Blinkry (ukazatele směru) v originální provedení dle parametrů a vzhledu pro daný typ a rok výroby motocyklu
- kvalitní náhrada za originální díl
- přesné parametry pro snadnou a rychlou montáž
- odolné proti vibracím
- homologace pro silniční provoz
Upozornění:
- ukazatel je dle výrobce vhodný pro uvedené modely a roky výroby - kontrola obsahu a provedení viz. fotografie!!
- u některých modelů motocyklů mohou být blinkry přední a zadní délkově rozdílné
- u kapotovaných motocyklů uvedených rozpisu mohou být blinkry použity jako zadní
- vzhledem k použití na více motocyklů se může lišit typ konektorů a délka kabeláže
Balení obsahuje 1kus
Tento ukazatel směru je alternativní náhradou originálního blinkru:
Yamaha 36X-83320-00
Yamaha 36A-83310-00
Yamaha 36A-83330-10
Yamaha 36X-83320-00
Yamaha 36X-83320-10
Yamaha 36X-83340-10
Vhodné pro motocykly:
Yamaha TT250 / 80-84
Yamaha TT350 / 85-90
Yamaha TT600 / 83-88
Standardní duše pro motocykly pro běžné použití na motocyklech, mopedech a skútrech
- náhradní motocyklová duše pro montáž do pneumatiky s vyníkajícími vlastnostmi pro tlumení nárazů a vibrací
- kvalitní materiál s velmi dobrým koeficentem pružnosti a velmi dobrou odolností pro pohodlnou jízdu
- díky použitému materiálu s dodatečnými příměsemi pro větší stálost materiálu nabízí i toto standardním provedení duší velmi dobrou funkčnost s delší životností
- dodáváno včetně ventilku (rovný ventilek TR4) pro okamžitou montáž
- použitý kvalitní materiál při správné montáži zaručuje dlouhou životnost a bezproblémový provoz
- rozměr duše a provedení ventilku jsou uvedeny v názvu
Upozornění: správný výběr velikosti duše do jednotlivého typu a rozměru pneumatiky určuje bezproblémový provoz a bezpečnou jízdu! Pečlivě zkontrolujte doporučený rozměr uvedený v manuálu nebo návodu k obsluze výrobce daného motocyklu.
Pro snazší montáž duše i pneumatiky použijte montážní přípravek Putoline Tyre Fitting Lube (obj.číslo pu74221), který usnadní montáž.
Jako prevenci před nenadálým defektem můžete použít přípravek Tire Doctor Antipich (obj.číslo K2B310), který zůstává tekutý v duši/pneumatice po celou dobu používání a v případě standardní velikosti defektu zabrání unikání vzduchu.
Olejové filtry Hiflo Filtro nabízí stejnou nebo vyšší úroveň výkonu ve srovnání s originálním filtrem. Jedná se vysoce kvalitní olejové filtry, které nabízejí výbornou ochranu motoru a to nejen díky dokonalé selekci drobných nečistot od cirkulujícího oleje.
Hlavní přednosti:
- vyráběny z vysoce kvalitních materiálů
- dokonalá kontrola kvality výroby (16 kontrol)
- plnohodnotná náhrada za originální filtr
- vysoká užitná hodnota (poměr kvalita/ cena)
- moderní konstrukce pro hladký průtok oleje
- excelentní filtrační vlastnosti pro dokonalou ochranu
Tento filtr oleje nahrazuje originální díl (OEM code):
Honda 15400-PLM-A01PE
Honda 15400-PLM-A02
Honda 15400-ZJ1-004
TGB 924153
Yamaha 5JW-13440-00
Olejové filtry Hiflo Filtro jsou vyráběny v továrně Thai Yang Kitpaisan, která byla založena v roce 1955 a vyrábí filtry pro prvovýrobu motorového průmyslu od roku 1963. Díky více než 40-ti letým zkušenostem, neustálému vývoji a moderním výrobním zařízením dnes vyrábí vysoce kvalitní filtry pro všechny druhy použití.
Technologie výroby je založena na dokonalém systému kontroly kvality, aby bylo dosaženo téměř nulové tolerance zmetkovosti. Během celého výrobního procesu projde každý olejový filtr 16 samostatnými kontrolami kvality než opustí továrnu. Celý výrobní proces podléhá kvalitativním normám a auditům (ISO), a to včetně kontroly surovin, kontroly kvality, kontroly výroby, apod.
Pro dosažení a zabezpečení vysoké kvality jsou používány pouze materiály nejvyšší jakosti od světoznámých výrobců:
- ocel od Toyota Tsusho a NKK (Japonsko)
- lepidla od Henkel (Německo)
- papír od Ahlstrom Filtration (Finsko), Hollingsworth & Vose (USA) a AWA Paper (Japonsko)
Značka Hiflo Filtro získala prestižní akreditaci „TÜV Approved" a to jako první značka olejového filtru v motocyklovém, nebo automobilovém sektoru. Dále úspěšně splnila certifikaci kvality ISO 9002.
Vhodné pro motocykly a čtyřkolky a lodní motory:
TGB 400 Avenger LE / R / 07-10
TGB 400 Target E / LE / 06-10
TGB 425 Avenger / 07-10
TGB 425 Blade / 08-10
TGB 425 Outback / 07-08
TGB 425 Target
TGB 450 Blade SE / 10-
TGB 500 Blade R / 10-14
TGB 500 Avenger R
TGB 500 Target R 4x2 / 4x4 / 10-14
TGB 525 Blade R IRS / SE / 09-14
TGB 525 Target / 08-10
TGB 550 Blade / 09-14
TGB 550 Blade LT IRS / 09-14
TGB 550 Target IRS / 10-14
Yamaha FJR1300 / 01-05
Yamaha FJR1300 A ABS / 03-12
Yamaha FJR1300 AS Automatic ABS / 06-11
Yamaha FJR1300 AE / 09-10
Honda Marine 75 hp / 00-
Honda Marine 90 hp / 00-
Honda Marine 115 hp up to 1102862 / 00-06
Honda Marine 115 hp1102863 / 07-
Honda Marine 130 hp / 00-04
Honda Marine 135 hp / 05-
Honda Marine 150 hp1010961 / 04-
Honda Marine 200 hp up to 1101744 / 02-07
Honda Marine 200 hp1101745 / 07-
Honda Marine 225 hp up to 1107491 / 02-06
Honda Marine 225 hp1107492 / 07-
Mercury/ Mariner Fourstroke 25 Carb 0G760300 - 1B344298
Mercury/ Mariner Fourstroke 30 Carb 0P153500 -
Mercury/ Mariner FourStroke 30 EFI 0T409000 - 1B226999
Mercury/ Mariner FourStroke 30 EFI 1C109093-
Mercury/ Mariner FourStroke 40 Carb (3 cyl) 0P153500-
Mercury/ Mariner FourStroke 40 EFI (3 cyl) ALL
Mercury/ Mariner FourStroke 40 EFI Jet (4 cyl) 1C051324-
Mercury/ Mariner FourStroke 40 EFI (4 cyl) ALL
Mercury/ Mariner FourStroke 50 EFI (4 cyl) ALL
Mercury/ Mariner FourStroke 60 EFI (4 cyl) ALL
Mercury/ Mariner FourStroke 75 EFI up to 1B366822
Mercury/ Mariner FourStroke 80 EFI up to 1B366822
Mercury/ Mariner FourStroke 90 EFI up to 1B366822
Mercury/ Mariner FourStroke 100 EFI up to 1B366822
Mercury/ Mariner FourStroke 115 EFI 0T178500 - 1B366822
Filtr palivový/benzínový s kovovým tělem a s kovovou filtrační mikrovložkou
- dlouhá životnost díky použitým kovovým materiálům
- univerzální palivový filtr vhodný pro motocykly, čtyřkolky, mopedy, atd.
- průměr připojení 1/4" (6mm)
- materiál KOV
- rozebíratelný benzínový filtr pro snadné čištění a údržbu
- vybaven kovovou mikrofiltrační vložkou pro nejdokonalejší filtraci paliva
- dlouhá životnost díky možnosti vyčištění filtrační mikrovložky
Rozměry:
- průměr: 28/22,5mm
- celková délka: 78mm
- délka těla filtru: 39mm
Vzduchové filtry HifloFiltro byly vyvinuty speciálně pro moderní výkonné motory. Poskytují dokonalou ochranu motoru díky excelentní filtraci při zachování vysokého průtoku vzduchu k dosažení maximálního výkonu.
Hlavní přednosti:
- vyráběny z vysoce kvalitních materiálů
- plnohodnotná náhrada za originální filtr
- vysoká užitná hodnota (poměr kvalita / cena)
- excelentní filtrační vlastnosti pro dokonalou ochranu
Nahrazuje originální čísla (OEM code):
Kymco 00162475
Kymco 1721A-KKC3-9000
Vzduchové filtry Hiflo Filtro jsou vyráběny v továrně Thai Yang Kitpaisan, která byla založena v roce 1955 a vyrábí filtry pro prvovýrobu motorového průmyslu od roku 1963. Díky více než 40-ti letým zkušenostem, neustálému vývoji a moderním výrobním zařízením dnes vyrábí vysoce kvalitní filtry pro všechny druhy použití.
Technologie výroby je založena na dokonalém systému kontroly kvality, aby bylo dosaženo téměř nulové tolerance zmetkovosti. Během celého výrobního procesu projde každý filtr 16 samostatnými kontrolami kvality než opustí továrnu. Celý výrobní proces podléhá kvalitativním normám a auditům (ISO), a to včetně kontroly surovin, kontroly kvality, kontroly výroby, apod.
Pro dosažení a zabezpečení vysoké kvality jsou používány pouze materiály nejvyšší jakosti od světoznámých výrobců:
- ocel od Toyota Tsusho a NKK (Japonsko)
- lepidla od Henkel (Německo)
- papír od Ahlstrom Filtration (Finsko), Hollingsworth & Vose (USA) a AWA Paper (Japonsko)
Vhodné pro motocykly:
Kymco 125 Dink i.e. / 06-15
Kymco 125 Grand Dink / 01-11
Kymco 125 Grand Dink S / 08-11
Kymco 125i G-Dink i.e. / 12-16
Kymco 150 Grand Dink / 01-11
Kymco 200 Dink i.e. / 06-16
Kymco 250 Grand Dink / 01-09
Kymco 250 Xciting / 05-08
Kymco 300i G-Dink / 12-16
Kymco 300 Xciting RI / 08-15
Vzduchové filtry HifloFiltro byly vyvinuty speciálně pro moderní výkonné motory. Poskytují dokonalou ochranu motoru díky excelentní filtraci při zachování vysokého průtoku vzduchu k dosažení maximálního výkonu.
Hlavní přednosti:
- vyráběny z vysoce kvalitních materiálů
- plnohodnotná náhrada za originální filtr
- vysoká užitná hodnota (poměr kvalita / cena)
- excelentní filtrační vlastnosti pro dokonalou ochranu
Nahrazuje originální čísla (OEM code):
UFI Filter 30.836.00
Gilera 487845
Piaggio 487845
Malaguti 06615400
Vzduchové filtry Hiflo Filtro jsou vyráběny v továrně Thai Yang Kitpaisan, která byla založena v roce 1955 a vyrábí filtry pro prvovýrobu motorového průmyslu od roku 1963. Díky více než 40-ti letým zkušenostem, neustálému vývoji a moderním výrobním zařízením dnes vyrábí vysoce kvalitní filtry pro všechny druhy použití.
Technologie výroby je založena na dokonalém systému kontroly kvality, aby bylo dosaženo téměř nulové tolerance zmetkovosti. Během celého výrobního procesu projde každý filtr 16 samostatnými kontrolami kvality než opustí továrnu. Celý výrobní proces podléhá kvalitativním normám a auditům (ISO), a to včetně kontroly surovin, kontroly kvality, kontroly výroby, apod.
Pro dosažení a zabezpečení vysoké kvality jsou používány pouze materiály nejvyšší jakosti od světoznámých výrobců:
- ocel od Toyota Tsusho a NKK (Japonsko)
- lepidla od Henkel (Německo)
- papír od Ahlstrom Filtration (Finsko), Hollingsworth & Vose (USA) a AWA Paper (Japonsko)
Vhodné pro motocykly:
Gilera 500 Nexus / 03-15
Gilera 500 SP
Piaggio 500 X9 / 02-03
Piaggio 500 X9 Evolution / 03-10
Piaggio 125 Hexagon
Piaggio 125 Super Hexagon GTX12
Malaguti 500 Spidermax / 04-08
Malaguti 500 RS Spidermax
Malaguti 500 GT Spidermax
Gufera předních vidlic (simerinky pérování) pro motocykly od japonského výrobce ARS
- vyráběna ze speciálního materiálu (rozdílného oproti standardním průmyslovým guferům) vysoce odolného proti tepelnému a mechanickému namahání a tvrdnutí (stárnutí)
- materiál rovněž vyniká nízkým koeficientem tření, odolností proti olejům a příměsím v kapalinách do tlumičů a zaručuje stálost těsnícího účinku i v náročných podmínkách
- konstrukčně jsou navržena tak, aby bylo dosaženo dokonalé těsnosti při zachování minimálního tření pro hladký chod přední vidlice
- gufera ARS pro motocyklové vidlice jsou většinou dodávána v typu RSD, jehož konstrukce a vlastnosti jsou přímo určené pro použití na pohyblivou vratnou hřídel nebo pohyblivou vratnou hydralickou pístnici
- simerinky přední vidlice NOK účinně zabraňují pronikání částic prachu, nečistot a písku zvenčí, čímž prodlužují servisní interval a životnost ostatních komponentů pérování
CENA UVEDENA ZA 1 KUS (DODÁVÁNO V BALENÍ PO 2 KUSECH!!) - při objednávce nutno zadat množství 2 kusy.
Prachovky předních vidlic (stěrací prachové těsnění přední vidlice) je potřeba objednat samostatně!
Toto těsnění přední vidlice odpovídá originálnímu dílu (OEM Reference No):
Značka ARS je po značce NOK druhým nejvýznamnějším japonským výrobce do prvovýroby motocyklů. Dodává své produkty výrobcům automobilů, motocyklů, stavebních strojů, zemědělských strojů i průmyslových stroje a zařízení. Pro snížení třecího odporu kluzných částí, jsou gufera ARS vybavena Arflonem lisovaným integrálně s pryžovou špičkou. Arflon je souhrnný termín pro fluoropolymerovou pryskyřici (PTFE Fluoropolymer Resin) smíchanou s unikátním plnivem ARS, které lze přizpůsobit náročnému provoznímu prostředí (například vysokorychlostní rotace, aplikace s nízkým mazáním, apod.).
Upozornění - pro co nejlepší funkci vidlice dodržujte servisní interval dle manuálu výrobce motocyklu a udržujte prostor v okolí prachovky i mezi prachovkou a guferem neustále v čistotě, neboť většina tekoucích těsnění předních vidlic je zapříčiněna drobnými částečky nečistot zachycenými v těsnících komponentech. V některých případech může být důvodem i poškození trubky přední vidlice nebo neznačková gufera vyrobená z ne zcela vhodného materiálu (dokonale ověřeným materiálem disponují hlavně gufera a prachovky od japonské značky NOK).
Věnujte pozornost stavu pérování motocyklu a periodicky provádějte inspeci stavu přední vidlice.
Pro dokonalou montáž gufera přední vidlice je vhodné použití originální vazelíny přímo určené pro přední vidlice, která odpuzuje vodu, poskytuje vyšší kluznost a snižuje tření. Celkově zlepšuje celkový výkon pérování a snižuje opotřebení těsnění (gufer) - obj.kód K130062500101 nebo SHOGS000500.
Gufera předních vidlic (simerinky pérování) pro motocykly od japonského výrobce ARS
- vyráběna ze speciálního materiálu (rozdílného oproti standardním průmyslovým guferům) vysoce odolného proti tepelnému a mechanickému namahání a tvrdnutí (stárnutí)
- materiál rovněž vyniká nízkým koeficientem tření, odolností proti olejům a příměsím v kapalinách do tlumičů a zaručuje stálost těsnícího účinku i v náročných podmínkách
- konstrukčně jsou navržena tak, aby bylo dosaženo dokonalé těsnosti při zachování minimálního tření pro hladký chod přední vidlice
- gufera ARS pro motocyklové vidlice jsou většinou dodávána v typu RSD, jehož konstrukce a vlastnosti jsou přímo určené pro použití na pohyblivou vratnou hřídel nebo pohyblivou vratnou hydralickou pístnici
- simerinky přední vidlice NOK účinně zabraňují pronikání částic prachu, nečistot a písku zvenčí, čímž prodlužují servisní interval a životnost ostatních komponentů pérování
CENA UVEDENA ZA 1 KUS (DODÁVÁNO V BALENÍ PO 2 KUSECH!!) - při objednávce nutno zadat množství 2 kusy.
Prachovky předních vidlic (stěrací prachové těsnění přední vidlice) je potřeba objednat samostatně!
Toto těsnění přední vidlice odpovídá originálnímu dílu (OEM Reference No):
BMW 31422312838
Cagiva/Ducati/Macchi/Husqvarna 93010021A
Honda 91255-MB4-305
Honda 91255-MB4-003
Honda 91255-MB4-013
Honda 51490-MN8-305
Honda 51490-MM8-305
Honda 51490-MM5-305
Honda 51490-MEE-D01
Honda 51490-MB4-315
Honda 51490-MAK-F00
Honda 51490-MB4-305
Honda 51490-KN5-305
Honda 51490-KF0-771
Honda 51490-KF0-772
Honda 51490-KF0-770
Honda 51490-KF0-305
Honda 51490-KAE-003
Kawasaki 92049-1370
Kawasaki 92049-1368
Kawasaki 92049-1363
Kawasaki 92049-1272
Kawasaki 92049-1329
Kawasaki 92049-0164
Kawasaki 92049-0125
Kawasaki 92049-0058
Suzuki 511531-2C00
Suzuki 511530-AH00
Suzuki 511530-8D00
Suzuki 511530-3D00
Suzuki 511530-1H10
Suzuki 511530-1H00
Yamaha 3MA-23145-00
Yamaha 34L-23145-00
Yamaha 1LN-23145-00
Značka ARS je po značce NOK druhým nejvýznamnějším japonským výrobce do prvovýroby motocyklů. Dodává své produkty výrobcům automobilů, motocyklů, stavebních strojů, zemědělských strojů i průmyslových stroje a zařízení. Pro snížení třecího odporu kluzných částí, jsou gufera ARS vybavena Arflonem lisovaným integrálně s pryžovou špičkou. Arflon je souhrnný termín pro fluoropolymerovou pryskyřici (PTFE Fluoropolymer Resin) smíchanou s unikátním plnivem ARS, které lze přizpůsobit náročnému provoznímu prostředí (například vysokorychlostní rotace, aplikace s nízkým mazáním, apod.).
Upozornění - pro co nejlepší funkci vidlice dodržujte servisní interval dle manuálu výrobce motocyklu a udržujte prostor v okolí prachovky i mezi prachovkou a guferem neustále v čistotě, neboť většina tekoucích těsnění předních vidlic je zapříčiněna drobnými částečky nečistot zachycenými v těsnících komponentech. V některých případech může být důvodem i poškození trubky přední vidlice nebo neznačková gufera vyrobená z ne zcela vhodného materiálu (dokonale ověřeným materiálem disponují hlavně gufera a prachovky od japonské značky NOK).
Věnujte pozornost stavu pérování motocyklu a periodicky provádějte inspeci stavu přední vidlice.
Pro dokonalou montáž gufera přední vidlice je vhodné použití originální vazelíny přímo určené pro přední vidlice, která odpuzuje vodu, poskytuje vyšší kluznost a snižuje tření. Celkově zlepšuje celkový výkon pérování a snižuje opotřebení těsnění (gufer) - obj.kód K130062500101 nebo SHOGS000500.
Gufera předních vidlic (simerinky pérování) pro motocykly od japonského výrobce NOK
- vyráběna ze speciálního materiálu (rozdílného oproti standardním průmyslovým guferům) vysoce odolného proti tepelnému a mechanickému namahání a tvrdnutí (stárnutí)
- materiál rovněž vyniká nízkým koeficientem tření, odolností proti olejům a příměsím v kapalinách do tlumičů a zaručuje stálost těsnícího účinku i v náročných podmínkách
- konstrukčně jsou navržena tak, aby bylo dosaženo dokonalé těsnosti při zachování minimálního tření pro hladký chod přední vidlice
- simerinky přední vidlice NOK účinně zabraňují pronikání částic prachu, nečistot a písku zvenčí, čímž prodlužují servisní interval a životnost ostatních komponentů pérování
CENA UVEDENA ZA 1 KUS (DODÁVÁNO V BALENÍ PO 2 KUSECH!!) - při objednávce nutno zadat množství 2 kusy.
Prachovky předních vidlic (stěrací prachové těsnění přední vidlice) je potřeba objednat samostatně!
Toto těsnění přední vidlice odpovídá originálnímu dílu (OEM Reference No):
Yamaha 36Y-23145-00
Yamaha 3NC-F3145-00
Yamaha 3SP-23145-L0
Yamaha 3BN-23145-00
Yamaha 3LC-23145-00
Yamaha 4EB-23145-00
Yamaha 4EB-23145-01
Yamaha 4FM-23145-40
Yamaha 3JD-23145-L0
Aprilia 8123223
Kawasaki 92049-1043
Kawasaki 92049-1356
Kawasaki 92049-1164
Kawasaki 92049-1273
Kawasaki 92049-1338
Kawasaki 92049-1347
BR39761
Výrobce NOK je významným a renomovaným dodavatelem pro strojírenský a automobilový průmysl (včetně všech hlavních výrobců motocyklů, a to nejen japonských značek), a řadí se mezi světovou špičku.
Tato gufera jsou plnohodnotnou náhradou za originální díl (OEM Replacement), protože shodná gufera jsou osazována v prvovýrobě.
Všechna těsnění značky NOK splňují stále přísnější a náročnější požadavky moderních průmyslových odvětví, a jsou používána pro utěsnění strojů v různých oblastech, včetně automobilů, letadel, lodí, vlakových vozů, stavebních strojů, zemědělských strojů, petrochemických závodů i domácích spotřebičů.
Hlavní předností těchto vysoce kvalitních těsnících prvků je dokonalá kvalita, která je dosahována především použitím prémiových vstupních materiálů pro výrobu všech komponentů, přísná kontrola v průběhu výroby a důkladná výstupní kontrola.
Upozornění - pro co nejlepší funkci vidlice dodržujte servisní interval dle manuálu výrobce motocyklu a udržujte prostor v okolí prachovky i mezi prachovkou a guferem neustále v čistotě, neboť většina tekoucích těsnění předních vidlic je zapříčiněna drobnými částečky nečistot zachycenými v těsnících komponentech. V některých případech může být důvodem i poškození trubky přední vidlice nebo neznačková gufera vyrobená z ne zcela vhodného materiálu (dokonale ověřeným materiálem disponují hlavně gufera a prachovky od japonské značky NOK).
Věnujte pozornost stavu pérování motocyklu a periodicky provádějte inspeci stavu přední vidlice.
Pro dokonalou montáž gufera přední vidlice je vhodné použití originální vazelíny přímo určené pro přední vidlice, která odpuzuje vodu, poskytuje vyšší kluznost a snižuje tření. Celkově zlepšuje celkový výkon pérování a snižuje opotřebení těsnění (gufer) - obj.kód K130062500101 nebo SHOGS000500.
Gufera předních vidlic (simerinky pérování) pro motocykly od japonského výrobce NOK
- vyráběna ze speciálního materiálu (rozdílného oproti standardním průmyslovým guferům) vysoce odolného proti tepelnému a mechanickému namahání a tvrdnutí (stárnutí)
- materiál rovněž vyniká nízkým koeficientem tření, odolností proti olejům a příměsím v kapalinách do tlumičů a zaručuje stálost těsnícího účinku i v náročných podmínkách
- konstrukčně jsou navržena tak, aby bylo dosaženo dokonalé těsnosti při zachování minimálního tření pro hladký chod přední vidlice
- simerinky přední vidlice NOK účinně zabraňují pronikání částic prachu, nečistot a písku zvenčí, čímž prodlužují servisní interval a životnost ostatních komponentů pérování
CENA UVEDENA ZA 1 KUS (DODÁVÁNO V BALENÍ PO 2 KUSECH!!) - při objednávce nutno zadat množství 2 kusy.
Prachovky předních vidlic (stěrací prachové těsnění přední vidlice) je potřeba objednat samostatně!
Toto těsnění přední vidlice odpovídá originálnímu dílu (OEM Reference No):
Aprilia AP8123975
Cagiva/Ducati/Macchi/Husqvarna 34921311A
Cagiva/Ducati/Macchi/Husqvarna 34920401A
Cagiva/Ducati/Macchi/Husqvarna 34920391A
Cagiva/Ducati/Macchi/Husqvarna 34921801A
Yamaha 5VX-23145-00
Yamaha 4TX-23145-00
NOK BR5566F
Výrobce NOK je významným a renomovaným dodavatelem pro strojírenský a automobilový průmysl (včetně všech hlavních výrobců motocyklů, a to nejen japonských značek), a řadí se mezi světovou špičku.
Tato gufera jsou plnohodnotnou náhradou za originální díl (OEM Replacement), protože shodná gufera jsou osazována v prvovýrobě.
Všechna těsnění značky NOK splňují stále přísnější a náročnější požadavky moderních průmyslových odvětví, a jsou používána pro utěsnění strojů v různých oblastech, včetně automobilů, letadel, lodí, vlakových vozů, stavebních strojů, zemědělských strojů, petrochemických závodů i domácích spotřebičů.
Hlavní předností těchto vysoce kvalitních těsnících prvků je dokonalá kvalita, která je dosahována především použitím prémiových vstupních materiálů pro výrobu všech komponentů, přísná kontrola v průběhu výroby a důkladná výstupní kontrola.
Upozornění - pro co nejlepší funkci vidlice dodržujte servisní interval dle manuálu výrobce motocyklu a udržujte prostor v okolí prachovky i mezi prachovkou a guferem neustále v čistotě, neboť většina tekoucích těsnění předních vidlic je zapříčiněna drobnými částečky nečistot zachycenými v těsnících komponentech. V některých případech může být důvodem i poškození trubky přední vidlice nebo neznačková gufera vyrobená z ne zcela vhodného materiálu (dokonale ověřeným materiálem disponují hlavně gufera a prachovky od japonské značky NOK).
Věnujte pozornost stavu pérování motocyklu a periodicky provádějte inspeci stavu přední vidlice.
Pro dokonalou montáž gufera přední vidlice je vhodné použití originální vazelíny přímo určené pro přední vidlice, která odpuzuje vodu, poskytuje vyšší kluznost a snižuje tření. Celkově zlepšuje celkový výkon pérování a snižuje opotřebení těsnění (gufer) - obj.kód K130062500101 nebo SHOGS000500.
Gufera předních vidlic (simerinky pérování) pro motocykly od japonského výrobce NOK
- vyráběna ze speciálního materiálu (rozdílného oproti standardním průmyslovým guferům) vysoce odolného proti tepelnému a mechanickému namahání a tvrdnutí (stárnutí)
- materiál rovněž vyniká nízkým koeficientem tření, odolností proti olejům a příměsím v kapalinách do tlumičů a zaručuje stálost těsnícího účinku i v náročných podmínkách
- konstrukčně jsou navržena tak, aby bylo dosaženo dokonalé těsnosti při zachování minimálního tření pro hladký chod přední vidlice
- simerinky přední vidlice NOK účinně zabraňují pronikání částic prachu, nečistot a písku zvenčí, čímž prodlužují servisní interval a životnost ostatních komponentů pérování
CENA UVEDENA ZA 1 KUS (DODÁVÁNO V BALENÍ PO 2 KUSECH!!) - při objednávce nutno zadat množství 2 kusy.
Prachovky předních vidlic (stěrací prachové těsnění přední vidlice) je potřeba objednat samostatně!
Toto těsnění přední vidlice odpovídá originálnímu dílu (OEM Reference No):
Suzuki 5117341G00
Suzuki 5117302FA0
Suzuki 5115346E20
Suzuki 5115340C00
Suzuki 5115340F00
Honda 91255-KA4-701
Honda 51490-KA4-711
Honda 51490-KA3-731
Honda 51490-MG7-305
Honda 51490-KA3-730
Kawasaki 92049-1104
Kawasaki 92049-1092
Kawasaki 92049-1104
Suzuki 51153-14330
Suzuki 51153-14300
Suzuki 51153-14200
Suzuki 51153-01B20
Yamaha 4V4-23145-20
Yamaha 4V4-23145-L0
Yamaha 4PU-23145-01
Yamaha 4DA-23145-L0
Yamaha 4PU-23145-00
Yamaha 5X6-23145-L0
Yamaha 3GM-23145-AO
Yamaha 3GM-23145-00
Yamaha 3XJ-23145-L0
Yamaha 2VM-23145-L0
Yamaha 4KG-23145-00
Yamaha 23X-23145-L0
Yamaha 23X-23145-10
NOK BR3655J
Výrobce NOK je významným a renomovaným dodavatelem pro strojírenský a automobilový průmysl (včetně všech hlavních výrobců motocyklů, a to nejen japonských značek), a řadí se mezi světovou špičku.
Tato gufera jsou plnohodnotnou náhradou za originální díl (OEM Replacement), protože shodná gufera jsou osazována v prvovýrobě.
Všechna těsnění značky NOK splňují stále přísnější a náročnější požadavky moderních průmyslových odvětví, a jsou používána pro utěsnění strojů v různých oblastech, včetně automobilů, letadel, lodí, vlakových vozů, stavebních strojů, zemědělských strojů, petrochemických závodů i domácích spotřebičů.
Hlavní předností těchto vysoce kvalitních těsnících prvků je dokonalá kvalita, která je dosahována především použitím prémiových vstupních materiálů pro výrobu všech komponentů, přísná kontrola v průběhu výroby a důkladná výstupní kontrola.
Upozornění - pro co nejlepší funkci vidlice dodržujte servisní interval dle manuálu výrobce motocyklu a udržujte prostor v okolí prachovky i mezi prachovkou a guferem neustále v čistotě, neboť většina tekoucích těsnění předních vidlic je zapříčiněna drobnými částečky nečistot zachycenými v těsnících komponentech. V některých případech může být důvodem i poškození trubky přední vidlice nebo neznačková gufera vyrobená z ne zcela vhodného materiálu (dokonale ověřeným materiálem disponují hlavně gufera a prachovky od japonské značky NOK).
Věnujte pozornost stavu pérování motocyklu a periodicky provádějte inspeci stavu přední vidlice.
Pro dokonalou montáž gufera přední vidlice je vhodné použití originální vazelíny přímo určené pro přední vidlice, která odpuzuje vodu, poskytuje vyšší kluznost a snižuje tření. Celkově zlepšuje celkový výkon pérování a snižuje opotřebení těsnění (gufer) - obj.kód K130062500101 nebo SHOGS000500.
Gufera předních vidlic (simerinky pérování) pro motocykly od japonského výrobce NOK
- vyráběna ze speciálního materiálu (rozdílného oproti standardním průmyslovým guferům) vysoce odolného proti tepelnému a mechanickému namahání a tvrdnutí (stárnutí)
- materiál rovněž vyniká nízkým koeficientem tření, odolností proti olejům a příměsím v kapalinách do tlumičů a zaručuje stálost těsnícího účinku i v náročných podmínkách
- konstrukčně jsou navržena tak, aby bylo dosaženo dokonalé těsnosti při zachování minimálního tření pro hladký chod přední vidlice
- simerinky přední vidlice NOK účinně zabraňují pronikání částic prachu, nečistot a písku zvenčí, čímž prodlužují servisní interval a životnost ostatních komponentů pérování
CENA UVEDENA ZA 1 KUS (DODÁVÁNO V BALENÍ PO 2 KUSECH!!) - při objednávce nutno zadat množství 2 kusy.
Prachovky předních vidlic (stěrací prachové těsnění přední vidlice) je potřeba objednat samostatně!
Toto těsnění přední vidlice odpovídá originálnímu dílu (OEM Reference No):
Honda 51490-KRN-A91
Suzuki 51153-36E00
Výrobce NOK je významným a renomovaným dodavatelem pro strojírenský a automobilový průmysl (včetně všech hlavních výrobců motocyklů, a to nejen japonských značek), a řadí se mezi světovou špičku.
Tato gufera jsou plnohodnotnou náhradou za originální díl (OEM Replacement), protože shodná gufera jsou osazována v prvovýrobě.
Všechna těsnění značky NOK splňují stále přísnější a náročnější požadavky moderních průmyslových odvětví, a jsou používána pro utěsnění strojů v různých oblastech, včetně automobilů, letadel, lodí, vlakových vozů, stavebních strojů, zemědělských strojů, petrochemických závodů i domácích spotřebičů.
Hlavní předností těchto vysoce kvalitních těsnících prvků je dokonalá kvalita, která je dosahována především použitím prémiových vstupních materiálů pro výrobu všech komponentů, přísná kontrola v průběhu výroby a důkladná výstupní kontrola.
Upozornění - pro co nejlepší funkci vidlice dodržujte servisní interval dle manuálu výrobce motocyklu a udržujte prostor v okolí prachovky i mezi prachovkou a guferem neustále v čistotě, neboť většina tekoucích těsnění předních vidlic je zapříčiněna drobnými částečky nečistot zachycenými v těsnících komponentech. V některých případech může být důvodem i poškození trubky přední vidlice nebo neznačková gufera vyrobená z ne zcela vhodného materiálu (dokonale ověřeným materiálem disponují hlavně gufera a prachovky od japonské značky NOK).
Věnujte pozornost stavu pérování motocyklu a periodicky provádějte inspeci stavu přední vidlice.
Pro dokonalou montáž gufera přední vidlice je vhodné použití originální vazelíny přímo určené pro přední vidlice, která odpuzuje vodu, poskytuje vyšší kluznost a snižuje tření. Celkově zlepšuje celkový výkon pérování a snižuje opotřebení těsnění (gufer) - obj.kód K130062500101 nebo SHOGS000500.
Prachovky předních vidlic (Stěrací kroužek pérování) pro motocykly od japonského výrobce NOK
- vyráběna ze speciálního materiálu (rozdílného oproti standardním průmyslovým těsněním) vysoce odolného proti tepelnému a mechanickému namahání a tvrdnutí (stárnutí)
- materiál rovněž vyniká nízkým koeficientem tření, odolností proti olejům a příměsím v kapalinách do tlumičů a zaručuje stálost těsnícího účinku i v náročných podmínkách
- těsnící komponenty přední vidlice značky NOK účinně zabraňují pronikání částic prachu, nečistot a písku zvenčí, čímž prodlužují servisní interval a životnost ostatních komponentů pérování
- tyto prachovky jsou plnohodnotnou náhradou za originální díl (OEM Replacement), protože shodná komponenty jsou osazovány v prvovýrobě
CENA UVEDENA ZA 1 KUS (DODÁVÁNO V BALENÍ PO 2 KUSECH!!) - při objednávce nutno zadat množství 2 kusy.
Rozměry:
- vnitřní průměr (pro průměr vidlice) A: 47mm
- vnější průměr (montážní) B: 58,5mm
- vnější průměr (celkový) C: 61,5mm
- výška osazení pro montáž D: 6mm
- výška (celková) E: 10,5mm
(rozměry jsou orientační, protože výrobce žádné neuvádí)
Toto těsnění přední vidlice odpovídá originálnímu dílu (OEM Reference No):
Cagiva 800086500
Ducati 800086500
Husqvarna 800086500
Cagiva 34920491A
Ducati 34920491A
Husqvarna 34920491A
Cagiva 34913221A
Ducati 34913221A
Husqvarna 34913221A
Husqvarna 8000H6426
Husqvarna 8000A7592
Husqvarna 7528203A
TM B528203
Marzocchi 50
Výrobce NOK je významným a renomovaným dodavatelem pro strojírenský a automobilový průmysl (včetně všech hlavních výrobců motocyklů, a to nejen japonských značek), a řadí se mezi světovou špičku.
Tato gufera jsou plnohodnotnou náhradou za originální díl (OEM Replacement), protože shodná gufera jsou osazována v prvovýrobě.
Všechna těsnění značky NOK splňují stále přísnější a náročnější požadavky moderních průmyslových odvětví, a jsou používána pro utěsnění strojů v různých oblastech, včetně automobilů, letadel, lodí, vlakových vozů, stavebních strojů, zemědělských strojů, petrochemických závodů i domácích spotřebičů.
Hlavní předností těchto vysoce kvalitních těsnících prvků je dokonalá kvalita, která je dosahována především použitím prémiových vstupních materiálů pro výrobu všech komponentů, přísná kontrola v průběhu výroby a důkladná výstupní kontrola.
Upozornění - pro co nejlepší funkci vidlice dodržujte servisní interval dle manuálu výrobce motocyklu a udržujte prostor v okolí prachovky i mezi prachovkou a guferem neustále v čistotě, neboť většina tekoucích těsnění předních vidlic je zapříčiněna drobnými částečky nečistot zachycenými v těsnících komponentech. V některých případech může být důvodem i poškození trubky přední vidlice nebo neznačková gufera vyrobená z ne zcela vhodného materiálu (dokonale ověřeným materiálem disponují hlavně gufera a prachovky od japonské značky NOK).
Věnujte pozornost stavu pérování motocyklu a periodicky provádějte inspeci stavu přední vidlice.
Pro dokonalou montáž gufera přední vidlice je vhodné použití originální vazelíny přímo určené pro přední vidlice, která odpuzuje vodu, poskytuje vyšší kluznost a snižuje tření. Celkově zlepšuje celkový výkon pérování a snižuje opotřebení těsnění (gufer) - obj.kód K130062500101 nebo SHOGS000500.
Gufero motoru (gufero převodovky) pro motocykly
- jsou vyráběna ze speciálního materiálu vysoce odolného proti tepelnému a mechanickému namahání a tvrdnutí (stárnutí)
- materiál rovněž vyniká nízkým koeficientem tření, odolností proti olejům a příměsím v kapalinách
- zaručuje stálost těsnícího účinku v motoru, převodové skříni, klikové skříni i v náročných podmínkách
- kvalitní gufera převodovky (simerinky převodové skříně) dokonale zabraňují nežádoucímu úniku oleje po dlouhou dobu
- sortiment zahrnuje různé materiály (pryžová NBR, vitonová FKM, MVQ silikonová, atd.) a různá provedení (dvoubřitá, jednobřitá, jednobřitá s prachovkou, atd.)
- vnitřní průměr "A" = 32mm
- vnější průměr "B" = 45mm
- výška "H" = 6,5mm
Tento díl odpovídá originálnímu dílu (OEM Reference NO):
KTM 0760405560
CENA UVEDENA ZA 1 KUS (DODÁVÁNO V BALENÍ PO 1 KUSE!!)
Řetězové pastorky (přední kolečka) MTZ jsou vyráběna s ohledem na dobrou kvalitu, dlouhou životnost a příznivou cenu. Použitý materiál i technologie výroby se řídí normalizovanými požadavky na kvalitní výrobek, tak aby kola MTZ byla srovnatelná s hlavními druhovýrobními značkami na trhu. Řetězové pastorky (přední kolečka) MTZ jsou plnohodnotnou náhradou za originální díl a nabízejí velmi dobrý poměr cena/výkon.
Sortiment zahrnuje:
- silniční motocykly, cestovní enduro
- offroadové motocykly (motokros, enduro)
- čtyřkolky (ATV, Quad)
Použitá speciální ocel je dále precizně tepelně zušlechtěna pod přísnou kontrolou na hodnody, díky nimž je dosaženo skvělé kombinace pevnosti a tvrdosti.
Moderní technologie výroby umožňuje dosažení vysoké přesnosti rozměrů pro jednoduchou a rychlou montáž.
Řetězová kola MTZ jsou dostupná pro značky - Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, KTM, BMW, Aprilia, Beta, Husqvarna, Cagiva, Triumph, Hyosung, Kymco, Rieju, Bultaco, Daelim, Derbi, Ducati, Fantic, Gilera, Maico, Malaguti, Motor Hispania, MUZ, Polaris, Peugeot, CPI, Bombardier, Aeon, Adly a další ...
Vhodné pro motocykly:
Honda XR200RG,RH (Australie) / 86-87
Honda XR200RL,RN (Australie) / 89-92
Honda XR200RP,RR (Australie) / 93-94
Honda CRF230L / 08-09
Honda XR250RG,RH (Australie) / 86-87
Honda XLR200 (Japan) / 92
Honda CRF230M / 09-10
Honda XL250R / 84-87
Honda XR350RD,RE / 83-84
Honda CA250 TF,TG,TH,TJ,TL Rebel (Japan)
Honda CB250 M,N,P,R,S,T,V Night Hawk / 91-97
Honda CB250 Night Hawk / 99-08
Honda CB250N Two Fifty / 92-02
Honda CD250 UJ,UK / 88-94
Honda CM250 CD Belt Drive Conversion / 83
Honda NAS250 N Nighthawk (Japan)
Honda XLX250R (Japan) / 83-4
Honda XLX250RE (Australie) / 84
Honda XL350R / 85-87
Honda XLX350
Řetězové pastorky (přední kolečka) ESJOT jsou vyráběny pouze z oceli nejvyšší kvality (16MNCR5) na nejmodernějších strojích, které umožňují dosažení vysoké přesnosti řezu a minimálních tolerancí.
Vnější ozubení vyráběné pomocí patentované technologie DIAMOND-CUT disponuje optimalizovanou konturou zubu s vyšší pevností (až o 25%) na hranách a vrcholu zubu a nižší hladinou hlučnosti díky dokonale hladkému povrchu (až o 50%) dosedací plochy pro válečky řetězu (DIAMOND-CUT je speciální patentovaná technologie, kterou vyvinula společnost ESJOT ve spolupráci s univerzitou v Paderbornu za účelem dosažení nejpřesnějších tolerancí a dokonalého profilu zubů).
Použitý materiál a technologie "Made in Germany" zaručují super kvalitu kol ESJOT - např. standardní norma značky ESJOT při výrobě pastorků je kruhová tolerance (soustřednost) a axiální tolerance (házivost) pod 0,1mm. Vnitřní ozubení je obráběno na nejmodernějších frézách, čímž je zaručena dokonalá přesnost pro přesné uchycení na hnací hřídel. Speciální proces tepelného zušlechtění umožňuje vytvrzení o hodnotách 700 HV40 do hloubky 0,4mm, aby byla dosažena maximální délka životnosti i při použití v extrémních podmínkách provozu.
Značka ESJOT vyrábí ozubená kola již více než 85 let pro průmyslové oblasti, pro motocykly a jízdní kola. Výroba disponuje nejmodernějšími stroji - CNC frézovacími roboty, řezacími plně automatickými roboty, obráběcími CNC centry i automatickými lisy do 400tun.
Řetězové pastorky (přední kolečka) ESJOT díky použitému materiálu, nejmodernějším výrobním technologiím a povrchové úpravě splňují nejpřísnější parametry kvalitativních norem a jejich výsledná kvalita převyšuje jak originální řetězová kola, tak i většinu druhovýrobních značek, které jsou vyráběny téměř výhradně v Asii. Důkazem toho je i skutečnost, že řetězová kola ESJOT jsou dodávána do prvovýroby světoznámých značek jako KTM, BMW, Aprilia, Husqvarna a další.
ESJOT řetězová kola jsou dostupná pro značky - Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, KTM, BMW, Aprilia, Beta, Husqvarna, Cagiva, Triumph, Hyosung, Kymco, Rieju, Bultaco, Daelim, Derbi, Ducati, Fantic, Gilera, Maico, Malaguti, Motor Hispania, MUZ, Polaris, Peugeot, CPI, Artic Cat, Bombardier, Aeon, Adly, Tomos, Triton, Hercules, Rixe, Kasea, Jicheng a další ...
Rozměry/Parametry: kontrola rozměrů viz. schéma.
Vhodné pro motocykly:
Suzuki GS400 / 77-81
Suzuki GS400 F / 77-78
Suzuki GSX400 E,S (T,X) (Německo) / 80-81
Suzuki GSX400 ES,ET,EX (2 Cyl) / 80-83
Suzuki GSX400 (2 Cyl) (Francie) / 84
Suzuki GSX400 ED,EZ,S-Z,D,E,F,G,H / 82-87
Suzuki GSX400TX / 81-85
Suzuki GS425 N,EL,EN / 79-80
Suzuki GS450 E/S-T,X / 80-82
Suzuki GS450 E/S-E,F,G,H,J / 84-88
Suzuki GS450 L-E,F,G,H / 84-87
Suzuki GS550 B,C,N (Drum Brake) / 77-79
Suzuki GS550 EC,EN,ET (Disc Brake) / 78-82
Suzuki GS550 LN,LT,LX Chopper / 79-81
Suzuki GS550 ET Spoke wheel (USA) / 80
Suzuki GS550 ET,LT Cast wheel (USA) / 80
Suzuki GS550 (USA) / 81-86
Suzuki GS550 MX,Z Katana / 81-82
Suzuki GSX550 E / 83-87
Suzuki RG500 Gamma / 86-89
Suzuki GSF600 T,V,W,X,Y Bandit / 95-99
Suzuki GSF600 K Bandit / 00-04
Suzuki GSF600 S Bandit / 95-04
Suzuki GSF600 ST,V,W,X,Y,K1,K2 Bandit (USA) / 95-02
Suzuki GSF600 ST,V,W,X,Y,K1,K2 Bandit (Kanada)/ 95-02
Suzuki GSX600 F Katana / 85-06
Suzuki GSX-R600 W (USA) / 92-93
Suzuki RF600R / 93-97
Suzuki XN85 (650 Turbo) 83-86
Suzuki GS650 E,S,XE (Francie)
Suzuki GS650 EX/Z (USA) / 81-82
Suzuki GSF650 K5,K6 Bandit / 05-06
Suzuki GSF650 SA-K5,K6 Bandit (ABS) / 05-06
Suzuki GSX750 W,X,Y,K1,K2,K3 (Retro Style) / 98-03
Suzuki GSX750 F / 89-06
Suzuki GSX-R750 (Japan) / 88-91
Suzuki GSX-R750 Sling Shot / 88-91
Suzuki GSX-R750 J,K / 88-89
Suzuki GSX-R750 W / 92-97
Suzuki GS700 E F (USA) / 85
Suzuki GS750 E/ES D (USA) / 83
Suzuki GSX750 SE,S3/4 Katana (pop-up h/light) / 84-86
Suzuki GSX750 EE,ESD,ESE,EFE / 80-89
Suzuki GSX-R750R (GSX-R750) (Japan) / 87
Suzuki GSX-R750 / 85-87
Suzuki GSX750 S,SS (Japan) / 84-85
Suzuki GSX750 S2,S2C (Japan) / 84-85
Suzuki GSXR750 WT,WV SRAD (USA) / 96-97
Suzuki VZ800 V,W,X,Y,K1,K2,K3,K4 Marauder / 97-04
Suzuki RF900RR,S,S2,T,V,W,X / 94-00
Suzuki GSX-R1000 / 01-08
Suzuki SV1000 K3,K4,K5,K6,K7 / 03-07
Suzuki SV1000 S K3,K4,K5,K6,K7 / 03-07
Suzuki TL1000 SV,W,X,Y / 97-00
Suzuki TL1000RW,X,Y,K1,K2 / 98-02
Suzuki GSX1100 F / 88-96
Suzuki GSX-R1100 G,H,J / 86-88
Suzuki GSX-R1100 G,H (USA,Australia) / 86-87
Suzuki GSX-R1100 / 89-94
Suzuki GSX-R1100 WT/WV (Francie) / 96-97
Suzuki GSXR1100 WS/WT/WV/WW / 95-98
Suzuki GSF1200 Bandit / 95-06
Suzuki GSF1200 S Bandit / 95-06
Suzuki GSX1200 Inazuma / 99-00
Suzuki GSF1250 Bandit (ABS) / 07-12
Suzuki GSF1250 S Bandit (ABS) / 07-16
Suzuki GSF1250 SA L0 Bandit Traveller(ABS) / 10
Suzuki GSX1250 F / 10-16
Suzuki GSX1250 FA L1 ST / 11
Suzuki GSX-R1300RX,Y,K1-7 Hayabusa / 99-07
Suzuki GSX-R1300R K7 Hayabusa Ltd. / 07
Suzuki GSX-R1300RZ K3,K4 Hayabusa / 03-04
Suzuki GSX1400 K1,K2,K3,K4,K5,K6,K7,K8 / 01-08
Yamaha RD250A,B (USA) / 73-75
Yamaha RD350A,B (USA) / 73-75
Yamaha RD350A,B / 74-76
Yamaha FZR500 H,M,N / 89-90
Yamaha TX500/TX 500A (USA) / 73-74
Yamaha XS500 (USA) / 74-78
Yamaha XS500 D Alloy Wheel / 78-80
Yamaha SR500 2J2,48U,4E6,4F9,1RU,48T,3EB1 / 78-91
Yamaha SR500 E,F,G,H (USA) / 78-81
Yamaha FZR600 / 89-93
Yamaha FZR600R (USA) / 90-99
Yamaha FZR600RF (YZF600) / 94-95
Yamaha FZS600 Fazer / 98-03
Yamaha FZS600 SP Fazer / 00-01
Yamaha YZF600R Thunder Cat / 96-03
Yamaha YZF600RT,V,W / 05-07
Cagiva 1000 Raptor / 01-06
Cagiva 1000 V-Raptor / 01-06
Cagiva 1000 Xtra Raptor / 01-05
Kawasaki Z250 J1
Kawasaki Z250 A3,A4,B2 / 81-82
Kawasaki GPZ305 (EX305A1) / 83
Kawasaki KZ305 A1,A2 (CSR) (USA) / 81-82
Kawasaki GPZ400 (KZ400M) (Německo) / 83
Kawasaki ZZR400 (ZX400) (Japan)
Kawasaki Z400 J1-J3 (4 Cyl) (KZ400J) / 80-83
Kawasaki ZR400 A1,B1 (Z400F) / 83-85
Kawasaki Z440 C1/2 Fine Spline / 80-81
Kawasaki Z440 H1/2 Fine Spline
Kawasaki GPZ500R / 88-
Kawasaki GPX500R / 88-
Kawasaki GPZ550 (Z550D1) Twin Shock / 81
Kawasaki GPZ550 (ZX550H1-H2) Unitrack / 82-83
Kawasaki Z500 B1-B2 / 79-80
Kawasaki Z500 B3 (6 Speed) / 81
Kawasaki KZ550 A1-A4 (USA) / 80-83
Kawasaki KZ550 C1-C4 (LTD) (USA) / 80-83
Kawasaki KZ550 D1 (GPz) (USA) / 81
Kawasaki KZ550 H1,H2 (GPz) (USA) / 82-83
Kawasaki Z550 B1-B2 / 79-80
Kawasaki Z550 A1-A3 / 80-83
Kawasaki Z550 C1-C3,LTD / 81-83
Kawasaki ZR550 A1,A2 (Z550F) / 80-83
Kawasaki GPX600R (ZX600C1-C3,C6-C10) / 88-00
Kawasaki GPZ600R (ZX600A1-A5) / 85-89
Kawasaki ZX600 B1 Ninja / 87
Kawasaki ZX600 D1-D4 Ninja (ZX-6) / 90-93
Kawasaki ZX600 E1-E10 Ninja (ZX-6) (USA) / 93-02
Kawasaki KZ650 B1,B2,B2A,B3 (USA) / 77-79
Kawasaki KZ650 C1,C2,C3 Custom (USA) / 77-79
Kawasaki KZ650 SR D1 (USA) / 77-78
Kawasaki KZ650 SR D2 (USA) / 77-79
Kawasaki KZ650 E1 (LTD) (USA) / 80
Kawasaki KZ650 F1 (USA) / 80
Kawasaki Z650 B1-B3,F1 / 79
Kawasaki Z650 C1-C3 / 78-79
Kawasaki Z650 SR D2-D3 / 79-80
Kawasaki GPX750R (ZX750F1-F3) / 86-88
Kawasaki KZ750 B1/B2/B3/B4 (USA) / 76-79
Kawasaki KZ750 G1 (LTD) (USA) / 80
Kawasaki KZ750 M1 (CSR) (USA) / 82
Kawasaki Z750 B1-B4,Y1,Y2,LTD (2 Cylinders) / 78-82
Motodíly od A do Z
|
MTZ Mototechnika s.r.o.Telefon: 601 303 001 / 601 303 002 601 303 003 / 601 303 004 E-mail: info@mototechnika.cz Prodejna:
U Blatenského mostu 1482 Pondělí - Pátek 8:00-12:00 / 13:00-16:00 hod. |
Informace |
O společnosti |
Zboží bylo přidáno do košíku