Držák na telefon nebo navigaci od japonské značky DRC
- přídavný držák pro montáž na zrcátko
- lze namontovat na většinu motorek, které mají zrcátka
- upravený úhel trubky držáku o 5° pro lepší viditelnost zařízení
- variabilita nastavení úhlu použití umožní použití smartphone v různém sklonu a výšce
- vyrobeno z oceli
Varianty:
- type A (obj. kód DFUNJ0110) je vhodný pro uchycení na levou stranu (lze použít i pro pravou stranu, ale přístroj bude umístěn víc vepředu před řidítky)
- type BA (obj. kód DFUNJ0120) je vhodný pro uchycení na pravou stranu (lze použít i pro levou stranu, ale přístroj bude umístěn víc vepředu před řidítky)
Fajfka/Botka od japonského výrobce NGK pro zapalovací svíčku
- úhel: přímá 0°
- pro průměr svíčky: 10-12mm
- odpor: 5kOhm
- provedení: pro svíčku s koncovkou/kloboučkem
Fajfky/botky NGK disponují odrušovacími rezistory, které potlačují různé rušivé frekvence v celkovém rozsahu a zabraňují jejich šíření, čímž nedochází k negativnímu ovlivnění nebo narušení vlastností motoru (dokonalého stavu může být dosaženo použitím odrušených zapalovacích svíček).
NGK je světoznámý výrobce zapalovacích svíček, žhavicích svíček, Lambda sond a krytů svíček (fajfek).
Ve výrobě jsou používány nejmodernější technologie, plně automatické výrobní linky, systém řízení výrobních a kvalitativních procesů dle předních světových norem.
Značka NGK dodává do prvovýroby například automobilek - Alfa Romeo, AMG, Audi, BMW, Daewoo, Daihatsu, Daimler Chrysler, Fiat, Ford, General Motors, Hyundai, Kia, Lanica, Land Rover, Lexus, Lotus, Maserati, Maybach, Mazda, Mercedes, Mini, Mitsubishi, Nissan, Opel, Peugeot, Renault, Rover, Saab, Smart, Suzuki, Škoda, Toyota, Volkswagen, Volvo a dalším ...
Vzduchové filtry HifloFiltro byly vyvinuty speciálně pro moderní výkonné motory. Poskytují dokonalou ochranu motoru díky excelentní filtraci při zachování vysokého průtoku vzduchu k dosažení maximálního výkonu.
Hlavní přednosti:
- vyráběny z vysoce kvalitních materiálů
- plnohodnotná náhrada za originální filtr
- vysoká užitná hodnota (poměr kvalita / cena)
- excelentní filtrační vlastnosti pro dokonalou ochranu
Nahrazuje originální čísla (OEM code):
Kawasaki 11013-1154
Vzduchové filtry Hiflo Filtro jsou vyráběny v továrně Thai Yang Kitpaisan, která byla založena v roce 1955 a vyrábí filtry pro prvovýrobu motorového průmyslu od roku 1963. Díky více než 40-ti letým zkušenostem, neustálému vývoji a moderním výrobním zařízením dnes vyrábí vysoce kvalitní filtry pro všechny druhy použití.
Technologie výroby je založena na dokonalém systému kontroly kvality, aby bylo dosaženo téměř nulové tolerance zmetkovosti. Během celého výrobního procesu projde každý filtr 16 samostatnými kontrolami kvality než opustí továrnu. Celý výrobní proces podléhá kvalitativním normám a auditům (ISO), a to včetně kontroly surovin, kontroly kvality, kontroly výroby, apod.
Pro dosažení a zabezpečení vysoké kvality jsou používány pouze materiály nejvyšší jakosti od světoznámých výrobců:
- ocel od Toyota Tsusho a NKK (Japonsko)
- lepidla od Henkel (Německo)
- papír od Ahlstrom Filtration (Finsko), Hollingsworth & Vose (USA) a AWA Paper (Japonsko)
Vhodné pro motocykly:
Kawasaki EL250 B2-B3,E1-E7 Eliminator / 88-97
Kawasaki EL250 B/F EL252 F2-F6 / 96-03
Kawasaki KLE500 A1-A12 / 91-02
Kawasaki KLE500 A13, B1P / 03-05
Kawasaki KLE500 B6F,B7F / 06-07
Kawasaki ZX600 C1-C10 (GPX600R) / 88-00
Kawasaki ZX750 F1,F2,F3 (GPX750R) / 86-88
Vzduchové filtry HifloFiltro byly vyvinuty speciálně pro moderní výkonné motory. Poskytují dokonalou ochranu motoru díky excelentní filtraci při zachování vysokého průtoku vzduchu k dosažení maximálního výkonu.
Hlavní přednosti:
- vyráběny z vysoce kvalitních materiálů
- plnohodnotná náhrada za originální filtr
- vysoká užitná hodnota (poměr kvalita / cena)
- excelentní filtrační vlastnosti pro dokonalou ochranu
Nahrazuje originální čísla (OEM code):
Aprilia 8102715
Vzduchové filtry Hiflo Filtro jsou vyráběny v továrně Thai Yang Kitpaisan, která byla založena v roce 1955 a vyrábí filtry pro prvovýrobu motorového průmyslu od roku 1963. Díky více než 40-ti letým zkušenostem, neustálému vývoji a moderním výrobním zařízením dnes vyrábí vysoce kvalitní filtry pro všechny druhy použití.
Technologie výroby je založena na dokonalém systému kontroly kvality, aby bylo dosaženo téměř nulové tolerance zmetkovosti. Během celého výrobního procesu projde každý filtr 16 samostatnými kontrolami kvality než opustí továrnu. Celý výrobní proces podléhá kvalitativním normám a auditům (ISO), a to včetně kontroly surovin, kontroly kvality, kontroly výroby, apod.
Pro dosažení a zabezpečení vysoké kvality jsou používány pouze materiály nejvyšší jakosti od světoznámých výrobců:
- ocel od Toyota Tsusho a NKK (Japonsko)
- lepidla od Henkel (Německo)
- papír od Ahlstrom Filtration (Finsko), Hollingsworth & Vose (USA) a AWA Paper (Japonsko)
Vhodné pro motocykly:
Aprilia 650 Pegaso / 97-99
Aprilia 650 Pegaso Cube / 00
Aprilia 650 Pegaso i.e. / 01-04
Aprilia 650 Pegaso i.e. Tuscany Tibet Raid / 04
Kompletní sada gufer motoru (simerinků motoru) od italského výrobce CENTAURO většinou obsahuje všechna gufera potřebná při kompletní generální opravě celého motoru:
- gufera klikové hřídele,
- gufero startovací páky,
- gufero řadící páky,
- gufero hřídele řetězového kolečka,
- gufero/a vodního čerpadla,
- gufero/a přívěry ve válci, atd.
(sady pro 4 taktní motory neobsahují gufera ventilů - ta jsou obsažena v sadách těsnění - kompletních i horních sadách).
Upozornění: sada obsahuje komponenty vždy v přesném počtu pro daný model a rok výroby - kontrola obsahu viz. fotografie (může se stát, že v sadě chybí gufera v rozměrech, která výrobce nevyrábí).
Všechna gufera jsou vyráběna dle rozměrů podle originálního dílu. Použitý materiál zajišťuje prodlouženou životnost, preventivní ochranu před únikem oleje, vysokou mechanickou odolnost proti tření a opotřebení a odolnosti proti vysokým teplotám.
Produkty od italského výrobce Centauro, který dodává do prvovýroby motocyklů (téměř všech italských značek i KTM a dalším evropským výrobcům) jsou vysocekvatitní plnohodnotnou náhradou za originální díly, neboť jsou vyráběna ve vysoce kvalitním zpracování, z nejjakostnějších materiálů a dle přesných specifikací a parametrů originálních dílů (OEM).
Gufera předních vidlic (simerinky pérování) pro motocykly od japonského výrobce NOK
- vyráběna ze speciálního materiálu (rozdílného oproti standardním průmyslovým guferům) vysoce odolného proti tepelnému a mechanickému namahání a tvrdnutí (stárnutí)
- materiál rovněž vyniká nízkým koeficientem tření, odolností proti olejům a příměsím v kapalinách do tlumičů a zaručuje stálost těsnícího účinku i v náročných podmínkách
- konstrukčně jsou navržena tak, aby bylo dosaženo dokonalé těsnosti při zachování minimálního tření pro hladký chod přední vidlice
- simerinky přední vidlice NOK účinně zabraňují pronikání částic prachu, nečistot a písku zvenčí, čímž prodlužují servisní interval a životnost ostatních komponentů pérování
CENA UVEDENA ZA 1 KUS (DODÁVÁNO V BALENÍ PO 2 KUSECH!!) - při objednávce nutno zadat množství 2 kusy.
Prachovky předních vidlic (stěrací prachové těsnění přední vidlice) je potřeba objednat samostatně!
Toto těsnění přední vidlice odpovídá originálnímu dílu (OEM Reference No):
Kawasaki 92049-0768
NOK BR5481E
Výrobce NOK je významným a renomovaným dodavatelem pro strojírenský a automobilový průmysl (včetně všech hlavních výrobců motocyklů, a to nejen japonských značek), a řadí se mezi světovou špičku.
Tato gufera jsou plnohodnotnou náhradou za originální díl (OEM Replacement), protože shodná gufera jsou osazována v prvovýrobě.
Všechna těsnění značky NOK splňují stále přísnější a náročnější požadavky moderních průmyslových odvětví, a jsou používána pro utěsnění strojů v různých oblastech, včetně automobilů, letadel, lodí, vlakových vozů, stavebních strojů, zemědělských strojů, petrochemických závodů i domácích spotřebičů.
Hlavní předností těchto vysoce kvalitních těsnících prvků je dokonalá kvalita, která je dosahována především použitím prémiových vstupních materiálů pro výrobu všech komponentů, přísná kontrola v průběhu výroby a důkladná výstupní kontrola.
Upozornění - pro co nejlepší funkci vidlice dodržujte servisní interval dle manuálu výrobce motocyklu a udržujte prostor v okolí prachovky i mezi prachovkou a guferem neustále v čistotě, neboť většina tekoucích těsnění předních vidlic je zapříčiněna drobnými částečky nečistot zachycenými v těsnících komponentech. V některých případech může být důvodem i poškození trubky přední vidlice nebo neznačková gufera vyrobená z ne zcela vhodného materiálu (dokonale ověřeným materiálem disponují hlavně gufera a prachovky od japonské značky NOK).
Věnujte pozornost stavu pérování motocyklu a periodicky provádějte inspeci stavu přední vidlice.
Pro dokonalou montáž gufera přední vidlice je vhodné použití originální vazelíny přímo určené pro přední vidlice, která odpuzuje vodu, poskytuje vyšší kluznost a snižuje tření. Celkově zlepšuje celkový výkon pérování a snižuje opotřebení těsnění (gufer) - obj.kód K130062500101 nebo SHOGS000500.
Gufero motoru (gufero převodovky) pro motocykly od japonských výrobců NOK a ARS
- jsou vyráběna ze speciálního materiálu vysoce odolného proti tepelnému a mechanickému namahání a tvrdnutí (stárnutí)
- materiál rovněž vyniká nízkým koeficientem tření, odolností proti olejům a příměsím v kapalinách
- zaručuje stálost těsnícího účinku v motoru, převodové skříni, klikové skříni i v náročných podmínkách
- japonská gufera převodovky (simerinky převodové skříně) dokonale zabraňují nežádoucímu úniku oleje po dlouhou dobu
- sortiment zahrnuje různé materiály (pryžová NBR, vitonová FKM, MVQ silikonová, atd.) a různá provedení (dvoubřitá, jednobřitá, jednobřitá s prachovkou, atd.)
- vnitřní průměr "A" = 25mm
- vnější průměr "B" = 37mm
- výška "H" = 6mm
Tento díl odpovídá originálnímu dílu (OEM Reference NO):
Suzuki 09283-25099
Výrobci NOK a ARS jsou významnými a renomovanými dodavateli pro strojírenský a automobilový průmysl (včetně všech hlavních výrobců motocyklů, a to nejen japonských značek), a řadí se mezi světovou špičku.
Tato gufera jsou plnohodnotnou náhradou za originální díl (OEM Replacement), protože shodná gufera jsou osazována v prvovýrobě.
CENA UVEDENA ZA 1 KUS (DODÁVÁNO V BALENÍ PO 1 KUSE!!)
Horní díl klem uchycení řídítek od značky MTZ
- univerzální klemy pro řidítka o průměru 22,2mm (7/8")
- vyrobeny z kvalitního duralového materiálu
- dodáváno jako sada (pár) včetně šroubů
- rozteč otvorů = 39 mm
- délka klemy = 56 mm
- šířka klemy = 25 mm
- výška klemy = 22 mm
Kohout palivový univerzální se závitem M16 s filtrem a přepadem/zásobníkem na vodu
- kovové odolné provedení s kovovou otočnou páčkou
- benzinový kohout s otočným uzávěrem
- pro hadičku 6mm
- celková délka 135mm
- zástavbová délka 65mm
- balení obsahuje náhradní gumové těsnění a náhradní konektor
- zavírací ventil paliva pro motocykly z NDR (Simson, Schwalbe)
- snadné použití a instalace
Upozornění: kontrola vhodnosti a možnosti použití - viz. fotografie!!
Kohout palivový kompletní
- sada pro výměnu kohoutu paliva nádrže
- plnohodnotná náhrada za originální díl
- umožňuje snadnou a rychlou montáž (přesné rozměry a provedení dle OEM dílu)
Upozornění: kohout je vhodný pro daný model a rok výroby - kontrola obsahu viz. fotografie
Tento palivový kohout nahrazuje originální díl (OEM):
Suzuki 44300-22072
Suzuki 44300-22074
Suzuki 44300-22076
Vhodné pro motocykly:
Suzuki GN125 / 82-98
Suzuki GN250 / 82-97
Suzuki GNX250 / 82-84
Suzuki TS100 / 79-81
Suzuki TS125X / 80-81
Suzuki TS125T / 80-81
Suzuki TS125ER / 80-81
Suzuki TS185 / 80-94
Suzuki TS250 / 80-81
Suzuki UE125 / 01-03
CPI Supercross 125
Yuki 125 Cross
Yuki 200 Cross
Yuki 125 SM
Yuki 200 SM
Yuki 125 TR
Yuki 125 RS
Yuki 125 ManXman
Yuki 125 Sport
Kohout palivový podtlakový - univerzální pro hadičku 6mm
- kovové odolné provedení
- závit M16 x 1,5mm
Tento kohout nahrazuje originální kohout OEM:
Honda 16950-393-015
Honda 16950-410-015
Honda 16950-388-015
Honda 16950-388-005
Kohout palivový pro motocykly Honda
- kovové odolné provedení pro dlouhou životnost a průtok paliva
- úhel 90°
- závit matice M18 x 1
- pro hadičku 6mm
- benzinový kohout s otočným uzávěrem
- univerzální uzávěr paliva vhodný pro motocykly, skútry a čtyřkolky
- zavírací ventil paliva pro univerzální použití
- snadné použití a instalace
Upozornění: kontrola vhodnosti a možnosti použití - viz. fotografie!!
Tento kohout nahrazuje originální díl (originální kód OEM):
Honda 16950-KBB-900
Honda 16950-410-015
Honda 16950-388-015
Honda 16950-388-005
Honda 16950-447-015
Honda 16950-428-901
Honda 16950-393-015
Honda 16950-393-000
Honda 16950-393-005
Honda 16950-KBR-000
Honda 16950-KV6-670
Honda 16950-MG2-005
Honda 16950-KS5-003
Vhodné pro motocykly:
Honda XLR125
Honda XL125R
Honda XL125
Honda XL185
Honda XL200
Honda XR200
Honda XR250L / 91-96
Honda XL250S
Honda XL250R / 84-87
Honda XL350R / 84-85
Honda XL600R / 83-87
Honda CTX200
Honda CBX200
Honda NX200
Honda CB750F
Honda CB550F
Honda CB400F Super Sport
Honda CB550F Super Sport / 75-77
Honda CB550K / 75-78
Honda CB750F Super Sport / 77-80
Honda CB750K / 77-78
Honda CB900C Custom
Honda CB350K Twin / 68-73
Honda CL350K Scrambler / 68-73
Honda CJ360T / 75-76
Honda CB400A Matic
Honda CB400T Hawk / 78-81
Honda CM400C / 79-81
Honda CM400E / 80-81
Honda CM400T / 78-81
Honda CB500K
Honda CB500T
Honda CX500 / 78-80
a další...
Kohout palivový podtlakový univerzální
- kovové odolné provedení pro dlouhou životnost a průtok paliva
- benzinový kohout pro připojení 2 hadiček (2 vývody)
- univerzální uzávěr paliva vhodný pro motocykly, skútry a čtyřkolky
- zavírací ventil paliva pro univerzální použití
- podtlaková pumpa (palivové čerpadlo) s držákem
- snadné použití a instalace
Upozornění: kontrola vhodnosti a možnosti použití - viz. fotografie!!
Rozměry:
rozteč = 34 mm
průměr = 6,5 mm
Vhodné pro motocykly:
Aprilia Amico 50 / 91-95
Atala Hacker 50
Gilera
Italjet Formula 50
Malaguti
MBK Booster 50
MBK Evolis 80 / 93-99
MBK Fizz
Yamaha Zuma 50
Yamaha Zest 80 / 94-
a další ...
Řetězové pastorky (přední kolečka) MTZ jsou vyráběna s ohledem na dobrou kvalitu, dlouhou životnost a příznivou cenu. Použitý materiál i technologie výroby se řídí normalizovanými požadavky na kvalitní výrobek, tak aby kola MTZ byla srovnatelná s hlavními druhovýrobními značkami na trhu. Řetězové pastorky (přední kolečka) MTZ jsou plnohodnotnou náhradou za originální díl a nabízejí velmi dobrý poměr cena/výkon.
Sortiment zahrnuje:
- silniční motocykly, cestovní enduro
- offroadové motocykly (motokros, enduro)
- čtyřkolky (ATV, Quad)
Použitá speciální ocel je dále precizně tepelně zušlechtěna pod přísnou kontrolou na hodnody, díky nimž je dosaženo skvělé kombinace pevnosti a tvrdosti.
Moderní technologie výroby umožňuje dosažení vysoké přesnosti rozměrů pro jednoduchou a rychlou montáž.
Řetězová kola MTZ jsou dostupná pro značky - Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, KTM, BMW, Aprilia, Beta, Husqvarna, Cagiva, Triumph, Hyosung, Kymco, Rieju, Bultaco, Daelim, Derbi, Ducati, Fantic, Gilera, Maico, Malaguti, Motor Hispania, MUZ, Polaris, Peugeot, CPI, Bombardier, Aeon, Adly a další ...
Řetězové pastorky japonské značky RK jsou vyráběna ze speciální prémiové legované oceli SCM-415
- ozubená kola RK disponují vysoce odolnými zuby a perfektními mechanickými vlastnostmi
- použití vysoce kvalitní středně uhlíkové oceli, která je velmi pevná, zlepšuje výkon převodu a zvyšuje odolnost převodu
- přesné obrábění s minimálními tolerancemi pro eliminaci zbytečného tření v důsledku nerovného povrchu, zvýšuje výkon a efektivitu přenosu hnací síly
- speciální tepelné zpracování oceli karburizačním kalením (Carburizing Heat Treatment) pro vysokou houževnatost, odolnost proti opotřebení a maximální životnost
- povrch řetězových kol RK je vytvrzen následným kuličkováním (Shot Peened Hardened Surface)
- některé modely předních ozubených řetězových kol značky RK disponuje odlehčovacími otvory pro snížení hmotnosti
- přední ozubená řetězová kolečka od japonské značky RK dosahují dlouhé životnosti díky použití speciální oceli (temperovaná slitinová chrom-molybdenová ocel) a tepelnému zušlechtění tvrzením a kalením
- při správné údržbě a správném nastavení řetězu nabízí řetězová kola RK s řetězy RK CHAIN velmi vysokou životnost a spolehlivost
Sortiment řetězových kol RK zahrnuje:
- silniční motocykly, cestovní enduro
- offroadové motocykly (motokros, enduro)
- čtyřkolky (ATV, Quad)
Řetězová kola RK jsou dostupná pro značky - Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, KTM, BMW, Aprilia, Beta, Husqvarna, Ducati, Sherco, Benelli, Fantic, Cagiva, Triumph, Hyosung, Kymco, Derbi a další ...
Produkty značky RK, která je průkopníkem ve výrobě řetězů a řetězových kol, poskytují hnací mechanismus s bezchybný přenosem výkonu motoru na zadní kolo a extra kilometry navíc...
Upozornění: Používání opotřebovaných řetězových kol s novým hnacím řetězem nebo používání opotřebovaného hnacího řetězu s novými řetězovými koly sníží životnost celé řetězové sady! Zároveň sníží výkon motocyklu a může zapříčinit nehodu či závadu. Pro zajištění nejlepšího výkonu a spolehlivosti se důrazně doporučuje vyměnit obě řetězová kola a hnací řetěz současně.
Dále pravidelná údržba všech komponentů řetězové sady včetně čištění a mazání v intervalech doporučených výrobcem motocyklu zajistí nejdelší životnost a perfektní funkčnost celé řetězové sady, a plný výkon motocyklu.
Vhodné pro motocykly:
Honda XR250RC,RD / 82-83
Honda XR500SA,SZ / 79-80
Honda XR500R / 81-85
Honda XR600R / 85-90
Honda CB250RSA / 80-83
Honda CB250RSD-C,L / 82-84
Honda CL250SC / 82-84
Honda XL250RC,RD ProLink / 82-83
Honda XL400S
Honda XL500S / 79-81
Honda MVX250 / 83
Honda XL400R
Honda XL500RC-RH Pro Link / 82-87
Honda XL500R Pro Link / 82
Honda XL600RD,RE,RF / 83-87
Honda XL600LM-F / 85-87
Honda XL600RM-G / 86-88
Řetězové pastorky japonské značky RK jsou vyráběna ze speciální prémiové legované oceli SCM-415
- ozubená kola RK disponují vysoce odolnými zuby a perfektními mechanickými vlastnostmi
- použití vysoce kvalitní středně uhlíkové oceli, která je velmi pevná, zlepšuje výkon převodu a zvyšuje odolnost převodu
- přesné obrábění s minimálními tolerancemi pro eliminaci zbytečného tření v důsledku nerovného povrchu, zvýšuje výkon a efektivitu přenosu hnací síly
- speciální tepelné zpracování oceli karburizačním kalením (Carburizing Heat Treatment) pro vysokou houževnatost, odolnost proti opotřebení a maximální životnost
- povrch řetězových kol RK je vytvrzen následným kuličkováním (Shot Peened Hardened Surface)
- některé modely předních ozubených řetězových kol značky RK disponuje odlehčovacími otvory pro snížení hmotnosti
- přední ozubená řetězová kolečka od japonské značky RK dosahují dlouhé životnosti díky použití speciální oceli (temperovaná slitinová chrom-molybdenová ocel) a tepelnému zušlechtění tvrzením a kalením
- při správné údržbě a správném nastavení řetězu nabízí řetězová kola RK s řetězy RK CHAIN velmi vysokou životnost a spolehlivost
Sortiment řetězových kol RK zahrnuje:
- silniční motocykly, cestovní enduro
- offroadové motocykly (motokros, enduro)
- čtyřkolky (ATV, Quad)
Řetězová kola RK jsou dostupná pro značky - Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, KTM, BMW, Aprilia, Beta, Husqvarna, Ducati, Sherco, Benelli, Fantic, Cagiva, Triumph, Hyosung, Kymco, Derbi a další ...
Produkty značky RK, která je průkopníkem ve výrobě řetězů a řetězových kol, poskytují hnací mechanismus s bezchybný přenosem výkonu motoru na zadní kolo a extra kilometry navíc...
Upozornění: Používání opotřebovaných řetězových kol s novým hnacím řetězem nebo používání opotřebovaného hnacího řetězu s novými řetězovými koly sníží životnost celé řetězové sady! Zároveň sníží výkon motocyklu a může zapříčinit nehodu či závadu. Pro zajištění nejlepšího výkonu a spolehlivosti se důrazně doporučuje vyměnit obě řetězová kola a hnací řetěz současně.
Dále pravidelná údržba všech komponentů řetězové sady včetně čištění a mazání v intervalech doporučených výrobcem motocyklu zajistí nejdelší životnost a perfektní funkčnost celé řetězové sady, a plný výkon motocyklu.
Vhodné pro:
Honda NSR125R (Německo) / 97-02
Honda VT125C Shadow (Německo) / 99-07
Honda CRF150F / 03-18
Honda CRF230F / 03-19
Honda XR250R / 88-95
Honda NSR125R / 89-93
Honda CBX250H / 85
Honda XL250S2,3S2 (Japan)
Honda XL250R Baja (Japan) / 91
Honda XR250L / 91-96
Honda CRM125 (Off Road) / 90-93
Honda CRM125 (Road) / 90-99
Honda NSR125R / 93-02
Honda VT125C,C2 Shadow / 99-07
Honda XL125V Varadero / 01-13
Kymco 50MXer / 02-04
Kymco 50MXU / 04-07
Kymco 50MXU Reverse / 07-15
Motodíly od A do Z
|
MTZ Mototechnika s.r.o.Telefon: 601 303 001 / 601 303 002 601 303 003 / 601 303 004 E-mail: info@mototechnika.cz Prodejna:
U Blatenského mostu 1482 Pondělí - Pátek 8:00-12:00 / 13:00-16:00 hod. |
Informace |
O společnosti |
Zboží bylo přidáno do košíku