Sada pro opravu a repasi předních vidlic od americké značky AllBalls
- průměr kluzáku vidlice - 48mm
- průměr vnější trubky (vnitřní průměr obalu vidlice) - 58mm
Sada obsahuje všechna pouzdra (spodní pouzdra i horní pouzdra), pojistné kroužky simerinků vidlice, o-kroužky, těsnění a měděné kroužky, které mohou být poškozeny při demontáži vidlice = všechny komponenty vždy v daném počtu pro 1 pár vidlic pro 1 motocykl.
Nabízené komponenty v sadách jsou vyráběny ve vysoce kvalitním zpracování a z jakostních materiálů na základě přesných specifikací, tolerancí a parametrů originálních dílů (OEM) pro garanci kvality a dlouhé životnosti.
Pouzdra disponují vysoce kvalitním teflonovým povrchem Teflon®, který v rámci testování (500.000 tlumících cyklů) vykazoval velmi nizké opotřebení.
Plnohodnotná náhrada za originální díly.
Dle modelu a roku výroby motocyklu sada obsahuje - vodící pouzdra s teflonovým povrchem, pojistné kroužky gufer vidlic, těsnící o-kroužky, měděné kroužky (kontrola obsahu viz. fotografie).
Značka AllBalls vyrábí široký sortiment opravných sad a dílů pro podvozky motocyklů a čtyřkolek: sady do kol, sady do krku řízení, sady do uložení kyvné vidlice, sady do přepákování, sady pouzder předních vidlic, sady do zadních tlumičů, sady brzdových i spojkových pump, sady do brzdičů, kulové klouby, klouby řízení a další specializované díly pro čtyřkolky (ATV/UTV).
Oprav. sada do náboje předního nebo zadního kola od značky ALL BALLS obsahuje všechnypotřebné komponenty pro jednoduchou a rychlou opravu.
Sada obsahuje premiová vysokorychlostní ložiska zakrytá z obou stran proti vniknutí vody a nečistot, která jsou navíc ošetřena vazelínou Chevron SRI-2 vysoce odolnou proti korozi, oxidaci a teplotě (-29°C - 175°C). A kvalitní gufera s dvojitým těsnícím břitem (typ TC), která zabezpečují optimální utěsnění náboje.
Všechny komponenty jsou vyrobeny dle OEM specifikace z kvalitních materiálů, na moderních strojích a za dodržování přesných technologických postupů.
Plnohodnotná náhrada za originální díly.
Dle modelu a roku výroby motocyklu sada obsahuje - ložiska, gufera a případně i distanční podložky.
Značka AllBalls vyrábí široký sortiment opravných sad a dílů pro podvozky motocyklů a čtyřkolek: sady do kol, sady do krku řízení, sady do uložení kyvné vidlice, sady do přepákování, sady pouzder předních vidlic, sady do zadních tlumičů, sady brzdových i spojkových pump, sady do brzdičů, kulové klouby, klouby řízení a další specializované díly pro čtyřkolky (ATV/UTV).
Vhodné pro motocykly:
Honda CBR600RA ABS / 09-18
Honda CBR600RR / 07-18
Oprav. sada do náboje předního nebo zadního kola od značky ALL BALLS obsahuje všechnypotřebné komponenty pro jednoduchou a rychlou opravu.
Sada obsahuje premiová vysokorychlostní ložiska zakrytá z obou stran proti vniknutí vody a nečistot, která jsou navíc ošetřena vazelínou Chevron SRI-2 vysoce odolnou proti korozi, oxidaci a teplotě (-29°C - 175°C). A kvalitní gufera s dvojitým těsnícím břitem (typ TC), která zabezpečují optimální utěsnění náboje.
Všechny komponenty jsou vyrobeny dle OEM specifikace z kvalitních materiálů, na moderních strojích a za dodržování přesných technologických postupů.
Plnohodnotná náhrada za originální díly.
Dle modelu a roku výroby motocyklu sada obsahuje - ložiska, gufera a případně i distanční podložky.
Značka AllBalls vyrábí široký sortiment opravných sad a dílů pro podvozky motocyklů a čtyřkolek: sady do kol, sady do krku řízení, sady do uložení kyvné vidlice, sady do přepákování, sady pouzder předních vidlic, sady do zadních tlumičů, sady brzdových i spojkových pump, sady do brzdičů, kulové klouby, klouby řízení a další specializované díly pro čtyřkolky (ATV/UTV).
Vhodné pro motocykly:
Yamaha FJ09 / 15-16
Yamaha FZ07 / 15-17
Yamaha FZ09 / 14-17
Yamaha MT07 / 18-24
Yamaha MT09 / 18-20
Yamaha Tracer900 / 19
Yamaha Tracer900GT / 19-20
Yamaha XSR700 / 18-24
Yamaha XSR900 / 16-21
Yamaha XTZ700 Tenere / 19-24
Yamaha YZF-R7 / 22-
Těsnění MTZ jsou vyráběna ve vysoce kvalitním zpracování a z nejjakostnějších materiálů na základě přesných specifikací a parametrů originálních dílů (OEM).
Těsnění MTZ jsou ekvivalentní plnohodnotnou náhradou za originální těsnění - poskytují dobrou užitnou hodnotu (výhodný poměr cena/výkon).
Horní sady "Top-End" těsnění MTZ vždy obsahují všechny těsnící komponenty, které jsou zapotřebí při opravě motoru:
- těsnění pod válec,
- těsnění pod hlavu,
- těsnění sání,
- těsnění výfuku,
- o-kroužky, gufera přívěry, atd.
U 4taktních motorů jsou obsažena i gufera ventilů.
Upozornění: sada obsahuje komponenty vždy v přesném počtu pro daný model a rok výroby - kontrola obsahu viz. fotografie!! (může se stát, že v této těsnící sadě chybí těsnění, o-kroužek nebo gufero, které lze objednat samostatně nebo je součástí jiné produktové sady).
Závodní motocyklové brzdové destičky anglického výrobce DP BRAKES ve směsi X-RACE TITANIUM jsou určeny pro závodní použití na nejvýkonnějších silničních motocyklech. Jedná se "okruhové brzdové destičky" pro závodní použití na závodní trati na nejvýkonnějších silničních motocyklech a okruhových supersportech.
Jedinečná směs třecího materiálu byla vyvinuta pro nejextrémnější použití a nabízí excelentní a nevadnoucí brzdný účinek za všech podmínek s téměř okamžitým nástupem. Směs X-RACE TITANIUM překonává ostatní závodní brzdové destičky, neboť trvale dosahuje nižších časů na kolo tím, že umožňuje jezdcům zabrzdit později a zabrzdit do zatáčky s velmi vysokou mírou kontroly.
Jedná se o směs třecího materiálu HIGH FRICTION SPORT HH+ RACING s velmi progresivním a kontrolovatelným pocitem při brždění pro zajištění maximální účinnosti brzdné síly.
Po zahřátí nabízí excelentní a nevadnoucí brzdný účinek s okamžitým nástupem brzdné síly.
Směs s vysokým koeficientem tření doporučená pro závodní použití Road Racing, Superbike Racing.
Všechny destičky řady X-RACE TITANIUM mají keramický tepelný štít ze zadní strany.
- směs třecího materiálu s nejvyšším průmyslovým indexem tření HIGH FRICTION SPORT HH+ RACING
- na všech destičkách je pomocí plasmy aplikován high-tech keramický štít pro zvýšení odolnosti proti "vadnutí" i za extrémních závodních podmínek
- nízký koeficient opotřebení
- nabízí velmi progresivní a kontrolovatelný pocit při brždění
- velmi nízká tvorba brzdného prachu
- téměř nulový efekt "vadnutí" (při extrémních teplotách brzdí nejlépe)
- silný brzdný účinek již od počátku jízdy (již po lehkém zahřátí - téměř od prvního kola)
DP-Brakes je jediným výrobcem na trhu, který se výhradně zaměřuje na vývoj a výrobu sintrovaných brzdových destiček, které jsou osazovány na 95% vyráběných motocyklů a čtyřkolek.
Značka DP-Brakes (dříve Dunlopad) pokračuje v tradici společnosti Dunlop Aviation, která v roce 1940 jako první na světě vyvinula kotoučovou brzdu. V roce 1955 rovněž jako první na světě představila světu sintrované brzdové destičky, které byly vyvinuty pro zdokonalení brzdného účinku za mokra, avšak v té době byly používány pouze v leteckém průmyslu.
Následně byla společnost pověřena vládou Velké Británie o implementaci sinterovaných brzdových destiček pro použití na motocyklech, a tak vznikla značka DUNLOPAD nyní DP BRAKES.
Tyto brzdové destičky (brzdové obložení) nahrazují originální destičky (originální kód OEM):
BMW 34 11 7 714 800
Triumph T2025247
Triumph T2025290
Triumph T2026565
Tyto brzdové destičky jsou shodné s brzdovými destičkami následujících výrobců:
BRAKING 947
BREMBO 07.BB33
BRENTA 4122
EBC FA604/4HH
FERODO FDB2255
GALFER FD437
GOLDFREN 304
LUCAS MCB829
TRW MCB829
NEWFREN FD0466
SBS 870
Jedinečná znalost problematiky sinterovaného brzdového obložení a neocenitelné dlouholeté zkušenosti jsou v současnosti skloubeny s moderními technologiemi a materiály, čož má za výsledek dokonalé brzdové destičky, které jsou vždy plnohodnotnou a většinou dokonalejší náhradou za originální díl ve všech úrovních použití (závodní, sportovní, standardní) a pro všechny modely motocyklů (silniční motocykly, cestovní enduro/touring, motokros, enduro, čtyřkolky, sněžné skútry, skútry, Harley-Davidson).
Zajíždění: Nové brzdové obložení (například i s novými brzdovými kotouči) je nutno správným způsobem zajet, aby byla zaručena dlouhá životnost a správný brzdný účinek (je potřeba minimálně 80% kontaktní plocha mezi destičkami a kotoučem). Během zajíždění je důležité se vyvarovat vysokým rychlostem, které vyžadují silné a prudké brzdění.
Brzdové desky je nutno vyměnit, jakmile jejich tloušťka klesne pod doporučený parametr (MIN.TH.) - viz. manuál výrobce motocyklu. Při výměně brzdových destiček je vždy doporučeno provést opravu brzdového třmenu, který bývá často zanesen nečistotami a nefunguje správně. Navíc je doporučeno provést kontrolu brzdového systému včetně kontroly množství brzdové kapaliny či její výměnu.
Upozornění: životnost brzdových destiček a funkčnost brzd jsou plně závislé na typu a směsi brzdových destiček, na stylu jízdy a na podmínkách použití. Při výběru brzdových destiček je nezbytně nutné zohlednit a přizpůsobit výběr brzdových destiček ve směsi, která odpovídá podmínkám a účelu použití (např. brzdové destičky pro jízdu na okruhu nejsou zcela vhodné pro běžný silniční provoz a navíc znatelně zkrátí životnost brzdových kotoučů)!
Spojkové lamely německého výrobce TRW LUCAS jsou vysoce kvalitní náhradou za originální spojkové lamely
- vyznačují se dlouhou životností, maximální účinností a konstantním přenosem síly/pohonu v provozu i při vysokých teplotách a extrémních podmínkách
- sortiment zahrnuje širokou škálu aplikací pro téměř všechny typy motocyklů (pro suché i mokré spojky)
- různé typy materiálů obložení (různé směsi) na základě specifikace původního originálního dílu
- zdokonalený přenos zátěže pro maximální výkon díky optimalizovaným rozměrům
- špičková německá kvalita produktů (přesné lamely s osvědčenými materiály obložení)
- aplikace pro japonské motocykly, evropské motocykly i speciální spojkové komponenty pro motocykly Harley-Davidson, Ducati a BMW
Lamely jsou dodávány v sadě, která obsahuje přesný počet dle typu a roku výroby motocyklu.
Počet kusů v balení: 4 ks (TYP 1) + 1 ks (TYP 2)
Rozměry lamel:
TYP 1
A = 119 mm
B = 110 mm
C = 91 mm
D = 3 mm
TYP 2
A = 118,5 mm
B = 109,5 mm
C = 100 mm
D = 3,5 mm
Počet vnějších zubů: 8
Spojkové lamely plechové a spojkové pružiny je nutno objednat samostatně
Vhodné pro motocykly:
Honda CBR150R / 04-
Kawasaki KLX125C / 10-
Kawasaki KLX125D Tracker / 10-13
Kawasaki KLX140 / 08-18
Kawasaki KLX150D Tracker / 14-18
Kawasaki KLX150L / 14-15
KTM Duke 125 4T / 11-12
KTM Duke 125 4T ABS / 13-17-
KTM RC125 ABS / 14-
Oprav. sady krku řízení disponují kvalitními kuželíkovými ložisky pro dosažení nejnižší vůle řízení a dlouhé životnosti
- sada ložisek krku řízení nabízí kvalitní kuželíková ložiska řízení pro rychlou opravu nefunkčního řízení
- všechny komponenty v sadě jsou vyrobeny přesně podle prvovýrobní (O.E.M) specifikace za účelem dosažení nejdokonalejší náhrady za originální díl
Sada obsahuje potřebné komponenty pro snadnou a rychlou opravu pro daný model a rok výroby motocyklu:
- zátěžová kuželíková ložiska krku řízení s nízkým třecím odporem pro hladkou funkčnost a dlouhou životnost
- těsnící podložky s kvalitními těsnícími břity pro snížení potřeby údržby
Upozornění: sada obsahuje komponenty vždy v přesném počtu pro daný model a rok výroby - kontrola obsahu viz. fotografie
Rozměry - ložisko #1:
- vnitřní průměr: 25,7mm
- vnější průměr: 47mm
- výška vnějšího kroužku: 12mm
- celková výška ložiska: 16mm
Rozměry - ložisko #2:
- vnitřní průměr: 30mm
- vnější průměr: 55mm
- výška vnějšího kroužku: 13mm
- celková výška ložiska: 17,5mm
Pro prodloužení životnosti je doporučeno použití kvalitní vazelíny (např. Putoline Racing Grease - obj. kód PU74114 nebo PU73610).
Značka AllBalls vyrábí široký sortiment opravných sad a dílů pro podvozky motocyklů a čtyřkolek: sady do kol, sady do krku řízení, sady do uložení kyvné vidlice, sady do přepákování, sady pouzder předních vidlic, sady do zadních tlumičů, sady brzdových i spojkových pump, sady do brzdičů, kulové klouby, klouby řízení a další specializované díly pro čtyřkolky (ATV/UTV).
Vhodné pro motocykly :
Honda CB1300 / 03-07
Honda CB1000 / 94-95
Honda CB1000C / 83
Honda CB1000R / 09-15
Honda CB1100 / 13-14
Honda CB1100F Super Sport / 83
Honda CB300F / 15-18
Honda CB300F ABS / 17-18
Honda CB400F / 89-90
Honda CB500 / 13-18
Honda CB600F 599 / 04-06
Honda CB600F Hornet / 98-12
Honda CB650F / 18
Honda CB700SC Nighthawk S / 84-86
Honda CB750 Seven Fifty / 92-03
Honda CB750 C / 80-82
Honda CB750 Nighthawk / 91-03
Honda CB750F Super Sport / 79-82
Honda CB750K / 79-82
Honda CB750L / 79
Honda CB750SC / 82-83
Honda CB900C / 80-82
Honda CB900F / 02-07
Honda CB900F / 79-82
Honda CBF1000 / 06-12
Honda CBF250 / 04-06
Honda CBF500 / 04-07
Honda CBF600 / 04-10
Honda CBR1000F / 87-96
Honda CBR1000RR / 04-07
Honda CBR1100XX / 97-07
Honda CBR250R / 11-13
Honda CBR300R / 15-16
Honda CBR400 / 91-98
Honda CBR500R / 13-18
Honda CBR600F / 87-90
Honda CBR600F2 / 91-94
Honda CBR600F3 / 95-98
Honda CBR600F4 / 99-06
Honda CBR600RA ABS / 09-18
Honda CBR600RR / 03-18
Honda CBR650F / 14-18
Honda CBR900RR 919 / 96-99
Honda CBR900RR / 93-95
Honda CBR929RR / 00-01
Honda CBR954RR / 02-03
Honda CBX1100 / 79-82
Honda CBX250 Twister / 01-04
Honda CBX750 / 94-01
Honda CMX300 / 17-18
Honda CMX300 ABS / 17-18
Honda CMX450 / 86-87
Honda CMX500 / 17-18
Honda CRF1000 Africa Twin / 16-17
Honda CTX1300 / 14
Honda CTX700 / 14-18
Honda CX500TC / Turbo 82
Honda CX650T / Turbo 83
Honda GL1000 Gold Wing / 77-79
Honda GL1100 / 80-83
Honda GL1200 Gold Wing 84-87
Honda GL1500 / 88-90
Honda GL1500A / 91-00
Honda GL1500C / 97-00
Honda GL1500CD / 01-03
Honda GL1500CF / 99-01
Honda GL1500CT / 97-00
Honda GL1500I / 91-96
Honda GL1500S / 90-91
Honda GL1500SE / 90-00
Honda NC700JD / 16
Honda NC700X / 12-15
Honda NSA700 DN-01 / 09
Honda NT 700 / 06-08
Honda NT650 / 88-05
Honda NT650 GT / 88-91
Honda NT700V / 10-11
Honda NTV 600 / 88-91
Honda NTV 650 / 92-97
Honda PC800 Pacific Coast / 89-98
Honda ST1100 / 91-02
Honda ST1300 / 03-17
Honda VF1000 / 84-86
Honda VF1100 / 83-86
Honda VF500 / 84-86
Honda VF700C / 84-87
Honda VF750C / 82-03
Honda VF750C2 / 97-02
Honda VF750CD / 95-96
Honda VF750F / 83-84
Honda VF750S / 82-83
Honda VFR 1200 / 10-14
Honda VFR1200X Euro / 12
Honda VFR1200X / 17
Honda VFR700 Interceptor / 86-87
Honda VFR750F / 86-97
Honda VFR800 Interceptor / 98-15
Honda VFR800XB / 11-12
Honda VT1100C / 85-07
Honda VT1100C2 / 95-07
Honda VT1100C3 / 98-02
Honda VT1100T Shadow / 98-01
Honda VT500C / 85-86
Honda VT600C Shadow / 88-07
Honda VT600CD / 93-07
Honda VT600CD2 / 99-00
Honda VT700 / 86-87
Honda VT750C / 98-18
Honda VT750C2 / 04-18
Honda VT750CA / 04-14
Honda VT750CS / 18
Honda VT750DC / 01-07
Honda VT750RS / 10-13
Honda VT800 Shadow /88
Honda VTR1000F / 97-05
Honda VTR250 Interceptor / 89-90
Honda VTX1300 / 03-09
Honda VTX1300R / 05-09
Honda VTX1800 / 02-08
Honda XL1000 Vardaero / 99-11
Honda Triumph America / 02-08
Honda America EFI / 09-16
Honda Bonneville / 06-08
Honda Bonneville EFI / 09-16
Honda Bonneville T100 / 02-16
Honda Scrambler / 06-08
Honda Scrambler EFI / 09-16
Honda Speedmaster / 03-08
Honda Speedmaster EFI / 09-16
Honda Thruxton900 / 04-08
Honda Thruxton900 EFI / 09-16
Brzdové pakny od německého výrobce TRW Lucas
- vysoce kvalitní brzdové čelisti pro bubnové brzdy poskytující špičkový brzdný výkon
- plnohodnotná náhrada za originální díl (vlastnosti, parametry a rozměry jsou zcela shodné)
- obložení brzdových čelistí z kvalitního materiálu pro zvýšenou odolnost a dlouhou životnost
- ekologická výroba bez chromu a bez těžkých kovů (i bez azbestu)
- pružiny brzdových čelistí z kvalitní pružinové oceli pro udržení přesného napětí čelistí a prodlouženou dobu servisního intervalu
- kvalitní a přesný odlitek z lehké slitiny pro dokonalou funkci uvnitř brzdového bubnu a bezproblémový provoz
- povrch těla čelistí s antikorozní povrchovou úpravou
- brzdové obložení TRW Lucas zaručuje špičkový výkon za všech povětrnostních podmínek
- široký sortiment zahrnuje přední pakny a zadní pakny pro motocykly, čtyřkolky a skútry
- doporučena montáž kvalifikovaným mechanikem nebo odborným servisem
Rozměry:
- vnější průměr (pro brzdový buben): 180mm
- šířka čelisti: 40mm
Balení: sada obsahuje pár brzdových čelistí a většina sad i pružiny pro brzdové čelisti - kontrola obsahu viz. fotografie!
TRW, LUCAS a ZF - kvalita, výkon a atraktivní design inspirují motocyklisty a dealery motocyklů po celém světě již více než 100 let. Značka TRW je globální společnost s širokým pokrytím trhu a prémiovou kvalitou všech výrobků, jejíž historie trvá mnoho desítek let, a portfolio produktů TRW splňuje vysoké standardy kvality mezinárodního automobilového průmyslu a zaručuje maximální bezpečnost a výkon.
Tyto brzdové pakny (brzdové obložení) nahrazují originální díl (originální kód OEM):
Honda 43120-393-305
Tyto brzdové pakny jsou shodné s brzdovými paknami následujících výrobců:
EBC 320
GALFER MF029
Ferodo FSB710
NEWFREN GF1109
SBS SBS2027
VESRAH VB-129
Vhodné pro motocykly:
Honda CB650 rear / 79-81
Honda CB650C Custom rear / 80-81
Honda CB650SC Custom rear / 82-83
Honda CB750C Custom rear / 80-83
Honda CB750K rear / 78-82
Honda CB750K Four rear / 71-78
Brzdové destičky německé značky TRW (dříve LUCAS)
- značka TRW LUCAS je přední název v technologii brzdových destiček a brzdového obložení a je jednou z hlavních značek v oboru
- slinuté brzdové destičky LUCAS poskytují kvalitní výkon, nabízí adekvátní úroveň opotřebení ve vztahu ke způsobu použití, vykazují velmi dobrou odezvu za mokra a lépe si zachovávají výkon v extrémních situacích, jako je nouzové zastavení
- všechny směsi (mimo karbonových a dalších závodních směsí) byly vyvíjeny pro co nejmenší opotřebení brzdových kotoučů
- sortiment zahrnuje 12 různých brzdových směsí, z toho 6 směsí s certifikací ABE a TÜV
- sortiment produktů TRW Lucas nabízí brzdové destičky, brzdové kotouče, brzdové čelisti, brzdové hadice pro všechny typy motocyklů, čtyřkolek, skútrů a pro širokou škálu podmínek použití (závodní, okruhové, silniční nebo pro běžný provoz)
- brzdové komponenty TRW Lucas jsou navzájem dokonale přizpůsobeny a jejich současné použití nabízí vysokou výkonnost, spolehlivost a dlouhou životnost
- brzdové obložení TRW Lucas nabízí dobrou kompatibilitu s originálními brzdovými kotouči nebo brzdovými kotouči značky TRW Lucas
- brzdové destičky TRW Lucas jsou výrobky nejvyšší kvality, které nabízejí vysoký brzdný výkon a velkou trvanlivost
- tvar a parametry jsou přesně dle originálních brzdových destiček a jsou plně kompatibilní se všemi originálními montážními díly nebo příslušenstvím, jako jsou čepy brzdiče, centrážní plechy a další díly
- německá kvalita (Made in Germany), zárukou kvality je číslo KBA (německý úřad pro automobilovou dopravu) a testování v mnoha odborných časopisech, kde byly brzdové destičky TRW Lucas vyhodnoceny jako vynikající
- brzdové obložení TRW Lucas je šetrné k životnímu prostředí (žádný azbest, těžké kovy nebo formaldehyd se nepoužívají ve výrobním procesu)
»» směs TRW LUCAS ALLROUND (LU)
- organické brzdové destičky s keramickou podvrstvou pro retenci tepla
- univerzální osvědčená brzdová směs pro všestranné použití s dlouhou životností
- patentovaná technologie NRS
- vhodné pro všechny typy a značky brzdových kotoučů
- solidní brzdný výkon, i za mokra
»» směs TRW LUCAS SINTER OFFROAD (LUSI)
- sinterované (zcela kovové) brzdové destičky s velmi dobrou mírou tření
- vysoká pevnost materiálu pro extrémní podmínky
- velmi dobrá trvanlivost i v písku a v blátě
- určena pro offroadové použití (motokros, enduro, čtyřkolky Quad/ATV)
»» směs TRW LUCAS SINTER RACING OFFROAD (LURASI)
- profesionální závodní brzdová směs bez antikorozní ochrany a lakování
- sinterované (zcela kovové) brzdové destičky s velmi dobrou mírou tření
- vynikající výkon za všech podmínek a vysoký tepelný odpor
- přímá okamžitá reakce na brzdovou páčku
»» směs TRW LUCAS SINTER ROAD (LUSV a LUSH)
- sinterované (zcela kovové) brzdové destičky s dobrým brzdným výkonem
- použitelné pro všechny aplikace, kde byly z prvovýroby použity sinterované brzdové destičky
- směs doporučená pro všechny motocykly i vysoce výkonné motocykly, cestovní motocykly pro každodenní použití
- určena pro standardní silniční provoz, protože nabízí standardní koeficient tření se standardní tepelnou odolností (není určena pro okruhové či závodní použití)
»» směs TRW LUCAS PREMIUM SINTER (LUSRT)
- prémiová brzdová směs pro nejmodernější brzdovou technologii s vysokou odolností a perfektní modulací
- nejlepší stabilita, vynikající brzdný účinek a dlouhá životnost
- patentovaná technologie NRS
- vhodné pro všechny brzdové kotouče
- určena pro závodní silniční motocykly pro amatérské závody
»» směs TRW LUCAS SINTER SCOOTER (LUSRM)
- brzdová směs speciálně vyvinutá pro větší skútry a silniční motocykly
- dobrá ovladatelnost při vysokém brzdném výkonu
- pohodlné brzdění s vysokou odolností a bez vytváření povlaku
- při standardním provozu nabízí vynikající životnost
»» směs TRW LUCAS ECONOMY (LUEC)
- organické brzdové destičky pro standardní použití
- optimální výkon po zajetí
- vysoká trvanlivost za sucha
- určena pro maloobjemové motocykly, skútry a hobby offroadové motocykly
Tyto brzdové destičky (brzdové obložení) nahrazují originální destičky (originální kód OEM):
BMW 34118405104
BMW 34118405105
Tyto brzdové destičky jsou shodné s brzdovými destičkami následujících výrobců:
Brembo 07A225
Delta Braking DB2266
EBC FA724
SBS 960
Goldfren GF397
Ferodo FDB2321
TRW MCB901
Lucas MCB901
Zajíždění: Nové brzdové obložení (například i s novými brzdovými kotouči) je nutno správným způsobem zajet, aby byla zaručena dlouhá životnost a správný brzdný účinek (je potřeba minimálně 80% kontaktní plocha mezi destičkami a kotoučem). Během zajíždění je důležité se vyvarovat vysokým rychlostem, které vyžadují silné a prudké brzdění.
Brzdové desky je nutno vyměnit, jakmile jejich tloušťka klesne pod doporučený parametr (MIN.TH.) - viz. manuál výrobce motocyklu. Při výměně brzdových destiček je vždy doporučeno provést opravu brzdového třmenu, který bývá často zanesen nečistotami a nefunguje správně. Navíc je doporučeno provést kontrolu brzdového systému včetně kontroly množství brzdové kapaliny či její výměnu.
Upozornění: životnost brzdových destiček a funkčnost brzd jsou plně závislé na typu a směsi brzdových destiček, na stylu jízdy a na podmínkách použití. Při výběru brzdových destiček je nezbytně nutné zohlednit a přizpůsobit výběr brzdových destiček ve směsi, která odpovídá podmínkám a účelu použití (např. brzdové destičky pro jízdu na okruhu nejsou zcela vhodné pro běžný silniční provoz a navíc znatelně zkrátí životnost brzdových kotoučů)!
Lanka (lanovody) HI-LEX od výrobce dodávajícího do prvovýroby motocyklů i automobilů jsou plnohodnotnou náhradou za originální díl
- vysoká kvalita materiálů zaručuje nízké vnitřní tření a dosažení maximální životnosti i při vysokém zatížení
- umožňují snadnou a rychlou montáž (přesné rozměry, koncovky a provedení dle OEM dílu)
- jsou vyráběna dle OEM specifikace výrobcem vyrábějícím do prvovýroby
- bowdeny jsou vyrobeny z materiálů s výbornými kluznými vlastnostmi
- lanka jsou pletená z kvalitní odolné oceli
- sortiment zahrnuje plynová lanka, lanka spojky, lanka sytiče, náhony otáčkoměru a náhony tachometru pro silniční motocykly hlavních světových značek
Toto lanko nahrazuje originální lanko (originální kód OEM):
Suzuki 58300-38B30
Redukce uchycení řídítek od francouzské značky Scar
- univerzální redukce řidítek pro přestavbu z řídítek 22,2 mm (7/8 ") na řídítka 28,6 mm (1 1/8")
- vhodné pro motocykly, čtyřkolky, skútry
- vyrobeny z kvalitního duralového materiálu na CNC strojích
- při montáži na původní klemy slouží zároveň jako zvýšení řidítek
- moderní design s kvalitní eloxovanou povrchovou úpravou
- dodáváno jako sada (pár) včetně šroubů
Celková výška: 42 mm
Zástavbová výška (na střed řidítek): 20 mm
Rozteč šroubů: 34-36 mm
Rozvodový řetěz od výrobce z Taiwanu, který dodává do prvovýroby Kymco, SYM a dalším světoznámým výrobcům
- tyto řetězy dovážíme přímo od výrobce z továrny a proto jsou nabízeny za velmi příznivou cenu
- kvatitní náhrada za originální díl
- jsou vyráběny z jakostních materiálů a dle přesných specifikací a parametrů originálních dílů (OEM)
- použitý materiál a technologie výroby umožňují nabídnout dlohou životnost a disponují vysokou odolností proti dynamickému namáhání a velmi dobrými tepelnými vlastnostmi
- tyto řetězy poskytují dobrou užitnou hodnotu (výhodný poměr cena/výkon)
Označení MORSE = 82RH2010
Označení D.I.D = SCA409
CENA UVEDENA ZA BALENÍ (spojený/snýtovaný "nekonečný" řetěz v přesném počtu článků uvedených v popisu produktu).
Tento řetěz nahrazuje originální řetěz (originální kód OEM):
Kawasaki 92057-1210
Suzuki 12760-11D00
Suzuki 12760-35G00
Vhodné pro motocykly:
Kawasaki EL250 / 87-06
Kawasaki KLE250 / 93-01
Suzuki GSF250 / 89
Suzuki RMZ450 / 05-25
Suzuki RMX450Z / 10-19
Rozety ESJOT jsou vyráběny pouze ze speciální oceli kvalitativní třídy QSTE420 a QSTE460, jenž disponuje vysokou odolností proti opotřebení a používá se i pro průmyslové využití.
Vnější ozubení vyráběné pomocí patentované technologie DIAMOND-CUT disponuje vyšší pevností na hranách zubů a nižší hladinou hlučnosti.
Použitý materiál a technologie "Made in Germany" zaručují super kvalitu kol ESJOT.
DIAMOND-CUT je speciální patentovaná technologie, kterou vyvinula společnost ESJOT ve spolupráci s univerzitou v Paderbornu za účelem dosažení nejpřesnějších tolerancí a dokonalého profilu zubů.
Díky použití speciální technologie DIAMOND-CUT bylo dosaženo o 25% vyšší pevnosti na hranách zubů a o 50% hladšího povrchu pro výrazné snížení hlučnosti !!!
Rozety ESJOT díky použitému materiálu, nejmodernějším výrobním technologiím a povrchové úpravě splňují nejpřísnější parametry kvalitativních norem a jejich výsledná kvalita převyšuje jak originální řetězová kola, tak i většinu druhovýrobních značek, které jsou vyráběny téměř výhradně v Asii. Důkazem toho je i skutečnost, že řetězová kola ESJOT jsou dodávána do prvovýroby světoznámých značek jako KTM, Husqvarna, BMW, Aprilia, Ducati a další...
ESJOT řetězová kola jsou dostupná pro značky - Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, KTM, BMW, Aprilia, Beta, Husqvarna, Cagiva, Triumph, Hyosung, Kymco, Rieju, Bultaco, Daelim, Derbi, Ducati, Fantic, Gilera, Maico, Malaguti, Motor Hispania, MUZ, Polaris, Peugeot, CPI, Artic Cat, Bombardier, Aeon, Adly, Tomos, Triton, Hercules, Rixe, Kasea, Jicheng a další ...
Vhodné pro:
Suzuki GS550 (USA) / 81-86
Suzuki GS550 E (Disc Brake) / 78-82
Suzuki GS550 L Chopper / 79-81
Suzuki GS550 E T, L T Cast wheel (USA) / 80
Suzuki GS550 M Katana / 81-82
Suzuki GR650 X / 83-85
Suzuki GS650 E,S,XE (Francie)
Suzuki GS650 E X/Z (USA) / 81-82
Suzuki GS700 E F (USA) / 85
Suzuki GS700 ES F (USA) / 85
Suzuki GS750 E/ES D (USA) / 83
Suzuki GT750 / 72-77
Suzuki GT750 K,L,M,A,B (USA) / 73-77
Suzuki GSF1200 Bandit / 95-05
Suzuki GSF1200 S Bandit / 95-05
Suzuki GSX400 FX,FZ,FD,FE / 81-86
Suzuki GSX400 FWS D / 83-84
Suzuki GSX550 E / 83-87
Suzuki GSX750 W,X,Y,K1,K2,K3 (Retro Style) / 98-03
Suzuki GSX750 S (Japan) / 84-85
Suzuki GSX750 SE,S3/4 Katana (pop-up h/light) / 84-86
Suzuki GSX750 E / 80-89
Suzuki GSX1100 F / 88-96
Suzuki GSX-R750 L,M (Japan) / 90-91
Suzuki GSX-R750 L,M Sling Shot / 90-91
Suzuki GSX-R750 WN,WP,WR,WS / 92-95
Suzuki GSX-R1100 W / 93-98
Suzuki GSX-R1100 WT/WV (Francie) / 96-97
Suzuki GSX-R1100 K / 89
Suzuki GSX-R1100 L,M,WN / 90-92
Suzuki GSX1200 Inazuma / 99-00
Suzuki RF900 R / 94-00
Oprav. sady krku řízení disponují kvalitními kuželíkovými ložisky pro dosažení nejnižší vůle řízení a dlouhé životnosti
- sada ložisek krku řízení nabízí kvalitní kuželíková ložiska řízení pro rychlou opravu nefunkčního řízení
- všechny komponenty v sadě jsou vyrobeny přesně podle prvovýrobní (O.E.M) specifikace za účelem dosažení nejdokonalejší náhrady za originální díl
Sada obsahuje potřebné komponenty pro snadnou a rychlou opravu pro daný model a rok výroby motocyklu:
- zátěžová kuželíková ložiska krku řízení s nízkým třecím odporem pro hladkou funkčnost a dlouhou životnost
- těsnící podložky s kvalitními těsnícími břity pro snížení potřeby údržby
Upozornění: sada obsahuje komponenty vždy v přesném počtu pro daný model a rok výroby - kontrola obsahu viz. fotografie
Rozměry - ložisko #1:
- vnitřní průměr: 30mm
- vnější průměr: 55mm
- výška vnějšího kroužku: 13mm
- celková výška ložiska: 17,5mm
Rozměry - ložisko #2:
- vnitřní průměr: 25mm
- vnější průměr: 47mm
- výška vnějšího kroužku: 11,5mm
- celková výška ložiska: 16mm
Pro prodloužení životnosti je doporučeno použití kvalitní vazelíny (např. Putoline Racing Grease - obj. kód PU74114 nebo PU73610).
Značka AllBalls vyrábí široký sortiment opravných sad a dílů pro podvozky motocyklů a čtyřkolek: sady do kol, sady do krku řízení, sady do uložení kyvné vidlice, sady do přepákování, sady pouzder předních vidlic, sady do zadních tlumičů, sady brzdových i spojkových pump, sady do brzdičů, kulové klouby, klouby řízení a další specializované díly pro čtyřkolky (ATV/UTV).
Vhodné pro motocykly :
Kawasaki KDX200 / 83-06
Kawasaki KDX220 / 97-05
Kawasaki KDX250 / 81-94
Kawasaki KDX420 / 81
Kawasaki KDX450 / 82
Kawasaki KLX250R / 94-96
Kawasaki KLX250S / 06-14
Kawasaki KLX250SF / 09-10
Kawasaki KLX300R / 97-07
Kawasaki KLX650C / 93-96
Kawasaki KLX650D1 / 96
Kawasaki KLX650R / 93-96
Kawasaki KX125 / 82-91
Kawasaki KX250 / 79-91
Kawasaki KX420 / 80-81
Kawasaki KX500 / 83-04
Kawasaki KXT250 Tecate / 84-87
Kawasaki ZG1200 Voyager / 86-03
Suzuki AH200 Burgman / 07-14
Suzuki AN250 Burgman / 98-08
Suzuki AN400 Burgman / 98-19
Suzuki AN650 Burgman / 02-17
Suzuki DR125SE / 94-02
Suzuki DR200SE / 96-17
Suzuki DR125SM / 09-10
Suzuki DR250 / 90-93
Suzuki DR250S / 90-95
Suzuki DR350 / 90-99
Suzuki DR350SE / 90-99
Suzuki DR400 / 80
Suzuki DR500 / 81-83
Suzuki DR650RS Euro / 90-96
Suzuki DR650SE / 92-95
Suzuki DR800 Euro / 90-97
Suzuki GN250 / 82-88
Suzuki GN400 / 80-82
Suzuki GR650 Tempter / 83
Suzuki GS1000 / 78-82
Suzuki GS1100 / 80-84
Suzuki GS1150 / 83-86
Suzuki GS450 / 80-88
Suzuki GS500 / 89-02
Suzuki GS500F / 04-09
Suzuki GS500H / 07-09
Suzuki GS550 / 80-86
Suzuki GS650E / 81-82
Suzuki GS650G / 81-83
Suzuki GS650GL / 81-83
Suzuki GS650M / 83
Suzuki GS700 / 85
Suzuki GS750 / 80-82
Suzuki GS750E / 83
Suzuki GS750ES / 83
Suzuki GS750L / 81
Suzuki GS750S / 83
Suzuki GS750T / 83
Suzuki GS850G / 79-83
Suzuki GSF1200 Bandit / 96-06
Suzuki GSF1250 Bandit / 07-09
Suzuki GSF1250SA Bandit / 16
Suzuki GSF400 Bandit / 91-93
Suzuki SF600S Bandit / 95-04
Suzuki GSF650 Euro / 05-08
Suzuki GSX1100F / 88-93
Suzuki GSX1100G / 91-94
Suzuki GSX1200 Euro / 99-00
Suzuki GSX1250 / 11-12
Suzuki GSX1400 Euro / 02-07
Suzuki GSX250 Euro / 91-97
Suzuki GSX600F Katana / 88-06
Suzuki GSX650F / 08-09
Suzuki GSX750F Katana / 89-06
Suzuki GSXR1100 / 86-98
Suzuki GSX-R400 Euro / 90-94
Suzuki GSX-R600 / 92-93
Suzuki GSX-R750 / 86-95
Suzuki GSXS750 / 16
Suzuki GV1200 Madura / 85-86
Suzuki GV1400 Cavalcade / 86-88
Suzuki GV700 Madura / 85
Suzuki GW250 / 14-17
Suzuki GZ125 Marauder / 98-07
Suzuki GZ250 / 99-10
Suzuki LS650 Savage / 86-17
Suzuki M109R / 06-17
Suzuki PE175 / 80-84
Suzuki PE250 / 80-81
Suzuki PE400 / 80-81
Suzuki RF600R / 93-97
Suzuki RF900R / 94-98
Suzuki RG125 Euro / 92-94
Suzuki RGV250 Euro / 89-96
Suzuki RM125 / 88
Suzuki RM250 / 88
Suzuki RS175 / 80-82
Suzuki RS250 / 80-81
Suzuki RV125 Van Van / 03-10
Suzuki RV200 / 17-
Suzuki SFV650 Gladius / 09-15
Suzuki SP500 / 81-83
Suzuki SV650 / 99-17
Suzuki SV650A / 17
Suzuki TU250 / 97-01
Suzuki TU250 / 09-17
Suzuki UH125 Burgman / 02-10
Suzuki UH150 Burgman / 02-06
Suzuki UH200 Burgman / 07-10
Suzuki UH200 Burgman / 16-17
Suzuki VL125 Intruder / 00-07
Suzuki VL250 Intruder / 00-07
Suzuki VL1500 Intruder / 98-17
Suzuki VL1500B Intruder / 17
Suzuki VL1500BT / 13
Suzuki VL1500LC C90 Intruder / 05-09
Suzuki VL1500T C90T Boulevard Touring / 06-09
Suzuki VL800 C50 / 10-17
Suzuki VL800 C50 Volusia / 05-09
Suzuki VL800 Volusia / 01-04
Suzuki VL800T C50T / 10-17
Suzuki VLR1800 / 08-09
Suzuki VS1400GL / 87-94
Suzuki VS1400GLP / 95-04
Suzuki VS1400GLP S83 / 05-09
Suzuki VS600 Intruder / 95-97
Suzuki VS700 Intruder / 86-87
Suzuki VS750GLP Intruder / 88-91
Suzuki VS800GL Intruder / 92-09
Suzuki VX800 / 90-93
Suzuki VZ1500 / 13-17
Suzuki VZ800 M50 Marauder / 05-17,
Suzuki VZ800 Marauder / 97-04
Suzuki VZR1500 M90 / 09
Suzuki Victory Hammer / 05-08
Suzuki Jackpot / 06-07
Suzuki Kingpin / 04-08
Suzuki Vegas / 03-05
Suzuki Vegas 8 Ball / 06-07
Yamaha YZ490 82-90
Yamaha YZF1000 SA / 96-01
Yamaha YZF1000 / 97
Yamaha YZF600R / 95-07
Yamaha YZF750 SA / 93-96
Yamaha YZF750 / 94-98
Yamaha YZFR3 / 15-18
Yamaha BOLT / 14-18
Yamaha CZD300 X-Max / 18
Yamaha DT125X 05-06
Yamaha DT125RE / 05-06
Yamaha FJ09 / 15-16
Yamaha FJ1100 / 84-85
Yamaha FJ1200 / 86-93
Yamaha FZ07 / 15-17
Yamaha FZ09 / 14-17
Yamaha FZ1 / 01-05
Yamaha FZ6 / 04-09
Yamaha FZ6R / 09-17
Yamaha FZ700 / 87
Yamaha FZ750 SA / 91
Yamaha FZ750 / 85-88
Yamaha FZR1000 / 87-95
Yamaha FZR400 / 88-90
Yamaha FZR500SA / 89
Yamaha FZR600 / 89-99
Yamaha FZR750 / 87-88
Yamaha FZS1000S / 01-05
Yamaha FZX700 / 86-87
Yamaha IT175 / 77-83
Yamaha IT200 / 84-86
Yamaha IT250 / 77-83
Yamaha IT400 / 77-79
Yamaha IT425 / 80
Yamaha IT465 / 81-82
Yamaha IT490 / 83-84
Yamaha MT01SA / 05-09
Yamaha MT09 / 14-17
Yamaha MT-09 / 18-
Yamaha RZ 500 / 84
Yamaha SR950 / 17-
Yamaha TDM850 / 94-01
Yamaha TDM850 / 92-93
Yamaha TRX850 / 96-97
Yamaha TT350 / 86-87
Yamaha TT600 / 83-86
Yamaha TTR230 / 05-17
Yamaha VMX12 V-Max SA / 13
Yamaha VMX12 V-Max / 85-07
Yamaha XJ1100 / 82
Yamaha XJ600 Seca II / 92-98
Yamaha XJ700 Maxim / 85-86
Yamaha XJ900SA / 00-10
Yamaha XJ900 / 83
Yamaha XJ900S Diversion / 95-01
Yamaha XJRSP1300 Euro / 99-01
Yamaha XJR1200 / 95-97
Yamaha XJR1300 / 02-06
Yamaha XJS600 Diversion / 95-02
Yamaha XS1100 / 78-81
Yamaha XS750 / 77-79
Yamaha XS850G / 80
Yamaha XS850H / 81
Yamaha XS850LG / 80
Yamaha XS850LH / 81
Yamaha XS850SG / 80
Yamaha XS850SH / 81
Yamaha XSR700 / 18
Yamaha XSR900 / 16-18
Yamaha XT250 / 84
Yamaha XT350 / 85-00
Yamaha XT550 / 82-83
Yamaha XT600 / 84-95
Yamaha XT600E / 96-02
Yamaha XT600SA / 96-02
Yamaha XTZ250SA / 07-12
Yamaha XTZ660 Tenere / 94-99
Yamaha XT660R / 04-14
Yamaha XT660X / 04-14
Yamaha XT660Z Tenere / 08-14
Yamaha XTZ690 Tenere / 19-24
Yamaha XTZ700 Tenere / 19-24
Yamaha XTZ750 Super Tenere / 89-95
Yamaha XV1000 Virago / 84-85
Yamaha XV1100 Virago / 86-99
Yamaha XV1600 Road Star / 99-03
Yamaha XV1700 Road Star S / 12-14
Yamaha XV1700 Road Star Silverado / 04-11
Yamaha XV700 Virago / 84-87
Yamaha XV750 Virago 88-97
Yamaha XVS1100 V-Star SA / 14
Yamaha XVS1100 V-Star / 99-09
Yamaha XVS1300 Stryker / 11-17
Yamaha XVS1300 V-Star / 07-17
Yamaha XVS650 V-Star / 98-16
Yamaha XVS950 V-Star / 11-17
Yamaha XVZ12 Venture / 83-85
Yamaha XVZ13 Royal Star / 96-13
Yamaha XVZ13 Venture Royale / 86-93
Yamaha YZ100 / 82-83
Yamaha YZ125 / 77-86
Yamaha YZ250 / 77-87
Yamaha YZ400 / 77-79
Yamaha YZ465 / 80-81
Oprav. sady krku řízení disponují kvalitními kuželíkovými ložisky pro dosažení nejnižší vůle řízení a dlouhé životnosti
- sada ložisek krku řízení nabízí kvalitní kuželíková ložiska řízení pro rychlou opravu nefunkčního řízení
- všechny komponenty v sadě jsou vyrobeny přesně podle prvovýrobní (O.E.M) specifikace za účelem dosažení nejdokonalejší náhrady za originální díl
Sada obsahuje potřebné komponenty pro snadnou a rychlou opravu pro daný model a rok výroby motocyklu:
- zátěžová kuželíková ložiska krku řízení s nízkým třecím odporem pro hladkou funkčnost a dlouhou životnost
- těsnící podložky s kvalitními těsnícími břity pro snížení potřeby údržby
Upozornění: sada obsahuje komponenty vždy v přesném počtu pro daný model a rok výroby - kontrola obsahu viz. fotografie
Rozměry - ložisko #1:
- vnitřní průměr: 30mm
- vnější průměr: 55mm
- výška vnějšího kroužku: 17mm
- celková výška ložiska: 13mm
Rozměry - ložisko #2:
- vnitřní průměr: 30mm
- vnější průměr: 55mm
- výška vnějšího kroužku: 13mm
- celková výška ložiska: 17mm
Pro prodloužení životnosti je doporučeno použití kvalitní vazelíny (např. Putoline Racing Grease - obj. kód PU74114 nebo PU73610).
Značka AllBalls vyrábí široký sortiment opravných sad a dílů pro podvozky motocyklů a čtyřkolek: sady do kol, sady do krku řízení, sady do uložení kyvné vidlice, sady do přepákování, sady pouzder předních vidlic, sady do zadních tlumičů, sady brzdových i spojkových pump, sady do brzdičů, kulové klouby, klouby řízení a další specializované díly pro čtyřkolky (ATV/UTV).
Nahrazuje originální díly (originální kód OEM):
KTM 69001181010
KTM 69001181000
KTM 69001084100
Vhodné pro motocykly :
BMW HP4 / 13-14
BMW R Nine T / 13-17
BMW R Nine T Scrambler / 15-17
BMW S1000RR / 14-17
Kawasaki KLV1000 / 04-05
KTM RC8 1190 / 09-15
KTM 790 Duke / 18-21
KTM 790 Adventure / 19-21
KTM 890 Duke / 20-22
KTM 890 Adventure / 21
KTM 1090 Adventure / 16-19
KTM 1290 Super Duke / 17-21
KTM 1290 Super Adventure / 17-21
Suzuki DL1000 V-Strom / 01-16
Suzuki DL650 V-Strom / 04-17
Suzuki GSR600 / 06-07
Suzuki GSX1300 B-King / 08-12
Suzuki GSX1300 R Hayabusa / 99-17
Suzuki GSX-S1000 / 16-18
Suzuki GSX-R1000 / 01-18
Suzuki GSX-R600 / 01-13
Suzuki GSX-R600 SRAD / 97-00
Suzuki GSX-R750 / 00-12
Suzuki GSX-R750 SRAD / 96-99
Suzuki SV1000 / 02-07
Suzuki SV1000S / 02-07
Suzuki SV650 / 02-09
Suzuki SV650S / 02-16
Suzuki RGV250
Suzuki TL1000R / 98-03
Suzuki TL1000S / 97-01
Triumph Bonneville Bobber / 17-
Triumph Bonneville T100 / 17-
Triumph Bonneville T120 / 17-
Triumph Street Scrambler / 17-
Triumph Street Triple 675 / 08-16
Triumph Daytona 675 / 06-12
Triumph Daytona 675 / 13
Triumph Daytona 675 ABS / 13
Triumph Daytona 675 R / 11-12
Triumph Daytona 675 R ABS / 13
Triumph Speed Triple 1050 / 11-15
Triumph Speed Triple 1050 R / 11-15
Triumph Sprint ST / 05-13
Triumph Sprint 1050 GT ABS / 10-13
Triumph Tiger / 07-12
Triumph Tiger 800 / 11-16
Triumph Tiger 800 XC / 11-16
Triumph Tiger 1050 / 07-11
Triumph Tiger 1050 ABS / 07-11
Triumph Tiger 1050 SE / 10-13
Triumph Tiger 1200 Explorer / 12-15
Triumph Trophy 1200 / 92-93
Triumph Trophy 1200 / 94-02
Triumph Trophy 1215 ABS / 13-16
Yamaha FJR1300 / 01-05
Yamaha FJR1300A / 02-18
Yamaha TDM900 / 02-13
Yamaha YZF-R1 1000 / 98-06
Yamaha YZF-R6 600 / 99-09
AJP PR5
AJP PR7
a další...
Opravná sada karburátoru od japonské značky Keyster
- opravná sada slouží především k opravě netěsností vzniklých stářím gumových těsnění či těsnících komponentů a prvků, dále tato sada slouží k obnově a výměně nejvíce opotřebených dílů karburátoru, jako jsou jehlový ventil, doraz, seřizovací šrouby, směsové šrouby apod.
- jedinečné opravné sady určené pro motocykly osazené z výroby karburátorem či karburátory
- každá sada obsahuje přesné komponenty rozměrově a kvalitativně shodné s originálně použitými díly výrobce daného karburátoru
- jednotlivé sady se mohou svým obsahem lišit a to z důvodu, že každý motocykl je osazen jiným typem karburátoru a komponenty obsažené v používaných karburátorech jsou různě namáhané a různě se opotřebovávají, proto výrobce vybral pouze komponenty, které se nejvíce opotřebovávají
- pokud není uvedeno jinak, tak sada obsahuje díly vždy pro jeden karburátor - kontrola obsahu viz. fotografie!!!
Shrnutí obsahu sady:
- obsaženo v každé sadě: těsnění, jehlový ventil, těsnící o-kroužky
- libovolně zvolené díly výrobcem: pouzdro jehlového ventilu, šrouby, seřizovací šrouby, pružiny, apod.
Upozornění: sada obsahuje komponenty vybrané výrobcem vždy v přesném počtu pro daný karburátor - kontrola obsahu viz. fotografie!!!
Díly obsažené v sadě jsou alternativní náhrady za originální díly (OEM):
BMW 13112343398
BMW 13112343392
BMW 13112343409
Motodíly od A do Z
|
MTZ Mototechnika s.r.o.Telefon: 601 303 001 / 601 303 002 601 303 003 / 601 303 004 E-mail: info@mototechnika.cz Prodejna:
U Blatenského mostu 1482 Pondělí - Pátek 8:00-12:00 / 13:00-16:00 hod. |
Informace |
O společnosti |
Zboží bylo přidáno do košíku