Motobaterie IntAct / Dynavolt jsou plně kompatibilní se všemi typy evropských, asijských i amerických modelů vozidel.
- sortiment zahrnuje baterie pro motocykly, skútry, čtyřkolky, automobily, lodě a další dopravní prostředky
- motocyklové baterie (motocyklové akumulátory) IntAct Battery-Power poskytují při správném použití a pravidelné údržbě spolehlivý startovací výkon
- robustní konstrukce a technologie přesně přizpůsobená speciálnímu zatížení při provozu motocyklu, zajišťuje vysokou odolnost a dlouhou životnost
- olověné baterie se dodávají suché a nabité, ale po počátečním nalití, je doporučeno plné dobití automatickou nabíječkou
- motocyklové baterie IntAct / Dynavolt poskytují spolehlivou startovací energii
- Intact / Dynavolt poskytuje velmi širokou nabídku baterií všech technologií - GEL, AGM, SLA, Classic
- značka Dynavolt jako první na světě vyrábí baterie s gel nanotechnologií (řada baterií MG) pro většinu modelů motocyklů
- značka Dynavolt je také velmi aktivní v MotoGP a pro rok 2016 byl generálním partnerem stáje Intact Moto 2
Baterie YB9-B patří do řady WET - (mokrý) klasický deskový akumulátor s tekutým elektrolytem.
ETN (evropské typové číslo): 509.014.008
Napětí: 12 V
Kapacita: 9 Ah
Nabíjecí proud: 0,9 A
Start. proud CCA/-18°C: 80 A
Rozměry: D135 x Š78 x V139 mm
Hmotnost: 2,17 kg
Typ: klasická olověná s tekutým elektrolytem
Pólování: pól + vlevo
Odvětrání: odpařovací kanálek vpravo
Obsah balení: akumulátor/baterie, připojovací šrouby, koncentrovaná kyselina
Startovací proud za studena CCA - (nebo také vybíjecí proud, testovací proud) je kritickým parametrem pro dobrou startovací schopnost baterie. V EU používaná norma EN definuje proud (A) při -18°C po dobu 10 sekund pro pokles napětí na 7,5V. Starší norma DIN definuje proud (A) při -18°C po dobu 30 sekund pro pokles napětí na 9V.
Tuto motobaterii je možné nahradit akumulátory následujících výrobců:
4RIDE 12N9-4B-1
YUASA 12N9-4B-1
YUASA YB9B
BANNER YB9-B
BOSCH M4 F25
EXIDE 12N9-4B-1
EXIDE EB9-B
EXIDE YB9-B
MOTTOBAT MB9U
Možnost použití pro:
Aprilia ETX125
Aprilia RS125 Extrema
Aprilia RS125 Replica
Aprilia STX125 Tuareg (E-Start)
Aprilia 125STX
Aprilia AF-1 125 Futura
Aprilia AF1 125 Futura
Aprilia Classic 125
Aprilia Pegaso 125
Aprilia Rally 125
Aprilia Red Rose 125
Aprilia RX125 Extrema
Benelli 125CS
Cagiva C10 125 / 87-90
Cagiva C12 125 / 90
Derbi Boulevard 125 / 08-09
Gilera RV125 Sport / 86-88
Gilera RX125 Trail / 86-88
Gilera Runner 125FX / 97-99
Honda CBX250RS / 84-86
Honda VT250F / 84-86
Piaggio Cosa 200 / 89-91
Vespa Cosa 200 / 89-91
Yamaha RD200 DX / 75-78
a další ...
Pro správnou údržbu a nabíjení je nezbytně nutné použití některé z automatických nabíječek, které jsou uzpůsobené pro použití s moderními motocyklovými bateriemi (Lithiové baterie je nutno dobíjet speciální nabíječkou pro lithiové baterie!). Použitím nevhodného nabíječe se baterie postupně ničí nebo může být i jednorázově zničena (nebezpečí výbuchu). Postupujte dle návodu k obsluze a manuálu výrobce motocyklu.
Rozsah péče o baterii se liší dle typu baterie, ale tři základní body jsou společné pro všechny typy:
1. udržovat baterii stále v nabitém stavu / 2. kontrolovat uložení a upevnění v motocyklu / 3. kontrolovat stav kabelů a spojů.
Poznámka - bezúdržbový akumulátor (bezúdržbová baterie) je pouze obchodní označení pro "uzavřené" akumulátory, které po dobu své životnosti nepotřebují doplňování elektrolytu => údržbu potřebují v podstatě stejnou jako všechny ostatní typy!
!!! UPOZORNĚNÍ: Baterii bez vyplněného záručního listu nereklamujeme !!!