Rozvodový řetěz od výrobce z Taiwanu, který dodává do prvovýroby Kymco, SYM a dalším světoznámým výrobcům
- tyto řetězy dovážíme přímo od výrobce z továrny a proto jsou nabízeny za velmi příznivou cenu
- kvatitní náhrada za originální díl
- jsou vyráběny z jakostních materiálů a dle přesných specifikací a parametrů originálních dílů (OEM)
- použitý materiál a technologie výroby umožňují nabídnout dlohou životnost a disponují vysokou odolností proti dynamickému namáhání a velmi dobrými tepelnými vlastnostmi
- tyto řetězy poskytují dobrou užitnou hodnotu (výhodný poměr cena/výkon)
Označení MORSE = 92RH2015
Označení D.I.D = SCR412
CENA UVEDENA ZA BALENÍ (spojený/snýtovaný "nekonečný" řetěz v přesném počtu článků uvedených v popisu produktu).
Tento řetěz nahrazuje originální řetěz (originální kód OEM):
Honda 14401-KRN-A41
Rozety ESJOT jsou vyráběny pouze ze speciální oceli kvalitativní třídy QSTE420 a QSTE460, jenž disponuje vysokou odolností proti opotřebení a používá se i pro průmyslové využití.
Vnější ozubení vyráběné pomocí patentované technologie DIAMOND-CUT disponuje vyšší pevností na hranách zubů a nižší hladinou hlučnosti.
Použitý materiál a technologie "Made in Germany" zaručují super kvalitu kol ESJOT.
DIAMOND-CUT je speciální patentovaná technologie, kterou vyvinula společnost ESJOT ve spolupráci s univerzitou v Paderbornu za účelem dosažení nejpřesnějších tolerancí a dokonalého profilu zubů.
Díky použití speciální technologie DIAMOND-CUT bylo dosaženo o 25% vyšší pevnosti na hranách zubů a o 50% hladšího povrchu pro výrazné snížení hlučnosti !!!
Rozety ESJOT díky použitému materiálu, nejmodernějším výrobním technologiím a povrchové úpravě splňují nejpřísnější parametry kvalitativních norem a jejich výsledná kvalita převyšuje jak originální řetězová kola, tak i většinu druhovýrobních značek, které jsou vyráběny téměř výhradně v Asii. Důkazem toho je i skutečnost, že řetězová kola ESJOT jsou dodávána do prvovýroby světoznámých značek jako KTM, Husqvarna, BMW, Aprilia, Ducati a další...
ESJOT řetězová kola jsou dostupná pro značky - Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, KTM, BMW, Aprilia, Beta, Husqvarna, Cagiva, Triumph, Hyosung, Kymco, Rieju, Bultaco, Daelim, Derbi, Ducati, Fantic, Gilera, Maico, Malaguti, Motor Hispania, MUZ, Polaris, Peugeot, CPI, Artic Cat, Bombardier, Aeon, Adly, Tomos, Triton, Hercules, Rixe, Kasea, Jicheng a další ...
Oprav. sada do náboje zadního kola od značky ALL BALLS obsahuje všechny potřebné komponenty pro jednoduchou a rychlou opravu.
Sada obsahuje prémiová vysokorychlostní ložiska zakrytá z obou stran proti vniknutí vody a nečistot, která jsou navíc ošetřena vazelínou Chevron SRI-2 vysoce odolnou proti korozi, oxidaci a teplotě (-29°C - 175°C). A kvalitní gufera s dvojitým těsnícím břitem (typ TC), která zabezpečují optimální utěsnění náboje.
Všechny komponenty jsou vyrobeny dle OEM specifikace z kvalitních materiálů, na moderních strojích a za dodržování přesných technologických postupů.
Plnohodnotná náhrada za originální díly.
Dle modelu a roku výroby motocyklu sada obsahuje - ložiska, gufera a případně i distanční podložky.
Značka AllBalls vyrábí široký sortiment opravných sad a dílů pro podvozky motocyklů a čtyřkolek: sady do kol, sady do krku řízení, sady do uložení kyvné vidlice, sady do přepákování, sady pouzder předních vidlic, sady do zadních tlumičů, sady brzdových i spojkových pump, sady do brzdičů, kulové klouby, klouby řízení a další specializované díly pro čtyřkolky (ATV/UTV).
Vhodné pro motocykly:
Yamaha FZ700 / 87
Yamaha FZ750 (SA) / 91
Yamaha FZ750 / 85-88
Yamaha FZR500 (SA) / 89
Yamaha FZR600 / 89-99
Yamaha FZR750 / 87
Yamaha FZX700 / 86-87
Yamaha RZ 500 / 84
Yamaha TDM850 / 94-01
Yamaha TDM850 / 92-93
Yamaha XJ600 Seca II / 92-98
Yamaha XJS600 DIVERSION / 95-02
Yamaha XTZ750 SUPER TENERE (SA) / 89-95
Sada pro opravu a repasi předních vidlic od americké značky AllBalls
- průměr kluzáku vidlice - 49mm
- průměr vnější trubky (vnitřní průměr obalu vidlice) - 60mm
Sada obsahuje všechna pouzdra (spodní pouzdra i horní pouzdra), pojistné kroužky simerinků vidlice, o-kroužky, těsnění a měděné kroužky, které mohou být poškozeny při demontáži vidlice = všechny komponenty vždy v daném počtu pro 1 pár vidlic pro 1 motocykl.
Nabízené komponenty v sadách jsou vyráběny ve vysoce kvalitním zpracování a z jakostních materiálů na základě přesných specifikací, tolerancí a parametrů originálních dílů (OEM) pro garanci kvality a dlouhé životnosti.
Pouzdra disponují vysoce kvalitním teflonovým povrchem Teflon®, který v rámci testování (500.000 tlumících cyklů) vykazoval velmi nizké opotřebení.
Plnohodnotná náhrada za originální díly.
Dle modelu a roku výroby motocyklu sada obsahuje - vodící pouzdra s teflonovým povrchem, pojistné kroužky gufer vidlic, těsnící o-kroužky, měděné kroužky (kontrola obsahu viz. fotografie).
Značka AllBalls vyrábí široký sortiment opravných sad a dílů pro podvozky motocyklů a čtyřkolek: sady do kol, sady do krku řízení, sady do uložení kyvné vidlice, sady do přepákování, sady pouzder předních vidlic, sady do zadních tlumičů, sady brzdových i spojkových pump, sady do brzdičů, kulové klouby, klouby řízení a další specializované díly pro čtyřkolky (ATV/UTV).
Motocyklové zapalovací svíčky NGK jsou nejčastěji používané svíčky jak v prvovýrobě, tak i v náhradních dílech.
Většina svíček je k dispozici ve více kvalitativních variantách:
- se standardní elektrodou
- platinovou elektrodou
- iridiovou elektrodou
- rozměr klíče = 14
- rozměr závitu = M10x1
- délka závitu = 21mm
- varianta svíčky = Laser Iridium
Tato svíčka je ekvivalentní náhradou se svíčkami následujících výrobců:
Honda 31910-MEN-A31
NGK je světoznámý výrobce zapalovacích svíček, žhavicích svíček, Lambda sond a krytů svíček (fajfek).
Díky pokrokové konstrukci, používání moderních technologií ve výrobě a použití kvalitních materiálů jsou nejvhodnější volbou pro dosažení maximálního výkonu a zároveň vysoké spolehlivosti.
Značka NGK je celosvětově největším dodavatelem do prvovýroby automobilů, motocyklů, vodních skútrů. Často se podílí na vývoji nejvhodnějšího řešení pro danou aplikaci již v počáteční fázi vývoje motoru společně s konstruktéry výrobce motoru, tak aby byly splněny všechny požadavky a normy a dosažena vysoká spolehlivost, účinnost a výkon za všech provozních podmínek.
Ve výrobě jsou používány nejmodernější technologie, plně automatické výrobní linky, systém řízení výrobních a kvalitativních procesů dle předních světových norem.
NGK dodává do prvovýroby například automobilek - Alfa Romeo, AMG, Audi, BMW, Daewoo, Daihatsu, Daimler Chrysler, Fiat, Ford, General Motors, Hyundai, Kia, Lanica, Land Rover, Lexus, Lotus, Maserati, Maybach, Mazda, Mercedes, Mini, Mitsubishi, Nissan, Opel, Peugeot, Renault, Rover, Saab, Smart, Suzuki, Škoda, Toyota, Volkswagen, Volvo a dalším ...
Šroub výpustě olejové náplně motoru OIL DRAIN PLUG KTM LC4
- zátka motoru s filtrem a magnetem
- zátka je dodávána včetně filtru a včetně těsnícího kroužku
- vyrobeno z kvalitního hliníku AL7075 s povrchovou úpravou Elox (Hard Anodizing)
- o 25% silnější materiál filtru než originál
- filtr vyroben z nerezové oceli s filtračním koeficientem 125 mikronů
Rozměr: M22 (závit 1,50)
Nahrazuje originální čísla (OEM code):
KTM 58038019100
KTM 58038017100
Vhodné pro modely:
KTM 400 LC4
KTM 640 LC4
KTM 660 LC4
KTM 400 Super Competition
KTM 400SXC
KTM 450 Rally Factory Replica
KTM 540SXC
KTM 620 Super Competition
KTM 620SX
KTM 620EGS
KTM 620 Duke
KTM 625SXC
KTM 625SMC
KTM 640 LC4
KTM 640 Adventure
KTM 640 Supermoto
KTM 640 Duke
KTM 660 Rally Factory Replica
KTM 660 Supermoto
KTM 660SMC
Originální Öhlins R&T-FG43 (Road & Track) tlumičový olej určený pro vysoce namáhané motocyklové vidlice a zadní tlumiče
- R&T olej je vyvinutý a doporučený pro závodní použití (vhodný pro silnici i offroad)
- konzistentní tlumící výkon v celém teplotním rozsahu
- disponuje 3krát vyšším indexem viskozity a o 30% nižším třením.
- minimální pěnivost díky rychlému uvolňování vzduchu
- speciální třecí vlastnosti snižující "statické tření = stiction"
- maximální ochrana proti opotřebení všech komponentů
- prodloužení životnosti těsnících komponentů i vodících pouzder
Viskozita: 19cSt40°C
Objem: 1litr
Oleje od švédské značky ÖHLINS, která je světovou špičkou v oblasti pérování díky neustálému vývoji a výzkumu v oblasti funkčnosti podvozku. Oleje předních vidlic i zadních tlumičů Öhlins disponují perfektními funkčními vlastnostmi, což prokázalo mnoho testů. Všechny oleje Öhlins jsou plně kompatibilní s tuningovými i originálními tlumiči (předními vidlicemi i zadními tlumiči) a zajišťují vynikající mazací efekt, skvělou funkčnost, dokonalý průběh a optimální ochranu.
Rozvodový řetěz od japonského výrobce MORSE (Borg Warner Morse TEC), který je významným dodavatelem do prvovýroby automobilového průmyslu a rovněž do prvovýrob všech hlavních výrobců motocyklů s největším tržním podílem.
Řetězy Morse dokonale splňují požadavky výrobců čtyřtaktních motorů motocyklů - jsou plnohodnotnou náhradou za originální díl (OEM Replacement).
Díky pokrokové konstrukci, používání moderních technologií ve výrobě a použití kvalitních materiálů jsou nejvhodnější volbou pro dosažení maximálního výkonu a zároveň vysoké spolehlivosti.
- jedná se lehké, kompaktní zubové řetězy s nízkým hlukem schopné přenášet energii při určité rychlosti otáčení vyšší než 12000 otáček za minutu
- nabízí vynikající odolnost proti opotřebení a únavě
- zaručují minimální ztrátu energie a plynulejší přenos energie díky precizní přesnosti
- disponují nízkou hmotností a minimálním prodloužením řetězu i v těžkých pracovních podmínkách
- jsou použity jako rozvodové řetězy nebo řetězy pohonu primáru, olejového čerpadla, protizávaží, cam-to-cam, apod.
Označení MORSE = 82RH2010
Označení D.I.D = SCA409
JEDNÁ SE O ŘETĚZ Z ROLE (V METRÁŽI) připravovaný výhradně na základě objednávky.
Řetěz je dodáván v rozpojeném stavu včetně spojovacího článku (nýtovací skobky).
Upozornění: Řetěz z role je zboží, které nelze vrátit ani při objednání přes internet, protože se jedná o zboží, které je upraveno na přání kupujícího!
U tohoto zboží tedy právo na odstoupení od smlouvy bez udání důvodu v zákonné lhůtě v souladu s ustanovením § 1837 občanského zákoníku zaniká, neboť dodávkou je zboží, které bylo upraveno podle požadavku spotřebitele nebo pro jeho osobu.
Rozvodový řetěz od japonského výrobce MORSE (Borg Warner Morse TEC), který je významným dodavatelem do prvovýroby automobilového průmyslu a rovněž do prvovýrob všech hlavních výrobců motocyklů s největším tržním podílem.
Řetězy Morse dokonale splňují požadavky výrobců čtyřtaktních motorů motocyklů - jsou plnohodnotnou náhradou za originální díl (OEM Replacement).
Díky pokrokové konstrukci, používání moderních technologií ve výrobě a použití kvalitních materiálů jsou nejvhodnější volbou pro dosažení maximálního výkonu a zároveň vysoké spolehlivosti.
- jedná se lehké, kompaktní zubové řetězy s nízkým hlukem schopné přenášet energii při určité rychlosti otáčení vyšší než 12000 otáček za minutu
- nabízí vynikající odolnost proti opotřebení a únavě
- zaručují minimální ztrátu energie a plynulejší přenos energie díky precizní přesnosti
- disponují nízkou hmotností a minimálním prodloužením řetězu i v těžkých pracovních podmínkách
- jsou použity jako rozvodové řetězy nebo řetězy pohonu primáru, olejového čerpadla, protizávaží, cam-to-cam, apod.
Označení MORSE = 92RH2005
Označení D.I.D = SCR404
CENA UVEDENA ZA BALENÍ, ve kterém je řetěz v rozpojeném stavu včetně spojovacího článku nebo řetěz v nekonečném stavu spojený z výroby.
Tento řetěz nahrazuje originální řetěz (originální kód OEM):
Honda 14401-KFB-751
Honda 14401-KFB-003
Honda 14401-KFB-004
Honda 14401-KFB-750
Yamaha 94582-19104
Vhodné pro motocykly:
Honda CRF230F / 03-19
Honda CRF230M
Honda SL230 / 02-
Honda CMX250 / 85-08
Honda NSS300 Forza / 13-
Honda SH300I / 07
Suzuki LC250 / 99-
Yamaha XG250 Tricker / 04-07
Yamaha YBR250 / 07-12
Yamaha XT225 Serrow / 00-04
Yamaha XT250 / 10-24
Yamaha XT250X
Yamaha XT250Z
Yamaha TT250R / 01-
Yamaha YFM250R Raptor / 08-13
Zapalovací cívka (indukční cívka) od japonského značkového výrobce Tour Max
- kvalitní zpracování a materiály pro dlouhou životnost a funkčnost
- sortiment zahrnuje cívky pro motocykly, čtyřkolky a skútry
- plnohodnotná náhrada za originální díl - rozměry, parametry a zapojení jsou naprosto totožné
- většina typů dodávána s kabeláží pro jednoduchou a rychlou montáž (před montáží je však nezbytně nutné provést důkladnou kontrolu elektrické soustavy motocyklu, aby nedošlo k okamžitému poškození nové cívky)
Upozornění: cívka je určena jako alternativní náhrada originálního dílu pro daný model a rok výroby - kontrola možnosti použití viz. fotografie
Základní funkcí zapalovací cívky je vytvořit pomocí magnetické indukce vysoké napětí pro zapalovací svíčku.
Systémy zapalování CDI a tzv. induktivní (bateriové, tranzistorové, TI, TCI) používají rozdílné indukční cívky. Indukční cívka u magneto-tyristorového zapalování má velice nízký odpor primárního vinutí (cca. 0,3 Ohm) a indukční cívka zapalování bateriového má odpor vyšší (3,5 Ohm) a proto je nelze zaměňovat.
Provedení:
- 2x konektor
délka kabelu = 45 cm
Tato cívka nahrazuje originální díl (OEM):
Suzuki 33410-06G00
Suzuki 33410-06G01
Cívky v poslední fázi výroby procházejí důkladnou kontrolou a zkoušením - každá je plně funkční.
Výrobek je určen výhradně pro montáž odborným servisem a z důvodu povahy jeho použití se na něj vztahuje záruka pouze na mechanické vady (nikoliv funkčnost).
Záruka se nevztahuje na špatné zapojení a neodbornou montáž, úpravy konektorů a kabeláže, a na vady zapříčiněné závadou v elektrické soustavě motocyklu - neboť vadný elektrický systém či závada v elektrické soustavě motocyklu, která způsobila prvotní závadu, znehodnotí a nevratně poškodí i tento nový díl.
Cívka indukční (zapalovací cívka) je plnohodnotnou náhradou za originání díl
- kvalitní zpracování a materiály pro dlouhou životnost a funkčnost
- umožňuje snadnou a rychlou montáž (přesné rozměry a provedení dle OEM dílu)
- komponenty jsou rozměrově a kvalitativně shodné s originálně použitými díly výrobce
- některé typy dodávány včetně konektorů pro jednoduchou a rychlou montáž (kontrola obsahu viz. fotografie)
- před montáží je nezbytně nutné provést důkladnou kontrolu elektrické soustavy motocyklu, aby nedošlo k okamžitému poškození nové cívky)
Tato cívka nahrazuje originální díl (OEM):
Honda 30500-168-000
Honda 30500-169-000
Honda 30500-169-010
Honda 30500-183-003
Honda 30500-GA7-405
Honda 30500-GC8-000
Honda 30500-KEY-901
Honda 30500-KGA-E01
Honda 30500-KPH-900
Honda 30500-KPH-981
Honda 30500-KRE-900
Honda 30500-KRH-E21
Honda 30500-KRP-981
Honda 30500-MAN-003
Honda 30500-MC7-000
Honda 30500-MN9-006
Honda 30501-415-003
Honda 30501-MA1-003
Honda 30501-MCF-641
Honda 30501-MCF-D31
Honda 30501-MCF-E01
Honda 30502-415-003
Honda 30502-MA1-003
Honda 30502-MCF-641
Honda 30502-MCF-D31
Honda 30502-MCF-E01
Honda 30510-GGA-003
Honda 30510-KPH-701
Honda 30530-KE2-900
Kawasaki 21121-1012
Kawasaki 21121-1071
Kawasaki 21121-1072
Kawasaki 21121-1101
Kawasaki 21121-1116
Kawasaki 21121-1118
Kawasaki 21121-1163
Suzuki 33410-13A01
Suzuki 33410-14120
Suzuki 33410-14F00
Suzuki 33410-41320
Suzuki 33410-44B00
Suzuki 33410-46710
Yamaha 2GY-82310-20
Yamaha 2J2-82310-51
Yamaha 34K-82310-51
Yamaha 3XY-82310-00
Yamaha 4HC-83210-00
Yamaha 4MX-82310-00
Yamaha 4SR-82310-00
Yamaha 583-82310-50
Yamaha 583-82310-50
Yamaha 5BE-82310-00
Yamaha 5RU-82310-00
Yamaha 5Y1-82310-51
Upozornění: cívka je určena jako alternativní náhrada originálního dílu pro daný model a rok výroby - kontrola možnosti použití viz. fotografie!
Cívky v poslední fázi výroby procházejí důkladnou kontrolou a zkoušením - každá je plně funkční.
Výrobek je určen výhradně pro montáž odborným servisem a z důvodu povahy jeho použití se na něj vztahuje záruka pouze na mechanické vady (nikoliv funkčnost).
Záruka se nevztahuje na špatné zapojení a neodbornou montáž, úpravy konektorů a kabeláže, a na vady zapříčiněné závadou v elektrické soustavě motocyklu - neboť vadný elektrický systém či závada v elektrické soustavě motocyklu, která způsobila prvotní závadu, znehodnotí a nevratně poškodí i tento nový díl.
Vhodné pro motocykly:
Honda CX500 / 78-79
Honda CX500C Custom / 79-82
Honda CX500D Deluxe / 79-81
Honda CX500 / 82
Honda CX650C Custom / 83
Honda GL500 Silver Wing / 81-82
Honda NH80 Vision
Honda H100 / 80-82
Honda SCV100 Lead / 03-08
Honda ANF125 Innova / 03-10
Honda NH125 Lead / 86-87
Honda FES125 Pantheon / 98-02
Honda XR125L / 03-11
Honda CG125 Titan / 85-05
Honda NX500 Dominator / 95-99
Honda NX650 Dominator / 95-02
Honda RVT1000R / 00-06
Honda VTR1000SP / 00-06
Kawasaki AR125 / 83-91
Kawasaki EL250 Eliminator / 87-03
Kawasaki EL252 Eliminator / 96-03
Kawasaki ER250 Scorpion / 83-88
Kawasaki EX250 Ninja / 88-07
Kawasaki EX250 / 90-02
Kawasaki EX305GPZ / 83-94
Kawasaki ZZR250 / 90-02
Kawasaki KE175 / 80-87
Kawasaki KLE500 / 91-00
Kawasaki KLR250 / 85-05
Kawasaki KLR600 / 84-94
Kawasaki KL600 / 84-89
Suzuki AN250 Burgman / 98-02
Suzuki AN400 Burgman / 99-06
Suzuki DR750 Big / 88-89
Suzuki DR800 Big / 90-98
Suzuki PE175 / 78-81
Suzuki PE250 / 77-82
Suzuki PE400 / 80-81
Suzuki RG125 Gamma / 85-88
Suzuki RM80 / 77-81
Suzuki RM100 / 76-81
Suzuki RM125 / 75-81
Suzuki RM400 / 78-80
Suzuki RM465 / 81-82
Suzuki RM500 / 83-85
Suzuki RS175 / 82-82
Suzuki RS250 / 80-81
Suzuki TS100 / 82-86
Suzuki TS125
Suzuki TS185 / 73-81
Suzuki TS250 / 71-78
Suzuki TS250X / 84-89
Yamaha SR500 / 78-95
Yamaha SZR660 / 95-97
Yamaha TDM850 / 96-01
Yamaha TT500 / 77-81
Yamaha XT500 / 76-85
Yamaha XT550 / 82-83
Yamaha XT600Z Tenere / 83-85
Yamaha YFM700R Raptor / 06-15
Yamaha YP250 Majesty / 96-03
Yamaha YP400 Majesty / 04-14
Yamaha WR250Z
Yamaha WRF250
Yamaha WRF400
Yamaha WRF426
Yamaha YZ250
Yamaha YZF250
Yamaha YZF400
Yamaha YZF426
Brzdové destičky německé značky TRW (dříve LUCAS)
- značka TRW LUCAS je přední název v technologii brzdových destiček a brzdového obložení a je jednou z hlavních značek v oboru
- slinuté brzdové destičky LUCAS poskytují kvalitní výkon, nabízí adekvátní úroveň opotřebení ve vztahu ke způsobu použití, vykazují velmi dobrou odezvu za mokra a lépe si zachovávají výkon v extrémních situacích, jako je nouzové zastavení
- všechny směsi (mimo karbonových a dalších závodních směsí) byly vyvíjeny pro co nejmenší opotřebení brzdových kotoučů
- sortiment zahrnuje 12 různých brzdových směsí, z toho 6 směsí s certifikací ABE a TÜV
- sortiment produktů TRW Lucas nabízí brzdové destičky, brzdové kotouče, brzdové čelisti, brzdové hadice pro všechny typy motocyklů, čtyřkolek, skútrů a pro širokou škálu podmínek použití (závodní, okruhové, silniční nebo pro běžný provoz)
- brzdové komponenty TRW Lucas jsou navzájem dokonale přizpůsobeny a jejich současné použití nabízí vysokou výkonnost, spolehlivost a dlouhou životnost
- brzdové obložení TRW Lucas nabízí dobrou kompatibilitu s originálními brzdovými kotouči nebo brzdovými kotouči značky TRW Lucas
- brzdové destičky TRW Lucas jsou výrobky nejvyšší kvality, které nabízejí vysoký brzdný výkon a velkou trvanlivost
- tvar a parametry jsou přesně dle originálních brzdových destiček a jsou plně kompatibilní se všemi originálními montážními díly nebo příslušenstvím, jako jsou čepy brzdiče, centrážní plechy a další díly
- německá kvalita (Made in Germany), zárukou kvality je číslo KBA (německý úřad pro automobilovou dopravu) a testování v mnoha odborných časopisech, kde byly brzdové destičky TRW Lucas vyhodnoceny jako vynikající
- brzdové obložení TRW Lucas je šetrné k životnímu prostředí (žádný azbest, těžké kovy nebo formaldehyd se nepoužívají ve výrobním procesu)
»» směs TRW LUCAS ALLROUND (LU)
- organické brzdové destičky s keramickou podvrstvou pro retenci tepla
- univerzální osvědčená brzdová směs pro všestranné použití s dlouhou životností
- patentovaná technologie NRS
- vhodné pro všechny typy a značky brzdových kotoučů
- solidní brzdný výkon, i za mokra
»» směs TRW LUCAS SINTER OFFROAD (LUSI)
- sinterované (zcela kovové) brzdové destičky s velmi dobrou mírou tření
- vysoká pevnost materiálu pro extrémní podmínky
- velmi dobrá trvanlivost i v písku a v blátě
- určena pro offroadové použití (motokros, enduro, čtyřkolky Quad/ATV)
»» směs TRW LUCAS SINTER RACING OFFROAD (LURASI)
- profesionální závodní brzdová směs bez antikorozní ochrany a lakování
- sinterované (zcela kovové) brzdové destičky s velmi dobrou mírou tření
- vynikající výkon za všech podmínek a vysoký tepelný odpor
- přímá okamžitá reakce na brzdovou páčku
»» směs TRW LUCAS SINTER ROAD (LUSV a LUSH)
- sinterované (zcela kovové) brzdové destičky s dobrým brzdným výkonem
- použitelné pro všechny aplikace, kde byly z prvovýroby použity sinterované brzdové destičky
- směs doporučená pro všechny motocykly i vysoce výkonné motocykly, cestovní motocykly pro každodenní použití
- určena pro standardní silniční provoz, protože nabízí standardní koeficient tření se standardní tepelnou odolností (není určena pro okruhové či závodní použití)
»» směs TRW LUCAS PREMIUM SINTER (LUSRT)
- prémiová brzdová směs pro nejmodernější brzdovou technologii s vysokou odolností a perfektní modulací
- nejlepší stabilita, vynikající brzdný účinek a dlouhá životnost
- patentovaná technologie NRS
- vhodné pro všechny brzdové kotouče
- určena pro závodní silniční motocykly pro amatérské závody
»» směs TRW LUCAS SINTER SCOOTER (LUSRM)
- brzdová směs speciálně vyvinutá pro větší skútry a silniční motocykly
- dobrá ovladatelnost při vysokém brzdném výkonu
- pohodlné brzdění s vysokou odolností a bez vytváření povlaku
- při standardním provozu nabízí vynikající životnost
»» směs TRW LUCAS ECONOMY (LUEC)
- organické brzdové destičky pro standardní použití
- optimální výkon po zajetí
- vysoká trvanlivost za sucha
- určena pro maloobjemové motocykly, skútry a hobby offroadové motocykly
Tyto brzdové destičky (brzdové obložení) nahrazují originální destičky (originální kód OEM):
Aprilia 8133886
Aprilia 8113972
Aprilia AP8133592
Piaggio 8223972
Benelli R180400126000
Benelli R18010012600
Benelli R180263110000
Benelli 45120S010000
Cagiva 8000A6416
Cagiva 8000A7417
Husqvarna 8000A2040
Fantic 69177
Ducati 61340301A
Ducati 61340391A
KTM 61013030000
KTM 61013030100
KTM 61013019000
Sherco 1679
Triumph T2020715
Tyto brzdové destičky jsou shodné s brzdovými destičkami následujících výrobců:
Braking 870
Brembo 07BB05
Brembo 107A48647
Brembo M478Z04
Brenta 3107
Brenta 4107
CL Brakes 1033
EBC FA322/4HH
Ferodo FDB2120
Galfer FD262
Goldfren GF177
Lucas MCB721
TRW MCB721
Newfren FD0305
SBS 762
Vesrah VD986
Zajíždění: Nové brzdové obložení (například i s novými brzdovými kotouči) je nutno správným způsobem zajet, aby byla zaručena dlouhá životnost a správný brzdný účinek (je potřeba minimálně 80% kontaktní plocha mezi destičkami a kotoučem). Během zajíždění je důležité se vyvarovat vysokým rychlostem, které vyžadují silné a prudké brzdění.
Brzdové desky je nutno vyměnit, jakmile jejich tloušťka klesne pod doporučený parametr (MIN.TH.) - viz. manuál výrobce motocyklu. Při výměně brzdových destiček je vždy doporučeno provést opravu brzdového třmenu, který bývá často zanesen nečistotami a nefunguje správně. Navíc je doporučeno provést kontrolu brzdového systému včetně kontroly množství brzdové kapaliny či její výměnu.
Upozornění: životnost brzdových destiček a funkčnost brzd jsou plně závislé na typu a směsi brzdových destiček, na stylu jízdy a na podmínkách použití. Při výběru brzdových destiček je nezbytně nutné zohlednit a přizpůsobit výběr brzdových destiček ve směsi, která odpovídá podmínkám a účelu použití (např. brzdové destičky pro jízdu na okruhu nejsou zcela vhodné pro běžný silniční provoz a navíc znatelně zkrátí životnost brzdových kotoučů)!
Řetězové pastorky (přední kolečka) ESJOT jsou vyráběny pouze z oceli nejvyšší kvality (16MNCR5) na nejmodernějších strojích, které umožňují dosažení vysoké přesnosti řezu a minimálních tolerancí.
Vnější ozubení vyráběné pomocí patentované technologie DIAMOND-CUT disponuje optimalizovanou konturou zubu s vyšší pevností (až o 25%) na hranách a vrcholu zubu a nižší hladinou hlučnosti díky dokonale hladkému povrchu (až o 50%) dosedací plochy pro válečky řetězu (DIAMOND-CUT je speciální patentovaná technologie, kterou vyvinula společnost ESJOT ve spolupráci s univerzitou v Paderbornu za účelem dosažení nejpřesnějších tolerancí a dokonalého profilu zubů).
Použitý materiál a technologie "Made in Germany" zaručují super kvalitu kol ESJOT - např. standardní norma značky ESJOT při výrobě pastorků je kruhová tolerance (soustřednost) a axiální tolerance (házivost) pod 0,1mm. Vnitřní ozubení je obráběno na nejmodernějších frézách, čímž je zaručena dokonalá přesnost pro přesné uchycení na hnací hřídel. Speciální proces tepelného zušlechtění umožňuje vytvrzení o hodnotách 700 HV40 do hloubky 0,4mm, aby byla dosažena maximální délka životnosti i při použití v extrémních podmínkách provozu.
Značka ESJOT vyrábí ozubená kola již více než 85 let pro průmyslové oblasti, pro motocykly a jízdní kola. Výroba disponuje nejmodernějšími stroji - CNC frézovacími roboty, řezacími plně automatickými roboty, obráběcími CNC centry i automatickými lisy do 400tun.
Řetězové pastorky (přední kolečka) ESJOT díky použitému materiálu, nejmodernějším výrobním technologiím a povrchové úpravě splňují nejpřísnější parametry kvalitativních norem a jejich výsledná kvalita převyšuje jak originální řetězová kola, tak i většinu druhovýrobních značek, které jsou vyráběny téměř výhradně v Asii. Důkazem toho je i skutečnost, že řetězová kola ESJOT jsou dodávána do prvovýroby světoznámých značek jako KTM, BMW, Aprilia, Husqvarna a další.
ESJOT řetězová kola jsou dostupná pro značky - Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, KTM, BMW, Aprilia, Beta, Husqvarna, Cagiva, Triumph, Hyosung, Kymco, Rieju, Bultaco, Daelim, Derbi, Ducati, Fantic, Gilera, Maico, Malaguti, Motor Hispania, MUZ, Polaris, Peugeot, CPI, Artic Cat, Bombardier, Aeon, Adly, Tomos, Triton, Hercules, Rixe, Kasea, Jicheng a další ...
Rozměry/Parametry: kontrola rozměrů viz. schéma.
Rozvodový řetěz od výrobce z Taiwanu, který dodává do prvovýroby Kymco, SYM a dalším světoznámým výrobcům
- tyto řetězy dovážíme přímo od výrobce z továrny a proto jsou nabízeny za velmi příznivou cenu
- kvatitní náhrada za originální díl
- jsou vyráběny z jakostních materiálů a dle přesných specifikací a parametrů originálních dílů (OEM)
- použitý materiál a technologie výroby umožňují nabídnout dlohou životnost a disponují vysokou odolností proti dynamickému namáhání a velmi dobrými tepelnými vlastnostmi
- tyto řetězy poskytují dobrou užitnou hodnotu (výhodný poměr cena/výkon)
Označení MORSE = 82RH2010
Označení D.I.D = SCA409
CENA UVEDENA ZA BALENÍ (spojený/snýtovaný "nekonečný" řetěz v přesném počtu článků uvedených v popisu produktu).
Tento řetěz nahrazuje originální řetěz (originální kód OEM):
Honda 14401-MN1-671
Honda 14401-MAW-630
Honda 14401-MN1-013
Honda 14401-KN1-671
Kawasaki 92057-1256
Vhodné pro motocykly:
Honda XR650L / 93-24
Honda GB400 / 87
Honda NT400 / 90-93
Honda NV400 / 93
Honda VRX400 Roadster / 95-00
Honda XL400 / 84-93
Honda GS500 / 87-97
Honda GB500 / 87-97
Honda NX500 / 88
Honda XBR500 / 87-88
Honda XL600 / 85-93
Honda VT600C / 87-93
Honda XL600V / 89-90
Honda XR600R / 93-00
Honda FMX650 / 05-07
Honda FX650 Vigor / 99-02
Honda NT650 / 90-93
Honda NV650 / 87-93
Honda NX650 Dominator / 88-94
Honda SLR650 / 97-98
Honda XR650L / 93-19
Honda XRV650 Africa Twin / 88-90
Honda XLV700 Transalp / 08-13
Honda XLV750 / 83-86
Honda XRV750 / 89
Honda NRX1800 / 01-08
Kawasaki KVF360 / 03-06
Kawasaki KLF400 / 92-99
Kawasaki KVF400 / 97-02
Kawasaki ZX400 / 88-89
A další..
Brzdové kotouče pro motocykly od německé značky TRW nabízejí prvotřídní kvalitu, atraktivní inovativní design a široký sortiment
- všechny brzdové kotouče pro motocykly TRW Lucas jsou maximalizovány pro bezpečnost a výkon pomocí unikátní vysoce kvalitní slitiny oceli
- motocyklové brzdové kotouče TRW Lucas poskytují výjimečnou kvalitu, absolutní spolehlivost a špičkový výkon bez kompromisů
- použity vysoce kvalitní materiály, kontrola kvality a výroba s nejpřísnější tolerancí a přesným povrchovým broušením (s rozměrovou tolerancí tloušťky pouhých 2/100mm pro maximální snížení vibrací)
- technologie křížově tvarovaného povrchového broušení zabraňuje vibracím a urychluje adaptaci nových destiček
- kotouče TRW Lucas disponují ultra tvrzeným povrchem pro prodlouženou životnost a rozměrovou stálost a nabízejí dokonalý chod, méně vibrací a lepší přizpůsobení a funkci brzdových destiček
- kotouče TRW jsou odolné proti opotřebení a jejich životnost je až o 30 % delší ve srovnání s mnoha ostatními značkami, a to navíc poskytují robustní výkon pro maximální bezpečnost
- sortiment zahrnuje širokou škálu kotoučů pro motocykly, skútry, čtyřkolky a skútry, tak i kotouče pro osobní a nákladní automobily
- výrobce doporučuje použití brzdových destiček TRW společně s brzdovými kotouči TRW, avšak vždy s maximálním ohledem na způsob použití (ne všechny směsi destiček se hodí do běžného provozu nebo terénu nebo na okruh!)
Brzdové kotouče TRW Lucas jsou nejlepší volbou pro jakékoliv použití - jsou vyráběny bez kompromisů ohledně surovin ani výrobních tolerancí obrábění - je to kombinace síly, inteligentního designu, vysoce pevné a rozměrově stálé oceli a nejmodernějších výrobních technologií včetně precizního řezání a nejdokonalejšího broušení.
Navíc jsou certifikovány podle nejvyšších bezpečnostních standardů mezinárodního automobilového průmyslu (kotouče se dodávají s typovým schválením - dokumenty s přihláškou vozidla naleznete zde: https://www.trwaftermarket.com/en/motorcycle/downloads/).
Ať při silničním použití v běžném provozu tak i v závodních podmínkách, motocyklové brzdové kotouče TRW Lucas nechávají konkurenci vždy za sebou!
Výrobky TRW LUCAS jsou používány i v nejprestižnějších závodech motocyklů, jako například MotoGP nebo WSBK.
Výrobce TRW LUCAS, známý také jako TRW Automotive vznikl spojením uznávaných značek TRW a Lucas a je součástí koncernu ZF.
Značka TRW je jedním z největších výrobců brzdových komponentů s více než 100 letou tradicí.
Všechny náhradní díly TRW jsou vyvíjeny, konstruovány, vyráběny a testovány se stejnou úrovní odbornosti a přesnosti, jaké platí pro brzdové systémy originální kvality OE.
Všechny brzdové disky jsou vyrobeny z extrémně rozměrově stabilní a kalené oceli opracované na nejpřísnější toleranci, aby kotouče dobře spolupracovali s brzdovými destičkami a účinně odrážely teplo vznikající při brzdění, odolávaly opotřebení a v konečném důsledku co nejdéle sloužily.
Tento brzdový kotouče je shodný s replikovými brzdovými kotouči následujících výrobců:
TRW MST236
NG Brakes NG303
MotoMaster 110234
Tento kotouč nahrazuje originální kotouč (originální kód OEM):
Yamaha 5RW-F5831-00
Yamaha 5C2-F8310-00
Aprilia AP8213381
Beta 1339301
Beta 1339300000
Beta 1339290000
Gilera 56408R
Malaguti 1194300
Malaguti 11946500
Piaggio 666761
Piaggio 272156
Peugeot 733771
Vhodné pro motocykly:
Aprilia Area 51 / 98-03
Aprilia Gulliver 50 / 95-00
Aprilia Habana 50 / 98-02
Aprilia Mojito 50 / 99-13
Aprilia Rally 50 / 95-03
Aprilia Scarabeo 50 / 98-05
Aprilia SR50 / 93-02
Aprilia SR50LC / 93-05
Aprilia SR50 Street / 03-15
Aprilia Atlantic 125 / 03-11
Aprilia Habana 125 / 99-01
Aprilia Leonardo 125 / 99-02
Aprilia Mojito 125 / 02-04
Aprilia Scarabeo 125 / 99-03
Aprilia SR125 / 99-02
Aprilia Leonardo 125 / 97-04
Aprilia SR150 / 00-02
Aprilia Atlantic 200 / 02-05
Benelli 491 GT50 / 97-
Benelli 491 RR50 / 97-
Benelli Grido 50 / 12-13
Benelli K2 50 Biposto / 97-
Benelli K2 100 Biposto / 97-
Beta Chrono 50 / 94-99
Beta Eikon 50 / 99-06
Beta Quadra 50 / 94-00
Beta Tempo 50 / 94-00
Gilera NRG50 / 94
Gilera Stalker 50 / 97-06
Gilera Strom 50 / 94-95
Gilera TPH50 / 93-01
Gilera FX125 Runner / 97-03
Gilera TPH125 Typhoon / 96-00
Gilera FXR180 Runner / 97-02
Husqvarna WRS50 / 99-00
KTM Kross 50 / 95-00
MBK CS50 / 02-10
MBK YN50 Ovetto / 96-06
MBK YN100 Ovetto / 99-03
Piaggio Diesis 50 / 01-05
Piaggio NRG50 / 95-96
Piaggio NTT50
Piaggio TPH50 Typhoon / 93-08
Piaggio Diesis 100 / 01-03
Piaggio NewFly 125
Piaggio TPH125 Typhoon / 95-03
Peugeot Looxor 50 / 01-06
Peugeot Streetzone 50 / 14-18
Peugeot Vivacity 50 / 02-04
Peugeot XR6 50 / 02-04
Rieju MRT50 Supermoto / 12-13
SYM Fancy 50
SYM Jet 50
SYM Pure
SYM Red Devil 50 / 98-14
SYM Jet 100 / 95-05
Yamaha CS50 Jog / 01-14
Yamaha EW50 Slider / 00-06
Yamaha YN50 Neos / 97-07
Yamaha YN100 Neos / 00-03
Yamaha YN50 Neo's / 09-19
Originální zátka přední vidlice od rakouského výrobce WP (White Power)
- kompresní zátka včetně štelováku (nastavovače komprese), těsnící podložky a těsnícího kroužku
- jedná se o originální díl přímo od výrobce WP, který je plnohodnotnou náhradou za originální díl (OEM Replacement), protože shodný díl je osazován v prvovýrobě
Použitý materiál, povrchová úprava, parametry a výrobní tolerance jsou naprosto přesné s těmi, které byly konstrukčně navrženy při vývoji celé vidlice.
Výrobce WHITE POWER (WP Suspension) je významným a renomovaným dodavatelem komponentů pérování pro evropské motocykly. Společnost byla založena v roce 1977 jako White Power Suspension B.V. a patří mezi největší výrobce komponentů odpružení pro motocykly. V roce 2010 společnost WP rozšířila své výrobní portfolio o rámy, výfukové systémy, chladiče oleje a chladiče vody pro motocykly. Značka WP se však soustředí hlavně na vývoj a výrobu systémů odpružení pro motocykly. Pérování WP bylo použito v prvovýrobě značek motocyklů KTM, Husqvarna, Husaberg, Sherco, Gas-Gas, BMW a další...
Nahrazuje originální díly (OEM Replacement):
KTM 48600152S
KTM 48600152S1
KTM 48600152S3
KTM 48600152E
KTM 48600586S
KTM 48600586S3
Husqvarna 48600586
Husqvarna 48600586S
Motodíly od A do Z
|
MTZ Mototechnika s.r.o.Telefon: 601 303 001 / 601 303 002 601 303 003 / 601 303 004 E-mail: info@mototechnika.cz Prodejna:
U Blatenského mostu 1482 Pondělí - Pátek 8:00-12:00 / 13:00-16:00 hod. |
Informace |
O společnosti |
Zboží bylo přidáno do košíku