.
»» Ariete nabízí gufera pro přední vidlice ze speciálního materiálu (směs bohatá na grafit se samomaznými vlastnostmi), který nabízí vysokou odolnost proti mechanickému opotřebení, teplu a oděru vlivem funkce předního odpružení motocyklu. Přesně broušené těsnící břity zajišťují zvýšený výkon a nízkou přilnavost pro mimořádně hladký chod.
»» All Balls disponuje širokým sortimentem těsnících komponentů pérování s patentovanou technologií Max-Life, která prodlužuje jejich životnost. Simerinky nabízí lepší odtrhávací moment a menší tření. Většina typů je potažena speciálním mazivem pro zlepšení reakce a je trojitě utěsněna pro eliminaci úniku oleje.
Upozornění - pro co nejlepší funkci vidlice dodržujte servisní interval dle manuálu výrobce motocyklu a udržujte prostor v okolí prachovky i mezi prachovkou a guferem neustále v čistotě, neboť většina tekoucích těsnění předních vidlic je zapříčiněna drobnými částečky nečistot zachycenými v těsnících komponentech. V některých případech může být důvodem i poškození trubky přední vidlice nebo neznačková gufera vyrobená z ne zcela vhodného materiálu (dokonale ověřeným materiálem disponují hlavně gufera a prachovky od japonské značky NOK).
Věnujte pozornost stavu pérování motocyklu a periodicky provádějte inspeci stavu přední vidlice.
Pro dokonalou montáž gufera přední vidlice je vhodné použití originální vazelíny přímo určené pro přední vidlice, která odpuzuje vodu, poskytuje vyšší kluznost a snižuje tření. Celkově zlepšuje celkový výkon pérování a snižuje opotřebení těsnění (gufer) - obj.kód K130062500101 nebo SHOGS000500.
Gufera předních vidlic (simerinky pérování) pro motocykly od japonského výrobce NOK
- vyráběna ze speciálního materiálu (rozdílného oproti standardním průmyslovým guferům) vysoce odolného proti tepelnému a mechanickému namahání a tvrdnutí (stárnutí)
- materiál rovněž vyniká nízkým koeficientem tření, odolností proti olejům a příměsím v kapalinách do tlumičů a zaručuje stálost těsnícího účinku i v náročných podmínkách
- konstrukčně jsou navržena tak, aby bylo dosaženo dokonalé těsnosti při zachování minimálního tření pro hladký chod přední vidlice
- simerinky přední vidlice NOK účinně zabraňují pronikání částic prachu, nečistot a písku zvenčí, čímž prodlužují servisní interval a životnost ostatních komponentů pérování
CENA UVEDENA ZA 1 KUS (DODÁVÁNO V BALENÍ PO 2 KUSECH!!) - při objednávce nutno zadat množství 2 kusy.
Prachovky předních vidlic (stěrací prachové těsnění přední vidlice) je potřeba objednat samostatně!
Toto těsnění přední vidlice odpovídá originálnímu dílu (OEM Reference No):
Suzuki 51153-44130
Yamaha 5ML-F3145-10
Yamaha 51Y-23145-00
Yamaha 4HC-23145-10
Yamaha 2UJ-23145-00
Výrobce NOK je významným a renomovaným dodavatelem pro strojírenský a automobilový průmysl (včetně všech hlavních výrobců motocyklů, a to nejen japonských značek), a řadí se mezi světovou špičku.
Tato gufera jsou plnohodnotnou náhradou za originální díl (OEM Replacement), protože shodná gufera jsou osazována v prvovýrobě.
Všechna těsnění značky NOK splňují stále přísnější a náročnější požadavky moderních průmyslových odvětví, a jsou používána pro utěsnění strojů v různých oblastech, včetně automobilů, letadel, lodí, vlakových vozů, stavebních strojů, zemědělských strojů, petrochemických závodů i domácích spotřebičů.
Hlavní předností těchto vysoce kvalitních těsnících prvků je dokonalá kvalita, která je dosahována především použitím prémiových vstupních materiálů pro výrobu všech komponentů, přísná kontrola v průběhu výroby a důkladná výstupní kontrola.
Upozornění - pro co nejlepší funkci vidlice dodržujte servisní interval dle manuálu výrobce motocyklu a udržujte prostor v okolí prachovky i mezi prachovkou a guferem neustále v čistotě, neboť většina tekoucích těsnění předních vidlic je zapříčiněna drobnými částečky nečistot zachycenými v těsnících komponentech. V některých případech může být důvodem i poškození trubky přední vidlice nebo neznačková gufera vyrobená z ne zcela vhodného materiálu (dokonale ověřeným materiálem disponují hlavně gufera a prachovky od japonské značky NOK).
Věnujte pozornost stavu pérování motocyklu a periodicky provádějte inspeci stavu přední vidlice.
Pro dokonalou montáž gufera přední vidlice je vhodné použití originální vazelíny přímo určené pro přední vidlice, která odpuzuje vodu, poskytuje vyšší kluznost a snižuje tření. Celkově zlepšuje celkový výkon pérování a snižuje opotřebení těsnění (gufer) - obj.kód K130062500101 nebo SHOGS000500.
Gufero motoru (gufero převodovky) pro motocykly od japonských výrobců NOK a ARS
- jsou vyráběna ze speciálního materiálu vysoce odolného proti tepelnému a mechanickému namahání a tvrdnutí (stárnutí)
- materiál rovněž vyniká nízkým koeficientem tření, odolností proti olejům a příměsím v kapalinách
- zaručuje stálost těsnícího účinku v motoru, převodové skříni, klikové skříni i v náročných podmínkách
- japonská gufera převodovky (simerinky převodové skříně) dokonale zabraňují nežádoucímu úniku oleje po dlouhou dobu
- sortiment zahrnuje různé materiály (pryžová NBR, vitonová FKM, MVQ silikonová, atd.) a různá provedení (dvoubřitá, jednobřitá, jednobřitá s prachovkou, atd.)
- vnitřní průměr "A" = 20mm
- vnější průměr "B" = 37mm
- výška "H" = 7mm
Tento díl odpovídá originálnímu dílu (OEM Reference NO):
Honda 91205-KZ3-861
Výrobci NOK a ARS jsou významnými a renomovanými dodavateli pro strojírenský a automobilový průmysl (včetně všech hlavních výrobců motocyklů, a to nejen japonských značek), a řadí se mezi světovou špičku.
Tato gufera jsou plnohodnotnou náhradou za originální díl (OEM Replacement), protože shodná gufera jsou osazována v prvovýrobě.
CENA UVEDENA ZA 1 KUS (DODÁVÁNO V BALENÍ PO 1 KUSE!!)
Gufero motoru (gufero převodovky) pro motocykly od japonských výrobců NOK a ARS
- jsou vyráběna ze speciálního materiálu vysoce odolného proti tepelnému a mechanickému namahání a tvrdnutí (stárnutí)
- materiál rovněž vyniká nízkým koeficientem tření, odolností proti olejům a příměsím v kapalinách
- zaručuje stálost těsnícího účinku v motoru, převodové skříni, klikové skříni i v náročných podmínkách
- japonská gufera převodovky (simerinky převodové skříně) dokonale zabraňují nežádoucímu úniku oleje po dlouhou dobu
- sortiment zahrnuje různé materiály (pryžová NBR, vitonová FKM, MVQ silikonová, atd.) a různá provedení (dvoubřitá, jednobřitá, jednobřitá s prachovkou, atd.)
- vnitřní průměr "A" = 20mm
- vnější průměr "B" = 40mm
- výška "H" = 9mm
Tento díl odpovídá originálnímu dílu (OEM Reference NO):
Kawasaki 92049-1300
Výrobci NOK a ARS jsou významnými a renomovanými dodavateli pro strojírenský a automobilový průmysl (včetně všech hlavních výrobců motocyklů, a to nejen japonských značek), a řadí se mezi světovou špičku.
Tato gufera jsou plnohodnotnou náhradou za originální díl (OEM Replacement), protože shodná gufera jsou osazována v prvovýrobě.
CENA UVEDENA ZA 1 KUS (DODÁVÁNO V BALENÍ PO 1 KUSE!!)
Gufero motoru (gufero převodovky) pro motocykly od japonských výrobců NOK a ARS
- jsou vyráběna ze speciálního materiálu vysoce odolného proti tepelnému a mechanickému namahání a tvrdnutí (stárnutí)
- materiál rovněž vyniká nízkým koeficientem tření, odolností proti olejům a příměsím v kapalinách
- zaručuje stálost těsnícího účinku v motoru, převodové skříni, klikové skříni i v náročných podmínkách
- japonská gufera převodovky (simerinky převodové skříně) dokonale zabraňují nežádoucímu úniku oleje po dlouhou dobu
- sortiment zahrnuje různé materiály (pryžová NBR, vitonová FKM, MVQ silikonová, atd.) a různá provedení (dvoubřitá, jednobřitá, jednobřitá s prachovkou, atd.)
- vnitřní průměr "A" = 35 mm
- vnější průměr "B" = 47 mm
- výška "H" = 7 mm
- provedení = dvoubřité
Tento díl odpovídá originálnímu dílu (OEM Reference NO):
KTM 0760354774
Výrobci NOK a ARS jsou významnými a renomovanými dodavateli pro strojírenský a automobilový průmysl (včetně všech hlavních výrobců motocyklů, a to nejen japonských značek), a řadí se mezi světovou špičku.
Tato gufera jsou plnohodnotnou náhradou za originální díl (OEM Replacement), protože shodná gufera jsou osazována v prvovýrobě.
CENA UVEDENA ZA 1 KUS (DODÁVÁNO V BALENÍ PO 1 KUSE!!)
Speciální instalační nástroj pro motocyklové použití od japonské značky DRC UNIT
- pro snadnou instalaci drátu na rukojeti nebo pojišťovacího drátu k výpustným šroubům apod.
- díky otočné konstrukci velmi usnadňuje kroucení drátu
- UNIT Wire Twister je vyroben z nerezové oceli, je odolný a nerezaví
DRC je japonská značka, jejíž výrobky se vyznačují dokonalou kvalitou, moderním vzhledem a velkou měrou invence, neboť jsou konstruovány za pomoci návrhů, myšlenek a nápadů od jezdců a mechaniků profesionálních továrních týmů z celého světa.
V důsledku toho se popularita výrobků značky DRC neustále zvyšuje a tyto produkty jsou používány v garážích hobby jezdců, profesionálních servisních dílnách i značkových servisech renomovaných značek motocyklů kvůli jejich vysoké kvalitě a dlouhé životnosti.
Značka DRC patří do skupiny Dirtfreak Japan, která vyrábí náhradní díly a příslušenství pro motocykly již od roku 2003.
Do skupiny Dirtfreak patří následující značky => DRC, ZETA, Z-WHEEL, DFG, Z-CARBON, MUD-OFF, UNIT, DELTA a MOTION.
Kohout palivový - univerzální pro hadičku 6mm
- kovové odolné provedení pro dlouhou životnost a průtok paliva
- úhel 90°
- pro hadičku 6mm
- benzinový kohout s otočným uzávěrem
- univerzální uzávěr paliva vhodný pro motocykly, skútry a čtyřkolky
- zavírací ventil paliva pro univerzální použití
- snadné použití a instalace
Tento kohout nahrazuje originální díl:
Piaggio 143559
Upozornění: kontrola vhodnosti a možnosti použití - viz. fotografie!!
Přímo vhodný pro motocykly:
Piaggio Ciao
Vespa
a další italské skútry
Kohout palivový podtlakový
- kovové odolné provedení pro dlouhou životnost a průtok paliva
- úhel 90°
- závit matice M16x1,5
- pro hadičku 6mm
- benzinový kohout pro připojení 2 hadiček (2 vývody)
- univerzální uzávěr paliva vhodný pro motocykly, skútry a čtyřkolky
- zavírací ventil paliva pro univerzální použití
- snadné použití a instalace
Upozornění: kontrola vhodnosti a možnosti použití - viz. fotografie!!
Přímo vhodný pro motocykly:
Honda CBR125
GY6
Kohout palivový univerzální se závitem M10x1,25
- univerzální uzavírací ventil nádrže pro čínské motorky, čínské čtyřkolky a pitbike, dirtbike
- kovové odolné provedení
- otočný uzávěr
- pro hadičku 6mm
Rozměry:
- celková délka: 69mm
- délka závitu: 19mm
- zástavbová délka: 38mm
Kohout palivový podtlakový - univerzální pro hadičku 6mm
- kovové odolné provedení pro dlouhou životnost a průtok paliva
- úhel 90°
- závit matice M16x1,5
- pro hadičku 6mm
- univerzální uzávěr paliva vhodný pro motocykly, skútry a čtyřkolky
- zavírací ventil paliva s otočným uzávěrem
- snadné použití a instalace
Upozornění: kontrola vhodnosti a možnosti použití - viz. fotografie!!
Řetězové pastorky (přední kolečka) MTZ jsou vyráběna s ohledem na dobrou kvalitu, dlouhou životnost a příznivou cenu. Použitý materiál i technologie výroby se řídí normalizovanými požadavky na kvalitní výrobek, tak aby kola MTZ byla srovnatelná s hlavními druhovýrobními značkami na trhu. Řetězové pastorky (přední kolečka) MTZ jsou plnohodnotnou náhradou za originální díl a nabízejí velmi dobrý poměr cena/výkon.
Sortiment zahrnuje:
- silniční motocykly, cestovní enduro
- offroadové motocykly (motokros, enduro)
- čtyřkolky (ATV, Quad)
Použitá speciální ocel je dále precizně tepelně zušlechtěna pod přísnou kontrolou na hodnoty, díky nimž je dosaženo skvělé kombinace pevnosti a tvrdosti.
Moderní technologie výroby umožňuje dosažení vysoké přesnosti rozměrů pro jednoduchou a rychlou montáž.
Řetězová kola MTZ jsou dostupná pro značky - Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, KTM, BMW, Aprilia, Beta, Husqvarna, Cagiva, Triumph, Hyosung, Kymco, Rieju, Bultaco, Daelim, Derbi, Ducati, Fantic, Gilera, Maico, Malaguti, Motor Hispania, MUZ, Polaris, Peugeot, CPI, Bombardier, Aeon, Adly a další ...
Vhodné pro motockly:
Aprilia Climber 240 / 89-96
Aprilia Climber 280 / 89-96
Aprilia Climber 300 / 89-96
Aprilia 125RS (Německo) / 93-03
Aprilia 125 Red Rose Custom / 88-95
Aprilia 125 Red Rose / 96-99
Aprilia 125 Pegaso / 89-99
Aprilia 125RS Extrema / 93-05
Aprilia 125RS Replica / 93-03
Aprilia 125RS / 06-12
Aprilia 125RX (Francie) / 93-97
Aprilia 125RX/R / 90-93
Aprilia 125RX / 00
Aprilia 125 Tuareg Rally / 89-93
Aprilia 125 Tuareg Wind / 88-92
Aprilia 125 Tuono / 03-07
Aprilia 125RX / 08-12
Aprilia 125SX / 08-12
Aprilia 125 AFI Extrema / 93-94
Aprilia 125 AFI Sintesi / 88-89
Aprilia 125 AFI Sport / 93
Aprilia 125 AFI Sport Pro / 92-93
Aprilia 125 AFI Super Sport / 88-90
Aprilia 125 AFI Futura/Europa / 90-93
Aprilia 125 MX / 04-07
Bombardier 450DS / 08
Řetězové pastorky japonské značky RK jsou vyráběna ze speciální prémiové legované oceli SCM-415
- ozubená kola RK disponují vysoce odolnými zuby a perfektními mechanickými vlastnostmi
- použití vysoce kvalitní středně uhlíkové oceli, která je velmi pevná, zlepšuje výkon převodu a zvyšuje odolnost převodu
- přesné obrábění s minimálními tolerancemi pro eliminaci zbytečného tření v důsledku nerovného povrchu, zvýšuje výkon a efektivitu přenosu hnací síly
- speciální tepelné zpracování oceli karburizačním kalením (Carburizing Heat Treatment) pro vysokou houževnatost, odolnost proti opotřebení a maximální životnost
- povrch řetězových kol RK je vytvrzen následným kuličkováním (Shot Peened Hardened Surface)
- některé modely předních ozubených řetězových kol značky RK disponuje odlehčovacími otvory pro snížení hmotnosti
- přední ozubená řetězová kolečka od japonské značky RK dosahují dlouhé životnosti díky použití speciální oceli (temperovaná slitinová chrom-molybdenová ocel) a tepelnému zušlechtění tvrzením a kalením
- při správné údržbě a správném nastavení řetězu nabízí řetězová kola RK s řetězy RK CHAIN velmi vysokou životnost a spolehlivost
Sortiment řetězových kol RK zahrnuje:
- silniční motocykly, cestovní enduro
- offroadové motocykly (motokros, enduro)
- čtyřkolky (ATV, Quad)
Řetězová kola RK jsou dostupná pro značky - Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, KTM, BMW, Aprilia, Beta, Husqvarna, Ducati, Sherco, Benelli, Fantic, Cagiva, Triumph, Hyosung, Kymco, Derbi a další ...
Produkty značky RK, která je průkopníkem ve výrobě řetězů a řetězových kol, poskytují hnací mechanismus s bezchybný přenosem výkonu motoru na zadní kolo a extra kilometry navíc...
Upozornění: Používání opotřebovaných řetězových kol s novým hnacím řetězem nebo používání opotřebovaného hnacího řetězu s novými řetězovými koly sníží životnost celé řetězové sady! Zároveň sníží výkon motocyklu a může zapříčinit nehodu či závadu. Pro zajištění nejlepšího výkonu a spolehlivosti se důrazně doporučuje vyměnit obě řetězová kola a hnací řetěz současně.
Dále pravidelná údržba všech komponentů řetězové sady včetně čištění a mazání v intervalech doporučených výrobcem motocyklu zajistí nejdelší životnost a perfektní funkčnost celé řetězové sady, a plný výkon motocyklu.
Vhodné pro motocykly:
Yamaha YZ85 / 02-23
Yamaha DT125R / 90-03
Yamaha DTR125 / 90-03
Yamaha DT125RE / 04-06
Yamaha DT125X / 05-06
Yamaha DT200R / 88-
Yamaha TDR125 / 89-01
Yamaha TZR80R / 96-
Yamaha TZR125R / 93-99
Yamaha TZR125RR / 96-00
Yamaha XVS125 Drag Star / 00-04
Yamaha XVS250 Drag Star / 01-04
Derbi 125 GPR Nude / 04-08
Derbi 125 GPR Racing / 04-08
Gilera 125SC / 06-08
Kawasaki BX125 Ninja / 19-20
Kawasaki Z125 (BR125) / 19-20
Řetězové pastorky (přední kolečka) ESJOT jsou vyráběny pouze z oceli nejvyšší kvality (16MNCR5) na nejmodernějších strojích, které umožňují dosažení vysoké přesnosti řezu a minimálních tolerancí.
Vnější ozubení vyráběné pomocí patentované technologie DIAMOND-CUT disponuje optimalizovanou konturou zubu s vyšší pevností (až o 25%) na hranách a vrcholu zubu a nižší hladinou hlučnosti díky dokonale hladkému povrchu (až o 50%) dosedací plochy pro válečky řetězu (DIAMOND-CUT je speciální patentovaná technologie, kterou vyvinula společnost ESJOT ve spolupráci s univerzitou v Paderbornu za účelem dosažení nejpřesnějších tolerancí a dokonalého profilu zubů).
Použitý materiál a technologie "Made in Germany" zaručují super kvalitu kol ESJOT - např. standardní norma značky ESJOT při výrobě pastorků je kruhová tolerance (soustřednost) a axiální tolerance (házivost) pod 0,1mm. Vnitřní ozubení je obráběno na nejmodernějších frézách, čímž je zaručena dokonalá přesnost pro přesné uchycení na hnací hřídel. Speciální proces tepelného zušlechtění umožňuje vytvrzení o hodnotách 700 HV40 do hloubky 0,4mm, aby byla dosažena maximální délka životnosti i při použití v extrémních podmínkách provozu.
Značka ESJOT vyrábí ozubená kola již více než 85 let pro průmyslové oblasti, pro motocykly a jízdní kola. Výroba disponuje nejmodernějšími stroji - CNC frézovacími roboty, řezacími plně automatickými roboty, obráběcími CNC centry i automatickými lisy do 400tun.
Řetězové pastorky (přední kolečka) ESJOT díky použitému materiálu, nejmodernějším výrobním technologiím a povrchové úpravě splňují nejpřísnější parametry kvalitativních norem a jejich výsledná kvalita převyšuje jak originální řetězová kola, tak i většinu druhovýrobních značek, které jsou vyráběny téměř výhradně v Asii. Důkazem toho je i skutečnost, že řetězová kola ESJOT jsou dodávána do prvovýroby světoznámých značek jako KTM, BMW, Aprilia, Husqvarna a další.
ESJOT řetězová kola jsou dostupná pro značky - Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, KTM, BMW, Aprilia, Beta, Husqvarna, Cagiva, Triumph, Hyosung, Kymco, Rieju, Bultaco, Daelim, Derbi, Ducati, Fantic, Gilera, Maico, Malaguti, Motor Hispania, MUZ, Polaris, Peugeot, CPI, Artic Cat, Bombardier, Aeon, Adly, Tomos, Triton, Hercules, Rixe, Kasea, Jicheng a další ...
Rozměry/Parametry: kontrola rozměrů viz. schéma.
Vhodné pro motocykly:
Yamaha TDR50 (Japan) / 88
Yamaha TZR80 RR / 96
Yamaha YZ80 K / 83
Yamaha YZ80 (USA) / 81-82,84,86-01
Yamaha MX100 (USA) / 74-78
Yamaha RS100 (USA) / 75-76
Yamaha DT100 (USA) / 74-76
Yamaha DT100 / 76-80
Yamaha RS100 / 76-80
Yamaha F1Z 110 (Greece/SE Asia)
Yamaha DT125 LC (Francie) / 87
Yamaha DT125 LC / 82-88
Yamaha DT125 (USA) / 74-80
Yamaha RD125 (USA) / 74-76
Yamaha RD125 LC2 YPVS / 85-87
Yamaha RDZ125 (Japan) / 87-89
Yamaha RS125 UR,MR / 75
Yamaha RZ125 (Japan) / 85
Yamaha TZR125 / 88-93
Yamaha SR125 (Francie) / -82
Yamaha SR125 SE / 80-94
Yamaha SR125 / 95-03
Yamaha MX125 (USA) / 74-76
Yamaha YZ125 (USA) / 74-76
Yamaha XT125
Yamaha XT125 (Francie) / 82-93
Yamaha XT125R / 05-07
Yamaha XT125 X / 05-07
Yamaha XTZ125 / 02-04
Yamaha YBR125 / 05-06
Yamaha Z125 (Greece/SE Asia)
Yamaha AG175
Yamaha AG175 F
Yamaha DT175 / 74-77,84-96
Yamaha DT175 (USA) / 74-81
Yamaha MX175 (USA) / 74-75,77-81
Yamaha RT180 A,B,D,E,G,H,J,K / 90-98
Yamaha SR185 / 81-82
Yamaha AG200 / 84-94
Yamaha RD200 (USA) / 70-76
Yamaha RD200 DX / 75-77
Yamaha XT200 (Australia)
Yamaha XT200 (Japan)
Yamaha XT200 (USA) / 82-83
Yamaha XT225 (Disc Brake) / 93-02
Yamaha XT225 Serow (Drum Brake) / 92-07
Yamaha FZR250 EXUP (Japan) / 89-
Yamaha FZR250 Genesis (Japan) / 89-
Yamaha FZR250 Fazer (Japan)
Suzuki RM80 (USA) / 82-01
Suzuki RM85 (USA) / 02-20
Suzuki RM85 (Big Wheel) (USA) / 02-18
Suzuki RV90 (USA) / 72-77
Suzuki TS90 R Honcho (USA) / 71
Suzuki TS90 J Rover (USA) / 72
Suzuki DS100 (USA) / 78-81
Suzuki TF100 / 81-
Suzuki TM100 (USA) / 74-75
Suzuki TS100 (USA) / 73-81
Suzuki DS125 (USA) / 79-81
Suzuki TF125 / 81-
Suzuki RM125 M (USA) / 75
Suzuki TM125 (USA) / 73-75
Suzuki TS125 (USA) / 78-81
Suzuki 150 Gixxer (Brazil)
Suzuki DR125 SM / 08-13
Jincheng 125 Abila / 07-08
Kawasaki KD80 M1-M8 / 80-87
Kawasaki G 3,4,5 (USA) / 70-75
Kawasaki MC90 G (USA) / 70-75
Kawasaki KE100 (USA) / 76-01
Kawasaki KD100 M1-M4 (USA) / 76-79
Kawasaki KH100 B7-B8 (USA) / 76-77
Kawasaki KM100 A1-A7 (USA) / 76-82
Kawasaki Z125 (Greece/SE Asia)
Kawasaki KD175 A1-A4 (USA) / 76-79
Kawasaki KE175 (USA) / 76-78,80-83
Kawasaki KV175 A1-A9 / 81-89
Malaguti 125 X3M Enduro / 07-08
Malaguti 125 X3M Motard / 07-08
Peugeot 125 XPS CT / 05-07
Rieju 125 RS2 Naked / 06-09
Rieju 125 RS2 Matrix / 06-09
Rieju 125 RS2 Pro / 07-10
Rieju 125 RS3 / 10-15
Rieju 125 RS3 Naked / 10-15
Rieju 125 SMX / 05-08
Rieju 125 Tango / 06-15
Rieju 125 Tango Pro / 07-10
Rieju 125 MRX / SMX / 05-08
Rieju 125 NKD Naked / 06-08
Honda CT110 / 79-83,86-94
Honda CT110 Trail 110 (USA) / 80
Honda CT110 (Australia) / 99-00
Beta 125 RR Enduro / 07-12
Beta 125 RR Motard / 07-12
Derbi 125 Senda SM 4T (Yamaha Motor) / 04-07
Řetězové pastorky (přední kolečka) MTZ jsou vyráběna s ohledem na dobrou kvalitu, dlouhou životnost a příznivou cenu. Použitý materiál i technologie výroby se řídí normalizovanými požadavky na kvalitní výrobek, tak aby kola MTZ byla srovnatelná s hlavními druhovýrobními značkami na trhu. Řetězové pastorky (přední kolečka) MTZ jsou plnohodnotnou náhradou za originální díl a nabízejí velmi dobrý poměr cena/výkon.
Sortiment zahrnuje:
- silniční motocykly, cestovní enduro
- offroadové motocykly (motokros, enduro)
- čtyřkolky (ATV, Quad)
Použitá speciální ocel je dále precizně tepelně zušlechtěna pod přísnou kontrolou na hodnoty, díky nimž je dosaženo skvělé kombinace pevnosti a tvrdosti.
Moderní technologie výroby umožňuje dosažení vysoké přesnosti rozměrů pro jednoduchou a rychlou montáž.
Řetězová kola MTZ jsou dostupná pro značky - Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, KTM, BMW, Aprilia, Beta, Husqvarna, Cagiva, Triumph, Hyosung, Kymco, Rieju, Bultaco, Daelim, Derbi, Ducati, Fantic, Gilera, Maico, Malaguti, Motor Hispania, MUZ, Polaris, Peugeot, CPI, Bombardier, Aeon, Adly a další ...
Motodíly od A do Z
|
MTZ Mototechnika s.r.o.Telefon: 601 303 001 / 601 303 002 601 303 003 / 601 303 004 E-mail: info@mototechnika.cz Prodejna:
U Blatenského mostu 1482 Pondělí - Pátek 8:00-12:00 / 13:00-16:00 hod. |
Informace |
O společnosti |
Zboží bylo přidáno do košíku