Výfuky nizozemského výrobce HGS jsou jedny z nejlepších laděných závodních výfukových systémů na světě.
Používají je špičkoví světoví jezdci (Chad Reed, Steve Ramon, Andrea Bartolini, Kevin Strijbos, atd.) i tovární týmy (Kawasaki, TM Racing) a jiné týmy nejvyšší světové úrovně (LS Motorsport Honda, Kawasaki Pfeil, KTM Sarholz, H.M. Plant KTM UK, CLS Kawasaki Team, atd.).
Jsou důkladně testovány a vyvíjeny pro dosažení nejvyššího výkonu motoru, zdokonaleného průběhu a akcelerace. Disponují nízkou hmotností, dokonalým zpracováním a špičkovou výrobní kvalitou a nabízí znatelné zlepšení výkonu a průběhu motoru.
Všechny výfukové systémy HGS jsou během vývoje neustále testovány namontované na každém konkrétním motocyklu, aby byla ověřena úroveň zdokonalení výkonové křivky s originálním výfukem.
Jsou dodávány jako:
- samostatné komponenty (koleno nebo koncovka/tlumič)
- kompletní výfuky
PŘI KAŽDÉ OBJEDNÁVCE JE PRO KONTROLU POTŘEBA UPŘESNIT ROK VÝROBY MOTOCYKLU!!
2 taktní výfuky nabízí zvýšenou odezvu plynu a velký přírůstek výkonu většinou ve středním až vysokém výkonovém rozsahu (neplatí pro všechny modely). Koncovky je možné namontovat na originální koleno (nebo závodní laděné koleno HGS) a všechny jsou konstruovány a odzkoušeny tak, aby splnily hlukové parametry 94dB pro závodní použití v enduru nebo motokrosu.
4 taktní výfuky jsou vybaveny inovativním systémem "Restrictor Bomb", který pozitivně působí na zlepšení výkonu, zlepšení jeho průběhu, regulaci tlaku spalin ve výfukovém potrubí a v neposlední řadě k omezení hlučnosti.
Příplatkové výbavy:
- karbonová koncovka tlumiče
- celotitanové provedení
- enduro provedení
Sada přírub sání (difuzorů / sacích hrdel) mezi motor a karburátor od japonské značky Tourmax
- v sadě jsou obsaženy všechny příruby pro pro daný model, typ a rok výroby motocyklu
- plnohodnotná náhrada za originální díl - Made in Japan
- umožňují snadnou a rychlou montáž (přesné rozměry a provedení dle OEM dílu)
Upozornění: sada obsahuje komponenty vždy v přesném počtu pro daný model a rok výroby - kontrola obsahu viz. fotografie
Nahrazuje originální díly (originální kód OEM):
Yamaha 4NK-13586-00
Yamaha 4NK-13596-00
Značka Tourmax dodává široký sortiment náhradních dílů pro motocykly, čtyřkolky vyráběných dle OEM specifikace výrobci dodávající do prvovýroby japonských značek. Jedná se o produkty přímo od výrobců z Japonska - kvaliní díly pro profesionály. Sortiment zahrnuje příruby sání, opravné sady brzdiče, opravné sady brzdových pump, spojkové lamely, opravné sady palivového kohoutu, ložiska krku řízení, regulátory dobíjení a další...
Stator generátoru (alternátor) zapalování se snímačem otáček klikového hřídele
- Použití pro generování napětí u motorů s CDI kapacitním zapalováním (enduro, motokros). Na výstupní straně CDI jednotky je použit kondenzátor, který je nabíjen na napětí cca 300 V. Snímačem otáček horní úvrati klikového hřídele je kondenzátor na krátkou dobu spojen se zemí a jeho naakumulované napětí je následně krátkodobě vybito do zapalovací cívky, kde při vzniku magnetického pole vzniká vlivem indukce sekundární napětí s vyšší hodnotou než u zapalování induktivního. Zaručuje to nezávislost síly jiskry na otáčkách a proto se zlepšují funkce motoru i při nižších otáčkách.
- Nebo pro generování napětí pro baterii a indukční zapalování (silniční motocykly). Primární část indukční cívky se před zapálením připojí pomocí tranzistoru k palubnímu napětí motocyklu a v okamžiku zapálení se odpojí. Při velké změně napětí na primární části indukční cívky se indukuje na sekundární části vysoké napětí pro svíčku.
- 12V
- 18 cívek
Nahrazuje originální díl (OEM Replacement):
Aprilia 638848
Aprilia AP8176335
Derbi 638848
Gilera 58070R
Gilera 58112R
Gilera 638848
Malaguti 48202000
Piaggio 58070R
Piaggio 58112R
Piaggio 638848
RMS 246350102
Vhodné pro:
Aprilia SR Max 125 / 12-
Aprilia Atlantic 125 / 03-13
Aprilia Atlantic 250 / 04-09
Aprilia Scarabeo 250 TD / 04-06
Aprilia Scarabeo 250 VR / 07-
Aprilia Scarabeo 300 / 09-12
Aprilia Sportcity 125 / 04-08
Derbi Rambla 125 (4T) / 08-
Derbi Rambla 250i / 08-
Derbi Rambla 300 / 10-
Gilera Nexus 125 / 07-13
Gilera Nexus 250SP / 06
Gilera Nexus 300 / 08-13
Malaguti Madison 3 125 / 06-11
Piaggio X7 / 08-13
Piaggio Beverly 250 Cruiser / 07-08
Piaggio Beverly 250 Tourer / 08-09
Piaggio Beverly 300 i.e. Tourer / 08-13
Piaggio Carnaby 250 / 08-09
Piaggio Carnaby Cruiser 300 / 09-13
Piaggio X8 250 / 04-07
Piaggio X-Evo 250 / 07-13
Vespa GTS 250 / 05-12
Vespa GTV 250 / 07-12
Vespa GTV 300 / 07-12
Trubka přední vidlice pro silniční motocykly
- plnohodnotná náhrada za originální díl (OEM Replacement), neboť jsou vyráběny přesně dle rozměrů a specifikace
- vysoce kvalitní materiál těla trubky s nerezavějící tvrdochormovou povrchovou úpravou (nejedná se jen o slabý povrchový chrom, ale o tvrdý technický chrom)
- vlastní vývoj a přesná výroba olejových ventilů, které jsou součástí některých trubek
- při výrobě jsou použity jen moderní technologie - digitální zpracování, laserová technologie a nejmodernější galvanické pokovování
- přesný rovný povrch s opravdu kvalitním tvrdochromem poskytuje snadný chod přední vidlice a přesnou funkci těsnících komponentů vidlice (bez váznutí či jiného selhání) a rovněž prodlužuje jejich životnost
- velmi příznivá cena srovnatelná s náklady na rovnání či přechromování poškozených trubek (kde je výsledek přesnosti) nejistý
- vysoká kvalita "Made in EU"
Rozměry:
- průměr trubky "D" = 43mm
- délka "L" = 625mm
- provedení = tvrdochrom
Tato trubka nahrazuje originální trubku (originální kód OEM):
Honda 51410-MBT-611
CENA UVEDENA ZA 1 KUS
XTRIG Preload Adjuster pro nastavení předpětí pružiny zadního tlumiče. Díky své jedinečné a unikátní konstrukci umožňuje nastavení a regulaci předpětí zadní pružiny velmi rychle a snadno - přímo na závodech nebo tréninku. Používají ho tovární týmy závodů mistrovství světa MX GP (KTM i japonské značky), tak i mnoho týmů v USA (AMA Pro Motocross).
XTRIG Preload Adjuster nahrazuje horní i spodní matici zadního tlumiče jediným "límcem", který se pak pohybuje nahoru nebo dolů po závitech těla zadního tlumiče pomocí hlavního šroubu. To znamená, že během několika vteřin jen pomocí 8mm klíče je možné perfektně nastavit funkci a výkon zadního tlumiče - rychlé a snadné nastavení nebo seřízení předpětí je tedy možné i po každé rozjížďce.
Vlastnosti:
- ultralehký mechanický seřizovač předpětí přužiny zadního tlumiče
- umožňuje velmi snadné a rychlé nastavení předpětí pružiny zadního tlumiče
- robustní a odolná konstrukce proti nečistotám
- přesná konstrukce a provedení z vysokopevnostního duralu
- plné využití závitu pro nastavení pružiny
- jednoduchá montáž a ovládání
- nízká hmotnost
- patentová ochrana
Vhodné pro motocykly:
KTM 125SX+150SX / 16-17
KTM 250SX / 17
KTM 250SXF+350SXF+450SXF / 16-17
Husqvarna TC125 / 16-17
Husqvarna TC250 / 17
Husqvarna TX125+TX250+TX300 / 17
Husqvarna TE150+TE250+TE300 / 17
Husqvarna FC250+FC350+FC450 / 16-17
Husqvarna FE250+FE350+FE450+FE501 / 17
Chladiče od francouzské značky IROD pro závodní použití i jako náhrada za originální chladič
- motocyklové chladiče v závodním provedení se zvětšeným objemem
- vyráběny s maximálním možným rozměrovým využitím zástavbového místa určeného pro originální chladiče tak, že lze chladiče IROD jednoduše zaměnit za originální chladiče z prvovýroby a přispět k lepšímu chlazení a chodu motocyklu
- díky svým rozměrům disponují zlepšenými vlastnostmi, kdy ve srovnání s originálními chladiči mají vyšší účinnost chlazení
- díky svým vlastnostem zajišťují chlazení i při velmi vysokém zatížení a proto se motocykl nepřehřívá a teplota motoru se udržuje na provozních hodnotách
- díky vyšší účinnosti je životnost komponentů motoru a náplní prodlužována a klesá tak opotřebení motoru
- motor a jeho komponenty není tepelně zatěžován jako se standardním chladičem
- kvalitní výrobní zpracování jádra i těla chladiče (svařování TIGem)
- robustní zpevněná konstrukce a kvalitní hliníkový materiál
- přesné zástavbové rozměry a parametry dle originálního chladiče pro jednoduchou a rychlou instalaci a montáž do motocyklu
- pokud se jedná o chladič s víčkem je obsahem balení i víčko (kontrola provedení a obsahu - viz. fotografie)
Na racingové chladiče IROD je možné instalovat přetlakové víčko s horní mezí tlaku až 2,0 bar, což při velké zátěži motoru v terénu udrží chladící kapalinu pod bodem varu a zajistí nepřetržité chlazení motoru.
Tento chladič nahrazuje originální chladič (originální kód OEM):
KTM 77035007500
KTM 77035007400
Chladiče IROD jsou nejlepší volbou pro kvalitní chlazení pro jejich velmi dobrou kvalitu a přijatelnou cenu (zajímavý poměr cena/výkon)!
Chladiče od francouzské značky IROD pro závodní použití i jako náhrada za originální chladič
- motocyklové chladiče v závodním provedení se zvětšeným objemem
- vyráběny s maximálním možným rozměrovým využitím zástavbového místa určeného pro originální chladiče tak, že lze chladiče IROD jednoduše zaměnit za originální chladiče z prvovýroby a přispět k lepšímu chlazení a chodu motocyklu
- díky svým rozměrům disponují zlepšenými vlastnostmi, kdy ve srovnání s originálními chladiči mají vyšší účinnost chlazení
- díky svým vlastnostem zajišťují chlazení i při velmi vysokém zatížení a proto se motocykl nepřehřívá a teplota motoru se udržuje na provozních hodnotách
- díky vyšší účinnosti je životnost komponentů motoru a náplní prodlužována a klesá tak opotřebení motoru
- motor a jeho komponenty není tepelně zatěžován jako se standardním chladičem
- kvalitní výrobní zpracování jádra i těla chladiče (svařování TIGem)
- robustní zpevněná konstrukce a kvalitní hliníkový materiál
- přesné zástavbové rozměry a parametry dle originálního chladiče pro jednoduchou a rychlou instalaci a montáž do motocyklu
- pokud se jedná o chladič s víčkem je obsahem balení i víčko (kontrola provedení a obsahu - viz. fotografie)
Na racingové chladiče IROD je možné instalovat přetlakové víčko s horní mezí tlaku až 2,0 bar, což při velké zátěži motoru v terénu udrží chladící kapalinu pod bodem varu a zajistí nepřetržité chlazení motoru.
Tento chladič nahrazuje originální chladič (originální kód OEM):
KTM 78035008400
Chladiče IROD jsou nejlepší volbou pro kvalitní chlazení pro jejich velmi dobrou kvalitu a přijatelnou cenu (zajímavý poměr cena/výkon)!
Chladiče od francouzské značky IROD pro závodní použití i jako náhrada za originální chladič
- motocyklové chladiče v závodním provedení se zvětšeným objemem
- vyráběny s maximálním možným rozměrovým využitím zástavbového místa určeného pro originální chladiče tak, že lze chladiče IROD jednoduše zaměnit za originální chladiče z prvovýroby a přispět k lepšímu chlazení a chodu motocyklu
- díky svým rozměrům disponují zlepšenými vlastnostmi, kdy ve srovnání s originálními chladiči mají vyšší účinnost chlazení
- díky svým vlastnostem zajišťují chlazení i při velmi vysokém zatížení a proto se motocykl nepřehřívá a teplota motoru se udržuje na provozních hodnotách
- díky vyšší účinnosti je životnost komponentů motoru a náplní prodlužována a klesá tak opotřebení motoru
- motor a jeho komponenty není tepelně zatěžován jako se standardním chladičem
- kvalitní výrobní zpracování jádra i těla chladiče (svařování TIGem)
- robustní zpevněná konstrukce a kvalitní hliníkový materiál
- přesné zástavbové rozměry a parametry dle originálního chladiče pro jednoduchou a rychlou instalaci a montáž do motocyklu
- pokud se jedná o chladič s víčkem je obsahem balení i víčko (kontrola provedení a obsahu - viz. fotografie)
Na racingové chladiče IROD je možné instalovat přetlakové víčko s horní mezí tlaku až 2,0 bar, což při velké zátěži motoru v terénu udrží chladící kapalinu pod bodem varu a zajistí nepřetržité chlazení motoru.
Chladiče IROD jsou nejlepší volbou pro kvalitní chlazení pro jejich velmi dobrou kvalitu a přijatelnou cenu (zajímavý poměr cena/výkon)!
Ojniční sady Prox jsou dokonalým a výhodným výběrem, neboť v krabičce Prox je stejná originální ojnice z Japonska jako například od Hondy, Kawasaki, Yamahy!
- unikátní technologie dvojitého kování výkovků předává ojnicím PROX vynikající pevnost, odolnost a rozměrovou stálost
- kromě technologie dvojitého kování jsou výkovky ošetřeny kuličkováním, čímž je docíleno dokonalého spojení povrchové textury po vykování a odstraněno pnutí
- přesné rozmístění a sklon mazacích otvorů zaručuje dokonalé mazání jehlových ložisek a čepů
- ojniční sady PROX obsahují vysoce kvalitní jehlová ložiska s přesným tvarem a počtem jehel s dokonalou tolerancí jako originální díly a čepy
- díky všem použitým technologiím a materiálům vysoké kvality na všechny komponenty je zaručena nejdelší možná životnost celé ojniční sady i při použití v náročných podmínkách
Dodáváno jako ojniční sada, tedy včetně jehlového ložiska a distančních příložek nejvyšší kvality.
Tato ojniční sada nahrazuje originální díly (OEM Replacement):
Kawasaki 13032-0705
Kawasaki 13032-0721
Kawasaki 13035-0022
Kawasaki 13034-0019
Kawasaki 920221356
Tato ojnice je součástí sady klikového hřídele dle originálního dílu (OEM Replacement):
Kawasaki 13031-0739
Ojnice PROX vyrábí jeden z největších světových výrobců, který dodává do prvovýroby předních světových značek (Honda, Yamaha, Kawasaki). Jeho zkušenosti a know-how jsou použity samozřejmě i při výrobě ojnic PROX, kdy jsou detailně dodržovány parametry, rozměry, tvar, konstrukce, mazací otvory a provedení přesně podle originálních dílů (OEM).
Ojniční sada PROX je dokonalým a výhodným výběrem. V balení Prox je stejná originální ojnice jako např. od Hondy, Kawasaki, Yamahy.
Upozornění: při výměně ojniční sady je potřeba dokonale provést přelisování včetně extrémně přesného vycentrování klikové hřídele, aby byla zajištěna dlouhá životnost ojnice i dalších komponentů a hladký chod motoru. Je doporučeno vyměnit ložiska (nejlépe jen japonské značky NTN, Koyo.
Písty jsou vyráběny ze speciálního materiálu a obráběné z jednoho kusu na nejmodernějších CNC strojích největšími světovými výrobci v Japonsku a USA.
- rozměr pístu = 97,50mm
- komprese = 9,0:1
- varianta pístu = litý píst
Vždy jsou dodávány jako pístní sada, tedy včetně pístních kroužků, čepů a pojistných kroužků té nejvyšší kvality a japonské výroby.
Tento píst nahrazuje originální díl (OEM Replacement):
Honda 13101-MN1-680
Honda 13102-MN1-305
Honda 13103-MN1-305
Honda 13111-MN1-670
Honda 13011-MN1-305
Honda 13021-MN1-305
Honda 13031-MN1-305
Honda 90602-MN1-670
Na většinu pístů PROX je aplikována speciální povrchová úprava (molybdenový / teflonový povrch), která je vyrobena z jemné směsi speciálních materiálů. Tato speciální povrchová úprava snižuje tření a zajišťuje hladký běh motoru a ochranu při prvních minutách provozu motoru po nastartování.
Použitý materiál je vysoce kvalitní hliníková slitina používaná i v leteckém průmyslu, která je díky svým vlastnostem nejdokonalejším materiálem pro výrobu pístů, neboť disponuje velmi nízkým koeficientem rozpínavosti a tření a nabízí dlouhou životnost při dodržení montážních a provozních podmínek.
Písty PROX jsou dokonalým a výhodným výběrem, neboť v krabičce Prox je stejný originální píst jako například od Hondy, Kawasaki, Yamahy.
Písty PROX vyrábějí největší světový výrobci (ART, TKRJ, JE, atd.), kteří dodávají do prvovýroby předních světových značek (Honda, Yamaha, Kawasaki). Jejich zkušenosti a know-how je použito i při výrobě pístů PROX, kdy jsou dodržovány parametry, rozměry, tvar, konstrukce a provedení podle originálních dílů (OEM).
Navíc do pístních sad jsou přidávány pístní kroužky japonských výrobců RIKKEN a NPR, a vysoce kvalitní pístní čepy s přesnými rozměry a dokonalou tolerancí.
Při výměně pístu je potřeba zkontrolovat povrch válce a změřit přesný rozměr na více bodech uvnitř válce vhodný měřidlem (ne posuvným měřítkem = „šuplerou). A také vždy vyměnit těsnění a postupovat dle manuálu výrobce motocyklu.
Písty jsou vyráběny ze speciálního materiálu a obráběné z jednoho kusu na nejmodernějších CNC strojích největšími světovými výrobci v Japonsku a USA.
- rozměr pístu = 97,50mm
- komprese = 9,0:1
- varianta pístu = litý píst
Vždy jsou dodávány jako pístní sada, tedy včetně pístních kroužků, čepů a pojistných kroužků té nejvyšší kvality a japonské výroby.
Tento píst nahrazuje originální díl (OEM Replacement):
Honda 13101-MN1-680
Honda 13102-MN1-305
Honda 13103-MN1-305
Honda 13111-MN1-670
Honda 13011-MN1-305
Honda 13021-MN1-305
Honda 13031-MN1-305
Honda 90602-MN1-670
Na většinu pístů PROX je aplikována speciální povrchová úprava (molybdenový / teflonový povrch), která je vyrobena z jemné směsi speciálních materiálů. Tato speciální povrchová úprava snižuje tření a zajišťuje hladký běh motoru a ochranu při prvních minutách provozu motoru po nastartování.
Použitý materiál je vysoce kvalitní hliníková slitina používaná i v leteckém průmyslu, která je díky svým vlastnostem nejdokonalejším materiálem pro výrobu pístů, neboť disponuje velmi nízkým koeficientem rozpínavosti a tření a nabízí dlouhou životnost při dodržení montážních a provozních podmínek.
Písty PROX jsou dokonalým a výhodným výběrem, neboť v krabičce Prox je stejný originální píst jako například od Hondy, Kawasaki, Yamahy.
Písty PROX vyrábějí největší světový výrobci (ART, TKRJ, JE, atd.), kteří dodávají do prvovýroby předních světových značek (Honda, Yamaha, Kawasaki). Jejich zkušenosti a know-how je použito i při výrobě pístů PROX, kdy jsou dodržovány parametry, rozměry, tvar, konstrukce a provedení podle originálních dílů (OEM).
Navíc do pístních sad jsou přidávány pístní kroužky japonských výrobců RIKKEN a NPR, a vysoce kvalitní pístní čepy s přesnými rozměry a dokonalou tolerancí.
Při výměně pístu je potřeba zkontrolovat povrch válce a změřit přesný rozměr na více bodech uvnitř válce vhodný měřidlem (ne posuvným měřítkem = „šuplerou). A také vždy vyměnit těsnění a postupovat dle manuálu výrobce motocyklu.
Offroadové terénní boty na motorku a čtyřkolku.
Využití pro hobby motokros a enduro.
- kovaná špička
- nastavitelné přezky (plně seřiditelné dle individuálního požadavku)
- kožená vnitřní strana boty proti poškození o výfuk
- plastový chránič holeně
- vytužená obšívka špičky
- vysoce kvalitní kůže na všech místech, kde od boty požadujeme odolnost a pohyblivost
- manžeta proti zabránění vstupu nečistot a vody dovnitř
- termo vložka s efektivním odvodem potu
- vyměnitelná podrážka (náhradní podrážky jsou k objednání samostatně)
- podrážka vyztužená integrovanou ocelovou vložkou
Chladiče od francouzské značky IROD pro závodní použití i jako náhrada za originální chladič
- motocyklové chladiče v závodním provedení se zvětšeným objemem
- vyráběny s maximálním možným rozměrovým využitím zástavbového místa určeného pro originální chladiče tak, že lze chladiče IROD jednoduše zaměnit za originální chladiče z prvovýroby a přispět k lepšímu chlazení a chodu motocyklu
- díky svým rozměrům disponují zlepšenými vlastnostmi, kdy ve srovnání s originálními chladiči mají vyšší účinnost chlazení
- díky svým vlastnostem zajišťují chlazení i při velmi vysokém zatížení a proto se motocykl nepřehřívá a teplota motoru se udržuje na provozních hodnotách
- díky vyšší účinnosti je životnost komponentů motoru a náplní prodlužována a klesá tak opotřebení motoru
- motor a jeho komponenty není tepelně zatěžován jako se standardním chladičem
- kvalitní výrobní zpracování jádra i těla chladiče (svařování TIGem)
- robustní zpevněná konstrukce a kvalitní hliníkový materiál
- přesné zástavbové rozměry a parametry dle originálního chladiče pro jednoduchou a rychlou instalaci a montáž do motocyklu
- pokud se jedná o chladič s víčkem je obsahem balení i víčko (kontrola provedení a obsahu - viz. fotografie)
Na racingové chladiče IROD je možné instalovat přetlakové víčko s horní mezí tlaku až 2,0 bar, což při velké zátěži motoru v terénu udrží chladící kapalinu pod bodem varu a zajistí nepřetržité chlazení motoru.
Chladiče IROD jsou nejlepší volbou pro kvalitní chlazení pro jejich velmi dobrou kvalitu a přijatelnou cenu (zajímavý poměr cena/výkon)!
Chladiče od francouzské značky IROD pro závodní použití i jako náhrada za originální chladič
- motocyklové chladiče v závodním provedení se zvětšeným objemem
- vyráběny s maximálním možným rozměrovým využitím zástavbového místa určeného pro originální chladiče tak, že lze chladiče IROD jednoduše zaměnit za originální chladiče z prvovýroby a přispět k lepšímu chlazení a chodu motocyklu
- díky svým rozměrům disponují zlepšenými vlastnostmi, kdy ve srovnání s originálními chladiči mají vyšší účinnost chlazení
- díky svým vlastnostem zajišťují chlazení i při velmi vysokém zatížení a proto se motocykl nepřehřívá a teplota motoru se udržuje na provozních hodnotách
- díky vyšší účinnosti je životnost komponentů motoru a náplní prodlužována a klesá tak opotřebení motoru
- motor a jeho komponenty není tepelně zatěžován jako se standardním chladičem
- kvalitní výrobní zpracování jádra i těla chladiče (svařování TIGem)
- robustní zpevněná konstrukce a kvalitní hliníkový materiál
- přesné zástavbové rozměry a parametry dle originálního chladiče pro jednoduchou a rychlou instalaci a montáž do motocyklu
- pokud se jedná o chladič s víčkem je obsahem balení i víčko (kontrola provedení a obsahu - viz. fotografie)
Na racingové chladiče IROD je možné instalovat přetlakové víčko s horní mezí tlaku až 2,0 bar, což při velké zátěži motoru v terénu udrží chladící kapalinu pod bodem varu a zajistí nepřetržité chlazení motoru.
Chladiče IROD jsou nejlepší volbou pro kvalitní chlazení pro jejich velmi dobrou kvalitu a přijatelnou cenu (zajímavý poměr cena/výkon)!
Chladiče od francouzské značky IROD pro závodní použití i jako náhrada za originální chladič
- motocyklové chladiče v závodním provedení se zvětšeným objemem
- vyráběny s maximálním možným rozměrovým využitím zástavbového místa určeného pro originální chladiče tak, že lze chladiče IROD jednoduše zaměnit za originální chladiče z prvovýroby a přispět k lepšímu chlazení a chodu motocyklu
- díky svým rozměrům disponují zlepšenými vlastnostmi, kdy ve srovnání s originálními chladiči mají vyšší účinnost chlazení
- díky svým vlastnostem zajišťují chlazení i při velmi vysokém zatížení a proto se motocykl nepřehřívá a teplota motoru se udržuje na provozních hodnotách
- díky vyšší účinnosti je životnost komponentů motoru a náplní prodlužována a klesá tak opotřebení motoru
- motor a jeho komponenty není tepelně zatěžován jako se standardním chladičem
- kvalitní výrobní zpracování jádra i těla chladiče (svařování TIGem)
- robustní zpevněná konstrukce a kvalitní hliníkový materiál
- přesné zástavbové rozměry a parametry dle originálního chladiče pro jednoduchou a rychlou instalaci a montáž do motocyklu
- pokud se jedná o chladič s víčkem je obsahem balení i víčko (kontrola provedení a obsahu - viz. fotografie)
Na racingové chladiče IROD je možné instalovat přetlakové víčko s horní mezí tlaku až 2,0 bar, což při velké zátěži motoru v terénu udrží chladící kapalinu pod bodem varu a zajistí nepřetržité chlazení motoru.
Chladiče IROD jsou nejlepší volbou pro kvalitní chlazení pro jejich velmi dobrou kvalitu a přijatelnou cenu (zajímavý poměr cena/výkon)!
Chladiče od francouzské značky IROD pro závodní použití i jako náhrada za originální chladič
- motocyklové chladiče v závodním provedení se zvětšeným objemem
- vyráběny s maximálním možným rozměrovým využitím zástavbového místa určeného pro originální chladiče tak, že lze chladiče IROD jednoduše zaměnit za originální chladiče z prvovýroby a přispět k lepšímu chlazení a chodu motocyklu
- díky svým rozměrům disponují zlepšenými vlastnostmi, kdy ve srovnání s originálními chladiči mají vyšší účinnost chlazení
- díky svým vlastnostem zajišťují chlazení i při velmi vysokém zatížení a proto se motocykl nepřehřívá a teplota motoru se udržuje na provozních hodnotách
- díky vyšší účinnosti je životnost komponentů motoru a náplní prodlužována a klesá tak opotřebení motoru
- motor a jeho komponenty není tepelně zatěžován jako se standardním chladičem
- kvalitní výrobní zpracování jádra i těla chladiče (svařování TIGem)
- robustní zpevněná konstrukce a kvalitní hliníkový materiál
- přesné zástavbové rozměry a parametry dle originálního chladiče pro jednoduchou a rychlou instalaci a montáž do motocyklu
- pokud se jedná o chladič s víčkem je obsahem balení i víčko (kontrola provedení a obsahu - viz. fotografie)
Na racingové chladiče IROD je možné instalovat přetlakové víčko s horní mezí tlaku až 2,0 bar, což při velké zátěži motoru v terénu udrží chladící kapalinu pod bodem varu a zajistí nepřetržité chlazení motoru.
Tento chladič nahrazuje originální chladič (originální kód OEM):
KTM 50335007100
Chladiče IROD jsou nejlepší volbou pro kvalitní chlazení pro jejich velmi dobrou kvalitu a přijatelnou cenu (zajímavý poměr cena/výkon)!
Motodíly od A do Z
|
MTZ Mototechnika s.r.o.Telefon: 601 303 001 / 601 303 002 601 303 003 / 601 303 004 E-mail: info@mototechnika.cz Prodejna:
U Blatenského mostu 1482 Pondělí - Pátek 8:00-12:00 / 13:00-16:00 hod. |
Informace |
O společnosti |
Zboží bylo přidáno do košíku