Oprav. sada do náboje předního nebo zadního kola od značky ALL BALLS obsahuje všechny potřebné komponenty pro jednoduchou a rychlou opravu.
Sada obsahuje prémiová vysokorychlostní ložiska zakrytá z obou stran proti vniknutí vody a nečistot, která jsou navíc ošetřena vazelínou Chevron SRI-2 vysoce odolnou proti korozi, oxidaci a teplotě (-29°C - 175°C). A kvalitní gufera s dvojitým těsnícím břitem (typ TC), která zabezpečují optimální utěsnění náboje.
Všechny komponenty jsou vyrobeny dle OEM specifikace z kvalitních materiálů, na moderních strojích a za dodržování přesných technologických postupů.
Plnohodnotná náhrada za originální díly.
Dle modelu a roku výroby motocyklu sada obsahuje - ložiska, gufera a případně i distanční podložky.
Značka AllBalls vyrábí široký sortiment opravných sad a dílů pro podvozky motocyklů a čtyřkolek: sady do kol, sady do krku řízení, sady do uložení kyvné vidlice, sady do přepákování, sady pouzder předních vidlic, sady do zadních tlumičů, sady brzdových i spojkových pump, sady do brzdičů, kulové klouby, klouby řízení a další specializované díly pro čtyřkolky (ATV/UTV).
Vhodné pro motocykly:
Honda ATC70 / 73-85
Suzuki AN400 Burgman / 09-16
Yamaha XV500 Virago / 83
Sedlo jehlového ventilu karburátoru od japonského značkového výrobce Keihin
- určené pro motocykly osazené z výroby karburátorem či karburátory
- slouží především k opravě ventilu v plovákové komoře, který bývá většinou nevratně poškozený a nelze opravit, a jediným efektivním způsobem je výměna za nový
- všechny díly jsou rozměrově a kvalitativně shodné s originálně použitými díly výrobce daného karburátoru (jedná se o plnohodnotnou náhradu za originální díl)
Upozornění: sada obsahuje komponenty vždy v přesném počtu pro daný model a rok výroby - kontrola obsahu viz. fotografie!
Toto sedlo nahrazuje originální díl (OEM Replacement):
Keihin N361-04320
Keihin je japonská společnost založená v roce 1956. Specializuje se na konstrukci zařízení pro přívod paliva do spalovacích motorů, hlavně motocyklů, jako jsou karburátory a vstřikovače.
Sedlo jehlového ventilu karburátoru od japonského značkového výrobce Keihin
- určené pro motocykly osazené z výroby karburátorem či karburátory
- slouží především k opravě ventilu v plovákové komoře, který bývá většinou nevratně poškozený a nelze opravit, a jediným efektivním způsobem je výměna za nový
- všechny díly jsou rozměrově a kvalitativně shodné s originálně použitými díly výrobce daného karburátoru (jedná se o plnohodnotnou náhradu za originální díl)
Upozornění: sada obsahuje komponenty vždy v přesném počtu pro daný model a rok výroby - kontrola obsahu viz. fotografie!
Toto sedlo nahrazuje originální díl (OEM Replacement):
Keihin N361-04380
Keihin je japonská společnost založená v roce 1956. Specializuje se na konstrukci zařízení pro přívod paliva do spalovacích motorů, hlavně motocyklů, jako jsou karburátory a vstřikovače.
Spínací skříňky od výrobce EMGO jsou ekvivalentní a plnohodnotnou náhradou za originální spínací skříňky zapalování
- nabízí výbornou užitnou hodnotu (výhodný poměr cena/výkon)
- jsou vyrobeny podle originální (OEM) specifikace a parametrů
- při výměně nebo úpravě konektorů možnost universálního použití pro motocykly, čtyřkolky a jiná vozidla
Upozornění: spínačky jsou určeny jako alternativní náhrada originálního dílu pro daný model a rok výroby - kontrola vhodnosti použití viz. fotografie. Konektory nemusí být vhodné pro všechny typy a ročníky výroby!
Nahrazuje originální díl (originální kód OEM):
Honda 35100-167-610
Vhodné pro motocykly:
Honda MT50
Honda MT80
a další ...
Spojka výfuku mezi svody výfuku
- těsnění výfukového potrubí mezi svody výfuku a koncovku výfuku
- vysoce kvalitní grafitové těsnění tlumiče výfuku se používají k utěsnění spojení mezi tlumičem výfuku a trubkou svodu výfuku
- při demontáži výfuku by mělo být těsnění vždy vyměněno
- těsnící kroužek výfuku odolný vysokým teplotám pro stabilní a spolehlivý těsnící výkon
- efektivně zlepšujte přenos vibrací přenášených z motoru
Materiál: grafit
Balení obsahuje vždy 1 kus
Rozměry:
- vnitřní průměr: 35 mm
- vnější průměr: 38 mm
- délka: 25 mm
Upozornění: spojovací výfukový kroužek je určen jako alternativní náhrada originálního dílu pro daný model a rok výroby - kontrola vhodnosti použití viz. výše uvedené rozměry!
Tento spojovací článek nahrazuje originální díl (originální kód OEM):
Honda 18391-MN1-670
Peugeot 754931
Suzuki 14773-09300
Suzuki 14771-13E00
Vhodné pro motocykly:
Aprilia Atlantic 500 / 05-06
Aprilia Atlantic Sprint 400 / 05-06
Aprilia Atlantic Sprint 500 / 05-06
Aprilia Scarabeo 500 / 03-06
Suzuki AN400 Burgman / 07-16
Suzuki AN400 Burgman / 18
Suzuki DR350S/SE / 96-98
Suzuki VL1500 Intruder / 98-08
Yamaha FJ1200ABS / 86-92
Yamaha FZR600R / 94-95
Yamaha FZS600 Fazer / 98-03
Yamaha XJR1200SP / 95-97
Yamaha XJR1300SP / 99-06
Yamaha YZF600R Thunder Cat / 96-99
a další...
Přípravek pro demontáž (stahování) setrvačníku zapalování
- stahovací přípravek rotoru, magneta zapalování pro motocykly a čtyřkolky
- vysoká kvalita zpracování s vysokou pevností a odolností
Rozměry (parametry) stahováku:
M22 x 1,5mm - PRAVÝ ZÁVIT
Motocyklové zapalovací svíčky NGK jsou nejčastěji používané svíčky jak v prvovýrobě, tak i v náhradních dílech.
Většina svíček je k dispozici ve více kvalitativních variantách:
- se standardní elektrodou
- platinovou elektrodou
- iridiovou elektrodou
-rozměr klíče = 16
-rozměr závitu = M10x1
-délka závitu = 19mm
-varianta svíčky = Standart
Tato svíčka je ekvivalentní náhradou se svíčkami následujících výrobců:
Bosch 0242068501
Bosch UHR08CC
Brisk AR10S-9
Champion 8698
Champion RGU92C
Denso 4129
Denso 5369
Denso IUH27
Denso U27FER-9
Denso U27FER9
Denso 4129
Honda 98059-59916
NGK 7502
NGK je světoznámý výrobce zapalovacích svíček, žhavicích svíček, Lambda sond a krytů svíček (fajfek).
Díky pokrokové konstrukci, používání moderních technologií ve výrobě a použití kvalitních materiálů jsou nejvhodnější volbou pro dosažení maximálního výkonu a zároveň vysoké spolehlivosti.
Značka NGK je celosvětově největším dodavatelem do prvovýroby automobilů, motocyklů, vodních skútrů. Často se podílí na vývoji nejvhodnějšího řešení pro danou aplikaci již v počáteční fázi vývoje motoru společně s konstruktéry výrobce motoru, tak aby byly splněny všechny požadavky a normy a dosažena vysoká spolehlivost, účinnost a výkon za všech provozních podmínek.
Ve výrobě jsou používány nejmodernější technologie, plně automatické výrobní linky, systém řízení výrobních a kvalitativních procesů dle předních světových norem.
NGK dodává do prvovýroby například automobilek - Alfa Romeo, AMG, Audi, BMW, Daewoo, Daihatsu, Daimler Chrysler, Fiat, Ford, General Motors, Hyundai, Kia, Lanica, Land Rover, Lexus, Lotus, Maserati, Maybach, Mazda, Mercedes, Mini, Mitsubishi, Nissan, Opel, Peugeot, Renault, Rover, Saab, Smart, Suzuki, Škoda, Toyota, Volkswagen, Volvo a dalším ...
Samostatná těsnění víka spojky a těsnění víka zapalování jsou vysocekvatitní plnohodnotnou náhradou za originální těsnění
- poskytují velmi dobrou užitnou hodnotu (výhodný poměr cena/výkon)
- jsou vyráběna z jakostních materiálů dle specifikací a parametrů originálních dílů (OEM)
- přesný tvar zapezbečuje udržování stálého vnitřního tlaku, zabraňuje úniku oleje z motoru a zabraňuje vniknutí nečistot do motoru
- použité materiály pro výrobu těsnění zajišťují prodlouženou životnost a disponují perfektní stálostí tvaru s velmi dobrými těsnící a tepelnými vlastnostmi
- těsnění je připraveno pro model a rok výroby motocyklu uvedený v popisu, pro který disponuje vhodnými otvory pro průchod čepů, šroubů, svorníků a je připraveno pro okamžitou montáž
Upozornění: těsnění je určeno pro daný model a rok výroby - kontrola obsahu viz. fotografie
Všechna těsnění vnějšího víka spojky, těsnění vnitřního víka spojky a těsnění víka zapalování jsou vyráběna dle rozměrů podle originálního dílu. Použitý materiál zajišťuje prodlouženou životnost, preventivní ochranu před únikem oleje a odolnost proti vysokým teplotám.
Toto těsnění nahrazuje originální díl:
Suzuki 11482-40F00
Suzuki 11482-40F10
Těsnění od italského výrobce Centauro, který dodává do prvovýroby motocyklů (téměř všech italských značek i KTM a dalším evropským výrobcům) jsou vysocekvatitní plnohodnotnou náhradou za originální těsnění, neboť jsou vyráběna ve vysoce kvalitním zpracování, z nejjakostnějších materiálů a dle přesných specifikací a parametrů originálních dílů (OEM).
Samostatná těsnění víka spojky a těsnění víka zapalování jsou vysocekvatitní plnohodnotnou náhradou za originální těsnění
- poskytují velmi dobrou užitnou hodnotu (výhodný poměr cena/výkon)
- jsou vyráběna z jakostních materiálů dle specifikací a parametrů originálních dílů (OEM)
- přesný tvar zapezbečuje udržování stálého vnitřního tlaku, zabraňuje úniku oleje z motoru a zabraňuje vniknutí nečistot do motoru
- použité materiály pro výrobu těsnění zajišťují prodlouženou životnost a disponují perfektní stálostí tvaru s velmi dobrými těsnící a tepelnými vlastnostmi
- těsnění je připraveno pro model a rok výroby motocyklu uvedený v popisu, pro který disponuje vhodnými otvory pro průchod čepů, šroubů, svorníků a je připraveno pro okamžitou montáž
Upozornění: těsnění je určeno pro daný model a rok výroby - kontrola obsahu viz. fotografie
Všechna těsnění vnějšího víka spojky, těsnění vnitřního víka spojky a těsnění víka zapalování jsou vyráběna dle rozměrů podle originálního dílu. Použitý materiál zajišťuje prodlouženou životnost, preventivní ochranu před únikem oleje a odolnost proti vysokým teplotám.
Toto těsnění nahrazuje originální díl:
Yamaha 22U-15461-00
Yamaha 3BT-15461-00
Yamaha 4VR-15461-00
Těsnění od italského výrobce Centauro, který dodává do prvovýroby motocyklů (téměř všech italských značek i KTM a dalším evropským výrobcům) jsou vysocekvatitní plnohodnotnou náhradou za originální těsnění, neboť jsou vyráběna ve vysoce kvalitním zpracování, z nejjakostnějších materiálů a dle přesných specifikací a parametrů originálních dílů (OEM).
Samostatná těsnění víka spojky a těsnění víka zapalování jsou vysocekvatitní plnohodnotnou náhradou za originální těsnění
- poskytují velmi dobrou užitnou hodnotu (výhodný poměr cena/výkon)
- jsou vyráběna z jakostních materiálů dle specifikací a parametrů originálních dílů (OEM)
- přesný tvar zapezbečuje udržování stálého vnitřního tlaku, zabraňuje úniku oleje z motoru a zabraňuje vniknutí nečistot do motoru
- použité materiály pro výrobu těsnění zajišťují prodlouženou životnost a disponují perfektní stálostí tvaru s velmi dobrými těsnící a tepelnými vlastnostmi
- těsnění je připraveno pro model a rok výroby motocyklu uvedený v popisu, pro který disponuje vhodnými otvory pro průchod čepů, šroubů, svorníků a je připraveno pro okamžitou montáž
Upozornění: těsnění je určeno pro daný model a rok výroby - kontrola obsahu viz. fotografie
Všechna těsnění vnějšího víka spojky, těsnění vnitřního víka spojky a těsnění víka zapalování jsou vyráběna dle rozměrů podle originálního dílu. Použitý materiál zajišťuje prodlouženou životnost, preventivní ochranu před únikem oleje a odolnost proti vysokým teplotám.
Toto těsnění nahrazuje originální díl:
Yamaha 5PW-15461-00
Yamaha 4XV-15461-00
Těsnění od italského výrobce Centauro, který dodává do prvovýroby motocyklů (téměř všech italských značek i KTM a dalším evropským výrobcům) jsou vysocekvatitní plnohodnotnou náhradou za originální těsnění, neboť jsou vyráběna ve vysoce kvalitním zpracování, z nejjakostnějších materiálů a dle přesných specifikací a parametrů originálních dílů (OEM).
Samostatná těsnění víka spojky a těsnění víka zapalování jsou vysocekvatitní plnohodnotnou náhradou za originální těsnění
- poskytují velmi dobrou užitnou hodnotu (výhodný poměr cena/výkon)
- jsou vyráběna z jakostních materiálů dle specifikací a parametrů originálních dílů (OEM)
- přesný tvar zapezbečuje udržování stálého vnitřního tlaku, zabraňuje úniku oleje z motoru a zabraňuje vniknutí nečistot do motoru
- použité materiály pro výrobu těsnění zajišťují prodlouženou životnost a disponují perfektní stálostí tvaru s velmi dobrými těsnící a tepelnými vlastnostmi
- těsnění je připraveno pro model a rok výroby motocyklu uvedený v popisu, pro který disponuje vhodnými otvory pro průchod čepů, šroubů, svorníků a je připraveno pro okamžitou montáž
Upozornění: těsnění je určeno pro daný model a rok výroby - kontrola obsahu viz. fotografie
Všechna těsnění vnějšího víka spojky, těsnění vnitřního víka spojky a těsnění víka zapalování jsou vyráběna dle rozměrů podle originálního dílu. Použitý materiál zajišťuje prodlouženou životnost, preventivní ochranu před únikem oleje a odolnost proti vysokým teplotám.
Toto těsnění nahrazuje originální díl:
Suzuki 11483-02J00
Těsnění od italského výrobce Centauro, který dodává do prvovýroby motocyklů (téměř všech italských značek i KTM a dalším evropským výrobcům) jsou vysocekvatitní plnohodnotnou náhradou za originální těsnění, neboť jsou vyráběna ve vysoce kvalitním zpracování, z nejjakostnějších materiálů a dle přesných specifikací a parametrů originálních dílů (OEM).
Samostatná těsnění víka spojky a těsnění víka zapalování jsou vysocekvatitní plnohodnotnou náhradou za originální těsnění
- poskytují velmi dobrou užitnou hodnotu (výhodný poměr cena/výkon)
- jsou vyráběna z jakostních materiálů dle specifikací a parametrů originálních dílů (OEM)
- přesný tvar zapezbečuje udržování stálého vnitřního tlaku, zabraňuje úniku oleje z motoru a zabraňuje vniknutí nečistot do motoru
- použité materiály pro výrobu těsnění zajišťují prodlouženou životnost a disponují perfektní stálostí tvaru s velmi dobrými těsnící a tepelnými vlastnostmi
- těsnění je připraveno pro model a rok výroby motocyklu uvedený v popisu, pro který disponuje vhodnými otvory pro průchod čepů, šroubů, svorníků a je připraveno pro okamžitou montáž
Upozornění: těsnění je určeno pro daný model a rok výroby - kontrola obsahu viz. fotografie
Všechna těsnění vnějšího víka spojky, těsnění vnitřního víka spojky a těsnění víka zapalování jsou vyráběna dle rozměrů podle originálního dílu. Použitý materiál zajišťuje prodlouženou životnost, preventivní ochranu před únikem oleje a odolnost proti vysokým teplotám.
Toto těsnění nahrazuje originální díl (originální kód OEM):
Yamaha BR9-15451-00
Těsnění od italského výrobce Centauro, který dodává do prvovýroby motocyklů (téměř všech italských značek i KTM a dalším evropským výrobcům) jsou vysocekvatitní plnohodnotnou náhradou za originální těsnění, neboť jsou vyráběna ve vysoce kvalitním zpracování, z nejjakostnějších materiálů a dle přesných specifikací a parametrů originálních dílů (OEM).
Vypínací tlačítko (chcípák) s převlečnou těsnící gumou
- nouzový stop spínač s kabeláží, kterým dojde k zastavení motoru v případě nečekáné události jako je pád
- vyrobeno odolného flexibilního plastu
- univerzální chcípák na motorku pro vypnutí motoru
- jednotlačítkový vypínač motoru určený pro montáž na řidítka
- vhodné pro montáž na řídítka 22mm (7/8") i řidítka 28,6mm (1 1/8")
- v případě pádu motocyklu lze tímto vypínacím tlačítkem zhasnout motor, aby nedošlo k dalšímu poškození nebo zranění
- použitelné i jako univerzální startovací tlačítko
Možno použít jako univerzální vypínač / chcípák pro jiné značky motocyklů.
V normální poloze je spínač otevřený a poskytuje spojení s uzeměním (zkratování), když je stlačen.
Tento přepínač lze použít jako alternativní náhrada za originální číl (OEM code):
Kawasaki 27010-1161
Kawasaki 27010-1350
Upozornění: přepínač je určen jako alternativní náhrada originálního dílu pro daný model a rok výroby - kontrola vhodnosti použití viz. fotografie! Konektor nemusí být vhodný pro všechny typy a ročníky výroby!
Vypínací tlačítko (chcípák) pro motocykly Suzuki RM+RMZ
- plnohodnotná náhrada za originální díl
- nouzový stop spínač s kabeláží, kterým dojde k zastavení motoru v případě nečekáné události jako je pád
- vyrobeno odolného flexibilního plastu
- univerzální chcípák na motorku pro vypnutí motoru
- zvýšená odolnost a životnost díky použití kvalitních materiálů
- jednotlačítkový vypínač motoru určený pro montáž na řidítka
- vhodné pro montáž na řídítka 22mm (7/8") i řidítka 28,6mm (1 1/8")
- v případě pádu motocyklu lze tímto vypínacím tlačítkem zhasnout motor, aby nedošlo k dalšímu poškození nebo zranění
Možno použít jako univerzální vypínač / chcípák pro jiné značky motocyklů.
V normální poloze je spínač otevřený a poskytuje spojení s uzeměním (zkratování), když je stlačen.
Tento přepínač lze použít jako alternativní náhrada za originální číl (OEM code):
Suzuki 37820-49H00
Suzuki 37820-36E00
Upozornění: přepínač je určen jako alternativní náhrada originálního dílu pro daný model a rok výroby - kontrola vhodnosti použití viz. fotografie! Konektor nemusí být vhodný pro všechny typy a ročníky výroby!
Zpětné zrcátko od italské značky RMS
- přesné rozměry a montážní uchycení
- plnohodnotná náhrada za originální díl
- vysoká kvalita zpracování i použitých materiálů
- odolné proti vibracím
- homologace pro silniční provoz
Balení obsahuje 1 kus
Upozornění:
- zrcátko je dle výrobce vhodné pro uvedené modely a roky výroby - kontrola obsahu a provedení viz. fotografie!!
Toto zrcátko nahrazuje originální zrcátko (OEM Replacement):
Peugeot 801981
Peugeot 88120APA000
RMS 122761040
RMS nabízí široký sortiment náhradních dílů oprav. sady vodního čerpadla, řemenice variátoru, válce a pístní sady motoru, klikové hřídele, relé dobíjení, spojkové komponenty, blinkry, zrcátka a další...
Společnost RMS Performance Parts byla založena v roce 1945, jejím zakladatelem byl Mandelli Ricardo, jehož původním záměrem byla výroba náhradních dílů na kola, tento záměr se rychle rozšířil o díly na mopedy a skútry.
Dnes je firma RMS největší druhovýrobcem náhradních dílů na skútry a jejich sortiment pokrývá běžné náhradní díly na většinu skútrů a působí nejen v Itálii, ale téměř po celé Evropě.
Zákazníci oceňují především vysokou kvalitu dílů za přijatelné ceny náhradních dílů pro všechny běžné značky a modely motocyklů a skútrů.
Vhodné pro motocykly:
Peugeot Belville125 / 17-18
Peugeot Belville200 / 17-18
Peugeot Tweet125 / 11-21
Peugeot Tweet150 / 11-18P
Peugeot Tweet50 / 10-18
SYM Symphony50 / 09-14
SYM Symohony125 / 09-14
SYM Symphony150 / 09-14
Zpětné zrcátko od italské značky RMS
- přesné rozměry a montážní uchycení
- plnohodnotná náhrada za originální díl
- vysoká kvalita zpracování i použitých materiálů
- odolné proti vibracím
- homologace pro silniční provoz
Balení obsahuje 1 kus
Upozornění:
- zrcátko je dle výrobce vhodné pro uvedené modely a roky výroby - kontrola obsahu a provedení viz. fotografie!!
Toto zrcátko nahrazuje originální zrcátko (OEM Replacement):
Peugeot 801980
Peugeot 88110APA000
RMS 122771040
RMS nabízí široký sortiment náhradních dílů oprav. sady vodního čerpadla, řemenice variátoru, válce a pístní sady motoru, klikové hřídele, relé dobíjení, spojkové komponenty, blinkry, zrcátka a další...
Společnost RMS Performance Parts byla založena v roce 1945, jejím zakladatelem byl Mandelli Ricardo, jehož původním záměrem byla výroba náhradních dílů na kola, tento záměr se rychle rozšířil o díly na mopedy a skútry.
Dnes je firma RMS největší druhovýrobcem náhradních dílů na skútry a jejich sortiment pokrývá běžné náhradní díly na většinu skútrů a působí nejen v Itálii, ale téměř po celé Evropě.
Zákazníci oceňují především vysokou kvalitu dílů za přijatelné ceny náhradních dílů pro všechny běžné značky a modely motocyklů a skútrů.
Vhodné pro motocykly:
Peugeot Belville125 / 17-18
Peugeot Belville200 / 17-18
Peugeot Tweet125 / 11-21
Peugeot Tweet150 / 11-18P
Peugeot Tweet50 / 10-18
SYM Symphony50 / 09-14
SYM Symohony125 / 09-14
SYM Symphony150 / 09-14
Motodíly od A do Z
|
MTZ Mototechnika s.r.o.Telefon: 601 303 001 / 601 303 002 601 303 003 / 601 303 004 E-mail: info@mototechnika.cz Prodejna:
U Blatenského mostu 1482 Pondělí - Pátek 8:00-12:00 / 13:00-16:00 hod. |
Informace |
O společnosti |
Zboží bylo přidáno do košíku