Šroubení brzdové hadice TRW Vario pro hydraulické hadice řady Varioflex
- šroubovací koncovka z vysoce pevného hliníku nebo nerezové oceli
- koncovka pro výrobu (sestavení) opletené pancéřové hadice pro použití jako brzdová hadice nebo spojková hadice
- pro většinu typů koncovek je možnost výběru barvy (kvalitní barevná povrchová úprava - elox)
- široký sortiment šroubovaných koncovek pro možnost vytvoření jakékoliv hadice
- nákres ukazuje přesné rozměry koncovky (vždy je potřeba vybrat koncovku shodnou s originálním dílem)
- doporučeno dokončení a montáž kompletní hadice odborným servisem
Opletenou brzdovou hadici pro vytvoření hydraulické hadice je nutné objednat samostatně!!
Balení: koncovky jsou dodávány po kuse (speciální lepidlo pro montáž je součástí balení u hadice)
TRW, LUCAS a ZF - kvalita, výkon a atraktivní design inspirují motocyklisty a dealery motocyklů po celém světě již více než 100 let. Značka TRW je globální společnost s širokým pokrytím trhu a prémiovou kvalitou všech výrobků, jejíž historie trvá mnoho desítek let, a portfolio produktů TRW splňuje vysoké standardy kvality mezinárodního automobilového průmyslu a zaručuje maximální bezpečnost a výkon.
Neoprenový návlek pro přední vidlice
- chrání skluznice trubek předních vidlic a gufera předních vidlic před mechanickým poškozením od nečistot a prachu
- vyrobeny z vysoce kvalitního neoprenu používaného pro výrobu sportovních potřeb
- jedinečná technologie výroby, kdy spoj je lepený speciálním lepidlem na neopren (používaný při výrobě neoprenových obleků), a následně je tento lepený spoj přešitý z obou stran pro dokonalou pevnost spoje
- takto vyrobené neopreny poskytují stoprocentní ochranu vidlice, protože nedochází k netěsnosti ve spoji, čímž by se mohly dostat nečistoty pod neopren
Délka: 405mm
CENA UVEDENA ZA 1 KUS (DODÁVÁNO V BALENÍ PO 2 KUSECH!!) - při objednávce nutno zadat množství 2 kusy.
Lanka (lanovody) jsou plnohodnotnou náhradou za originální díl.
- vysoká kvalita materiállů zaručuje nízké vnitřní tření a dosažení maximální životnosti i při vysokém zatížení
- umožňují snadnou a rychlou montáž (přesné rozměry, koncovky a provedení dle OEM dílu)
- jsou vyráběna dle OEM specifikace výrobcem vyrábějícím do prvovýroby
- bowdeny jsou vyrobeny z materiálů s výbornými kluznými vlastnostmi
- lanka jsou pletená z kvalitní odolné oceli
- sortiment zahrnuje plynová lanka, lanka spojky, lanka sytiče, náhony otáčkoměru a náhony tachometru pro silniční motocykly hlavních světových značek
Toto lanko nahrazuje originální lanko (originální kód OEM):
Yamaha 2UJ-26331-00
Yamaha 2UJ-26331-01
Ložiska japonského výrobce KOYO, který je významným a renomovaným dodavatelem pro strojírenský a automobilový průmysl (včetně všech hlavních výrobců motocyklů, a to nejen japonských značek), a řadí se mezi světovou špičku ve výrobě ložisek.
Nabízí inovativní řešení výrobcům zařízení, strojů a vozidel, a klade důraz na kvalitní provedení a dokonalou aplikaci.
Ložiska KOYO jsou prémiová a nejkvalitnější ložiska na trhu s dokonalou kvalitou, která je dosahována především použitím prémiových vstupních materiálů pro výrobu všech komponentů, přísnou kvalitou ve všech stupních výroby a důkladnou výstupní kontrolou.
- vnitřní průměr "A" = 20mm
- vnější průměr "B" = 47mm
- šířka "C" = 14mm
- axiální vůle ložiska = C3
- typ ložiska = jednořadé kuličkové
Toto ložisko nahrazuje originální díl (originální kód OEM):
Honda 96100-620-4300
Honda 96100-62043-00
Upozornění - Ložiska KOYO mohou být dodávána v provedení s kovovou nebo plastovou klecí, neboť výrobce u některých typů kuličkových ložisek postupně přechází k produkci ložisek převážně s plastovou klecí.
Ložiska s plastovou klecí jsou vyvíjena na základě požadavků z automobilového i motocyklového odvětví, kdy jsou tato ložiska upřednostňována hlavně z důvodu lepších funkčních vlastností oproti ložiskům s ocelovou klecí.
Značka Koyo (součást korporace JTEKT) se sídlem v Japonsku je předním světovým výrobcem ložisek, systémů řízení, náprav, strojů a nářadí. Technologická a výrobní způsobilost společnosti Koyo sahá od miniaturních ložisek s vnitřními průměry od 1 milimetru až po extrémně velká ložiska s vnějším průměrem 7 metrů.
Všechna ložiska značky Koyo splňují stále přísnější a náročnější požadavky moderních průmyslových odvětví.
Nabízíme výhradně ložiska od světoznámých japonských výrobců - KOYO / NTN / NACHI jedná se o prémiová nejkvalitnější japonská ložiska, která se řadí ke špičce v oboru a jsou používána v prvovýrobě většiny předních výrobců motocyklů, a to nejen z Japonska.
Hlavní předností těchto ložisek je dokonalá kvalita, která je dosahována především použitím prémiových vstupních materiálů pro výrobu všech komponentů, přísná kontrola v průběhu výroby a důkladná výstupní kontrola.
Ložiska japonského výrobce KOYO, který je významným a renomovaným dodavatelem pro strojírenský a automobilový průmysl (včetně všech hlavních výrobců motocyklů, a to nejen japonských značek), a řadí se mezi světovou špičku ve výrobě ložisek.
Nabízí inovativní řešení výrobcům zařízení, strojů a vozidel, a klade důraz na kvalitní provedení a dokonalou aplikaci.
Ložiska KOYO jsou prémiová a nejkvalitnější ložiska na trhu s dokonalou kvalitou, která je dosahována především použitím prémiových vstupních materiálů pro výrobu všech komponentů, přísnou kvalitou ve všech stupních výroby a důkladnou výstupní kontrolou.
- vnitřní průměr "A" = 20mm
- vnější průměr "B" = 47mm
- šířka "C" = 14mm
- axiální vůle ložiska = C3
- typ ložiska = jednořadé kuličkové
Upozornění - Ložiska KOYO mohou být dodávána v provedení s kovovou nebo plastovou klecí, neboť výrobce u některých typů kuličkových ložisek postupně přechází k produkci ložisek převážně s plastovou klecí.
Ložiska s plastovou klecí jsou vyvíjena na základě požadavků z automobilového i motocyklového odvětví, kdy jsou tato ložiska upřednostňována hlavně z důvodu lepších funkčních vlastností oproti ložiskům s ocelovou klecí.
Značka Koyo (součást korporace JTEKT) se sídlem v Japonsku je předním světovým výrobcem ložisek, systémů řízení, náprav, strojů a nářadí. Technologická a výrobní způsobilost společnosti Koyo sahá od miniaturních ložisek s vnitřními průměry od 1 milimetru až po extrémně velká ložiska s vnějším průměrem 7 metrů.
Všechna ložiska značky Koyo splňují stále přísnější a náročnější požadavky moderních průmyslových odvětví.
Nabízíme výhradně ložiska od světoznámých japonských výrobců - KOYO / NTN / NACHI jedná se o prémiová nejkvalitnější japonská ložiska, která se řadí ke špičce v oboru a jsou používána v prvovýrobě většiny předních výrobců motocyklů, a to nejen z Japonska.
Hlavní předností těchto ložisek je dokonalá kvalita, která je dosahována především použitím prémiových vstupních materiálů pro výrobu všech komponentů, přísná kontrola v průběhu výroby a důkladná výstupní kontrola.
Spárové měrky (spároměr lístkový) pro přesné měření, seřízení a nastavení vůle ventilů
- vhodné také pro změření odtrhu na svíčce
- určeno pro motocykly a zároveň pro benzínové a dieselové motory osobních a lehkých užitkových automobilů
- kónické zakončení pro snazší manipulaci
- popis síly jednotlivých lístků (metrické a palcové)
Balení: 1 sada
Nádobka pro brzdovou kapalinu - provedení s bočním vývodem
Universální použití pro brzdovou pumpu nebo hydraulickou spojku.
Určeno pro všechny typy brzdových kapalin.
Rozměry:
- průměr nádobky: 39mm
- výška nádobyk: 39mm
- průměr hadičky: 6mm
- objem: 15ml
Páčky spojky a páčky brzdy MTZ jsou ekvivalentní a plnohodnotnou náhradou za originální páčky
- poskytují dobrou užitnou hodnotu (výhodný poměr cena/výkon)
- jsou vyrobeny přesně podle originální (OEM) specifikace a parametrů z kvalitního hliníkového materiálu pomocí moderní technologie tlakového lití
- sortiment zahrnuje brzdové páčky, spojkové páčky, univerzální páčky s objímkou, páčky sytiče či páčky dekompresoru
- umožňují snadnou a rychlou montáž díky přesným rozměrům pro daný model, typ a rok výroby motocyklu - kontrola možnosti použití viz. fotografie!!
Podle typu jsou páčky je vybaveny příslušenstvím - štelovací šrouby, koncovky, pouzdra, pružinky, apod. - kontrola obsahu viz. fotografie!!
Vhodné pro skútry:
Kymco Dink50 / 99-06
Kymco Dink125 / 97-01
Kymco Dink150 / 99-
Kymco Dink200 / 03-06
Kymco Agility50 / 08-13
Kymco Agility125 / 14-
Kymco Agility150 / 08-
Kymco Agility200 / 09-
Kymco Agility City125 / 08-
Kymco Grand Dink125 / 00-11
Kymco Grand Dink150 / 01-07
Kymco Grand Dink250 / 01-06
Kymco Like125 / 04-
Kymco Like200 / 01-
Kymco People GT125 / 10-
Kymco People GT300 / 10-
Kymco People S125 / 06-16
Kymco People S200 / 07-13
Kymco People S250 / 07-08
Kymco People S300 / 08-10
Kymco Super9 50
Kymco Yup250
Kymco Bet and Win 50
Kymco Bet and Win 125
Kymco Bet and Win 150
Kymco Bet and Win 250
Pístní sada pro motocykly východoněmecké (DDR) výroby MZ / Simson
- vhodné pro modely S51 Electronic + S51 Enduro + SR50 skútr
- jedná se o pístní sadu pro originální motor
Sada je vždy dodávána jako pístní sada, tedy včetně pístních kroužků, čepů a pojistných kroužků.
Tento píst nahrazuje originální píst OEM: Simson 223060 / MZ
Rozměry pístu:
A = 38,25 mm
B = 52 mm
C = 12 mm
D = 25 mm
E = -
F = -
G = 16,4
Při výměně pístu je potřeba zkontrolovat povrch válce a změřit přesný rozměr na více bodech uvnitř válce vhodný měřidlem (ne posuvným měřítkem = „šuplerou). A také vždy vyměnit těsnění a postupovat dle manuálu výrobce motocyklu.
Pístní sada pro motocykly východoněmecké (DDR) výroby MZ / Simson
- vhodné pro modely S51 Electronic + S51 Enduro + SR50 skútr
- jedná se o pístní sadu pro originální motor
Sada je vždy dodávána jako pístní sada, tedy včetně pístních kroužků, čepů a pojistných kroužků.
Tento píst nahrazuje originální píst OEM: Simson 223060 / MZ 1352983118022298
Rozměry pístu:
A = 38,50 mm
B = 52 mm
C = 12 mm
D = 25 mm
E = -
F = -
G = 16,4
Při výměně pístu je potřeba zkontrolovat povrch válce a změřit přesný rozměr na více bodech uvnitř válce vhodný měřidlem (ne posuvným měřítkem = „šuplerou). A také vždy vyměnit těsnění a postupovat dle manuálu výrobce motocyklu.
Pístní sada pro motocykly východoněmecké (DDR) výroby MZ / Simson
- vhodné pro modely S51 Electronic + S51 Enduro + SR50 skútr
- jedná se o pístní sadu pro originální motor
Sada je vždy dodávána jako pístní sada, tedy včetně pístních kroužků, čepů a pojistných kroužků.
Tento píst nahrazuje originální píst OEM: Simson 223060 / MZ 1352983118020398
Rozměry pístu:
A = 38,75 mm
B = 52 mm
C = 12 mm
D = 25 mm
E = -
F = -
G = 16,4
Při výměně pístu je potřeba zkontrolovat povrch válce a změřit přesný rozměr na více bodech uvnitř válce vhodný měřidlem (ne posuvným měřítkem = „šuplerou). A také vždy vyměnit těsnění a postupovat dle manuálu výrobce motocyklu.
Pístní sada pro motocykly východoněmecké (DDR) výroby MZ / Simson
- vhodné pro modely S51 Electronic + S51 Enduro + SR50 skútr
- jedná se o pístní sadu pro originální motor
Sada je vždy dodávána jako pístní sada, tedy včetně pístních kroužků, čepů a pojistných kroužků.
Tento píst nahrazuje originální píst OEM: Simson 223060 / MZ
Rozměry pístu:
A = 39,00 mm
B = 52 mm
C = 12 mm
D = 25 mm
E = -
F = -
G = 16,4
Při výměně pístu je potřeba zkontrolovat povrch válce a změřit přesný rozměr na více bodech uvnitř válce vhodný měřidlem (ne posuvným měřítkem = „šuplerou). A také vždy vyměnit těsnění a postupovat dle manuálu výrobce motocyklu.
Pístní sada pro motocykly východoněmecké (DDR) výroby MZ / Simson
- vhodné pro modely S51 Electronic + S51 Enduro + SR50 skútr
- jedná se o pístní sadu pro originální motor
Sada je vždy dodávána jako pístní sada, tedy včetně pístních kroužků, čepů a pojistných kroužků.
Tento píst nahrazuje originální píst OEM: Simson 223060 / MZ
Rozměry pístu:
A = 39,25 mm
B = 52 mm
C = 12 mm
D = 25 mm
E = -
F = -
G = 16,4
Při výměně pístu je potřeba zkontrolovat povrch válce a změřit přesný rozměr na více bodech uvnitř válce vhodný měřidlem (ne posuvným měřítkem = „šuplerou). A také vždy vyměnit těsnění a postupovat dle manuálu výrobce motocyklu.
Náhradní díl pro jednotky pérování (přední vidlice a zadní tlumiče) švédské značky Öhlins
- jedná se originální díl přímo od výrobce Öhlins, který je nejvhodnější a nejdokonalejší volbou při opravně předních vidlic, cartridgí předních vidlic a zadních tlumičů, protože shodný díl je osazován v prvovýrobě
- použitý materiál, povrchová úprava, parametry a výrobní tolerance jsou naprosto přesné s těmi, které byly konstrukčně navrženy při vývoji přední vidlice nebo tlumiče
Značka Öhlins je významným a renomovaným výrobcem systému odpružení pro automobily a motocykly (celkově pro motosport). Produkty Öhlins se používají v různých odvětvích motosportu, jako je MotoGP, MXGP, Formule 1, FIA World Endurance Championship, FIA World Rallycross Championship, World Rally Championship, World Superbike Championship a British Superbike Championship, ISDE Six Days, Indianapolis 500, IndyCar, X-Games, atd. Značka Öhlins získala více než 300 titulů mistra světa ve všech odvětvích motosportu!
Velký objem výroby značky Öhlins je určena pro montáž v prvovýrobě motocyklů (OEM Supplier pro značky Yamaha, Ducati, BMW a Kawasaki) a také pro výrobu závodních automobilů po celém světě.
Sortiment značky Öhlins může nabídnout technologii odpružení pro širokou škálu vozidel, jako jsou motocykly, automobily, čtyřkolky, sněžné skútry a horská kola.
Vodící pouzdro do předních vidlic (pérování) od výrobce dodávajícího do prvovýroby výrobců pérování - jsou plnohodnotnou náhradou za originální díl (OEM Replacement), protože shodná pouzdra jsou osazována v prvovýrobě.
Použitý materiál, povrchová teflonová úprava a výrobní tolerance jsou naprosto přesné s těmi, které byly konstrukčně navrženy při vývoji celé vidlice.
Přesné rozměry:
- vnitřní průměr "A" = 50mm
- vnější průměr "B" = 55mm
- výška "L" = 15mm
- teflonový povrch = uvnitř "tef-in"
CENA UVEDENA ZA 1 KUS (DODÁVÁNO V BALENÍ PO 2 KUSECH!!) - při objednávce nutno zadat množství 2 kusy.
Pro účely vyhledávání lze použít obchodní označení ostatních výrobců: 50x55x15
Upozornění: Protože se rozměry mohou lišit v desetinách milimetru má tento údaj pouze informativní charakter - přesné rozměry jsou uvedeny výše!
Vhodné pro motocykly:
Ducati Diavel 1200 / 11-17
Ducati Hypermotard 1100 / 08-09
Ducati Hypermotard 1100 Evo / 10-13
Ducati Multistrada 1200 / 10-17
Ducati Panigale 1199 / 12-14
Ducati Panigale 1299 / 15-17
MV Agusta Brutale 1078R / 08-10
MV Agusta Brutale 750S / 05-07
MV Agusta Brutale 910R/S 05-08
MV Agusta Brutale 920 / 11-12
MV Agusta Brutale 990R / 08-11
MV Agusta F4 1000 / 09-12
MV Agusta F4 750 / 00-04
Vodící pouzdro do předních vidlic (pérování) od výrobce dodávajícího do prvovýroby výrobců pérování - jsou plnohodnotnou náhradou za originální díl (OEM Replacement), protože shodná pouzdra jsou osazována v prvovýrobě.
Použitý materiál, povrchová teflonová úprava a výrobní tolerance jsou naprosto přesné s těmi, které byly konstrukčně navrženy při vývoji celé vidlice.
Přesné rozměry:
- vnitřní průměr "A" = 49mm
- vnější průměr "B" = 52mm
- výška "L" = 15mm
- teflonový povrch = uvnitř "tef-in"
CENA UVEDENA ZA 1 KUS (DODÁVÁNO V BALENÍ PO 2 KUSECH!!) - při objednávce nutno zadat množství 2 kusy.
Pro účely vyhledávání lze použít obchodní označení ostatních výrobců: 49x52x15
Upozornění: Protože se rozměry mohou lišit v desetinách milimetru má tento údaj pouze informativní charakter - přesné rozměry jsou uvedeny výše!
Vhodné pro motocykly:
Ducati F4 1000S / 05-08
Harley-Davidson Dyna Super Glide 49mm
Harley-Davidson Night Rod 49mm
Harley-Davidson Softail 49mm
Harley-Davidson V-Rod 49mm
a další...
Motodíly od A do Z
|
MTZ Mototechnika s.r.o.Telefon: 601 303 001 / 601 303 002 601 303 003 / 601 303 004 E-mail: info@mototechnika.cz Prodejna:
U Blatenského mostu 1482 Pondělí - Pátek 8:00-12:00 / 13:00-16:00 hod. |
Informace |
O společnosti |
Zboží bylo přidáno do košíku