Řetězové pastorky (přední kolečka) MTZ jsou vyráběna s ohledem na dobrou kvalitu, dlouhou životnost a příznivou cenu. Použitý materiál i technologie výroby se řídí normalizovanými požadavky na kvalitní výrobek, tak aby kola MTZ byla srovnatelná s hlavními druhovýrobními značkami na trhu. Řetězové pastorky (přední kolečka) MTZ jsou plnohodnotnou náhradou za originální díl a nabízejí velmi dobrý poměr cena/výkon.
Sortiment zahrnuje:
- silniční motocykly, cestovní enduro
- offroadové motocykly (motokros, enduro)
- čtyřkolky (ATV, Quad)
Použitá speciální ocel je dále precizně tepelně zušlechtěna pod přísnou kontrolou na hodnoty, díky nimž je dosaženo skvělé kombinace pevnosti a tvrdosti.
Moderní technologie výroby umožňuje dosažení vysoké přesnosti rozměrů pro jednoduchou a rychlou montáž.
Řetězová kola MTZ jsou dostupná pro značky - Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, KTM, BMW, Aprilia, Beta, Husqvarna, Cagiva, Triumph, Hyosung, Kymco, Rieju, Bultaco, Daelim, Derbi, Ducati, Fantic, Gilera, Maico, Malaguti, Motor Hispania, MUZ, Polaris, Peugeot, CPI, Bombardier, Aeon, Adly a další ...
Vhodné pro motocykly:
Triumph 750 Daytona / 91-95
Triumph 750 Daytona (Francie) / 93
Triumph 750 Thunderbird / 95
Triumph 750 Trident / 91-97
Triumph T509 Speed Triple / 97-98
Triumph T595 Daytona / 97-98
Triumph 900 Adventurer / 96-01
Triumph 900 Daytona / 94-97
Triumph 900 Daytona Super III / 96
Triumph 900 Legend TT / 99-00
Triumph 900 Legend Deluxe / 01
Triumph 900 Speed Triple / 94-96
Triumph 900 Sprint / 93-97
Triumph 900 Sprint Sport / 98
Triumph 900 Sprint FT / 99
Triumph 900 Thunderbird / 95-03
Triumph 900 Thunderbird Sport / 98-04
Triumph 900 Trident / 91-98
Triumph 900 Trophy / 91-99
Triumph 900 Tiger / 91-00
Triumph 900 Trophy / 00-01
Triumph 955i Daytona / 99-06
Triumph 955i Daytona (Special Edition) / 04
Triumph 955i Daytona Centennial Edition / 02
Triumph 955 Speed Triple / 99-04
Triumph 955 Sprint ST / 99-04
Triumph 955 Tiger / 01-06
Triumph 955 Sprint RS / 00-03
Triumph 1000 Daytona / 91-95
Triumph 1000 Daytona (Germany) / 91-94
Triumph 1050 Speed Triple / 05-15
Triumph 1050 Speed Triple R / 12-19
Triumph 1050 Speed Triple RS / 18-21
Triumph 1050 Speed Triple S / 16-21
Triumph 1050 Speed 94 / 16
Triumph 1050 Speed 94 R / 16
Triumph 1050 Tiger / 07-14
Triumph 1050 Tiger SE / 09-14
Triumph 1050 Tiger Sport / 14-21
Triumph 1050 Sprint GT/SE / 11-18
Triumph 1050 Sprint ST / 05-11
Triumph 1200 Daytona / 93-97
Triumph 1200 Trophy / 91-03
Řetězové pastorky (přední kolečka) ESJOT jsou vyráběny pouze z oceli nejvyšší kvality (16MNCR5) na nejmodernějších strojích, které umožňují dosažení vysoké přesnosti řezu a minimálních tolerancí.
Vnější ozubení vyráběné pomocí patentované technologie DIAMOND-CUT disponuje optimalizovanou konturou zubu s vyšší pevností (až o 25%) na hranách a vrcholu zubu a nižší hladinou hlučnosti díky dokonale hladkému povrchu (až o 50%) dosedací plochy pro válečky řetězu (DIAMOND-CUT je speciální patentovaná technologie, kterou vyvinula společnost ESJOT ve spolupráci s univerzitou v Paderbornu za účelem dosažení nejpřesnějších tolerancí a dokonalého profilu zubů).
Použitý materiál a technologie "Made in Germany" zaručují super kvalitu kol ESJOT - např. standardní norma značky ESJOT při výrobě pastorků je kruhová tolerance (soustřednost) a axiální tolerance (házivost) pod 0,1mm. Vnitřní ozubení je obráběno na nejmodernějších frézách, čímž je zaručena dokonalá přesnost pro přesné uchycení na hnací hřídel. Speciální proces tepelného zušlechtění umožňuje vytvrzení o hodnotách 700 HV40 do hloubky 0,4mm, aby byla dosažena maximální délka životnosti i při použití v extrémních podmínkách provozu.
Značka ESJOT vyrábí ozubená kola již více než 85 let pro průmyslové oblasti, pro motocykly a jízdní kola. Výroba disponuje nejmodernějšími stroji - CNC frézovacími roboty, řezacími plně automatickými roboty, obráběcími CNC centry i automatickými lisy do 400tun.
Řetězové pastorky (přední kolečka) ESJOT díky použitému materiálu, nejmodernějším výrobním technologiím a povrchové úpravě splňují nejpřísnější parametry kvalitativních norem a jejich výsledná kvalita převyšuje jak originální řetězová kola, tak i většinu druhovýrobních značek, které jsou vyráběny téměř výhradně v Asii. Důkazem toho je i skutečnost, že řetězová kola ESJOT jsou dodávána do prvovýroby světoznámých značek jako KTM, BMW, Aprilia, Husqvarna a další.
ESJOT řetězová kola jsou dostupná pro značky - Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, KTM, BMW, Aprilia, Beta, Husqvarna, Cagiva, Triumph, Hyosung, Kymco, Rieju, Bultaco, Daelim, Derbi, Ducati, Fantic, Gilera, Maico, Malaguti, Motor Hispania, MUZ, Polaris, Peugeot, CPI, Artic Cat, Bombardier, Aeon, Adly, Tomos, Triton, Hercules, Rixe, Kasea, Jicheng a další ...
Rozměry/Parametry: kontrola rozměrů viz. schéma.
Řetězová kola MTZ jsou vyráběna s ohledem na dobrou kvalitu, dlouhou životnost a příznivou cenu. Použitý materiál i technologie výroby se řídí normalizovanými požadavky na kvalitní výrobek, tak aby kola MTZ byla srovnatelná s hlavními druhovýrobními značkami na trhu.
Použitá speciální ocel je dále precizně tepelně zušlechtěna pod přísnou kontrolou na hodnoty, díky nimž je dosaženo skvělé kombinace pevnosti a tvrdosti.
Sortiment zahrnuje:
- silniční motocykly, cestovní enduro
- offroadové motocykly (motokros, enduro)
- čtyřkolky (ATV, Quad)
Moderní technologie výroby umožňuje dosažení vysoké přesnosti rozměrů pro jednoduchou a rychlou montáž. MTZ řetězová kola jsou dostupná pro značky - Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, KTM, BMW, Aprilia, Beta, Husqvarna, Cagiva, Triumph, Hyosung, Kymco, Rieju, Bultaco, Daelim, Derbi, Ducati, Fantic, Gilera, Maico, Malaguti, Motor Hispania, MUZ, Polaris, Peugeot, CPI, Bombardier, Aeon, Adly a další ...
Vhodné pro motocykly:
Beta RR125 2T / 18-26
Beta RR200 2T/ 19-26
Beta RR250 2T / 13-26
Beta RR300 2T / 13-26
Beta RR250 4T / 05-12
Beta RR350 / 11-26
Beta RR390 / 15-26
Beta RR400 / 05-16
Beta RR430 / 15-26
Beta RR450 / 05-14
Beta RR480 / 15-26
Beta RR498 / 12-16
Beta RR520 / 10-14
Beta RR525 / 05-09
Beta Xtrainer 250 / 18-25
Beta Xtrainer 350 / 15-25
Beta RX450 / 24-25
KTM 125EXC / 95-16
KTM 150EXC TPI / 20-25
KTM 200EXC / 98-16
KTM 250EXC / 98-17
KTM 250EXC TPI / 18-23
KTM 300EXC / 95-17
KTM 300EXC TPI / 18-23
KTM 360EXC / 96-97
KTM 380EXC / 98-02
KTM 250EXC Racing / 01-06
KTM 250EXCF / 07-25
KTM 350EXCF / 12-25
KTM 400EXC / 00-11
KTM 450EXC / 03-25
KTM 500EXC / 12-25
KTM 520EXC / 00-02
KTM 525EXC / 03-07
KTM 530EXC / 08-11
KTM 125SX / 95-26
KTM 144SX / 07-08
KTM 150SX / 08-22,25
KTM 200SX / 02-06
KTM 250SX / 95-26
KTM 300SX / 23-26
KTM 360SX / 96-97
KTM 380SX / 98-02
KTM 250SXF / 06-26
KTM 350SXF / 11-26
KTM 400SX Racing / 99-02
KTM 450SXF / 07-26
KTM 505SXF / 07-09
KTM 525SX Racing / 03-06
KTM 540SXS Racing / 01-02
KTM 250F Freeride / 18-21
KTM 250R Freeride / 14-17
KTM 350 Freeride / 12-17
KTM 125MX / 88-95
KTM 250MX / 83-95
KTM 300MX / 90-94
KTM 350MX / 88-90
KTM 420MX / 81-83
KTM 440MX / 94
KTM 495MX / 81-84
KTM 500MX / 85-93
KTM 125MXC / 01-02
KTM 200MXC / 98-04
KTM 250MXC / 98-01
KTM 300MXC / 01-05
KTM 380MXC / 01-02
KTM 400MXC / 01-02
KTM 450MXC / 03-05
KTM 520MXC / 01-02
KTM 525MXC / 03-05
KTM 125EGS / 86-94
KTM 250EGS / 81-99
KTM 300EGS / 90-95
KTM 350EGS / 84-89
KTM 420EGS / 81-83
KTM 125 LC2 / 97-98
KTM 450SMR / 04-21
KTM 525SMR / 04-05
KTM 560SMR / 06-07
Husaberg TE125 / 12-13
Husaberg TE250 / 11-14
Husaberg TE300 / 11-14
Husaberg FE250 / 13-14
Husaberg FE350 / 13-14
Husaberg FE390 / 10-12
Husaberg FE450 / 09-14
Husaberg FE501 / 13-14
Husaberg FE570 / 09-12
Husaberg FX450 / 10-12
Husaberg FS570 / 10-11
Husqvarna TC125 / 14-25
Husqvarna TC150 / 25
Husqvarna TC250 / 14-25
Husqvarna FC250 / 14-25
Husqvarna FC350 / 14-25
Husqvarna FC450 / 14-25
Husqvarna TE125 / 14-17
Husqvarna TE150 / 17-25
Husqvarna TE250 / 14-25
Husqvarna TE300 / 14-25
Husqvarna FE250 / 14-25
Husqvarna FE350 / 14-25
Husqvarna FE450 / 14-25
Husqvarna FE501 / 14-25
Husqvarna TX125 / 17-19
Husqvarna TX300 / 17-25
Husqvarna FX350 / 17-25
Husqvarna FX450 / 17-25
Husqvarna FR450 Rally / 16-24
Husqvarna FS450 / 16-25
Gas-Gas MC125 / 21-25
Gas-Gas MC250 / 22-25
Gas-Gas EC250 / 21-25
Gas Gas EC300 / 21-25
Gas Gas ECF250 / 21-25
Gas Gas ECF350 / 21-25
Gas Gas MCF250 / 21-25
Gas Gas MCF350 / 22-25
Gas Gas MCF450 / 21-25
Maico MC250 / 83-85
Maico GS250 / 83-85
Maico GME250 / 86-87
Maico 490 / 83-85
Maico GME500 / 86-87
Maico GS500 / 83-85
Maico MC500 / 83-85
Maico 500 Enduro / 99
Polaris 450 Outlaw / 08-10
Polaris 525 Outlaw / 07-11
StarkVarg MX / 23-25
Řetězová kola MTZ jsou vyráběna s ohledem na dobrou kvalitu, dlouhou životnost a příznivou cenu. Použitý materiál i technologie výroby se řídí normalizovanými požadavky na kvalitní výrobek, tak aby kola MTZ byla srovnatelná s hlavními druhovýrobními značkami na trhu.
Použitá speciální ocel je dále precizně tepelně zušlechtěna pod přísnou kontrolou na hodnoty, díky nimž je dosaženo skvělé kombinace pevnosti a tvrdosti.
Sortiment zahrnuje:
- silniční motocykly, cestovní enduro
- offroadové motocykly (motokros, enduro)
- čtyřkolky (ATV, Quad)
Moderní technologie výroby umožňuje dosažení vysoké přesnosti rozměrů pro jednoduchou a rychlou montáž. MTZ řetězová kola jsou dostupná pro značky - Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, KTM, BMW, Aprilia, Beta, Husqvarna, Cagiva, Triumph, Hyosung, Kymco, Rieju, Bultaco, Daelim, Derbi, Ducati, Fantic, Gilera, Maico, Malaguti, Motor Hispania, MUZ, Polaris, Peugeot, CPI, Bombardier, Aeon, Adly a další ...
Vhodné pro motocykly:
Beta RR125 2T / 18-26
Beta RR200 2T/ 19-26
Beta RR250 2T / 13-26
Beta RR300 2T / 13-26
Beta RR250 4T / 05-12
Beta RR350 / 11-26
Beta RR390 / 15-26
Beta RR400 / 05-16
Beta RR430 / 15-26
Beta RR450 / 05-14
Beta RR480 / 15-26
Beta RR498 / 12-16
Beta RR520 / 10-14
Beta RR525 / 05-09
Beta Xtrainer 250 / 18-25
Beta Xtrainer 350 / 15-25
Beta RX450 / 24-25
KTM 125EXC / 95-16
KTM 150EXC TPI / 20-25
KTM 200EXC / 98-16
KTM 250EXC / 98-17
KTM 250EXC TPI / 18-23
KTM 300EXC / 95-17
KTM 300EXC TPI / 18-23
KTM 360EXC / 96-97
KTM 380EXC / 98-02
KTM 250EXC Racing / 01-06
KTM 250EXCF / 07-25
KTM 350EXCF / 12-25
KTM 400EXC / 00-11
KTM 450EXC / 03-25
KTM 500EXC / 12-25
KTM 520EXC / 00-02
KTM 525EXC / 03-07
KTM 530EXC / 08-11
KTM 125SX / 95-26
KTM 144SX / 07-08
KTM 150SX / 08-22,25
KTM 200SX / 02-06
KTM 250SX / 95-26
KTM 300SX / 23-26
KTM 360SX / 96-97
KTM 380SX / 98-02
KTM 250SXF / 06-26
KTM 350SXF / 11-26
KTM 400SX Racing / 99-02
KTM 450SXF / 07-26
KTM 505SXF / 07-09
KTM 525SX Racing / 03-06
KTM 540SXS Racing / 01-02
KTM 250F Freeride / 18-21
KTM 250R Freeride / 14-17
KTM 350 Freeride / 12-17
KTM 125MX / 88-95
KTM 250MX / 83-95
KTM 300MX / 90-94
KTM 350MX / 88-90
KTM 420MX / 81-83
KTM 440MX / 94
KTM 495MX / 81-84
KTM 500MX / 85-93
KTM 125MXC / 01-02
KTM 200MXC / 98-04
KTM 250MXC / 98-01
KTM 300MXC / 01-05
KTM 380MXC / 01-02
KTM 400MXC / 01-02
KTM 450MXC / 03-05
KTM 520MXC / 01-02
KTM 525MXC / 03-05
KTM 125EGS / 86-94
KTM 250EGS / 81-99
KTM 300EGS / 90-95
KTM 350EGS / 84-89
KTM 420EGS / 81-83
KTM 125 LC2 / 97-98
KTM 450SMR / 04-21
KTM 525SMR / 04-05
KTM 560SMR / 06-07
Husaberg TE125 / 12-13
Husaberg TE250 / 11-14
Husaberg TE300 / 11-14
Husaberg FE250 / 13-14
Husaberg FE350 / 13-14
Husaberg FE390 / 10-12
Husaberg FE450 / 09-14
Husaberg FE501 / 13-14
Husaberg FE570 / 09-12
Husaberg FX450 / 10-12
Husaberg FS570 / 10-11
Husqvarna TC125 / 14-25
Husqvarna TC150 / 25
Husqvarna TC250 / 14-25
Husqvarna FC250 / 14-25
Husqvarna FC350 / 14-25
Husqvarna FC450 / 14-25
Husqvarna TE125 / 14-17
Husqvarna TE150 / 17-25
Husqvarna TE250 / 14-25
Husqvarna TE300 / 14-25
Husqvarna FE250 / 14-25
Husqvarna FE350 / 14-25
Husqvarna FE450 / 14-25
Husqvarna FE501 / 14-25
Husqvarna TX125 / 17-19
Husqvarna TX300 / 17-25
Husqvarna FX350 / 17-25
Husqvarna FX450 / 17-25
Husqvarna FR450 Rally / 16-24
Husqvarna FS450 / 16-25
Gas-Gas MC125 / 21-25
Gas-Gas MC250 / 22-25
Gas-Gas EC250 / 21-25
Gas Gas EC300 / 21-25
Gas Gas ECF250 / 21-25
Gas Gas ECF350 / 21-25
Gas Gas MCF250 / 21-25
Gas Gas MCF350 / 22-25
Gas Gas MCF450 / 21-25
Maico MC250 / 83-85
Maico GS250 / 83-85
Maico GME250 / 86-87
Maico 490 / 83-85
Maico GME500 / 86-87
Maico GS500 / 83-85
Maico MC500 / 83-85
Maico 500 Enduro / 99
Polaris 450 Outlaw / 08-10
Polaris 525 Outlaw / 07-11
StarkVarg MX / 23-25
Řetězové pastorky japonské značky RK jsou vyráběna ze speciální prémiové legované oceli SCM-415
- ozubená kola RK disponují vysoce odolnými zuby a perfektními mechanickými vlastnostmi
- použití vysoce kvalitní středně uhlíkové oceli, která je velmi pevná, zlepšuje výkon převodu a zvyšuje odolnost převodu
- přesné obrábění s minimálními tolerancemi pro eliminaci zbytečného tření v důsledku nerovného povrchu, zvýšuje výkon a efektivitu přenosu hnací síly
- speciální tepelné zpracování oceli karburizačním kalením (Carburizing Heat Treatment) pro vysokou houževnatost, odolnost proti opotřebení a maximální životnost
- povrch řetězových kol RK je vytvrzen následným kuličkováním (Shot Peened Hardened Surface)
- některé modely předních ozubených řetězových kol značky RK disponuje odlehčovacími otvory pro snížení hmotnosti
- přední ozubená řetězová kolečka od japonské značky RK dosahují dlouhé životnosti díky použití speciální oceli (temperovaná slitinová chrom-molybdenová ocel) a tepelnému zušlechtění tvrzením a kalením
- při správné údržbě a správném nastavení řetězu nabízí řetězová kola RK s řetězy RK CHAIN velmi vysokou životnost a spolehlivost
Sortiment řetězových kol RK zahrnuje:
- silniční motocykly, cestovní enduro
- offroadové motocykly (motokros, enduro)
- čtyřkolky (ATV, Quad)
Řetězová kola RK jsou dostupná pro značky - Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, KTM, BMW, Aprilia, Beta, Husqvarna, Ducati, Sherco, Benelli, Fantic, Cagiva, Triumph, Hyosung, Kymco, Derbi a další ...
Produkty značky RK, která je průkopníkem ve výrobě řetězů a řetězových kol, poskytují hnací mechanismus s bezchybný přenosem výkonu motoru na zadní kolo a extra kilometry navíc...
Upozornění: Používání opotřebovaných řetězových kol s novým hnacím řetězem nebo používání opotřebovaného hnacího řetězu s novými řetězovými koly sníží životnost celé řetězové sady! Zároveň sníží výkon motocyklu a může zapříčinit nehodu či závadu. Pro zajištění nejlepšího výkonu a spolehlivosti se důrazně doporučuje vyměnit obě řetězová kola a hnací řetěz současně.
Dále pravidelná údržba všech komponentů řetězové sady včetně čištění a mazání v intervalech doporučených výrobcem motocyklu zajistí nejdelší životnost a perfektní funkčnost celé řetězové sady, a plný výkon motocyklu.
Šroubení brzdové hadice TRW Vario pro hydraulické hadice řady Varioflex
- šroubovací koncovka z vysoce pevného hliníku nebo nerezové oceli
- koncovka pro výrobu (sestavení) opletené pancéřové hadice pro použití jako brzdová hadice nebo spojková hadice
- pro většinu typů koncovek je možnost výběru barvy (kvalitní barevná povrchová úprava - elox)
- široký sortiment šroubovaných koncovek pro možnost vytvoření jakékoliv hadice
- nákres ukazuje přesné rozměry koncovky (vždy je potřeba vybrat koncovku shodnou s originálním dílem)
- doporučeno dokončení a montáž kompletní hadice odborným servisem
Opletenou brzdovou hadici pro vytvoření hydraulické hadice je nutné objednat samostatně!!
Balení: koncovky jsou dodávány po kuse (speciální lepidlo pro montáž je součástí balení u hadice)
TRW, LUCAS a ZF - kvalita, výkon a atraktivní design inspirují motocyklisty a dealery motocyklů po celém světě již více než 100 let. Značka TRW je globální společnost s širokým pokrytím trhu a prémiovou kvalitou všech výrobků, jejíž historie trvá mnoho desítek let, a portfolio produktů TRW splňuje vysoké standardy kvality mezinárodního automobilového průmyslu a zaručuje maximální bezpečnost a výkon.
Neoprenový návlek pro přední vidlice
- chrání skluznice trubek předních vidlic a gufera předních vidlic před mechanickým poškozením od nečistot a prachu
- vyrobeny z vysoce kvalitního neoprenu používaného pro výrobu sportovních potřeb
- jedinečná technologie výroby, kdy spoj je lepený speciálním lepidlem na neopren (používaný při výrobě neoprenových obleků), a následně je tento lepený spoj přešitý z obou stran pro dokonalou pevnost spoje
- takto vyrobené neopreny poskytují stoprocentní ochranu vidlice, protože nedochází k netěsnosti ve spoji, čímž by se mohly dostat nečistoty pod neopren
Délka: 405mm
CENA UVEDENA ZA 1 KUS (DODÁVÁNO V BALENÍ PO 2 KUSECH!!) - při objednávce nutno zadat množství 2 kusy.
Lanka (lanovody) jsou plnohodnotnou náhradou za originální díl.
- vysoká kvalita materiállů zaručuje nízké vnitřní tření a dosažení maximální životnosti i při vysokém zatížení
- umožňují snadnou a rychlou montáž (přesné rozměry, koncovky a provedení dle OEM dílu)
- jsou vyráběna dle OEM specifikace výrobcem vyrábějícím do prvovýroby
- bowdeny jsou vyrobeny z materiálů s výbornými kluznými vlastnostmi
- lanka jsou pletená z kvalitní odolné oceli
- sortiment zahrnuje plynová lanka, lanka spojky, lanka sytiče, náhony otáčkoměru a náhony tachometru pro silniční motocykly hlavních světových značek
Toto lanko nahrazuje originální lanko (originální kód OEM):
Yamaha 2UJ-26331-00
Yamaha 2UJ-26331-01
Ložiska japonského výrobce KOYO, který je významným a renomovaným dodavatelem pro strojírenský a automobilový průmysl (včetně všech hlavních výrobců motocyklů, a to nejen japonských značek), a řadí se mezi světovou špičku ve výrobě ložisek.
Nabízí inovativní řešení výrobcům zařízení, strojů a vozidel, a klade důraz na kvalitní provedení a dokonalou aplikaci.
Ložiska KOYO jsou prémiová a nejkvalitnější ložiska na trhu s dokonalou kvalitou, která je dosahována především použitím prémiových vstupních materiálů pro výrobu všech komponentů, přísnou kvalitou ve všech stupních výroby a důkladnou výstupní kontrolou.
- vnitřní průměr "A" = 20mm
- vnější průměr "B" = 47mm
- šířka "C" = 14mm
- axiální vůle ložiska = C3
- typ ložiska = jednořadé kuličkové
Toto ložisko nahrazuje originální díl (originální kód OEM):
Honda 96100-620-4300
Honda 96100-62043-00
Upozornění - Ložiska KOYO mohou být dodávána v provedení s kovovou nebo plastovou klecí, neboť výrobce u některých typů kuličkových ložisek postupně přechází k produkci ložisek převážně s plastovou klecí.
Ložiska s plastovou klecí jsou vyvíjena na základě požadavků z automobilového i motocyklového odvětví, kdy jsou tato ložiska upřednostňována hlavně z důvodu lepších funkčních vlastností oproti ložiskům s ocelovou klecí.
Značka Koyo (součást korporace JTEKT) se sídlem v Japonsku je předním světovým výrobcem ložisek, systémů řízení, náprav, strojů a nářadí. Technologická a výrobní způsobilost společnosti Koyo sahá od miniaturních ložisek s vnitřními průměry od 1 milimetru až po extrémně velká ložiska s vnějším průměrem 7 metrů.
Všechna ložiska značky Koyo splňují stále přísnější a náročnější požadavky moderních průmyslových odvětví.
Nabízíme výhradně ložiska od světoznámých japonských výrobců - KOYO / NTN / NACHI jedná se o prémiová nejkvalitnější japonská ložiska, která se řadí ke špičce v oboru a jsou používána v prvovýrobě většiny předních výrobců motocyklů, a to nejen z Japonska.
Hlavní předností těchto ložisek je dokonalá kvalita, která je dosahována především použitím prémiových vstupních materiálů pro výrobu všech komponentů, přísná kontrola v průběhu výroby a důkladná výstupní kontrola.
Ložiska japonského výrobce KOYO, který je významným a renomovaným dodavatelem pro strojírenský a automobilový průmysl (včetně všech hlavních výrobců motocyklů, a to nejen japonských značek), a řadí se mezi světovou špičku ve výrobě ložisek.
Nabízí inovativní řešení výrobcům zařízení, strojů a vozidel, a klade důraz na kvalitní provedení a dokonalou aplikaci.
Ložiska KOYO jsou prémiová a nejkvalitnější ložiska na trhu s dokonalou kvalitou, která je dosahována především použitím prémiových vstupních materiálů pro výrobu všech komponentů, přísnou kvalitou ve všech stupních výroby a důkladnou výstupní kontrolou.
- vnitřní průměr "A" = 20mm
- vnější průměr "B" = 47mm
- šířka "C" = 14mm
- axiální vůle ložiska = C3
- typ ložiska = jednořadé kuličkové
Upozornění - Ložiska KOYO mohou být dodávána v provedení s kovovou nebo plastovou klecí, neboť výrobce u některých typů kuličkových ložisek postupně přechází k produkci ložisek převážně s plastovou klecí.
Ložiska s plastovou klecí jsou vyvíjena na základě požadavků z automobilového i motocyklového odvětví, kdy jsou tato ložiska upřednostňována hlavně z důvodu lepších funkčních vlastností oproti ložiskům s ocelovou klecí.
Značka Koyo (součást korporace JTEKT) se sídlem v Japonsku je předním světovým výrobcem ložisek, systémů řízení, náprav, strojů a nářadí. Technologická a výrobní způsobilost společnosti Koyo sahá od miniaturních ložisek s vnitřními průměry od 1 milimetru až po extrémně velká ložiska s vnějším průměrem 7 metrů.
Všechna ložiska značky Koyo splňují stále přísnější a náročnější požadavky moderních průmyslových odvětví.
Nabízíme výhradně ložiska od světoznámých japonských výrobců - KOYO / NTN / NACHI jedná se o prémiová nejkvalitnější japonská ložiska, která se řadí ke špičce v oboru a jsou používána v prvovýrobě většiny předních výrobců motocyklů, a to nejen z Japonska.
Hlavní předností těchto ložisek je dokonalá kvalita, která je dosahována především použitím prémiových vstupních materiálů pro výrobu všech komponentů, přísná kontrola v průběhu výroby a důkladná výstupní kontrola.
Spárové měrky (spároměr lístkový) pro přesné měření, seřízení a nastavení vůle ventilů
- vhodné také pro změření odtrhu na svíčce
- určeno pro motocykly a zároveň pro benzínové a dieselové motory osobních a lehkých užitkových automobilů
- kónické zakončení pro snazší manipulaci
- popis síly jednotlivých lístků (metrické a palcové)
Balení: 1 sada
Nádobka pro brzdovou kapalinu - provedení s bočním vývodem
Universální použití pro brzdovou pumpu nebo hydraulickou spojku.
Určeno pro všechny typy brzdových kapalin.
Rozměry:
- průměr nádobky: 39mm
- výška nádobyk: 39mm
- průměr hadičky: 6mm
- objem: 15ml
Páčky spojky a páčky brzdy MTZ jsou ekvivalentní a plnohodnotnou náhradou za originální páčky
- poskytují dobrou užitnou hodnotu (výhodný poměr cena/výkon)
- jsou vyrobeny přesně podle originální (OEM) specifikace a parametrů z kvalitního hliníkového materiálu pomocí moderní technologie tlakového lití
- sortiment zahrnuje brzdové páčky, spojkové páčky, univerzální páčky s objímkou, páčky sytiče či páčky dekompresoru
- umožňují snadnou a rychlou montáž díky přesným rozměrům pro daný model, typ a rok výroby motocyklu - kontrola možnosti použití viz. fotografie!!
Podle typu jsou páčky je vybaveny příslušenstvím - štelovací šrouby, koncovky, pouzdra, pružinky, apod. - kontrola obsahu viz. fotografie!!
Vhodné pro skútry:
Kymco Dink50 / 99-06
Kymco Dink125 / 97-01
Kymco Dink150 / 99-
Kymco Dink200 / 03-06
Kymco Agility50 / 08-13
Kymco Agility125 / 14-
Kymco Agility150 / 08-
Kymco Agility200 / 09-
Kymco Agility City125 / 08-
Kymco Grand Dink125 / 00-11
Kymco Grand Dink150 / 01-07
Kymco Grand Dink250 / 01-06
Kymco Like125 / 04-
Kymco Like200 / 01-
Kymco People GT125 / 10-
Kymco People GT300 / 10-
Kymco People S125 / 06-16
Kymco People S200 / 07-13
Kymco People S250 / 07-08
Kymco People S300 / 08-10
Kymco Super9 50
Kymco Yup250
Kymco Bet and Win 50
Kymco Bet and Win 125
Kymco Bet and Win 150
Kymco Bet and Win 250
Pístní sada pro motocykly východoněmecké (DDR) výroby MZ / Simson
- vhodné pro modely S51 Electronic + S51 Enduro + SR50 skútr
- jedná se o pístní sadu pro originální motor
Sada je vždy dodávána jako pístní sada, tedy včetně pístních kroužků, čepů a pojistných kroužků.
Tento píst nahrazuje originální píst OEM: Simson 223060 / MZ
Rozměry pístu:
A = 38,25 mm
B = 52 mm
C = 12 mm
D = 25 mm
E = -
F = -
G = 16,4
Při výměně pístu je potřeba zkontrolovat povrch válce a změřit přesný rozměr na více bodech uvnitř válce vhodný měřidlem (ne posuvným měřítkem = „šuplerou). A také vždy vyměnit těsnění a postupovat dle manuálu výrobce motocyklu.
Pístní sada pro motocykly východoněmecké (DDR) výroby MZ / Simson
- vhodné pro modely S51 Electronic + S51 Enduro + SR50 skútr
- jedná se o pístní sadu pro originální motor
Sada je vždy dodávána jako pístní sada, tedy včetně pístních kroužků, čepů a pojistných kroužků.
Tento píst nahrazuje originální píst OEM: Simson 223060 / MZ 1352983118022298
Rozměry pístu:
A = 38,50 mm
B = 52 mm
C = 12 mm
D = 25 mm
E = -
F = -
G = 16,4
Při výměně pístu je potřeba zkontrolovat povrch válce a změřit přesný rozměr na více bodech uvnitř válce vhodný měřidlem (ne posuvným měřítkem = „šuplerou). A také vždy vyměnit těsnění a postupovat dle manuálu výrobce motocyklu.
Pístní sada pro motocykly východoněmecké (DDR) výroby MZ / Simson
- vhodné pro modely S51 Electronic + S51 Enduro + SR50 skútr
- jedná se o pístní sadu pro originální motor
Sada je vždy dodávána jako pístní sada, tedy včetně pístních kroužků, čepů a pojistných kroužků.
Tento píst nahrazuje originální píst OEM: Simson 223060 / MZ 1352983118020398
Rozměry pístu:
A = 38,75 mm
B = 52 mm
C = 12 mm
D = 25 mm
E = -
F = -
G = 16,4
Při výměně pístu je potřeba zkontrolovat povrch válce a změřit přesný rozměr na více bodech uvnitř válce vhodný měřidlem (ne posuvným měřítkem = „šuplerou). A také vždy vyměnit těsnění a postupovat dle manuálu výrobce motocyklu.
Motodíly od A do Z
|
MTZ Mototechnika s.r.o.Telefon: 601 303 001 / 601 303 002 601 303 003 / 601 303 004 E-mail: info@mototechnika.cz Prodejna:
U Blatenského mostu 1482 Pondělí - Pátek 8:00-12:00 / 13:00-16:00 hod. |
Informace |
O společnosti |
Zboží bylo přidáno do košíku