• 855 703 produktů ihned k expedici
  • Rychlé odeslání - odešleme v pátek 11.7. hod.

Díly pro Váš motocykl

TECHNIKA - SILNICE

Těsnění pod hlavu Suzuki GSF600Bandit / 95-04 + GSF600S Bandit / 96-04 + GSX600F / 88-01
Centauro

Těsnění pod hlavu Suzuki GSF600Bandit / 95-04 + GSF600S Bandit / 96-04 + GSX600F / 88-01

Samostatná těsnění pod hlavu, těsnění pod válec a těsnění víka ventilů jsou vysocekvatitní plnohodnotnou náhradou za originální těsnění
- poskytují velmi dobrou užitnou hodnotu (výhodný poměr cena/výkon)
- jsou vyráběna z jakostních materiálů a dle specifikací a parametrů originálních dílů (OEM)
- použité materiály pro výrobu těsnění zajišťují prodlouženou životnost a disponují perfektní stálostí tvaru s velmi dobrými těsnící a tepelnými vlastnostmi
- těsnění válce a hlavy motoru zajišťují utěsnění mezi dvěma povrchy motoru, které podléhají změnám teploty a tlaku podle toho jak se motor zahřívá a ochlazuje, a výběr kvalitního těsnění je rozhodující pro dlouhodobou funkčnost v prostředí, kde je těsnění vystaveno tlaku z komprese a podtlaku a kde se části motoru roztahují, smršťují, vzdalují se od sebe a nebo jsou k sobě přitahovány těsněji (studené těsnění reaguje a funguje jinak než zahřáté těsnění, stejně jako těsnění pod zvýšeným tlakem reaguje a funguje jinak při sníženém tlaku)
- přesný tvar těsnění zapezbečuje udržování stálého vnitřního tlaku, zabraňuje úniku oleje z motoru a zabraňuje vniknutí nečistot do motoru
- těsnění je připraveno pro model a rok výroby motocyklu uvedený v popisu, pro který disponuje vhodnými otvory pro průchod čepů, šroubů, svorníků a je připraveno pro okamžitou montáž

Upozornění: těsnění je určeno pro daný model a rok výroby - kontrola obsahu viz. fotografie

Všechna těsnění hlavy, těsnění válce a těsnění ventilového víka jsou vyráběna dle rozměrů podle originálního dílu. Použitý materiál zajišťuje prodlouženou životnost, preventivní ochranu před únikem oleje a odolnost proti vysokým teplotám.

Těsnění od italského výrobce Centauro, který dodává do prvovýroby motocyklů (téměř všech italských značek i KTM a dalším evropským výrobcům) jsou vysocekvatitní plnohodnotnou náhradou za originální těsnění, neboť jsou vyráběna ve vysoce kvalitním zpracování, z nejjakostnějších materiálů a dle přesných specifikací a parametrů originálních dílů (OEM).
Použité materiály pro výrobu těsnění zajišťují prodlouženou životnost a disponují perfektní stálostí tvaru s velmi dobrými těsnící a tepelnými vlastnostmi.

Nahrazuje originální díl (OEM):
Suzuki 11141-19C01
Suzuki 11141-19C02
Suzuki 11141-19C03

Skladem - Ihned expedujeme
1 289,00 Kč
Řetěz ČZ 520 ORM (92čl) - těsněný/ o kroužkový (zlatý)
CZ Chains

Řetěz ČZ 520 ORM (92čl) - těsněný/ o kroužkový (zlatý)

Motocyklový řetěz 520 výrobce ČZ Chains.
Standardní typ těsněného řetězu, u kterého jsou skloubeny velmi dobré užitné vlastnosti (nadstandardní životnost) díky použití komponentů shodných s vyššími řadami a velmi příznivá pořizovací cena (nejpříznivější okroužkový řetěz  v poměru cena/výkon!!!). Velká obliba a léty prověřená kvalita tohoto řetězu z něj učinila legendu v nabídce ČZ. Je ideální pro silniční i hard enduro motocykly s velmi dobrou životností, byť je těsněn pouze kroužky O-ring. Bez výhrad může být použit i na méně výkonné silniční motocykly.

Typové označení: 520 ORM (5/8x1/4)
Kvalitativní řada: standardní řada těsněného řetězu
Provedení: těsněný řetěz (o kroužek)
Barva: zlatá

Statická pevnost: 34,0 kN

Srovnatelné řetězy ostatních značek:
RK 520 SO (pevnost 33,4 kN)
D.I.D 520 V (pevnost 29,5 kN)

Společnost ČZ Řetězy, s.r.o., je od r.1929 tradičním českým výrobcem kvalitních válečkových pouzdrových, zubových a speciálních řetězů, které nacházejí široké uplatnění v automobilovém a motocyklovém průmyslu. Vysoká kvalita je podporována vlastním výzkumným a vývojovým oddělením s  testovacími zkušebnami a materiálovými laboratořemi, včetně je vlastní výroby strojů pro automatickou montáž řetězů. Kompletní výroba všech potřebných komponentů řetězů pod jednou střechou zabezpečuje stálou kvalitu produkce a výrobní flexibilitu směrem k požadavkům zákazníků.

Výsledkem kvalitní práce v oblasti motocyklových řetězů je zájem o řetězy od světových výrobců motocyklů, kteří české řetězy montují v prvovýrobě např. KTM.

Skladem - Ihned expedujeme
1 292,00 Kč
Gumy zadního kola/Silentbloky rozety (sada 5ks) Honda VT750C Shadow / 04-09 + VT750C Black Spirit / 07-10 + VT1100C
Tourmax

Gumy zadního kola/Silentbloky rozety (sada 5ks) Honda VT750C Shadow / 04-09 + VT750C Black Spirit / 07-10 + VT1100C

Sada gum zadního kola od japonských výrobců Tourmax / Nikone, které slouží jako silentbloky pro tlumení záběru.
V sadě jsou obsažena sad gum v potřebném počtu pro pro daný typ a rok výroby motocyklu.
Plnohodnotná náhrada za originální díl - Made in Japan.

Originální číslo zboží:
Honda 06410-MAH-A60
Honda 06410-MAM-A80
Honda 06410-MBL-610

Skladem - Ihned expedujeme
1 295,00 Kč
Kohout palivový FPC-311 - Suzuki GSX600F Katana / 88-89
Tourmax

Kohout palivový FPC-311 - Suzuki GSX600F Katana / 88-89

Kohout palivový kompletní od japonské značky Tourmax
- sada pro výměnu kohoutu paliva nádrže
- plnohodnotná náhrada za originální díl - Made in Japan
- umožňuje snadnou a rychlou montáž (přesné rozměry a provedení dle OEM dílu)

Upozornění: kohout je vhodný pro daný model a rok výroby - kontrola obsahu viz. fotografie

Nahrazuje originální díly (originální kód OEM):
Suzuki 44300-19C00
Suzuki 44300-19C01

Značka Tourmax dodává široký sortiment náhradních dílů pro motocykly, čtyřkolky vyráběných dle OEM specifikace výrobci dodávající do prvovýroby japonských značek. Jedná se o produkty přímo od výrobců z Japonska - kvaliní díly pro profesionály. Sortiment zahrnuje příruby sání, opravné sady brzdiče, opravné sady brzdových pump, spojkové lamely, opravné sady palivového kohoutu, ložiska krku řízení, regulátory dobíjení a další...

Skladem - Ihned expedujeme
1 295,00 Kč
Kotouč brzdový (240/105/4D) - Honda FES125+SH125+Silver Wing 125 + FES150+SH150 + Foresight 250+Forza 250+Jazz 250 + Forza 300 + Peugeot SV250
Kyoto

Kotouč brzdový (240/105/4D) - Honda FES125+SH125+Silver Wing 125 + FES150+SH150 + Foresight 250+Forza 250+Jazz 250 + Forza 300 + Peugeot SV250

Brzdové kotouče Kyoto z kvalitního materiálu určené pro motocykly a čtyřkolky
- přední brzdové kotouče a zadní brzdové kotouče vyrobené z vysoce kvalitní nerezové oceli pro dosažení dlouhé životnosti
- použitý materiál, moderní technologie i výrobní postupy zaručují plnohodnotnou náhradu za originální díl
- finální broušení na moderních strojích s minimální výrobní tolerancí a vysokou přesností v setinách milimetru
- snadná a rychlá montáž, neboť jsou vyráběny dle OEM specifikace

Tento brzdový kotouče je shodný s replikovými brzdovými kotouči následujících výrobců:
Braking HO50FI
TRW MST453
Lucas MST453
RMS 225160350

Tento kotouč nahrazuje originální kotouč (originální kód OEM):
Honda 45351-KRJ-901
Honda 45351-KTF-891
Peugeot 755162

Zajíždění: Nový brzdový kotouč (s novými brzdovými destičkami) je nutno správným způsobem zajet, aby byla zaručena dlouhá životnost a správný brzdný účinek (je potřeba minimálně 80% kontaktní plocha mezi destičkami a kotoučem). Během zajíždění je důležité se vyvarovat vysokým rychlostem, které vyžadují silné a prudké brzdění.

Brzdový kotouč je nutno vyměnit, jakmile tloušťka kotouče klesne pod doporučený parametr (MIN.TH.) - viz. manuál výrobce motocyklu. Při výměně brzdového kotouče je doporučeno provést vždy výměnu brzdových destiček!

Upozornění: životnost brzdových kotoučů a funkčnost brzd jsou plně závislé na typu a směsi brzdových destiček, na stylu jízdy a na podmínkách použití. Při výběru brzdových kotoučů je nezbytně nutné zohlednit a přizpůsobit výběr brzdových destiček ve směsi, která odpovídá podmínkám a účelu použití (např. brzdové destičky pro jízdu na okruhu nejsou zcela vhodné pro běžný silniční provoz a navíc znatelně zkrátí životnost brzdových kotoučů)!

Vhodné pro skútry:
Honda FES125 Pantheon / 98-07
Honda SH125 / 09-19
Honda 125 Silver Wing / 07-11
Honda FES150 Pantheon / 98-07
Honda SH150i / 09-19
Honda 250 Foresight / 01-07
Honda 250 Forza / 00-07
Honda 250 Jazz / 01-04
Honda 300 Forza / 14-21 zadní
Peugeot SV250 / 02-07

Skladem - Ihned expedujeme
1 295,00 Kč
Přípravek na údržbu řetězu (pračka řetězu/myčka na řetěz) KettenMax - Premium Full
Kettenmax

Přípravek na údržbu řetězu (pračka řetězu/myčka na řetěz) KettenMax - Premium Full

Přípravek na řetěz KettenMax Premium ("pračka řetězu") byl vyvinut pro zajištění dokonalé údržby řetězu jak v profesionálním servisu, tak i v domácí garáži. Speciální celosvětově patentovaná konstrukce umožňuje jednoduchou, rychlou, účinnou a čistou práci.

Při pravidelném používání výrazně prodlouží životnost všech komponentů řetězové sady a snižuje náklady na čisticí a mazací přípravky.

Sada KettenMax Premium Full obsahuje speciální originální čistící a mazací prostředek!

Obsah balení:
1x vrchní vanička
1x spodní vanička se šroubovacím uzávěrem pro vypouštěcí sáček
3x rozprašovací kartáče - dvouřadé
4x čistící kartáč - boční (barva červená)
4x čistící kartáč - boční (barva zelená)
4x čistící kartáč - boční (barva modrá)
4x čistící kartáč - boční (barva černé)
2x stěrka kartáče
3x šroubovací nástavec se závitem
1x pojistný gumový kroužek
1x vypouštěcí sáček s uzavíracím víčkem
1x mazací adaptér
1x háček velký
2x háček malý
2x upevňovací držák s rychlouzávěrem
1x hadice dlouhá
2x hadice krátká
1x rozbočovací spojka "Y"
1x šablona řetězu (červená)
1x šablona řetězu (zelená)
1x šablona řetězu (modrá)
1x šablona řetězu (černá)
1x šroubovací uzávěr s nástavcem k připojení hadice
1x speciální prostředek na čištění řetězu (250 ml)
1x speciální sprej na řetěz (100 ml)
1x návod k obsluze

Skladem - Ihned expedujeme
1 295,00 Kč
Těsnění víka ventilů Honda CBR600F / 99-00
Centauro

Těsnění víka ventilů Honda CBR600F / 99-00

Samostatné těsnění ventilového víka (pod víko ventilů) jsou vysocekvatitní plnohodnotnou náhradou za originální těsnění.
Jsou vyráběna z jakostních materiálů a dle přesných specifikací a parametrů originálních dílů (OEM).
Použité materiály pro výrobu těsnění zajišťují prodlouženou životnost a disponují perfektní stálostí tvaru s velmi dobrými těsnící a tepelnými vlastnostmi.

Těsnění od italského výrobce Centauro, který dodává do prvovýroby motocyklů (téměř všech italských značek i KTM a dalším evropským výrobcům) jsou vysocekvatitní plnohodnotnou náhradou za originální těsnění, neboť jsou vyráběna ve vysoce kvalitním zpracování, z nejjakostnějších materiálů a dle přesných specifikací a parametrů originálních dílů (OEM).
Použité materiály pro výrobu těsnění zajišťují prodlouženou životnost a disponují perfektní stálostí tvaru s velmi dobrými těsnící a tepelnými vlastnostmi.

Toto těsnění nahrazuje originální díl (originální kód OEM):
Honda 12391-MBW-000

Skladem - Ihned expedujeme
1 295,00 Kč
Těsnění víka ventilů Honda VFR800FI / 98-01 + RVF750R / 94-95
Centauro

Těsnění víka ventilů Honda VFR800FI / 98-01 + RVF750R / 94-95

Samostatné těsnění ventilového víka (pod víko ventilů) jsou vysocekvatitní plnohodnotnou náhradou za originální těsnění.
Jsou vyráběna z jakostních materiálů a dle přesných specifikací a parametrů originálních dílů (OEM).
Použité materiály pro výrobu těsnění zajišťují prodlouženou životnost a disponují perfektní stálostí tvaru s velmi dobrými těsnící a tepelnými vlastnostmi.

Těsnění od italského výrobce Centauro, který dodává do prvovýroby motocyklů (téměř všech italských značek i KTM a dalším evropským výrobcům) jsou vysocekvatitní plnohodnotnou náhradou za originální těsnění, neboť jsou vyráběna ve vysoce kvalitním zpracování, z nejjakostnějších materiálů a dle přesných specifikací a parametrů originálních dílů (OEM).
Použité materiály pro výrobu těsnění zajišťují prodlouženou životnost a disponují perfektní stálostí tvaru s velmi dobrými těsnící a tepelnými vlastnostmi.

Toto těsnění nahrazuje originální díl (originální kód OEM):
Honda 12395-MBG-000

Skladem - Ihned expedujeme
1 295,00 Kč
Těsnění víka ventilů Suzuki GSXR600+GSXR750+GSXR1000 + GSR750 / 11-14
Centauro

Těsnění víka ventilů Suzuki GSXR600+GSXR750+GSXR1000 + GSR750 / 11-14

Samostatná těsnění pod hlavu, těsnění pod válec a těsnění víka ventilů jsou vysocekvatitní plnohodnotnou náhradou za originální těsnění
- poskytují velmi dobrou užitnou hodnotu (výhodný poměr cena/výkon)
- jsou vyráběna z jakostních materiálů a dle specifikací a parametrů originálních dílů (OEM)
- použité materiály pro výrobu těsnění zajišťují prodlouženou životnost a disponují perfektní stálostí tvaru s velmi dobrými těsnící a tepelnými vlastnostmi
- těsnění válce a hlavy motoru zajišťují utěsnění mezi dvěma povrchy motoru, které podléhají změnám teploty a tlaku podle toho jak se motor zahřívá a ochlazuje, a výběr kvalitního těsnění je rozhodující pro dlouhodobou funkčnost v prostředí, kde je těsnění vystaveno tlaku z komprese a podtlaku a kde se části motoru roztahují, smršťují, vzdalují se od sebe a nebo jsou k sobě přitahovány těsněji (studené těsnění reaguje a funguje jinak než zahřáté těsnění, stejně jako těsnění pod zvýšeným tlakem reaguje a funguje jinak při sníženém tlaku)
- přesný tvar těsnění zapezbečuje udržování stálého vnitřního tlaku, zabraňuje úniku oleje z motoru a zabraňuje vniknutí nečistot do motoru
- těsnění je připraveno pro model a rok výroby motocyklu uvedený v popisu, pro který disponuje vhodnými otvory pro průchod čepů, šroubů, svorníků a je připraveno pro okamžitou montáž

Upozornění: těsnění je určeno pro daný model a rok výroby - kontrola obsahu viz. fotografie

Všechna těsnění hlavy, těsnění válce a těsnění ventilového víka jsou vyráběna dle rozměrů podle originálního dílu. Použitý materiál zajišťuje prodlouženou životnost, preventivní ochranu před únikem oleje a odolnost proti vysokým teplotám.

Těsnění od italského výrobce Centauro, který dodává do prvovýroby motocyklů (téměř všech italských značek i KTM a dalším evropským výrobcům) jsou vysocekvatitní plnohodnotnou náhradou za originální těsnění, neboť jsou vyráběna ve vysoce kvalitním zpracování, z nejjakostnějších materiálů a dle přesných specifikací a parametrů originálních dílů (OEM).
Použité materiály pro výrobu těsnění zajišťují prodlouženou životnost a disponují perfektní stálostí tvaru s velmi dobrými těsnící a tepelnými vlastnostmi.

Toto těsnění nahrazuje originální díl (originální kód OEM):
Suzuki 11173-35F00

Vhodné pro motocykly:
Suzuki GSX-R600 / 01-03
Suzuki GSX-R750 / 00-05
Suzuki GSX-R1000 / 01-20
Suzuki GSR750 / 11-14

Skladem - Ihned expedujeme
1 295,00 Kč
Řetěz rozvodový 82RH2010 = SCA409 (délka 108 článků)
Morse

Řetěz rozvodový 82RH2010 = SCA409 (délka 108 článků)

Rozvodový řetěz od japonského výrobce MORSE (Borg Warner Morse TEC), který je významným dodavatelem do prvovýroby automobilového průmyslu a rovněž do prvovýrob všech hlavních výrobců motocyklů s největším tržním podílem.
Řetězy Morse dokonale splňují požadavky výrobců čtyřtaktních motorů motocyklů - jsou plnohodnotnou náhradou za originální díl (OEM Replacement).
Díky pokrokové konstrukci, používání moderních technologií ve výrobě a použití kvalitních materiálů jsou nejvhodnější volbou pro dosažení maximálního výkonu a zároveň vysoké spolehlivosti.
- jedná se lehké, kompaktní zubové řetězy s nízkým hlukem schopné přenášet energii při určité rychlosti otáčení vyšší než 12000 otáček za minutu
- nabízí vynikající odolnost proti opotřebení a únavě
- zaručují minimální ztrátu energie a plynulejší přenos energie díky precizní přesnosti
- disponují nízkou hmotností a minimálním prodloužením řetězu i v těžkých pracovních podmínkách
- jsou použity jako rozvodové řetězy nebo řetězy pohonu primáru, olejového čerpadla, protizávaží, cam-to-cam, apod.

Označení MORSE = 82RH2010
Označení D.I.D = SCA409

CENA UVEDENA ZA BALENÍ, ve kterém je řetěz v rozpojeném stavu včetně spojovacího článku nebo řetěz v nekonečném stavu spojený z výroby.

Tento řetěz nahrazuje originální řetěz (originální kód OEM):
Suzuki 12760-19B71
Suzuki 12760-19B70

Vhodné pro motocykly:
Beta Alp 4.0 350 / 04-15
Beta Euro 350 / 01-06
Beta Jonatha 350 / 02-06
Beta M4 350 / 04-17
Suzuki DR200S / 86-91
Suzuki DR200SE / 96-13
Suzuki AN250 Burgman / 01-06
Suzuki DR250 / 90-93
Suzuki DR250S / 90-95
Suzuki DR250SE / 01-07
Suzuki DRZ250 / 01-07
Suzuki DR350 / 90-99
Suzuki SG250 Goose / 92-
Suzuki Skywave 250 / 98-06
Suzuki DR350S / 90-99
Suzuki LTA400 / 02-07
Suzuki LTF400F KingQuad / 08-15
Suzuki LTF300F King Quad / 99-02
Suzuki LTF400F Eiger / 02-07
Suzuki Skywave 400 / 98-06
A další..

Skladem - Ihned expedujeme
1 296,00 Kč
Baterie (akumulátor motocyklový) YTX12-BS (12V-10Ah)
Dynavolt

Baterie (akumulátor motocyklový) YTX12-BS (12V-10Ah)

Motobaterie AMG IntAct / Dynavolt jsou plně kompatibilní se všemi typy evropských, asijských i amerických modelů vozidel.
- sortiment zahrnuje baterie pro motocykly, skútry, čtyřkolky, automobily, lodě a další dopravní prostředky
- motocyklové baterie (motocyklové akumulátory) IntAct Battery-Power poskytují při správném použití a pravidelné údržbě spolehlivý startovací výkon
- robustní konstrukce a technologie přesně přizpůsobená speciálnímu zatížení při provozu motocyklu, zajišťuje vysokou odolnost a dlouhou životnost
- olověné baterie se dodávají suché a nabité, ale po počátečním nalití, je doporučeno plné dobití automatickou nabíječkou
- motocyklové baterie IntAct / Dynavolt poskytují spolehlivou startovací energii
- Intact / Dynavolt poskytuje velmi širokou nabídku baterií všech technologií - GEL, AGM, SLA, Classic
- značka Dynavolt jako první na světě vyrábí baterie s gel nanotechnologií (řada baterií MG) pro většinu modelů motocyklů
- značka Dynavolt je také velmi aktivní v MotoGP a pro rok 2016 byl generálním partnerem stáje Intact Moto 2

Baterie YTX12-BS patří do řady AGM - Technologie AGM - (Absorbent Glass Mat) savé skleněné mikrovlákno používá mikroporézní, vysoce porézní a odolný separátor, který zajišťuje nerozlitelnost akumulátoru a dobrý kontakt elektrolytu s deskami akumulátoru.
Baterii po zprovoznění není třeba dolévat a je odolná proti vytečení elektrolytu až do náklonu 45°.
Baterie je odolnější proti otřesům, extrémním podmínkám a podává skvělé výkony.

ETN (evropské typové číslo): 510.012.009

Napětí:                            12 V
Kapacita:                         10 Ah
Nabíjecí proud:                1,0 A
Start. proud CCA/-18°C: 130 A
Rozměry:                         D150 x Š87 x V130 mm
Hmotnost:                       3,58 kg
Typ:                                 AGM s tekutým elektrolytem
Pólování:                         pól + vlevo
Odvětrání:                       uzavřené

Obsah balení: akumulátor/baterie, připojovací šrouby

Startovací proud za studena CCA - (nebo také vybíjecí proud, testovací proud) je kritickým parametrem pro dobrou startovací schopnost baterie. V EU používaná norma EN definuje proud (A) při -18°C po dobu 10 sekund pro pokles napětí na 7,5V. Starší norma DIN definuje proud (A) při -18°C po dobu 30 sekund pro pokles napětí na 9V.

Tuto motobaterii je možné nahradit akumulátory následujících výrobců:
DYNAVOLT DTX12-BS
YUASA YTX12-BS
BANNER YTX12-BS
EXIDE ETX12-BS
EXIDE YTX12-BS
FIAMM FTX12-BS
MOTOBATT MBTX12U
VARTA 510.012.009

Možnost použití pro:
Honda CB1100SF / 00-02
Honda CBR1100XX Blackbird / 94-00
Honda VF750C Magna / 93-00
Honda VFR750F / 86-98
Kawasaki ER500 Twister / 97-05
Kawasaki ZX600 / 93-02
Kawasaki ZX-6R Ninja / 95-97
Kawasaki ZZR600E / 94-03
Polaris Phoenix 200 / 09-16
Polaris RZR170 Ranger / 16-17
Triumph Bonneville 865 / 05-14
Triumph Scrambler 865 / 09-16
Triumph Tiger 1050 / 07-11
Yamaha FZR600R / 94-95
Yamaha TRX850 / 95-99
Yamaha YZF750R / 94-97

Pro správnou údržbu a nabíjení je nezbytně nutné použití některé z automatických nabíječek, které jsou uzpůsobené pro použití s moderními motocyklovými bateriemi (Lithiové baterie je nutno dobíjet speciální nabíječkou pro lithiové baterie!). Použitím nevhodného nabíječe se baterie postupně ničí nebo může být i jednorázově zničena (nebezpečí výbuchu). Postupujte dle návodu k obsluze a manuálu výrobce motocyklu.
Rozsah péče o baterii se liší dle typu baterie, ale tři základní body jsou společné pro všechny typy:
1. udržovat baterii stále v nabitém stavu / 2. kontrolovat uložení a upevnění v motocyklu / 3. kontrolovat stav kabelů a spojů.

Poznámka - bezúdržbový akumulátor (bezúdržbová baterie) je pouze obchodní označení pro "uzavřené" akumulátory, které po dobu své životnosti nepotřebují doplňování elektrolytu => údržbu potřebují v podstatě stejnou jako všechny ostatní typy!

!!! UPOZORNĚNÍ: Baterii bez vyplněného záručního listu nereklamujeme !!!

Skladem - Ihned expedujeme
1 297,00 Kč
Hadice brzdová zadní TRW MCH312H1 - Kawasaki KL650Tengai / 89-92 + KLR650 / 95-04 + Z650 + ZZR1100 / 93-01
Lucas TRW

Hadice brzdová zadní TRW MCH312H1 - Kawasaki KL650Tengai / 89-92 + KLR650 / 95-04 + Z650 + ZZR1100 / 93-01

Opletená pancéřová hadice od německého výrobce TRW
- TRW Steelbraided Hoses jsou plnohodnotnou náhradou za originální hadici OEM
- bezúdržbová konstrukce umožňuje delší intervaly mezi výměnou brzdové kapaliny
- vnitřní jádro je vyrobeno z teflonu (PTFE) a ocelová tkanina opletu má čtyři dráty pro zvýšenou pevnost a odolnost
- opletené hadice TRW splňují mezinárodní normu DIN FMVSS106
- možnost zlepšení vzhledu motocyklu díky barevně eloxovaným koncovkám z hliníku (kvalitní barevná povrchová úprava - elox)
- hydraulické hadice TRW VARIOFLEX se schválením TÜV Germany
- speciální otočné kování (koncovky) pro zvýšenou možnost přizpůsobení všem aplikacím
- kvalitní zalisování opletené hadice za použití moderních technologických postupů zaručuje dlouhou živostnost a bezproblémový provoz
- široký sortiment šroubovaných koncovek pro možnost vytvoření jakékoliv hadice
- doporučeno dokončení a montáž kompletní hadice odborným servisem

Tato brzdová hadice nahrazuje originální díl OEM:

Rozměry:
- roztečná délka: 52cm
- koncovka jedna strana: Banjo 10mm (úhel 20°)
- koncovka druhá strana: Banjo 10mm (úhel 20°)

TRW, LUCAS a ZF - kvalita, výkon a atraktivní design inspirují motocyklisty a dealery motocyklů po celém světě již více než 100 let.
Značka TRW je globální společnost s širokým pokrytím trhu a prémiovou kvalitou všech výrobků, jejíž historie trvá mnoho desítek let, a portfolio produktů TRW
splňuje vysoké standardy kvality mezinárodního automobilového průmyslu a zaručuje maximální bezpečnost a výkon.

Vhodné pro motocykly:
Kawasaki KL650Tengai / 89-92
Kawasaki KLR650 / 95-04
Kawasaki Z650 / 78-81
Kawasaki ZZR1100 / 93-01

Skladem - Ihned expedujeme
1 299,00 Kč
Hadice brzdová zadní TRW MCH824H1 - Honda CBR125 / 04-10
Lucas TRW

Hadice brzdová zadní TRW MCH824H1 - Honda CBR125 / 04-10

Opletená pancéřová hadice od německého výrobce TRW
- TRW Steelbraided Hoses jsou plnohodnotnou náhradou za originální hadici OEM
- bezúdržbová konstrukce umožňuje delší intervaly mezi výměnou brzdové kapaliny
- vnitřní jádro je vyrobeno z teflonu (PTFE) a ocelová tkanina opletu má čtyři dráty pro zvýšenou pevnost a odolnost
- opletené hadice TRW splňují mezinárodní normu DIN FMVSS106
- možnost zlepšení vzhledu motocyklu díky barevně eloxovaným koncovkám z hliníku (kvalitní barevná povrchová úprava - elox)
- hydraulické hadice TRW VARIOFLEX se schválením TÜV Germany
- speciální otočné kování (koncovky) pro zvýšenou možnost přizpůsobení všem aplikacím
- kvalitní zalisování opletené hadice za použití moderních technologických postupů zaručuje dlouhou živostnost a bezproblémový provoz
- široký sortiment šroubovaných koncovek pro možnost vytvoření jakékoliv hadice
- doporučeno dokončení a montáž kompletní hadice odborným servisem

Tato brzdová hadice nahrazuje originální díl OEM:
Honda 43310-KPP-860
Honda 43310-KPP-861
Honda 90545-300-000

Rozměry:
- roztečná délka: 54cm
- koncovka jedna strana: Banjo 10mm (úhel 45°)
- koncovka druhá strana: Banjo 10mm (úhel 20°)

TRW, LUCAS a ZF - kvalita, výkon a atraktivní design inspirují motocyklisty a dealery motocyklů po celém světě již více než 100 let.
Značka TRW je globální společnost s širokým pokrytím trhu a prémiovou kvalitou všech výrobků, jejíž historie trvá mnoho desítek let, a portfolio produktů TRW
splňuje vysoké standardy kvality mezinárodního automobilového průmyslu a zaručuje maximální bezpečnost a výkon.

Skladem - Ihned expedujeme
1 299,00 Kč
Kohout palivový FPC-203 - Yamaha XT500 + DT125+DT175+DT250+DT350+DT360+DT400 + IT175+IT250+IT400
Tourmax

Kohout palivový FPC-203 - Yamaha XT500 + DT125+DT175+DT250+DT350+DT360+DT400 + IT175+IT250+IT400

Kohout palivový kompletní od japonské značky Tourmax
- sada pro výměnu kohoutu paliva nádrže
- plnohodnotná náhrada za originální díl - Made in Japan
- umožňuje snadnou a rychlou montáž (přesné rozměry a provedení dle OEM dílu)

Upozornění: kohout je vhodný pro daný model a rok výroby - kontrola obsahu viz. fotografie

Tento kohout nahrazuje originální díl (originální kód OEM):
Yamaha 498-24500-01
Yamaha 214-24500-00
Yamaha 214-24500-01
Yamaha 214-24500-02
Yamaha 438-24500-00
Yamaha 438-24500-01
Yamaha 498-24500-00

Vhodné pro motocykly:
Yamaha XT500 / 76-89
Yamaha DT100 / 74-83
Yamaha DT125 / 75-81
Yamaha DT175
Yamaha DT250 / 74-79
Yamaha DT2 250 / 72-73
Yamaha DT3 250 / 73-
Yamaha DT360 / 74-
Yamaha DT400 / 75-78
Yamaha IT175 / 77-83
Yamaha IT250 / 77-83
Yamaha IT400 / 76-79
Yamaha RT360 / 70-73

Značka Tourmax dodává široký sortiment náhradních dílů pro motocykly, čtyřkolky vyráběných dle OEM specifikace výrobci dodávající do prvovýroby japonských značek. Jedná se o produkty přímo od výrobců z Japonska - kvaliní díly pro profesionály. Sortiment zahrnuje příruby sání, opravné sady brzdiče, opravné sady brzdových pump, spojkové lamely, opravné sady palivového kohoutu, ložiska krku řízení, regulátory dobíjení a další...

Skladem - Ihned expedujeme
1 299,00 Kč
Kotouč brzdový  (210/84/3D) - kulatý design - Yamaha TZR125 / 90-92+TZR150+SDR200+XT225 / 89-06 + FZR250+FZX250+R1-Z250+SRX250+TZR250 + FX400+FZR400+SZR660+FZR750
MTZ

Kotouč brzdový (210/84/3D) - kulatý design - Yamaha TZR125 / 90-92+TZR150+SDR200+XT225 / 89-06 + FZR250+FZX250+R1-Z250+SRX250+TZR250 + FX400+FZR400+SZR660+FZR750

Brzdové kotouče z kvalitního materiálu určené pro silniční motocykly, cestovní motocykly a skútry
- kvalitní přední a zadní brzdové kotouče vyrobené ze speciálně kalené oceli prvotřídní kvality
- robustní konstrukce s dostatečným odlehčením rovnoměrně využívá celou plochu brzdových destiček a eliminuje deformaci vlivem zahřátí při brzdění
- finální broušení na moderních strojích s minimální výrobní tolerancí a vysokou přesností v setinách milimetru
- snadná a rychlá montáž

Kotouče jsou dostupné ve 2 verzích designu:
WAVE - moderní zubatý design, který rovněž přináší zlepšení funkčnosti. Otevřené vlny jsou navrženy tak, aby vnější ani vnitřní průměr neměly kulatý okraj, což umožňuje lepší radiální únik kotouče za extrémních teplot. Hrany kotouče jsou upraveny tak, aby pomáhaly urychlit proces regenerace brzdových destiček.
CLASSIC - standardní kulatý design s klasickými kulatými chladícími otvory nijak nenarušující vzhled motocyklu. Hrany kotouče jsou upraveny tak, aby pomáhaly urychlit proces regenerace brzdových destiček.

Tento brzdový kotouče je shodný s replikovými brzdovými kotouči následujících výrobců:


Tento kotouč nahrazuje originální kotouč (originální kód OEM):


Brzdové kotouče jsou dostupné pro širokou řadu značek motocyklů.


Zajíždění: Nový brzdový kotouč (s novými brzdovými destičkami) je nutno správným způsobem zajet, aby byla zaručena dlouhá životnost a správný brzdný účinek (je potřeba minimálně 80% kontaktní plocha mezi destičkami a kotoučem). Během zajíždění je důležité se vyvarovat vysokým rychlostem, které vyžadují silné a prudké brzdění.

Brzdový kotouč je nutno vyměnit, jakmile tloušťka kotouče klesne pod doporučený parametr (MIN.TH.) - viz. manuál výrobce motocyklu. Při výměně brzdového kotouče je doporučeno provést vždy výměnu brzdových destiček!

Upozornění: životnost brzdových kotoučů a funkčnost brzd jsou plně závislé na typu a směsi brzdových destiček, na stylu jízdy a na podmínkách použití. Při výběru brzdových kotoučů je nezbytně nutné zohlednit a přizpůsobit výběr brzdových destiček ve směsi, která odpovídá podmínkám a účelu použití (např. brzdové destičky pro jízdu na okruhu nejsou zcela vhodné pro běžný silniční provoz a navíc znatelně zkrátí životnost brzdových kotoučů)!

Vhodné pro motocykly:

Skladem - Ihned expedujeme
1 299,00 Kč
Kotouč brzdový  (220/108/6D) - kulatý design - Beta MX50+RX50 + Rieju Drac50+MRX50+RR50+SMX50+RJ125+RR125+RS125 + Suzuki DR50BIG
MTZ

Kotouč brzdový (220/108/6D) - kulatý design - Beta MX50+RX50 + Rieju Drac50+MRX50+RR50+SMX50+RJ125+RR125+RS125 + Suzuki DR50BIG

Brzdové kotouče z kvalitního materiálu určené pro silniční motocykly, cestovní motocykly a skútry
- kvalitní přední a zadní brzdové kotouče vyrobené ze speciálně kalené oceli prvotřídní kvality
- robustní konstrukce s dostatečným odlehčením rovnoměrně využívá celou plochu brzdových destiček a eliminuje deformaci vlivem zahřátí při brzdění
- finální broušení na moderních strojích s minimální výrobní tolerancí a vysokou přesností v setinách milimetru
- snadná a rychlá montáž

Kotouče jsou dostupné ve 2 verzích designu:
WAVE - moderní zubatý design, který rovněž přináší zlepšení funkčnosti. Otevřené vlny jsou navrženy tak, aby vnější ani vnitřní průměr neměly kulatý okraj, což umožňuje lepší radiální únik kotouče za extrémních teplot. Hrany kotouče jsou upraveny tak, aby pomáhaly urychlit proces regenerace brzdových destiček.
CLASSIC - standardní kulatý design s klasickými kulatými chladícími otvory nijak nenarušující vzhled motocyklu. Hrany kotouče jsou upraveny tak, aby pomáhaly urychlit proces regenerace brzdových destiček.

Tento brzdový kotouče je shodný s replikovými brzdovými kotouči následujících výrobců:


Tento kotouč nahrazuje originální kotouč (originální kód OEM):


Brzdové kotouče jsou dostupné pro širokou řadu značek motocyklů.


Zajíždění: Nový brzdový kotouč (s novými brzdovými destičkami) je nutno správným způsobem zajet, aby byla zaručena dlouhá životnost a správný brzdný účinek (je potřeba minimálně 80% kontaktní plocha mezi destičkami a kotoučem). Během zajíždění je důležité se vyvarovat vysokým rychlostem, které vyžadují silné a prudké brzdění.

Brzdový kotouč je nutno vyměnit, jakmile tloušťka kotouče klesne pod doporučený parametr (MIN.TH.) - viz. manuál výrobce motocyklu. Při výměně brzdového kotouče je doporučeno provést vždy výměnu brzdových destiček!

Upozornění: životnost brzdových kotoučů a funkčnost brzd jsou plně závislé na typu a směsi brzdových destiček, na stylu jízdy a na podmínkách použití. Při výběru brzdových kotoučů je nezbytně nutné zohlednit a přizpůsobit výběr brzdových destiček ve směsi, která odpovídá podmínkám a účelu použití (např. brzdové destičky pro jízdu na okruhu nejsou zcela vhodné pro běžný silniční provoz a navíc znatelně zkrátí životnost brzdových kotoučů)!

Vhodné pro motocykly:

Skladem - Ihned expedujeme
1 299,00 Kč
Objednejte do pátku, 13 hod. a zboží obdržíte v pondělí.
Potřebujete zboží ještě dnes?
Vyzvědnětě si jej osobně na naší prodejně ve Strakonicích v době od 8 do 16h.
Platí pouze pro zboží označené skladem.
Doprava zdarma
při nákupu nad 2 200,00 Kč
Platí pro maloobchodní prodej do ČR
Chcete dostávat informace z našeho obchodu?

855 703 kusů zboží skladem ihned k expedici, 61 047 produktů v nabídce
14 dnů na vrácení a výměnu zakoupeného zboží
30 let zkušeností s prodejem náhradních dílů a příslušenství na všechny druhy motocyklů
Vlastní prodejna ve Strakonicích, kde si můžete zboží ihned osobně vyzvednout
Dlouhá historie firmy - na trhu od roku 1996.
Oficiální zastoupení více jak 50 značek pro Českou republiku
Odborná pomoc při výběru náhradních dílů a příslušenství na motocykly a čtyřkolky
Věrnostní program za každý nákup
ONLINE Live Chat každý pracovní den od 8:00 do 16:00 hodin s proškoleným technikem

Motodíly od A do Z

 

 

 

MTZ Mototechnika s.r.o.

Telefon:  601 303 001  /  601 303 002

               601 303 003  /  601 303 004

E-mail: info@mototechnika.cz

Prodejna:

U Blatenského mostu 1482
(průmyslová zóna Kání Vrch)
386 01 Strakonice

Pondělí - Pátek 8:00-12:00 / 13:00-16:00 hod.

Informace

Kontakt a prodejna

Články, novinky

Doprava a platba

Obchodní podmínky

Reklamační řád

Výměna / Vrácení zboží

Ochrana osobních údajů

FAQ - Časté dotazy

Nastavení Cookies

O společnosti

Zastupované značky

Všechny prodávané značky

Velkoobchod

Profil společnosti

Historie společnoti

Podporujeme

Zapůjčení nýtovačky

Velikosti oblečení

Zboží bylo přidáno do košíku

Pokračovat Přejít do košíku