Bezdrátové počítadlo motohodin GET je špičkové závodní počítadlo, které sleduje provozní životnost motoru.
- rychlá montáž během několika minut bez potřeby kabeláže
- detekuje motor identifikováním vlnových frekvencí, které protékají povrchem, na kterém je nainstalován (například rám motocyklu)
- počítá celkový a částečný počet motohodin (celkový počet hodin až do 999 hodin)
- nulovatelný částečný počet motohodin pro potřeby servisních intervalů
- velký, jasný a snadno čitelný displej
- vodotěsné, odolné plastové pouzdro - IP68
- vestavěná baterie
Rozměry: 68x34x16mm
GET MD60 LOG GPS Laptimer
je profesionální měřič kol a GPS snímač průběhu jízdy pro velký rozsah motoristických aktivit, kde jde o dosažení nejlepšího času na kolo.
Není potřeba externích senzorů, antény nebo transpondéru a napájení probíhá standardními bateriemi.
Instalace je velmi snadná díky svým malým rozměrům (108 x 56 x 30mm), hmotnosti (200g) a vestavěné GPS anténě (pro motocykly možnost využití originálních držáků pro hrazdová i bezhrazdová řidítka).
Nashromážděná data lze jednoduše stahovat do svého počítače, kde je možné provádět profesionální analýzu průběhu jízdy se softwarovým balíkem GATE-LITE.
Do paměti lze nahrát 10 RŮZNÝCH TRATÍ (nebo variant tratí - například je za suchých podmínek a za mokrých podmínek) a na každou až 99 JEDNOTLIVÝCH KOL.
Specifikace a nabízené funkce:
- velký podsvícený displej pro snadnou orientaci a přehlednost
- nejnovější 5Hz technologie
- velmi citlivý GPS přijímač
- přesnost měření +/- 0,1 vteřiny
- zobrazuje aktuální čas na kolo a mezičasy
- LED kontrolky pro oznámení dosažení kola nebo mezičasu
- snadné stahování datových souborů pro analýzu rychlosti, zrychlení, brzdění a výběru stopy na trati
- snadné stahování datových souborů označených datem, časem, počtem kol, atd.
- udrží v paměti data po dobu více než 4 hodin
- doba provozu více než 6 hodin
- přehledné a uživatelsky přátelské menu s možností osobního nastavení
- pevný polyamidový obal pro ochranu proti poškození a dlouhou životnost
Řídící jednotka GP1-POWER od itaského výrobce GET nabízí výrazně vyšší výkon, zrychlení a celkové závodní nastavení motoru než originální jednotka.
Specifikace:
- přednastaveno pro originální nastavení motoru s tunningovým závodním výfukem
- nahraná mapa byla vyvíjena týmem techniků a inženýrů za asistence, podpory a testování továrního týmu dané značky motocyklu
- možnost nastevení otáček (od +100 do +300 dle individuálního nastavení)
- možnost změny nastavení základních parametrů motoru pomocí aplikace ve Smartphonu nebo tabletu
Značka, model a rok výroby motocyklu je potřeba specifikovat při objednávce!
Součástí dodávky je:
- 1 přednastavená a závodně upravená mapa pro daný typ motocyklu
- držák pro instalaci jednotky do motocyklu
- 0-TPS propojovací kabel
- instalační manuál
- stahování výkonných map s intuitivním GPI "GET Performance Interface"
- WiFi-com modul
- připraveno pro GPA přepínač (přepínač není součástí dodávky)
- připraveno pro LC-GPA (diplej není součástí dodávky)
Řídící jednotka CDI Control Unit od itaského výrobce GET nabízí výrazně vyšší výkon, zrychlení a celkové závodní nastavení motoru než originální jednotka
Specifikace:
- řídící jednotka GET CDI Control Unit pro je ECU pro 2-taktní karburátorové motory
- perfektní zařízení pro optimalizaci řízení zapalovací křivky a pro maximalizaci výkonu motoru
- nahraná mapa byla vyvíjena týmem techniků a inženýrů za asistence, podpory a závodních týmů
- možnost změny nastavení základních parametrů motoru pomocí aplikace ve Smartphonu nebo tabletu
- dodáváno jako plug&play na standardních motorech
Většina typů obsahuje 2 mapy:
- Mapa 1: Racing (závodní mapa)
- Mapa 2: Wet (mapa pro mokré podmínky)
Poznámka: pomocí softwaru GET MAYA, který se prodává samostatně, je možné ještě více upravit křivku zážehu a přizpůsobit mapy podle potřeby jednotlivého jezdce nebo dané tratě
Značka, model a rok výroby motocyklu je potřeba specifikovat při objednávce!
Řídící jednotka CDI Control Unit od itaského výrobce GET nabízí výrazně vyšší výkon, zrychlení a celkové závodní nastavení motoru než originální jednotka
Specifikace:
- řídící jednotka GET CDI Control Unit pro je ECU pro 2-taktní karburátorové motory
- perfektní zařízení pro optimalizaci řízení zapalovací křivky a pro maximalizaci výkonu motoru
- nahraná mapa byla vyvíjena týmem techniků a inženýrů za asistence, podpory a závodních týmů
- možnost změny nastavení základních parametrů motoru pomocí aplikace ve Smartphonu nebo tabletu
- dodáváno jako plug&play na standardních motorech
Většina typů obsahuje 2 mapy:
- Mapa 1: Racing (závodní mapa)
- Mapa 2: Wet (mapa pro mokré podmínky)
Poznámka: pomocí softwaru GET MAYA, který se prodává samostatně, je možné ještě více upravit křivku zážehu a přizpůsobit mapy podle potřeby jednotlivého jezdce nebo dané tratě
Značka, model a rok výroby motocyklu je potřeba specifikovat při objednávce!
Řídící jednotka CDI Control Unit od itaského výrobce GET nabízí výrazně vyšší výkon, zrychlení a celkové závodní nastavení motoru než originální jednotka
Specifikace:
- řídící jednotka GET CDI Control Unit pro je ECU pro 2-taktní karburátorové motory
- perfektní zařízení pro optimalizaci řízení zapalovací křivky a pro maximalizaci výkonu motoru
- nahraná mapa byla vyvíjena týmem techniků a inženýrů za asistence, podpory a závodních týmů
- možnost změny nastavení základních parametrů motoru pomocí aplikace ve Smartphonu nebo tabletu
- dodáváno jako plug&play na standardních motorech
Většina typů obsahuje 2 mapy:
- Mapa 1: Racing (závodní mapa)
- Mapa 2: Wet (mapa pro mokré podmínky)
Poznámka: pomocí softwaru GET MAYA, který se prodává samostatně, je možné ještě více upravit křivku zážehu a přizpůsobit mapy podle potřeby jednotlivého jezdce nebo dané tratě
Značka, model a rok výroby motocyklu je potřeba specifikovat při objednávce!
Řídící jednotka CDI Control Unit od itaského výrobce GET nabízí výrazně vyšší výkon, zrychlení a celkové závodní nastavení motoru než originální jednotka
Specifikace:
- řídící jednotka GET CDI Control Unit pro je ECU pro 2-taktní karburátorové motory
- perfektní zařízení pro optimalizaci řízení zapalovací křivky a pro maximalizaci výkonu motoru
- nahraná mapa byla vyvíjena týmem techniků a inženýrů za asistence, podpory a závodních týmů
- možnost změny nastavení základních parametrů motoru pomocí aplikace ve Smartphonu nebo tabletu
- dodáváno jako plug&play na standardních motorech
Většina typů obsahuje 2 mapy:
- Mapa 1: Racing (závodní mapa)
- Mapa 2: Wet (mapa pro mokré podmínky)
Poznámka: pomocí softwaru GET MAYA, který se prodává samostatně, je možné ještě více upravit křivku zážehu a přizpůsobit mapy podle potřeby jednotlivého jezdce nebo dané tratě
Značka, model a rok výroby motocyklu je potřeba specifikovat při objednávce!
Řídící jednotka CDI Control Unit od itaského výrobce GET nabízí výrazně vyšší výkon, zrychlení a celkové závodní nastavení motoru než originální jednotka
Specifikace:
- řídící jednotka GET CDI Control Unit pro je ECU pro 2-taktní karburátorové motory
- perfektní zařízení pro optimalizaci řízení zapalovací křivky a pro maximalizaci výkonu motoru
- nahraná mapa byla vyvíjena týmem techniků a inženýrů za asistence, podpory a závodních týmů
- možnost změny nastavení základních parametrů motoru pomocí aplikace ve Smartphonu nebo tabletu
- dodáváno jako plug&play na standardních motorech
Většina typů obsahuje 2 mapy:
- Mapa 1: Racing (závodní mapa)
- Mapa 2: Wet (mapa pro mokré podmínky)
Poznámka: pomocí softwaru GET MAYA, který se prodává samostatně, je možné ještě více upravit křivku zážehu a přizpůsobit mapy podle potřeby jednotlivého jezdce nebo dané tratě
Značka, model a rok výroby motocyklu je potřeba specifikovat při objednávce!
Řídící jednotka CDI Control Unit od itaského výrobce GET nabízí výrazně vyšší výkon, zrychlení a celkové závodní nastavení motoru než originální jednotka
Specifikace:
- řídící jednotka GET CDI Control Unit pro je ECU pro 2-taktní karburátorové motory
- perfektní zařízení pro optimalizaci řízení zapalovací křivky a pro maximalizaci výkonu motoru
- nahraná mapa byla vyvíjena týmem techniků a inženýrů za asistence, podpory a závodních týmů
- možnost změny nastavení základních parametrů motoru pomocí aplikace ve Smartphonu nebo tabletu
- dodáváno jako plug&play na standardních motorech
Většina typů obsahuje 2 mapy:
- Mapa 1: Racing (závodní mapa)
- Mapa 2: Wet (mapa pro mokré podmínky)
Poznámka: pomocí softwaru GET MAYA, který se prodává samostatně, je možné ještě více upravit křivku zážehu a přizpůsobit mapy podle potřeby jednotlivého jezdce nebo dané tratě
Značka, model a rok výroby motocyklu je potřeba specifikovat při objednávce!
Řídící jednotka CDI Control Unit od itaského výrobce GET nabízí výrazně vyšší výkon, zrychlení a celkové závodní nastavení motoru než originální jednotka
Specifikace:
- řídící jednotka GET CDI Control Unit pro je ECU pro 2-taktní karburátorové motory
- perfektní zařízení pro optimalizaci řízení zapalovací křivky a pro maximalizaci výkonu motoru
- nahraná mapa byla vyvíjena týmem techniků a inženýrů za asistence, podpory a závodních týmů
- možnost změny nastavení základních parametrů motoru pomocí aplikace ve Smartphonu nebo tabletu
- dodáváno jako plug&play na standardních motorech
Většina typů obsahuje 2 mapy:
- Mapa 1: Racing (závodní mapa)
- Mapa 2: Wet (mapa pro mokré podmínky)
Poznámka: pomocí softwaru GET MAYA, který se prodává samostatně, je možné ještě více upravit křivku zážehu a přizpůsobit mapy podle potřeby jednotlivého jezdce nebo dané tratě
Značka, model a rok výroby motocyklu je potřeba specifikovat při objednávce!
Řídící jednotka CDI Control Unit od itaského výrobce GET nabízí výrazně vyšší výkon, zrychlení a celkové závodní nastavení motoru než originální jednotka
Specifikace:
- řídící jednotka GET CDI Control Unit pro je ECU pro 2-taktní karburátorové motory
- perfektní zařízení pro optimalizaci řízení zapalovací křivky a pro maximalizaci výkonu motoru
- nahraná mapa byla vyvíjena týmem techniků a inženýrů za asistence, podpory a závodních týmů
- možnost změny nastavení základních parametrů motoru pomocí aplikace ve Smartphonu nebo tabletu
- dodáváno jako plug&play na standardních motorech
Většina typů obsahuje 2 mapy:
- Mapa 1: Racing (závodní mapa)
- Mapa 2: Wet (mapa pro mokré podmínky)
Poznámka: pomocí softwaru GET MAYA, který se prodává samostatně, je možné ještě více upravit křivku zážehu a přizpůsobit mapy podle potřeby jednotlivého jezdce nebo dané tratě
Značka, model a rok výroby motocyklu je potřeba specifikovat při objednávce!
Řídící jednotka CDI Control Unit od itaského výrobce GET nabízí výrazně vyšší výkon, zrychlení a celkové závodní nastavení motoru než originální jednotka
Specifikace:
- řídící jednotka GET CDI Control Unit pro je ECU pro 2-taktní karburátorové motory
- perfektní zařízení pro optimalizaci řízení zapalovací křivky a pro maximalizaci výkonu motoru
- nahraná mapa byla vyvíjena týmem techniků a inženýrů za asistence, podpory a závodních týmů
- možnost změny nastavení základních parametrů motoru pomocí aplikace ve Smartphonu nebo tabletu
- dodáváno jako plug&play na standardních motorech
Většina typů obsahuje 2 mapy:
- Mapa 1: Racing (závodní mapa)
- Mapa 2: Wet (mapa pro mokré podmínky)
Poznámka: pomocí softwaru GET MAYA, který se prodává samostatně, je možné ještě více upravit křivku zážehu a přizpůsobit mapy podle potřeby jednotlivého jezdce nebo dané tratě
Značka, model a rok výroby motocyklu je potřeba specifikovat při objednávce!
Řídící jednotka CDI Control Unit od itaského výrobce GET nabízí výrazně vyšší výkon, zrychlení a celkové závodní nastavení motoru než originální jednotka
Specifikace:
- řídící jednotka GET CDI Control Unit pro je ECU pro 2-taktní karburátorové motory
- perfektní zařízení pro optimalizaci řízení zapalovací křivky a pro maximalizaci výkonu motoru
- nahraná mapa byla vyvíjena týmem techniků a inženýrů za asistence, podpory a závodních týmů
- možnost změny nastavení základních parametrů motoru pomocí aplikace ve Smartphonu nebo tabletu
- dodáváno jako plug&play na standardních motorech
Většina typů obsahuje 2 mapy:
- Mapa 1: Racing (závodní mapa)
- Mapa 2: Wet (mapa pro mokré podmínky)
Poznámka: pomocí softwaru GET MAYA, který se prodává samostatně, je možné ještě více upravit křivku zážehu a přizpůsobit mapy podle potřeby jednotlivého jezdce nebo dané tratě
Značka, model a rok výroby motocyklu je potřeba specifikovat při objednávce!
Řídící jednotka GP1-EVO od itaského výrobce GET je plně profesionální a všestranné vybavení pro závodní použité té nejvyšší úrovně a nabízí možnosti jako závodní řídící jednotky továrních týmů účastnících se mistrovství světa MX-GP.
Specifikace:
- nabízí maximální možné nastavení a úpravu motoru
- možnost připojení a propojení s novým Launch Control systémem GET
- možnost analýzy nastavení parametrů motoru a motocyklu
- přednastaveno pro originální nastavení motoru s tunningovým závodním výfukem
- nahrané mapy byly vyvíjeny s týmem techniků a inženýrů za asistence, podpory a testování továrních týmů dané značky motocyklu
- možnost změny nastavení základních parametrů motoru pomocí aplikace ve Smartphonu nebo tabletu
Značka, model a rok výroby motocyklu je potřeba specifikovat při objednávce!
Součástí dodávky je:
- 2 přednastavená a závodně upravené mapy pro daný typ motocyklu
- MAP spínač
- připraveno pro WiFi-com modul (modul není součástí dodávky)
- připraveno pro LC-GPA (diplej není součástí dodávky)
- připraveno pro 2nd Injector Kit (sada druhého vstřikovače není součástí dodávky)
- manuál
- montážní příslušenství
Přednastaveno a vybaveno pro možnost dokoupení dalších komponentů jako například sady druhého vstřikovače (GET 2nd Injector Kit) nego GPA přepínače, atd.
Počet nalezených produktů: 21
Motodíly od A do Z
|
MTZ Mototechnika s.r.o.Telefon: 601 303 001 / 601 303 002 601 303 003 / 601 303 004 E-mail: info@mototechnika.cz Prodejna:
U Blatenského mostu 1482 Pondělí - Pátek 8:00-12:00 / 13:00-16:00 hod. |
Informace |
O společnosti |