Zpětné zrcátko od značky Emgo
- přesné rozměry a montážní uchycení
- plnohodnotná náhrada za originální díl
- vysoká kvalita zpracování i použitých materiálů
- odolné proti vibracím
- homologace pro silniční provoz
Balení obsahuje 1 kus
Upozornění:
- zrcátko je dle výrobce vhodné pro uvedené modely a roky výroby - kontrola obsahu a provedení viz. fotografie!!
Toto zrcátko nahrazuje originální zrcátko (OEM Replacement):
Suzuki 56500-47H00
Suzuki 56500-47H01
Rozvodový řetěz od japonského výrobce MORSE (Borg Warner Morse TEC), který je významným dodavatelem do prvovýroby automobilového průmyslu a rovněž do prvovýrob všech hlavních výrobců motocyklů s největším tržním podílem.
Řetězy Morse dokonale splňují požadavky výrobců čtyřtaktních motorů motocyklů - jsou plnohodnotnou náhradou za originální díl (OEM Replacement).
Díky pokrokové konstrukci, používání moderních technologií ve výrobě a použití kvalitních materiálů jsou nejvhodnější volbou pro dosažení maximálního výkonu a zároveň vysoké spolehlivosti.
- jedná se lehké, kompaktní zubové řetězy s nízkým hlukem schopné přenášet energii při určité rychlosti otáčení vyšší než 12000 otáček za minutu
- nabízí vynikající odolnost proti opotřebení a únavě
- zaručují minimální ztrátu energie a plynulejší přenos energie díky precizní přesnosti
- disponují nízkou hmotností a minimálním prodloužením řetězu i v těžkých pracovních podmínkách
- jsou použity jako rozvodové řetězy nebo řetězy pohonu primáru, olejového čerpadla, protizávaží, cam-to-cam, apod.
Označení MORSE = 92RH2015
Označení D.I.D = SCR412
JEDNÁ SE O ŘETĚZ Z ROLE (V METRÁŽI) připravovaný výhradně na základě objednávky.
Řetěz je dodáván v rozpojeném stavu včetně spojovacího článku (nýtovací skobky).
Upozornění: Řetěz z role je zboží, které nelze vrátit ani při objednání přes internet, protože se jedná o zboží, které je upraveno na přání kupujícího!
U tohoto zboží tedy právo na odstoupení od smlouvy bez udání důvodu v zákonné lhůtě v souladu s ustanovením § 1837 občanského zákoníku zaniká, neboť dodávkou je zboží, které bylo upraveno podle požadavku spotřebitele nebo pro jeho osobu.
Tento řetěz nahrazuje originální řetěz (originální kód OEM):
Kawasaki 92057-0137
Kawasaki 92057-1361
Vhodné pro motocykly:
Kawasaki KLX650 / 93-96
Motocyklový řetěz 428 od japonského výrobce RK TAKASAGO CHAIN.
Osvědčená řada těsněných řetězů často používaná v prvovýrobě japonských výrobců motocyklů. Použitá kvalitní ocel s vysokým obsahem uhlíku zaručuje vysokou pevnost a odolnost. Těsnící o-kroužek ze speciálního materiálu (nitrite-butadiene) zaručuje vysokou úroveň utěsnění maziva uvnitř řetězu a zamezení vstupu nečistot do řetězu po celou dobu životnosti řetězu a disponuje nízkým odporem tření pro minimální ztrátu výkonu motocyklu. garantovaná použitelnost do 250 cc.
Typové označení: 428 KRO (1/2x5/16)
Kvalitativní řada: výkonný typ těsněného řetězu (pro terénní i silniční použití)
Provedení: těsněný řetěz (o-kroužek)
Barva: ocelová (bez povrchové úpravy)
Statická pevnost: 24,4 kN
Srovnatelné řetězy ostatních značek:
D.I.D 428 V (pevnost 23,6 kN)
ČZ 428 MX (pevnost 24,1 kN)
Japonská značka RK disponuje více než 60ti letými zkušenostmi s výrobou řetězů motocyklů a je lídrem na trhu motocyklových řetězů.
Díky dokonalé kvalitě produktů, inovacím a vysoce kvalitnímu zpracování značka RK spolupracuje se světově uznávanými partnery, jako jsou Honda, Suzuki, Yamaha, Kawasaki a Triumph, kde jsou řetězy RK používány jako originální vybavení (OEM Product).
Dále řetězy značky RK používají závodní tými v Moto GP, Endurance EWC, World SBK, World SSP, MXGP, ISDE, AMA Supercross, Isle of Man TT, Erzberg Rodeo, atd.
Mezi jezdci používající řetězy RK jsou Marque Marquez, Jorge Lorenzo, Fabio Quartararo, Toni Elias, Glenn Coldenhoff, Max Anstie, Gautier Paulin, Arnaud Tonus, Graham Jarvis, Kailub Russell, Taylor Robert, Roan van de Moosdijk, Colton Haaker, Jérémy Guarnoni, Erwin Nigon, David Checa, Mike dD Meglio, Freddy Foray, Josh Hook, Zach Osborne, Martin Davalos, Adam Cianciarulo, Jonathan Rea, Federico Caricasulo, Leon Haslam, Randy Krummenacher a mnoho dalších...
Plechové spojkové lamely německého výrobce TRW LUCAS jsou vysoce kvalitní náhradou za originální spojkové lamely
- jsou vyrobeny z korozivzdorného materiálu a vyznačují se nejvyšší kvalitou poskytující maximální a precizní přenos výkonu a dále nízkým opotřebením pro zajištění dlouhého servisního intervalu
- tloušťka a rozměry odpovídají přesně originálu (OEM replacement)
- sortiment zahrnuje širokou škálu aplikací pro téměř všechny typy motocyklů
- špičková německá kvalita produktů Made in Germany
- aplikace pro japonské motocykly, evropské motocykly i speciální spojkové komponenty pro motocykly Harley-Davidson, Ducati a BMW
Pozor! Při přehřátí spojky dojde k tepelnému poškození a zvlnění ocelových lamel (meziplechů), a pro správnou funkci spojky je nutná jejich výměna.
Lamely jsou dodávány v sadě, která obsahuje přesný počet dle typu a roku výroby motocyklu.
Počet kusů v balení: 9 ks
Rozměry lamel:
A = 133,2 mm
B = 110,2 mm
C = 103,8 mm
D = 2,25 mm
Spojkové lamely s obložením a spojkové pružiny je nutno objednat samostatně.
Vhodné pro motocykly:
Suzuki GSX1000R / 05-06
Plechové spojkové lamely německého výrobce TRW LUCAS jsou vysoce kvalitní náhradou za originální spojkové lamely
- jsou vyrobeny z korozivzdorného materiálu a vyznačují se nejvyšší kvalitou poskytující maximální a precizní přenos výkonu a dále nízkým opotřebením pro zajištění dlouhého servisního intervalu
- tloušťka a rozměry odpovídají přesně originálu (OEM replacement)
- sortiment zahrnuje širokou škálu aplikací pro téměř všechny typy motocyklů
- špičková německá kvalita produktů Made in Germany
- aplikace pro japonské motocykly, evropské motocykly i speciální spojkové komponenty pro motocykly Harley-Davidson, Ducati a BMW
Pozor! Při přehřátí spojky dojde k tepelnému poškození a zvlnění ocelových lamel (meziplechů), a pro správnou funkci spojky je nutná jejich výměna.
Lamely jsou dodávány v sadě, která obsahuje přesný počet dle typu a roku výroby motocyklu.
Počet kusů v balení: 7 ks a 2 ks
Rozměry lamel:
A = 125 mm
B = 99 mm
C = 93 mm
D = 2 mm
Rozměry lamel:
A = 125 mm
B = 99 mm
C = 93 mm
D = 1,5 mm
Spojkové lamely s obložením a spojkové pružiny je nutno objednat samostatně.
Vhodné pro motocykly:
Suzuki GSR750 / 11-14
Suzuki GSR750 A / 12-14
Suzuki GSX750R / 04-05
Suzuki GSX750R / 00-03
Motocyklová řidítka od německé značky TRW LUCAS v provedení Speedfighter
- řidítka pro silniční motocykly - Streetfighter a naháče
- jedná se o vysokopevnostní hliníková řídítka s nízkou výškou a větší šířkou
- vyrobeny z vysoce kvalitního a vysoce pevnostního hliníku o síle stěny 5mm
- výrazně mění vzhled a ovladatelnost motocyklu, díky relativně nízké výšce a větší šířce vzniká agresivní vzhled, který je u přestavby Streetfighter obzvláště žádoucí
- zesílená stěna řidítek zvyšuje stabilitu a pevnost v lomu
- doporučeno použití koncovek řidítek od značky TRW (objednací kód LUMCL202 nebo LUMCL212)
- povrchová úprava elox v různých barvách
- certifikováno TÜV/ABE
Rozměry (pro montáž):
- průměr řidítek pro montáž rukojetí, páček, ovladačů = 22mm
- průměr řidítek pro montáž do klem = 22mm
Rozměry (velikost a ohnutí řidítek):
- "A" šířka: 860mm
- "B" výška: 75mm
- "C" ohyb: 69mm
- "D" prostor na klemy: 170mm
- "E" prostor na páčky: 245mm
TRW, LUCAS a ZF - kvalita, výkon a atraktivní design inspirují motocyklisty a dealery motocyklů po celém světě již více než 100 let. Značka TRW je globální společnost s širokým pokrytím trhu a prémiovou kvalitou všech výrobků, jejíž historie trvá mnoho desítek let, a portfolio produktů TRW splňuje vysoké standardy kvality mezinárodního automobilového průmyslu a zaručuje maximální bezpečnost a výkon.
Důležité montážní informace: Před montáží se ujistěte, zda jsou klemy pro řidítka zbaveny všech ostrých hran. Zanedbání odstranění těchto ostrých hran může vést k závažnému poškození řidítek!
Při montáži je důležité, aby šrouby klem byly utaženy dle kroutícího momentu uvedeného v servisním manuálu Vašeho motocyklu, a aby byla mezi klemami mezera (vpředu i vzadu), jinak upravte výšku klem.
Řídítka musí být správně vyrovnána, řiďte se mřížkou k nastavení středové i úhlové pozice. Nastavení pomocí mřížky též dovoluje umístit řidítka do stejné pozice v případě, když musíte řidítka z nějakého důvodu vymontovat.
Varování: Nikdy jakkoli neupravujte řidítka! Nepokoušejte se narovnat ohnutá řidítka, pokud byla ohnuta v důsledku nehody. V případě pádu nebo nehody okamžitě vyměňte řidítka. Neodstraňujte hrazdu z řidítek.
Motocyklová řidítka od německé značky TRW LUCAS v provedení Speedfighter
- řidítka pro silniční motocykly - Streetfighter a naháče
- jedná se o vysokopevnostní hliníková řídítka s nízkou výškou a větší šířkou
- vyrobeny z vysoce kvalitního a vysoce pevnostního hliníku o síle stěny 5mm
- výrazně mění vzhled a ovladatelnost motocyklu, díky relativně nízké výšce a větší šířce vzniká agresivní vzhled, který je u přestavby Streetfighter obzvláště žádoucí
- zesílená stěna řidítek zvyšuje stabilitu a pevnost v lomu
- doporučeno použití koncovek řidítek od značky TRW (objednací kód LUMCL202 nebo LUMCL212)
- povrchová úprava elox v různých barvách
- certifikováno TÜV/ABE
Rozměry (pro montáž):
- průměr řidítek pro montáž rukojetí, páček, ovladačů = 22mm
- průměr řidítek pro montáž do klem = 22mm
Rozměry (velikost a ohnutí řidítek):
- "A" šířka: 860mm
- "B" výška: 75mm
- "C" ohyb: 69mm
- "D" prostor na klemy: 170mm
- "E" prostor na páčky: 245mm
TRW, LUCAS a ZF - kvalita, výkon a atraktivní design inspirují motocyklisty a dealery motocyklů po celém světě již více než 100 let. Značka TRW je globální společnost s širokým pokrytím trhu a prémiovou kvalitou všech výrobků, jejíž historie trvá mnoho desítek let, a portfolio produktů TRW splňuje vysoké standardy kvality mezinárodního automobilového průmyslu a zaručuje maximální bezpečnost a výkon.
Důležité montážní informace: Před montáží se ujistěte, zda jsou klemy pro řidítka zbaveny všech ostrých hran. Zanedbání odstranění těchto ostrých hran může vést k závažnému poškození řidítek!
Při montáži je důležité, aby šrouby klem byly utaženy dle kroutícího momentu uvedeného v servisním manuálu Vašeho motocyklu, a aby byla mezi klemami mezera (vpředu i vzadu), jinak upravte výšku klem.
Řídítka musí být správně vyrovnána, řiďte se mřížkou k nastavení středové i úhlové pozice. Nastavení pomocí mřížky též dovoluje umístit řidítka do stejné pozice v případě, když musíte řidítka z nějakého důvodu vymontovat.
Varování: Nikdy jakkoli neupravujte řidítka! Nepokoušejte se narovnat ohnutá řidítka, pokud byla ohnuta v důsledku nehody. V případě pádu nebo nehody okamžitě vyměňte řidítka. Neodstraňujte hrazdu z řidítek.
Motocyklová řidítka od německé značky TRW LUCAS v provedení Speedfighter
- řidítka pro silniční motocykly - Streetfighter a naháče
- jedná se o vysokopevnostní hliníková řídítka s nízkou výškou a větší šířkou
- vyrobeny z vysoce kvalitního a vysoce pevnostního hliníku o síle stěny 5mm
- výrazně mění vzhled a ovladatelnost motocyklu, díky relativně nízké výšce a větší šířce vzniká agresivní vzhled, který je u přestavby Streetfighter obzvláště žádoucí
- zesílená stěna řidítek zvyšuje stabilitu a pevnost v lomu
- doporučeno použití koncovek řidítek od značky TRW (objednací kód LUMCL202 nebo LUMCL212)
- povrchová úprava elox v různých barvách
- certifikováno TÜV/ABE
Rozměry (pro montáž):
- průměr řidítek pro montáž rukojetí, páček, ovladačů = 22mm
- průměr řidítek pro montáž do klem = 22mm
Rozměry (velikost a ohnutí řidítek):
- "A" šířka: 860mm
- "B" výška: 75mm
- "C" ohyb: 69mm
- "D" prostor na klemy: 170mm
- "E" prostor na páčky: 245mm
TRW, LUCAS a ZF - kvalita, výkon a atraktivní design inspirují motocyklisty a dealery motocyklů po celém světě již více než 100 let. Značka TRW je globální společnost s širokým pokrytím trhu a prémiovou kvalitou všech výrobků, jejíž historie trvá mnoho desítek let, a portfolio produktů TRW splňuje vysoké standardy kvality mezinárodního automobilového průmyslu a zaručuje maximální bezpečnost a výkon.
Důležité montážní informace: Před montáží se ujistěte, zda jsou klemy pro řidítka zbaveny všech ostrých hran. Zanedbání odstranění těchto ostrých hran může vést k závažnému poškození řidítek!
Při montáži je důležité, aby šrouby klem byly utaženy dle kroutícího momentu uvedeného v servisním manuálu Vašeho motocyklu, a aby byla mezi klemami mezera (vpředu i vzadu), jinak upravte výšku klem.
Řídítka musí být správně vyrovnána, řiďte se mřížkou k nastavení středové i úhlové pozice. Nastavení pomocí mřížky též dovoluje umístit řidítka do stejné pozice v případě, když musíte řidítka z nějakého důvodu vymontovat.
Varování: Nikdy jakkoli neupravujte řidítka! Nepokoušejte se narovnat ohnutá řidítka, pokud byla ohnuta v důsledku nehody. V případě pádu nebo nehody okamžitě vyměňte řidítka. Neodstraňujte hrazdu z řidítek.
Oprav. sady krku řízení MTZ disponují kvalitními kuželíkovými ložisky pro dosažení nejnižší vůle řízení a dlouhé životnosti.
Obsahují potřebné komponenty pro snadnou a rychlou opravu pro daný model a rok výroby motocyklu:
- zátěžová kuželíková ložiska s nízkým třecím odporem pro hladkou funkčnost a dlouhou životnost
- těsnící podložky s kvalitními těsnícími břity pro snížení potřeby údržby
Rozměry - ložisko #1:
- vnitřní průměr: 35mm
- vnější průměr: 55mm
- výška vnějšího kroužku: 11,5mm
- celková výška ložiska: 14,5mm
Rozměry - ložisko #2:
- vnitřní průměr: 35mm
- vnější průměr: 55mm
- výška vnějšího kroužku: 11,5mm
- celková výška ložiska: 14,5mm
Pro prodloužení životnosti je doporučeno použití kvalitní vazelíny (např. Putoline Racing Grease - obj. kód PU74114 nebo PU73610).
Všechny komponenty v sadě jsou vyrobeny přesně podle prvovýrobní (O.E.M) specifikace za účelem dosažení nejdokonalejší náhrady za originální díl.
Vhodné pro motocykly:
Aprilia ETV1000 Caponord / 01–07
Aprilia RST1000 Futura / 01-004
Aprilia RSV1000 Mille / 00-03
Aprilia RSV1000 Tuono / 02-05
Aprilia RSV4 1000 R 2009 - 2011
Aprilia RSV4 1000 Factory / 09-11
Aprilia RSV 1000 R 2004 - 2008
Aprilia SL1000 Falco / 00-03
Aprilia Tuono 1000 R / 06-12
Ducati Monster 620 / 02-06
Ducati Multistrada 620
Ducati Monster 695 / 07-08
Ducati Monster 696 / 08-14
Ducati 748 / 00-03
Ducati 748 Biposto 95-99
Ducati 748 SPS Racing / 98-99
Ducati 749 / 04-06
Ducati Monster 750 / 02
Ducati Hypermotard 796 / 10-12
Ducati Monster 796 / 11-14
Ducati Monster 800 / 03-04
Ducati Monster 803 S2R / 05-07
Ducati Hypermotard 821 / 13-14
Ducati Hypermotard 821 SP / 13-14
Ducati Hyperstrada 821 / 13-14
Ducati 848 / 08-13
Ducati Streetfighter 848 / 11-14
Ducati Superbike 888 / 95
Ducati Panigale 899 / 14
Ducati Monster 900 / 02
Ducati 916 / 95-99
Ducati Monster 916 S4 / 01-03
Ducati 916 SP / 95-96
Ducati ST4 916 / 99-02
Ducati ST2 944 / 98-03
Ducati ST3 992 / 04-07
Ducati 996 / 99-001
Ducati Monster 996 S4R / 04-08
Ducati 996 R / 01
Ducati 996 S / 00-001
Ducati ST4 996 S / 03-05
Ducati 998 / 02-04
Ducati 998 S / 02
Ducati 999 / 03-07
Ducati 999 R / 04-06
Ducati 999 S / 03-06
Ducati Monster 1000 / 03-05
Ducati Monster 1000 S2R / 06-08
Ducati Multistrada 1000 / 03-06
Ducati Paul Smart 1000 / 06
Ducati S 1000 DS / 05-06
Ducati GT 1000 / 07-10
Ducati GT 1000 Touring / 09
Ducati M 1000 S / 03-05
Ducati Sport 1000 / 06-09
Ducati Sport 1000 S / 06-09
Ducati 1098 / 07-09
Ducati 1098 R / 08
Ducati 1098 S / 07-08
Ducati Diavel 1098 / 11-14
Ducati Streetfighter / 98-10
Ducati Streetfighter 1098 S / 10-12
Ducati Hypermotard 1100 / 08-12
Ducati Monster 1100 / 09-13
Ducati Multistrada 1100 / 07-09
Ducati Hypermotard 1100 S / 08-09
Ducati Multistrada 1100 S / 07-08
Ducati Monster 1100 S / 09-10
Ducati 1198 / 09-11
Ducati 1198 R / 10
Ducati 1198 S / 09-10
Ducati Panigale 1199 / 12-14
Ducati Panigale 1199 R / 13-14
Ducati Panigale 1199 S / 12-14
Ducati Multistrada 1200 / 10-14
Ducati Multistrada 1200 S / 10-14
Ducati Diavel Strada 1200 / 14
Ducati Monster 1200 / 14
Ducati Multistrada 1200 Granturismo / 13
Honda VFR400 / 90-91
Honda RVF750R / 93-94
Honda VFR750R / 88-90
Honda CBR1000R ABS / 09-15
Honda CBR1000RR / 08-15
Honda RVT1000R / 02-06
Kawasaki ZXR400 / 89-3
Kawasaki ZX-6R Ninja / 03-15
Kawasaki ZX-6RR Ninja / 03-06
Kawasaki ER-6N / 09-10
Kawasaki KLE650 Versys / 07-15
Kawasaki Z750 / 04-
Kawasaki H2 1000 / 15
Kawasaki KLZ1000 Versys
Kawasaki Z1000/ 03-15
Kawasaki ZX-10R Ninja / 04-15
Kawasaki ZX-12R Ninja / 02-05
Kawasaki ZZR1200 / 02-05
Kawasaki ZG1400 Concours / 08-15
Kawasaki VN1700 Classic / 09-13
Kawasaki VN1700 Nomad / 09- 14
Kawasaki VN1700 Vaquero / 11-15
Kawasaki VN1700 Voyager / 09-15
Moto Guzzi Breva 1100 / 05-07
Moto Guzzi Griso 1100 V / 05-08
Moto Guzzi Breva 1200 / 07
Moto Guzzi Griso 1200 V / 07-11
Moto Guzzi Norge 1200 / 06-12
Moto Guzzi Sport 1200 / 06-07
Moto Guzzi Stelvio 1200 / 08-10
Moto Guzzi Stelvio 1200 ABS / 09-13
Moto Guzzi California 1400 / 13-
Oprav. sada kyvné vidlice obsahuje všechny potřebné komponenty pro jednoduchou a rychlou opravu.
Podle modelu a roku výroby motocyklu sada obsahuje - čepy, ložiska, příložky, pouzdra, rozpěrky a těsnění (gufera).
Všechny komponenty jsou vyrobeny dle OEM specifikace z kvalitních materiálů, na moderních strojích a za dodržování přesných technologických postupů.
Vhodná náhrada za originální díly.
Pro prodloužení životnosti je doporučeno použití kvalitní vazelíny (např. Putoline Racing Grease - obj. kód PU74114 nebo PU73610).
Značka AllBalls vyrábí široký sortiment opravných sad a dílů pro podvozky motocyklů a čtyřkolek: sady do kol, sady do krku řízení, sady do uložení kyvné vidlice, sady do přepákování, sady pouzder předních vidlic, sady do zadních tlumičů, sady brzdových i spojkových pump, sady do brzdičů, kulové klouby, klouby řízení a další specializované díly pro čtyřkolky (ATV/UTV).
Těsnění PROX jsou vyráběna výrobci v Japonsku a USA podle specifikace značky PROX, která zaručuje kvalitu díky dlouhodobému zátěžovému testování v závodech nejvyšší světové úrovně a také podle výsledků laboratorních testů na simulačních zátěžových strojích.
Díky vysoké kvalitě materiálů a technologickému zpracování jsou plnohodnotnou náhradou za originální těsnění (OEM) - těsnění PROX dokonce poskytují lepší vlastnosti, těsnost a životnost než originál.
Horní sady "Top-End" těsnění PROX vždy obsahují všechny těsnící komponenty, které jsou zapotřebí při opravě motoru:
- těsnění pod válec,
- těsnění pod hlavu,
- těsnění sání,
- těsnění výfuku,
- o-kroužky, gufera přívěry, atd.
U 4taktních motorů jsou obsažena i gufera ventilů.
Upozornění: sada obsahuje komponenty vždy v přesném počtu pro daný model a rok výroby - kontrola obsahu viz. fotografie!! (může se stát, že v této těsnící sadě chybí těsnění, o-kroužek nebo gufero, které lze objednat samostatně nebo je součástí jiné produktové sady).
Značka PROX je jednou z hlavních značek technických náhraních dílů pro offroadové motocykly a to již od roku 1975. V současné době však sortiment zahrnuje i rozsáhlý sortiment pro čtyřkolky (ATV/Quad), vodní skútry (PWC/Jet-Ski), sněžné skútry a malé mopedy a skútry do obsahu 50cc.
Produkty PROX jsou vyráběny v Japonsku a USA s důrazem na perfektní kvalitu, aby bylo dosaženo dlouhé životnosti i při náročných závodních podmínkách. Proto byly a jsou používány jako závodní a tuningové díly pro aftermarket (náhradu za originální díly), avšak nyní je značka Prox i významným dodavatelem do prvovýroby (OEM Supplier) světoznámých značek.
Dalším důkazem kvality a důvěry je používání produktů PROX jezdci a závodními týmy, které se účastní závodů nejvyšší světové úrovně.
Sady těsnění od italského výrobce Centauro, který dodává do prvovýroby motocyklů (téměř všech italských značek i KTM a dalším evropským výrobcům) jsou vysocekvatitní plnohodnotnou náhradou za originální těsnění, neboť jsou vyráběna ve vysoce kvalitním zpracování, z jakostních materiálů a dle přesných specifikací a parametrů originálních dílů (OEM).
Použité materiály pro výrobu těsnění zajišťují prodlouženou životnost a disponují perfektní stálostí tvaru s velmi dobrými těsnící a tepelnými vlastnostmi.
Sada obsahuje komponenty pro generální opravu celého motoru - vždy v přesném počtu pro daný motor - kontrola obsahu viz. fotografie:
- většinu plochých těsnění motoru - pod hlavu, pod válec, mezi kartery, boční víka motoru, vodního čerpadla a další;
- o-kroužky, kroužky výfuku a případně i gufera přívěry;
- u 4taktních motorů jsou obsažena i gufera ventilů.
Upozornění: sada obsahuje komponenty vždy v přesném počtu pro daný model a rok výroby - kontrola obsahu viz. fotografie (může se stát, že v sadě může chybět těsnění, které výrobce z nějakého důvodu nevyrábí a není tedy obsaženo v této sadě).
Všechna těsnění jsou vyráběna dle rozměrů podle originálního dílu. Použitý materiál zajišťuje prodlouženou životnost a velmi dobrou ochranu před únikem oleje.
Produkty od italského výrobce Centauro, který dodává do prvovýroby motocyklů (téměř všech italských značek i KTM a dalším evropským výrobcům) jsou vysocekvatitní plnohodnotnou náhradou za originální díly, neboť jsou vyráběna ve vysoce kvalitním zpracování, z nejjakostnějších materiálů a dle přesných specifikací a parametrů originálních dílů (OEM).
Rozvodový řetěz od japonského výrobce MORSE (Borg Warner Morse TEC), který je významným dodavatelem do prvovýroby automobilového průmyslu a rovněž do prvovýrob všech hlavních výrobců motocyklů s největším tržním podílem.
Řetězy Morse dokonale splňují požadavky výrobců čtyřtaktních motorů motocyklů - jsou plnohodnotnou náhradou za originální díl (OEM Replacement).
Díky pokrokové konstrukci, používání moderních technologií ve výrobě a použití kvalitních materiálů jsou nejvhodnější volbou pro dosažení maximálního výkonu a zároveň vysoké spolehlivosti.
- jedná se lehké, kompaktní zubové řetězy s nízkým hlukem schopné přenášet energii při určité rychlosti otáčení vyšší než 12000 otáček za minutu
- nabízí vynikající odolnost proti opotřebení a únavě
- zaručují minimální ztrátu energie a plynulejší přenos energie díky precizní přesnosti
- disponují nízkou hmotností a minimálním prodloužením řetězu i v těžkých pracovních podmínkách
- jsou použity jako rozvodové řetězy nebo řetězy pohonu primáru, olejového čerpadla, protizávaží, cam-to-cam, apod.
Označení MORSE = 82RH2010
Označení D.I.D = SCA409
CENA UVEDENA ZA BALENÍ, ve kterém je řetěz v rozpojeném stavu včetně spojovacího článku nebo řetěz v nekonečném stavu spojený z výroby.
Tento řetěz nahrazuje originální řetěz (originální kód OEM):
Honda 14401-HC0-003
Honda 14401-HM5-630
Vhodné pro motocykly:
Honda XH250 / 86-93
Honda TRX300 FT / 88-89
Honda TRX300 FW / 86-93
Honda TRX300X / 09
Honda TRX300 FourTrax / 88-98
Honda TRX300EX / 93-08
TGB Blade 550 EFI FL
TGB Blade 550 EFI LT
TGB Blade 550 EFI
TGB Blade 550 LT
TGB Blade 550
TGB Blade 550i IRS 14
TGB Blade 550i LT FL
TGB Target 525
TGB Target 550 EFI iRS
TGB Target 550 iRS
TGB Target 550i Sniper
A další..
Brzdové kotouče Kyoto z kvalitního materiálu určené pro silniční motocykly, cestovní motocykly a skútry
- přední a zadní brzdové kotouče vyrobené z vysoce kvalitní nerezové oceli pro dosažení dlouhé životnosti
- použitý materiál, moderní technologie i výrobní postupy zaručují plnohodnotnou náhradu za originální díl
- finální broušení na moderních strojích s minimální výrobní tolerancí a vysokou přesností v setinách milimetru
- snadná a rychlá montáž, neboť jsou vyráběny dle OEM specifikace
Tento brzdový kotouče je shodný s replikovými brzdovými kotouči následujících výrobců:
Brembo 68B407B2
Brembo 68.B407.B2
NG 1651
RMS 225162410
Tento kotouč nahrazuje originální kotouč (originální kód OEM):
Kymco 00145246
Zajíždění: Nový brzdový kotouč (s novými brzdovými destičkami) je nutno správným způsobem zajet, aby byla zaručena dlouhá životnost a správný brzdný účinek (je potřeba min. 80% kontaktní plocha mezi destičkami a kotoučem). Během zajíždění je důležité se vyvarovat vysokým rychlostem, které vyžadují silné a prudké brzdění.
Brzdový kotouč je nutno vyměnit, jakmile tloušťka kotouče klesne pod doporučený parametr (MIN.TH.) - viz. manuál výrobce motocyklu. Při výměně brzdového kotouče je doporučeno provést vždy výměnu brzdových destiček!
Ložiska japonského výrobce NTN, který je významným a renomovaným dodavatelem pro strojírenský a automobilový průmysl (včetně všech hlavních výrobců motocyklů, a to nejen japonských značek), a řadí se mezi světovou špičku ve výrobě ložisek.
- vnitřní průměr "A" = 39mm
- vnější průměr "B" = 60mm
- šířka "C" = 16mm
- typ ložiska = válečkové
Toto ložisko nahrazuje originální díl (originální kód OEM):
Honda 91002-KSE-671
Honda 91002-KSE-670
Sortiment nabízených ložisek motoru zahrnuje ložiska na klikovou hřídel a ložiska do převodové skříně. Nabízíme výhradně ložiska od světoznámých japonských výrobců - KOYO / NTN / NACHI jedná se o prémiová nejkvalitnější japonská ložiska, která se řadí ke špičce v oboru a jsou používána v prvovýrobě většiny předních výrobců motocyklů, a to nejen z Japonska.
Hlavní předností těchto ložisek je dokonalá kvalita, která je dosahována především použitím prémiových vstupních materiálů pro výrobu všech komponentů, přísná kontrola v průběhu výroby a důkladná výstupní kontrola.
Pneumatika pro přední i zadní kola klasických motocyklů, dezén H-02.
Pneumatiky MITAS jsou vyráběny za použití moderních výrobních postupů a unikátních technologií, které jsou v mnoha případech adaptovány přímo na typ pneumatiky:
- OGT3D – Technologie 3D optimálních drážek
- SCT – Technologie silné kostry
- FEA – analýza konečných prvků
- OSCT – Technologie optimálního ocelového kordu
- Technologie okamžité přilnavosti
Při výběru materiálů MITAS spolupracuje přímo s výrobci základních surovin jako jsou např. kaučuky, plniva a přísady, a podílí se na vývoji nových surovin se zaměřením na dosažení nejlepších možných výkonnostních indikátorů (každá směs je vyvíjena s důrazem na nejčastější použití).
Všechny tyto aspekty aktivně přispívající k dosažení lepšího výkonu pneumatiky, prodloužení životnosti a dosažení větší bezpečnosti.
Společnost Mitas patří mezi přední evropské výrobce pneumatik pro motocykly. Všechny motocyklové pneumatiky značky Mitas jsou vyráběny v Evropě podle nejpřísnější kvalitativních norem. Značky Mitas a úspěšně pokračuje v dlouhé tradici výroby pneumatik pro jednostopá a speciální vozidla, která začala již v roce 1920 (bývala dceřinou společností Michelinu, z čehož pochází i název MITAS = Michelin + VeriTAS).
Mitas nabízí širokou škálu pneumatik pro skútry, offroad, enduro a silniční závodní pneumatiky. Motocyklové pneumatiky MITAS jsou používány řadou motocyklových mistrů z různých disciplín - výsledkem spolupráce s týmy v MXGP je neustálé zlepšování vlastností všech motokrosových pneumatik. Tato spolupráce je základem pro další vývoj motokrosových pneumatik Mitas.
Značení pneumatik pro motokros a enduro:
Červený pruh – značení pneumatik určených pro sportovní motokros
Žlutý pruh – pneumatiky s měkčí směsí vhodné pro enduro FIM a soutěže cross country
Zelený pruh – pneumatiky s měkčí kostrou a měkkým běhounem pro soutěže hard enduro
Dvojitý zelený pruh – pneumatiky s měkčí kostrou a velmi měkkou směsí běhounu pro soutěže extrem hard enduro
Bílý pruh – pneumatiky pro použití v zimě, motoskyöring a motokros na ledu
Pneumatiky bez pruhu - klasické motokrosové pneumatiky
Instrukce pro montáž a demontáž = Ujistěte se, že ráfek, pneumatika a duše jsou kompatibilní. Zkontrolujte, zda je pneumatika pro motocykl vhodná - používejte pouze ráfky a pneumatiky doporučené, případně schválené výrobcem motocyklu. Montáž a demontáž pneumatik může být nebezpečná a měla by být prováděna pouze školeným a kvalifikovaným personálem, používajícím správné nářadí a pracovní postupy. Nesprávné dodržení těchto postupů může znamenat chybné nasazení pneumatiky na ráfek a následně způsobit destrukci pneumatiky s explozivní silou, která může znamenat vážné zranění nebo smrt. Nikdy nezkoušejte demontovat patky nahuštěné pneumatiky. Zkontrolujte před demontáží, za je pneumatika kompletně bez vzduchu. Nikdy nepoužívejte nářadí, které může poškodit ráfek nebo patky pláště.
Motodíly od A do Z
|
MTZ Mototechnika s.r.o.Telefon: 601 303 001 / 601 303 002 601 303 003 / 601 303 004 E-mail: info@mototechnika.cz Prodejna:
U Blatenského mostu 1482 Pondělí - Pátek 8:00-12:00 / 13:00-16:00 hod. |
Informace |
O společnosti |
Zboží bylo přidáno do košíku