Rekluse RadiusX je vysoce výkonná automatická spojka, která kombinuje technologii TorqDrive® s inovativní automatickou spojkou EXP.
TorqDrive poskytuje více spojkových lamel v menším prostoru a poskytuje vysoce výkonnou automatickou funkci v rámci zástavby do originální spojky s perfektní reakcí, výkonem a nastavením.
- poskytuje zvýšený přenos výkonu v porovnání s originální spojkou - zvýšená kapacita točivého momentu umožňuje využít plný potenciál motoru
- zvyšuje trakci a akceleraci, zdokonaluje starty a průjezd zatáček
- umožňuje široký rozsah nastavení podle požadavků jezdce či podmínek na trati (terénu)
- technologie TorqDrive® znatelně prodlužuje životnost a odolnost spojky
- Rekluse vložky do spojkového koše eliminují opotřebení spojkového koše a jeho vrubování
- zabraňuje přetížení motoru a "zašlápnutí" motoru, snižuje vadnutí spojky
- výrazně nižší čas strávený čas s nastavováním spojky
- umožňuje plné soustředění na jízdu a výběr dráhy, namísto soustředění se na spojku - zvyšuje sebedůvěru jezdce ve všech typech terénu
- plynulá a lehká funkčnost spojkové páčky plným ovládáním
- instalace nevyžaduje žádné významné zásahy a úpravy v motocyklu (disponuje stejnými prostorovými nároky jako originální spojka)
S automatickou spojkou Rekluse není problém brzdit při jakékoliv rychlosti a otáčkách motoru, neboť motor nezhasne - automatická spojka Rekluse okamžitě vystaví spojku při náhlé blokaci zadního kola. Při pádu rovněž motor nezhasne, neboť automatická spojka Rekluse se automaticky vystaví, a je tedy možno pokračovat v závodu bez nutnosti startování.
Upozornění: spojkové systémy Rekluse jsou vyvinuty pro použití s kvalitními oleji jakostní třídy JASO-MA2 (od výrobce není doporučeno použití automobilových olejů a olejů jakostní třídy JASO-MB).
Sada obsahuje komponenty pro daný model a rok výroby (může lišit od ilustrační fotografie):
- funkční automatický spojkový disk EXP
- sadu spojkových lamel, meziplechů a spojkových pružin
- vložky do spojkového koše
- potřebný spojovací materiál
- upravený spodní pracovní spojkový válec (pro modely s hydraulickou spojkou)
Vhodné pro motocykly:
Sherco SE250 / 18-20
Sherco SE250 Factory / 18-20
Sherco SE250 Racing / 18-20
Sherco SE250 Six Days / 18-20
Sherco SE300 / 18-20
Sherco SE300 Factory / 18-20
Sherco SE300 Racing / 18-20
Sherco SE300 Six Days / 18-20
Sherco SC250 / 18-20
Sherco SC300 / 18-20
Rekluse RadiusX je vysoce výkonná automatická spojka, která kombinuje technologii TorqDrive® s inovativní automatickou spojkou EXP.
TorqDrive poskytuje více spojkových lamel v menším prostoru a poskytuje vysoce výkonnou automatickou funkci v rámci zástavby do originální spojky s perfektní reakcí, výkonem a nastavením.
- poskytuje zvýšený přenos výkonu v porovnání s originální spojkou - zvýšená kapacita točivého momentu umožňuje využít plný potenciál motoru
- zvyšuje trakci a akceleraci, zdokonaluje starty a průjezd zatáček
- umožňuje široký rozsah nastavení podle požadavků jezdce či podmínek na trati (terénu)
- technologie TorqDrive® znatelně prodlužuje životnost a odolnost spojky
- Rekluse vložky do spojkového koše eliminují opotřebení spojkového koše a jeho vrubování
- zabraňuje přetížení motoru a "zašlápnutí" motoru, snižuje vadnutí spojky
- výrazně nižší čas strávený čas s nastavováním spojky
- umožňuje plné soustředění na jízdu a výběr dráhy, namísto soustředění se na spojku - zvyšuje sebedůvěru jezdce ve všech typech terénu
- plynulá a lehká funkčnost spojkové páčky plným ovládáním
- instalace nevyžaduje žádné významné zásahy a úpravy v motocyklu (disponuje stejnými prostorovými nároky jako originální spojka)
S automatickou spojkou Rekluse není problém brzdit při jakékoliv rychlosti a otáčkách motoru, neboť motor nezhasne - automatická spojka Rekluse okamžitě vystaví spojku při náhlé blokaci zadního kola. Při pádu rovněž motor nezhasne, neboť automatická spojka Rekluse se automaticky vystaví, a je tedy možno pokračovat v závodu bez nutnosti startování.
Upozornění: spojkové systémy Rekluse jsou vyvinuty pro použití s kvalitními oleji jakostní třídy JASO-MA2 (od výrobce není doporučeno použití automobilových olejů a olejů jakostní třídy JASO-MB).
Sada obsahuje komponenty pro daný model a rok výroby (může lišit od ilustrační fotografie):
- funkční automatický spojkový disk EXP
- sadu spojkových lamel, meziplechů a spojkových pružin
- vložky do spojkového koše
- potřebný spojovací materiál
- upravený spodní pracovní spojkový válec (pro modely s hydraulickou spojkou)
Vhodné pro motocykly:
Sherco SE250 / 21-23
Sherco SE250 Factory / 21-23
Sherco SE250 Racing / 21-22
Sherco SE300 / 21-23
Sherco SE300 Factory / 21-23
Sherco SE300 Racing / 21-22
Sherco SEF450 / 15-23
Sherco SEF450 Factory / 16-23
Sherco SEF450 Racing / 19-22
Sherco SEF500
Sherco SEF500 Factory
Sherco SEF500 Racing
Sherco 450 SCF 2019-2020
Sherco 500 SCF 2019-2020
Sada teflonových vložek pro automatickou spojku Rekluse
- obsahuje 24 teflonových vložek pro kompletní repasi a výměnu jednoho systému EXP
- každý klín/kamen v systému EXP vyžaduje 4 teflonové vložky
- originální příslušenství REKLUSE
Spojkové lamely, plechy REKLUSE pro spojkové systémy Rekluse
- lamely ocelové Rekluse jsou vyráběny ze speciálního materiálu
- nabízí jedinečný a dokonalý přenos výkonu, vysokou odolnost a stálost
- dokonalé zpracování a kvalita - vyrobeno v USA (Made in USA)
Upozornění: určeno výhradně pro instalaci do spojky Rekluse!
Rozměry lamely:
- vnitřní průměr = 153 mm
- vnější průměr (bez zoubků) = 145 mm
- největší vnější průměr (včetně zoubků) = 145 mm
- síla = 120 mm
- počet zouků: 12
Balení: 1 kus
Originální číslo Rekluse:
- Rekluse 460-710A
- Rekluse 460-710
Spojková lamela REKLUSE pro spojkové systémy Rekluse
- lamely s obložením Rekluse jsou vyráběny ze speciálního frikčního materiálu
- nabízí jedinečný a dokonalý přenos výkonu, vysokou odolnost a stálost
- technologie tenkých třecích kotoučů TorqDrive umožňuje, aby se do prostoru OEM spojky vešlo více kotoučů, snižuje se tak prokluz a poskytuje plný výkon motoru
- dokonalé zpracování a kvalita - vyrobeno v USA (Made in USA)
Upozornění: určeno výhradně pro instalaci do spojky Rekluse!
Rozměry lamely:
- vnitřní průměr = 153 mm
- vnější průměr (bez zoubků) = 145 mm
- největší vnější průměr (včetně zoubků) = 145 mm
- síla = 120 mm
- počet zouků: 12
Balení: 1 kus
Originální číslo Rekluse:
- Rekluse 469-502A
- Rekluse 469-502
- Rekluse 469-302A
- Rekluse 469-302
Plněsyntetický motorový olej od výrobce spojkových systémů REKLUSE
- doporučený jako čtyřtaktní motorový olej
- vyvinutý na základě 16 let inovací a zkušeností s spojkami
- zkonstruován a otestován tak, aby splňoval vysoké výkonnostní standardy společnosti Rekluse
- nabízí vylepšený přenos výkonu přes spojku, hladší řazení a přímý a konzistentní výkona a pocit spojky
- určený hlavně pro spojkové systémy REKLUSE, ale dokonale funguje a zlepšuje funkci originálních spojkových systémů (OEM) i jiných druhovýrobních systémů
- certifikováno pro použití s automatickými a manuálními spojkovými systémy Rekluse
Základní vlastnosti motorového oleje REKLUSE FACTORY FORMULATED OIL 10W40:
- viskozita = 10W40
- klasifikace = API SL
- výkonností specifikace = JASO MA2
10W-40 se doporučuje pro použití ve 4-taktních motorech
Objem: 1litr
Plněsyntetický motorový olej od výrobce spojkových systémů REKLUSE
- doporučený jako čtyřtaktní motorový olej a dvoutaktní převodový olej
- vyvinutý na základě 16 let inovací a zkušeností s spojkami
- zkonstruován a otestován tak, aby splňoval vysoké výkonnostní standardy společnosti Rekluse
- nabízí vylepšený přenos výkonu přes spojku, hladší řazení a přímý a konzistentní výkona a pocit spojky
- určený hlavně pro spojkové systémy REKLUSE, ale dokonale funguje a zlepšuje funkci originálních spojkových systémů (OEM) i jiných druhovýrobních systémů
- certifikováno pro použití s automatickými a manuálními spojkovými systémy Rekluse
Základní vlastnosti motorového oleje REKLUSE FACTORY FORMULATED OIL 20W50:
- viskozita = 20W50
- klasifikace = API SL
- výkonností specifikace = JASO MA2
20W-50 se doporučuje pro použití ve 2-taktních převodovkách a 4-taktních motorech
Objem: 1litr
Plněsyntetický motorový olej od výrobce spojkových systémů REKLUSE
- doporučený jako primární čtyřtaktní motorový olej pro motory V-TWIN
- vyvinutý na základě 16 let inovací a zkušeností s spojkami
- zkonstruován a otestován tak, aby splňoval vysoké výkonnostní standardy společnosti Rekluse
- nabízí zlepšený chod řazení, sníženou provozní teplotu pro prodloužení životnosti spojky a impozantní přesno výkonu motoru na spojku
- určený hlavně pro spojkové systémy REKLUSE, ale dokonale funguje a zlepšuje funkci originálních spojkových systémů (OEM) i jiných druhovýrobních systémů
- certifikováno pro použití s automatickými a manuálními spojkovými systémy Rekluse
Základní vlastnosti motorového oleje REKLUSE FACTORY FORMULATED OIL 20W50 V-TWIN PRIMARY OIL:
- viskozita = 20W50
- klasifikace = API SL
- výkonností specifikace = JASO MA2
20W-50 se doporučuje pro použití ve 4-taktních motorech V-TWIN
Objem: 1litr
Spojková lamela REKLUSE pro spojkové systémy Rekluse
- lamely s obložením Rekluse jsou vyráběny ze speciálního frikčního materiálu
- nabízí jedinečný a dokonalý přenos výkonu, vysokou odolnost a stálost
- technologie tenkých třecích kotoučů TorqDrive umožňuje, aby se do prostoru OEM spojky vešlo více kotoučů, snižuje se tak prokluz a poskytuje plný výkon motoru
- dokonalé zpracování a kvalita - vyrobeno v USA (Made in USA)
Upozornění: určeno výhradně pro instalaci do spojky Rekluse!
Rozměry lamely:
- vnitřní průměr = 119,1 mm
- vnější průměr (bez zoubků) = 142,6 mm
- největší vnější průměr (včetně zoubků) = 154 mm
- síla = 1,85 mm
- počet zouků: 12
Balení: 1 kus
Originální číslo Rekluse:
- Rekluse 469-332
Spojková lamela REKLUSE pro spojkové systémy Rekluse
- lamely s obložením Rekluse jsou vyráběny ze speciálního frikčního materiálu
- nabízí jedinečný a dokonalý přenos výkonu, vysokou odolnost a stálost
- technologie tenkých třecích kotoučů TorqDrive umožňuje, aby se do prostoru OEM spojky vešlo více kotoučů, snižuje se tak prokluz a poskytuje plný výkon motoru
- dokonalé zpracování a kvalita - vyrobeno v USA (Made in USA)
Upozornění: určeno výhradně pro instalaci do spojky Rekluse!
Rozměry lamely:
- vnitřní průměr = 153 mm
- vnější průměr (bez zoubků) = 145 mm
- největší vnější průměr (včetně zoubků) = 145 mm
- síla = 120 mm
- počet zouků: 12
Balení: 1 kus
Originální číslo Rekluse:
- Rekluse 469-336A
- Rekluse 469-336
- Rekluse 469-536A
- Rekluse 469-536
Základna segmentu automatické spojky Rekluse
- balení obsahuje jednu polovinu těla segmentu automatické spojky pro repasi a výměnu automatického systému EXP Rekluse
- originální příslušenství REKLUSE
Upozornění: pro správnou opravu jsou vždy potřeba 2 kusy (2 poloviny) stejného typu segmentu!
Vhodnost použití pro daný motocykle je potřeba ověřit dle značky, modelu a roku výroby motocyklu.
Základna segmentu automatické spojky Rekluse
- balení obsahuje jednu polovinu těla segmentu automatické spojky pro repasi a výměnu automatického systému EXP Rekluse
- originální příslušenství REKLUSE
Upozornění: pro správnou opravu jsou vždy potřeba 2 kusy (2 poloviny) stejného typu segmentu!
Vhodnost použití pro daný motocykle je potřeba ověřit dle značky, modelu a roku výroby motocyklu.
Rekluse Torq-Drive Clutch Pack je sada vysoce výkonné manuální spojky.
Instalace je stejně snadná jako výměna lamel spojky za komponenty OEM. Technologie tenkých třecích kotoučů TorqDrive umožňuje, aby se do prostoru OEM spojky vešlo více kotoučů, snižuje se tak prokluz a poskytuje plný výkon motoru.
Poznámka: Nejedná se o náhradní spojkovou sadu pro RadiusX, RadiusCX nebo Core Manual TorqDrive.
Rekluse TorqDrive zlepšil výkon přibližně o 25 % ve srovnání s původní spojkou. Je instalováno více spojkových obložení než originál a pro je zajištěn lepší přenos síly z motoru na převodovku bez prokluzu. Původní třecí obložení spojky a ocelové kotouče jsou při instalaci odstraněny a nahrazeny obložením Rekluse TorqDrive. Třecí destičky Rekluse TorqDrive používají ocelové jádro, zatímco spojkové destičky OEM používají hliník. Při zahřátí se ocelová jádra spojkových obložení Rekluse roztahují o méně než polovinu ve srovnání s hliníkovými jádry obložení OEM, což prakticky eliminuje vadnutí spojky. Během let výzkumu a testování vyvinula společnost Rekluse nejlepší třecí podložky pro motocykly z hlediska funkčnosti, přenosu síly a odolnosti. Třecí a spojkové obložení jsou trvanlivější a odolnější než jiné spojkové kotouče.
Kapacita točivého momentu se zvýší v průměru o 25 %, zatímco ovládací síly na spojkové páčce se sníží v průměru o 10 % (obě hodnoty se liší podle modelu). Pro ochranu spojkového koše jsou použity ocelové vložky, které zabraňují vyražení koše.
Vlastnosti a výhody:
- lepší přenos síly motoru na převodovku a na hnací řetěz
- eliminuje vadnutí spojky
- lepší rozjezdy a akcelerace ze zatáček
- zvýšená životnost spojky
- zlepšení přenosu výkonu o cca 25 %
- snížení síly potřebné pro ovládání spojky o cca 10 % (v závislosti na modelu)
Součástí dodávky:
- 11 ocelových kotoučů TorqDrive (o 1 více než OEM)
- 12 třecích obložení TorqDrive (o 1 více než OEM)
- Pružiny spojky pro přítlačnou desku
- Ocelové vložky do spojkového koše
Vhodné pro:
Gas Gas MC85 / 21-22
Husqvarna TC85 / 18-23
Husqvarna TC85 (17/14) / 18-23
Husqvarna TC85 (19/16) / 18-23
KTM 85SX / 18-22
KTM 85SX (17/14) / 18-22
KTM 85SX (19/16) / 18-22
Rekluse Torq-Drive Clutch Pack je sada vysoce výkonné manuální spojky.
Instalace je stejně snadná jako výměna lamel spojky za komponenty OEM. Technologie tenkých třecích kotoučů TorqDrive umožňuje, aby se do prostoru OEM spojky vešlo více kotoučů, snižuje se tak prokluz a poskytuje plný výkon motoru.
Poznámka: Nejedná se o náhradní spojkovou sadu pro RadiusX, RadiusCX nebo Core Manual TorqDrive.
Rekluse TorqDrive zlepšil výkon přibližně o 25 % ve srovnání s původní spojkou. Je instalováno více spojkových obložení než originál a pro je zajištěn lepší přenos síly z motoru na převodovku bez prokluzu. Původní třecí obložení spojky a ocelové kotouče jsou při instalaci odstraněny a nahrazeny obložením Rekluse TorqDrive. Třecí destičky Rekluse TorqDrive používají ocelové jádro, zatímco spojkové destičky OEM používají hliník. Při zahřátí se ocelová jádra spojkových obložení Rekluse roztahují o méně než polovinu ve srovnání s hliníkovými jádry obložení OEM, což prakticky eliminuje vadnutí spojky. Během let výzkumu a testování vyvinula společnost Rekluse nejlepší třecí podložky pro motocykly z hlediska funkčnosti, přenosu síly a odolnosti. Třecí a spojkové obložení jsou trvanlivější a odolnější než jiné spojkové kotouče.
Kapacita točivého momentu se zvýší v průměru o 25 %, zatímco ovládací síly na spojkové páčce se sníží v průměru o 10 % (obě hodnoty se liší podle modelu). Pro ochranu spojkového koše jsou použity ocelové vložky, které zabraňují vyražení koše.
Vlastnosti a výhody:
- lepší přenos síly motoru na převodovku a na hnací řetěz
- eliminuje vadnutí spojky
- lepší rozjezdy a akcelerace ze zatáček
- zvýšená životnost spojky
- zlepšení přenosu výkonu o cca 25 %
- snížení síly potřebné pro ovládání spojky o cca 10 % (v závislosti na modelu)
Součástí dodávky:
- 11 ocelových kotoučů TorqDrive (o 1 více než OEM)
- 12 třecích obložení TorqDrive (o 1 více než OEM)
- Pružiny spojky pro přítlačnou desku
- Ocelové vložky do spojkového koše
Vhodné pro:
KTM 125SX / 19-22
KTM 125XC / 21-22
KTM 125XC-W / 19
KTM 150EXC / 23
KTM 150EXC TPI / 20-22
KTM 150SX / 19-22
KTM 150XC-W / 19-20,23
KTM 150XC-W TPI / 20-22
GasGas MC125 / 21-23
Husqvarna TC125 / 19-23
Husqvarna TE150i / 20-22
Husqvarna TE150 / 19,23
Husqvarna TX125 / 19
Rekluse Torq-Drive Clutch Pack je sada vysoce výkonné manuální spojky.
Instalace je stejně snadná jako výměna lamel spojky za komponenty OEM. Technologie tenkých třecích kotoučů TorqDrive umožňuje, aby se do prostoru OEM spojky vešlo více kotoučů, snižuje se tak prokluz a poskytuje plný výkon motoru.
Poznámka: Nejedná se o náhradní spojkovou sadu pro RadiusX, RadiusCX nebo Core Manual TorqDrive.
Rekluse TorqDrive zlepšil výkon přibližně o 25 % ve srovnání s původní spojkou. Je instalováno více spojkových obložení než originál a pro je zajištěn lepší přenos síly z motoru na převodovku bez prokluzu. Původní třecí obložení spojky a ocelové kotouče jsou při instalaci odstraněny a nahrazeny obložením Rekluse TorqDrive. Třecí destičky Rekluse TorqDrive používají ocelové jádro, zatímco spojkové destičky OEM používají hliník. Při zahřátí se ocelová jádra spojkových obložení Rekluse roztahují o méně než polovinu ve srovnání s hliníkovými jádry obložení OEM, což prakticky eliminuje vadnutí spojky. Během let výzkumu a testování vyvinula společnost Rekluse nejlepší třecí podložky pro motocykly z hlediska funkčnosti, přenosu síly a odolnosti. Třecí a spojkové obložení jsou trvanlivější a odolnější než jiné spojkové kotouče.
Kapacita točivého momentu se zvýší v průměru o 25 %, zatímco ovládací síly na spojkové páčce se sníží v průměru o 10 % (obě hodnoty se liší podle modelu). Pro ochranu spojkového koše jsou použity ocelové vložky, které zabraňují vyražení koše.
Vlastnosti a výhody:
- lepší přenos síly motoru na převodovku a na hnací řetěz
- eliminuje vadnutí spojky
- lepší rozjezdy a akcelerace ze zatáček
- zvýšená životnost spojky
- zlepšení přenosu výkonu o cca 25 %
- snížení síly potřebné pro ovládání spojky o cca 10 % (v závislosti na modelu)
Součástí dodávky:
- 11 ocelových kotoučů TorqDrive (o 1 více než OEM)
- 12 třecích obložení TorqDrive (o 1 více než OEM)
- Pružiny spojky pro přítlačnou desku
- Ocelové vložky do spojkového koše
Vhodné pro:
KTM 250EXC / 13-19,23
KTM 250EXC TPI / 18-22
KTM 250EXC Six Days / 13-19,23
KTM 250EXC TPI Six Days / 18-22
KTM 250EXC Factory Edition / 15
KTM 250EXC Six Days / 13-17,19
KTM 250EXC-F / 14-23
KTM 250EXC-F Factory Edition / 15
KTM 250EXC-F Six Days / 14-17,20-23
KTM 250SX / 13-22
KTM 250XC / 13-19
KTM 250XC TPI / 20-22
KTM 250XC-W / 13-19,23
KTM 250XC-W TPI / 18-20
KTM 250XCF-W / 14-16
KTM 300EXC / 13-19,23
KTM 300EXC TPI / 18-22
KTM 300EXC TPI Six Days / 18-22
KTM 300EXC Factory Edition / 15
KTM 300EXC Six Days / 13-17,19,23
KTM 300EXC TPI Erzbergrodeo / 20-22
KTM 300XC / 13-20,23
KTM 300XC TPI / 20-22
KTM 300XC-W / 13-19,23
KTM 300XC-W Six Days / 14-18
KTM 300XC-W TPI / 19-22
KTM 300XC-W TPI Erzbergrodeo / 20-22
KTM 300XC-W TPI Six Days / 19
KTM 350EXC-F / 12-23
KTM 350EXC-F Factory Edition / 15
KTM 350EXC-F Six Days / 12-23
KTM 350Freeride / 12-13
KTM 350XCF-W / 12-16,20-23
KTM 350XCF-W Six Days / 14-16
KTM 450EXC / 12-23
KTM 450EXC Factory Edition / 15
KTM 450EXC Six Days / 12-23
KTM 450RALLY Factory Replika / 15-16
KTM 450SX-F / 13-23
KTM 450SX-F Factory Edition / 12-20,22
KTM 450XC-F / 13-23
KTM 450XC-W / 12-17
KTM 450XCF-W / 23
KTM 500EXC / 12-23
KTM 500EXC Six Days / 12-16
KTM 500EXC-F Six Days / 17-23
KTM 500XC-W / 12-16
KTM 500XCF-W / 20-23
GasGas EC250 / 21-23
GasGas EC250F / 21-23
GasGas EC300 / 21-23
GasGas EC350F / 21-23
GasGas EX250 / 22-23
GasGas EX300 / 21-23
GasGas EX450F / 21-23
GasGas MC250 / 22-23
GasGas MC450F / 21-23
GasGas MC450F Troy Lee Designs / 22
Husqvarna FC450 / 14-23
Husqvarna FC450 Rockstar Edition / 18-19,22
Husqvarna FE250 / 14-23
Husqvarna FE350 / 14-23
Husqvarna FE350S / 15-17,20-23
Husqvarna FE450 / 14-23
Husqvarna FE501 / 14-23
Husqvarna FE350 Rockstar Edition / 21
Husqvarna FE501S / 15-17,20-23
Husqvarna FR450 Rally / 16,19-22
Husqvarna FX450 / 17-23
Husqvarna TC250 / 14-22
Husqvarna TE250 / 14-19,23
Husqvarna TE250i / 18-22
Husqvarna TE300 / 14-19,23
Husqvarna TE300i / 18-22
Husqvarna TE300i Jarvis Edition / 20
Husqvarna TE300i Rockstar Edition / 21
Husqvarna TX300 / 17-19
Husqvarna TX300i / 20-22
Husaberg FE250 / 14
Husaberg FE350 / 13-14
Husaberg FE450 / 13-14
Husaberg FE501 / 13-14
Husaberg TE250 / 13-14
Husaberg TE300 / 13-14
Rekluse Torq-Drive Clutch Pack je sada vysoce výkonné manuální spojky.
Instalace je stejně snadná jako výměna lamel spojky za komponenty OEM. Technologie tenkých třecích kotoučů TorqDrive umožňuje, aby se do prostoru OEM spojky vešlo více kotoučů, snižuje se tak prokluz a poskytuje plný výkon motoru.
Poznámka: Nejedná se o náhradní spojkovou sadu pro RadiusX, RadiusCX nebo Core Manual TorqDrive.
Rekluse TorqDrive zlepšil výkon přibližně o 25 % ve srovnání s původní spojkou. Je instalováno více spojkových obložení než originál a pro je zajištěn lepší přenos síly z motoru na převodovku bez prokluzu. Původní třecí obložení spojky a ocelové kotouče jsou při instalaci odstraněny a nahrazeny obložením Rekluse TorqDrive. Třecí destičky Rekluse TorqDrive používají ocelové jádro, zatímco spojkové destičky OEM používají hliník. Při zahřátí se ocelová jádra spojkových obložení Rekluse roztahují o méně než polovinu ve srovnání s hliníkovými jádry obložení OEM, což prakticky eliminuje vadnutí spojky. Během let výzkumu a testování vyvinula společnost Rekluse nejlepší třecí podložky pro motocykly z hlediska funkčnosti, přenosu síly a odolnosti. Třecí a spojkové obložení jsou trvanlivější a odolnější než jiné spojkové kotouče.
Kapacita točivého momentu se zvýší v průměru o 25 %, zatímco ovládací síly na spojkové páčce se sníží v průměru o 10 % (obě hodnoty se liší podle modelu). Pro ochranu spojkového koše jsou použity ocelové vložky, které zabraňují vyražení koše.
Vlastnosti a výhody:
- lepší přenos síly motoru na převodovku a na hnací řetěz
- eliminuje vadnutí spojky
- lepší rozjezdy a akcelerace ze zatáček
- zvýšená životnost spojky
- zlepšení přenosu výkonu o cca 25 %
- snížení síly potřebné pro ovládání spojky o cca 10 % (v závislosti na modelu)
Součástí dodávky:
- 11 ocelových kotoučů TorqDrive (o 1 více než OEM)
- 12 třecích obložení TorqDrive (o 1 více než OEM)
- Pružiny spojky pro přítlačnou desku
- Ocelové vložky do spojkového koše
Vhodné pro:
KTM 250SX-F / 13-15
KTM 350SX-F / 11-15
Husqvarna FC250 / 14-15
Husqvarna FC350 / 14-15
Počet nalezených produktů: 389
Motodíly od A do Z
|
MTZ Mototechnika s.r.o.Telefon: 601 303 001 / 601 303 002 601 303 003 / 601 303 004 E-mail: info@mototechnika.cz Prodejna:
U Blatenského mostu 1482 Pondělí - Pátek 8:00-12:00 / 13:00-16:00 hod. |
Informace |
O společnosti |