Radiální brzdová pumpa od německého výrobce MAGURA - Magura HC1 - model 195 - v černém provedení
- 70° úhel vůči řídítkům nabízí snížené tření a přímější pocit brzdění pro lepší kontrolu
- MAGURA „HCT“ je schválen pro trvalý provoz se všemi systémy ABS bez ztráty výkonu s ohledem na kompenzaci tlaku (ABS zpětnému rázu)
- dodáváno s externím zásobníkem a montážní konzolou s minimálním požadavkem na prostor a s designovým kouřovým sklem
Brzdová radiální pumpa MAGURA HC1 je dodávána komplet "ready-to-mount"
- Banjo-šroubem s těsnícími kroužky (M10x1)
- s přídavnou nádržkou (reservoir)
- se standardní klemou (bez držáku zrcátka)
- se spínač brzdových světel nebo bezpečnostním spínačem startu
- průměr 12mm
- pro brzdovou kapalinu DOT
Výrobce MAGURA je významným a renomovaným dodavatelem pro automobilový průmysl (včetně všech hlavních výrobců motocyklů, a to převážně evropských značek), a řadí se mezi světovou špičku v oblasti ovládání spojky a brzdových systémů.
Radiální brzdová pumpa od německého výrobce MAGURA - Magura HC1 - model 195 - v černém provedení
- 70° úhel vůči řídítkům nabízí snížené tření a přímější pocit brzdění pro lepší kontrolu
- MAGURA „HCT“ je schválen pro trvalý provoz se všemi systémy ABS bez ztráty výkonu s ohledem na kompenzaci tlaku (ABS zpětnému rázu)
- dodáváno s externím zásobníkem a montážní konzolou s minimálním požadavkem na prostor a s designovým kouřovým sklem
Brzdová radiální pumpa MAGURA HC1 je dodávána komplet "ready-to-mount"
- Banjo-šroubem s těsnícími kroužky (M10x1)
- s přídavnou nádržkou (reservoir)
- se standardní klemou (bez držáku zrcátka)
- se spínač brzdových světel nebo bezpečnostním spínačem startu
- průměr 15mm
- pro brzdovou kapalinu DOT
Výrobce MAGURA je významným a renomovaným dodavatelem pro automobilový průmysl (včetně všech hlavních výrobců motocyklů, a to převážně evropských značek), a řadí se mezi světovou špičku v oblasti ovládání spojky a brzdových systémů.
Radiální brzdová pumpa od německého výrobce MAGURA - HC1 - model 195 - v černém provedení.
- 70° úhel vůči řídítkům nabízí snížené tření a přímější pocit brzdění pro lepší kontrolu
- MAGURA „HCT“ je schválen pro trvalý provoz se všemi systémy ABS bez ztráty výkonu s ohledem na kompenzaci tlaku (ABS zpětnému rázu)
- dodáváno s externím zásobníkem a montážní konzolou s minimálním požadavkem na prostor a s designovým kouřovým sklem
Brzdová radiální pumpa MAGURA HC1 je dodávána komplet "ready-to-mount"
- Banjo-šroubem s těsnícími kroužky (M10x1)
- s přídavnou nádržkou (reservoir)
- se standardní klemou (bez držáku zrcátka)
- se spínač brzdových světel nebo bezpečnostním spínačem startu
- průměr 18mm
- pro brzdovou kapalinu DOT
Výrobce MAGURA je významným a renomovaným dodavatelem pro automobilový průmysl (včetně všech hlavních výrobců motocyklů, a to převážně evropských značek), a řadí se mezi světovou špičku v oblasti ovládání spojky a brzdových systémů.
Radiální spojková pumpa od německého výrobce MAGURA - HC1 - model 195 - v černém provedení.
- 70° úhel vůči řídítkům nabízí snížené tření a přímější pocit brzdění pro lepší kontrolu
- MAGURA „HCT“ je schválen pro trvalý provoz se všemi systémy ABS bez ztráty výkonu s ohledem na kompenzaci tlaku (ABS zpětnému rázu)
- dodáváno s externím zásobníkem a montážní konzolou s minimálním požadavkem na prostor a s designovým kouřovým sklem
Brzdová radiální pumpa MAGURA HC1 je dodávána komplet "ready-to-mount"
- Banjo-šroubem s těsnícími kroužky (M10x1)
- s přídavnou nádržkou (reservoir)
- se standardní klemou (bez držáku zrcátka)
- se spínač brzdových světel nebo bezpečnostním spínačem startu
- průměr 12mm
- pro brzdovou kapalinu DOT
Výrobce MAGURA je významným a renomovaným dodavatelem pro automobilový průmysl (včetně všech hlavních výrobců motocyklů, a to převážně evropských značek), a řadí se mezi světovou špičku v oblasti ovládání spojky a brzdových systémů.
Radiální spojková pumpa od německého výrobce Magura - HC1 - model 195 - v černém provedení.
- 70° úhel vůči řídítkům nabízí snížené tření a přímější pocit brzdění pro lepší kontrolu
- MAGURA „HCT“ je schválen pro trvalý provoz se všemi systémy ABS bez ztráty výkonu s ohledem na kompenzaci tlaku (ABS zpětnému rázu)
- dodáváno s externím zásobníkem a montážní konzolou s minimálním požadavkem na prostor a s designovým kouřovým sklem
Brzdová radiální pumpa MAGURA HC1 je dodávána komplet "ready-to-mount"
- Banjo-šroubem s těsnícími kroužky (M10x1)
- s přídavnou nádržkou (reservoir)
- se standardní klemou (bez držáku zrcátka)
- se spínač brzdových světel nebo bezpečnostním spínačem startu
- průměr 12mm
- pro minerální olej
Výrobce MAGURA je významným a renomovaným dodavatelem pro automobilový průmysl (včetně všech hlavních výrobců motocyklů, a to převážně evropských značek), a řadí se mezi světovou špičku v oblasti ovládání spojky a brzdových systémů.
Radiální spojková pumpa od německého výrobce MAGURA - HC1 - model 195 - v černém provedení.
- 70° úhel vůči řídítkům nabízí snížené tření a přímější pocit brzdění pro lepší kontrolu
- MAGURA „HCT“ je schválen pro trvalý provoz se všemi systémy ABS bez ztráty výkonu s ohledem na kompenzaci tlaku (ABS zpětnému rázu)
- dodáváno s externím zásobníkem a montážní konzolou s minimálním požadavkem na prostor a s designovým kouřovým sklem
Brzdová radiální pumpa MAGURA HC1 je dodávána komplet "ready-to-mount"
- Banjo-šroubem s těsnícími kroužky (M10x1)
- s přídavnou nádržkou (reservoir)
- se standardní klemou (bez držáku zrcátka)
- se spínač brzdových světel nebo bezpečnostním spínačem startu
- průměr 13mm
- pro brzdovou kapalinu DOT
Výrobce MAGURA je významným a renomovaným dodavatelem pro automobilový průmysl (včetně všech hlavních výrobců motocyklů, a to převážně evropských značek), a řadí se mezi světovou špičku v oblasti ovládání spojky a brzdových systémů.
Radiální spojková pumpa od německého výrobce MAGURA - HC1 - model 195 - v černém provedení.
- 70° úhel vůči řídítkům nabízí snížené tření a přímější pocit brzdění pro lepší kontrolu
- MAGURA „HCT“ je schválen pro trvalý provoz se všemi systémy ABS bez ztráty výkonu s ohledem na kompenzaci tlaku (ABS zpětnému rázu)
- dodáváno s externím zásobníkem a montážní konzolou s minimálním požadavkem na prostor a s designovým kouřovým sklem
Brzdová radiální pumpa MAGURA HC1 je dodávána komplet "ready-to-mount"
- Banjo-šroubem s těsnícími kroužky (M10x1)
- s přídavnou nádržkou (reservoir)
- se standardní klemou (bez držáku zrcátka)
- se spínač brzdových světel nebo bezpečnostním spínačem startu
- průměr 13mm
- pro minerální olej
Výrobce MAGURA je významným a renomovaným dodavatelem pro automobilový průmysl (včetně všech hlavních výrobců motocyklů, a to převážně evropských značek), a řadí se mezi světovou špičku v oblasti ovládání spojky a brzdových systémů.
Radiální spojková pumpa od německého výrobce MAGURA - HC1 - model 195 - v černém provedení.
- 70° úhel vůči řídítkům nabízí snížené tření a přímější pocit brzdění pro lepší kontrolu
- MAGURA „HCT“ je schválen pro trvalý provoz se všemi systémy ABS bez ztráty výkonu s ohledem na kompenzaci tlaku (ABS zpětnému rázu)
- dodáváno s externím zásobníkem a montážní konzolou s minimálním požadavkem na prostor a s designovým kouřovým sklem
Brzdová radiální pumpa MAGURA HC1 je dodávána komplet "ready-to-mount"
- Banjo-šroubem s těsnícími kroužky (M10x1)
- s přídavnou nádržkou (reservoir)
- se standardní klemou (bez držáku zrcátka)
- se spínač brzdových světel nebo bezpečnostním spínačem startu
- průměr 16mm
- pro brzdovou kapalinu DOT
Výrobce MAGURA je významným a renomovaným dodavatelem pro automobilový průmysl (včetně všech hlavních výrobců motocyklů, a to převážně evropských značek), a řadí se mezi světovou špičku v oblasti ovládání spojky a brzdových systémů.
Klikové hřídele od značky PROX pro offroadové motocykly
- vybaveny renomovanými ojnicemi japonské výroby z dokolane upravené japonské oceli (unikátní technologie dvojitého kování výkovků předává ojnicím PROX vynikající pevnost, odolnost a rozměrovou stálost)
- klikové hřídele PROX kombinují spolehlivost originálního dílu a cenovou dostupnost
- jsou navrženy pro okamžitou opravu motocyklu bez nutnosti úprav
- kliková hřídel je již smontovaná, vycentrovaná a vyvážená
- součástí klikové hřídele PROX je i horní jehlové ložisko pístního čepu
- klikové hřídele PROX jsou opětovně rozebíratelné pro následnou výměnu ojnice a další montáž do motocyklu
- zaručen bezpečný a dlouhodobý provoz i při použití v závodních podmínkách
Pro zajištěná dlouhé životnosti klikové hřídele i dalších komponentů postupujte při výměně vždy dle manuálu výrobce motocyklu.
Tato kliková hřídel nahrazuje originální díl (originální kód OEM):
Yamaha 1C3-11400-20
Yamaha 1C3-11400-00
Značka PROX je jednou z hlavních značek technických náhraních dílů pro offroadové motocykly a to již od roku 1975. V současné době však sortiment zahrnuje i rozsáhlý sortiment pro čtyřkolky (ATV/Quad), vodní skútry (PWC/Jet-Ski), sněžné skútry a malé mopedy a skútry do obsahu 50cc.
Produkty PROX jsou vyráběny v Japonsku a USA s důrazem na perfektní kvalitu, aby bylo dosaženo dlouhé životnosti i při náročných závodních podmínkách. Proto byly a jsou používány jako závodní a tuningové díly pro aftermarket (náhradu za originální díly), avšak nyní je značka Prox i významným dodavatelem do prvovýroby (OEM Supplier) světoznámých značek.
Dalším důkazem kvality a důvěry je používání produktů PROX jezdci a závodními týmy, které se účastní závodů nejvyšší světové úrovně.
Kompletní výfuk (výfukový systém) od italské značky Athena pro motocykly Yamaha a Derbi.
Výfuk byl vyvinut pro zlepšení průběhu a zvýšení výkonu.
Jedná se o tuningový doplněk, který je určen pro sportovní účely - není určen pro použití veřejných komunikacích, protože nemá homologaci. Výrobce Athena nezodpovídá za nesprávné nebo žádné jiné použití - zákazník bere plnou zodpovědnost za použití výrobku pouze v souladu s platnými předpisy v místě použití.
Není homolováno!
Vhodné pro:
Yamaha DT125R + DT125RE + DT125X
Yamaha TDR125
Yamaha TZR125R + TZR125RR
Derbi GPR125
Výfuky nizozemského výrobce HGS jsou jedny z nejlepších laděných závodních výfukových systémů na světě.
Používají je špičkoví světoví jezdci (Chad Reed, Steve Ramon, Andrea Bartolini, Kevin Strijbos, atd.) i tovární týmy (Kawasaki, TM Racing) a jiné týmy nejvyšší světové úrovně (LS Motorsport Honda, Kawasaki Pfeil, KTM Sarholz, H.M. Plant KTM UK, CLS Kawasaki Team, atd.).
Jsou důkladně testovány a vyvíjeny pro dosažení nejvyššího výkonu motoru, zdokonaleného průběhu a akcelerace. Disponují nízkou hmotností, dokonalým zpracováním a špičkovou výrobní kvalitou a nabízí znatelné zlepšení výkonu a průběhu motoru.
Všechny výfukové systémy HGS jsou během vývoje neustále testovány namontované na každém konkrétním motocyklu, aby byla ověřena úroveň zdokonalení výkonové křivky s originálním výfukem.
Jsou dodávány jako:
- samostatné komponenty (koleno nebo koncovka/tlumič)
- kompletní výfuky
PŘI KAŽDÉ OBJEDNÁVCE JE PRO KONTROLU POTŘEBA UPŘESNIT ROK VÝROBY MOTOCYKLU!!
2 taktní výfuky nabízí zvýšenou odezvu plynu a velký přírůstek výkonu většinou ve středním až vysokém výkonovém rozsahu (neplatí pro všechny modely). Koncovky je možné namontovat na originální koleno (nebo závodní laděné koleno HGS) a všechny jsou konstruovány a odzkoušeny tak, aby splnily hlukové parametry 94dB pro závodní použití v enduru nebo motokrosu.
4 taktní výfuky jsou vybaveny inovativním systémem "Restrictor Bomb", který pozitivně působí na zlepšení výkonu, zlepšení jeho průběhu, regulaci tlaku spalin ve výfukovém potrubí a v neposlední řadě k omezení hlučnosti.
Příplatkové výbavy:
- karbonová koncovka tlumiče
- celotitanové provedení
- enduro provedení
Výfuky nizozemského výrobce HGS jsou jedny z nejlepších laděných závodních výfukových systémů na světě.
Používají je špičkoví světoví jezdci (Chad Reed, Steve Ramon, Andrea Bartolini, Kevin Strijbos, atd.) i tovární týmy (Kawasaki, TM Racing) a jiné týmy nejvyšší světové úrovně (LS Motorsport Honda, Kawasaki Pfeil, KTM Sarholz, H.M. Plant KTM UK, CLS Kawasaki Team, atd.).
Jsou důkladně testovány a vyvíjeny pro dosažení nejvyššího výkonu motoru, zdokonaleného průběhu a akcelerace. Disponují nízkou hmotností, dokonalým zpracováním a špičkovou výrobní kvalitou a nabízí znatelné zlepšení výkonu a průběhu motoru.
Všechny výfukové systémy HGS jsou během vývoje neustále testovány namontované na každém konkrétním motocyklu, aby byla ověřena úroveň zdokonalení výkonové křivky s originálním výfukem.
Jsou dodávány jako:
- samostatné komponenty (koleno nebo koncovka/tlumič)
- kompletní výfuky
PŘI KAŽDÉ OBJEDNÁVCE JE PRO KONTROLU POTŘEBA UPŘESNIT ROK VÝROBY MOTOCYKLU!!
2 taktní výfuky nabízí zvýšenou odezvu plynu a velký přírůstek výkonu většinou ve středním až vysokém výkonovém rozsahu (neplatí pro všechny modely). Koncovky je možné namontovat na originální koleno (nebo závodní laděné koleno HGS) a všechny jsou konstruovány a odzkoušeny tak, aby splnily hlukové parametry 94dB pro závodní použití v enduru nebo motokrosu.
4 taktní výfuky jsou vybaveny inovativním systémem "Restrictor Bomb", který pozitivně působí na zlepšení výkonu, zlepšení jeho průběhu, regulaci tlaku spalin ve výfukovém potrubí a v neposlední řadě k omezení hlučnosti.
Příplatkové výbavy:
- karbonová koncovka tlumiče
- celotitanové provedení
- enduro provedení
Výfuky nizozemského výrobce HGS jsou jedny z nejlepších laděných závodních výfukových systémů na světě.
Používají je špičkoví světoví jezdci (Chad Reed, Steve Ramon, Andrea Bartolini, Kevin Strijbos, atd.) i tovární týmy (Kawasaki, TM Racing) a jiné týmy nejvyšší světové úrovně (LS Motorsport Honda, Kawasaki Pfeil, KTM Sarholz, H.M. Plant KTM UK, CLS Kawasaki Team, atd.).
Jsou důkladně testovány a vyvíjeny pro dosažení nejvyššího výkonu motoru, zdokonaleného průběhu a akcelerace. Disponují nízkou hmotností, dokonalým zpracováním a špičkovou výrobní kvalitou a nabízí znatelné zlepšení výkonu a průběhu motoru.
Všechny výfukové systémy HGS jsou během vývoje neustále testovány namontované na každém konkrétním motocyklu, aby byla ověřena úroveň zdokonalení výkonové křivky s originálním výfukem.
Jsou dodávány jako:
- samostatné komponenty (koleno nebo koncovka/tlumič)
- kompletní výfuky
PŘI KAŽDÉ OBJEDNÁVCE JE PRO KONTROLU POTŘEBA UPŘESNIT ROK VÝROBY MOTOCYKLU!!
2 taktní výfuky nabízí zvýšenou odezvu plynu a velký přírůstek výkonu většinou ve středním až vysokém výkonovém rozsahu (neplatí pro všechny modely). Koncovky je možné namontovat na originální koleno (nebo závodní laděné koleno HGS) a všechny jsou konstruovány a odzkoušeny tak, aby splnily hlukové parametry 94dB pro závodní použití v enduru nebo motokrosu.
4 taktní výfuky jsou vybaveny inovativním systémem "Restrictor Bomb", který pozitivně působí na zlepšení výkonu, zlepšení jeho průběhu, regulaci tlaku spalin ve výfukovém potrubí a v neposlední řadě k omezení hlučnosti.
Příplatkové výbavy:
- karbonová koncovka tlumiče
- celotitanové provedení
- enduro provedení
Výfuky nizozemského výrobce HGS jsou jedny z nejlepších laděných závodních výfukových systémů na světě.
Používají je špičkoví světoví jezdci (Chad Reed, Steve Ramon, Andrea Bartolini, Kevin Strijbos, atd.) i tovární týmy (Kawasaki, TM Racing) a jiné týmy nejvyšší světové úrovně (LS Motorsport Honda, Kawasaki Pfeil, KTM Sarholz, H.M. Plant KTM UK, CLS Kawasaki Team, atd.).
Jsou důkladně testovány a vyvíjeny pro dosažení nejvyššího výkonu motoru, zdokonaleného průběhu a akcelerace. Disponují nízkou hmotností, dokonalým zpracováním a špičkovou výrobní kvalitou a nabízí znatelné zlepšení výkonu a průběhu motoru.
Všechny výfukové systémy HGS jsou během vývoje neustále testovány namontované na každém konkrétním motocyklu, aby byla ověřena úroveň zdokonalení výkonové křivky s originálním výfukem.
Jsou dodávány jako:
- samostatné komponenty (koleno nebo koncovka/tlumič)
- kompletní výfuky
PŘI KAŽDÉ OBJEDNÁVCE JE PRO KONTROLU POTŘEBA UPŘESNIT ROK VÝROBY MOTOCYKLU!!
2 taktní výfuky nabízí zvýšenou odezvu plynu a velký přírůstek výkonu většinou ve středním až vysokém výkonovém rozsahu (neplatí pro všechny modely). Koncovky je možné namontovat na originální koleno (nebo závodní laděné koleno HGS) a všechny jsou konstruovány a odzkoušeny tak, aby splnily hlukové parametry 94dB pro závodní použití v enduru nebo motokrosu.
4 taktní výfuky jsou vybaveny inovativním systémem "Restrictor Bomb", který pozitivně působí na zlepšení výkonu, zlepšení jeho průběhu, regulaci tlaku spalin ve výfukovém potrubí a v neposlední řadě k omezení hlučnosti.
Příplatkové výbavy:
- karbonová koncovka tlumiče
- celotitanové provedení
- enduro provedení
Výfuky nizozemského výrobce HGS jsou jedny z nejlepších laděných závodních výfukových systémů na světě.
Používají je špičkoví světoví jezdci (Chad Reed, Steve Ramon, Andrea Bartolini, Kevin Strijbos, atd.) i tovární týmy (Kawasaki, TM Racing) a jiné týmy nejvyšší světové úrovně (LS Motorsport Honda, Kawasaki Pfeil, KTM Sarholz, H.M. Plant KTM UK, CLS Kawasaki Team, atd.).
Jsou důkladně testovány a vyvíjeny pro dosažení nejvyššího výkonu motoru, zdokonaleného průběhu a akcelerace. Disponují nízkou hmotností, dokonalým zpracováním a špičkovou výrobní kvalitou a nabízí znatelné zlepšení výkonu a průběhu motoru.
Všechny výfukové systémy HGS jsou během vývoje neustále testovány namontované na každém konkrétním motocyklu, aby byla ověřena úroveň zdokonalení výkonové křivky s originálním výfukem.
Upozornění: toto koleno výfuku je vhodné pro použití výhradně s kolenem výfuku HGS. Není kompatibilní s originálním výfukem!
Jsou dodávány jako:
- samostatné komponenty (koleno nebo koncovka/tlumič)
- kompletní výfuky
PŘI KAŽDÉ OBJEDNÁVCE JE PRO KONTROLU POTŘEBA UPŘESNIT ROK VÝROBY MOTOCYKLU!!
2 taktní výfuky nabízí zvýšenou odezvu plynu a velký přírůstek výkonu většinou ve středním až vysokém výkonovém rozsahu (neplatí pro všechny modely). Koncovky jsou konstruovány a odzkoušeny tak, aby splnily hlukové parametry 94dB pro závodní použití v enduru nebo motokrosu.
4 taktní výfuky jsou vybaveny inovativním systémem "Restrictor Bomb", který pozitivně působí na zlepšení výkonu, zlepšení jeho průběhu, regulaci tlaku spalin ve výfukovém potrubí a v neposlední řadě k omezení hlučnosti.
Příplatkové výbavy:
- karbonová koncovka tlumiče
- celotitanové provedení
- enduro provedení
Výfuky nizozemského výrobce HGS jsou jedny z nejlepších laděných závodních výfukových systémů na světě.
Používají je špičkoví světoví jezdci (Chad Reed, Steve Ramon, Andrea Bartolini, Kevin Strijbos, atd.) i tovární týmy (Kawasaki, TM Racing) a jiné týmy nejvyšší světové úrovně (LS Motorsport Honda, Kawasaki Pfeil, KTM Sarholz, H.M. Plant KTM UK, CLS Kawasaki Team, atd.).
Jsou důkladně testovány a vyvíjeny pro dosažení nejvyššího výkonu motoru, zdokonaleného průběhu a akcelerace. Disponují nízkou hmotností, dokonalým zpracováním a špičkovou výrobní kvalitou a nabízí znatelné zlepšení výkonu a průběhu motoru.
Všechny výfukové systémy HGS jsou během vývoje neustále testovány namontované na každém konkrétním motocyklu, aby byla ověřena úroveň zdokonalení výkonové křivky s originálním výfukem.
Jsou dodávány jako:
- samostatné komponenty (koleno nebo koncovka/tlumič)
- kompletní výfuky
PŘI KAŽDÉ OBJEDNÁVCE JE PRO KONTROLU POTŘEBA UPŘESNIT ROK VÝROBY MOTOCYKLU!!
2 taktní výfuky nabízí zvýšenou odezvu plynu a velký přírůstek výkonu většinou ve středním až vysokém výkonovém rozsahu (neplatí pro všechny modely). Koncovky je možné namontovat na originální koleno (nebo závodní laděné koleno HGS) a všechny jsou konstruovány a odzkoušeny tak, aby splnily hlukové parametry 94dB pro závodní použití v enduru nebo motokrosu.
4 taktní výfuky jsou vybaveny inovativním systémem "Restrictor Bomb", který pozitivně působí na zlepšení výkonu, zlepšení jeho průběhu, regulaci tlaku spalin ve výfukovém potrubí a v neposlední řadě k omezení hlučnosti.
Příplatkové výbavy:
- karbonová koncovka tlumiče
- celotitanové provedení
- enduro provedení
Motodíly od A do Z
|
MTZ Mototechnika s.r.o.Telefon: 601 303 001 / 601 303 002 601 303 003 / 601 303 004 E-mail: info@mototechnika.cz Prodejna:
U Blatenského mostu 1482 Pondělí - Pátek 8:00-12:00 / 13:00-16:00 hod. |
Informace |
O společnosti |
Zboží bylo přidáno do košíku