Montpáka s plastovou rukojetí a širokou "lopatou" od japonského výrobce DRC
- masivní montpáka pro montáž a demontáž pneumatik
- konec montpáky se širokou "lopatou" pro lepší práci
- ergonomická rukojeť padnoucí přesně do dlaně pro lepší uchopení a manipulaci
- délka 26cm
- vhodné pro všechny typy pneumatik
DRC je japonská značka, jejíž výrobky se vyznačují dokonalou kvalitou, moderním vzhledem a velkou měrou invence, neboť jsou konstruovány za pomoci návrhů, myšlenek a nápadů od jezdců a mechaniků profesionálních továrních týmů z celého světa.
V důsledku toho se popularita výrobků značky DRC neustále zvyšuje a tyto produkty jsou používány v garážích hobby jezdců, profesionálních servisních dílnách i značkových servisech renomovaných značek motocyklů kvůli jejich vysoké kvalitě a dlouhé životnosti.
Tyto ojniční sady jsou vyráběny na Taiwanu výrobcem, jehož výrobky jsou prodávány pod různými druhovýrobními značkami.
Jsou vyrobeny z kvalitních materiálů a jsou ekvivalentním řešením pro přenos hnací energie motoru a dosažení plné úrovně výkonu.
Poskytují dobrou užitnou hodnotu (výhodný poměr cena/výkon).
Přesná technologie výroby a kvalitní materiály zaručují adekvátní pevnost, odolnost a rozměrovou stálost.
Použitá jehlová ložiska jsou vyráběna přesně podle originální specifikace a parametrů a poskytují dobrou užitnou hodnotu.
Ojniční sada obsahuje: ojnici, spodní ojniční čep, spodní ojniční ložisko, horní ložisko pístního čepu (pro 2taktní motory), příložky (většinou 2 kusy) - obsah se může lišit v závislosti na modelu (kontrola obsahu viz. fotografie).
Tato ojniční sada nahrazuje originální díly (OEM Replacement):
Vhodné pro motocykly:
Jawa 50/20
Jawa 50/21
Jawa 50 Mustang
Plně syntetický motorový olej pro čtyřtaktní motocykly obsahující špičková aditiva Ester Tech. Poskytuje dokonalou ochranu proti opotřebení, maximální výkon a optimální kompatibilitu s mokrou spojkou.
Jedná se o 100% syntetický čtyřtaktní závodní motorový olej z řady "Premiére PRO-SELECTION" na bázi revolučního systému "Putoline ESTER TECH Additive pure bike", jenž zaručuje plnou kompatibilitu s moderními spojkovými třecími materiály pro společnou náplň motoru a převodovky či odddělené mazání převodovky a spojky / motoru.
Vyvinuto exkluzivně pro závodní silniční (road) motocykly ve spojení s předními výrobci motorů.
Hlavní vlastnosti a výhody oleje s aditivy EsterTech:
- velmi silný mazací film, a to i za nejextrémnějších provozních podmínek
- maximální výkon motoru
- velmi vysoký a velmi stabilní index viskozity
- optimální funkce mokré spojky
- přesné a plynulé řazení
- vynikající ochrana proti opotřebení
- minimální spotřeba oleje v důsledku nízké těkavosti
Základní vlastnosti motorového oleje Putoline EsterTech Syntec4+:
- viskozita = 10W40
- klasifikace = API SM
- výkonností specifikace = JASO MA2
- hustota = 0,853 kg/l
- index viskozity = 163
- bod vznícení = 236 °C
- bod tuhnutí = -33 °C
Objem: 1litr
Putoline Oil je světoznámý dodavatel širokého sortimentu olejů, maziv a přípravků pro údržbu.
Specializuje se a vyrábí pouze a výhradně výrobky pro motocykly, skútry a čtyřkolky, což značku Putoline činí jedinečnou mezi opravdovými prvovýrobci olejů!
Výroba vlastních výrobků zaručuje trvale vysokou kvalitu a dlouholeté zkušenosti v kombinaci s neustálým výzkumem přinášejí nejlepší poměr cena / kvalita.
Značka je součástí koncernu KroonOil, který vyrábí oleje již od roku 1906. Díky podpoře vlastních laboratoří a velkého technologického zázemí si značka Putoline klade za cíl neustále zdokonalovat své výrobky za pomoci nejmodernější technologií, což má i ve svém mottu "Putoline Oil, Driven by Technology!".
Plně syntetický motorový olej pro čtyřtaktní motocykly obsahující špičková aditiva Ester Tech. Poskytuje dokonalou ochranu proti opotřebení, maximální výkon a optimální kompatibilitu s mokrou spojkou.
Jedná se o 100% syntetický čtyřtaktní závodní motorový olej z řady "Premiére PRO-SELECTION" na bázi revolučního systému "Putoline ESTER TECH Additive pure bike", jenž zaručuje plnou kompatibilitu s moderními spojkovými třecími materiály pro společnou náplň motoru a převodovky či odddělené mazání převodovky a spojky / motoru.
Vyvinuto exkluzivně pro závodní silniční (road) motocykly ve spojení s předními výrobci motorů.
Hlavní vlastnosti a výhody oleje s aditivy EsterTech:
- velmi silný mazací film, a to i za nejextrémnějších provozních podmínek
- maximální výkon motoru
- velmi vysoký a velmi stabilní index viskozity
- optimální funkce mokré spojky
- přesné a plynulé řazení
- vynikající ochrana proti opotřebení
- minimální spotřeba oleje v důsledku nízké těkavosti
Základní vlastnosti motorového oleje Putoline EsterTech Syntec4+:
- viskozita = 15W50
- klasifikace = API SM
- výkonností specifikace = JASO MA2
- hustota = 0,855 kg/l
- index viskozity = 160
- bod vznícení = 238 °C
- bod tuhnutí = -33 °C
Objem: 1litr
Putoline Oil je světoznámý dodavatel širokého sortimentu olejů, maziv a přípravků pro údržbu.
Specializuje se a vyrábí pouze a výhradně výrobky pro motocykly, skútry a čtyřkolky, což značku Putoline činí jedinečnou mezi opravdovými prvovýrobci olejů!
Výroba vlastních výrobků zaručuje trvale vysokou kvalitu a dlouholeté zkušenosti v kombinaci s neustálým výzkumem přinášejí nejlepší poměr cena / kvalita.
Značka je součástí koncernu KroonOil, který vyrábí oleje již od roku 1906. Díky podpoře vlastních laboratoří a velkého technologického zázemí si značka Putoline klade za cíl neustále zdokonalovat své výrobky za pomoci nejmodernější technologií, což má i ve svém mottu "Putoline Oil, Driven by Technology!".
Plně minerální motorový olej se speciálním složením vyvinutý výhradně pro dvouválcové V-Twin motory.
Olej Putoline Genuine V-Twin Mineral je zvláště vhodný pro velkoobjemové vzduchem chlazené i kapalinou chlazené motocyklové motory V-Twin, které nejsou vybaveny mokrou spojkou.
Tento olej je vhodný pro modely motocyklů s kombinovaným i odděleným mazáním motoru, převodovky a primární skříně, kde je doporučeno použití oleje SAE 20W50.
Použitím nejmodernější aditivní technologie je dosaženo následujících vlastností:
- nesrovnatelně nízké hodnoty tření
- vynikající ochrana při studeném startu
- nízká spotřeba oleje
Základní vlastnosti motorového oleje Putoline Genuine V-Twin mineral:
- viskozita = 20W50
- klasifikace = API CH-4 /SJ
- hustota = 0,888 kg/l
- index viskozity = 122
- viskozita 40 °C = 154,30 mm²/s
- viskozita 100 °C = 17,30 mm²/s
- bod vznícení = 226 °C
- bod tuhnutí = -30 °C
Objem: 1litr
Putoline Oil je světoznámý dodavatel širokého sortimentu olejů, maziv a přípravků pro údržbu.
Specializuje se a vyrábí pouze a výhradně výrobky pro motocykly, skútry a čtyřkolky, což značku Putoline činí jedinečnou mezi opravdovými prvovýrobci olejů!
Výroba vlastních výrobků zaručuje trvale vysokou kvalitu a dlouholeté zkušenosti v kombinaci s neustálým výzkumem přinášejí nejlepší poměr cena / kvalita.
Značka je součástí koncernu KroonOil, který vyrábí oleje již od roku 1906. Díky podpoře vlastních laboratoří a velkého technologického zázemí si značka Putoline klade za cíl neustále zdokonalovat své výrobky za pomoci nejmodernější technologií, což má i ve svém mottu "Putoline Oil, Driven by Technology!".
Páčky spojky a páčky brzdy MTZ jsou ekvivalentní a plnohodnotnou náhradou za originální páčky
- poskytují dobrou užitnou hodnotu (výhodný poměr cena/výkon)
- jsou vyrobeny přesně podle originální (OEM) specifikace a parametrů z kvalitního hliníkového materiálu pomocí moderní technologie tlakového lití
- sortiment zahrnuje brzdové páčky, spojkové páčky, univerzální páčky s objímkou, páčky sytiče či páčky dekompresoru
- umožňují snadnou a rychlou montáž díky přesným rozměrům pro daný model, typ a rok výroby motocyklu - kontrola možnosti použití viz. fotografie!!
Podle typu jsou páčky je vybaveny příslušenstvím - štelovací šrouby, koncovky, pouzdra, pružinky, apod. - kontrola obsahu viz. fotografie!!
Tato páčka je alternativní náhradou originální páčky (originální kód OEM):
Honda 53170-KV0-006
Vhodné pro motocykly:
Honda CBR600F / 89-93
Honda CBR900RR Fireblade / 92-97
Honda CBR1000F / 87-92
Honda VFR400 RIII / 89-91
Honda VFR750F / 87-93
Honda VFR750R / 88-89
Sada vymezovacích plechů do brzdového třmenu od italského výrobce BREMBO pro offroadové motocykly značek KTM, Husqvarna, Husaberg
- jedná se originální díl přímo od italského výrobce Brembo, který je plnohodnotnou náhradou za originální díl použitý v prvovýrobě (OEM Replacement), protože shodný díl je osazován v prvovýrobě výrobce motocyklu
- použitý materiál, povrchová úprava, parametry a výrobní tolerance jsou naprosto přesné s těmi, které byly konstrukčně navrženy při vývoji a výrobě motocyklu
- jedná se o originální výrobek BREMBO, čímž je zaručena dokonalá kvalita všech materiálů a přesné rozměry dle OEM specifikace
Tato sada nahrazuje originání díl (OEM Replacement):
KTM 54613212000
Husqvarna 54613212000
Husaberg 54613212000
Výrobce BREMBO je významným a renomovaným dodavatelem pro automobilový průmysl. Řadí se mezi světovou špičku v oblasti brzdových systémů a jejich komponentů. Za více jak 50 let historie značky byla cesta růstu společnosti Brembo poseta velkými technologickými, sportovními a obchodními úspěchy, které z této společnosti udělaly špičkového lídra v Itálii i na celém světě - jméno značky Brembo je synonymem pro „brzdy“ po celém světě. Mezi počáteční úspěchy patří výroba prvního kompletního brzdového systému, instalovaného standardně na motocykly v roce 1972; dodávky do Formule 1 pro Ferrari v roce 1975 nebo první hliníkový třmen a první karbonové kotouče v 80. letech minulého století. Značka Brembo byla vždy průkopníkem v používání inovativních materiálů k neustálému zlepšování výkonu a odolnosti svých produktů.
Produkty Brembo jsou dodávány do prvovýroby mnoha značek motocyklů (jako například KTM, Husqvarna, Beta, Gas-Gas, Sherco, Moto Guzzi, Aprilia, Cagiva, BMW,
ale i do prvovýroby automobilů (portfolio zahrnuje prestižní automobilové značky jako Aston Martin, Audi, Bentley, Bugatti, Daimler, Fiat-Chrysler, Ferrari, Ford, General Motors, Lamborghini a Porsche a další...).
Polep nádrže Tankpad od italské značky Progrip
- protektor nádrže motocyklu k ochraně proti poškrábání od oblečení, nákladu, apod.
- samolepící polep nádrže chrání nádrž před poškozením od zipu bundy, kombinézy, apod.
- ideální ochrana laku pro nalepení na nádrž nad sedlem v místě kontaktu s břichem řidiče
- kvalitní lepidlo s výbornou přilnavostí
- kvalitní materiál odolný proti nepříznivým podmínkám počasí
- tankpad chrání a zároveň slouží jako stylový designový doplněk
- upravený tvar plastické samolepky pro co nejvyšší ochranu
Univerzální provedení
Rozměry:
- šířka = 112mm
- výška = 140mm
Polotovar pro výrobu vzduchového filtru
- vhodné pro výrobu jakéhokoliv typu a tvaru pěnového vzduchového filtru pro motocykly, čtyřkolky a skútry
- materiál s velmi jemnou strukturou (mikrofiltr) pro vysokou účinnost filtrace vzduchu a perfektní úroveň ochrany motoru před poškozením vstupem nečistot do motoru
- filtrační materiál většinou používaný pro vlastní výrobu vzduchového filtru nebo vložky do klece vzduchového filtru
- lze přizpůsobovat a řezat dle potřeby a tvaru airboxu v motocyklu nebo držáku filtru
Vhodné pro všechny motocykly s pěnovým vzduchovým filtrem (offroad, trail, skútry, dual-sport, apod.)
Rozměry: 30x40cm
Výška materiálu: 12mm
Prachovky předních vidlic (Stěrací kroužek pérování) pro motocykly v ekonomické alternativě
- těsnící stěrací kroužky předních vidlic v této ekonomické variantě jsou ekvivalentní a plnohodnotnou náhradou za originální těsnící prvky pérování
- jedná se o výrobek od značek Athena nebo Centauro nebo Ariete nebo AllBalls
- poskytují dobrou užitnou hodnotu (výhodný poměr cena/výkon) pro standardní použití
- jsou vyrobeny podle originální (OEM) specifikace a parametrů pro bezproblémovou repasi předních vidlic
- konstrukčně jsou navržena tak, aby bylo dosaženo těsnosti při zachování minimálního tření pro hladký chod přední vidlice
- umožňují snadnou a rychlou montáž pro daný model, typ a rok výroby motocyklu - kontrola možnosti použití viz. rozměry a fotografie!
CENA UVEDENA ZA 1 KUS (DODÁVÁNO V BALENÍ PO 2 KUSECH!!) - při objednávce nutno zadat množství 2 kusy.
Rozměry:
- vnitřní průměr (pro průměr vidlice) A: 37mm
- vnější průměr (montážní) B: 47,4mm
- vnější průměr (celkový) C: 51mm
- výška osazení pro montáž D: 5mm
- výška (celková) E: 13,5mm
(rozměry jsou orientační, protože výrobce žádné neuvádí)
Toto těsnění přední vidlice odpovídá originálnímu dílu (OEM Reference No):
BMW 31427666223
Gufera předních vidlic (simerinky předních vidlic) je potřeba objednat samostatně.
»» Athena v současné době nabízí kompletní sortiment těsnících prvků a komponentů pro motocykly, skútry, maxiskútry a čtyřkolky. Kvalita olejových těsnění předních vidlic od značky Athena umožňuje bezproblémovou výměnu za originální produkty, a zajišťuje vynikající výkon z hlediska hladkosti, odolnosti vůči vysokým teplotám a vysoké odolnosti proti opotřebení.
»» Centauro je italský výrobce, který své výrobky dodává do prvovýroby motocyklů (hlavně italským výrobcům, ale i dalším evropským výrobcům). Gufera této značky disponují odolností proti oděru, proti vysokým teplotám a hlavně odolností proti chemickému působení maziv s aditivy, které se používají zejména v moderních vidlicích.
»» Ariete nabízí gufera pro přední vidlice ze speciálního materiálu (směs bohatá na grafit se samomaznými vlastnostmi), který nabízí vysokou odolnost proti mechanickému opotřebení, teplu a oděru vlivem funkce předního odpružení motocyklu. Přesně broušené těsnící břity zajišťují zvýšený výkon a nízkou přilnavost pro mimořádně hladký chod.
»» All Balls disponuje širokým sortimentem těsnících komponentů pérování s patentovanou technologií Max-Life, která prodlužuje jejich životnost. Simerinky nabízí lepší odtrhávací moment a menší tření. Většina typů je potažena speciálním mazivem pro zlepšení reakce a je trojitě utěsněna pro eliminaci úniku oleje.
Upozornění - pro co nejlepší funkci vidlice dodržujte servisní interval dle manuálu výrobce motocyklu a udržujte prostor v okolí prachovky i mezi prachovkou a guferem neustále v čistotě, neboť většina tekoucích těsnění předních vidlic je zapříčiněna drobnými částečky nečistot zachycenými v těsnících komponentech. V některých případech může být důvodem i poškození trubky přední vidlice nebo neznačková gufera vyrobená z ne zcela vhodného materiálu (dokonale ověřeným materiálem disponují hlavně gufera a prachovky od japonské značky NOK).
Věnujte pozornost stavu pérování motocyklu a periodicky provádějte inspeci stavu přední vidlice.
Pro dokonalou montáž gufera přední vidlice je vhodné použití originální vazelíny přímo určené pro přední vidlice, která odpuzuje vodu, poskytuje vyšší kluznost a snižuje tření. Celkově zlepšuje celkový výkon pérování a snižuje opotřebení těsnění (gufer) - obj.kód K130062500101 nebo SHOGS000500.
Prachovka/Stěrací kroužek předních vidlic (pérování) pro motocykly od japonského výrobce NOK jsou vyráběna ze speciálního materiálu (rozdílného oproti standardním průmyslovým těsněním) vysoce odolného proti tepelnému a mechanickému namahání a tvrdnutí (stárnutí). Materiál rovněž vyniká nízkým koeficientem třen a zaručuje stálost těsnícího účinku i v náročných podmínkách.
Výrobce NOK je významným a renomovaným dodavatelem pro strojírenský a automobilový průmysl (včetně všech hlavních výrobců motocyklů, a to nejen japonských značek), a řadí se mezi světovou špičku.
Tyto prachovky jsou plnohodnotnou náhradou za originální díl (OEM Replacement), protože shodná komponenty jsou osazovány v prvovýrobě.
Gufera (simerinky) předních vidlic jsou dostupné samostatně na těchto stránkách.
CENA UVEDENA ZA 1 KUS (DODÁVÁNO V BALENÍ PO 2 KUSECH!!) - při objednávce nutno zadat množství 2 kusy.
Relé blinkrů / přerušovač blinkrů vhodný pro motocykly
- vhodné rovněž pro skútry, motocykly a čtyřkolky (kontrola možnosti připojení a použití viz. fotografie)
Kompaktní rélé/přerušovač vyrobené z kvalitních komponentů od renomovaného výrobce pro dosažení maximální bezporuchovosti a dlouhé životnosti.
- 12V
- 2 pólové (2 kontakty)
- s gumovým držákem/příchytkou
- výrobce neudává maximalní zatížení
Toto relé naharzuje originální díl OEM:
Kymco 00138015
Kymco 00138020
RMS 246120072
Vhodné pro motocykly:
Kymco Agility 50 / 05-11
Kymco Agility 125 / 06-11
Kymco Filly 50 / 98-02
Kymco Heroism 50 / 95-97
Kymco People 50 / 99-11
Kymco Super8 50 / 07-13
Kymco Super9 50 / 00-04
Kymco Top Boy 50 / 97-00
Kymco Vitality 50
Kymco Yup 50
Kymco Yup 250
Kymco Like 125 / 09
Kymco Movie 125 / 99-07
Kymco People 125 / 99-11
Kymco Super8 125 / 08-09
Kymco Vivio 125
Kymco Movie 150 / 01-07
Kymco People 150 / 99-03
Kymco People 250 / 03-04
Kymco Vivio 150
Kymco Like 200 / 09-12
Kymco Grand Dink 125 / 01-04
Kymco Grand Dink 150 / 01-04
Kymco Grand Dink 250 / 01-04
Kymco Maxer 50 / 05-
Kymco Maxxer 50 / 05-
Kymco Maxxer 300 / 05-06
Kymco KXR50
Kymco KXR250 / 03-04
Kymco MXU50 / 06-07
Kymco MXU50SR / 06
Kymco MXU150 / 05-06
Kymco MXU250 / 05-
Kymco MXU300 / 05-06
Kymco MXU300 R / 10
Kymco MXER 50 / 02-04
Kymco MXER125 / 02-03
Kymco MXER150 / 02-04
Ocelové rozety (převodníky) MTZ jsou plnohodnotnou náhradou za originální díl a nabízejí velmi dobrý poměr cena/výkon.
- jedná se o ocelové rozety z kvalitního materiálu s přesným opracováním zaručují bezproblémovou funkčnost a dlouhou životnost i při použití za náročných podmínek
- zadní rozety MTZ jsou vyráběny na moderních obráběcích strojích a splňující všechny parametry a požadavky pro použití na všech kubaturách i aplikacích při dodržení dobré kvality, dlouhé životnosti a příznivé ceny
- použitý materiál i technologie výroby se řídí normalizovanými požadavky na kvalitní výrobek, tak aby kola MTZ byla srovnatelná s hlavními druhovýrobními značkami na trhu
- vnější ozubení s propracovaným modulem zubu pro správný pohyb řetězu, nízké tření a prodloužení životnosti umožňuje použití všech značek řetězů
- většina rozet je pozinkovaná pro nejlepší ochranu proti korozi.
Rozměry/Parametry: kontrola rozměrů viz. schéma
Fotografie: vyfocena rozeta v počtu zubů 50 - podle počtu zubů se mění i velikost odlehčovacích otvorů - tedy rozeta s počtem zubů 45 má zcela odlišné (menší) odlehčovací otvory než rozeta s počtem zubů 50
Rozety MTZ jsou nejlepší volbou pro hobby i závodní použití pro jejich dobrou kvalitu a přijatelnou cenu (zajímavý poměr cena/výkon)!
Sortiment zahrnuje:
- silniční motocykly, cestovní enduro
- offroadové motocykly (motokros, enduro)
- čtyřkolky (ATV, Quad)
Ocelové rozety MTZ jsou dostupná pro značky - Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, KTM, BMW, Aprilia, Beta, Husqvarna, Cagiva, Triumph, Hyosung, Kymco, Rieju, Bultaco, Daelim, Derbi, Ducati, Fantic, Gilera, Maico, Malaguti, MBK, Motor Hispania, MUZ, Polaris, Peugeot, CPI, Bombardier, Aeon, Adly, Jincheng a další ...
Jedná se o produkt s vizuální vadou viz fotografie produktu!
Vzhledem k vadě je u rozety zvýhodněná cena!
Vhodné pro motocykly:
Honda CRM125 / 90-99
Honda NSR125 RK / 89-93
Honda NSR125R-R / 93-98
Honda NSR125R (Germany) 97-02
Honda NSR125R F2 / 89-90
Honda NSR125R / 99-02
Gilera 125 MX1 / 88-89
Gilera 125MX / 89-91
Gilera 125R / 89-91
Gilera 125SP/01 / 88-92
Gilera 125SP/02 / 90-92
Gilera 125 Crono / 91-92
Gilera 125XR/2 / 89-92
Rozety ESJOT jsou vyráběny pouze ze speciální oceli kvalitativní třídy QSTE420 a QSTE460, jenž disponuje vysokou odolností proti opotřebení a používá se i pro průmyslové využití.
Vnější ozubení vyráběné pomocí patentované technologie DIAMOND-CUT disponuje vyšší pevností na hranách zubů a nižší hladinou hlučnosti.
Použitý materiál a technologie "Made in Germany" zaručují super kvalitu kol ESJOT.
DIAMOND-CUT je speciální patentovaná technologie, kterou vyvinula společnost ESJOT ve spolupráci s univerzitou v Paderbornu za účelem dosažení nejpřesnějších tolerancí a dokonalého profilu zubů.
Díky použití speciální technologie DIAMOND-CUT bylo dosaženo o 25% vyšší pevnosti na hranách zubů a o 50% hladšího povrchu pro výrazné snížení hlučnosti !!!
Rozety ESJOT díky použitému materiálu, nejmodernějším výrobním technologiím a povrchové úpravě splňují nejpřísnější parametry kvalitativních norem a jejich výsledná kvalita převyšuje jak originální řetězová kola, tak i většinu druhovýrobních značek, které jsou vyráběny téměř výhradně v Asii. Důkazem toho je i skutečnost, že řetězová kola ESJOT jsou dodávána do prvovýroby světoznámých značek jako KTM, Husqvarna, BMW, Aprilia, Ducati a další...
ESJOT řetězová kola jsou dostupná pro značky - Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, KTM, BMW, Aprilia, Beta, Husqvarna, Cagiva, Triumph, Hyosung, Kymco, Rieju, Bultaco, Daelim, Derbi, Ducati, Fantic, Gilera, Maico, Malaguti, Motor Hispania, MUZ, Polaris, Peugeot, CPI, Artic Cat, Bombardier, Aeon, Adly, Tomos, Triton, Hercules, Rixe, Kasea, Jicheng a další ...
Vhodné pro motocykly:
Suzuki B120 / 71-77
Suzuki GN125 (Francie) / 92-98
Suzuki GN125 (Germany) / 97-99
Suzuki GN125 Z/D (USA) / 82-83
Suzuki GN125 / 92-00
Suzuki GP125 All / 80-89
Suzuki GS125 (Drum Brake) / 79-82
Suzuki GS125 ES (Disc Brake) / 83-96
Suzuki GS125 ES / 97-00
Suzuki GS125 (Německo) / 97-98
Suzuki GT125 / 74-81
Suzuki RG80 / 88-93
Suzuki RG80 C Gamma (Německo) / 85-94
Suzuki RG125 UC / 86-92
Suzuki RG80 Gamma / 86-87
Suzuki RV125
Suzuki TC90 R (USA) / 71
Suzuki TU125 XT / 99-00
Suzuki TS90 R Honcho (USA) / 71
Suzuki TC90 J (USA) / 72
Kawasaki KC100
KH125 A / 77-82
Jincheng 125 Abila 07-08
HMZ GS125
HMZ125 Cruise II
HMZ XRX125
HMZ125 Cruise I / 96-
HMZ 125 V2 Chopper
Hyosung 110 Midas (Řecko / SE Asia)
Hyosung 125 Cruise II / 97-98
Hyosung GA125 Cruise II Classic / 99-01
Hyosung GA125 Cruise II De Luxe / 99-01
Hyosung GF125 / 98-03
Hyosung 125 Cruise I / 97
Hyosung GV125 C Aquila / 01-10
Hyosung GV125 C Aquila Classic / 11-15
Hyosung RT125 Karion / 03-06
Hyosung RT125 Karion D Citytrail / 08-15
Hyosung RX125 D / 07-11
Hyosung XRX125 / 99-06
Hyosung XRX125 Funduro / 07-08
Hyosung XRX125 SM / 07-14
Rozety ESJOT jsou vyráběny pouze ze speciální oceli kvalitativní třídy QSTE420 a QSTE460, jenž disponuje vysokou odolností proti opotřebení a používá se i pro průmyslové využití.
Vnější ozubení vyráběné pomocí patentované technologie DIAMOND-CUT disponuje vyšší pevností na hranách zubů a nižší hladinou hlučnosti.
Použitý materiál a technologie "Made in Germany" zaručují super kvalitu kol ESJOT.
DIAMOND-CUT je speciální patentovaná technologie, kterou vyvinula společnost ESJOT ve spolupráci s univerzitou v Paderbornu za účelem dosažení nejpřesnějších tolerancí a dokonalého profilu zubů.
Díky použití speciální technologie DIAMOND-CUT bylo dosaženo o 25% vyšší pevnosti na hranách zubů a o 50% hladšího povrchu pro výrazné snížení hlučnosti !!!
Rozety ESJOT díky použitému materiálu, nejmodernějším výrobním technologiím a povrchové úpravě splňují nejpřísnější parametry kvalitativních norem a jejich výsledná kvalita převyšuje jak originální řetězová kola, tak i většinu druhovýrobních značek, které jsou vyráběny téměř výhradně v Asii. Důkazem toho je i skutečnost, že řetězová kola ESJOT jsou dodávána do prvovýroby světoznámých značek jako KTM, Husqvarna, BMW, Aprilia, Ducati a další...
ESJOT řetězová kola jsou dostupná pro značky - Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, KTM, BMW, Aprilia, Beta, Husqvarna, Cagiva, Triumph, Hyosung, Kymco, Rieju, Bultaco, Daelim, Derbi, Ducati, Fantic, Gilera, Maico, Malaguti, Motor Hispania, MUZ, Polaris, Peugeot, CPI, Artic Cat, Bombardier, Aeon, Adly, Tomos, Triton, Hercules, Rixe, Kasea, Jicheng a další ...
Vhodné pro:
MBK X-Limit 50 / 03-05
Yamaha DTR50+DT50R / 88-90
Yamaha RD50 / 77-78
Yamaha LB50 Chappy France / 83
Yamaha DT50 17W Japan / 91
Yamaha RD50M Spoke Wheel / 78
Yamaha RD50MX Auto France / 74-84
Yamaha TT50R E-V,W/X/Y/Z/A/B/D/EUSA / 06-19
Yamaha TY50M / 78-81
Yamaha YSR50 2AL Japan / 86-92
Yamaha DT50MX / 81-87
Yamaha DT50M / 78-80
Yamaha DTR50 / 89-94
Yamaha DT50 MXS / 88-95
Yamaha DT50R / 97-98
Yamaha DT50R X-Limit / 97
Yamaha DT80M / 82
Yamaha DT80MX / 83
Yamaha MX80 G/H/J / 80-82
Yamaha TY80 / 74-75
Yamaha YZ80 A/B/C/D / 74-77
Ocelové rozety (převodníky) MTZ jsou plnohodnotnou náhradou za originální díl a nabízejí velmi dobrý poměr cena/výkon.
- jedná se o ocelové rozety z kvalitního materiálu s přesným opracováním zaručují bezproblémovou funkčnost a dlouhou životnost i při použití za náročných podmínek
- zadní rozety MTZ jsou vyráběny na moderních obráběcích strojích a splňující všechny parametry a požadavky pro použití na všech kubaturách i aplikacích při dodržení dobré kvality, dlouhé životnosti a příznivé ceny
- použitý materiál i technologie výroby se řídí normalizovanými požadavky na kvalitní výrobek, tak aby kola MTZ byla srovnatelná s hlavními druhovýrobními značkami na trhu
- vnější ozubení s propracovaným modulem zubu pro správný pohyb řetězu, nízké tření a prodloužení životnosti umožňuje použití všech značek řetězů
- většina rozet je pozinkovaná pro nejlepší ochranu proti korozi.
Rozměry/Parametry: kontrola rozměrů viz. schéma
Fotografie: vyfocena rozeta v počtu zubů 50 - podle počtu zubů se mění i velikost odlehčovacích otvorů - tedy rozeta s počtem zubů 45 má zcela odlišné (menší) odlehčovací otvory než rozeta s počtem zubů 50
Rozety MTZ jsou nejlepší volbou pro hobby i závodní použití pro jejich dobrou kvalitu a přijatelnou cenu (zajímavý poměr cena/výkon)!
Sortiment zahrnuje:
- silniční motocykly, cestovní enduro
- offroadové motocykly (motokros, enduro)
- čtyřkolky (ATV, Quad)
Ocelové rozety MTZ jsou dostupná pro značky - Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, KTM, BMW, Aprilia, Beta, Husqvarna, Cagiva, Triumph, Hyosung, Kymco, Rieju, Bultaco, Daelim, Derbi, Ducati, Fantic, Gilera, Maico, Malaguti, MBK, Motor Hispania, MUZ, Polaris, Peugeot, CPI, Bombardier, Aeon, Adly, Jincheng a další ...
Motodíly od A do Z
|
MTZ Mototechnika s.r.o.Telefon: 601 303 001 / 601 303 002 601 303 003 / 601 303 004 E-mail: info@mototechnika.cz Prodejna:
U Blatenského mostu 1482 Pondělí - Pátek 8:00-12:00 / 13:00-16:00 hod. |
Informace |
O společnosti |
Zboží bylo přidáno do košíku