Řetězové pastorky (přední kolečka) ESJOT jsou vyráběny pouze z oceli nejvyšší kvality (16MNCR5) na nejmodernějších strojích, které umožňují dosažení vysoké přesnosti řezu a minimálních tolerancí.
Vnější ozubení vyráběné pomocí patentované technologie DIAMOND-CUT disponuje optimalizovanou konturou zubu s vyšší pevností (až o 25%) na hranách a vrcholu zubu a nižší hladinou hlučnosti díky dokonale hladkému povrchu (až o 50%) dosedací plochy pro válečky řetězu (DIAMOND-CUT je speciální patentovaná technologie, kterou vyvinula společnost ESJOT ve spolupráci s univerzitou v Paderbornu za účelem dosažení nejpřesnějších tolerancí a dokonalého profilu zubů).
Použitý materiál a technologie "Made in Germany" zaručují super kvalitu kol ESJOT - např. standardní norma značky ESJOT při výrobě pastorků je kruhová tolerance (soustřednost) a axiální tolerance (házivost) pod 0,1mm. Vnitřní ozubení je obráběno na nejmodernějších frézách, čímž je zaručena dokonalá přesnost pro přesné uchycení na hnací hřídel. Speciální proces tepelného zušlechtění umožňuje vytvrzení o hodnotách 700 HV40 do hloubky 0,4mm, aby byla dosažena maximální délka životnosti i při použití v extrémních podmínkách provozu.
Značka ESJOT vyrábí ozubená kola již více než 85 let pro průmyslové oblasti, pro motocykly a jízdní kola. Výroba disponuje nejmodernějšími stroji - CNC frézovacími roboty, řezacími plně automatickými roboty, obráběcími CNC centry i automatickými lisy do 400tun.
Řetězové pastorky (přední kolečka) ESJOT díky použitému materiálu, nejmodernějším výrobním technologiím a povrchové úpravě splňují nejpřísnější parametry kvalitativních norem a jejich výsledná kvalita převyšuje jak originální řetězová kola, tak i většinu druhovýrobních značek, které jsou vyráběny téměř výhradně v Asii. Důkazem toho je i skutečnost, že řetězová kola ESJOT jsou dodávána do prvovýroby světoznámých značek jako KTM, BMW, Aprilia, Husqvarna a další.
ESJOT řetězová kola jsou dostupná pro značky - Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, KTM, BMW, Aprilia, Beta, Husqvarna, Cagiva, Triumph, Hyosung, Kymco, Rieju, Bultaco, Daelim, Derbi, Ducati, Fantic, Gilera, Maico, Malaguti, Motor Hispania, MUZ, Polaris, Peugeot, CPI, Artic Cat, Bombardier, Aeon, Adly, Tomos, Triton, Hercules, Rixe, Kasea, Jicheng a další ...
Rozměry/Parametry: kontrola rozměrů viz. schéma.
Vhodné pro motocykly:
Benelli TNT125 TornadoCBS / 17-21
Honda MSX125GROM 428Umbau / 21-23
Honda CRF125F / 14-23
Honda MSX125 GROM 428 Conversion / 13-20
Honda MSX125 Grom 428 conversion / 21-24
Kawasaki KLX125 DAF,DBF,DDF D-Tracker / 10-14
Kawasaki KLX125 CAF,CBF,CDF / 10-14
Keeway Target 125 +1Zahn (org.13-37) / 13-17
Kymco K-Pipe 125 / 16-23
Mash 50 Fifty / 16
Suzuki FL125 SDW-K7,K8,K9 Address / 07-09
Řetězové pastorky (přední kolečka) MTZ jsou vyráběna s ohledem na dobrou kvalitu, dlouhou životnost a příznivou cenu. Použitý materiál i technologie výroby se řídí normalizovanými požadavky na kvalitní výrobek, tak aby kola MTZ byla srovnatelná s hlavními druhovýrobními značkami na trhu. Řetězové pastorky (přední kolečka) MTZ jsou plnohodnotnou náhradou za originální díl a nabízejí velmi dobrý poměr cena/výkon.
Sortiment zahrnuje:
- silniční motocykly, cestovní enduro
- offroadové motocykly (motokros, enduro)
- čtyřkolky (ATV, Quad)
Použitá speciální ocel je dále precizně tepelně zušlechtěna pod přísnou kontrolou na hodnoty, díky nimž je dosaženo skvělé kombinace pevnosti a tvrdosti.
Moderní technologie výroby umožňuje dosažení vysoké přesnosti rozměrů pro jednoduchou a rychlou montáž.
Řetězová kola MTZ jsou dostupná pro značky - Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, KTM, BMW, Aprilia, Beta, Husqvarna, Cagiva, Triumph, Hyosung, Kymco, Rieju, Bultaco, Daelim, Derbi, Ducati, Fantic, Gilera, Maico, Malaguti, Motor Hispania, MUZ, Polaris, Peugeot, CPI, Bombardier, Aeon, Adly a další ...
Vhodné pro motocykly:
KTM 125 Duke / 11-22
KTM 125RC / 14-22
KTM 200 Duke / 12-20
KTM 200 RC / 14-20
Husqvarna 125 Svartpilen / 21-22
Řetězové pastorky japonské značky RK jsou vyráběna ze speciální prémiové legované oceli SCM-415
- ozubená kola RK disponují vysoce odolnými zuby a perfektními mechanickými vlastnostmi
- použití vysoce kvalitní středně uhlíkové oceli, která je velmi pevná, zlepšuje výkon převodu a zvyšuje odolnost převodu
- přesné obrábění s minimálními tolerancemi pro eliminaci zbytečného tření v důsledku nerovného povrchu, zvýšuje výkon a efektivitu přenosu hnací síly
- speciální tepelné zpracování oceli karburizačním kalením (Carburizing Heat Treatment) pro vysokou houževnatost, odolnost proti opotřebení a maximální životnost
- povrch řetězových kol RK je vytvrzen následným kuličkováním (Shot Peened Hardened Surface)
- některé modely předních ozubených řetězových kol značky RK disponuje odlehčovacími otvory pro snížení hmotnosti
- přední ozubená řetězová kolečka od japonské značky RK dosahují dlouhé životnosti díky použití speciální oceli (temperovaná slitinová chrom-molybdenová ocel) a tepelnému zušlechtění tvrzením a kalením
- při správné údržbě a správném nastavení řetězu nabízí řetězová kola RK s řetězy RK CHAIN velmi vysokou životnost a spolehlivost
Sortiment řetězových kol RK zahrnuje:
- silniční motocykly, cestovní enduro
- offroadové motocykly (motokros, enduro)
- čtyřkolky (ATV, Quad)
Řetězová kola RK jsou dostupná pro značky - Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, KTM, BMW, Aprilia, Beta, Husqvarna, Ducati, Sherco, Benelli, Fantic, Cagiva, Triumph, Hyosung, Kymco, Derbi a další ...
Produkty značky RK, která je průkopníkem ve výrobě řetězů a řetězových kol, poskytují hnací mechanismus s bezchybný přenosem výkonu motoru na zadní kolo a extra kilometry navíc...
Upozornění: Používání opotřebovaných řetězových kol s novým hnacím řetězem nebo používání opotřebovaného hnacího řetězu s novými řetězovými koly sníží životnost celé řetězové sady! Zároveň sníží výkon motocyklu a může zapříčinit nehodu či závadu. Pro zajištění nejlepšího výkonu a spolehlivosti se důrazně doporučuje vyměnit obě řetězová kola a hnací řetěz současně.
Dále pravidelná údržba všech komponentů řetězové sady včetně čištění a mazání v intervalech doporučených výrobcem motocyklu zajistí nejdelší životnost a perfektní funkčnost celé řetězové sady, a plný výkon motocyklu.
Toto řetězové kolečko nahrazujem originální díl (OEM Replacement):
KTM 45233029009
Husqvarna 45233029009
Šroubení brzdové hadice TRW Vario pro hydraulické hadice řady Varioflex
- šroubovací koncovka z vysoce pevného hliníku nebo nerezové oceli
- koncovka pro výrobu (sestavení) opletené pancéřové hadice pro použití jako brzdová hadice nebo spojková hadice
- pro většinu typů koncovek je možnost výběru barvy (kvalitní barevná povrchová úprava - elox)
- široký sortiment šroubovaných koncovek pro možnost vytvoření jakékoliv hadice
- nákres ukazuje přesné rozměry koncovky (vždy je potřeba vybrat koncovku shodnou s originálním dílem)
- doporučeno dokončení a montáž kompletní hadice odborným servisem
Opletenou brzdovou hadici pro vytvoření hydraulické hadice je nutné objednat samostatně!!
Balení: koncovky jsou dodávány po kuse (speciální lepidlo pro montáž je součástí balení u hadice)
TRW, LUCAS a ZF - kvalita, výkon a atraktivní design inspirují motocyklisty a dealery motocyklů po celém světě již více než 100 let. Značka TRW je globální společnost s širokým pokrytím trhu a prémiovou kvalitou všech výrobků, jejíž historie trvá mnoho desítek let, a portfolio produktů TRW splňuje vysoké standardy kvality mezinárodního automobilového průmyslu a zaručuje maximální bezpečnost a výkon.
Lanka (lanovody) jsou plnohodnotnou náhradou za originální díl.
- vysoká kvalita materiállů zaručuje nízké vnitřní tření a dosažení maximální životnosti i při vysokém zatížení
- umožňují snadnou a rychlou montáž (přesné rozměry, koncovky a provedení dle OEM dílu)
- jsou vyráběna dle OEM specifikace výrobcem vyrábějícím do prvovýroby
- bowdeny jsou vyrobeny z materiálů s výbornými kluznými vlastnostmi
- lanka jsou pletená z kvalitní odolné oceli
- sortiment zahrnuje plynová lanka, lanka spojky, lanka sytiče, náhony otáčkoměru a náhony tachometru pro silniční motocykly hlavních světových značek
Lanka (lanovody) HI-LEX od japonského výrobce dodávajícího do prvovýroby motocyklů i automobilů jsou plnohodnotnou náhradou za originální díl
- vysoká kvalita materiálů zaručuje nízké vnitřní tření a dosažení maximální životnosti i při vysokém zatížení
- umožňují snadnou a rychlou montáž (přesné rozměry, koncovky a provedení dle OEM dílu)
- jsou vyráběna dle OEM specifikace výrobcem vyrábějícím do prvovýroby
- bowdeny jsou vyrobeny z materiálů s výbornými kluznými vlastnostmi
- lanka jsou pletená z kvalitní odolné oceli
- sortiment zahrnuje plynová lanka, lanka spojky, lanka sytiče, náhony otáčkoměru a náhony tachometru pro silniční motocykly hlavních světových značek
Toto lanko nahrazuje originální lanko (originální kód OEM):
Yamaha 34X-83550-00
Páčky spojky a páčky brzdy MTZ jsou ekvivalentní a plnohodnotnou náhradou za originální páčky
- poskytují dobrou užitnou hodnotu (výhodný poměr cena/výkon)
- jsou vyrobeny přesně podle originální (OEM) specifikace a parametrů z kvalitního hliníkového materiálu pomocí moderní technologie tlakového lití
- sortiment zahrnuje brzdové páčky, spojkové páčky, univerzální páčky s objímkou, páčky sytiče či páčky dekompresoru
- umožňují snadnou a rychlou montáž díky přesným rozměrům pro daný model, typ a rok výroby motocyklu - kontrola možnosti použití viz. fotografie!!
Podle typu jsou páčky je vybaveny příslušenstvím - štelovací šrouby, koncovky, pouzdra, pružinky, apod. - kontrola obsahu viz. fotografie!!
Tato páčka je alternativní náhradou originální páčky (originální kód OEM):
Yamaha 5D7-H3922-00
Yamaha 5D7-H3922-10
Yamaha 5D7-H3922-20
Husqvarna 800079067
Vhodné pro motocykly:
Yamaha YZF-R125 / 08-11
Yamaha WR125R / 09-16
Yamaha WR125X / 09-16
Husqvarna SM125 / 98-10
Husqvarna SMS4 125 / 10-11
Husqvarna WRE125 / 93-13
Husqvarna SMR510 / 01-
Husqvarna SMR570R / 04
Husqvarna SM 610 / 98-04
Husqvarna SM 610S / 98-04
Páčky spojky a páčky brzdy MTZ jsou ekvivalentní a plnohodnotnou náhradou za originální páčky
- poskytují dobrou užitnou hodnotu (výhodný poměr cena/výkon)
- jsou vyrobeny přesně podle originální (OEM) specifikace a parametrů z kvalitního hliníkového materiálu pomocí moderní technologie tlakového lití
- sortiment zahrnuje brzdové páčky, spojkové páčky, univerzální páčky s objímkou, páčky sytiče či páčky dekompresoru
- umožňují snadnou a rychlou montáž díky přesným rozměrům pro daný model, typ a rok výroby motocyklu - kontrola možnosti použití viz. fotografie!!
Podle typu jsou páčky je vybaveny příslušenstvím - štelovací šrouby, koncovky, pouzdra, pružinky, apod. - kontrola obsahu viz. fotografie!!
Tato páčka je alternativní náhradou originální páčky (originální kód OEM):
Yamaha 4XY-83912-00
Vhodné pro motocykly:
Yamaha XVZ1300A Royal Star / 99-00
Yamaha XVZ1300 TF Royal Star Venture / 99-01
Originální náhradní díl do předních vidlic (pérování) od japonského výrobce KYB.
Jedná se o originální díl přímo od výrobce KYB (Kayaba), který je plnohodnotnou náhradou za originální díl (OEM Replacement), protože shodný díl je osazován v prvovýrobě.
Použitý materiál, povrchová úprava, parametry a výrobní tolerance jsou naprosto přesné s těmi, které byly konstrukčně navrženy při vývoji celé vidlice.
Rozměry:
- vnitřní průměr: 33,5mm
- vnější průměr: 35,5mm
- výška pouzdra: 5mm
Výrobce KYB je významným a renomovaným dodavatelem pro automobilový průmysl (včetně všech hlavních výrobců motocyklů, a to nejen japonských značek) a řadí se mezi světovou špičku.
Originální náhradní díl do předních vidlic (pérování) od japonského výrobce KYB.
Jedná se o originální díl přímo od výrobce KYB (Kayaba), který je plnohodnotnou náhradou za originální díl (OEM Replacement), protože shodný díl je osazován v prvovýrobě.
Použitý materiál, povrchová úprava, parametry a výrobní tolerance jsou naprosto přesné s těmi, které byly konstrukčně navrženy při vývoji celé vidlice.
Rozměry:
- vnitřní průměr: 34,5mm
- vnější průměr: 36,5mm
- výška pouzdra: 5mm
Výrobce KYB je významným a renomovaným dodavatelem pro automobilový průmysl (včetně všech hlavních výrobců motocyklů, a to nejen japonských značek) a řadí se mezi světovou špičku.
Prachovky předních vidlic (Stěrací kroužek pérování) pro motocykly v ekonomické alternativě
- těsnící stěrací kroužky předních vidlic v této ekonomické variantě jsou ekvivalentní a plnohodnotnou náhradou za originální těsnící prvky pérování
- jedná se o výrobek od značek Athena nebo Centauro nebo Ariete nebo AllBalls
- poskytují dobrou užitnou hodnotu (výhodný poměr cena/výkon) pro standardní použití
- jsou vyrobeny podle originální (OEM) specifikace a parametrů pro bezproblémovou repasi předních vidlic
- konstrukčně jsou navržena tak, aby bylo dosaženo těsnosti při zachování minimálního tření pro hladký chod přední vidlice
- umožňují snadnou a rychlou montáž pro daný model, typ a rok výroby motocyklu - kontrola možnosti použití viz. rozměry a fotografie!
CENA UVEDENA ZA 1 KUS (DODÁVÁNO V BALENÍ PO 2 KUSECH!!) - při objednávce nutno zadat množství 2 kusy.
Rozměry:
- vnitřní průměr (pro průměr vidlice) A:36mm
- vnější průměr (montážní) B: 48mm
- vnější průměr (celkový) C: 52mm
- výška osazení pro montáž D: 5mm
- výška (celková) E: 14mm
(rozměry jsou orientační, protože výrobce žádné neuvádí)
Toto těsnění přední vidlice odpovídá originálnímu dílu (OEM Reference No):
Kawasaki 92093-1426
Kawasaki 92093-1333
Yamaha 4ES-23144-00
Gufera předních vidlic (simerinky předních vidlic) je potřeba objednat samostatně.
»» Athena v současné době nabízí kompletní sortiment těsnících prvků a komponentů pro motocykly, skútry, maxiskútry a čtyřkolky. Kvalita olejových těsnění předních vidlic od značky Athena umožňuje bezproblémovou výměnu za originální produkty, a zajišťuje vynikající výkon z hlediska hladkosti, odolnosti vůči vysokým teplotám a vysoké odolnosti proti opotřebení.
»» Centauro je italský výrobce, který své výrobky dodává do prvovýroby motocyklů (hlavně italským výrobcům, ale i dalším evropským výrobcům). Gufera této značky disponují odolností proti oděru, proti vysokým teplotám a hlavně odolností proti chemickému působení maziv s aditivy, které se používají zejména v moderních vidlicích.
»» Ariete nabízí gufera pro přední vidlice ze speciálního materiálu (směs bohatá na grafit se samomaznými vlastnostmi), který nabízí vysokou odolnost proti mechanickému opotřebení, teplu a oděru vlivem funkce předního odpružení motocyklu. Přesně broušené těsnící břity zajišťují zvýšený výkon a nízkou přilnavost pro mimořádně hladký chod.
»» All Balls disponuje širokým sortimentem těsnících komponentů pérování s patentovanou technologií Max-Life, která prodlužuje jejich životnost. Simerinky nabízí lepší odtrhávací moment a menší tření. Většina typů je potažena speciálním mazivem pro zlepšení reakce a je trojitě utěsněna pro eliminaci úniku oleje.
Upozornění - pro co nejlepší funkci vidlice dodržujte servisní interval dle manuálu výrobce motocyklu a udržujte prostor v okolí prachovky i mezi prachovkou a guferem neustále v čistotě, neboť většina tekoucích těsnění předních vidlic je zapříčiněna drobnými částečky nečistot zachycenými v těsnících komponentech. V některých případech může být důvodem i poškození trubky přední vidlice nebo neznačková gufera vyrobená z ne zcela vhodného materiálu (dokonale ověřeným materiálem disponují hlavně gufera a prachovky od japonské značky NOK).
Věnujte pozornost stavu pérování motocyklu a periodicky provádějte inspeci stavu přední vidlice.
Pro dokonalou montáž gufera přední vidlice je vhodné použití originální vazelíny přímo určené pro přední vidlice, která odpuzuje vodu, poskytuje vyšší kluznost a snižuje tření. Celkově zlepšuje celkový výkon pérování a snižuje opotřebení těsnění (gufer) - obj.kód K130062500101 nebo SHOGS000500.
Spojkové pružiny německého výrobce TRW LUCAS jsou zesílené spojkové pružiny vyrobené z vysoce pevnostní oceli a jsou vysoce kvalitní náhradou za originální spojkové lamely
- vytvářejí o 10% vyšší kontaktní tlak než originální pružiny a delší dobu si udržují pružnost
- optimalizují funkci spojky a zajišťují účinnou ochranu před prokluzováním spojky
- síla, průměr drátu a rozměry se mohou lišit od originálních pružin
- sortiment zahrnuje širokou škálu aplikací pro téměř všechny typy motocyklů
- díky zesíleným parametrům pružin lze spolehlivou funkci spojky udržovat i u starších motocyklů
- špičková německá kvalita produktů - Made in Germany
- aplikace pro japonské motocykly, evropské motocykly i speciální spojkové komponenty pro motocykly Harley-Davidson, Ducati a BMW
Pružiny jsou dodávány v sadě, která obsahuje přesný počet dle typu a roku výroby motocyklu.
Počet kusů v balení: 3 ks
Rozměry lamel:
A = 20 mm
B = 15 mm
C = 51 mm
D = 2,5 mm
Spojkové lamely plechové nebo spojkové lamely s obložením je nutno objednat samostatně.
Vhodné pro motocykly:
Bimota DB9 1200 Brivido, C, S / 12-17
Ducati 939 Hypermotard ABS / 15-18
Ducati 939 Hypermotard SP ABS / 16-18
Ducati 939 Hyperstrada ABS / 16-17
Opravná sada brzdového třmenu
- kompletní opravné sady brzdového třmene (brzdiče) pro motocykly a čtyřkolky
- opravná sada slouží k rychlé opravě nefunkčního brzdiče následkem stáří gumových těsnících komponentů a prvků
- každá sada obsahuje přesné komponenty rozměrově a kvalitativně shodné s originálně použitými díly výrobce třmenu
- jednotlivé sady obsahují většinou hlavní komponenty, které se nejvíce opotřebovávají
Obsah balení: těsnící prvky na brzdový pístek, těsnící prvky vodícího čepu, prachovka odvzdušňovacího šroubu, závlačka, speciální vazelína.
Upozornění: sada obsahuje komponenty vždy v přesném počtu pro daný model a rok výroby - kontrola obsahu viz. fotografie!
Při montáži postupujte dle manuálu výrobce motocyklu a použijte doporučenou náplň/kapalinu dle manuálu.
Tato sada brzdiče BCF-203 nahrazuje originální díly (originální kód OEM):
Yamaha 4L0-W0047-01
Vhodné pro motocykly:
Yamaha RD50MX / 82-84
Yamaha RD80MX / 81-84
Yamaha RD250LC / 81-83
Yamaha XJ550 / 81-83
Yamaha XJ750 / 81-83
Yamaha XS1100
Yamaha XJ750R
Yamaha XV920
Yamaha RX50
Spínač brzdové páčky pro motocykly Kawasaki, Suzuki, Triumph, Honda a další značky
- čídlo brzdového světla
- mikrospínač ovládaný páčkou brzdy
- kontrola vhodnosti použití dle fotografie (při výměně věnujte pozornost provedení spínače, neboť spínač může být stranově obrácený)
Tento spínač nahrazuje originální spínač brzdového světla (OEM Replacement):
Suzuki 27010-1170
Suzuki 27010-0025
Suzuki 57460-17C00
Suzuki 57460-17C01
Suzuki 57460-17C10
Suzuki 57460-17C11
Suzuki 57460-14J00
Suzuki 57460-14J01
Suzuki 57460-48G00
Triumph T2021217
Vhodné pro motocykly:
Kawasaki KMX125 / 91-03
Kawasaki Ninja250 / 08-17
Kawasaki Z250 / 15-17
Kawasaki BJ250 Estrella / 94-99 (přední brzda)
Kawasaki EL250 Eliminator / 88-03 (přední brzda)
Kawasaki Ninja300 / 13-17
Kawasaki Z300 / 15-17
Kawasaki EN500 Vulcan / 90-03 (přední brzda)
Kawasaki ER500 Twister / 97-06 (přední brzda)
Kawasaki ER6N / 05-11 (přední brzda)
Kawasaki ER6F / 05-11 (přední brzda)
Kawasaki GPX600R / 88-99 (přední brzda)
Kawasaki GPX750 / 87-88 (přední brzda)
Kawasaki GPZ500 / 87-03
Kawasaki GPZ600 R A / 85-90 (přední brzda)
Kawasaki GPZ750 Ninja R / 85 (přední brzda)
Kawasaki GPZ900 Ninja R / 84-94 (přední brzda)
Kawasaki GPZ1000 Ninja RX A / 86-87 (přední brzda)
Kawasaki GPZ1100E / 95-98 (přední brzda)
Kawasaki GTR1000A / 86-03
Kawasaki KLE500A / 91-06 (přední brzda)
Kawasaki KLR650A / 87-91 (přední brzda)
Kawasaki KLR650B Tengai / 87-91 (přední brzda)
Kawasaki KLZ1000 Versys / 12-18
Kawasaki VN750 Vulcan / 93-95 (přední brzda)
Kawasaki VN800 Vulcan / 96-03 (přední brzda)
Kawasaki VN900 / 07-17
Kawasaki VN1500 Vulcan / 87-99
Kawasaki VN1600 Vulcan / 04-08
Kawasaki VN1700
Kawasaki VN2000
Kawasaki W650
Kawasaki W800
Kawasaki Z750 / 03-06
Kawasaki Z800 / 13-17
Kawasaki Z900 / 17-18
Kawasaki Z1000 / 03-05 (přední brzda)
Kawasaki Z1000SX / 14-17
Kawasaki ZL600 Eliminator / 95-97 (přední brzda)
Kawasaki ZL900 Eliminator / 85-86 (přední brzda)
Kawasaki ZL1000 Eliminator / 86-88 (přední brzda)
Kawasaki ZR550 Zephyr B / 91-99 (přední brzda)
Kawasaki ZR750 Zephyr / 90-99 (přední brzda)
Kawasaki ZR1100 Zephyr / 91-97 (přední brzda)
Kawasaki ZR-7 750 / 99-04 (přední brzda)
Kawasaki ZRX1100C / 97-00 (přední brzda)
Kawasaki ZRX1200 / 01-05 (přední brzda)
Kawasaki ZX-10 Tomcat B 1000 / 88-90 (přední brzda)
Kawasaki ZX-12R Ninja / 00-06 (přední brzda)
Kawasaki ZX-6R Ninja / 95-16
Kawasaki ZX-6R 636 / 02-16
Kawasaki ZX-7R / 96-99
Kawasaki ZX-9R Ninja / 94-03
Kawasaki ZXR400 / 91-99
Kawasaki ZXR750 / 89-95
Kawasaki ZZR600 / 90-04
Kawasaki ZZR1100 / 90-97
Kawasaki ZZR1100 Kat / 98-01
Kawasaki ZZR1200C / 02-05
Suzuki DR125S / 94
Suzuki DR125SE / 95-02
Suzuki DR125SM / 09-10
Suzuki GN125 / 95-01
Suzuki GZ125 Marauder / 98-07
Suzuki RG125 Gamma / 92-94
Suzuki RV125 Van Van / 03-16
Suzuki TS125R / 89-93
Suzuki TU125 / 99
Suzuki VL125 Intruder / 99-07
Suzuki DL250A V-Strom / 18-20
Suzuki GSX250R / 18-20
Suzuki GN250 / 94-00
Suzuki GW250 Inazuma / 14-17
Suzuki GZ250 Marauder / 99-07
Suzuki RGV250 / 89-94
Suzuki VL250 Intruder / 99-07
Suzuki DR350 / 90-99
Suzuki DR-Z400E / 00-09
Suzuki DR-Z400S / 00-09
Suzuki DR-Z400SM / 05-09
Suzuki GSF400 Bandit / 91-93
Suzuki GS500E / 89-07
Suzuki GS500F / 04-07
Suzuki GSF600N Bandit / 95-04
Suzuki GSF600S Bandit / 96-04
Suzuki GSR600 / 06-10
Suzuki GSX600F / 89-06
Suzuki GSX-R600 / 97-17
Suzuki RF600 / 93-97
Suzuki VS600 Intruder / 95-97
Suzuki GSF650N Bandit / 05-12
Suzuki GSF650S Bandit / 05-12
Suzuki GSX650F / 08-12
Suzuki DL650 V-Strom / 04-20
Suzuki DL650 V-Strom / 04-20
Suzuki DR650R / 90-96
Suzuki DR650SE / 96-00
Suzuki LS650 Savage / 89-03
Suzuki SFV650 Gladius / 09-15
Suzuki SV650N / 99-09
Suzuki SV650S / 99-11
Suzuki SV650 / 15-21
Suzuki XF650 Freewind / 97-01
Suzuki GSR750 / 11-16
Suzuki GSX-S750 / 17-21
Suzuki GSX-R750 / 88-17
Suzuki GSX750F / 89-06
Suzuki DR750S / 88-89
Suzuki DR800S / 90-97
Suzuki C800 Intruder / 09-14
Suzuki VL800 Volusia / 01-08
Suzuki VS800 Intruder / 92-06
Suzuki VX800 / 90-96
Suzuki VZ800 Intruder / 07-16
Suzuki VZ800 Marauder / 97-06
Suzuki RF900R / 94-98
Suzuki DL1000 V-Strom / 02-10
Suzuki DL1000A V-Strom / 14-19
Suzuki GSX-R1000 / 01-20
Suzuki GSX-S1000 / 16-21
Suzuki SV1000N / 03-05
Suzuki SV1000S / 03-05
Suzuki TL1000R / 98-02
Suzuki TL1000S / 97-01
Suzuki DL1050 V-Strom / 20
Suzuki GSX1100F / 89-94
Suzuki GSX-R1100 / 89-97
Suzuki GSF1200N Bandit / 96-06
Suzuki GSF1200S Bandit / 96-06
Suzuki GSX1200 Inazuma / 99-01
Suzuki GSX1250F / 10-16
Suzuki GSF1250 Bandit / 07-16
Suzuki GSX1300R Hayabusa / 00-17
Suzuki GSX1300 B-King / 08-10
Suzuki GSX1400 / 02-07
Suzuki VS1400 Intruder / 89-03
Suzuki VL1500 Intruder / 98-08
Suzuki VL1500 Intruder / 13-16
Suzuki VZ1500 Intruder / 09-13
Suzuki C1800 Intruder / 09-11
Suzuki M1800 Intruder
Suzuki VL800 Intruder / 14-16
Suzuki VLR1800 Intruder / 08
Suzuki VZR1800 Intruder / 06-17
Suzuki AH50 / 92-94
Suzuki UH125 Burgman / 05-20
Suzuki UX125 Sixteen / 08-19
Suzuki UX150 Sixteen / 08-11
Suzuki UH200 Burgman / 07-10
Suzuki AN250 Burgman / 05-06
Suzuki AN400 Burgmna / 05-21
Suzuki AN650 Burgman / 05-19
SuzukiAY50 Katana / 05-06
Suzuki LT-F300F Kingquad / 00-01
Suzuki LT-A400F Eiger / 02-07
Suzuki LT-A500F Vinson / 02-07
Suzuki LT-F250 Ozark / 02-14
Suzuki LT-F250 / 17-18
Suzuki LT-Z250 Quadsport / 04-10
Suzuki LT-A400F Kingquad / 08-21
Suzuki LT-F400 Kingquad / 14-18
Suzuki LT-Z400 Quadsport / 03-14
Suzuki LT-Z400 / 17-18
Suzuki LT-R450 Quadracer / 06-11
Suzuki LT-A450X Kingquad / 07-10
Suzuki LT-A500 Kingquad / 09-18
Suzuki LT-A700X Kingquad / 05-07
Suzuki LT-A750 Kingquad / 15-18
BuellXB12
MV Agusta Brutale675 / 12-17
MV Agusta Brutale800 / 13-21
MV Agusta Brutale910R
MV Agusta Brutale920
MV Agusta Brutale989 R
MV Agusta Brutale990 R
MV Agusta Brutale1078 RR
MV Agusta Brutale1090
MV Agusta Dragster800 / 14-21
MV Agusta F3 675 / 12-19
MV Agusta F3 800 / 14-20
MV Agusta F4 750 Brutale 99-05
MV Agusta F4 1000 / 13-18
MV Agusta F4 1000R 04-19
MV Agusta F4 1078
MV Agusta Rivale800 / 14-17
MV Agusta RVS1 800
MV Agusta Stradale800
MV Agusta Superveloce800
MV Agusta Turismo Veloce800
Triumph Adventurer900 / 96-01
Triumph America865
Triumph America865 EFI / 08-17
Triumph Bonneville800 / 01-06
Triumph Bonneville800 America / 02-06
Triumph Bonneville800 T100
Triumph Bonneville865 / 05-16
Triumph Daytona600 / 03-05
Triumph Daytona675 / 06-17
Triumph Daytona675 R / 11-14
Triumph Daytona750
Triumph Daytona900 / 93-96
Triumph Daytona955 i
Triumph Daytona1000
Triumph Daytona1200
Triumph Legend900TT
Triumph Masterblaster955 SS
Triumph Rocket 2300III / 04-18
Triumph Scrambler865 / 06-17
Triumph Speed Four600 / 02-05
Triumph Speed Triple750
Triumph Speed Triple900 / 94-04
Triumph Speed Triple1050 / 05-11
Triumph Speedmaster800
Triumph Speedmaster865 / 05-17
Triumph Sprint900
Triumph Sprint900 Sport
Triumph Sprint900 Trident
Triumph Sprint955 RS
Triumph Sprint955 ST
Triumph Sprint1050 GT
Triumph Sprint1050 ST / 05-10
Triumph Street Triple660
Triumph Street Triple675 / 08-17
Triumph Thruxton900 / 04-15
Triumph Thunderbird900 / 95-04
Triumph Thunderbird1600
Triumph Thunderbird1700
Triumph Tiger800 / 11-14
Triumph Tiger900 / 93-01
Triumph Tiger955
Triumph Tiger1050
Triumph Tiger Explorer1200
Triumph Trident750
Triumph Trident900
Triumph Trophy900
Triumph Trophy1200
Triumph TT600
Mísící šroub pro karburátory Mikuni od japonské značky Keyster
- jedná se o produkty přímo od výrobců z Japonska - kvalitní díly pro profesionály
- plnohodnotná náhrada za originální díl, plná kompatibilita a důvěra v kvalitu
Tento šroub karburátoru nahrazuje originál díl (OEM Replacement):
Suzuki 13269-37410
Suzuki 13269-37400
Suzuki 13268-47070
Suzuki 13291-29900
Suzuki 13295-29901
Suzuki 13295-29900
Magnetický vypouštěcí šroub od japonského výrobce ZETA
- vybaven magnetem pro zachycení co největšího množství drobných kovových nečistot a částic v oleji uvnitř motoru
- vyrobeno z vysoce kvalitního duralu AL7009-T6 ("letecký dural" používaný v leteckém průmyslu)
- snadná instalace za originální šroub
- většina vybavena otvorem pro zachycení pojistného drátu proti samovolnému uvolnění.
Rozměr: M12 x 15mm (závit 1,5)
ZETA je japonská značka, jejíž výrobky se vyznačují dokonalou kvalitou, moderním vzhledem a velkou měrou invence, neboť jsou konstruovány za pomoci návrhů, myšlenek a nápadů od jezdců a mechaniků profesionálních továrních týmů z celého světa.
V důsledku toho se popularita výrobků značky ZETA neustále zvyšuje a tyto produkty jsou používány v garážích hobby jezdců, profesionálních servisních dílnách i značkových servisech renomovaných značek motocyklů kvůli jejich vysoké kvalitě a dlouhé životnosti.
Doporučeno pro:
Honda Honda XR50R / 99-17
Honda CRF50F / 99-17
Honda XR70R / 97-11
Honda CRF70F / 97-11
Honda CR85R / 03-07
Honda CR85RII / 03-07
Honda XR100R / 90-13
Honda CRF100F / 90-13
Honda CR125R / 02-07
Honda CRF125F / 14-21
Honda CT125 / 20
Honda CR250R / 02-07
Honda CRM250R / 89-96
Honda CRM250AR / 97-00
Honda CRF250L / 12-20
Honda CRF250M / 12-20
Honda CRF250RALLY / 17-20
Honda XR250 / 95-07
Honda XR250BAJA / 95-07
Honda XR250R / 90-04
Honda XR250MOTARD / 03-07
Honda XR400R / 96-04
Honda XR400MOTARD / 05-08
Honda XR600R / 90-00
Honda XR650R / 00-06
Honda GROM / 13-20
Honda TRAIL125 / 21
Honda MONKEY125 / 19-21
Honda CRF1000L / 16-19
Honda CRF1000L AFRICA / 16-19
Honda CRF1100L AFRICA / 20
Yamaha Yamaha YZ250 / 97-21
Yamaha YZ250X / 16-21
Yamaha TRICKER / 04-18
Yamaha SEROW250 / 05-20
Yamaha XT250X / 06-17
Yamaha WR250R / 07-20
Yamaha WR250X / 07-20
Kawasaki KLX110 / 02-20
Kawasaki KLX110L / 02-20
Kawasaki KLX125 / 10-16
Kawasaki KLX D-TRACKER125 / 10-16
Kawasaki KLX150BF / 16
Kawasaki KLX150S / 09-13
Kawasaki VERSYS-X250 / 17-20
Kawasaki VERSYS-X300 / 17-20
Kawasaki VERSYS650 / 10-19
Kawasaki VERSYS1000 / 12-20
Motodíly od A do Z
|
MTZ Mototechnika s.r.o.Telefon: 601 303 001 / 601 303 002 601 303 003 / 601 303 004 E-mail: info@mototechnika.cz Prodejna:
U Blatenského mostu 1482 Pondělí - Pátek 8:00-12:00 / 13:00-16:00 hod. |
Informace |
O společnosti |
Zboží bylo přidáno do košíku