Rozvodový řetěz od výrobce z Taiwanu, který dodává do prvovýroby Kymco, SYM a dalším světoznámým výrobcům
- tyto řetězy dovážíme přímo od výrobce z továrny a proto jsou nabízeny za velmi příznivou cenu
- kvatitní náhrada za originální díl
- jsou vyráběny z jakostních materiálů a dle přesných specifikací a parametrů originálních dílů (OEM)
- použitý materiál a technologie výroby umožňují nabídnout dlohou životnost a disponují vysokou odolností proti dynamickému namáhání a velmi dobrými tepelnými vlastnostmi
- tyto řetězy poskytují dobrou užitnou hodnotu (výhodný poměr cena/výkon)
Označení MORSE = 96RH2015
Označení D.I.D = SC
CENA UVEDENA ZA BALENÍ (spojený/snýtovaný "nekonečný" řetěz v přesném počtu článků uvedených v popisu produktu).
Tento řetěz nahrazuje originální řetěz (originální kód OEM):
Honda 14401-MKE-A01
Rozety ESJOT jsou vyráběny pouze ze speciální oceli kvalitativní třídy QSTE420 a QSTE460, jenž disponuje vysokou odolností proti opotřebení a používá se i pro průmyslové využití.
Vnější ozubení vyráběné pomocí patentované technologie DIAMOND-CUT disponuje vyšší pevností na hranách zubů a nižší hladinou hlučnosti.
Použitý materiál a technologie "Made in Germany" zaručují super kvalitu kol ESJOT.
DIAMOND-CUT je speciální patentovaná technologie, kterou vyvinula společnost ESJOT ve spolupráci s univerzitou v Paderbornu za účelem dosažení nejpřesnějších tolerancí a dokonalého profilu zubů.
Díky použití speciální technologie DIAMOND-CUT bylo dosaženo o 25% vyšší pevnosti na hranách zubů a o 50% hladšího povrchu pro výrazné snížení hlučnosti !!!
Rozety ESJOT díky použitému materiálu, nejmodernějším výrobním technologiím a povrchové úpravě splňují nejpřísnější parametry kvalitativních norem a jejich výsledná kvalita převyšuje jak originální řetězová kola, tak i většinu druhovýrobních značek, které jsou vyráběny téměř výhradně v Asii. Důkazem toho je i skutečnost, že řetězová kola ESJOT jsou dodávána do prvovýroby světoznámých značek jako KTM, Husqvarna, BMW, Aprilia, Ducati a další...
ESJOT řetězová kola jsou dostupná pro značky - Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, KTM, BMW, Aprilia, Beta, Husqvarna, Cagiva, Triumph, Hyosung, Kymco, Rieju, Bultaco, Daelim, Derbi, Ducati, Fantic, Gilera, Maico, Malaguti, Motor Hispania, MUZ, Polaris, Peugeot, CPI, Artic Cat, Bom...
Vhodné pro motocykly:
Triumph Tiger850 Sport / 21
Triumph Tiger900 / 20
Triumph Tiger900 GT / 20
Triumph Tiger900 GT PRO / 20-22
Triumph Tiger900 Rally / 20
Triumph Tiger900 Rally PRO / 20
Opravné sady karburátoru Prox obsahují všechny důležité komponenty pro precizní a rychlou opravu karburátoru, pokud karburátor netěsní nebo nefunguje, včetně komponentů plovákové komory.
Opravná sada slouží především opravě netěsností vzniklým stářím gumových těsnění či těsnících komponentů a prvků, dále tato sada slouží k obnově a výměně nejvíce opotřebených dílů karburátoru, jako jsou jehlový ventil, doraz, seřizovací šrouby, směsové šrouby apod.
Opravné sady karburátoru Prox jsou jedinečné opravné sady určené pro motocykly osazené z výroby karburátorem či karburátory
Každá sada obsahuje přesné komponenty rozměrově a kvalitativně shodné s originálně použitými díly výrobce daného karburátoru.
Jednotlivé sady se mohou svým obsahem lišit a to z důvodu, že každý motocykl je osazen jiným typem karburátoru.
Obsah sady:
- obsaženo v každé sadě: těsnění, jehlový ventil, těsnící ”O” kroužky
- libovolně zvolené díly výrobcem: hlavní tryska v originálním rozměru, volnoběžná tryska v originálním rozměru, pouzdro jehlového ventilu, šrouby, seřizovací šrouby, pružiny, jehla, šroub nastavení směsi (štelovací šroub), jehla plovákové komory, vedlo jehly plovákové komory, šrouby plovákové komory, apod.
Upozornění: sada obsahuje komponenty vybrané výrobcem vždy v přesném počtu pro daný model a rok výroby - kontrola obsahu viz. fotografie!!!
Všechny o-kroužky obsažené v sadě jsou vyrobeny z pryže NBR s vynikající odolností proti etanolu používanému v dnešních moderních palivech. Doba životnosti a těsnící vlastnosti použitých těsnění byly zdokonaleny použitím vysoce kvalitního a odolného materiálu Interface™ namísto původně používaných papírových těsnění.
Sady určené pro čtyřkolky (ATV/Quad) s dvěma karburátory obsahují komponenty pro 2 karburátory.
Uzamykatelné víčko nádrže
- víko nalévacího hrdla nádrže se zámkem pro zajištění palivové nádrže motocyklu
- zamykací víčko palivové nádrže vyrobené z kvalitního materiálu
- uzávěr nádrže přesných rozměrů vhodný jako náhrada za originální víčko (bez nutnosti úprav)
- dodáváno s vložkou zámku a s klíči
Rozměry:
- "A" vnější rozteč výstupků pro zámek = 40mm
- "B" průměr vntřního těla (bez výstupků) = 37mm
- "C" největší vnější průměr = 100,5mm
- "D" rozteč montážních děr = 88,5mm
- "E" průměr montážních děr = 9/4mm
- počet montážních děr = 3
Toto víčko nahrazuje originální díl OEM:
Yamaha 39P-24602-10
Vhodné pro motocykly:
Aprilia RS50 / 06-10
Aprilia RS125 / 92-12
Aprilia Pegaso 650 Cube / 97-05
Aprilia Pegaso 650 IE / 99-05
Aprilia RST1000 Futura / 01-05
Derbi GPR50 / 04-08
Derbi GPR50 Nude / 00-02
Derbi GPR125 Nude / 04-08
Derbi GPR125
Derbi Mulhacen 125
Derbi Terra 125 / 07
Derbi Mulhacen 660 / 06-08
KTM 950 Adventure / 03-05
KTM 950 Adventure S / 03-05
KTM 990 Adventure / 06-12
KTM 990 Super Duke / 04-13
Triumph Daytona 675 / 06-12
Triumph Street Triple 675 / 07-13
Triumph Speed Triple 1050 / 05-13
Yamaha YZF-R3 / 15-17
Yamaha XJ6F / 13
Yamaha XJ6N / 13-16
Yamaha XJ6S / 13-16
Yamaha XJ6 Diversion / 15-16
Yamaha YZF-R6 / 14-16
Yamaha FZ8 N / 13-15
Yamaha FZ8 S / 13-15
Yamaha MT-09 / 14-20
Yamaha Tracer 900 / 15-20
Yamaha Tracer 900 GT / 18-21
Yamaha YZF-R1 / 13-14
Yamaha FJR1300 / 13-18
Yamaha XJR1300 / 13
Cívka indukční (zapalovací cívka) je plnohodnotnou náhradou za originání díl
- kvalitní zpracování a materiály pro dlouhou životnost a funkčnost
- umožňuje snadnou a rychlou montáž (přesné rozměry a provedení dle OEM dílu)
- komponenty jsou rozměrově a kvalitativně shodné s originálně použitými díly výrobce
- některé typy dodávány včetně konektorů pro jednoduchou a rychlou montáž (kontrola obsahu viz. fotografie)
- před montáží je nezbytně nutné provést důkladnou kontrolu elektrické soustavy motocyklu, aby nedošlo k okamžitému poškození nové cívky)
Tato cívka nahrazuje originální díl (OEM):
Honda 30500-422-003
Honda 30500-422-013
Honda 30505-MB9-003
Honda 30506-MA6-003
Honda 30510-MA6-003
Honda 30510-MA6-013
Honda 30510-MR7-003
Kawasaki 21121-1010
Kawasaki 21121-1011
Kawasaki 21121-1017
Kawasaki 21121-1018
Kawasaki 21121-1019
Kawasaki 21121-1021
Kawasaki 21121-1022
Kawasaki 21121-1027
Kawasaki 21121-1028
Kawasaki 21121-1033
Kawasaki 21121-1035
Kawasaki 21121-1036
Kawasaki 21121-1038
Kawasaki 21121-1039
Kawasaki 21121-1058
Kawasaki 21121-1062
Kawasaki 21121-1063
Kawasaki 21121-1074
Kawasaki 21121-1075
Kawasaki 21121-1076
Kawasaki 21121-1106
Kawasaki 21121-1107
Kawasaki 21121-1108
Kawasaki 21121-1109
Kawasaki 21121-1110
Kawasaki 21121-1111
Kawasaki 21121-1132
Kawasaki 21121-1133
Kawasaki 21121-1135
Kawasaki 21121-1136
Kawasaki 21121-1137
Kawasaki 21121-1138
Kawasaki 21121-1144
Kawasaki 21121-1145
Kawasaki 21121-1149
Kawasaki 21121-1150
Kawasaki 21121-1168
Kawasaki 21121-1169
Kawasaki 21121-1177
Kawasaki 21121-1178
Cívka v poslední fázi výroby procházejí důkladnou kontrolou a zkoušením - každý kus je plně funkční.
Výrobek je určen výhradně pro montáž odborným servisem a z důvodu povahy jeho použití se na něj vztahuje záruka pouze na mechanické vady (nikoliv funkčnost).
Záruka se nevztahuje na špatné zapojení a neodbornou montáž, úpravy konektorů a kabeláže, a na vady zapříčiněné závadou v elektrické soustavě motocyklu - neboť vadný elektrický systém či závada v elektrické soustavě motocyklu, která způsobila prvotní závadu, znehodnotí a nevratně poškodí i tento nový díl.
Vhodné pro motocykly:
Honda CB1000C / 83-
Honda CB1100F Super Sport / 81-83
Honda CB550SC / 83
Honda CB650 / 79-82
Honda CB650C / 80-81
Honda CB650SC / 82-85
Honda CB700SC / 84-86
Honda CB750C / 80-82
Honda CB750F DOHC / 79-82
Honda CB750F Super Sport / 79-82
Honda CB750K DOHC / 79-82
Honda CB750SC / 82-83
Honda CB900C / 80-82
Honda CB900F Super Sport / 81-82
Honda CBX1000 / 79-82
Honda CBX550 / 82-83
Honda CBX650 / 83-84
Honda CBX750 / 84-86
Honda GL1100 Goldwing / 80-83
Honda GL1200 Goldwing / 84-87
Honda VF1100C / 83-86
Honda VF700C / 84-86
Honda VF700S / 84-85
Honda VF750C / 82-84
Honda VF750S / 82-
Honda VFR750R / 88-90
Kawasaki KZ1000 / 79-83
Kawasaki KZ1100 / 81-83
Kawasaki KZ1300 / 79-82
Kawasaki KZ500 / 79-80
Kawasaki KZ550 / 80-83
Kawasaki KZ650 / 81-83
Kawasaki KZ700 / 84
Kawasaki KZ750 / 80-84
Kawasaki Z400 /80-84
Kawasaki Z550 / 83-89
Kawasaki Z550 / 91-94
Kawasaki Z750 / 80-84
Kawasaki ZG1000 Concours / 86-06
Kawasaki ZG1300 / 84-89
Kawasaki ZL1000 Eliminator / 87-88
Kawasaki ZL600 Eliminator / 95-97
Kawasaki ZL900 Eliminator / 85-86
Kawasaki ZN700 / 84-85
Kawasaki ZR750 / 91-97
Kawasaki ZR750 / 99-05
Kawasaki ZR550 / 83-84
Kawasaki ZR550 / 90-98
Kawasaki ZX400 / 88-
Kawasaki Ninja 1000R / 86-87
Kawasaki GPZ1000RX / 86-87
Kawasaki ZX1100 / 83-85
Kawasaki ZX550 / 84-89
Kawasaki ZX600 / 85-89
Kawasaki ZX750 / 83-90
Kawasaki ZXR400 / 89-99
Kawasaki KDX200 / 84-85
a další...
Plechové spojkové lamely německého výrobce TRW LUCAS jsou vysoce kvalitní náhradou za originální spojkové lamely
- jsou vyrobeny z korozivzdorného materiálu a vyznačují se nejvyšší kvalitou poskytující maximální a precizní přenos výkonu a dále nízkým opotřebením pro zajištění dlouhého servisního intervalu
- tloušťka a rozměry odpovídají přesně originálu (OEM replacement)
- sortiment zahrnuje širokou škálu aplikací pro téměř všechny typy motocyklů
- špičková německá kvalita produktů Made in Germany
- aplikace pro japonské motocykly, evropské motocykly i speciální spojkové komponenty pro motocykly Harley-Davidson, Ducati a BMW
Pozor! Při přehřátí spojky dojde k tepelnému poškození a zvlnění ocelových lamel (meziplechů), a pro správnou funkci spojky je nutná jejich výměna.
Lamely jsou dodávány v sadě, která obsahuje přesný počet dle typu a roku výroby motocyklu.
Počet kusů v balení: 8 ks
Rozměry lamel:
A = 125 mm
B = 99 mm
C = 93mm
D = 2 mm
Spojkové lamely s obložením a spojkové pružiny je nutno objednat samostatně.
Vhodné pro motocykly:
Honda CB600F Hornet / 98-01
Honda CB600F Hornet / 02-06
Honda CBF600N,S / 04-07
Honda CBF600 NA,SA / 04-07
Honda CBR600F / 91-94
Honda CBR600F / 95-98
Honda VF750C Magna / 93-00
Honda VFR750F / 86-89
Honda VFR750F / 90-97
Honda VFR800 FI / 98-99
Plechové spojkové lamely německého výrobce TRW LUCAS jsou vysoce kvalitní náhradou za originální spojkové lamely
- jsou vyrobeny z korozivzdorného materiálu a vyznačují se nejvyšší kvalitou poskytující maximální a precizní přenos výkonu a dále nízkým opotřebením pro zajištění dlouhého servisního intervalu
- tloušťka a rozměry odpovídají přesně originálu (OEM replacement)
- sortiment zahrnuje širokou škálu aplikací pro téměř všechny typy motocyklů
- špičková německá kvalita produktů Made in Germany
- aplikace pro japonské motocykly, evropské motocykly i speciální spojkové komponenty pro motocykly Harley-Davidson, Ducati a BMW
Pozor! Při přehřátí spojky dojde k tepelnému poškození a zvlnění ocelových lamel (meziplechů), a pro správnou funkci spojky je nutná jejich výměna.
Lamely jsou dodávány v sadě, která obsahuje přesný počet dle typu a roku výroby motocyklu.
Počet kusů v balení: 6 ks
Rozměry lamel:
A = 125,5 mm
B = 100,3 mm
C = 91,6 mm
D = 2 mm
Spojkové lamely s obložením a spojkové pružiny je nutno objednat samostatně.
Vhodné pro motocykly:
Honda CB500F / 13-15
Honda CB500FA / 13-17-
Honda CB500X / 13-16
Honda CB500XA / 13-17-
Honda CBR500R / 13-16
Honda CBR500RA / 13-16
Honda CMX500A Rebel / 17-
Plechové spojkové lamely německého výrobce TRW LUCAS jsou vysoce kvalitní náhradou za originální spojkové lamely
- jsou vyrobeny z korozivzdorného materiálu a vyznačují se nejvyšší kvalitou poskytující maximální a precizní přenos výkonu a dále nízkým opotřebením pro zajištění dlouhého servisního intervalu
- tloušťka a rozměry odpovídají přesně originálu (OEM replacement)
- sortiment zahrnuje širokou škálu aplikací pro téměř všechny typy motocyklů
- špičková německá kvalita produktů Made in Germany
- aplikace pro japonské motocykly, evropské motocykly i speciální spojkové komponenty pro motocykly Harley-Davidson, Ducati a BMW
Pozor! Při přehřátí spojky dojde k tepelnému poškození a zvlnění ocelových lamel (meziplechů), a pro správnou funkci spojky je nutná jejich výměna.
Lamely jsou dodávány v sadě, která obsahuje přesný počet dle typu a roku výroby motocyklu.
Počet kusů v balení: 7 ks a 1 ks
Rozměry lamel:
A = 134 mm
B = 110 mm
C = 100 mm
D = 1,6 mm
Rozměry lamel:
A = 134 mm
B = 110 mm
C = 100 mm
D = 2,3 mm
Spojkové lamely s obložením a spojkové pružiny je nutno objednat samostatně.
Vhodné pro motocykly:
Yamaha XJ600H,N / 91
Yamaha XJ600H,N / 83-91
Yamaha XJ600N / 92-97
Yamaha XJ600N / 94-97
Yamaha XJ600N / 98-03
Yamaha XJ600S Diversion / 92-97
Yamaha XJ600S Diversion / 94-97
Yamaha XJ600S Diversion / 98-03
Spojkové lamely německého výrobce TRW LUCAS jsou vysoce kvalitní náhradou za originální spojkové lamely
- vyznačují se dlouhou životností, maximální účinností a konstantním přenosem síly/pohonu v provozu i při vysokých teplotách a extrémních podmínkách
- sortiment zahrnuje širokou škálu aplikací pro téměř všechny typy motocyklů (pro suché i mokré spojky)
- různé typy materiálů obložení (různé směsi) na základě specifikace původního originálního dílu
- zdokonalený přenos zátěže pro maximální výkon díky optimalizovaným rozměrům
- špičková německá kvalita produktů (přesné lamely s osvědčenými materiály obložení)
- aplikace pro japonské motocykly, evropské motocykly i speciální spojkové komponenty pro motocykly Harley-Davidson, Ducati a BMW
Lamely jsou dodávány v sadě, která obsahuje přesný počet dle typu a roku výroby motocyklu.
Počet kusů v balení: 7 ks
Rozměry lamel:
A = 125 mm
B = 114 mm
C = 93 mm
D = 3 mm
Počet vnějších zubů: 12
Spojkové lamely plechové a spojkové pružiny je nutno objednat samostatně.
Vhodné pro motocykly:
Cagiva Mito 125
Cagiva Planet 125 / 92-02
Cagiva Raptor 125 / 03-07
Cagiva Roadster 125 / 92-02
Cagiva Supercity 125 / 92-99
Cagiva Elefant 125
Cagiva W8 125
Kawasaki KH400 / 76-81
Laverda Navarro125 / 90
Ložiska japonského výrobce NTN, který je významným a renomovaným dodavatelem pro strojírenský a automobilový průmysl (včetně všech hlavních výrobců motocyklů, a to nejen japonských značek), a řadí se mezi světovou špičku ve výrobě ložisek.
- vnitřní průměr "A" = 30mm
- vnější průměr "B" = 72mm
- šířka "C" = 19mm
- typ ložiska = jednořadé kuličkové
Sortiment nabízených ložisek motoru zahrnuje ložiska na klikovou hřídel a ložiska do převodové skříně. Nabízíme výhradně ložiska od světoznámých japonských výrobců - KOYO / NTN / NACHI jedná se o prémiová nejkvalitnější japonská ložiska, která se řadí ke špičce v oboru a jsou používána v prvovýrobě většiny předních výrobců motocyklů, a to nejen z Japonska.
Hlavní předností těchto ložisek je dokonalá kvalita, která je dosahována především použitím prémiových vstupních materiálů pro výrobu všech komponentů, přísná kontrola v průběhu výroby a důkladná výstupní kontrola.
Rozvodový řetěz od japonského výrobce MORSE (Borg Warner Morse TEC), který je významným dodavatelem do prvovýroby automobilového průmyslu a rovněž do prvovýrob všech hlavních výrobců motocyklů s největším tržním podílem.
Řetězy Morse dokonale splňují požadavky výrobců čtyřtaktních motorů motocyklů - jsou plnohodnotnou náhradou za originální díl (OEM Replacement).
Díky pokrokové konstrukci, používání moderních technologií ve výrobě a použití kvalitních materiálů jsou nejvhodnější volbou pro dosažení maximálního výkonu a zároveň vysoké spolehlivosti.
- jedná se lehké, kompaktní zubové řetězy s nízkým hlukem schopné přenášet energii při určité rychlosti otáčení vyšší než 12000 otáček za minutu
- nabízí vynikající odolnost proti opotřebení a únavě
- zaručují minimální ztrátu energie a plynulejší přenos energie díky precizní přesnosti
- disponují nízkou hmotností a minimálním prodloužením řetězu i v těžkých pracovních podmínkách
- jsou použity jako rozvodové řetězy nebo řetězy pohonu primáru, olejového čerpadla, protizávaží, cam-to-cam, apod.
Označení MORSE = 92RH2005
Označení D.I.D = SCR404
JEDNÁ SE O ŘETĚZ Z ROLE (V METRÁŽI) připravovaný výhradně na základě objednávky.
Řetěz je dodáván v rozpojeném stavu včetně spojovacího článku (nýtovací skobky).
Upozornění: Řetěz z role je zboží, které nelze vrátit ani při objednání přes internet, protože se jedná o zboží, které je upraveno na přání kupujícího!
U tohoto zboží tedy právo na odstoupení od smlouvy bez udání důvodu v zákonné lhůtě v souladu s ustanovením § 1837 občanského zákoníku zaniká, neboť dodávkou je zboží, které bylo upraveno podle požadavku spotřebitele nebo pro jeho osobu.
Tento řetěz nahrazuje originální řetěz (originální kód OEM):
Vhodné pro motocykly:
BMW C400X / 2018
Malaguti Spidermax 500 / 04-10
Piaggio Beverly 300
Piaggio MP3 300
Piaggio Vespa 300
Piaggio X-7 300
Piaggio Beverly 350
Piaggio X-10 350
Piaggio Beverly 400 / 06-11
Piaggio MPR / 06-12
Piaggio X-Evo / 07-12
Piaggio X8 / 06-08
Piaggio X9 / 00-10
Oprav. sady kyvné od japonského výrobce Tourmax se skládají jen z kvalitních komponentů, aby bylo dosaženo nejdokonalejší náhrady za originální díly.
Obsahují důležité komponenty potřebné pro jednoduchou a rychlou opravu.
Pro prodloužení životnosti je doporučeno použití kvalitní vazelíny (např. Putoline Racing Grease).
Tato sada nahrazuje originální díl OEM:
Kawasaki 42036-1205
Kawasaki 92046-1110
Kawasaki 92049-1109
Oprav. sada do náboje předního nebo zadního kola od značky ALL BALLS obsahuje všechnypotřebné komponenty pro jednoduchou a rychlou opravu.
Sada obsahuje premiová vysokorychlostní ložiska zakrytá z obou stran proti vniknutí vody a nečistot, která jsou navíc ošetřena vazelínou Chevron SRI-2 vysoce odolnou proti korozi, oxidaci a teplotě (-29°C - 175°C). A kvalitní gufera s dvojitým těsnícím břitem (typ TC), která zabezpečují optimální utěsnění náboje.
Všechny komponenty jsou vyrobeny dle OEM specifikace z kvalitních materiálů, na moderních strojích a za dodržování přesných technologických postupů.
Plnohodnotná náhrada za originální díly.
Dle modelu a roku výroby motocyklu sada obsahuje - ložiska, gufera a případně i distanční podložky.
Značka AllBalls vyrábí široký sortiment opravných sad a dílů pro podvozky motocyklů a čtyřkolek: sady do kol, sady do krku řízení, sady do uložení kyvné vidlice, sady do přepákování, sady pouzder předních vidlic, sady do zadních tlumičů, sady brzdových i spojkových pump, sady do brzdičů, kulové klouby, klouby řízení a další specializované díly pro čtyřkolky (ATV/UTV).
Vhodné pro motocykly:
Aprilia Dorsoduro 1200 / 11-12
Aprilia Dorsoduro 750 / 08-16
Aprilia Mana 850 / 07-14
Aprilia RSV1000 Mille / 00-03
Aprilia RSV1000 Tuono / 02-05
Aprilia RSV4 APRC R / 09-15
Aprilia RSV4 FACTORY / 09-15
Aprilia RSV4 RF / 16-18
Aprilia RSV4 RR / 16-17
Aprilia RSVR / 04-08
Aprilia SL1000 Falco / 00-03
Aprilia SL750 Shiver / 08-16
Aprilia Tuono 1000 R / 06-15
Aprilia Tuono 1100 V4 / 16-18
Aprilia Tuono 1100 V4 RR / 16-18
Samostatná těsnění pod hlavu, těsnění pod válec a těsnění víka ventilů jsou vysocekvatitní plnohodnotnou náhradou za originální těsnění
- poskytují velmi dobrou užitnou hodnotu (výhodný poměr cena/výkon)
- jsou vyráběna z jakostních materiálů a dle specifikací a parametrů originálních dílů (OEM)
- použité materiály pro výrobu těsnění zajišťují prodlouženou životnost a disponují perfektní stálostí tvaru s velmi dobrými těsnící a tepelnými vlastnostmi
- těsnění válce a hlavy motoru zajišťují utěsnění mezi dvěma povrchy motoru, které podléhají změnám teploty a tlaku podle toho jak se motor zahřívá a ochlazuje, a výběr kvalitního těsnění je rozhodující pro dlouhodobou funkčnost v prostředí, kde je těsnění vystaveno tlaku z komprese a podtlaku a kde se části motoru roztahují, smršťují, vzdalují se od sebe a nebo jsou k sobě přitahovány těsněji (studené těsnění reaguje a funguje jinak než zahřáté těsnění, stejně jako těsnění pod zvýšeným tlakem reaguje a funguje jinak při sníženém tlaku)
- přesný tvar těsnění zapezbečuje udržování stálého vnitřního tlaku, zabraňuje úniku oleje z motoru a zabraňuje vniknutí nečistot do motoru
- těsnění je připraveno pro model a rok výroby motocyklu uvedený v popisu, pro který disponuje vhodnými otvory pro průchod čepů, šroubů, svorníků a je připraveno pro okamžitou montáž
Upozornění: těsnění je určeno pro daný model a rok výroby - kontrola obsahu viz. fotografie
Všechna těsnění hlavy, těsnění válce a těsnění ventilového víka jsou vyráběna dle rozměrů podle originálního dílu. Použitý materiál zajišťuje prodlouženou životnost, preventivní ochranu před únikem oleje a odolnost proti vysokým teplotám.
.
Těsnění od italského výrobce Centauro, který dodává do prvovýroby motocyklů (téměř všech italských značek i KTM a dalším evropským výrobcům) jsou vysocekvatitní plnohodnotnou náhradou za originální těsnění, neboť jsou vyráběna ve vysoce kvalitním zpracování, z nejjakostnějších materiálů a dle přesných specifikací a parametrů originálních dílů (OEM).
Použité materiály pro výrobu těsnění zajišťují prodlouženou životnost a disponují perfektní stálostí tvaru s velmi dobrými těsnící a tepelnými vlastnostmi.
Nahrazuje originální díl (OEM):
Yamaha 42X-11181-00
Yamaha 42Y-11181-00
Rozvodový řetěz od japonského výrobce MORSE (Borg Warner Morse TEC), který je významným dodavatelem do prvovýroby automobilového průmyslu a rovněž do prvovýrob všech hlavních výrobců motocyklů s největším tržním podílem.
Řetězy Morse dokonale splňují požadavky výrobců čtyřtaktních motorů motocyklů - jsou plnohodnotnou náhradou za originální díl (OEM Replacement).
Díky pokrokové konstrukci, používání moderních technologií ve výrobě a použití kvalitních materiálů jsou nejvhodnější volbou pro dosažení maximálního výkonu a zároveň vysoké spolehlivosti.
- jedná se lehké, kompaktní zubové řetězy s nízkým hlukem schopné přenášet energii při určité rychlosti otáčení vyšší než 12000 otáček za minutu
- nabízí vynikající odolnost proti opotřebení a únavě
- zaručují minimální ztrátu energie a plynulejší přenos energie díky precizní přesnosti
- disponují nízkou hmotností a minimálním prodloužením řetězu i v těžkých pracovních podmínkách
- jsou použity jako rozvodové řetězy nebo řetězy pohonu primáru, olejového čerpadla, protizávaží, cam-to-cam, apod.
Označení MORSE = 82RH2015
Označení D.I.D = SCA412
JEDNÁ SE O ŘETĚZ Z ROLE (V METRÁŽI) připravovaný výhradně na základě objednávky.
Řetěz je dodáván v rozpojeném stavu včetně spojovacího článku (nýtovací skobky).
Upozornění: Řetěz z role je zboží, které nelze vrátit ani při objednání přes internet, protože se jedná o zboží, které je upraveno na přání kupujícího!
U tohoto zboží tedy právo na odstoupení od smlouvy bez udání důvodu v zákonné lhůtě v souladu s ustanovením § 1837 občanského zákoníku zaniká, neboť dodávkou je zboží, které bylo upraveno podle požadavku spotřebitele nebo pro jeho osobu.
Tento řetěz nahrazuje originální řetěz (originální kód OEM):
14401-402-7300
Vhodné pro motocykly:
Honda CA125 Rebel / 95-00
Honda CB125 / 87-
Honda CD125 / 87-
Honda CM125 / 87-
Rozvodový řetěz od japonského výrobce MORSE (Borg Warner Morse TEC), který je významným dodavatelem do prvovýroby automobilového průmyslu a rovněž do prvovýrob všech hlavních výrobců motocyklů s největším tržním podílem.
Řetězy Morse dokonale splňují požadavky výrobců čtyřtaktních motorů motocyklů - jsou plnohodnotnou náhradou za originální díl (OEM Replacement).
Díky pokrokové konstrukci, používání moderních technologií ve výrobě a použití kvalitních materiálů jsou nejvhodnější volbou pro dosažení maximálního výkonu a zároveň vysoké spolehlivosti.
- jedná se lehké, kompaktní zubové řetězy s nízkým hlukem schopné přenášet energii při určité rychlosti otáčení vyšší než 12000 otáček za minutu
- nabízí vynikající odolnost proti opotřebení a únavě
- zaručují minimální ztrátu energie a plynulejší přenos energie díky precizní přesnosti
- disponují nízkou hmotností a minimálním prodloužením řetězu i v těžkých pracovních podmínkách
- jsou použity jako rozvodové řetězy nebo řetězy pohonu primáru, olejového čerpadla, protizávaží, cam-to-cam, apod.
Označení MORSE = 92RH2010
Označení D.I.D = SCR409
JEDNÁ SE O ŘETĚZ Z ROLE (V METRÁŽI) připravovaný výhradně na základě objednávky.
Řetěz je dodáván v rozpojeném stavu včetně spojovacího článku (nýtovací skobky).
Upozornění: Řetěz z role je zboží, které nelze vrátit ani při objednání přes internet, protože se jedná o zboží, které je upraveno na přání kupujícího!
U tohoto zboží tedy právo na odstoupení od smlouvy bez udání důvodu v zákonné lhůtě v souladu s ustanovením § 1837 občanského zákoníku zaniká, neboť dodávkou je zboží, které bylo upraveno podle požadavku spotřebitele nebo pro jeho osobu.
Tento řetěz nahrazuje originální řetěz (originální kód OEM):
Kawasaki 92057-0691
Kawasaki 92057-0032
Kawasaki 92057-1449
Kawasaki 92057-1493
Vhodné pro motocykly:
Kawasaki AN120 / 98-
Motodíly od A do Z
|
MTZ Mototechnika s.r.o.Telefon: 601 303 001 / 601 303 002 601 303 003 / 601 303 004 E-mail: info@mototechnika.cz Prodejna:
U Blatenského mostu 1482 Pondělí - Pátek 8:00-12:00 / 13:00-16:00 hod. |
Informace |
O společnosti |
Zboží bylo přidáno do košíku