Šroubení brzdové hadice TRW Vario pro hydraulické hadice řady Varioflex
- šroubovací koncovka z vysoce pevného hliníku nebo nerezové oceli
- koncovka pro výrobu (sestavení) opletené pancéřové hadice pro použití jako brzdová hadice nebo spojková hadice
- pro většinu typů koncovek je možnost výběru barvy (kvalitní barevná povrchová úprava - elox)
- široký sortiment šroubovaných koncovek pro možnost vytvoření jakékoliv hadice
- nákres ukazuje přesné rozměry koncovky (vždy je potřeba vybrat koncovku shodnou s originálním dílem)
- doporučeno dokončení a montáž kompletní hadice odborným servisem
Opletenou brzdovou hadici pro vytvoření hydraulické hadice je nutné objednat samostatně!!
Balení: koncovky jsou dodávány po kuse (speciální lepidlo pro montáž je součástí balení u hadice)
TRW, LUCAS a ZF - kvalita, výkon a atraktivní design inspirují motocyklisty a dealery motocyklů po celém světě již více než 100 let. Značka TRW je globální společnost s širokým pokrytím trhu a prémiovou kvalitou všech výrobků, jejíž historie trvá mnoho desítek let, a portfolio produktů TRW splňuje vysoké standardy kvality mezinárodního automobilového průmyslu a zaručuje maximální bezpečnost a výkon.
Šroubení brzdové hadice TRW Vario pro hydraulické hadice řady Varioflex
- šroubovací koncovka z vysoce pevného hliníku nebo nerezové oceli
- koncovka pro výrobu (sestavení) opletené pancéřové hadice pro použití jako brzdová hadice nebo spojková hadice
- pro většinu typů koncovek je možnost výběru barvy (kvalitní barevná povrchová úprava - elox)
- široký sortiment šroubovaných koncovek pro možnost vytvoření jakékoliv hadice
- nákres ukazuje přesné rozměry koncovky (vždy je potřeba vybrat koncovku shodnou s originálním dílem)
- doporučeno dokončení a montáž kompletní hadice odborným servisem
Opletenou brzdovou hadici pro vytvoření hydraulické hadice je nutné objednat samostatně!!
Balení: koncovky jsou dodávány po kuse (speciální lepidlo pro montáž je součástí balení u hadice)
TRW, LUCAS a ZF - kvalita, výkon a atraktivní design inspirují motocyklisty a dealery motocyklů po celém světě již více než 100 let. Značka TRW je globální společnost s širokým pokrytím trhu a prémiovou kvalitou všech výrobků, jejíž historie trvá mnoho desítek let, a portfolio produktů TRW splňuje vysoké standardy kvality mezinárodního automobilového průmyslu a zaručuje maximální bezpečnost a výkon.
Lanka (lanovody) jsou plnohodnotnou náhradou za originální díl.
- vysoká kvalita materiállů zaručuje nízké vnitřní tření a dosažení maximální životnosti i při vysokém zatížení
- umožňují snadnou a rychlou montáž (přesné rozměry, koncovky a provedení dle OEM dílu)
- jsou vyráběna dle OEM specifikace výrobcem vyrábějícím do prvovýroby
- bowdeny jsou vyrobeny z materiálů s výbornými kluznými vlastnostmi
- lanka jsou pletená z kvalitní odolné oceli
- sortiment zahrnuje plynová lanka, lanka spojky, lanka sytiče, náhony otáčkoměru a náhony tachometru pro silniční motocykly hlavních světových značek
Lanka (lanovody) jsou plnohodnotnou náhradou za originální díl.
- vysoká kvalita materiállů zaručuje nízké vnitřní tření a dosažení maximální životnosti i při vysokém zatížení
- umožňují snadnou a rychlou montáž (přesné rozměry, koncovky a provedení dle OEM dílu)
- jsou vyráběna dle OEM specifikace výrobcem vyrábějícím do prvovýroby
- bowdeny jsou vyrobeny z materiálů s výbornými kluznými vlastnostmi
- lanka jsou pletená z kvalitní odolné oceli
- sortiment zahrnuje plynová lanka, lanka spojky, lanka sytiče, náhony otáčkoměru a náhony tachometru pro silniční motocykly hlavních světových značek
Ložiska japonského výrobce KOYO, který je významným a renomovaným dodavatelem pro strojírenský a automobilový průmysl (včetně všech hlavních výrobců motocyklů, a to nejen japonských značek), a řadí se mezi světovou špičku ve výrobě ložisek.
Nabízí inovativní řešení výrobcům zařízení, strojů a vozidel, a klade důraz na kvalitní provedení a dokonalou aplikaci.
Ložiska KOYO jsou prémiová a nejkvalitnější ložiska na trhu s dokonalou kvalitou, která je dosahována především použitím prémiových vstupních materiálů pro výrobu všech komponentů, přísnou kvalitou ve všech stupních výroby a důkladnou výstupní kontrolou.
- vnitřní průměr "A" = 40mm
- vnější průměr "B" = 68mm
- šířka "C" = 15mm
- axiální vůle ložiska = C3
- typ ložiska = jednořadé kuličkové
Upozornění - Ložiska KOYO mohou být dodávána v provedení s kovovou nebo plastovou klecí, neboť výrobce u některých typů kuličkových ložisek postupně přechází k produkci ložisek převážně s plastovou klecí.
Ložiska s plastovou klecí jsou vyvíjena na základě požadavků z automobilového i motocyklového odvětví, kdy jsou tato ložiska upřednostňována hlavně z důvodu lepších funkčních vlastností oproti ložiskům s ocelovou klecí.
Značka Koyo (součást korporace JTEKT) se sídlem v Japonsku je předním světovým výrobcem ložisek, systémů řízení, náprav, strojů a nářadí. Technologická a výrobní způsobilost společnosti Koyo sahá od miniaturních ložisek s vnitřními průměry od 1 milimetru až po extrémně velká ložiska s vnějším průměrem 7 metrů.
Všechna ložiska značky Koyo splňují stále přísnější a náročnější požadavky moderních průmyslových odvětví.
Nabízíme výhradně ložiska od světoznámých japonských výrobců - KOYO / NTN / NACHI jedná se o prémiová nejkvalitnější japonská ložiska, která se řadí ke špičce v oboru a jsou používána v prvovýrobě většiny předních výrobců motocyklů, a to nejen z Japonska.
Hlavní předností těchto ložisek je dokonalá kvalita, která je dosahována především použitím prémiových vstupních materiálů pro výrobu všech komponentů, přísná kontrola v průběhu výroby a důkladná výstupní kontrola.
Kuličková ložiska EBI jsou kvalitní ložiska vyráběná jako alternativa k ložiskům renomovaných výrobců jednořadých kuličkových ložisek
- jedná se o ložiska s jednoduchou konstrukcí, nerozebíratelná, odolná a vyžadující standardní údržbu
- sortiment nabízených ložisek motoru zahrnuje ložiska na klikovou hřídel a ložiska do převodové skříně
- hlavní předností těchto ložisek je velmi příznivá cena při dodržení standadních kvalitativních parametrů
- vnitřní průměr "A" = 28mm
- vnější průměr "B" = 68mm
- šířka "C" = 18mm
- typ ložiska = jednořadé kuličkové
- provedení = 63/28
Páčky spojky a páčky brzdy MTZ jsou ekvivalentní a plnohodnotnou náhradou za originální páčky
- poskytují dobrou užitnou hodnotu (výhodný poměr cena/výkon)
- jsou vyrobeny přesně podle originální (OEM) specifikace a parametrů z kvalitního hliníkového materiálu pomocí moderní technologie tlakového lití
- sortiment zahrnuje brzdové páčky, spojkové páčky, univerzální páčky s objímkou, páčky sytiče či páčky dekompresoru
- umožňují snadnou a rychlou montáž díky přesným rozměrům pro daný model, typ a rok výroby motocyklu - kontrola možnosti použití viz. fotografie!!
Podle typu jsou páčky je vybaveny příslušenstvím - štelovací šrouby, koncovky, pouzdra, pružinky, apod. - kontrola obsahu viz. fotografie!!
Tato páčka je alternativní náhradou originální páčky (originální kód OEM):
KTM 90113002100
KTM 93013002000
Vhodné pro motocykly:
KTM 125 Duke / 14-22
KTM 200 Duke / 14-21
KTM 250 Duke / 17-21
KTM 390 Duke / 14-16
KTM RC125 / 17-20
KTM RC200
KTM RC250
KTM RC390
Páčky spojky a brzdy od japonské značky DRC jsou plnohodnotnou náhradou za originální páčky - určeny pro závodní použití
- vyrobeny z velmi kvalitního materiálu (nikoliv recyklovaného materiálu)
- materiál vykazuje podobné vlastnosti jako materiál originálních páček
- ohnutou páčku je možné narovnat zpět (není garantováno a nelze opakovaně)
- většina modelů páček DRC je vyráběna pouze ve zkráceném racingovém provedení
Japonská značka DRC vyrábí páčky nejen přesně originální specifikace a parametrů, ale i ze stejného materiálu (hliníková slitina) - díky použitému materiálu s výrazně vyšší hustotou a pružností jsou páčky více odolné proti lomu, a tím je možné páčku párkrát zpětně narovnat bez prasknutí.
Podle typu jsou páčky je vybaveny příslušenstvím - štelovací šrouby, koncovky, pouzdra, pružinky, apod. - kontrola obsahu viz. fotografie!!
Tato páčka je alternativní náhradou originální páčky (originální kód OEM):
Honda 53178-MAC-740
Honda 53178-KSE-305
Vhodné pro motoykly:
Honda CR125
Honda CR250
Honda CR500
Honda CRF450R
Honda CRF150R
Honda XR650L
Honda XR650R
AJP PR4
AJP PR5
SWM R125
Páčky spojky a páčky brzdy MTZ jsou ekvivalentní a plnohodnotnou náhradou za originální páčky
- poskytují dobrou užitnou hodnotu (výhodný poměr cena/výkon)
- jsou vyrobeny přesně podle originální (OEM) specifikace a parametrů z kvalitního hliníkového materiálu pomocí moderní technologie tlakového lití
- sortiment zahrnuje brzdové páčky, spojkové páčky, univerzální páčky s objímkou, páčky sytiče či páčky dekompresoru
- umožňují snadnou a rychlou montáž díky přesným rozměrům pro daný model, typ a rok výroby motocyklu - kontrola možnosti použití viz. fotografie!!
Podle typu jsou páčky je vybaveny příslušenstvím - štelovací šrouby, koncovky, pouzdra, pružinky, apod. - kontrola obsahu viz. fotografie!!
Tato páčka je alternativní náhradou originální páčky (originální kód OEM):
Kawasaki 46092-0030
Kawasaki 46076-0123
Kawasaki 46076-0101
Kawasaki 46076-0108
Kawasaki 46076-0110
Vhodné pro motocykly:
Kawasaki 250R EX Ninja / 08-16
Kawasaki 125R Ninja / 19-21
Kawasaki 300R Ninja
Kawasaki GPZ250R
Kawasaki EX250K
Páčky spojky a páčky brzdy MTZ jsou ekvivalentní a plnohodnotnou náhradou za originální páčky
- poskytují dobrou užitnou hodnotu (výhodný poměr cena/výkon)
- jsou vyrobeny přesně podle originální (OEM) specifikace a parametrů z kvalitního hliníkového materiálu pomocí moderní technologie tlakového lití
- sortiment zahrnuje brzdové páčky, spojkové páčky, univerzální páčky s objímkou, páčky sytiče či páčky dekompresoru
- umožňují snadnou a rychlou montáž díky přesným rozměrům pro daný model, typ a rok výroby motocyklu - kontrola možnosti použití viz. fotografie!!
Podle typu jsou páčky je vybaveny příslušenstvím - štelovací šrouby, koncovky, pouzdra, pružinky, apod. - kontrola obsahu viz. fotografie!!
Tato páčka je alternativní náhradou originální páčky (originální kód OEM):
Kawasaki 46092-0031
Vhodné pro motocykly:
Kawasaki ER-6F / 09-17
Kawasaki ER-6N / 09-17
Kawasaki KLE650 Versys / 09-23
Kawasaki KLZ1000 Versys / 15-18
Kawasaki Vulcan 650S / 15-22
Vodící pouzdro do předních vidlic (pérování) od výrobce dodávajícího do prvovýroby výrobců pérování - jsou plnohodnotnou náhradou za originální díl (OEM Replacement), protože shodná pouzdra jsou osazována v prvovýrobě.
Použitý materiál, povrchová teflonová úprava a výrobní tolerance jsou naprosto přesné s těmi, které byly konstrukčně navrženy při vývoji celé vidlice.
Přesné rozměry:
- vnitřní průměr "A" = 47mm
- vnější průměr "B" = 51mm
- výška "L" = 15mm
- teflonový povrch = uvnitř "tef-in"
CENA UVEDENA ZA 1 KUS (DODÁVÁNO V BALENÍ PO 2 KUSECH!!) - při objednávce nutno zadat množství 2 kusy.
Pro účely vyhledávání lze použít obchodní označení ostatních výrobců: 47x51x15
Upozornění: Protože se rozměry mohou lišit v desetinách milimetru má tento údaj pouze informativní charakter - přesné rozměry jsou uvedeny výše!
Vodící pouzdro do předních vidlic (pérování) od výrobce dodávajícího do prvovýroby výrobců pérování - jsou plnohodnotnou náhradou za originální díl (OEM Replacement), protože shodná pouzdra jsou osazována v prvovýrobě.
Použitý materiál, povrchová teflonová úprava a výrobní tolerance jsou naprosto přesné s těmi, které byly konstrukčně navrženy při vývoji celé vidlice.
Přesné rozměry:
- vnitřní průměr "A" = 48mm
- vnější průměr "B" = 52mm
- výška "L" = 12mm
- teflonový povrch = uvnitř "tef-in"
CENA UVEDENA ZA 1 KUS (DODÁVÁNO V BALENÍ PO 2 KUSECH!!) - při objednávce nutno zadat množství 2 kusy.
Pro účely vyhledávání lze použít obchodní označení ostatních výrobců: 48x52x12
Upozornění: Protože se rozměry mohou lišit v desetinách milimetru má tento údaj pouze informativní charakter - přesné rozměry jsou uvedeny výše!
Vhodné pro motocykly:
Husqvarna Supermoto 701 / 15-19
Husqvarna Enduro 701 / 17-19
KTM 1050 Adventure / 15-16
KTM 1090 Adventure R / 17-18
KTM 1190 Adventure / 13-16
KTM 1190 RC8 / 08-10
KTM 1290 Adventure / 14-20
KTM 1290 Super Duke / 14-16
KTM 1290 Super Duke GT/R / 14-20
KTM 690 Duke / 08-17
KTM 690 Enduro / 08-20
KTM 690 SMC / 08-18
KTM 790 Adventure / 20-22
KTM 950 Adventure / 02-06
KTM 950 Supermoto / 05-07
KTM 950 SuperEnduro / 06-08
KTM 990 Adventure/R / 06-13
KTM 990 Super Duke / 04-10
KTM 990 Super Duke R / 07-13
Triumph Tiger 1200XCA/XCX / 18-20
Triumph Tiger 1200XR / 18-20
Yamaha YZF1000R Thunderace / 96-02
Yamaha FJR1300 / 01-10
Prachovky předních vidlic (Stěrací kroužek pérování) pro motocykly od japonského výrobce NOK
- vyráběna ze speciálního materiálu (rozdílného oproti standardním průmyslovým těsněním) vysoce odolného proti tepelnému a mechanickému namahání a tvrdnutí (stárnutí)
- materiál rovněž vyniká nízkým koeficientem tření, odolností proti olejům a příměsím v kapalinách do tlumičů a zaručuje stálost těsnícího účinku i v náročných podmínkách
- těsnící komponenty přední vidlice značky NOK účinně zabraňují pronikání částic prachu, nečistot a písku zvenčí, čímž prodlužují servisní interval a životnost ostatních komponentů pérování
- tyto prachovky jsou plnohodnotnou náhradou za originální díl (OEM Replacement), protože shodná komponenty jsou osazovány v prvovýrobě
CENA UVEDENA ZA 1 KUS (DODÁVÁNO V BALENÍ PO 2 KUSECH!!) - při objednávce nutno zadat množství 2 kusy.
Rozměry:
- vnitřní průměr (pro průměr vidlice) A: 41mm
- vnější průměr (montážní) B: 54,5mm
- vnější průměr (celkový) C: 58,5mm
- výška osazení pro montáž D: 6mm
- výška (celková) E: 15mm
(rozměry jsou orientační, protože výrobce žádné neuvádí)
Toto těsnění přední vidlice odpovídá originálnímu dílu (OEM Reference No):
Honda 51490-MFF-D01
Honda 51490-MEE-D01
NOK BR3420G
Gufera předních vidlic (simerinky předních vidlic) je potřeba objednat samostatně.
Výrobce NOK je významným a renomovaným dodavatelem pro strojírenský a automobilový průmysl (včetně všech hlavních výrobců motocyklů, a to nejen japonských značek), a řadí se mezi světovou špičku.
Tato gufera jsou plnohodnotnou náhradou za originální díl (OEM Replacement), protože shodná gufera jsou osazována v prvovýrobě.
Všechna těsnění značky NOK splňují stále přísnější a náročnější požadavky moderních průmyslových odvětví, a jsou používána pro utěsnění strojů v různých oblastech, včetně automobilů, letadel, lodí, vlakových vozů, stavebních strojů, zemědělských strojů, petrochemických závodů i domácích spotřebičů.
Hlavní předností těchto vysoce kvalitních těsnících prvků je dokonalá kvalita, která je dosahována především použitím prémiových vstupních materiálů pro výrobu všech komponentů, přísná kontrola v průběhu výroby a důkladná výstupní kontrola.
Upozornění - pro co nejlepší funkci vidlice dodržujte servisní interval dle manuálu výrobce motocyklu a udržujte prostor v okolí prachovky i mezi prachovkou a guferem neustále v čistotě, neboť většina tekoucích těsnění předních vidlic je zapříčiněna drobnými částečky nečistot zachycenými v těsnících komponentech. V některých případech může být důvodem i poškození trubky přední vidlice nebo neznačková gufera vyrobená z ne zcela vhodného materiálu (dokonale ověřeným materiálem disponují hlavně gufera a prachovky od japonské značky NOK).
Věnujte pozornost stavu pérování motocyklu a periodicky provádějte inspeci stavu přední vidlice.
Pro dokonalou montáž gufera přední vidlice je vhodné použití originální vazelíny přímo určené pro přední vidlice, která odpuzuje vodu, poskytuje vyšší kluznost a snižuje tření. Celkově zlepšuje celkový výkon pérování a snižuje opotřebení těsnění (gufer) - obj.kód K130062500101 nebo SHOGS000500.
Prachovky předních vidlic (Stěrací kroužek pérování) pro motocykly od japonského výrobce NOK
- vyráběna ze speciálního materiálu (rozdílného oproti standardním průmyslovým těsněním) vysoce odolného proti tepelnému a mechanickému namahání a tvrdnutí (stárnutí)
- materiál rovněž vyniká nízkým koeficientem tření, odolností proti olejům a příměsím v kapalinách do tlumičů a zaručuje stálost těsnícího účinku i v náročných podmínkách
- těsnící komponenty přední vidlice značky NOK účinně zabraňují pronikání částic prachu, nečistot a písku zvenčí, čímž prodlužují servisní interval a životnost ostatních komponentů pérování
- tyto prachovky jsou plnohodnotnou náhradou za originální díl (OEM Replacement), protože shodná komponenty jsou osazovány v prvovýrobě
CENA UVEDENA ZA 1 KUS (DODÁVÁNO V BALENÍ PO 2 KUSECH!!) - při objednávce nutno zadat množství 2 kusy.
Rozměry:
- vnitřní průměr (pro průměr vidlice) A: 41mm
- vnější průměr (montážní) B: 53,7mm
- vnější průměr (celkový) C: 58,5mm
- výška osazení pro montáž D: 5mm
- výška (celková) E: 14mm
(rozměry jsou orientační, protože výrobce žádné neuvádí)
Toto těsnění přední vidlice odpovídá originálnímu dílu (OEM Reference No):
Yamaha 22B-F3144-10
Yamaha 4EB-23144-00
NOK BR4268E
Gufera předních vidlic (simerinky předních vidlic) je potřeba objednat samostatně.
Výrobce NOK je významným a renomovaným dodavatelem pro strojírenský a automobilový průmysl (včetně všech hlavních výrobců motocyklů, a to nejen japonských značek), a řadí se mezi světovou špičku.
Tato gufera jsou plnohodnotnou náhradou za originální díl (OEM Replacement), protože shodná gufera jsou osazována v prvovýrobě.
Všechna těsnění značky NOK splňují stále přísnější a náročnější požadavky moderních průmyslových odvětví, a jsou používána pro utěsnění strojů v různých oblastech, včetně automobilů, letadel, lodí, vlakových vozů, stavebních strojů, zemědělských strojů, petrochemických závodů i domácích spotřebičů.
Hlavní předností těchto vysoce kvalitních těsnících prvků je dokonalá kvalita, která je dosahována především použitím prémiových vstupních materiálů pro výrobu všech komponentů, přísná kontrola v průběhu výroby a důkladná výstupní kontrola.
Upozornění - pro co nejlepší funkci vidlice dodržujte servisní interval dle manuálu výrobce motocyklu a udržujte prostor v okolí prachovky i mezi prachovkou a guferem neustále v čistotě, neboť většina tekoucích těsnění předních vidlic je zapříčiněna drobnými částečky nečistot zachycenými v těsnících komponentech. V některých případech může být důvodem i poškození trubky přední vidlice nebo neznačková gufera vyrobená z ne zcela vhodného materiálu (dokonale ověřeným materiálem disponují hlavně gufera a prachovky od japonské značky NOK).
Věnujte pozornost stavu pérování motocyklu a periodicky provádějte inspeci stavu přední vidlice.
Pro dokonalou montáž gufera přední vidlice je vhodné použití originální vazelíny přímo určené pro přední vidlice, která odpuzuje vodu, poskytuje vyšší kluznost a snižuje tření. Celkově zlepšuje celkový výkon pérování a snižuje opotřebení těsnění (gufer) - obj.kód K130062500101 nebo SHOGS000500.
Prachovky předních vidlic (Stěrací kroužek pérování) pro motocykly od japonského výrobce NOK
- vyráběna ze speciálního materiálu (rozdílného oproti standardním průmyslovým těsněním) vysoce odolného proti tepelnému a mechanickému namahání a tvrdnutí (stárnutí)
- materiál rovněž vyniká nízkým koeficientem tření, odolností proti olejům a příměsím v kapalinách do tlumičů a zaručuje stálost těsnícího účinku i v náročných podmínkách
- těsnící komponenty přední vidlice značky NOK účinně zabraňují pronikání částic prachu, nečistot a písku zvenčí, čímž prodlužují servisní interval a životnost ostatních komponentů pérování
- tyto prachovky jsou plnohodnotnou náhradou za originální díl (OEM Replacement), protože shodná komponenty jsou osazovány v prvovýrobě
CENA UVEDENA ZA 1 KUS (DODÁVÁNO V BALENÍ PO 2 KUSECH!!) - při objednávce nutno zadat množství 2 kusy.
Rozměry:
- vnitřní průměr (pro průměr vidlice) A: 45mm
- vnější průměr (montážní) B: 52mm
- vnější průměr (celkový) C: 57,3mm
- výška osazení pro montáž D: 6mm
- výška (celková) E: 13mm
(rozměry jsou orientační, protože výrobce žádné neuvádí)
Toto těsnění přední vidlice odpovídá originálnímu dílu (OEM Reference No):
Honda 91254-KZ3-003
Honda 91254-MM8-003
NOK BR3868E
Gufera předních vidlic (simerinky předních vidlic) je potřeba objednat samostatně.
Výrobce NOK je významným a renomovaným dodavatelem pro strojírenský a automobilový průmysl (včetně všech hlavních výrobců motocyklů, a to nejen japonských značek), a řadí se mezi světovou špičku.
Tato gufera jsou plnohodnotnou náhradou za originální díl (OEM Replacement), protože shodná gufera jsou osazována v prvovýrobě.
Všechna těsnění značky NOK splňují stále přísnější a náročnější požadavky moderních průmyslových odvětví, a jsou používána pro utěsnění strojů v různých oblastech, včetně automobilů, letadel, lodí, vlakových vozů, stavebních strojů, zemědělských strojů, petrochemických závodů i domácích spotřebičů.
Hlavní předností těchto vysoce kvalitních těsnících prvků je dokonalá kvalita, která je dosahována především použitím prémiových vstupních materiálů pro výrobu všech komponentů, přísná kontrola v průběhu výroby a důkladná výstupní kontrola.
Upozornění - pro co nejlepší funkci vidlice dodržujte servisní interval dle manuálu výrobce motocyklu a udržujte prostor v okolí prachovky i mezi prachovkou a guferem neustále v čistotě, neboť většina tekoucích těsnění předních vidlic je zapříčiněna drobnými částečky nečistot zachycenými v těsnících komponentech. V některých případech může být důvodem i poškození trubky přední vidlice nebo neznačková gufera vyrobená z ne zcela vhodného materiálu (dokonale ověřeným materiálem disponují hlavně gufera a prachovky od japonské značky NOK).
Věnujte pozornost stavu pérování motocyklu a periodicky provádějte inspeci stavu přední vidlice.
Pro dokonalou montáž gufera přední vidlice je vhodné použití originální vazelíny přímo určené pro přední vidlice, která odpuzuje vodu, poskytuje vyšší kluznost a snižuje tření. Celkově zlepšuje celkový výkon pérování a snižuje opotřebení těsnění (gufer) - obj.kód K130062500101 nebo SHOGS000500.
Prachovky předních vidlic (Stěrací kroužek pérování) pro motocykly v ekonomické alternativě
- těsnící stěrací kroužky předních vidlic v této ekonomické variantě jsou ekvivalentní a plnohodnotnou náhradou za originální těsnící prvky pérování
- jedná se o výrobek od značek Athena nebo Centauro nebo Ariete nebo AllBalls
- poskytují dobrou užitnou hodnotu (výhodný poměr cena/výkon) pro standardní použití
- jsou vyrobeny podle originální (OEM) specifikace a parametrů pro bezproblémovou repasi předních vidlic
- konstrukčně jsou navržena tak, aby bylo dosaženo těsnosti při zachování minimálního tření pro hladký chod přední vidlice
- umožňují snadnou a rychlou montáž pro daný model, typ a rok výroby motocyklu - kontrola možnosti použití viz. rozměry a fotografie!
CENA UVEDENA ZA 1 KUS (DODÁVÁNO V BALENÍ PO 2 KUSECH!!) - při objednávce nutno zadat množství 2 kusy.
Rozměry:
- vnitřní průměr (pro průměr vidlice) A: 43mm
- vnější průměr (montážní) B: 53,4mm
- vnější průměr (celkový) C: 57mm
- výška osazení pro montáž D: 6mm
- výška (celková) E: 12mm
(rozměry jsou orientační, protože výrobce žádné neuvádí)
Toto těsnění přední vidlice odpovídá originálnímu dílu (OEM Reference No):
KTM 43570202
KTM 43570624
KTM 43570094
KTM BR6844E
Gufera předních vidlic (simerinky předních vidlic) je potřeba objednat samostatně.
»» Athena v současné době nabízí kompletní sortiment těsnících prvků a komponentů pro motocykly, skútry, maxiskútry a čtyřkolky. Kvalita olejových těsnění předních vidlic od značky Athena umožňuje bezproblémovou výměnu za originální produkty, a zajišťuje vynikající výkon z hlediska hladkosti, odolnosti vůči vysokým teplotám a vysoké odolnosti proti opotřebení.
»» Centauro je italský výrobce, který své výrobky dodává do prvovýroby motocyklů (hlavně italským výrobcům, ale i dalším evropským výrobcům). Gufera této značky disponují odolností proti oděru, proti vysokým teplotám a hlavně odolností proti chemickému působení maziv s aditivy, které se používají zejména v moderních vidlicích.
»» Ariete nabízí gufera pro přední vidlice ze speciálního materiálu (směs bohatá na grafit se samomaznými vlastnostmi), který nabízí vysokou odolnost proti mechanickému opotřebení, teplu a oděru vlivem funkce předního odpružení motocyklu. Přesně broušené těsnící břity zajišťují zvýšený výkon a nízkou přilnavost pro mimořádně hladký chod.
»» All Balls disponuje širokým sortimentem těsnících komponentů pérování s patentovanou technologií Max-Life, která prodlužuje jejich životnost. Simerinky nabízí lepší odtrhávací moment a menší tření. Většina typů je potažena speciálním mazivem pro zlepšení reakce a je trojitě utěsněna pro eliminaci úniku oleje.
Upozornění - pro co nejlepší funkci vidlice dodržujte servisní interval dle manuálu výrobce motocyklu a udržujte prostor v okolí prachovky i mezi prachovkou a guferem neustále v čistotě, neboť většina tekoucích těsnění předních vidlic je zapříčiněna drobnými částečky nečistot zachycenými v těsnících komponentech. V některých případech může být důvodem i poškození trubky přední vidlice nebo neznačková gufera vyrobená z ne zcela vhodného materiálu (dokonale ověřeným materiálem disponují hlavně gufera a prachovky od japonské značky NOK).
Věnujte pozornost stavu pérování motocyklu a periodicky provádějte inspeci stavu přední vidlice.
Pro dokonalou montáž gufera přední vidlice je vhodné použití originální vazelíny přímo určené pro přední vidlice, která odpuzuje vodu, poskytuje vyšší kluznost a snižuje tření. Celkově zlepšuje celkový výkon pérování a snižuje opotřebení těsnění (gufer) - obj.kód K130062500101 nebo SHOGS000500.
Motodíly od A do Z
|
MTZ Mototechnika s.r.o.Telefon: 601 303 001 / 601 303 002 601 303 003 / 601 303 004 E-mail: info@mototechnika.cz Prodejna:
U Blatenského mostu 1482 Pondělí - Pátek 8:00-12:00 / 13:00-16:00 hod. |
Informace |
O společnosti |
Zboží bylo přidáno do košíku