Opravná sada karburátoru od japonské značky Tourmax
- opravná sada slouží především k opravě netěsností vzniklých stářím gumových těsnění či těsnících komponentů a prvků, dále tato sada slouží k obnově a výměně nejvíce opotřebených dílů karburátoru, jako jsou jehlový ventil, doraz, seřizovací šrouby, směsové šrouby apod.
- jedinečné opravné sady určené pro motocykly osazené z výroby karburátorem či karburátory
- každá sada obsahuje přesné komponenty rozměrově a kvalitativně shodné s originálně použitými díly výrobce daného karburátoru
- jednotlivé sady se mohou svým obsahem lišit a to z důvodu, že každý motocykl je osazen jiným typem karburátoru a komponenty obsažené v používaných karburátorech jsou různě namáhané a různě se opotřebovávají, proto výrobce vybral pouze komponenty, které se nejvíce opotřebovávají
- pokud není uvedeno jinak, tak sada obsahuje díly vždy pro jeden karburátor - kontrola obsahu viz. fotografie!!!
Shrnutí obsahu sady:
- obsaženo v každé sadě: těsnění, jehlový ventil, těsnící o-kroužky
- libovolně zvolené díly výrobcem: pouzdro jehlového ventilu, šrouby, seřizovací šrouby, pružiny, apod.
Upozornění: sada obsahuje komponenty vybrané výrobcem vždy v přesném počtu pro daný karburátor - kontrola obsahu viz. fotografie!!!
Značka Tourmax dodává široký sortiment náhradních dílů pro motocykly, čtyřkolky vyráběných dle OEM specifikace výrobci dodávající do prvovýroby japonských značek. Jedná se o produkty přímo od výrobců z Japonska - kvaliní díly pro profesionály. Sortiment zahrnuje příruby sání, opravné sady brzdiče, opravné sady brzdových pump, spojkové lamely, opravné sady palivového kohoutu, ložiska krku řízení, regulátory dobíjení a další...
Díly obsažené v sadě jsou alternativní náhrady za originální díly (OEM):
Honda 16155-MN9-004
Honda 16155-MAK-F00
Honda 16010-MZ5-920
Honda 16010-MV9-670
Honda 16010-MY5-600
Honda 16010-MZ1-790
Honda 16010-MZ5-600
Repase klikové hřídele = přelisování+vycentrování klikové hřídele
- kompletní oprava (rozlisování, výměna ojnice, slisování, vyvážení a vycentrování)
- precizní oprava na kvalitních přístrojích pro dosažení nejnižší tolerance
- dobře provedená repase klikové hřídele s novou ojnicí snižuje hlučnost a vibrace motoru, a prodlužuje životnost všech komponentů motoru (píst, ojnice, ložiska)
- servisní interval výměny ojniční sady je uveden v manuálu výrobce motocyklu
- dodržování servisního intervalu zlepšuje výkon motoru a snižuje možnost poškození motoru jak drobné, kdy se z ojnice začnou uvolňovat/drolit drobné částečky/špony, které se usazují uvnitř bloku motoru, tak i fatální, kdy může dojít až k přetržení ojnice, která následně poškodí kartery, píst, ventily
Jedná se o nadstadardní službu v rámci komplexní pomoci a zákaznického servisu při opravě motoru, kterou LZE OBJEDNAT POUZE SPOLEČNĚ S OJNIČNÍ SADOU - repasi provádíme pouze společně se zakoupením dílů na www.mototechnika.cz (nelze objednat samostatně bez dílů).
Cena je závislá na typu klikové hřídele - přesná cena opravy bude před opravou upresněna a předem potvrzena při přijetí klikové hřídele ve Strakonicích.
Vyšší cena je například pro opravy složitějších klikových hřídelí (s nalisovanými ozubenými koly, s nalisovanými ložisky, klikové hřídele pro víceválcové motory), klikové hřídele s oplechováním (například Honda CR250), velké klikové hřídele motocyklů vyšších kubatur (motocykly 500-750cc) nebo odlehčené klikové hřídele (některé KTM 4takty).
Příklad ceny víceprací:
- cena práce za výměnu nalisovaného ložiska nebo nalisovaného vnitřního kroužku ložiska na klice je 150Kč (demontáž starého ložiska a nalisování nového ložiska/nového kroužku ložiska)
- cena práce za demontáž rozvodového ozubeného kolečka z klikové hřídele (například Yamaha YZF-R125, WR125) je 250Kč
Těsnění MTZ jsou vyráběna ve vysoce kvalitním zpracování a z nejjakostnějších materiálů na základě přesných specifikací a parametrů originálních dílů (OEM).
Těsnění MTZ jsou ekvivalentní plnohodnotnou náhradou za originální těsnění - poskytují dobrou užitnou hodnotu (výhodný poměr cena/výkon).
Horní sady "Top-End" těsnění MTZ vždy obsahují všechny těsnící komponenty, které jsou zapotřebí při opravě motoru:
- těsnění pod válec,
- těsnění pod hlavu,
- těsnění sání,
- těsnění výfuku,
- o-kroužky, gufera přívěry, atd.
U 4taktních motorů jsou obsažena i gufera ventilů.
Upozornění: sada obsahuje komponenty vždy v přesném počtu pro daný model a rok výroby - kontrola obsahu viz. fotografie!! (může se stát, že v této těsnící sadě chybí těsnění, o-kroužek nebo gufero, které lze objednat samostatně nebo je součástí jiné produktové sady).
Samostatná těsnění pod hlavu, těsnění pod válec a těsnění víka ventilů jsou vysocekvatitní plnohodnotnou náhradou za originální těsnění
- poskytují velmi dobrou užitnou hodnotu (výhodný poměr cena/výkon)
- jsou vyráběna z jakostních materiálů a dle specifikací a parametrů originálních dílů (OEM)
- použité materiály pro výrobu těsnění zajišťují prodlouženou životnost a disponují perfektní stálostí tvaru s velmi dobrými těsnící a tepelnými vlastnostmi
- těsnění válce a hlavy motoru zajišťují utěsnění mezi dvěma povrchy motoru, které podléhají změnám teploty a tlaku podle toho jak se motor zahřívá a ochlazuje, a výběr kvalitního těsnění je rozhodující pro dlouhodobou funkčnost v prostředí, kde je těsnění vystaveno tlaku z komprese a podtlaku a kde se části motoru roztahují, smršťují, vzdalují se od sebe a nebo jsou k sobě přitahovány těsněji (studené těsnění reaguje a funguje jinak než zahřáté těsnění, stejně jako těsnění pod zvýšeným tlakem reaguje a funguje jinak při sníženém tlaku)
- přesný tvar těsnění zapezbečuje udržování stálého vnitřního tlaku, zabraňuje úniku oleje z motoru a zabraňuje vniknutí nečistot do motoru
- těsnění je připraveno pro model a rok výroby motocyklu uvedený v popisu, pro který disponuje vhodnými otvory pro průchod čepů, šroubů, svorníků a je připraveno pro okamžitou montáž
Upozornění: těsnění je určeno pro daný model a rok výroby - kontrola obsahu viz. fotografie
Všechna těsnění hlavy, těsnění válce a těsnění ventilového víka jsou vyráběna dle rozměrů podle originálního dílu. Použitý materiál zajišťuje prodlouženou životnost, preventivní ochranu před únikem oleje a odolnost proti vysokým teplotám.
Toto těsnění nahrazuje originální díl (originální kód OEM):
Honda 12251-KRN-A41
Samostatná těsnění pod hlavu, těsnění pod válec a těsnění víka ventilů jsou vysocekvatitní plnohodnotnou náhradou za originální těsnění
- poskytují velmi dobrou užitnou hodnotu (výhodný poměr cena/výkon)
- jsou vyráběna z jakostních materiálů a dle specifikací a parametrů originálních dílů (OEM)
- použité materiály pro výrobu těsnění zajišťují prodlouženou životnost a disponují perfektní stálostí tvaru s velmi dobrými těsnící a tepelnými vlastnostmi
- těsnění válce a hlavy motoru zajišťují utěsnění mezi dvěma povrchy motoru, které podléhají změnám teploty a tlaku podle toho jak se motor zahřívá a ochlazuje, a výběr kvalitního těsnění je rozhodující pro dlouhodobou funkčnost v prostředí, kde je těsnění vystaveno tlaku z komprese a podtlaku a kde se části motoru roztahují, smršťují, vzdalují se od sebe a nebo jsou k sobě přitahovány těsněji (studené těsnění reaguje a funguje jinak než zahřáté těsnění, stejně jako těsnění pod zvýšeným tlakem reaguje a funguje jinak při sníženém tlaku)
- přesný tvar těsnění zapezbečuje udržování stálého vnitřního tlaku, zabraňuje úniku oleje z motoru a zabraňuje vniknutí nečistot do motoru
- těsnění je připraveno pro model a rok výroby motocyklu uvedený v popisu, pro který disponuje vhodnými otvory pro průchod čepů, šroubů, svorníků a je připraveno pro okamžitou montáž
Upozornění: těsnění je určeno pro daný model a rok výroby - kontrola obsahu viz. fotografie
Všechna těsnění hlavy, těsnění válce a těsnění ventilového víka jsou vyráběna dle rozměrů podle originálního dílu. Použitý materiál zajišťuje prodlouženou životnost, preventivní ochranu před únikem oleje a odolnost proti vysokým teplotám.
Nahrazuje originální díl (originální kód OEM):
KTM 77030036000
Vhodné pro motocykly:
Husaberg FE250 / 13
KTM 250SX-F / 06-12
KTM 250EXC-F / 07-13
Ocelové řadicí páky (řadičky) pro offroadové motocykly a motocykly Dual Sport
- poskytují výbornou užitnou hodnotu (výhodný poměr cena/životnost)
- ocelové řadičky jsou ekvivalentní a plnohodnotnou náhradou za originální řadicí páky
- použitá ocel zaručuje odolnost a stálost tvaru páky
- jsou vyrobeny dle originální (OEM) specifikace a parametrů z kvalitního materiálu
- páky jsou osazeny sklopnou koncovkou
- ocelové řadičky jsou vhodné pro úpravu (svařování, ohýbání), když nejsou dostupné řadičky pro starší motocykly nebo atypické motocykly či stavby
Univerzální ocelová řadicí páka pro řadicí hřídel o průměru: 12 mm
délka řadičky: 110 mm
Tato řadička nahrazuje originální řadicí pedál (originální kód OEM):
Honda 24705-MW3-670
Vhodná mimo jiné i pro motocykly:
Honda XL250S / 79-81
Honda XL500R / 82-84
Honda XL500S / 79-81
Honda CB350F / 73-74
Honda CB400F / 75-79
Honda CB500F / 70-76
Honda CB550F
Honda CB550K / 75-80
Honda CB650 / 78-82
Honda CB750F Bol'dOr (RC04) / 79-84
Honda CB900F Bol'dOr (SC01, SC09) / 79-84
Kawasaki KMX125
Suzuki GS750E
Suzuki GS750L
Suzuki GS850G
Suzuki GS1000E
Suzuki GS1000G
Suzuki GS1100G
Yamaha XJ550 (4V8) / 81-85
Yamaha XS1100 / 78-82
a další ...
Ocelové řadicí páky (řadičky) pro offroadové motocykly a motocykly Dual Sport
- poskytují výbornou užitnou hodnotu (výhodný poměr cena/životnost)
- ocelové řadičky jsou ekvivalentní a plnohodnotnou náhradou za originální řadicí páky
- použitá ocel zaručuje odolnost a stálost tvaru páky
- jsou vyrobeny dle originální (OEM) specifikace a parametrů z kvalitního materiálu
- páky jsou osazeny sklopnou koncovkou
- ocelové řadičky jsou vhodné pro úpravu (svařování, ohýbání), když nejsou dostupné řadičky pro starší motocykly nebo atypické motocykly či stavby
Univerzální ocelová řadicí páka pro řadicí hřídel o průměru: 12 mm
délka řadičky: 135 mm
materiál: OCEL
Ocelové řadicí páky (řadičky) pro offroadové motocykly a motocykly Dual Sport
- poskytují výbornou užitnou hodnotu (výhodný poměr cena/životnost)
- ocelové řadičky jsou ekvivalentní a plnohodnotnou náhradou za originální řadicí páky
- použitá ocel zaručuje odolnost a stálost tvaru páky
- jsou vyrobeny dle originální (OEM) specifikace a parametrů z kvalitního materiálu
- páky jsou osazeny sklopnou koncovkou
- ocelové řadičky jsou vhodné pro úpravu (svařování, ohýbání), když nejsou dostupné řadičky pro starší motocykly nebo atypické motocykly či stavby
Univerzální ocelová řadicí páka pro řadicí hřídel o průměru: 12 mm
délka řadičky: 145 mm
Tato řadička nahrazuje originální řadicí pedál (originální kód OEM):
Kawasaki 13242-022
Kawasaki 13242-1019
Yamaha 30X-18110-01
Yamaha 30X-18111-00
Yamaha 30X-18111-01
Yamaha 1VJ-18110-01
Yamaha 1VJ-18110-00
Yamaha 34L-18110-00
Yamaha 4MY-18110-00
Yamaha 5Y1-18110-00
Yamaha 5Y1-18110-01
Yamaha 5Y1-18111-01
Vhodná mimo jiné i pro motocykly:
Yamaha XT600 (2KF, 43F, 2NF) / 84-02
Yamaha XT600E / 84-02
Yamaha XT600K (3TB) / 84-95
Yamaha XT600Z (1VJ, 34L, 3AJ, 55W) / 84-95
Yamaha XTZ600 Tenere / 86-90
Yamaha XTZ660 / 91-93
Yamaha XTZ660 Tenere
Yamaha TT600 / 83-86
Yamaha XT550 (28E, 5Y3) / 81-85
Yamaha XT500 (1U6) / 75-89
Yamaha XT250 / 80-90
Yamaha XT350 / 85-00
Yamaha TT350 / 85-00
Yamaha TT500 / 76-81
Yamaha IT250 / 77-79
Yamaha IT400 / 76-79
Yamaha SR400
Yamaha SR500
Yamaha XS400
Yamaha XS650SE / 80-83
Yamaha XS750SE / 80-83
Suzuki GS550 / 77-80
Suzuki GS650G / 81-83
Kawasaki Z440 / 80-83
Kawasaki Z550 / 80-83
Kawasaki Z650 / 77-83
Kawasaki Z750 / 80-84
a další ...
Ocelové řadicí páky (řadičky) pro offroadové motocykly a motocykly Dual Sport
- poskytují výbornou užitnou hodnotu (výhodný poměr cena/životnost)
- ocelové řadičky jsou ekvivalentní a plnohodnotnou náhradou za originální řadicí páky
- použitá ocel zaručuje odolnost a stálost tvaru páky
- jsou vyrobeny dle originální (OEM) specifikace a parametrů z kvalitního materiálu
- páky jsou osazeny sklopnou koncovkou
- ocelové řadičky jsou vhodné pro úpravu (svařování, ohýbání), když nejsou dostupné řadičky pro starší motocykly nebo atypické motocykly či stavby
Univerzální ocelová řadicí páka pro řadicí hřídel o průměru: 11 mm
Vhodná mimo jiné i pro motocykly:
Yamaha YZF250
Yamaha YZF400
Yamaha YZF426
Yamaha WRF250
Yamaha WRF400
Yamaha WRF426
Yamaha WRF450
Honda NX650 Dominator
Opravná sada karburátoru od americké značky All Balls
- vytvořeno za účelem precizní a rychlé opravy
- sortiment zahrnuje motocykly a čtyřkolky s karburátorem
- vhodná především k opravě netěsností vzniklým stářím gumových těsnění či těsnících komponentů a prvků, dále tato sada slouží k obnově a výměně nejvíce opotřebených dílů karburátoru, jako jsou jehlový ventil, doraz, seřizovací šrouby, směsové šrouby apod.
- komponenty jsou rozměrově a kvalitativně shodné s originálně použitými díly výrobce daného karburátoru
Dle modelu a roku výroby motocyklu sada obsahuje - těsnění, trysku volnoběžnou, trysku hlavní, jehlový ventil, těsnící ”O” kroužky, pouzdro jehlového ventilu, šrouby, seřizovací šrouby, pružiny a další díly libovolně zvolené výrobcem => kontrola obsahu viz. fotografie
Značka AllBalls vyrábí široký sortiment opravných sad a dílů pro podvozky motocyklů a čtyřkolek: sady do kol, sady do krku řízení, sady do uložení kyvné vidlice, sady do přepákování, sady pouzder předních vidlic, sady do zadních tlumičů, sady brzdových i spojkových pump, sady do brzdičů, kulové klouby, klouby řízení a další specializované díly pro čtyřkolky (ATV/UTV).
Těsnění MTZ jsou vyráběna ve vysoce kvalitním zpracování a z nejjakostnějších materiálů na základě přesných specifikací a parametrů originálních dílů (OEM).
Těsnění MTZ jsou ekvivalentní plnohodnotnou náhradou za originální těsnění - poskytují dobrou užitnou hodnotu (výhodný poměr cena/výkon).
Sada obsahuje komponenty pro generální opravu celého motoru - vždy v přesném počtu pro daný motor - kontrola obsahu viz. fotografie:
- většinu plochých těsnění motoru - pod hlavu, pod válec, mezi kartery, boční víka motoru, vodního čerpadla a další;
- o-kroužky, kroužky výfuku a případně i gufera přívěry;
- u 4taktních motorů jsou obsažena i gufera ventilů.
Samostatná těsnění pod hlavu, těsnění pod válec a těsnění víka ventilů jsou vysocekvatitní plnohodnotnou náhradou za originální těsnění
- poskytují velmi dobrou užitnou hodnotu (výhodný poměr cena/výkon)
- jsou vyráběna z jakostních materiálů a dle specifikací a parametrů originálních dílů (OEM)
- použité materiály pro výrobu těsnění zajišťují prodlouženou životnost a disponují perfektní stálostí tvaru s velmi dobrými těsnící a tepelnými vlastnostmi
- těsnění válce a hlavy motoru zajišťují utěsnění mezi dvěma povrchy motoru, které podléhají změnám teploty a tlaku podle toho jak se motor zahřívá a ochlazuje, a výběr kvalitního těsnění je rozhodující pro dlouhodobou funkčnost v prostředí, kde je těsnění vystaveno tlaku z komprese a podtlaku a kde se části motoru roztahují, smršťují, vzdalují se od sebe a nebo jsou k sobě přitahovány těsněji (studené těsnění reaguje a funguje jinak než zahřáté těsnění, stejně jako těsnění pod zvýšeným tlakem reaguje a funguje jinak při sníženém tlaku)
- přesný tvar těsnění zapezbečuje udržování stálého vnitřního tlaku, zabraňuje úniku oleje z motoru a zabraňuje vniknutí nečistot do motoru
- těsnění je připraveno pro model a rok výroby motocyklu uvedený v popisu, pro který disponuje vhodnými otvory pro průchod čepů, šroubů, svorníků a je připraveno pro okamžitou montáž
Upozornění: těsnění je určeno pro daný model a rok výroby - kontrola obsahu viz. fotografie
Všechna těsnění hlavy, těsnění válce a těsnění ventilového víka jsou vyráběna dle rozměrů podle originálního dílu. Použitý materiál zajišťuje prodlouženou životnost, preventivní ochranu před únikem oleje a odolnost proti vysokým teplotám.
Toto těsnění nahrazuje originální díl (originální kód OEM):
Suzuki 11141-35G10
Kompletní sady gufer (simerinků) celého motoru většinou obsahují všechna gufera potřebná při kompletní generální opravě celého motoru:
- gufera klikové hřídele,
- gufero startovací páky,
- gufero řadící páky,
- gufero hřídele řetězového kolečka,
- gufero/a vodního čerpadla,
- gufero/a přívěry ve válci, atd.
(sady gufer pro 4taktní motoryneobsahují gufera ventilů - ta jsou obsažena v sadách těsnění - v kompletní sadě nebo v horní sadě).
Upozornění: sada obsahuje komponenty vždy v přesném počtu pro daný model a rok výroby - kontrola obsahu viz. fotografie (může se stát, že v sadě chybí gufera v rozměrech, která výrobce nevyrábí).
Všechna gufera jsou vyráběna dle rozměrů podle originálního dílu. Použitý materiál zajišťuje prodlouženou životnost, preventivní ochranu před únikem oleje, vysokou mechanikou odolnost proti tření a opotřebení a odolnosti proti vysokým teplotám.
Samostatná těsnění pod hlavu, těsnění pod válec a těsnění víka ventilů jsou vysocekvatitní plnohodnotnou náhradou za originální těsnění
- poskytují velmi dobrou užitnou hodnotu (výhodný poměr cena/výkon)
- jsou vyráběna z jakostních materiálů a dle specifikací a parametrů originálních dílů (OEM)
- použité materiály pro výrobu těsnění zajišťují prodlouženou životnost a disponují perfektní stálostí tvaru s velmi dobrými těsnící a tepelnými vlastnostmi
- těsnění válce a hlavy motoru zajišťují utěsnění mezi dvěma povrchy motoru, které podléhají změnám teploty a tlaku podle toho jak se motor zahřívá a ochlazuje, a výběr kvalitního těsnění je rozhodující pro dlouhodobou funkčnost v prostředí, kde je těsnění vystaveno tlaku z komprese a podtlaku a kde se části motoru roztahují, smršťují, vzdalují se od sebe a nebo jsou k sobě přitahovány těsněji (studené těsnění reaguje a funguje jinak než zahřáté těsnění, stejně jako těsnění pod zvýšeným tlakem reaguje a funguje jinak při sníženém tlaku)
- přesný tvar těsnění zapezbečuje udržování stálého vnitřního tlaku, zabraňuje úniku oleje z motoru a zabraňuje vniknutí nečistot do motoru
- těsnění je připraveno pro model a rok výroby motocyklu uvedený v popisu, pro který disponuje vhodnými otvory pro průchod čepů, šroubů, svorníků a je připraveno pro okamžitou montáž
Upozornění: těsnění je určeno pro daný model a rok výroby - kontrola obsahu viz. fotografie
Všechna těsnění hlavy, těsnění válce a těsnění ventilového víka jsou vyráběna dle rozměrů podle originálního dílu. Použitý materiál zajišťuje prodlouženou životnost, preventivní ochranu před únikem oleje a odolnost proti vysokým teplotám.
Toto těsnění nahrazuje originální díl (originální kód OEM):
Kawasaki 11004-0090
Kawasaki 11004-0003
Opravná sada karburátoru od americké značky All Balls
- vytvořeno za účelem precizní a rychlé opravy
- sortiment zahrnuje motocykly a čtyřkolky s karburátorem
- vhodná především k opravě netěsností vzniklým stářím gumových těsnění či těsnících komponentů a prvků, dále tato sada slouží k obnově a výměně nejvíce opotřebených dílů karburátoru, jako jsou jehlový ventil, doraz, seřizovací šrouby, směsové šrouby apod.
- komponenty jsou rozměrově a kvalitativně shodné s originálně použitými díly výrobce daného karburátoru
Dle modelu a roku výroby motocyklu sada obsahuje - těsnění, trysku volnoběžnou, trysku hlavní, jehlový ventil, těsnící ”O” kroužky, pouzdro jehlového ventilu, šrouby, seřizovací šrouby, pružiny a další díly libovolně zvolené výrobcem => kontrola obsahu viz. fotografie
Značka AllBalls vyrábí široký sortiment opravných sad a dílů pro podvozky motocyklů a čtyřkolek: sady do kol, sady do krku řízení, sady do uložení kyvné vidlice, sady do přepákování, sady pouzder předních vidlic, sady do zadních tlumičů, sady brzdových i spojkových pump, sady do brzdičů, kulové klouby, klouby řízení a další specializované díly pro čtyřkolky (ATV/UTV).
Přídavný chladič Supercooler pro zvýšení chladícího účinku pro závodně zatěžované motory
- offroad (motokros / enduro)
- čtyřkolky (ATV / Quad)
- silniční motocykly (road / street)
- univerzální použití i pro jiná vozidla
Při správném provedení instalace snižuje teplotu chladící kapaliny v provozu o 5-7°C.
Barva: zlatá
Motodíly od A do Z
|
MTZ Mototechnika s.r.o.Telefon: 601 303 001 / 601 303 002 601 303 003 / 601 303 004 E-mail: info@mototechnika.cz Prodejna:
U Blatenského mostu 1482 Pondělí - Pátek 8:00-12:00 / 13:00-16:00 hod. |
Informace |
O společnosti |
Zboží bylo přidáno do košíku