Opravná sada brzdového třmenu
- kompletní opravné sady brzdového třmene (brzdiče) pro motocykly a čtyřkolky
- opravná sada slouží k rychlé opravě nefunkčního brzdiče následkem stáří gumových těsnících komponentů a prvků
- každá sada obsahuje přesné komponenty rozměrově a kvalitativně shodné s originálně použitými díly výrobce třmenu
- jednotlivé sady obsahují většinou hlavní komponenty, které se nejvíce opotřebovávají
Obsah balení: těsnící prvky na brzdový pístek, těsnící prvky vodícího čepu, prachovka odvzdušňovacího šroubu, závlačka, speciální vazelína.
Upozornění: sada obsahuje komponenty vždy v přesném počtu pro daný model a rok výroby - kontrola obsahu viz. fotografie!
Při montáži postupujte dle manuálu výrobce motocyklu a použijte doporučenou náplň/kapalinu dle manuálu.
Tato sada brzdiče BCF-416 nahrazuje originální díly (originální kód OEM):
Kawasaki 43049-1096
Kawasaki 43057-003
Kawasaki 43049-1054
Kawasaki 43049-1004
Kawasaki 43049-1055
Kawasaki 43049-1059
Kawasaki 43049-1058
Kawasaki 43049-1090
Vhodné pro motocykly:
Kawasaki ZZR600 / 05-06
Kawasaki ZX600R / 00-02
Kawasaki ZX636R / 02
Kawasaki ZX-7R / 96-02
Kawasaki ZX-9R / 96-01
Kawasaki ZRX1100 97-00
Kawasaki ZRX1200S / 01-04
Kawasaki ZRX1200R / 01-06
Kawasaki ZX1200R / 00-04
Kawasaki VN1500 Vulcan Classic / 02-03
Kawasaki VN1600 / 04
Oprav. sady krku řízení MTZ disponují kvalitními kuželíkovými ložisky pro dosažení nejnižší vůle řízení a dlouhé životnosti.
Obsahují potřebné komponenty pro snadnou a rychlou opravu pro daný model a rok výroby motocyklu:
- zátěžová kuželíková ložiska s nízkým třecím odporem pro hladkou funkčnost a dlouhou životnost
- těsnící podložky s kvalitními těsnícími břity pro snížení potřeby údržby
Rozměry - ložisko #1:
- vnitřní průměr: 26mm
- vnější průměr: 47mm
- výška vnějšího kroužku: 11,5mm
- celková výška ložiska: 16mm
Rozměry - ložisko #2:
- vnitřní průměr: 26mm
- vnější průměr: 47mm
- výška vnějšího kroužku: 11,5mm
- celková výška ložiska: 16mm
Pro prodloužení životnosti je doporučeno použití kvalitní vazelíny (např. Putoline Racing Grease - obj. kód PU74114 nebo PU73610).
Všechny komponenty v sadě jsou vyrobeny přesně podle prvovýrobní (O.E.M) specifikace za účelem dosažení nejdokonalejší náhrady za originální díl.
Vhodné pro motocykly :
Honda ATC250R / 83-86
Honda CR125R / 82-89
Honda CR250R / 82-89
Honda CR450R / 81
Honda CR480R / 82-83
Honda CR500R / 84-89
Honda CR80R / 87-02
Honda CR80RB / 96-02
Honda CR85R / 03-07
Honda CRF150F / 03-17
Honda CRF150R / 07-26
Honda CRF230F / 03-19
Honda CRF230L / 08-09
Honda CRF230M / 09
Honda CRF250L / 13-20
Honda CRM250AR / 96-99
Honda CTX200 / 02-11
Honda FMX650 / 05-06
Honda FX650 / 99-00
Honda GL1800 Gold Wing / 18
Honda NX250 / 88-90
Honda NX500 / 93-99
Honda NX650 / 88-99
Honda NXR125 / 03-05
Honda SLR 650 / 97-98
Honda XL200R / 83-84
Honda XL250R / 82-87
Honda XL350R / 84-85
Honda XL500R / 82
Honda XL600R / 83-87
Honda XL600V Transalp / 87-99
Honda XL650 Transalp / 00-06
Honda XL700VAB / 08-11
Honda XLR125 / 98
Honda XR125L / 04-11
Honda XR190 / 17
Honda XR200R / 81-02
Honda XR250 Tornado / 01-02
Honda XR250L / 91-96
Honda XR250R / 81-04
Honda XR350R / 83-85
Honda XR400R / 96-04
Honda XR500R / 81-84
Honda XR600R / 85-00
Honda XR650L / 93-25
Honda XR750L Africa Twin / 90-03
Honda XRE300SA / 10-12
Honda 315R Montesa / 00-04
Honda 4RT / 05-07
Oprav. sady krku řízení MTZ disponují kvalitními kuželíkovými ložisky pro dosažení nejnižší vůle řízení a dlouhé životnosti.
Obsahují potřebné komponenty pro snadnou a rychlou opravu pro daný model a rok výroby motocyklu:
- zátěžová kuželíková ložiska s nízkým třecím odporem pro hladkou funkčnost a dlouhou životnost
- těsnící podložky s kvalitními těsnícími břity pro snížení potřeby údržby
Rozměry - ložisko #1:
- vnitřní průměr: 25mm
- vnější průměr: 47mm
- výška vnějšího kroužku: 11,5mm
- celková výška ložiska: 15,8mm
Rozměry - ložisko #2:
- vnitřní průměr: 28mm
- vnější průměr: 52mm
- výška vnějšího kroužku: 12mm
- celková výška ložiska: 16,7mm
Pro prodloužení životnosti je doporučeno použití kvalitní vazelíny (např. Putoline Racing Grease - obj. kód PU74114 nebo PU73610).
Všechny komponenty v sadě jsou vyrobeny přesně podle prvovýrobní (O.E.M) specifikace za účelem dosažení nejdokonalejší náhrady za originální díl.
Vhodné pro motocykly:
Kawasaki ZL600B ELIMINATOR 96-97
Kawasaki EN450 454LTD / 85-90
Kawasaki EN500 Vulcan / 90-96
Kawasaki EN500 Vulcan LTD / 96-09
Kawasaki KL250 Super Sherpa / 00-10
Kawasaki KL600 / 84-86
Kawasaki KL650A KLR / 87-07
Kawasaki KL650B KLR TENGAI / 90-91
Kawasaki KL650E KLR / 08-18
Kawasaki KLE500 Euro / 91-06
Kawasaki KLR250 / 85-05
Kawasaki KZ1000J / 81-83
Kawasaki KZ1000K / 81-82
Kawasaki KZ1000M / 81-82
Kawasaki KZ1000P / 82-05
Kawasaki KZ1000R / 82-83
Kawasaki KZ1100A SHAFT / 81-83
Kawasaki KZ1100B / 81-82
Kawasaki KZ1100DL / 82-83
Kawasaki KZ550F / 83-84
Kawasaki KZ550H / 82-83
Kawasaki KZ550M / 83
Kawasaki KZ700 / 84
Kawasaki KZ750F1LTD / 83
Kawasaki KZ750LLTD / 83
Kawasaki KZ750N / 82-83
Kawasaki KZ750R1GP / 82
Kawasaki NINJA600R / 88-97
Kawasaki VN1500A / 87-99
Kawasaki VN1500B / 87-90
Kawasaki VN1500C / 96-97
Kawasaki VN1500D CLASSIC / 96-97
Kawasaki VN1500E CLASSIC / 98-04
Kawasaki VN700 Vulcan / 85
Kawasaki VN750 Vulcan / 86-06
Kawasaki VN900 Classic / 06-18
Kawasaki VN900 Custom / 07-18
Kawasaki VN800A Vulcam / 95-05
Kawasaki VN800BVULCAN 800 Classic / 96-05
Kawasaki VVN800C Vulcan Drifter / 99-00,
Kawasaki VN800E Vulcan Drifter / 01-06
Kawasaki W650 / 00-02
Kawasaki W800 EURO) / 15
Kawasaki ZR750C Zepyhr / 91-93
Kawasaki ZG1000 Concours / 86-06
Kawasaki ZL1000 / 87-88
Kawasaki ZL600A / 86-87
Kawasaki ZL900 Eliminator / 85-86
Kawasaki ZN1100LTD / 84-85
Kawasaki ZN700 / 84-85
Kawasaki ZR1100 / 92-95
Kawasaki ZR1100ZRX / 99-00
Kawasaki ZR550 / 90-93
Kawasaki ZR750ZR-7 / 00
Kawasaki ZR750ZR-7S / 01-03
Kawasaki ZRX1200R / 01-05
Kawasaki ZX1000 Ninja / 86-87
Kawasaki ZX1000 ZX10 Ninja / 88-90
Kawasaki ZX1100 GPZ / 83-85
Kawasaki ZX550 GPZ / 84-89
Kawasaki ZX600 ZX-6R / 95-97
Kawasaki ZX600 ZZR / 03-04
Kawasaki ZX600A / 85-87
Kawasaki ZX600B / 87-89
Kawasaki ZX600D ZX-6 / 90-93
Kawasaki ZX600E ZX-6 / 93-02
Kawasaki ZX750R Ninja / 87-90
Kawasaki ZX750 ZX7 Ninja / 89-90
Kawasaki ZX750A GPZ / 83-85
Kawasaki ZX750E / 84-85
Kawasaki ZX900 ZX9R Ninja / 84-93
Hyosung GT250R
Hyosung GT650
Hyosung GT650R
Hyosung GV650
Hyosung GV650S
Hyosung ST7
Oprav. sada do náboje zadního kola od značky ALL BALLS obsahuje všechny potřebné komponenty pro jednoduchou a rychlou opravu.
Sada obsahuje prémiová vysokorychlostní ložiska zakrytá z obou stran proti vniknutí vody a nečistot, která jsou navíc ošetřena vazelínou Chevron SRI-2 vysoce odolnou proti korozi, oxidaci a teplotě (-29°C - 175°C). A kvalitní gufera s dvojitým těsnícím břitem (typ TC), která zabezpečují optimální utěsnění náboje.
Všechny komponenty jsou vyrobeny dle OEM specifikace z kvalitních materiálů, na moderních strojích a za dodržování přesných technologických postupů.
Plnohodnotná náhrada za originální díly.
Dle modelu a roku výroby motocyklu sada obsahuje - ložiska, gufera a případně i distanční podložky.
Značka AllBalls vyrábí široký sortiment opravných sad a dílů pro podvozky motocyklů a čtyřkolek: sady do kol, sady do krku řízení, sady do uložení kyvné vidlice, sady do přepákování, sady pouzder předních vidlic, sady do zadních tlumičů, sady brzdových i spojkových pump, sady do brzdičů, kulové klouby, klouby řízení a další specializované díly pro čtyřkolky (ATV/UTV).
Vhodné pro motocykly:
Honda CBR1000F / 87-88
Honda VF1000F / 84
Honda VF750C / 94-03
Honda VF750C2 / 97-02
Honda VF750CD / 95-96
Honda VFR700 Interceptor / 86-87
Honda VFR750F / 86-87
Honda XL1000V Varadero / 99-11
Opravná sada karburátoru od japonské značky Keyster
- opravná sada slouží především k opravě netěsností vzniklých stářím gumových těsnění či těsnících komponentů a prvků, dále tato sada slouží k obnově a výměně nejvíce opotřebených dílů karburátoru, jako jsou jehlový ventil, doraz, seřizovací šrouby, směsové šrouby apod.
- jedinečné opravné sady určené pro motocykly osazené z výroby karburátorem či karburátory
- každá sada obsahuje přesné komponenty rozměrově a kvalitativně shodné s originálně použitými díly výrobce daného karburátoru
- jednotlivé sady se mohou svým obsahem lišit a to z důvodu, že každý motocykl je osazen jiným typem karburátoru a komponenty obsažené v používaných karburátorech jsou různě namáhané a různě se opotřebovávají, proto výrobce vybral pouze komponenty, které se nejvíce opotřebovávají
- pokud není uvedeno jinak, tak sada obsahuje díly vždy pro jeden karburátor - kontrola obsahu viz. fotografie!!!
Shrnutí obsahu sady:
- obsaženo v každé sadě: těsnění, jehlový ventil, těsnící o-kroužky
- libovolně zvolené díly výrobcem: pouzdro jehlového ventilu, šrouby, seřizovací šrouby, pružiny, apod.
Upozornění: sada obsahuje komponenty vybrané výrobcem vždy v přesném počtu pro daný karburátor - kontrola obsahu viz. fotografie!!!
Díly obsažené v sadě jsou alternativní náhrady za originální díly (OEM):
Honda 16010-MA6-305
Honda 16165-413-751
Honda 16016-KR3-671
Honda 16012-MW3-610
Honda 99101-GHB-1100
Honda 99101-GHB-1200
Honda 99103-MT2-0350
Oprav. sada spojkové pumpy od japonské značky Tourmax
Jedná se o produkty přímo od výrobců z Japonska - kvaliní díly pro profesionály.
- plnohodnotná náhrada za originální díl, plná kompatibilita a důvěra v kvalitu
- sada obsahuje všechny potřebné komponenty pro jednoduchou a rychlou opravu
- nabízí dokonalejší vylepšené komponenty než originální díly vyrovené z kvalitních materiálů pro dosažení delší životnosti
Dle modelu a roku výroby motocyklu sada obsahuje - pístek spojkové pumpy, těsněcí gufera z odolného materiálu, prachovku, pružinu, o-kroužky, měděné kroužky, pojistné kroužky a speciální vazelínu - kontrola obsahu viz. fotografie!
Při montáži postupujte dle manuálu výrobce motocyklu a použite doporučenou náplň/kapalinu dle manuálu.
Tyto díly nahrazují originální díly (originální kód OEM):
Yamaha 5YU-W0099-00
Značka Tourmax dodává široký sortiment náhradních dílů pro motocykly, čtyřkolky vyráběných dle OEM specifikace výrobci dodávající do prvovýroby japonských značek. Jedná se o produkty přímo od výrobců z Japonska - kvaliní díly pro profesionály. Sortiment zahrnuje příruby sání, opravné sady brzdiče, opravné sady brzdových pump, spojkové lamely, opravné sady palivového kohoutu, ložiska krku řízení, regulátory dobíjení a další...
Oprav. sada do náboje předního nebo zadního kola od značky ALL BALLS obsahuje všechnypotřebné komponenty pro jednoduchou a rychlou opravu.
Sada obsahuje premiová vysokorychlostní ložiska zakrytá z obou stran proti vniknutí vody a nečistot, která jsou navíc ošetřena vazelínou Chevron SRI-2 vysoce odolnou proti korozi, oxidaci a teplotě (-29°C - 175°C). A kvalitní gufera s dvojitým těsnícím břitem (typ TC), která zabezpečují optimální utěsnění náboje.
Všechny komponenty jsou vyrobeny dle OEM specifikace z kvalitních materiálů, na moderních strojích a za dodržování přesných technologických postupů.
Plnohodnotná náhrada za originální díly.
Dle modelu a roku výroby motocyklu sada obsahuje - ložiska, gufera a případně i distanční podložky.
Značka AllBalls vyrábí široký sortiment opravných sad a dílů pro podvozky motocyklů a čtyřkolek: sady do kol, sady do krku řízení, sady do uložení kyvné vidlice, sady do přepákování, sady pouzder předních vidlic, sady do zadních tlumičů, sady brzdových i spojkových pump, sady do brzdičů, kulové klouby, klouby řízení a další specializované díly pro čtyřkolky (ATV/UTV).
Vhodné pro motocykly:
Aprilia EVT Caponord / 01-07
Triumph Adventurer 900 / 96-01
Triumph America / 02-08
Triumph America EFI / 09-13
Triumph Daytona 1000 / 91-93
Triumph Daytona 750 / 91-93
Triumph Daytona 900 / 95-96
Triumph Daytona Super III / 95
Triumph Legend TT / 98-01
Triumph Speed Triple 900 / 94-96
Triumph Speedmaster / 03-08
Triumph Speedmaster EFI / 09-13
Triumph Sprint 900 / 93-98
Triumph Thunderbird 900 / 95-03
Triumph Thunderbird Sport / 98-04
Triumph Tiger / 01-03
Triumph Tiger 900 / 95-00
Triumph Trident 750 / 91-92
Triumph Trident 900 / 91-98
Triumph Trophy 1200 / 91-03
Triumph Trophy 900 / 91-00
Těsnění MTZ jsou vyráběna ve vysoce kvalitním zpracování a z jakostních materiálů na základě přesných specifikací a parametrů originálních dílů (OEM).
Těsnění MTZ jsou ekvivalentní plnohodnotnou náhradou za originální těsnění - poskytují dobrou užitnou hodnotu (výhodný poměr cena/výkon).
Sada těsnění celého motoru "Complete Kit" obsahuje komponenty pro generální opravu celého motoru:
- většinu plochých těsnění motoru - těsnění pod hlavu, těsnění pod válec, těsnění mezi kartery, těsnění bočních vík motoru (těsnění zapalování, těsnění spojky malé, těsnění spojky velké), těsnění vodního čerpadla;
- o-kroužky, těsnící kroužky výfuku a další;
- u 4taktních motorů jsou obsažena i gufera ventilů.
Upozornění: sada obsahuje komponenty vždy v přesném počtu pro daný model a rok výroby - kontrola obsahu viz. fotografie!! (může se stát, že v této těsnící sadě chybí těsnění, o-kroužek nebo gufero, které lze objednat samostatně nebo je součástí jiné produktové sady, a nebo lze zakoupit jen jako originální díl od výrobce motocyklu).
Sady těsnění od italského výrobce Centauro, který dodává do prvovýroby motocyklů (téměř všech italských značek i KTM a dalším evropským výrobcům) jsou vysocekvatitní plnohodnotnou náhradou za originální těsnění, neboť jsou vyráběna ve vysoce kvalitním zpracování, z jakostních materiálů a dle přesných specifikací a parametrů originálních dílů (OEM).
Použité materiály pro výrobu těsnění zajišťují prodlouženou životnost a disponují perfektní stálostí tvaru s velmi dobrými těsnící a tepelnými vlastnostmi.
Sada obsahuje komponenty pro generální opravu celého motoru - vždy v přesném počtu pro daný motor - kontrola obsahu viz. fotografie:
- většinu plochých těsnění motoru - pod hlavu, pod válec, mezi kartery, boční víka motoru, vodního čerpadla a další;
- o-kroužky, kroužky výfuku a případně i gufera přívěry;
- u 4taktních motorů jsou obsažena i gufera ventilů.
Upozornění: sada obsahuje komponenty vždy v přesném počtu pro daný model a rok výroby - kontrola obsahu viz. fotografie (může se stát, že v sadě může chybět těsnění, které výrobce z nějakého důvodu nevyrábí a není tedy obsaženo v této sadě).
Všechna těsnění jsou vyráběna dle rozměrů podle originálního dílu. Použitý materiál zajišťuje prodlouženou životnost a velmi dobrou ochranu před únikem oleje.
Produkty od italského výrobce Centauro, který dodává do prvovýroby motocyklů (téměř všech italských značek i KTM a dalším evropským výrobcům) jsou vysocekvatitní plnohodnotnou náhradou za originální díly, neboť jsou vyráběna ve vysoce kvalitním zpracování, z nejjakostnějších materiálů a dle přesných specifikací a parametrů originálních dílů (OEM).
Samostatná těsnění pod hlavu, těsnění pod válec a těsnění víka ventilů jsou vysocekvatitní plnohodnotnou náhradou za originální těsnění
- poskytují velmi dobrou užitnou hodnotu (výhodný poměr cena/výkon)
- jsou vyráběna z jakostních materiálů a dle specifikací a parametrů originálních dílů (OEM)
- použité materiály pro výrobu těsnění zajišťují prodlouženou životnost a disponují perfektní stálostí tvaru s velmi dobrými těsnící a tepelnými vlastnostmi
- těsnění válce a hlavy motoru zajišťují utěsnění mezi dvěma povrchy motoru, které podléhají změnám teploty a tlaku podle toho jak se motor zahřívá a ochlazuje, a výběr kvalitního těsnění je rozhodující pro dlouhodobou funkčnost v prostředí, kde je těsnění vystaveno tlaku z komprese a podtlaku a kde se části motoru roztahují, smršťují, vzdalují se od sebe a nebo jsou k sobě přitahovány těsněji (studené těsnění reaguje a funguje jinak než zahřáté těsnění, stejně jako těsnění pod zvýšeným tlakem reaguje a funguje jinak při sníženém tlaku)
- přesný tvar těsnění zapezbečuje udržování stálého vnitřního tlaku, zabraňuje úniku oleje z motoru a zabraňuje vniknutí nečistot do motoru
- těsnění je připraveno pro model a rok výroby motocyklu uvedený v popisu, pro který disponuje vhodnými otvory pro průchod čepů, šroubů, svorníků a je připraveno pro okamžitou montáž
Upozornění: těsnění je určeno pro daný model a rok výroby - kontrola obsahu viz. fotografie
Všechna těsnění hlavy, těsnění válce a těsnění ventilového víka jsou vyráběna dle rozměrů podle originálního dílu. Použitý materiál zajišťuje prodlouženou životnost, preventivní ochranu před únikem oleje a odolnost proti vysokým teplotám.
Těsnění od italského výrobce Centauro, který dodává do prvovýroby motocyklů (téměř všech italských značek i KTM a dalším evropským výrobcům) jsou vysocekvatitní plnohodnotnou náhradou za originální těsnění, neboť jsou vyráběna ve vysoce kvalitním zpracování, z nejjakostnějších materiálů a dle přesných specifikací a parametrů originálních dílů (OEM).
Použité materiály pro výrobu těsnění zajišťují prodlouženou životnost a disponují perfektní stálostí tvaru s velmi dobrými těsnící a tepelnými vlastnostmi.
Toto těsnění nahrazuje originální díl (OEM):
Yamaha 3LD-11351-00
Yamaha 3VD-11351-00
Samostatná těsnění pod hlavu, těsnění pod válec a těsnění víka ventilů jsou vysocekvatitní plnohodnotnou náhradou za originální těsnění
- poskytují velmi dobrou užitnou hodnotu (výhodný poměr cena/výkon)
- jsou vyráběna z jakostních materiálů a dle specifikací a parametrů originálních dílů (OEM)
- použité materiály pro výrobu těsnění zajišťují prodlouženou životnost a disponují perfektní stálostí tvaru s velmi dobrými těsnící a tepelnými vlastnostmi
- těsnění válce a hlavy motoru zajišťují utěsnění mezi dvěma povrchy motoru, které podléhají změnám teploty a tlaku podle toho jak se motor zahřívá a ochlazuje, a výběr kvalitního těsnění je rozhodující pro dlouhodobou funkčnost v prostředí, kde je těsnění vystaveno tlaku z komprese a podtlaku a kde se části motoru roztahují, smršťují, vzdalují se od sebe a nebo jsou k sobě přitahovány těsněji (studené těsnění reaguje a funguje jinak než zahřáté těsnění, stejně jako těsnění pod zvýšeným tlakem reaguje a funguje jinak při sníženém tlaku)
- přesný tvar těsnění zapezbečuje udržování stálého vnitřního tlaku, zabraňuje úniku oleje z motoru a zabraňuje vniknutí nečistot do motoru
- těsnění je připraveno pro model a rok výroby motocyklu uvedený v popisu, pro který disponuje vhodnými otvory pro průchod čepů, šroubů, svorníků a je připraveno pro okamžitou montáž
Upozornění: těsnění je určeno pro daný model a rok výroby - kontrola obsahu viz. fotografie
Všechna těsnění hlavy, těsnění válce a těsnění ventilového víka jsou vyráběna dle rozměrů podle originálního dílu. Použitý materiál zajišťuje prodlouženou životnost, preventivní ochranu před únikem oleje a odolnost proti vysokým teplotám.
Těsnění od italského výrobce Centauro, který dodává do prvovýroby motocyklů (téměř všech italských značek i KTM a dalším evropským výrobcům) jsou vysocekvatitní plnohodnotnou náhradou za originální těsnění, neboť jsou vyráběna ve vysoce kvalitním zpracování, z nejjakostnějších materiálů a dle přesných specifikací a parametrů originálních dílů (OEM).
Použité materiály pro výrobu těsnění zajišťují prodlouženou životnost a disponují perfektní stálostí tvaru s velmi dobrými těsnící a tepelnými vlastnostmi.
Toto těsnění nahrazuje originální díl (originální kód OEM):
Yamaha 3TJ-11193-00
Yamaha 4TV-11193-00
Zrcátko zpětné od značky Vicma
- přesné rozměry a montážní uchycení - plnohodnotná náhrada za originální díl
- vysoká kvalita zpracování i použitých materiálů
- zrcátka Vicma jsou používána i prvovýrobně značek Yamaha, Suzuki, Peugeot, Bombardier, Rieju, Gas-Gas, Derbi, Motorhispania a další
Toto zrcátko nahrazuje originální zrcátko (OEM Replacement):
Honda 88220-MY1-003
Honda 88220-MBT-611
Balení obsahuje 1 kus
Parametry:
- závit = M10
- směr závitu = levý
- barva = černá
- homologované
- materiál = kovové
Zrcátko zpětné od značky Vicma
- přesné rozměry a montážní uchycení - plnohodnotná náhrada za originální díl
- vysoká kvalita zpracování i použitých materiálů
- zrcátka Vicma jsou používána i prvovýrobně značek Yamaha, Suzuki, Peugeot, Bombardier, Rieju, Gas-Gas, Derbi, Motorhispania a další
Toto zrcátko nahrazuje originální zrcátko (OEM Replacement):
Honda 88210-MY1-003
Honda 88210-MBT-611
Balení obsahuje 1 kus
Parametry:
- závit = M10
- směr závitu = levý
- barva = černá
- homologované
- materiál = kovové
Motocyklový řetěz 428MX výrobce ČZ Chains
- řetěz 428 v závodním provedení pro motokrosové motocykly s CRK čepy pro prodlouženou životnost
- disponuje stejnou konstrukcí a stejnými komponenty jako profesionální řetěz ČZ 520MX
- nabízí vyšší statickou i dynamickou pevnost a dlouhou životnost
- určen pro závodní použítí v motokrosu a čtyřkolkách (není přímo určený pro silniční použití)
Typové označení: 428 (1/2x5/16)
Kvalitativní řada: výkonná řada netěsněného řetězu
Provedení: netěsněný řetěz (bez kroužku)
Barva: zlatá
Statická pevnost: 24,1 kN
Srovnatelné řetězy ostatních značek:
RK 428 MXZ (pevnost 26,8 kN)
D.I.D 428 NZ (pevnost 25,5 kN)
Společnost ČZ Řetězy / ČZ Chains je tradičním českým výrobcem kvalitních válečkových pouzdrových, zubových a speciálních řetězů, které nacházejí široké uplatnění v automobilovém a motocyklovém průmyslu. Výroba řetězů začala v roce 1929 hlavně pro vlastní potřebu tehdy vyráběných jízdních kol ČZ a motocyklů ČZ.
Současný sortiment zahrnuje rozvodové řetězy pro automobily, motocyklové řetězy, průmyslové řetězy a speciální řetězy (více než 2000 typů řetězů).
V řetězech pro motokáry je značka ČZ světovou jedničkou (má největší podíl na světovém trhu!!)
Vysoká kvalita je podporována vlastním výzkumným a vývojovým oddělením s testovacími zkušebnami a materiálovými laboratořemi, včetně vlastní výroby strojů pro automatickou montáž řetězů. Kompletní výroba všech komponentů řetězů "pod jednou střechou" zabezpečuje stálou kvalitu produkce, vysokou úroveň kontroly a výrobní flexibilitu.
Řetězy ČZ jsou dodávány do provovýroby značek Volkswagen, Škoda, Audi, Bentley, BMW, Ducati, KTM, Beta, Husqvarna, MZ, Jawa a dalších značek. A jsou prodávány po celém světě - i ve vzdálených destinacích jako například Brazílie, Austrálie, Nový Zéland, Kanada, USA, Japonsko, Malajsie, Maroko, Jihoafrická republika a další...
Rozvodový řetěz od japonského výrobce MORSE (Borg Warner Morse TEC), který je významným dodavatelem do prvovýroby automobilového průmyslu a rovněž do prvovýrob všech hlavních výrobců motocyklů s největším tržním podílem.
Řetězy Morse dokonale splňují požadavky výrobců čtyřtaktních motorů motocyklů - jsou plnohodnotnou náhradou za originální díl (OEM Replacement).
Díky pokrokové konstrukci, používání moderních technologií ve výrobě a použití kvalitních materiálů jsou nejvhodnější volbou pro dosažení maximálního výkonu a zároveň vysoké spolehlivosti.
- jedná se lehké, kompaktní zubové řetězy s nízkým hlukem schopné přenášet energii při určité rychlosti otáčení vyšší než 12000 otáček za minutu
- nabízí vynikající odolnost proti opotřebení a únavě
- zaručují minimální ztrátu energie a plynulejší přenos energie díky precizní přesnosti
- disponují nízkou hmotností a minimálním prodloužením řetězu i v těžkých pracovních podmínkách
- jsou použity jako rozvodové řetězy nebo řetězy pohonu primáru, olejového čerpadla, protizávaží, cam-to-cam, apod.
Označení MORSE = 92RH2015
Označení D.I.D = SCR412
JEDNÁ SE O ŘETĚZ Z ROLE (V METRÁŽI) připravovaný výhradně na základě objednávky.
Řetěz je dodáván v rozpojeném stavu včetně spojovacího článku (nýtovací skobky).
Upozornění: Řetěz z role je zboží, které nelze vrátit ani při objednání přes internet, protože se jedná o zboží, které je upraveno na přání kupujícího!
U tohoto zboží tedy právo na odstoupení od smlouvy bez udání důvodu v zákonné lhůtě v souladu s ustanovením § 1837 občanského zákoníku zaniká, neboť dodávkou je zboží, které bylo upraveno podle požadavku spotřebitele nebo pro jeho osobu.
Cívka indukční (zapalovací cívka) je plnohodnotnou náhradou za originání díl
- kvalitní zpracování a materiály pro dlouhou životnost a funkčnost
- umožňuje snadnou a rychlou montáž (přesné rozměry a provedení dle OEM dílu)
- komponenty jsou rozměrově a kvalitativně shodné s originálně použitými díly výrobce
- některé typy dodávány včetně konektorů pro jednoduchou a rychlou montáž (kontrola obsahu viz. fotografie)
- před montáží je nezbytně nutné provést důkladnou kontrolu elektrické soustavy motocyklu, aby nedošlo k okamžitému poškození nové cívky)
Tato cívka zapalování nahrazuje originální díl (OEM):
Yamaha 2GV-82310-21
Yamaha 2GV-82310-20
Yamaha 2GV-82310-30
Yamaha 2GV-82320-30
Yamaha 2GV-82320-20
Parametry: 12V
Provedení: dvouvývodová
Primární odpor: 1,7-1,8 Ohm
Sekundární odpor: 9,5-10 Ohm
Délka: 53mm
Celková délka (i s vývody): 90mm
Průměr: 42mm
Upozornění: cívka je určena jako alternativní náhrada originálního dílu pro daný model a rok výroby - kontrola možnosti použití viz. fotografie!
Cívka v poslední fázi výroby procházejí důkladnou kontrolou a zkoušením - každý kus je plně funkční.
Výrobek je určen výhradně pro montáž odborným servisem a z důvodu povahy jeho použití se na něj vztahuje záruka pouze na mechanické vady (nikoliv funkčnost).
Záruka se nevztahuje na špatné zapojení a neodbornou montáž, úpravy konektorů a kabeláže, a na vady zapříčiněné závadou v elektrické soustavě motocyklu - neboť vadný elektrický systém či závada v elektrické soustavě motocyklu, která způsobila prvotní závadu, znehodnotí a nevratně poškodí i tento nový díl.
Motodíly od A do Z
|
MTZ Mototechnika s.r.o.Telefon: 601 303 001 / 601 303 002 601 303 003 / 601 303 004 E-mail: info@mototechnika.cz Prodejna:
U Blatenského mostu 1482 Pondělí - Pátek 8:00-12:00 / 13:00-16:00 hod. |
Informace |
O společnosti |
Zboží bylo přidáno do košíku