Plechové spojkové lamely německého výrobce TRW LUCAS jsou vysoce kvalitní náhradou za originální spojkové lamely
- jsou vyrobeny z korozivzdorného materiálu a vyznačují se nejvyšší kvalitou poskytující maximální a precizní přenos výkonu a dále nízkým opotřebením pro zajištění dlouhého servisního intervalu
- tloušťka a rozměry odpovídají přesně originálu (OEM replacement)
- sortiment zahrnuje širokou škálu aplikací pro téměř všechny typy motocyklů
- špičková německá kvalita produktů Made in Germany
- aplikace pro japonské motocykly, evropské motocykly i speciální spojkové komponenty pro motocykly Harley-Davidson, Ducati a BMW
Pozor! Při přehřátí spojky dojde k tepelnému poškození a zvlnění ocelových lamel (meziplechů), a pro správnou funkci spojky je nutná jejich výměna.
Lamely jsou dodávány v sadě, která obsahuje přesný počet dle typu a roku výroby motocyklu.
Počet kusů v balení: 6 ks
Rozměry lamel:
A = 125,5 mm
B = 100,3 mm
C = 91,6 mm
D = 2 mm
Spojkové lamely s obložením a spojkové pružiny je nutno objednat samostatně.
Vhodné pro motocykly:
Honda CB500F / 13-15
Honda CB500FA / 13-17-
Honda CB500X / 13-16
Honda CB500XA / 13-17-
Honda CBR500R / 13-16
Honda CBR500RA / 13-16
Honda CMX500A Rebel / 17-
Plechové spojkové lamely německého výrobce TRW LUCAS jsou vysoce kvalitní náhradou za originální spojkové lamely
- jsou vyrobeny z korozivzdorného materiálu a vyznačují se nejvyšší kvalitou poskytující maximální a precizní přenos výkonu a dále nízkým opotřebením pro zajištění dlouhého servisního intervalu
- tloušťka a rozměry odpovídají přesně originálu (OEM replacement)
- sortiment zahrnuje širokou škálu aplikací pro téměř všechny typy motocyklů
- špičková německá kvalita produktů Made in Germany
- aplikace pro japonské motocykly, evropské motocykly i speciální spojkové komponenty pro motocykly Harley-Davidson, Ducati a BMW
Pozor! Při přehřátí spojky dojde k tepelnému poškození a zvlnění ocelových lamel (meziplechů), a pro správnou funkci spojky je nutná jejich výměna.
Lamely jsou dodávány v sadě, která obsahuje přesný počet dle typu a roku výroby motocyklu.
Počet kusů v balení: 7 ks a 1 ks
Rozměry lamel:
A = 134 mm
B = 110 mm
C = 100 mm
D = 1,6 mm
Rozměry lamel:
A = 134 mm
B = 110 mm
C = 100 mm
D = 2,3 mm
Spojkové lamely s obložením a spojkové pružiny je nutno objednat samostatně.
Vhodné pro motocykly:
Yamaha XJ600H,N / 91
Yamaha XJ600H,N / 83-91
Yamaha XJ600N / 92-97
Yamaha XJ600N / 94-97
Yamaha XJ600N / 98-03
Yamaha XJ600S Diversion / 92-97
Yamaha XJ600S Diversion / 94-97
Yamaha XJ600S Diversion / 98-03
Spojkové lamely německého výrobce TRW LUCAS jsou vysoce kvalitní náhradou za originální spojkové lamely
- vyznačují se dlouhou životností, maximální účinností a konstantním přenosem síly/pohonu v provozu i při vysokých teplotách a extrémních podmínkách
- sortiment zahrnuje širokou škálu aplikací pro téměř všechny typy motocyklů (pro suché i mokré spojky)
- různé typy materiálů obložení (různé směsi) na základě specifikace původního originálního dílu
- zdokonalený přenos zátěže pro maximální výkon díky optimalizovaným rozměrům
- špičková německá kvalita produktů (přesné lamely s osvědčenými materiály obložení)
- aplikace pro japonské motocykly, evropské motocykly i speciální spojkové komponenty pro motocykly Harley-Davidson, Ducati a BMW
Lamely jsou dodávány v sadě, která obsahuje přesný počet dle typu a roku výroby motocyklu.
Počet kusů v balení: 7 ks
Rozměry lamel:
A = 125 mm
B = 114 mm
C = 93 mm
D = 3 mm
Počet vnějších zubů: 12
Spojkové lamely plechové a spojkové pružiny je nutno objednat samostatně.
Vhodné pro motocykly:
Cagiva Mito 125
Cagiva Planet 125 / 92-02
Cagiva Raptor 125 / 03-07
Cagiva Roadster 125 / 92-02
Cagiva Supercity 125 / 92-99
Cagiva Elefant 125
Cagiva W8 125
Kawasaki KH400 / 76-81
Laverda Navarro125 / 90
Ložiska japonského výrobce NTN, který je významným a renomovaným dodavatelem pro strojírenský a automobilový průmysl (včetně všech hlavních výrobců motocyklů, a to nejen japonských značek), a řadí se mezi světovou špičku ve výrobě ložisek.
- vnitřní průměr "A" = 30mm
- vnější průměr "B" = 72mm
- šířka "C" = 19mm
- typ ložiska = jednořadé kuličkové
Sortiment nabízených ložisek motoru zahrnuje ložiska na klikovou hřídel a ložiska do převodové skříně. Nabízíme výhradně ložiska od světoznámých japonských výrobců - KOYO / NTN / NACHI jedná se o prémiová nejkvalitnější japonská ložiska, která se řadí ke špičce v oboru a jsou používána v prvovýrobě většiny předních výrobců motocyklů, a to nejen z Japonska.
Hlavní předností těchto ložisek je dokonalá kvalita, která je dosahována především použitím prémiových vstupních materiálů pro výrobu všech komponentů, přísná kontrola v průběhu výroby a důkladná výstupní kontrola.
Rozvodový řetěz od japonského výrobce MORSE (Borg Warner Morse TEC), který je významným dodavatelem do prvovýroby automobilového průmyslu a rovněž do prvovýrob všech hlavních výrobců motocyklů s největším tržním podílem.
Řetězy Morse dokonale splňují požadavky výrobců čtyřtaktních motorů motocyklů - jsou plnohodnotnou náhradou za originální díl (OEM Replacement).
Díky pokrokové konstrukci, používání moderních technologií ve výrobě a použití kvalitních materiálů jsou nejvhodnější volbou pro dosažení maximálního výkonu a zároveň vysoké spolehlivosti.
- jedná se lehké, kompaktní zubové řetězy s nízkým hlukem schopné přenášet energii při určité rychlosti otáčení vyšší než 12000 otáček za minutu
- nabízí vynikající odolnost proti opotřebení a únavě
- zaručují minimální ztrátu energie a plynulejší přenos energie díky precizní přesnosti
- disponují nízkou hmotností a minimálním prodloužením řetězu i v těžkých pracovních podmínkách
- jsou použity jako rozvodové řetězy nebo řetězy pohonu primáru, olejového čerpadla, protizávaží, cam-to-cam, apod.
Označení MORSE = 92RH2005
Označení D.I.D = SCR404
JEDNÁ SE O ŘETĚZ Z ROLE (V METRÁŽI) připravovaný výhradně na základě objednávky.
Řetěz je dodáván v rozpojeném stavu včetně spojovacího článku (nýtovací skobky).
Upozornění: Řetěz z role je zboží, které nelze vrátit ani při objednání přes internet, protože se jedná o zboží, které je upraveno na přání kupujícího!
U tohoto zboží tedy právo na odstoupení od smlouvy bez udání důvodu v zákonné lhůtě v souladu s ustanovením § 1837 občanského zákoníku zaniká, neboť dodávkou je zboží, které bylo upraveno podle požadavku spotřebitele nebo pro jeho osobu.
Tento řetěz nahrazuje originální řetěz (originální kód OEM):
Vhodné pro motocykly:
BMW C400X / 2018
Malaguti Spidermax 500 / 04-10
Piaggio Beverly 300
Piaggio MP3 300
Piaggio Vespa 300
Piaggio X-7 300
Piaggio Beverly 350
Piaggio X-10 350
Piaggio Beverly 400 / 06-11
Piaggio MPR / 06-12
Piaggio X-Evo / 07-12
Piaggio X8 / 06-08
Piaggio X9 / 00-10
Oprav. sady kyvné od japonského výrobce Tourmax se skládají jen z kvalitních komponentů, aby bylo dosaženo nejdokonalejší náhrady za originální díly.
Obsahují důležité komponenty potřebné pro jednoduchou a rychlou opravu.
Pro prodloužení životnosti je doporučeno použití kvalitní vazelíny (např. Putoline Racing Grease).
Tato sada nahrazuje originální díl OEM:
Kawasaki 42036-1205
Kawasaki 92046-1110
Kawasaki 92049-1109
Oprav. sada do náboje předního nebo zadního kola od značky ALL BALLS obsahuje všechnypotřebné komponenty pro jednoduchou a rychlou opravu.
Sada obsahuje premiová vysokorychlostní ložiska zakrytá z obou stran proti vniknutí vody a nečistot, která jsou navíc ošetřena vazelínou Chevron SRI-2 vysoce odolnou proti korozi, oxidaci a teplotě (-29°C - 175°C). A kvalitní gufera s dvojitým těsnícím břitem (typ TC), která zabezpečují optimální utěsnění náboje.
Všechny komponenty jsou vyrobeny dle OEM specifikace z kvalitních materiálů, na moderních strojích a za dodržování přesných technologických postupů.
Plnohodnotná náhrada za originální díly.
Dle modelu a roku výroby motocyklu sada obsahuje - ložiska, gufera a případně i distanční podložky.
Značka AllBalls vyrábí široký sortiment opravných sad a dílů pro podvozky motocyklů a čtyřkolek: sady do kol, sady do krku řízení, sady do uložení kyvné vidlice, sady do přepákování, sady pouzder předních vidlic, sady do zadních tlumičů, sady brzdových i spojkových pump, sady do brzdičů, kulové klouby, klouby řízení a další specializované díly pro čtyřkolky (ATV/UTV).
Vhodné pro motocykly:
Aprilia Dorsoduro 1200 / 11-12
Aprilia Dorsoduro 750 / 08-16
Aprilia Mana 850 / 07-14
Aprilia RSV1000 Mille / 00-03
Aprilia RSV1000 Tuono / 02-05
Aprilia RSV4 APRC R / 09-15
Aprilia RSV4 FACTORY / 09-15
Aprilia RSV4 RF / 16-18
Aprilia RSV4 RR / 16-17
Aprilia RSVR / 04-08
Aprilia SL1000 Falco / 00-03
Aprilia SL750 Shiver / 08-16
Aprilia Tuono 1000 R / 06-15
Aprilia Tuono 1100 V4 / 16-18
Aprilia Tuono 1100 V4 RR / 16-18
Samostatná těsnění pod hlavu, těsnění pod válec a těsnění víka ventilů jsou vysocekvatitní plnohodnotnou náhradou za originální těsnění
- poskytují velmi dobrou užitnou hodnotu (výhodný poměr cena/výkon)
- jsou vyráběna z jakostních materiálů a dle specifikací a parametrů originálních dílů (OEM)
- použité materiály pro výrobu těsnění zajišťují prodlouženou životnost a disponují perfektní stálostí tvaru s velmi dobrými těsnící a tepelnými vlastnostmi
- těsnění válce a hlavy motoru zajišťují utěsnění mezi dvěma povrchy motoru, které podléhají změnám teploty a tlaku podle toho jak se motor zahřívá a ochlazuje, a výběr kvalitního těsnění je rozhodující pro dlouhodobou funkčnost v prostředí, kde je těsnění vystaveno tlaku z komprese a podtlaku a kde se části motoru roztahují, smršťují, vzdalují se od sebe a nebo jsou k sobě přitahovány těsněji (studené těsnění reaguje a funguje jinak než zahřáté těsnění, stejně jako těsnění pod zvýšeným tlakem reaguje a funguje jinak při sníženém tlaku)
- přesný tvar těsnění zapezbečuje udržování stálého vnitřního tlaku, zabraňuje úniku oleje z motoru a zabraňuje vniknutí nečistot do motoru
- těsnění je připraveno pro model a rok výroby motocyklu uvedený v popisu, pro který disponuje vhodnými otvory pro průchod čepů, šroubů, svorníků a je připraveno pro okamžitou montáž
Upozornění: těsnění je určeno pro daný model a rok výroby - kontrola obsahu viz. fotografie
Všechna těsnění hlavy, těsnění válce a těsnění ventilového víka jsou vyráběna dle rozměrů podle originálního dílu. Použitý materiál zajišťuje prodlouženou životnost, preventivní ochranu před únikem oleje a odolnost proti vysokým teplotám.
.
Těsnění od italského výrobce Centauro, který dodává do prvovýroby motocyklů (téměř všech italských značek i KTM a dalším evropským výrobcům) jsou vysocekvatitní plnohodnotnou náhradou za originální těsnění, neboť jsou vyráběna ve vysoce kvalitním zpracování, z nejjakostnějších materiálů a dle přesných specifikací a parametrů originálních dílů (OEM).
Použité materiály pro výrobu těsnění zajišťují prodlouženou životnost a disponují perfektní stálostí tvaru s velmi dobrými těsnící a tepelnými vlastnostmi.
Nahrazuje originální díl (OEM):
Yamaha 42X-11181-00
Yamaha 42Y-11181-00
Oprav. sada krku řízení od americké značky Pivot Works Steering Repair Kit
- sada je určena pro kompletní opravu ložisek krku řízení a obsahuje vysoce kvalitní ložiska a těsnící prvky
- díky preciznímu zpracování a odolným materiálům zajišťuje rychlou, bezpečnou a dlouhotrvající opravu
- sada PivotWorks Steering Stem Bearing Kit obsahuje kuželíková ložiska krku řízení s dlouhodobou odolností i v extrémních podmínkách
Sada obsahuje potřebné komponenty pro snadnou a rychlou opravu pro daný model a rok výroby motocyklu:
- zátěžová kuželíková ložiska krku řízení s nízkým třecím odporem pro hladkou funkčnost a dlouhou životnost
- těsnící podložky s kvalitními těsnícími břity pro snížení potřeby údržby
Upozornění: sada obsahuje komponenty vždy v přesném počtu pro daný model a rok výroby - kontrola obsahu viz. fotografie!
Rozměry - ložisko #1:
- vnitřní průměr: 30mm
- vnější průměr: 55mm
- výška vnějšího kroužku: 13mm
- celková výška ložiska: 17,5mm
Rozměry - ložisko #2:
- vnitřní průměr: 25mm
- vnější průměr: 47,3mm
- výška vnějšího kroužku: 11,5mm
- celková výška ložiska: 16mm
Pro prodloužení životnosti je doporučeno použití kvalitní vazelíny (např. Putoline Racing Grease - obj. kód PU74114 nebo PU73610).
Pivot Works je renomovaný výrobce v oblasti náhradních dílů pro motocykly a čtyřkolky, známý pro své precizní zpracování a vynikající kvalitu materiálů. Každý komponent je navržen tak, aby poskytoval vynikající výkon a prodlouženou životnost, což z něj činí perfektní volbu pro profesionální mechaniky a motocyklové nadšence.
Komponenty značky Pivot Works se vyznačují vysokou kvalitou použitých materiálů, precizním zpracováním s pozorností k detailům a solidním zpracováním.
Značka Pivot Works dodává široký sortiment náhradních dílů pro motocykly a čtyřkolky vyráběných s vyšší užitnou hodnotou než originální díly. Jedná se o vysoce kvalitní produkty pro profesionály. Sortiment zahrnuje sady přepákování, sady kyvné vidlice, sady pouzder vidlic, repasní sady zadního tlumiče, sady ložisek do kol, sady krku řízení, a další...
Vhodné pro motocykly:
Kawasaki KDX200 / 83-06
Kawasaki KDX220 / 97-05
Kawasaki KDX250 / 81-94
Kawasaki KDX420 / 81
Kawasaki KDX450 / 82
Kawasaki KLX250R / 94-96
Kawasaki KLX250S / 06-14
Kawasaki KLX250SF / 09-10
Kawasaki KLX300R / 97-07
Kawasaki KLX650C / 93-96
Kawasaki KLX650D1 / 96
Kawasaki KLX650R / 93-96
Kawasaki KX125 / 82-91
Kawasaki KX250 / 79-91
Kawasaki KX420 / 80-81
Kawasaki KX500 / 83-04
Kawasaki KXT250 Tecate / 84-87
Kawasaki ZG1200 Voyager / 86-03
Suzuki AH200 Burgman / 14
Suzuki AN250 Burgman Euro / 98-08
Suzuki AN400 Burgman / 98-16
Suzuki AN650 Burgman / 03-17
Suzuki DR125SE / 94-02
Suzuki DR200 SE / 96-17
Suzuki DR250 / 90-93
Suzuki DR250S / 90-95
Suzuki DR350 / 90-99
Suzuki DR350SE / 90-99
Suzuki DR400 / 80
Suzuki DR500 / 81-83
Suzuki DR650RS Euro / 90-96
Suzuki DR650SE / 92-95
Suzuki DR800 Euro / 90-97
Suzuki GN250 / 82-88
Suzuki GN400 / 80-82
Suzuki GR650 Tempter / 83
Suzuki GS1000 / 78-82
Suzuki GS1100 / 80-84
Suzuki GS1150 / 83-86
Suzuki GS450 / 80-88
Suzuki GS500 / 89-02
Suzuki GS500F / 04-09
Suzuki GS500H / 07-09
Suzuki GS550 / 80-86
Suzuki GS650E / 81-82
Suzuki GS650G / 81-83
Suzuki GS650GL / 81-83
Suzuki GS650M / 83
Suzuki GS700 / 85
Suzuki GS750 / 80-82
Suzuki GS750E / 83
Suzuki GS750ES / 83
Suzuki GS750L / 81
Suzuki GS750S / 83
Suzuki GS750T / 83
Suzuki GS850G / 79-83
Suzuki GSF1200 Bandit / 96-06
Suzuki GSF1250 Bandit / 07-09
Suzuki GSF1250SA Bandit / 16
Suzuki GSF400 Bandit / 91-93
Suzuki SF600S Bandit / 95-04
Suzuki GSF650 Euro / 05-08
Suzuki GSX1100F / 88-93
Suzuki GSX1100G / 91-94
Suzuki GSX1200 Euro / 99-00
Suzuki GSX1250 / 11-12
Suzuki GSX1400 Euro / 02-07
Suzuki GSX250 Euro / 91-97
Suzuki GSX600F Katana / 88-06
Suzuki GSX650F / 08-09
Suzuki GSX750F Katana / 89-06
Suzuki GSXR1100 / 86-98
Suzuki GSX-R400 Euro / 90-94
Suzuki GSX-R600 / 92-93
Suzuki GSX-R750 / 86-95
Suzuki GSXS750 / 16
Suzuki GV1200 Madura / 85-86
Suzuki GV1400 Cavalcade / 86-88
Suzuki GV700 Madura / 85
Suzuki GW250 / 14-17
Suzuki GZ125 Marauder / 98-07
Suzuki GZ250 / 99-10
Suzuki LS650 Savage / 86-17
Suzuki M109R / 06-17
Suzuki PE175 / 80-84
Suzuki PE250 / 80-81
Suzuki PE400 / 80-81
Suzuki RF600R / 93-97
Suzuki RF900R / 94-98
Suzuki RG125 Euro / 92-94
Suzuki RGV250 Euro / 89-96
Suzuki RM125 / 88
Suzuki RM250 / 88
Suzuki RS175 / 80-82
Suzuki RS250 / 80-81
Suzuki RV125 Van Van / 03-10
Suzuki RV200 / 17-
Suzuki SFV650 Gladius / 09-15
Suzuki SP500 / 81-83
Suzuki SV650 / 99-17
Suzuki SV650A / 17
Suzuki TU250 / 97-01
Suzuki TU250 / 09-17
Suzuki UH125 Burgman / 02-10
Suzuki UH150 Burgman / 02-06
Suzuki UH200 Burgman / 07-10
Suzuki UH200 Burgman / 16-17
Suzuki VL125 Intruder / 00-07
Suzuki VL250 Intruder / 00-07
Suzuki VL1500 Intruder / 98-17
Suzuki VL1500B Intruder / 17
Suzuki VL1500BT / 13
Suzuki VL1500LC C90 Intruder / 05-09
Suzuki VL1500T C90T Boulevard Touring / 06-09
Suzuki VL800 C50 / 10-17
Suzuki VL800 C50 Volusia / 05-09
Suzuki VL800 Volusia / 01-04
Suzuki VL800T C50T / 10-17
Suzuki VLR1800 / 08-09
Suzuki VS1400GL / 87-94
Suzuki VS1400GLP / 95-04
Suzuki VS1400GLP S83 / 05-09
Suzuki VS600 Intruder / 95-97
Suzuki VS700 Intruder / 86-87
Suzuki VS750GLP Intruder / 88-91
Suzuki VS800GL Intruder / 92-09
Suzuki VX800 / 90-93
Suzuki VZ1500 / 13-17
Suzuki VZ800 M50 Marauder / 05-17,
Suzuki VZ800 Marauder / 97-04
Suzuki VZR1500 M90 / 09
Suzuki Victory Hammer / 05-08
Suzuki Jackpot / 06-07
Suzuki Kingpin / 04-08
Suzuki Vegas / 03-05
Suzuki Vegas 8 Ball / 06-07
Yamaha YZ490 82-90
Yamaha YZF1000 SA / 96-01
Yamaha YZF1000 / 97
Yamaha YZF600R / 95-07
Yamaha YZF750 SA / 93-96
Yamaha YZF750 / 94-98
Yamaha YZFR3 / 15-18
Yamaha BOLT / 14-18
Yamaha CZD300 X-Max / 18
Yamaha DT125X 05-06
Yamaha DT125RE / 05-06
Yamaha FJ09 / 15-16
Yamaha FJ1100 / 84-85
Yamaha FJ1200 / 86-93
Yamaha FZ07 / 15-17
Yamaha FZ09 / 14-17
Yamaha FZ1 / 01-05
Yamaha FZ6 / 04-09
Yamaha FZ6R / 09-17
Yamaha FZ700 / 87
Yamaha FZ750 SA / 91
Yamaha FZ750 / 85-88
Yamaha FZR1000 / 87-95
Yamaha FZR400 / 88-90
Yamaha FZR500SA / 89
Yamaha FZR600 / 89-99
Yamaha FZR750 / 87-88
Yamaha FZS1000S / 01-05
Yamaha FZX700 / 86-87
Yamaha IT175 / 77-83
Yamaha IT200 / 84-86
Yamaha IT250 / 77-83
Yamaha IT400 / 77-79
Yamaha IT425 / 80
Yamaha IT465 / 81-82
Yamaha IT490 / 83-84
Yamaha MT01SA / 05-09
Yamaha MT09 / 14-17
Yamaha MT-09 / 18-
Yamaha RZ 500 / 84
Yamaha SR950 / 17-
Yamaha TDM850 / 94-01
Yamaha TDM850 / 92-93
Yamaha TRX850 / 96-97
Yamaha TT350 / 86-87
Yamaha TT600 / 83-86
Yamaha TTR230 / 05-17
Yamaha VMX12 V-Max SA / 13
Yamaha VMX12 V-Max / 85-07
Yamaha XJ1100 / 82
Yamaha XJ600 Seca II / 92-98
Yamaha XJ700 Maxim / 85-86
Yamaha XJ900SA / 00-10
Yamaha XJ900 / 83
Yamaha XJ900S Diversion / 95-01
Yamaha XJRSP1300 Euro / 99-01
Yamaha XJR1200 / 95-97
Yamaha XJR1300 / 02-06
Yamaha XJS600 Diversion / 95-02
Yamaha XS1100 / 78-81
Yamaha XS750 / 77-79
Yamaha XS850G / 80
Yamaha XS850H / 81
Yamaha XS850LG / 80
Yamaha XS850LH / 81
Yamaha XS850SG / 80
Yamaha XS850SH / 81
Yamaha XSR700 / 18
Yamaha XSR900 / 16-18
Yamaha XT250 / 84
Yamaha XT350 / 85-00
Yamaha XT550 / 82-83
Yamaha XT600 / 84-95
Yamaha XT600E / 96-02
Yamaha XT600SA / 96-02
Yamaha XTZ250SA / 07-12
Yamaha XTZ660 Tenere / 94-99
Yamaha XT660R / 04-14
Yamaha XT660X / 04-14
Yamaha XT660Z Tenere / 08-14
Yamaha XTZ690 Tenere / 19-24
Yamaha XTZ700 Tenere / 19-24
Yamaha XTZ750 Super Tenere / 89-95
Yamaha XV1000 Virago / 84-85
Yamaha XV1100 Virago / 86-99
Yamaha XV1600 Road Star / 99-03
Yamaha XV1700 Road Star S / 12-14
Yamaha XV1700 Road Star Silverado / 04-11
Yamaha XV700 Virago / 84-87
Yamaha XV750 Virago 88-97
Yamaha XVS1100 V-Star SA / 14
Yamaha XVS1100 V-Star / 99-09
Yamaha XVS1300 Stryker / 11-17
Yamaha XVS1300 V-Star / 07-17
Yamaha XVS650 V-Star / 98-16
Yamaha XVS950 V-Star / 11-17
Yamaha XVZ12 Venture / 83-85
Yamaha XVZ13 Royal Star / 96-13
Yamaha XVZ13 Venture Royale / 86-93
Yamaha YZ100 / 82-83
Yamaha YZ125 / 77-86
Yamaha YZ250 / 77-87
Yamaha YZ400 / 77-79
Yamaha YZ465 / 80-81
Rozvodový řetěz od japonského výrobce MORSE (Borg Warner Morse TEC), který je významným dodavatelem do prvovýroby automobilového průmyslu a rovněž do prvovýrob všech hlavních výrobců motocyklů s největším tržním podílem.
Řetězy Morse dokonale splňují požadavky výrobců čtyřtaktních motorů motocyklů - jsou plnohodnotnou náhradou za originální díl (OEM Replacement).
Díky pokrokové konstrukci, používání moderních technologií ve výrobě a použití kvalitních materiálů jsou nejvhodnější volbou pro dosažení maximálního výkonu a zároveň vysoké spolehlivosti.
- jedná se lehké, kompaktní zubové řetězy s nízkým hlukem schopné přenášet energii při určité rychlosti otáčení vyšší než 12000 otáček za minutu
- nabízí vynikající odolnost proti opotřebení a únavě
- zaručují minimální ztrátu energie a plynulejší přenos energie díky precizní přesnosti
- disponují nízkou hmotností a minimálním prodloužením řetězu i v těžkých pracovních podmínkách
- jsou použity jako rozvodové řetězy nebo řetězy pohonu primáru, olejového čerpadla, protizávaží, cam-to-cam, apod.
Označení MORSE = 82RH2015
Označení D.I.D = SCA412
JEDNÁ SE O ŘETĚZ Z ROLE (V METRÁŽI) připravovaný výhradně na základě objednávky.
Řetěz je dodáván v rozpojeném stavu včetně spojovacího článku (nýtovací skobky).
Upozornění: Řetěz z role je zboží, které nelze vrátit ani při objednání přes internet, protože se jedná o zboží, které je upraveno na přání kupujícího!
U tohoto zboží tedy právo na odstoupení od smlouvy bez udání důvodu v zákonné lhůtě v souladu s ustanovením § 1837 občanského zákoníku zaniká, neboť dodávkou je zboží, které bylo upraveno podle požadavku spotřebitele nebo pro jeho osobu.
Tento řetěz nahrazuje originální řetěz (originální kód OEM):
14401-402-7300
Vhodné pro motocykly:
Honda CA125 Rebel / 95-00
Honda CB125 / 87-
Honda CD125 / 87-
Honda CM125 / 87-
Rozvodový řetěz od japonského výrobce MORSE (Borg Warner Morse TEC), který je významným dodavatelem do prvovýroby automobilového průmyslu a rovněž do prvovýrob všech hlavních výrobců motocyklů s největším tržním podílem.
Řetězy Morse dokonale splňují požadavky výrobců čtyřtaktních motorů motocyklů - jsou plnohodnotnou náhradou za originální díl (OEM Replacement).
Díky pokrokové konstrukci, používání moderních technologií ve výrobě a použití kvalitních materiálů jsou nejvhodnější volbou pro dosažení maximálního výkonu a zároveň vysoké spolehlivosti.
- jedná se lehké, kompaktní zubové řetězy s nízkým hlukem schopné přenášet energii při určité rychlosti otáčení vyšší než 12000 otáček za minutu
- nabízí vynikající odolnost proti opotřebení a únavě
- zaručují minimální ztrátu energie a plynulejší přenos energie díky precizní přesnosti
- disponují nízkou hmotností a minimálním prodloužením řetězu i v těžkých pracovních podmínkách
- jsou použity jako rozvodové řetězy nebo řetězy pohonu primáru, olejového čerpadla, protizávaží, cam-to-cam, apod.
Označení MORSE = 92RH2010
Označení D.I.D = SCR409
JEDNÁ SE O ŘETĚZ Z ROLE (V METRÁŽI) připravovaný výhradně na základě objednávky.
Řetěz je dodáván v rozpojeném stavu včetně spojovacího článku (nýtovací skobky).
Upozornění: Řetěz z role je zboží, které nelze vrátit ani při objednání přes internet, protože se jedná o zboží, které je upraveno na přání kupujícího!
U tohoto zboží tedy právo na odstoupení od smlouvy bez udání důvodu v zákonné lhůtě v souladu s ustanovením § 1837 občanského zákoníku zaniká, neboť dodávkou je zboží, které bylo upraveno podle požadavku spotřebitele nebo pro jeho osobu.
Tento řetěz nahrazuje originální řetěz (originální kód OEM):
Kawasaki 92057-0691
Kawasaki 92057-0032
Kawasaki 92057-1449
Kawasaki 92057-1493
Vhodné pro motocykly:
Kawasaki AN120 / 98-
Silniční pneumatika, dezén H-04. Vodící žebrovaný dezén běhounu pro přední i zadní kola klasických motocyklů.
Pneumatiky MITAS jsou vyráběny za použití moderních výrobních postupů a unikátních technologií, které jsou v mnoha případech adaptovány přímo na typ pneumatiky:
- OGT3D – Technologie 3D optimálních drážek
- SCT – Technologie silné kostry
- FEA – analýza konečných prvků
- OSCT – Technologie optimálního ocelového kordu
- Technologie okamžité přilnavosti
Při výběru materiálů MITAS spolupracuje přímo s výrobci základních surovin jako jsou např. kaučuky, plniva a přísady, a podílí se na vývoji nových surovin se zaměřením na dosažení nejlepších možných výkonnostních indikátorů (každá směs je vyvíjena s důrazem na nejčastější použití).
Všechny tyto aspekty aktivně přispívající k dosažení lepšího výkonu pneumatiky, prodloužení životnosti a dosažení větší bezpečnosti.
Společnost Mitas patří mezi přední evropské výrobce pneumatik pro motocykly. Všechny motocyklové pneumatiky značky Mitas jsou vyráběny v Evropě podle nejpřísnější kvalitativních norem. Značky Mitas a úspěšně pokračuje v dlouhé tradici výroby pneumatik pro jednostopá a speciální vozidla, která začala již v roce 1920 (bývala dceřinou společností Michelinu, z čehož pochází i název MITAS = Michelin + VeriTAS).
Mitas nabízí širokou škálu pneumatik pro skútry, offroad, enduro a silniční závodní pneumatiky. Motocyklové pneumatiky MITAS jsou používány řadou motocyklových mistrů z různých disciplín - výsledkem spolupráce s týmy v MXGP je neustálé zlepšování vlastností všech motokrosových pneumatik. Tato spolupráce je základem pro další vývoj motokrosových pneumatik Mitas.
Instrukce pro montáž a demontáž = Ujistěte se, že ráfek, pneumatika a duše jsou kompatibilní. Zkontrolujte, zda je pneumatika pro motocykl vhodná - používejte pouze ráfky a pneumatiky doporučené, případně schválené výrobcem motocyklu. Montáž a demontáž pneumatik může být nebezpečná a měla by být prováděna pouze školeným a kvalifikovaným personálem, používajícím správné nářadí a pracovní postupy. Nesprávné dodržení těchto postupů může znamenat chybné nasazení pneumatiky na ráfek a následně způsobit destrukci pneumatiky s explozivní silou, která může znamenat vážné zranění nebo smrt. Nikdy nezkoušejte demontovat patky nahuštěné pneumatiky. Zkontrolujte před demontáží, za je pneumatika kompletně bez vzduchu. Nikdy nepoužívejte nářadí, které může poškodit ráfek nebo patky pláště.
Rozvodový řetěz od japonského výrobce MORSE (Borg Warner Morse TEC), který je významným dodavatelem do prvovýroby automobilového průmyslu a rovněž do prvovýrob všech hlavních výrobců motocyklů s největším tržním podílem.
Řetězy Morse dokonale splňují požadavky výrobců čtyřtaktních motorů motocyklů - jsou plnohodnotnou náhradou za originální díl (OEM Replacement).
Díky pokrokové konstrukci, používání moderních technologií ve výrobě a použití kvalitních materiálů jsou nejvhodnější volbou pro dosažení maximálního výkonu a zároveň vysoké spolehlivosti.
- jedná se lehké, kompaktní zubové řetězy s nízkým hlukem schopné přenášet energii při určité rychlosti otáčení vyšší než 12000 otáček za minutu
- nabízí vynikající odolnost proti opotřebení a únavě
- zaručují minimální ztrátu energie a plynulejší přenos energie díky precizní přesnosti
- disponují nízkou hmotností a minimálním prodloužením řetězu i v těžkých pracovních podmínkách
- jsou použity jako rozvodové řetězy nebo řetězy pohonu primáru, olejového čerpadla, protizávaží, cam-to-cam, apod.
Označení MORSE = 82RH2010
Označení D.I.D = SCA409
CENA UVEDENA ZA BALENÍ, ve kterém je řetěz v rozpojeném stavu včetně spojovacího článku nebo řetěz v nekonečném stavu spojený z výroby.
Tento řetěz nahrazuje originální řetěz (originální kód OEM):
Honda 14401-KPF-902
Honda 14401-MCE-000
Honda 14401-MCE-003
Honda 14401-KCE-671
Honda 14401-KCE-670
Honda 14401-K95-A21
Honda 14401-KK1-003
Kawasaki 92057-1165
Vhodné pro motocykly:
Honda TRX300X / 09
Honda TRX300 FourTrax / 88-98
Honda TRX300EX / 93-08
Honda XR250L / 91-96
Honda XR250R / 84-95
Honda XL250R / 84-87
Honda CRF250RX / 19-23
Honda CRF250R /18-23
Honda XR250R / 96-04
Honda CBF250
Kawasaki LT150 / 84-87
Kawasaki LT160 / 85
Kawasaki KLF185 / 85-88
Kawasaki LT185 / 86-87
Yamaha YXR660 Rhino / 04-07
Yamaha YFM660F Grizzly / 02-08
Pedál zadní brzdy (brzdová páka) pro silniční motocykly jsou ekvivalentní levnou náhradou za originální nožní brzdové pedály
- jedná se o ekonomickou náhradu originálního dílu
- poskytuje dobrou užitnou hodnotu (výhodný poměr cena/výkon)
- balení obsahuje 1 ks (kompletní páka včetně uchycení- kontrola obsahu viz. fotografie)
Tento pedál nahrazuje originální brzdový pedál (originální kód OEM):
Suzuki 43110-35F00
Vhodné pro motocykly:
Suzuki GSX-R600 / 01-03
Suzuki GSX-R750 / 00-03
Suzuki GSX-R1000 / 01-04
Sada pro opravu brzdového třmenu od japonské značky Tourmax
- sada pro opravu brzdového třmenu s novým pístkem brzdiče a těsnícími kroužky
- v sadě jsou obsaženy všechny potřebné komponenty pro daný model, typ a rok výroby motocyklu
- plnohodnotná náhrada za originální díl - Made in Japan
- umožňují snadnou a rychlou montáž (přesné rozměry a provedení dle OEM dílu)
Upozornění: sada obsahuje komponenty vždy v přesném počtu pro daný model a rok výroby - kontrola obsahu viz. fotografie!
Rozměry:
A (vnitřní průměr) = 22,7mm
B (vnější průměr) = 27mm
H (výška) = 31,10mm
Tato sada pístku s kroužky Tourmax CPK-211 nahrazuje originální díly (originální kód OEM):
Yamaha 3LD-W0057-00
Yamaha 3LD-25802-00
Yamaha 5YU-W0057-50
Značka Tourmax dodává široký sortiment náhradních dílů pro motocykly, čtyřkolky vyráběných dle OEM specifikace výrobci dodávající do prvovýroby japonských značek. Jedná se o produkty přímo od výrobců z Japonska - kvaliní díly pro profesionály. Sortiment zahrnuje příruby sání, opravné sady brzdiče, opravné sady brzdových pump, spojkové lamely, opravné sady palivového kohoutu, ložiska krku řízení, regulátory dobíjení a další...
Samostatné těsnění pod hlavu a pod válec jsou vysocekvatitní plnohodnotnou náhradou za originální těsnění.
Jsou vyráběna z jakostních materiálů a dle přesných specifikací a parametrů originálních dílů (OEM).
Použité materiály pro výrobu těsnění zajišťují prodlouženou životnost a disponují perfektní stálostí tvaru s velmi dobrými těsnící a tepelnými vlastnostmi.
Těsnění od italského výrobce Centauro, který dodává do prvovýroby motocyklů (téměř všech italských značek i KTM a dalším evropským výrobcům) jsou vysocekvatitní plnohodnotnou náhradou za originální těsnění, neboť jsou vyráběna ve vysoce kvalitním zpracování, z nejjakostnějších materiálů a dle přesných specifikací a parametrů originálních dílů (OEM).
Použité materiály pro výrobu těsnění zajišťují prodlouženou životnost a disponují perfektní stálostí tvaru s velmi dobrými těsnící a tepelnými vlastnostmi.
Nahrazuje originální díl (OEM):
Yamaha 23P-11181-00
Motodíly od A do Z
|
MTZ Mototechnika s.r.o.Telefon: 601 303 001 / 601 303 002 601 303 003 / 601 303 004 E-mail: info@mototechnika.cz Prodejna:
U Blatenského mostu 1482 Pondělí - Pátek 8:00-12:00 / 13:00-16:00 hod. |
Informace |
O společnosti |
Zboží bylo přidáno do košíku