• 855 750 produktů ihned k expedici
  • Rychlé odeslání - odešleme dnes 13:00 hod.

Díly pro Váš motocykl

Doporučujeme

Pumpa radiální brzdová Magura HC1 195 - průměr 12mm (pro brzdovou kapalinu DOT)
Magura

Pumpa radiální brzdová Magura HC1 195 - průměr 12mm (pro brzdovou kapalinu DOT)

Radiální brzdová pumpa  od německého výrobce MAGURA - Magura HC1 - model 195 - v černém provedení
- 70° úhel vůči řídítkům nabízí snížené tření a přímější pocit brzdění pro lepší kontrolu
- MAGURA „HCT“ je schválen pro trvalý provoz se všemi systémy ABS bez ztráty výkonu s ohledem na kompenzaci tlaku (ABS zpětnému rázu)
- dodáváno s externím zásobníkem a montážní konzolou s minimálním požadavkem na prostor a s designovým kouřovým sklem

Brzdová radiální pumpa MAGURA HC1 je dodávána komplet "ready-to-mount"
- Banjo-šroubem s těsnícími kroužky (M10x1)
- s přídavnou nádržkou (reservoir)
- se standardní klemou (bez držáku zrcátka)
- se spínač brzdových světel nebo bezpečnostním spínačem startu

- průměr 12mm
- pro brzdovou kapalinu DOT

Výrobce MAGURA je významným a renomovaným dodavatelem pro automobilový průmysl (včetně všech hlavních výrobců motocyklů, a to převážně evropských značek), a řadí se mezi světovou špičku v oblasti ovládání spojky a brzdových systémů.

Skladem - Ihned expedujeme
7 299,00 Kč
Pumpa radiální brzdová Magura HC1 195 - průměr 15mm (pro brzdovou kapalinu DOT)
Magura

Pumpa radiální brzdová Magura HC1 195 - průměr 15mm (pro brzdovou kapalinu DOT)

Radiální brzdová pumpa  od německého výrobce MAGURA - Magura HC1 - model 195 - v černém provedení
- 70° úhel vůči řídítkům nabízí snížené tření a přímější pocit brzdění pro lepší kontrolu
- MAGURA „HCT“ je schválen pro trvalý provoz se všemi systémy ABS bez ztráty výkonu s ohledem na kompenzaci tlaku (ABS zpětnému rázu)
- dodáváno s externím zásobníkem a montážní konzolou s minimálním požadavkem na prostor a s designovým kouřovým sklem

Brzdová radiální pumpa MAGURA HC1 je dodávána komplet "ready-to-mount"
- Banjo-šroubem s těsnícími kroužky (M10x1)
- s přídavnou nádržkou (reservoir)
- se standardní klemou (bez držáku zrcátka)
- se spínač brzdových světel nebo bezpečnostním spínačem startu

- průměr 15mm
- pro brzdovou kapalinu DOT

Výrobce MAGURA je významným a renomovaným dodavatelem pro automobilový průmysl (včetně všech hlavních výrobců motocyklů, a to převážně evropských značek), a řadí se mezi světovou špičku v oblasti ovládání spojky a brzdových systémů.

Skladem - Ihned expedujeme
7 299,00 Kč
Pumpa radiální brzdová Magura HC1 195 - průměr 18mm (pro brzdovou kapalinu DOT)
Magura

Pumpa radiální brzdová Magura HC1 195 - průměr 18mm (pro brzdovou kapalinu DOT)

Radiální brzdová pumpa od německého výrobce MAGURA - HC1 - model 195 - v černém provedení.

- 70° úhel vůči řídítkům nabízí snížené tření a přímější pocit brzdění pro lepší kontrolu
- MAGURA „HCT“ je schválen pro trvalý provoz se všemi systémy ABS bez ztráty výkonu s ohledem na kompenzaci tlaku (ABS zpětnému rázu)
- dodáváno s externím zásobníkem a montážní konzolou s minimálním požadavkem na prostor a s designovým kouřovým sklem

Brzdová radiální pumpa MAGURA HC1 je dodávána komplet "ready-to-mount"
- Banjo-šroubem s těsnícími kroužky (M10x1)
- s přídavnou nádržkou (reservoir)
- se standardní klemou (bez držáku zrcátka)
- se spínač brzdových světel nebo bezpečnostním spínačem startu

- průměr 18mm
- pro brzdovou kapalinu DOT

Výrobce MAGURA je významným a renomovaným dodavatelem pro automobilový průmysl (včetně všech hlavních výrobců motocyklů, a to převážně evropských značek), a řadí se mezi světovou špičku v oblasti ovládání spojky a brzdových systémů.

Skladem - Ihned expedujeme
7 299,00 Kč
Pumpa radiální spojková Magura HC1 - průměr 12mm (pro brzdovou kapalinu DOT)
Magura

Pumpa radiální spojková Magura HC1 - průměr 12mm (pro brzdovou kapalinu DOT)

Radiální spojková pumpa od německého výrobce MAGURA - HC1 - model 195 - v černém provedení.

- 70° úhel vůči řídítkům nabízí snížené tření a přímější pocit brzdění pro lepší kontrolu
- MAGURA „HCT“ je schválen pro trvalý provoz se všemi systémy ABS bez ztráty výkonu s ohledem na kompenzaci tlaku (ABS zpětnému rázu)
- dodáváno s externím zásobníkem a montážní konzolou s minimálním požadavkem na prostor a s designovým kouřovým sklem

Brzdová radiální pumpa MAGURA HC1 je dodávána komplet "ready-to-mount"
- Banjo-šroubem s těsnícími kroužky (M10x1)
- s přídavnou nádržkou (reservoir)
- se standardní klemou (bez držáku zrcátka)
- se spínač brzdových světel nebo bezpečnostním spínačem startu

- průměr 12mm
- pro brzdovou kapalinu DOT

Výrobce MAGURA je významným a renomovaným dodavatelem pro automobilový průmysl (včetně všech hlavních výrobců motocyklů, a to převážně evropských značek), a řadí se mezi světovou špičku v oblasti ovládání spojky a brzdových systémů.

Skladem - Ihned expedujeme
7 299,00 Kč
Pumpa radiální spojková Magura HC1 - průměr 12mm (pro minerální olej)
Magura

Pumpa radiální spojková Magura HC1 - průměr 12mm (pro minerální olej)

Radiální spojková pumpa od německého výrobce Magura - HC1 - model 195 - v černém provedení.

- 70° úhel vůči řídítkům nabízí snížené tření a přímější pocit brzdění pro lepší kontrolu
- MAGURA „HCT“ je schválen pro trvalý provoz se všemi systémy ABS bez ztráty výkonu s ohledem na kompenzaci tlaku (ABS zpětnému rázu)
- dodáváno s externím zásobníkem a montážní konzolou s minimálním požadavkem na prostor a s designovým kouřovým sklem

Brzdová radiální pumpa MAGURA HC1 je dodávána komplet "ready-to-mount"
- Banjo-šroubem s těsnícími kroužky (M10x1)
- s přídavnou nádržkou (reservoir)
- se standardní klemou (bez držáku zrcátka)
- se spínač brzdových světel nebo bezpečnostním spínačem startu

- průměr 12mm
- pro minerální olej

Výrobce MAGURA je významným a renomovaným dodavatelem pro automobilový průmysl (včetně všech hlavních výrobců motocyklů, a to převážně evropských značek), a řadí se mezi světovou špičku v oblasti ovládání spojky a brzdových systémů.

Skladem - Ihned expedujeme
7 299,00 Kč
Pumpa radiální spojková Magura HC1 - průměr 13mm (pro brzdovou kapalinu DOT) pro motocykly KTM
Magura

Pumpa radiální spojková Magura HC1 - průměr 13mm (pro brzdovou kapalinu DOT) pro motocykly KTM

Radiální spojková pumpa od německého výrobce MAGURA - HC1 - model 195 - v černém provedení.

- 70° úhel vůči řídítkům nabízí snížené tření a přímější pocit brzdění pro lepší kontrolu
- MAGURA „HCT“ je schválen pro trvalý provoz se všemi systémy ABS bez ztráty výkonu s ohledem na kompenzaci tlaku (ABS zpětnému rázu)
- dodáváno s externím zásobníkem a montážní konzolou s minimálním požadavkem na prostor a s designovým kouřovým sklem

Brzdová radiální pumpa MAGURA HC1 je dodávána komplet "ready-to-mount"
- Banjo-šroubem s těsnícími kroužky (M10x1)
- s přídavnou nádržkou (reservoir)
- se standardní klemou (bez držáku zrcátka)
- se spínač brzdových světel nebo bezpečnostním spínačem startu

- průměr 13mm
- pro brzdovou kapalinu DOT

Výrobce MAGURA je významným a renomovaným dodavatelem pro automobilový průmysl (včetně všech hlavních výrobců motocyklů, a to převážně evropských značek), a řadí se mezi světovou špičku v oblasti ovládání spojky a brzdových systémů.

Skladem - Ihned expedujeme
7 299,00 Kč
Pumpa radiální spojková Magura HC1 - průměr 13mm (pro minerální olej)
Magura

Pumpa radiální spojková Magura HC1 - průměr 13mm (pro minerální olej)

Radiální spojková pumpa od německého výrobce MAGURA - HC1 - model 195 - v černém provedení.

- 70° úhel vůči řídítkům nabízí snížené tření a přímější pocit brzdění pro lepší kontrolu
- MAGURA „HCT“ je schválen pro trvalý provoz se všemi systémy ABS bez ztráty výkonu s ohledem na kompenzaci tlaku (ABS zpětnému rázu)
- dodáváno s externím zásobníkem a montážní konzolou s minimálním požadavkem na prostor a s designovým kouřovým sklem

Brzdová radiální pumpa MAGURA HC1 je dodávána komplet "ready-to-mount"
- Banjo-šroubem s těsnícími kroužky (M10x1)
- s přídavnou nádržkou (reservoir)
- se standardní klemou (bez držáku zrcátka)
- se spínač brzdových světel nebo bezpečnostním spínačem startu

- průměr 13mm
- pro minerální olej

Výrobce MAGURA je významným a renomovaným dodavatelem pro automobilový průmysl (včetně všech hlavních výrobců motocyklů, a to převážně evropských značek), a řadí se mezi světovou špičku v oblasti ovládání spojky a brzdových systémů.

 
7 299,00 Kč
Pumpa radiální spojková Magura HC1 - průměr 16mm (pro brzdovou kapalinu DOT)
Magura

Pumpa radiální spojková Magura HC1 - průměr 16mm (pro brzdovou kapalinu DOT)

Radiální spojková pumpa od německého výrobce MAGURA - HC1 - model 195 - v černém provedení.

- 70° úhel vůči řídítkům nabízí snížené tření a přímější pocit brzdění pro lepší kontrolu
- MAGURA „HCT“ je schválen pro trvalý provoz se všemi systémy ABS bez ztráty výkonu s ohledem na kompenzaci tlaku (ABS zpětnému rázu)
- dodáváno s externím zásobníkem a montážní konzolou s minimálním požadavkem na prostor a s designovým kouřovým sklem

Brzdová radiální pumpa MAGURA HC1 je dodávána komplet "ready-to-mount"
- Banjo-šroubem s těsnícími kroužky (M10x1)
- s přídavnou nádržkou (reservoir)
- se standardní klemou (bez držáku zrcátka)
- se spínač brzdových světel nebo bezpečnostním spínačem startu

- průměr 16mm
- pro brzdovou kapalinu DOT

Výrobce MAGURA je významným a renomovaným dodavatelem pro automobilový průmysl (včetně všech hlavních výrobců motocyklů, a to převážně evropských značek), a řadí se mezi světovou špičku v oblasti ovládání spojky a brzdových systémů.

Skladem - Ihned expedujeme
7 299,00 Kč
Kliková hřídel Prox - Yamaha YZ125 / 05-21 + YZ125X / 20-22
Prox

Kliková hřídel Prox - Yamaha YZ125 / 05-21 + YZ125X / 20-22

Klikové hřídele od značky PROX pro offroadové motocykly
- vybaveny renomovanými ojnicemi japonské výroby z dokolane upravené japonské oceli (unikátní technologie dvojitého kování výkovků předává ojnicím PROX vynikající pevnost, odolnost a rozměrovou stálost)
- klikové hřídele PROX kombinují spolehlivost originálního dílu a cenovou dostupnost
- jsou navrženy pro okamžitou opravu motocyklu bez nutnosti úprav
- kliková hřídel je již smontovaná, vycentrovaná a vyvážená
- součástí klikové hřídele PROX je i horní jehlové ložisko pístního čepu
- klikové hřídele PROX jsou opětovně rozebíratelné pro následnou výměnu ojnice a další montáž do motocyklu
- zaručen bezpečný a dlouhodobý provoz i při použití v závodních podmínkách

Pro zajištěná dlouhé životnosti klikové hřídele i dalších komponentů postupujte při výměně vždy dle manuálu výrobce motocyklu.

Tato kliková hřídel nahrazuje originální díl (originální kód OEM):
Yamaha 1C3-11400-20
Yamaha 1C3-11400-00

Značka PROX je jednou z hlavních značek technických náhraních dílů pro offroadové motocykly a to již od roku 1975. V současné době však sortiment zahrnuje i rozsáhlý sortiment pro čtyřkolky (ATV/Quad), vodní skútry (PWC/Jet-Ski), sněžné skútry a malé mopedy a skútry do obsahu 50cc.

Produkty PROX jsou vyráběny v Japonsku a USA s důrazem na perfektní kvalitu, aby bylo dosaženo dlouhé životnosti i při náročných závodních podmínkách. Proto byly a jsou používány jako závodní a tuningové díly pro aftermarket (náhradu za originální díly), avšak nyní je značka Prox i významným dodavatelem do prvovýroby (OEM Supplier) světoznámých značek.

Dalším důkazem kvality a důvěry je používání produktů PROX jezdci a závodními týmy, které se účastní závodů nejvyšší světové úrovně.

 
7 495,00 Kč
Výfuk kompletní (výfukový systém) Yamaha DT125R+DT125RE+DT125X + TDR125 + TZR125R/RR + Derbi GPR125
Athena

Výfuk kompletní (výfukový systém) Yamaha DT125R+DT125RE+DT125X + TDR125 + TZR125R/RR + Derbi GPR125

Kompletní výfuk (výfukový systém) od italské značky Athena pro motocykly Yamaha a Derbi.

Výfuk byl vyvinut pro zlepšení průběhu a zvýšení výkonu.
Jedná se o tuningový doplněk, který je určen pro sportovní účely - není určen pro použití veřejných komunikacích, protože nemá homologaci. Výrobce Athena nezodpovídá za nesprávné nebo žádné jiné použití - zákazník bere plnou zodpovědnost za použití výrobku pouze v souladu s platnými předpisy v místě použití.
Není homolováno!

Vhodné pro:
Yamaha DT125R + DT125RE + DT125X
Yamaha TDR125
Yamaha TZR125R + TZR125RR
Derbi GPR125

 
7 499,00 Kč
Koleno výfuku HGS - Honda CR80+CR85 / 94-04
HGS

Koleno výfuku HGS - Honda CR80+CR85 / 94-04

Výfuky nizozemského výrobce HGS jsou jedny z nejlepších laděných závodních výfukových systémů na světě.
Používají je špičkoví světoví jezdci (Chad Reed, Steve Ramon, Andrea Bartolini, Kevin Strijbos, atd.) i tovární týmy (Kawasaki, TM Racing) a jiné týmy nejvyšší světové úrovně (LS Motorsport Honda, Kawasaki Pfeil, KTM Sarholz, H.M. Plant KTM UK, CLS Kawasaki Team, atd.).
Jsou důkladně testovány a vyvíjeny pro dosažení nejvyššího výkonu motoru, zdokonaleného průběhu a akcelerace. Disponují nízkou hmotností, dokonalým zpracováním a špičkovou výrobní kvalitou a nabízí znatelné zlepšení výkonu a průběhu motoru.
Všechny výfukové systémy HGS jsou během vývoje neustále testovány namontované na každém konkrétním motocyklu, aby byla ověřena úroveň zdokonalení výkonové křivky s originálním výfukem.

Jsou dodávány jako:
- samostatné komponenty (koleno nebo koncovka/tlumič)
- kompletní výfuky

PŘI KAŽDÉ OBJEDNÁVCE JE PRO KONTROLU POTŘEBA UPŘESNIT ROK VÝROBY MOTOCYKLU!!

2 taktní výfuky nabízí zvýšenou odezvu plynu a velký přírůstek výkonu většinou ve středním až vysokém výkonovém rozsahu (neplatí pro všechny modely). Koncovky je možné namontovat na originální koleno (nebo závodní laděné koleno HGS) a všechny jsou konstruovány a odzkoušeny tak, aby splnily hlukové parametry 94dB pro závodní použití v enduru nebo motokrosu.

4 taktní výfuky jsou vybaveny inovativním systémem "Restrictor Bomb", který pozitivně působí na zlepšení výkonu, zlepšení jeho průběhu, regulaci tlaku spalin ve výfukovém potrubí a v neposlední řadě k omezení hlučnosti.

Příplatkové výbavy:
- karbonová koncovka tlumiče
- celotitanové provedení
- enduro provedení

 
7 625,00 Kč
Koleno výfuku HGS - Kawasaki KX85 / 02-13
HGS

Koleno výfuku HGS - Kawasaki KX85 / 02-13

Výfuky nizozemského výrobce HGS jsou jedny z nejlepších laděných závodních výfukových systémů na světě.
Používají je špičkoví světoví jezdci (Chad Reed, Steve Ramon, Andrea Bartolini, Kevin Strijbos, atd.) i tovární týmy (Kawasaki, TM Racing) a jiné týmy nejvyšší světové úrovně (LS Motorsport Honda, Kawasaki Pfeil, KTM Sarholz, H.M. Plant KTM UK, CLS Kawasaki Team, atd.).
Jsou důkladně testovány a vyvíjeny pro dosažení nejvyššího výkonu motoru, zdokonaleného průběhu a akcelerace. Disponují nízkou hmotností, dokonalým zpracováním a špičkovou výrobní kvalitou a nabízí znatelné zlepšení výkonu a průběhu motoru.
Všechny výfukové systémy HGS jsou během vývoje neustále testovány namontované na každém konkrétním motocyklu, aby byla ověřena úroveň zdokonalení výkonové křivky s originálním výfukem.

Jsou dodávány jako:
- samostatné komponenty (koleno nebo koncovka/tlumič)
- kompletní výfuky

PŘI KAŽDÉ OBJEDNÁVCE JE PRO KONTROLU POTŘEBA UPŘESNIT ROK VÝROBY MOTOCYKLU!!

2 taktní výfuky nabízí zvýšenou odezvu plynu a velký přírůstek výkonu většinou ve středním až vysokém výkonovém rozsahu (neplatí pro všechny modely). Koncovky je možné namontovat na originální koleno (nebo závodní laděné koleno HGS) a všechny jsou konstruovány a odzkoušeny tak, aby splnily hlukové parametry 94dB pro závodní použití v enduru nebo motokrosu.

4 taktní výfuky jsou vybaveny inovativním systémem "Restrictor Bomb", který pozitivně působí na zlepšení výkonu, zlepšení jeho průběhu, regulaci tlaku spalin ve výfukovém potrubí a v neposlední řadě k omezení hlučnosti.

Příplatkové výbavy:
- karbonová koncovka tlumiče
- celotitanové provedení
- enduro provedení

 
7 625,00 Kč
Koleno výfuku HGS - Kawasaki KX85 / 14-24
HGS

Koleno výfuku HGS - Kawasaki KX85 / 14-24

Výfuky nizozemského výrobce HGS jsou jedny z nejlepších laděných závodních výfukových systémů na světě.
Používají je špičkoví světoví jezdci (Chad Reed, Steve Ramon, Andrea Bartolini, Kevin Strijbos, atd.) i tovární týmy (Kawasaki, TM Racing) a jiné týmy nejvyšší světové úrovně (LS Motorsport Honda, Kawasaki Pfeil, KTM Sarholz, H.M. Plant KTM UK, CLS Kawasaki Team, atd.).
Jsou důkladně testovány a vyvíjeny pro dosažení nejvyššího výkonu motoru, zdokonaleného průběhu a akcelerace. Disponují nízkou hmotností, dokonalým zpracováním a špičkovou výrobní kvalitou a nabízí znatelné zlepšení výkonu a průběhu motoru.
Všechny výfukové systémy HGS jsou během vývoje neustále testovány namontované na každém konkrétním motocyklu, aby byla ověřena úroveň zdokonalení výkonové křivky s originálním výfukem.

Jsou dodávány jako:
- samostatné komponenty (koleno nebo koncovka/tlumič)
- kompletní výfuky

PŘI KAŽDÉ OBJEDNÁVCE JE PRO KONTROLU POTŘEBA UPŘESNIT ROK VÝROBY MOTOCYKLU!!

2 taktní výfuky nabízí zvýšenou odezvu plynu a velký přírůstek výkonu většinou ve středním až vysokém výkonovém rozsahu (neplatí pro všechny modely). Koncovky je možné namontovat na originální koleno (nebo závodní laděné koleno HGS) a všechny jsou konstruovány a odzkoušeny tak, aby splnily hlukové parametry 94dB pro závodní použití v enduru nebo motokrosu.

4 taktní výfuky jsou vybaveny inovativním systémem "Restrictor Bomb", který pozitivně působí na zlepšení výkonu, zlepšení jeho průběhu, regulaci tlaku spalin ve výfukovém potrubí a v neposlední řadě k omezení hlučnosti.

Příplatkové výbavy:
- karbonová koncovka tlumiče
- celotitanové provedení
- enduro provedení

 
7 625,00 Kč
Koleno výfuku HGS - KTM 50SX / 09-17
HGS

Koleno výfuku HGS - KTM 50SX / 09-17

Výfuky nizozemského výrobce HGS jsou jedny z nejlepších laděných závodních výfukových systémů na světě.
Používají je špičkoví světoví jezdci (Chad Reed, Steve Ramon, Andrea Bartolini, Kevin Strijbos, atd.) i tovární týmy (Kawasaki, TM Racing) a jiné týmy nejvyšší světové úrovně (LS Motorsport Honda, Kawasaki Pfeil, KTM Sarholz, H.M. Plant KTM UK, CLS Kawasaki Team, atd.).
Jsou důkladně testovány a vyvíjeny pro dosažení nejvyššího výkonu motoru, zdokonaleného průběhu a akcelerace. Disponují nízkou hmotností, dokonalým zpracováním a špičkovou výrobní kvalitou a nabízí znatelné zlepšení výkonu a průběhu motoru.
Všechny výfukové systémy HGS jsou během vývoje neustále testovány namontované na každém konkrétním motocyklu, aby byla ověřena úroveň zdokonalení výkonové křivky s originálním výfukem.

Jsou dodávány jako:
- samostatné komponenty (koleno nebo koncovka/tlumič)
- kompletní výfuky

PŘI KAŽDÉ OBJEDNÁVCE JE PRO KONTROLU POTŘEBA UPŘESNIT ROK VÝROBY MOTOCYKLU!!

2 taktní výfuky nabízí zvýšenou odezvu plynu a velký přírůstek výkonu většinou ve středním až vysokém výkonovém rozsahu (neplatí pro všechny modely). Koncovky je možné namontovat na originální koleno (nebo závodní laděné koleno HGS) a všechny jsou konstruovány a odzkoušeny tak, aby splnily hlukové parametry 94dB pro závodní použití v enduru nebo motokrosu.

4 taktní výfuky jsou vybaveny inovativním systémem "Restrictor Bomb", který pozitivně působí na zlepšení výkonu, zlepšení jeho průběhu, regulaci tlaku spalin ve výfukovém potrubí a v neposlední řadě k omezení hlučnosti.

Příplatkové výbavy:
- karbonová koncovka tlumiče
- celotitanové provedení
- enduro provedení

 
7 625,00 Kč
Koleno výfuku HGS - KTM 50SX / 16-23 + Husqvarna TC50 / 17-23
HGS

Koleno výfuku HGS - KTM 50SX / 16-23 + Husqvarna TC50 / 17-23

Výfuky nizozemského výrobce HGS jsou jedny z nejlepších laděných závodních výfukových systémů na světě.
Používají je špičkoví světoví jezdci (Chad Reed, Steve Ramon, Andrea Bartolini, Kevin Strijbos, atd.) i tovární týmy (Kawasaki, TM Racing) a jiné týmy nejvyšší světové úrovně (LS Motorsport Honda, Kawasaki Pfeil, KTM Sarholz, H.M. Plant KTM UK, CLS Kawasaki Team, atd.).
Jsou důkladně testovány a vyvíjeny pro dosažení nejvyššího výkonu motoru, zdokonaleného průběhu a akcelerace. Disponují nízkou hmotností, dokonalým zpracováním a špičkovou výrobní kvalitou a nabízí znatelné zlepšení výkonu a průběhu motoru.
Všechny výfukové systémy HGS jsou během vývoje neustále testovány namontované na každém konkrétním motocyklu, aby byla ověřena úroveň zdokonalení výkonové křivky s originálním výfukem.

Upozornění: toto koleno výfuku je vhodné pro použití výhradně s kolenem výfuku HGS. Není kompatibilní s originálním výfukem!

Jsou dodávány jako:
- samostatné komponenty (koleno nebo koncovka/tlumič)
- kompletní výfuky

PŘI KAŽDÉ OBJEDNÁVCE JE PRO KONTROLU POTŘEBA UPŘESNIT ROK VÝROBY MOTOCYKLU!!

2 taktní výfuky nabízí zvýšenou odezvu plynu a velký přírůstek výkonu většinou ve středním až vysokém výkonovém rozsahu (neplatí pro všechny modely). Koncovky jsou konstruovány a odzkoušeny tak, aby splnily hlukové parametry 94dB pro závodní použití v enduru nebo motokrosu.

4 taktní výfuky jsou vybaveny inovativním systémem "Restrictor Bomb", který pozitivně působí na zlepšení výkonu, zlepšení jeho průběhu, regulaci tlaku spalin ve výfukovém potrubí a v neposlední řadě k omezení hlučnosti.

Příplatkové výbavy:
- karbonová koncovka tlumiče
- celotitanové provedení
- enduro provedení

 
7 625,00 Kč
Koleno výfuku HGS - KTM 85SX / 03-17 + Husqvarna TC85 / 14-17
HGS

Koleno výfuku HGS - KTM 85SX / 03-17 + Husqvarna TC85 / 14-17

Výfuky nizozemského výrobce HGS jsou jedny z nejlepších laděných závodních výfukových systémů na světě.
Používají je špičkoví světoví jezdci (Chad Reed, Steve Ramon, Andrea Bartolini, Kevin Strijbos, atd.) i tovární týmy (Kawasaki, TM Racing) a jiné týmy nejvyšší světové úrovně (LS Motorsport Honda, Kawasaki Pfeil, KTM Sarholz, H.M. Plant KTM UK, CLS Kawasaki Team, atd.).
Jsou důkladně testovány a vyvíjeny pro dosažení nejvyššího výkonu motoru, zdokonaleného průběhu a akcelerace. Disponují nízkou hmotností, dokonalým zpracováním a špičkovou výrobní kvalitou a nabízí znatelné zlepšení výkonu a průběhu motoru.
Všechny výfukové systémy HGS jsou během vývoje neustále testovány namontované na každém konkrétním motocyklu, aby byla ověřena úroveň zdokonalení výkonové křivky s originálním výfukem.

Jsou dodávány jako:
- samostatné komponenty (koleno nebo koncovka/tlumič)
- kompletní výfuky

PŘI KAŽDÉ OBJEDNÁVCE JE PRO KONTROLU POTŘEBA UPŘESNIT ROK VÝROBY MOTOCYKLU!!

2 taktní výfuky nabízí zvýšenou odezvu plynu a velký přírůstek výkonu většinou ve středním až vysokém výkonovém rozsahu (neplatí pro všechny modely). Koncovky je možné namontovat na originální koleno (nebo závodní laděné koleno HGS) a všechny jsou konstruovány a odzkoušeny tak, aby splnily hlukové parametry 94dB pro závodní použití v enduru nebo motokrosu.

4 taktní výfuky jsou vybaveny inovativním systémem "Restrictor Bomb", který pozitivně působí na zlepšení výkonu, zlepšení jeho průběhu, regulaci tlaku spalin ve výfukovém potrubí a v neposlední řadě k omezení hlučnosti.

Příplatkové výbavy:
- karbonová koncovka tlumiče
- celotitanové provedení
- enduro provedení

Skladem - Ihned expedujeme
7 625,00 Kč
Objednejte dnes, 13 hod. a zboží obdržíte zítra.
Potřebujete zboží ještě dnes?
Vyzvědnětě si jej osobně na naší prodejně ve Strakonicích v době od 8 do 16h.
Platí pouze pro zboží označené skladem.
Doprava zdarma
při nákupu nad 2 200,00 Kč
Platí pro maloobchodní prodej do ČR
Chcete dostávat informace z našeho obchodu?

855 750 kusů zboží skladem ihned k expedici, 60 772 produktů v nabídce
14 dnů na vrácení a výměnu zakoupeného zboží
30 let zkušeností s prodejem náhradních dílů a příslušenství na všechny druhy motocyklů
Vlastní prodejna ve Strakonicích, kde si můžete zboží ihned osobně vyzvednout
Dlouhá historie firmy - na trhu od roku 1996.
Oficiální zastoupení více jak 50 značek pro Českou republiku
Odborná pomoc při výběru náhradních dílů a příslušenství na motocykly a čtyřkolky
Věrnostní program za každý nákup
ONLINE Live Chat každý pracovní den od 8:00 do 16:00 hodin s proškoleným technikem

Motodíly od A do Z

 

 

 

MTZ Mototechnika s.r.o.

Telefon:  601 303 001  /  601 303 002

               601 303 003  /  601 303 004

E-mail: info@mototechnika.cz

Prodejna:

U Blatenského mostu 1482
(průmyslová zóna Kání Vrch)
386 01 Strakonice

Pondělí - Pátek 8:00-12:00 / 13:00-16:00 hod.

Informace

Kontakt a prodejna

Články, novinky

Doprava a platba

Obchodní podmínky

Reklamační řád

Výměna / Vrácení zboží

Ochrana osobních údajů

FAQ - Časté dotazy

Nastavení Cookies

O společnosti

Zastupované značky

Všechny prodávané značky

Velkoobchod

Profil společnosti

Historie společnoti

Podporujeme

Zapůjčení nýtovačky

Velikosti oblečení

Zboží bylo přidáno do košíku

Pokračovat Přejít do košíku