Motocyklové zapalovací svíčky tradičního českého výrobce BRISK (dříve PAL), jenž vyrábí zapalovací svíčky již od roku 1935, a dodává do prvovýroby BMW, Husqvarna, TM, VW, Škoda, GM, Renault, Volvo a další...
Svíčky BRISK díky použitým materiálům a technologiím nabízejí velmi dobrý výkon, prodloužený interval výměny a dlouhou životnost.
Sortiment svíček MOTO zahrnuje zapalovací svíčky pro motocykly, skútry, čtyřkolky a sněžné skútry.
Dostupné ve více variantách - BRISK Classic, BRISK Super; BRISK Silver; BRISK Platin; BRISK Premium
- rozměr klíče = 16
- rozměr závitu = M10x1
- délka závitu = 12,7mm
- varianta svíčky = Silver
- ekvivalent svíčky NGK = C6HA, C6HSA, CPR6HSA, CR6HS, CR6HSA, CR6HSB
Tato svíčka je ekvivalentní náhradou se svíčkami následujících výrobců:
Bosch 0241045001
Bosch 0242045003
Bosch U5AC
Brisk 1542
Champion RZ98C
Denso U20FS
Denso U20FS-L
Denso U20FS-U
Denso U20FSR-U
Honda 98056-56713
Honda 98056-56716
Honda 98056-56717
Honda 98056-56718
Kawasaki E92070-1114
Kawasaki E92070-1114C
Kawasaki E92070-1153
Kawasaki J4520U20FSRU
NGK 2051
NGK 2614
NGK 2983
NGK 4712
NGK 4812
NGK C6HA
NGK C6HSA
NGK CPR6HSA
NGK CR6HS
NGK CR6HSA
Torch 1137
Torch A6RTC
Torch A6TC
Torch T1136
Yamaha 90793-20132
Yamaha 94700-00256
Yamaha 94700-00282
Yamaha 94700-00372
Yamaha 94700-00841
Yamaha 94700-00850
Yamaha 94700-00850-00IV
Yamaha 94700-00879
Yamaha 94701-00256
Yamaha 94701-00282
Yamaha 94701-00372
Yamaha 94703-00214
Yamaha 94703-00256
Yamaha 94703-00282
Svíčky Brisk jsou vyrobeny z vysoce kvalitních materiálů a pomocí moderních technologií. Díky vlastnímu vývojovému oddělení výrobce monitoruje trendy vývoje v automobilovém průmyslu a vyvinul řadu jedinečných konstrukčních řešení, která jsou mezinárodně patentována. Některé řady svíček Brisk mají upravený tvar jiskřiště, poskytují vyšší výkon a dokonalejší využití energie paliva, zvyšují akceleraci:
- elektrody jsou vyráběny ze speciálních slitin a ušlechtilých kovů zajišťujících optimální požadované vlastnosti i v náročných podmínkách provozu
- izolátory jsou vyráběny z velmi kvalitní keramické hmoty s vysokým obsahem Al2O3 s vysokou izolační pevností
- BRISK vyvinul velmi kvalitní zátav, který potlačuje elektromagnetické záření a přitom odolává těm největším vibracím
- pouzdra jsou vyráběna metodou lisování za studena, čímž je dosaženo vysoké pevnosti bez přerušení toku vláken materiálu
- svíčky BRISK mají díky dokonalému tvarování špiček izolátoru požadované vlastnosti z pohledu tepelných vlastností, pevnosti a izolační pevnosti ve velmi agresivním prostředí spalovacího prostoru
Pro automobilový průmysl vyrábí BRISK kromě zapalovacích svíček, také žhavící svíčky, snímače, zapalovací elektrody, ionizační sondy a technickou keramiku.
Výroba svíček je uskutečňována v souladu s moderními systémy řízení kvality a výroby - společnost je certifikována dle norem ISO/TS16949:2002, ISO14001:2004, OHSAS 18001:2007 a ISO/TS 16949:2009.
Svíčky BRISK byly dříve prodávány pod značkou PAL, Jiskra, Brita - ochranné známky jsou chráněny mezinárodními institucemi ve většině států na celém světě.
Motocyklové zapalovací svíčky NGK jsou nejčastěji používané svíčky jak v prvovýrobě, tak i v náhradních dílech.
Většina svíček je k dispozici ve více kvalitativních variantách:
- se standardní elektrodou
- platinovou elektrodou
- iridiovou elektrodou
-rozměr klíče = 18
-rozměr závitu = M12x1,25
-délka závitu = 19mm
-varianta svíčky = Standard
Tato svíčka je ekvivalentní náhradou se svíčkami následujících výrobců:
Champion 8809
Champion OE073
Champion OE073T10
Champion RA4HC
Denso 4117
Denso 5395
Denso IXG27
Denso X27GPR-U
Denso X27GPRU
Denso 4117
Honda 98061-59616
NGK 4830
NGK je světoznámý výrobce zapalovacích svíček, žhavicích svíček, Lambda sond a krytů svíček (fajfek).
Díky pokrokové konstrukci, používání moderních technologií ve výrobě a použití kvalitních materiálů jsou nejvhodnější volbou pro dosažení maximálního výkonu a zároveň vysoké spolehlivosti.
Značka NGK je celosvětově největším dodavatelem do prvovýroby automobilů, motocyklů, vodních skútrů. Často se podílí na vývoji nejvhodnějšího řešení pro danou aplikaci již v počáteční fázi vývoje motoru společně s konstruktéry výrobce motoru, tak aby byly splněny všechny požadavky a normy a dosažena vysoká spolehlivost, účinnost a výkon za všech provozních podmínek.
Ve výrobě jsou používány nejmodernější technologie, plně automatické výrobní linky, systém řízení výrobních a kvalitativních procesů dle předních světových norem.
NGK dodává do prvovýroby například automobilek - Alfa Romeo, AMG, Audi, BMW, Daewoo, Daihatsu, Daimler Chrysler, Fiat, Ford, General Motors, Hyundai, Kia, Lanica, Land Rover, Lexus, Lotus, Maserati, Maybach, Mazda, Mercedes, Mini, Mitsubishi, Nissan, Opel, Peugeot, Renault, Rover, Saab, Smart, Suzuki, Škoda, Toyota, Volkswagen, Volvo a dalším ...
Samostatná těsnění víka spojky a těsnění víka zapalování jsou vysocekvatitní plnohodnotnou náhradou za originální těsnění
- poskytují velmi dobrou užitnou hodnotu (výhodný poměr cena/výkon)
- jsou vyráběna z jakostních materiálů dle specifikací a parametrů originálních dílů (OEM)
- přesný tvar zapezbečuje udržování stálého vnitřního tlaku, zabraňuje úniku oleje z motoru a zabraňuje vniknutí nečistot do motoru
- použité materiály pro výrobu těsnění zajišťují prodlouženou životnost a disponují perfektní stálostí tvaru s velmi dobrými těsnící a tepelnými vlastnostmi
- těsnění je připraveno pro model a rok výroby motocyklu uvedený v popisu, pro který disponuje vhodnými otvory pro průchod čepů, šroubů, svorníků a je připraveno pro okamžitou montáž
Upozornění: těsnění je určeno pro daný model a rok výroby - kontrola obsahu viz. fotografie
Všechna těsnění vnějšího víka spojky, těsnění vnitřního víka spojky a těsnění víka zapalování jsou vyráběna dle rozměrů podle originálního dílu. Použitý materiál zajišťuje prodlouženou životnost, preventivní ochranu před únikem oleje a odolnost proti vysokým teplotám.
Toto těsnění nahrazuje originální díl:
Yamaha 3JP-15462-01
Yamaha 3JP-15462-00
Yamaha 26H-15462-00
Těsnění od italského výrobce Centauro, který dodává do prvovýroby motocyklů (téměř všech italských značek i KTM a dalším evropským výrobcům) jsou vysocekvatitní plnohodnotnou náhradou za originální těsnění, neboť jsou vyráběna ve vysoce kvalitním zpracování, z nejjakostnějších materiálů a dle přesných specifikací a parametrů originálních dílů (OEM).
Samostatná těsnění víka spojky a těsnění víka zapalování jsou vysocekvatitní plnohodnotnou náhradou za originální těsnění
- poskytují velmi dobrou užitnou hodnotu (výhodný poměr cena/výkon)
- jsou vyráběna z jakostních materiálů dle specifikací a parametrů originálních dílů (OEM)
- přesný tvar zapezbečuje udržování stálého vnitřního tlaku, zabraňuje úniku oleje z motoru a zabraňuje vniknutí nečistot do motoru
- použité materiály pro výrobu těsnění zajišťují prodlouženou životnost a disponují perfektní stálostí tvaru s velmi dobrými těsnící a tepelnými vlastnostmi
- těsnění je připraveno pro model a rok výroby motocyklu uvedený v popisu, pro který disponuje vhodnými otvory pro průchod čepů, šroubů, svorníků a je připraveno pro okamžitou montáž
Upozornění: těsnění je určeno pro daný model a rok výroby - kontrola obsahu viz. fotografie
Všechna těsnění vnějšího víka spojky, těsnění vnitřního víka spojky a těsnění víka zapalování jsou vyráběna dle rozměrů podle originálního dílu. Použitý materiál zajišťuje prodlouženou životnost, preventivní ochranu před únikem oleje a odolnost proti vysokým teplotám.
Toto těsnění nahrazuje originální díl:
Kawasaki 11061-0165
Těsnění od italského výrobce Centauro, který dodává do prvovýroby motocyklů (téměř všech italských značek i KTM a dalším evropským výrobcům) jsou vysocekvatitní plnohodnotnou náhradou za originální těsnění, neboť jsou vyráběna ve vysoce kvalitním zpracování, z nejjakostnějších materiálů a dle přesných specifikací a parametrů originálních dílů (OEM).
Vhodné pro motocykly:
Kawasaki ER-6N / 06-16
Kawasaki ER-6F / 06-16
Kawasaki EX650 Ninja / 11-23
Kawasaki Versys 650 / 07-23
Kawasaki Vulcan 650 / 15-23
Kawasaki Z650 / 17-23
Těsnicí kroužek / simerink vnitřní cartridge přední vidlice Showa
Originální náhradní díl zadního tlumiče (pérování) od japonského výrobce SHOWA
Jedná se originální díl přímo od výrobce Showa, který je plnohodnotnou náhradou za originální díl (OEM Replacement), protože shodný díl je osazován v prvovýrobě.
Použitý materiál, povrchová úprava, parametry a výrobní tolerance jsou naprosto přesné s těmi, které byly konstrukčně navrženy při vývoji celého tlumiče.
Rozměry:
- vnitřní průměr: 12mm
- vnější průměr: 25mm
- výška: 6mm
Výrobce Showa je významným a renomovaným dodavatelem pro automobilový průmysl (včetně všech hlavních výrobců motocyklů, a to nejen japonských značek), a řadí se mezi světovou špičku. Značka Showa byla založena v roce 1938 jako dodavatel součástí pro letecký průmysl Showa Aircraft Precision Works. Velký rozsah výroby zaujímá spolupráce se značkou Hodna, se kterou značka Showa spolupracovala již před rokem 1950. Od roku 1962 je Showa rovněž dodavatel pro Harley-Davidson.
Společnost Showa Corp vyrábí tlumiče pérování, systémy řízení, diferenciály, vrtulové hřídele, plynové pružiny, čerpadla s plynule měnitelným převodem pro automobily a také systémy pohonu a přední vidlice a zadní tlumiče pro motocykly. Motocyklové a hydraulické komponenty jsou největším segmentem v sortimentu
Zrcátko zpětné se závitem M10
- držák/nožička zrcátka z kovu
Možnost použití jako univerzální zpětné zrcátko pro všechny motocykly, čtyřkokly a skútry.
Balení: 1 kus
Motocyklové rukojeti Progrip v jednovrstvém provedení určené pro závodní použití silničních motocyklů.
GP Racing profesionální rukojeti ze speciálního materiálu, který díky "přilnavému" povrchu umožňuje jezdci perfektní uchopení. Jedná se o velmi oblíbené rukojeti mezi jezdci MotoGP a SBK - poskytují vysoký komfort řízení.
- jednovrstvé (SINGLE Layer)
- průměr - 22 / 25mm
- délka - 118mm
- tvrdost materiálu - SH 35 MEDIUM
- provedení Extra Slim & Short včetně drážek pro zajištění drátem
Značka Progrip nabízí široký sortiment rukojetí pro off-roadové motocykly, silniční motocykly, skútry, čtyřkolky, vodní skútry, sněžné skútry a jízdní kola.
Pro každou aplikaci je možnost výběru z několika modelů (designů), různých kvalitativních provedení (1-vrstvé / 2-vrstvé / 3-vrstvé) a také různých délek (sortiment zahrnuje více jak 100 modelů).
Všechny rukojeti jsou vyráběny v Itálii již od roku 1925, kdy se nejprve vyráběli z buvolích rohů. Kolem roku 1945 se začali rukojet vyrábět z plastů a denní produkce byla kolem 1.000ks. Nyní se rukojeti Progrip výrábí pomocí nejmodernějších technologií z kvalitních, nezávadných a normalizovaných materiálů a denní produkce převyšuje 100.000ks.
Rukojeti značky Progrip používali a používají jezdci nejvyšší světové úrovně:
MotoGP - Marc Marquez, Loris Capirossi, Cal Crutchlow, Toni Elias, Stefan Bradl, Esteve Rabat, Colin Edwards, Karel Abraham a další ...
MXGP - Antonio Cairoli, Tim Gajser, Romain Febvre, Max Nagl, Tanel Leok, Max Anstie, Christophe Pourcel, Jeremy van Horebeek, David Philippaerts a mnoho dalších ...
Enduro - Matthew Phillips, Juha Ahola, Alex Salvini, Matti Seistola, Oscar Polli, Franco Picco, Danny La Porte a další.
PROGRIP = Comfort and technology for your hands!
Motocyklové rukojeti Progrip v jednovrstvém provedení určené pro silniční motocykly.
Jednovrstvá kontrukce nabízí zvýšenou životnost, ale také pohodlný středně měkký úchop pro použití v běžném silničním provozu. Univerzální kvalitní rukojeti pro každodenní použití a rekreační jízdu.
- jednovrstvé (SINGLE Layer)
- průměr - 22 / 25mm
- délka - 125mm
- tvrdost materiálu - SH 35 MEDIUM
Značka Progrip nabízí široký sortiment rukojetí pro off-roadové motocykly, silniční motocykly, skútry, čtyřkolky, vodní skútry, sněžné skútry a jízdní kola.
Pro každou aplikaci je možnost výběru z několika modelů (designů), různých kvalitativních provedení (1-vrstvé / 2-vrstvé / 3-vrstvé) a také různých délek (sortiment zahrnuje více jak 100 modelů).
Všechny rukojeti jsou vyráběny v Itálii již od roku 1925, kdy se nejprve vyráběli z buvolích rohů. Kolem roku 1945 se začali rukojet vyrábět z plastů a denní produkce byla kolem 1.000ks. Nyní se rukojeti Progrip výrábí pomocí nejmodernějších technologií z kvalitních, nezávadných a normalizovaných materiálů a denní produkce převyšuje 100.000ks.
Rukojeti značky Progrip používali a používají jezdci nejvyšší světové úrovně:
MotoGP - Marc Marquez, Loris Capirossi, Cal Crutchlow, Toni Elias, Stefan Bradl, Esteve Rabat, Colin Edwards, Karel Abraham a další ...
MXGP - Antonio Cairoli, Tim Gajser, Romain Febvre, Max Nagl, Tanel Leok, Max Anstie, Christophe Pourcel, Jeremy van Horebeek, David Philippaerts a mnoho dalších ...
Enduro - Matthew Phillips, Juha Ahola, Alex Salvini, Matti Seistola, Oscar Polli, Franco Picco, Danny La Porte a další.
PROGRIP = Comfort and technology for your hands!
Motocyklové rukojeti Progrip v jednovrstvém provedení určené pro závodní použití silničních motocyklů.
GP Racing profesionální rukojeti ze speciálního materiálu (materiál RACE), který díky "přilnavému" povrchu umožňuje jezdci perfektní uchopení. Jedná se o velmi oblíbené rukojeti mezi jezdci MotoGP a SBK - poskytují vysoký komfort řízení.
- jednovrstvé (SINGLE Layer)
- průměr - 22 / 25mm
- délka - 122mm
- tvrdost materiálu - HARD
- provedení Open End včetně drážek pro zajištění drátem
Značka Progrip nabízí široký sortiment rukojetí pro off-roadové motocykly, silniční motocykly, skútry, čtyřkolky, vodní skútry, sněžné skútry a jízdní kola.
Pro každou aplikaci je možnost výběru z několika modelů (designů), různých kvalitativních provedení (1-vrstvé / 2-vrstvé / 3-vrstvé) a také různých délek (sortiment zahrnuje více jak 100 modelů).
Všechny rukojeti jsou vyráběny v Itálii již od roku 1925, kdy se nejprve vyráběli z buvolích rohů. Kolem roku 1945 se začali rukojet vyrábět z plastů a denní produkce byla kolem 1.000ks. Nyní se rukojeti Progrip výrábí pomocí nejmodernějších technologií z kvalitních, nezávadných a normalizovaných materiálů a denní produkce převyšuje 100.000ks.
Rukojeti značky Progrip používali a používají jezdci nejvyšší světové úrovně:
MotoGP - Marc Marquez, Loris Capirossi, Cal Crutchlow, Toni Elias, Stefan Bradl, Esteve Rabat, Colin Edwards, Karel Abraham a další ...
MXGP - Antonio Cairoli, Tim Gajser, Romain Febvre, Max Nagl, Tanel Leok, Max Anstie, Christophe Pourcel, Jeremy van Horebeek, David Philippaerts a mnoho dalších ...
Enduro - Matthew Phillips, Juha Ahola, Alex Salvini, Matti Seistola, Oscar Polli, Franco Picco, Danny La Porte a další.
PROGRIP = Comfort and technology for your hands!
Brzdové destičky MTZ ve směsi "Standard" nabízející velmi dobrý poměr "cena/výkon" (příznivá cena; dobrý brzdný účinek; adekvátní životnost standardnímu použití; šetrné k brzdovému kotouči).
Jedná se o standardní organickou směs poslední generace, která je určena pro všechny motocykly používané v běžném silničním provozu, které byly v prvovýrobě osazeny destičkami s organickou směsí.
Vhodná rovněž pro hobby použití offroadových motocyklů (motokros, enduro) a čtyřkolek za suchých podmínek.
Sortiment zahrnuje brzdové destičky pro
- silniční motocykly
- offroadové motocykly (motokros, enduro)
- skútry (včetně maxi-skútrů)
- čtyřkolky (ATV/Quad).
od evropských, japonských, asijských i amerických výrobců.
Tyto brzdové destičky (brzdové obložení) nahrazují originální destičky (originální kód OEM):
Jawa 63941054
Tyto brzdové destičky jsou shodné s brzdovými destičkami následujících výrobců:
Goldfren GF097
Delta Braking DB9002
EBC FA198
SBS 699
TRW MCB676
Lucas MCB676
Diafrikt JAWA350
Zajíždění: Nové brzdové obložení (například i s novými brzdovými kotouči) je nutno správným způsobem zajet, aby byla zaručena dlouhá životnost a správný brzdný účinek (je potřeba minimálně 80% kontaktní plocha mezi destičkami a kotoučem). Během zajíždění je důležité se vyvarovat vysokým rychlostem, které vyžadují silné a prudké brzdění.
Brzdové desky je nutno vyměnit, jakmile jejich tloušťka klesne pod doporučený parametr (MIN.TH.) - viz. manuál výrobce motocyklu. Při výměně brzdových destiček je vždy doporučeno provést opravu brzdového třmenu, který bývá často zanesen nečistotami a nefunguje správně. Navíc je doporučeno provést kontrolu brzdového systému včetně kontroly množství brzdové kapaliny či její výměnu.
Upozornění: životnost brzdových destiček a funkčnost brzd jsou plně závislé na typu a směsi brzdových destiček, na stylu jízdy a na podmínkách použití. Při výběru brzdových destiček je nezbytně nutné zohlednit a přizpůsobit výběr brzdových destiček ve směsi, která odpovídá podmínkám a účelu použití (např. brzdové destičky pro jízdu na okruhu nejsou zcela vhodné pro běžný silniční provoz a navíc znatelně zkrátí životnost brzdových kotoučů)!
Vhodné pro:
(přední)
ČZ Cagiva Roadster 125
ČZ180
Jawa 350/639
Jawa 350/640
JAWA 125 Chopper
JAWA 350
JAWA 350 Californian
JAWA 350 Chopper
JAWA 350 Classic
JAWA 350 Tramp
Fajfka/Botka od japonského výrobce NGK pro zapalovací svíčku
- úhel: 90°
- pro průměr svíčky: 14mm
- odpor: 5kOhm
- provedení: pro svíčku s koncovkou/kloboučkem
- provedení: silikonová/gumová
Fajfky/botky NGK disponují odrušovacími rezistory, které potlačují různé rušivé frekvence v celkovém rozsahu a zabraňují jejich šíření, čímž nedochází k negativnímu ovlivnění nebo narušení vlastností motoru (dokonalého stavu může být dosaženo použitím odrušených zapalovacích svíček).
NGK je světoznámý výrobce zapalovacích svíček, žhavicích svíček, Lambda sond a krytů svíček (fajfek).
Ve výrobě jsou používány nejmodernější technologie, plně automatické výrobní linky, systém řízení výrobních a kvalitativních procesů dle předních světových norem.
Značka NGK dodává do prvovýroby například automobilek - Alfa Romeo, AMG, Audi, BMW, Daewoo, Daihatsu, Daimler Chrysler, Fiat, Ford, General Motors, Hyundai, Kia, Lanica, Land Rover, Lexus, Lotus, Maserati, Maybach, Mazda, Mercedes, Mini, Mitsubishi, Nissan, Opel, Peugeot, Renault, Rover, Saab, Smart, Suzuki, Škoda, Toyota, Volkswagen, Volvo a dalším ...
Fajfka/Botka od japonského výrobce NGK pro zapalovací svíčku
- úhel: 90°
- pro průměr svíčky: 14mm
- odpor: 5kOhm
- provedení: pro svíčku s koncovkou/kloboučkem
- provedení: silikonová/gumová
Fajfky/botky NGK disponují odrušovacími rezistory, které potlačují různé rušivé frekvence v celkovém rozsahu a zabraňují jejich šíření, čímž nedochází k negativnímu ovlivnění nebo narušení vlastností motoru (dokonalého stavu může být dosaženo použitím odrušených zapalovacích svíček).
NGK je světoznámý výrobce zapalovacích svíček, žhavicích svíček, Lambda sond a krytů svíček (fajfek).
Ve výrobě jsou používány nejmodernější technologie, plně automatické výrobní linky, systém řízení výrobních a kvalitativních procesů dle předních světových norem.
Značka NGK dodává do prvovýroby například automobilek - Alfa Romeo, AMG, Audi, BMW, Daewoo, Daihatsu, Daimler Chrysler, Fiat, Ford, General Motors, Hyundai, Kia, Lanica, Land Rover, Lexus, Lotus, Maserati, Maybach, Mazda, Mercedes, Mini, Mitsubishi, Nissan, Opel, Peugeot, Renault, Rover, Saab, Smart, Suzuki, Škoda, Toyota, Volkswagen, Volvo a dalším ...
Olejové filtry Hiflo Filtro nabízí stejnou nebo vyšší úroveň výkonu ve srovnání s originálním filtrem. Jedná se vysoce kvalitní olejové filtry, které nabízejí výbornou ochranu motoru a to nejen díky dokonalé selekci drobných nečistot od cirkulujícího oleje.
Hlavní přednosti:
- vyráběny z vysoce kvalitních materiálů
- dokonalá kontrola kvality výroby (16 kontrol)
- plnohodnotná náhrada za originální filtr
- vysoká užitná hodnota (poměr kvalita/ cena)
- moderní konstrukce pro hladký průtok oleje
- excelentní filtrační vlastnosti pro dokonalou ochranu
Tento filtr oleje nahrazuje originální díl (OEM code):
Bimota 090549960
Ducati 44440034A
Ducati 44440035A
Ducati 44440038A
Ducati 44440171A
Ducati 44440037A
Ducati 44440039A
Ducati 44440031C
Cagiva 44440034A
Norton 06-3371
Olejové filtry Hiflo Filtro jsou vyráběny v továrně Thai Yang Kitpaisan, která byla založena v roce 1955 a vyrábí filtry pro prvovýrobu motorového průmyslu od roku 1963. Díky více než 40-ti letým zkušenostem, neustálému vývoji a moderním výrobním zařízením dnes vyrábí vysoce kvalitní filtry pro všechny druhy použití.
Technologie výroby je založena na dokonalém systému kontroly kvality, aby bylo dosaženo téměř nulové tolerance zmetkovosti. Během celého výrobního procesu projde každý olejový filtr 16 samostatnými kontrolami kvality než opustí továrnu. Celý výrobní proces podléhá kvalitativním normám a auditům (ISO), a to včetně kontroly surovin, kontroly kvality, kontroly výroby, apod.
Pro dosažení a zabezpečení vysoké kvality jsou používány pouze materiály nejvyšší jakosti od světoznámých výrobců:
- ocel od Toyota Tsusho a NKK (Japonsko)
- lepidla od Henkel (Německo)
- papír od Ahlstrom Filtration (Finsko), Hollingsworth & Vose (USA) a AWA Paper (Japonsko)
Značka Hiflo Filtro získala prestižní akreditaci „TÜV Approved" a to jako první značka olejového filtru v motocyklovém, nebo automobilovém sektoru. Dále úspěšně splnila certifikaci kvality ISO 9002.
Vhodné pro motocykly:
Bimota 750 DB1,S,SR / 85-89
Bimota 851 Tesi 1D / 90-91
Bimota 900 DB2 / SR / 92-98
Bimota 900 DB3 / 95-99
Bimota 900 DB4 / 99-02
Bimota 900 Tesi 1D / 92-96
Bimota 1000 DB5 S,R / 05-15
Bimota 1000 DB6 Delirio / 06-15
Bimota 1000 Tesi 3D / Naked / 07-15
Bimota 1078 DB10 Bimotard / 11-15
Bimota 1078 RE / 11-15
Bimota 1078 DBX / 12-15
Bimota 1098 DB7 / 08-14
Bimota 1100 SB6 / R / 94-99
Bimota 1198 DB8 / 12-15
Bimota 1198 DB9 Brivido / 11-15
Bimota 1198 DB11,VLX / 12-14
Bimota 1200 DB12 Tourist / 12-14
Cagiva 350 Alazzurra TL,GT
Cagiva 650 Alazzurra Sports / 82-88
Cagiva 750 Elefant / Lucky Explorer / 93-97
Cagiva 900 Elefant / Lucky Explorer / 90-97
Cagiva 900 Grand Canyon / 90-92
Gilera 125 Arcore
Gilera 150 Arcore
Ducati 350 Pantah
Ducati 350F3
Ducati 350 Indiana
Ducati 400SS Junior Super Sport / 92-94
Ducati 400 Monster / 01-08
Ducati 400 Scrambler Sixty2 / 16
Ducati 600 Monster / 93-01
Ducati 600SL Pantah Sports / 81-85
Ducati 600SS / 93-98
Ducati 620 Monster / 02-06
Ducati 620 Multistrada / 06-
Ducati 620 Sport / 03
Ducati 650 Indiana Custom / 86-88
Ducati 659 Monster / 11-14
Ducati 695 Monster / 07-08
Ducati 696 Monster / 09-14
Ducati 748 Biposto / 95-99
Ducati 748SP / 94-98
Ducati 748SPS / 99
Ducati 748 / 01-03
Ducati 748 R,S / 00-02
Ducati 749 / 03-06
Ducati 749R / 04-06
Ducati 749S / 03-06
Ducati 750 F1 MKII / 85-87
Ducati 750 Paso / 86-90
Ducati 750 Sport / 88-90
Ducati 750 Sport / 01-02
Ducati 750SS / 91-02
Ducati 750 Indiana Custom / 87-88
Ducati 750 Monster / 96-02
Ducati 795 Monster / 12-15
Ducati 796 Monster / 11-17
Ducati 797 Monster / 18-20
Ducati 796 Hypermotard / 10-12
Ducati 800 Monster / 03-07
Ducati 800 Scrambler / 15-21
Ducati 800 Sport / 03
Ducati 800 SS / 03-07
Ducati 821 Hypermotard / 13-18
Ducati 821 Hyperstrada / 13-18
Ducati 821 Monster / Dark / Stripe / 14-20
Ducati 848 / 08-10
Ducati 848 Evo / 11-13
Ducati 848 Streetfighter / 12-16
Ducati 851 Strada / 89-92
Ducati 888 Strada / 92-94
Ducati 900 Monster / 93-02
Ducati 900 MH / 01
Ducati 900 S2 / 79-85
Ducati 900 Sport / 02
Ducati 900 Super Sport / 90-02
Ducati 900 Super Light / 92-97
Ducati 900 FE / 98
Ducati 906 Paso Sports / 88-91
Ducati 907 I.E. / 90-93
Ducati 916 Monster S4 / 01-03
Ducati 916 Strada/Biposto/SP / 93-98
Ducati 916 SPS / 93
Ducati 916 Senna / 96-98
Ducati 916 SPS Fogarty Replica / 99
Ducati 916 ST4 / 99-03
Ducati 937 Monster / 21-22
Ducati 939 Hypermotard / 16-19
Ducati 939 Hyperstrada / 16-18
Ducati 939 Supersport / 17-20
Ducati 944 ST2 / 97-03
Ducati 950 Hypermotord / 19-21
Ducati 950 Multistrada / 18-21
Ducati 989 Desmosedici RR / 08
Ducati 992 S2R 1000 / 06
Ducati 992 ST3 / 04-07
Ducati 996 Biposto / 99
Ducati 996 Monster S4R / 04-06
Ducati 996 SPS / 99
Ducati 996 / 00-01
Ducati 996R / 01
Ducati 996S / 01
Ducati 996 Sport Touring 4S / 01
Ducati 996 ST4 S / 02-05
Ducati 998 / 02-03
Ducati 998 R,S / 02
Ducati 998 Monster S4R Testastretta / 07-08
Ducati 999 / 03-06
Ducati 999 R,S / 03-06
Ducati 1000DS / 04-06
Ducati 1000DS S / 05-06
Ducati 1000GT Sportclassic / 07-10
Ducati 1000GT Sportclassic Touring / 09
Ducati 1000 Monster i.e. / 03-05
Ducati 1000 S Monster i.e. / 04-05
Ducati 1000 Monster S2R / 07-08
Ducati 1000 SS / 03-05
Ducati 1000 Sport / 06
Ducati 1000 Sport S / 07-09
Ducati 1000 Sport Biposto / 07-08
Ducati 1000 Sport Monoposto (Japan Only) / 07
Ducati 1000 Smart / 06
Ducati 1098 07-08
Ducati 1098 R, S / 07-08
Ducati 1099 Streetfighter, S / 09-13
Ducati 1100 Monster / 08-13
Ducati 1100 Monster Diesel / 13-14
Ducati 1100 Multistrada / 07-09
Ducati 1100 Hypermotard / 08-12
Ducati 1100 Scrambler / 19-21
Ducati 1198 / 09-10
Ducati 1198R / 09-10
Ducati 1198S / 09-10
Ducati 1198SP / 11
Ducati 1198 Diavel / 11-18
Ducati 1200 Monster / 14-20
Ducati 1200 Multistrada / 10-18
Ducati 1260 Multistrada 18-20
Ducati 1260 X-Diavel / 16-21
Ducati 1262 Xdiavel / 16-21
Olejové filtry Hiflo Filtro nabízí stejnou nebo vyšší úroveň výkonu ve srovnání s originálním filtrem. Jedná se vysoce kvalitní olejové filtry, které nabízejí výbornou ochranu motoru a to nejen díky dokonalé selekci drobných nečistot od cirkulujícího oleje.
Hlavní přednosti:
- vyráběny z vysoce kvalitních materiálů
- dokonalá kontrola kvality výroby (16 kontrol)
- plnohodnotná náhrada za originální filtr
- vysoká užitná hodnota (poměr kvalita/ cena)
- moderní konstrukce pro hladký průtok oleje
- excelentní filtrační vlastnosti pro dokonalou ochranu
Nahrazuje originální čísla (OEM code):
Buell 63806-00Y
CF Moto CF188-011300
CF Moto 0700-070200
CF Moto 0180-011300-0B00
Olejové filtry Hiflo Filtro jsou vyráběny v továrně Thai Yang Kitpaisan, která byla založena v roce 1955 a vyrábí filtry pro prvovýrobu motorového průmyslu od roku 1963. Díky více než 40-ti letým zkušenostem, neustálému vývoji a moderním výrobním zařízením dnes vyrábí vysoce kvalitní filtry pro všechny druhy použití.
Technologie výroby je založena na dokonalém systému kontroly kvality, aby bylo dosaženo téměř nulové tolerance zmetkovosti. Během celého výrobního procesu projde každý olejový filtr 16 samostatnými kontrolami kvality než opustí továrnu. Celý výrobní proces podléhá kvalitativním normám a auditům (ISO), a to včetně kontroly surovin, kontroly kvality, kontroly výroby, apod.
Pro dosažení a zabezpečení vysoké kvality jsou používány pouze materiály nejvyšší jakosti od světoznámých výrobců:
- ocel od Toyota Tsusho a NKK (Japonsko)
- lepidla od Henkel (Německo)
- papír od Ahlstrom Filtration (Finsko), Hollingsworth & Vose (USA) a AWA Paper (Japonsko)
Značka Hiflo Filtro získala prestižní akreditaci „TÜV Approved" a to jako první značka olejového filtru v motocyklovém, nebo automobilovém sektoru. Dále úspěšně splnila certifikaci kvality ISO 9002.
Vhodné pro motocykly:
Buell 500 Blast / 02-09
Buell 900 Firebolt XB9R / 02-07
Buell 900 Lightning XB9S / 03-04
Buell 900 Lightning CityX XB9SX / 05-10
Buell 1200 Firebolt XB12 R / 04-10
Buell 1200 Lightning XB12 S / 04-08
Buell 1200 Lightning CityX XB12SX / 10
Buell 1200 Lightning Long XB12SS / 06-10
Buell 1200 Lightning XB12 SCG / 05-10
Buell 1200 Lightning XB12 STT / 08
Buell 1200 Ulysses XB12 X / 06-10
Buell 1200 Ulysses XB12 XT / 09-10
Buell 1200 Ulysses Police XB12 XP / 09-10
CF Moto 650 MT
CF Moto 650 NK
CF Moto 650 GT
CF Moto 450 SR
Olejové filtry Hiflo Filtro nabízí stejnou nebo vyšší úroveň výkonu ve srovnání s originálním filtrem. Jedná se vysoce kvalitní olejové filtry, které nabízejí výbornou ochranu motoru a to nejen díky dokonalé selekci drobných nečistot od cirkulujícího oleje.
Hlavní přednosti:
- vyráběny z vysoce kvalitních materiálů
- dokonalá kontrola kvality výroby (16 kontrol)
- plnohodnotná náhrada za originální filtr
- vysoká užitná hodnota (poměr kvalita/ cena)
- moderní konstrukce pro hladký průtok oleje
- excelentní filtrační vlastnosti pro dokonalou ochranu
Nahrazuje originální čísla (OEM code):
Multi 0812-130
Nissan 3R0-07615-0
Nissan 3R0076150
Polaris 2520799
Polaris 3089996
Tohatsu 37-3R0076150
Olejové filtry Hiflo Filtro jsou vyráběny v továrně Thai Yang Kitpaisan, která byla založena v roce 1955 a vyrábí filtry pro prvovýrobu motorového průmyslu od roku 1963. Díky více než 40-ti letým zkušenostem, neustálému vývoji a moderním výrobním zařízením dnes vyrábí vysoce kvalitní filtry pro všechny druhy použití.
Technologie výroby je založena na dokonalém systému kontroly kvality, aby bylo dosaženo téměř nulové tolerance zmetkovosti. Během celého výrobního procesu projde každý olejový filtr 16 samostatnými kontrolami kvality než opustí továrnu. Celý výrobní proces podléhá kvalitativním normám a auditům (ISO), a to včetně kontroly surovin, kontroly kvality, kontroly výroby, apod.
Pro dosažení a zabezpečení vysoké kvality jsou používány pouze materiály nejvyšší jakosti od světoznámých výrobců:
- ocel od Toyota Tsusho a NKK (Japonsko)
- lepidla od Henkel (Německo)
- papír od Ahlstrom Filtration (Finsko), Hollingsworth & Vose (USA) a AWA Paper (Japonsko)
Značka Hiflo Filtro získala prestižní akreditaci „TÜV Approved" a to jako první značka olejového filtru v motocyklovém, nebo automobilovém sektoru. Dále úspěšně splnila certifikaci kvality ISO 9002.
Vhodné pro motocykly:
Indian Scout / 15-25
Indian Scout Sixty / 17-25
Indian Scout Bobber / 18-25
Indian Scout Rogue / 22-25
Indian Scout Super / 25
Indian Scout Sport Sixty / 25
Indian Scout 101 / 25
ArcticCat Wildcat XX / 18-27
Arctic Cat Wildcat XT / 18-24
Nissan NSF15
Nissan NSF20
Nissan NSF25
Nissan NSF30
Polaris 330 Trail Blazer / 12-13
Polaris 330 Trail Boss / 12-13
Polaris 400 Hawkeye HO 2x4 / 12-14
Polaris 400 Sportsman H.O. 4x4 / 12-14
Polaris 450 Sportsman H.O. / 18-19
Polaris 450 Sportsman H.O. Utility Edition / 18-21
Polaris 450 Sportsman HD 2x4 / 19-21
Polaris 500 Scrambler 4x4 / 12
Polaris 500 Sportsman HO / 12-13
Polaris 500 Sportsman Forest / Forest Tractor / 12-14
Polaris 500 Sportsman EFI Touring H.O. / 12-13
Polaris 550 Sportsman EFI / 11-14
Polaris 550 Sportsman EFI EPS / 11-14
Polaris 550 Sportsman Forest / 12-14
Polaris 550 Sportsman Touring EFI EPS / 11-14
Polaris 550 Sportsman X2 EFI / 11-13
Polaris 550 Sportsman X2 EFI INLT / EPS / LE UE / 14
Polaris 550 Sportsman XP EFI / 09-10
Polaris 550 Sportsman XP EFI LE Browning / EPS / 09-11
Polaris 550 Sportsman XP EFI w/EPS / 09-10
Polaris 550 Sportsman XP Touring EPS / 12
Polaris 550 Sportsman XP EPS HD INTL / 14
Polaris 570 Sportsman EFI / 14-20
Polaris 570 Sportsman EFI EPS / 14-20
Polaris 570 Sportsman Forest / 14-16
Polaris 570 Sportsman Forest EFI EPS / 14-16
Polaris 570 Sportsman EFI HD / 14-16
Polaris 570 Sportsman SP MD / 16-18
Polaris 570 Sportsman SP Touring / 16-19
Polaris 570 Sportsman EFI UTE HD / MD EPS / EUN / SP / Zug / 14-19
Polaris 570 Sportsman EFI X2 EPS / 16
Polaris 570 Sportsman Touring EFI / EPS / 14-20
Polaris 570 Sportsman Touring EFI INTL / 14-16
Polaris 570 Sportsman Touring Tractor EFI / 16
Polaris 570 Sportsman 6x6 / 18-21
Polaris 570 TR / 15
Polaris 850 Scrambler / 16-18
Polaris 850 Scrambler 48 / 19-21
Polaris 850 Sportsman X2 EFI LE / 11
Polaris 850 Sportsman XP EFI / 11
Polaris 850 Sportsman XP EFI EPS / 09-11
Polaris 850 Sportsman XP EFI LE Browning / 09-10
Polaris 850 Sportsman XP EFI LE Browning EPS / 11
Polaris 850 Sportsman XP EFI LE Nuclear Sunset / 09
Polaris 850 Sportsman XP EFI LE Orange Madness EPS / 11
Polaris 850 Sportsman XP H.O. / 12-13
Polaris 850 Sportsman XP H.O. EPS / 12-15
Polaris 850 Sportsman XP H.O. EPS LE / 13
Polaris 850 Sportsman Forest / 14-15
Polaris 850 Sportsman SP / 16-20
Polaris 850 Sportsman SP 48 / 19-21
Polaris 850 Sportsman High Lifter Edition / 18-21
Polaris 850 Sportsman Touring EFI EPS / 11
Polaris 850 Sportsman Touring EFI LE Super Graphite EPS / 11
Polaris 850 Sportsman Touring H.O. EPS / 12-15
Polaris 850 Sportsman Touring H.O. EPS LE / 13
Polaris 850 Sportsman Touring SP / 18-21
Polaris 850 Sportsman WV / 14
Polaris 1000 Scrambler HP H.O. EPS / 14-15
Polaris 1000 Scrambler HP H.O. EPS INTL / 14-15
Polaris 1000 Scrambler XP / 16-21
Polaris 1000 Scrambler XP Tractor / 19
Polaris 1000 Scrambler XP Zug / 19
Polaris 1000 Sportsman Touring XP / 18
Polaris 1000 Sportsman Touring / 16
Polaris 1000 Sportsman HL / 16
Polaris 1000 Sportsman XP / 16-19
Polaris 1000 Sportsman XP 48 / 19
Polaris 1000 Sportsman XP Hunter / 18-21
Polaris 1000 Sportsman XP High Lifting / 18-21
Polaris 1000 Sportsman XP Tractor / 19-21
Polaris 1000 Sportsman XP Zug / 19-21
Polaris 1000 Sportsman Touring Tractor / 19-21
Polaris 1000 Sportsman Touring XP / 19-21
Polaris 900 Ranger RZR XP / 11-19
Polaris 925 RZR XP Turbo / 19-21
Polaris 925 RZR XP Pro / 19-21
Polaris 925 RZR XP Velocity / 19-21
Tohatsu MFS15
Tohatsu MFS20
Tohatsu MFS25
Tohatsu MFS30
Olejové filtry Hiflo Filtro nabízí stejnou nebo vyšší úroveň výkonu ve srovnání s originálním filtrem. Jedná se vysoce kvalitní olejové filtry, které nabízejí výbornou ochranu motoru a to nejen díky dokonalé selekci drobných nečistot od cirkulujícího oleje.
Hlavní přednosti:
- vyráběny z vysoce kvalitních materiálů
- dokonalá kontrola kvality výroby (16 kontrol)
- plnohodnotná náhrada za originální filtr
- vysoká užitná hodnota (poměr kvalita/ cena)
- moderní konstrukce pro hladký průtok oleje
- excelentní filtrační vlastnosti pro dokonalou ochranu
Nahrazuje originální čísla (OEM code):
Moto Guzzi 14153000
Olejové filtry Hiflo Filtro jsou vyráběny v továrně Thai Yang Kitpaisan, která byla založena v roce 1955 a vyrábí filtry pro prvovýrobu motorového průmyslu od roku 1963. Díky více než 40-ti letým zkušenostem, neustálému vývoji a moderním výrobním zařízením dnes vyrábí vysoce kvalitní filtry pro všechny druhy použití.
Technologie výroby je založena na dokonalém systému kontroly kvality, aby bylo dosaženo téměř nulové tolerance zmetkovosti. Během celého výrobního procesu projde každý olejový filtr 16 samostatnými kontrolami kvality než opustí továrnu. Celý výrobní proces podléhá kvalitativním normám a auditům (ISO), a to včetně kontroly surovin, kontroly kvality, kontroly výroby, apod.
Pro dosažení a zabezpečení vysoké kvality jsou používány pouze materiály nejvyšší jakosti od světoznámých výrobců:
- ocel od Toyota Tsusho a NKK (Japonsko)
- lepidla od Henkel (Německo)
- papír od Ahlstrom Filtration (Finsko), Hollingsworth & Vose (USA) a AWA Paper (Japonsko)
Značka Hiflo Filtro získala prestižní akreditaci „TÜV Approved" a to jako první značka olejového filtru v motocyklovém, nebo automobilovém sektoru. Dále úspěšně splnila certifikaci kvality ISO 9002.
Vhodné pro motocykly:
Benelli 250 Quattro / 254 / Sport (4 Cylinder 4T) / 77-84
Benelli 304cc (4 Cylinder 4T) / 84-89
Benelli 125cc 2 Cylinder 4T / 82-95
Moto Guzzi 125 2C 4T / 79-81
Moto Guzzi 250 Quattro / 254 / Sport / 304 4T
Moto Guzzi 750 S3 / 75-
Moto Guzzi 850 Le Mans I,II,III / 75-83
Moto Guzzi 850 T3,T4,T5 / 75-88
Moto Guzzi 850 T3 California / 75-83
Moto Guzzi 1000 California II / 82-86
Moto Guzzi 1000 California III / 87-93
Moto Guzzi 1000 California III ie / 90-93
Moto Guzzi 1000 Daytona ie Bip. / 93
Moto Guzzi 1000 Daytona ie Monop. / 92-93
Moto Guzzi 1000 Le Mans IV / 84-87
Moto Guzzi 1000 Le Mans V / 86-92
Moto Guzzi 1000 Mille GT / 87-94
Moto Guzzi 1000 Quota / 89-91
Moto Guzzi 1000 Quota ie / 92-93
Moto Guzzi 1000 S / 90-93
Moto Guzzi 1000 SP / 78-83
Moto Guzzi 1000 SP2 / 84-87
Moto Guzzi 1000 SP3 / 88-96
Moto Guzzi 1000 V1000 G5 / 78-85
Moto Guzzi 1000 V1000 I Convert / 75-84
Motodíly od A do Z
|
MTZ Mototechnika s.r.o.Telefon: 601 303 001 / 601 303 002 601 303 003 / 601 303 004 E-mail: info@mototechnika.cz Prodejna:
U Blatenského mostu 1482 Pondělí - Pátek 8:00-12:00 / 13:00-16:00 hod. |
Informace |
O společnosti |
Zboží bylo přidáno do košíku