Opravné sady karburátoru Prox obsahují všechny důležité komponenty pro precizní a rychlou opravu karburátoru, pokud karburátor netěsní nebo nefunguje, včetně komponentů plovákové komory.
Opravná sada slouží především opravě netěsností vzniklým stářím gumových těsnění či těsnících komponentů a prvků, dále tato sada slouží k obnově a výměně nejvíce opotřebených dílů karburátoru, jako jsou jehlový ventil, doraz, seřizovací šrouby, směsové šrouby apod.
Opravné sady karburátoru Prox jsou jedinečné opravné sady určené pro motocykly osazené z výroby karburátorem či karburátory
Každá sada obsahuje přesné komponenty rozměrově a kvalitativně shodné s originálně použitými díly výrobce daného karburátoru.
Jednotlivé sady se mohou svým obsahem lišit a to z důvodu, že každý motocykl je osazen jiným typem karburátoru.
Obsah sady:
- obsaženo v každé sadě: těsnění, jehlový ventil, těsnící ”O” kroužky
- libovolně zvolené díly výrobcem: hlavní tryska v originálním rozměru, volnoběžná tryska v originálním rozměru, pouzdro jehlového ventilu, šrouby, seřizovací šrouby, pružiny, jehla, šroub nastavení směsi (štelovací šroub), jehla plovákové komory, vedlo jehly plovákové komory, šrouby plovákové komory, apod.
Upozornění: sada obsahuje komponenty vybrané výrobcem vždy v přesném počtu pro daný model a rok výroby - kontrola obsahu viz. fotografie!!!
Všechny o-kroužky obsažené v sadě jsou vyrobeny z pryže NBR s vynikající odolností proti etanolu používanému v dnešních moderních palivech. Doba životnosti a těsnící vlastnosti použitých těsnění byly zdokonaleny použitím vysoce kvalitního a odolného materiálu Interface™ namísto původně používaných papírových těsnění.
Sady určené pro čtyřkolky (ATV/Quad) s dvěma karburátory obsahují komponenty pro 2 karburátory.
Samostatná těsnění pod hlavu, těsnění pod válec a těsnění víka ventilů jsou vysocekvatitní plnohodnotnou náhradou za originální těsnění
- poskytují velmi dobrou užitnou hodnotu (výhodný poměr cena/výkon)
- jsou vyráběna z jakostních materiálů a dle specifikací a parametrů originálních dílů (OEM)
- použité materiály pro výrobu těsnění zajišťují prodlouženou životnost a disponují perfektní stálostí tvaru s velmi dobrými těsnící a tepelnými vlastnostmi
- těsnění válce a hlavy motoru zajišťují utěsnění mezi dvěma povrchy motoru, které podléhají změnám teploty a tlaku podle toho jak se motor zahřívá a ochlazuje, a výběr kvalitního těsnění je rozhodující pro dlouhodobou funkčnost v prostředí, kde je těsnění vystaveno tlaku z komprese a podtlaku a kde se části motoru roztahují, smršťují, vzdalují se od sebe a nebo jsou k sobě přitahovány těsněji (studené těsnění reaguje a funguje jinak než zahřáté těsnění, stejně jako těsnění pod zvýšeným tlakem reaguje a funguje jinak při sníženém tlaku)
- přesný tvar těsnění zapezbečuje udržování stálého vnitřního tlaku, zabraňuje úniku oleje z motoru a zabraňuje vniknutí nečistot do motoru
- těsnění je připraveno pro model a rok výroby motocyklu uvedený v popisu, pro který disponuje vhodnými otvory pro průchod čepů, šroubů, svorníků a je připraveno pro okamžitou montáž
Upozornění: těsnění je určeno pro daný model a rok výroby - kontrola obsahu viz. fotografie
Všechna těsnění hlavy, těsnění válce a těsnění ventilového víka jsou vyráběna dle rozměrů podle originálního dílu. Použitý materiál zajišťuje prodlouženou životnost, preventivní ochranu před únikem oleje a odolnost proti vysokým teplotám.
Těsnění od italského výrobce Centauro, který dodává do prvovýroby motocyklů (téměř všech italských značek i KTM a dalším evropským výrobcům) jsou vysocekvatitní plnohodnotnou náhradou za originální těsnění, neboť jsou vyráběna ve vysoce kvalitním zpracování, z nejjakostnějších materiálů a dle přesných specifikací a parametrů originálních dílů (OEM).
Použité materiály pro výrobu těsnění zajišťují prodlouženou životnost a disponují perfektní stálostí tvaru s velmi dobrými těsnící a tepelnými vlastnostmi.
Toto těsnění nahrazuje originální díl (originální kód OEM):
KTM 77336053000
Karburátor pro motocykly Simson.
Rozměry:
- vnitřní průměr sání = 16 mm
- rozteč děr = 40 mm
- vnější průměr pro filtr/airbox = 30 mm
- vnitřní průměr pro filtr/airbox = 26 mm
- celková délka karburátoru = 71 mm
Vhodné pro motocykl:
Simson S50 / 75-80
Simson S51Enduro
Simson S53Enduro
Simson S70Enduro [M741]
Simson S83Enduro
Simson SD50 Albatros
Simson SR50
Simson SR80
Simson Albatros50
Simson Habicht50 / 96-02
Simson Habicht80 / 96-02
Simson S51 / 80-90
Simson S53 / 90-96
Simson S70 / 83-90
Simson S83 / 91-96
Simson SD50
Simson Spatz 25 / 96-01
Simson Sperber25
Simson Sperber50 / 96-002
Simson Sperber80 / 96-02
Simson Star50 / 96-02
Simson Star80Classic / 96-02
Přípravek pro demontáž (stahování) setrvačníku zapalování
- stahovací přípravek rotoru, magneta zapalování pro motocykly a čtyřkolky
- vysoká kvalita zpracování s vysokou pevností a odolností
- tepelně zušlechtěno a zpracovano pro zvýšenou trvanlivost a životnost
Rozměry (parametry) stahováku:
M28 x 1,00 - PRAVÝ ZÁVIT
Vhodné pro motocykly (aplikace):
Suzuki RMZ450 / 08-19
Suzuki RMZ250 / 08-18
Honda CRF250R / 11-24
Honda CRF250RX
Honda CRF450R / 09-24
Honda CRF450X / 05-17
Honda CRF450L / 19-22
Honda CRF450RX
Honda TRX450R / 06-09
Kawasaki KLX450R / 08-23
Kawasaki KXF250 / 11-24
Kawasaki KXF450 / 09-23
KTM 450SXF / 16-24
KTM 450XCF / 16-18
KTM 250SXF / 16-21
KTM 250XCF
KTM 350SXF / 17-24
KTM 350XCF
KTM EXC250
KTM EXC300
Husqvarna FC250 / 16
Husqvarna FC350 / 16-24
Husqvarna FX350 / 23-24
Husqvarna FC450
Husqvarna FS450
Husqvarna FX350
Husqvarna FX450
Husqvarna TE310
Husqvarna TE250
Husqvarna TE300
Gas-Gas MCF450 / 21-24
Gas-Gas MCF350 / 22-23
Gas-Gas MCF250 / 21-23
Gas-Gas EXF250 / 21-23
Gas-Gas EXF350 / 21-23
Gas-Gas EXF450 / 21-23
a další ...
Plnohodnotná náhrada za originální nářadí (OEM):
Honda 070MC-HP10100
Honda 070MC-HP1A100
Kawasaki 57001-1471
KTM 79229032044
Husqvarna 79229032044
Gas-Gas 79229032044
Pístní čepy (čep do pístu) Prox pro montáž do pístu a ojnice
- dokonale přesné čepy nejvyšší kvality od originálních výrobců z Japonska
- disponují vynikající pevností, odolností a rozměrovou stálostí
- díky své vysoké kvalitě a vynikajícímu technologickému zpracován jsou dokonalou náhradou a ekvivalentem za čepy originální
Nabízí dlouhou životnost i v namáhaných místech, neboť velmi dobře odolávají extrémnímu zatížení v závodních podmínkách.
Tento pístní čep nahrazuje originální díl (originální kód OEM):
KTM
Gas-Gas
Husqvarna
Yamaha
Značka PROX je jednou z hlavních značek technických náhraních dílů pro offroadové motocykly a to již od roku 1975. V současné době však sortiment zahrnuje i rozsáhlý sortiment pro čtyřkolky (ATV/Quad), vodní skútry (PWC/Jet-Ski), sněžné skútry a malé mopedy a skútry do obsahu 50cc.
Produkty PROX jsou vyráběny v Japonsku a USA s důrazem na perfektní kvalitu, aby bylo dosaženo dlouhé životnosti i při náročných závodních podmínkách. Proto byly a jsou používány jako závodní a tuningové díly pro aftermarket (náhradu za originální díly), avšak nyní je značka Prox i významným dodavatelem do prvovýroby (OEM Supplier) světoznámých značek.
Dalším důkazem kvality a důvěry je používání produktů PROX jezdci a závodními týmy, které se účastní závodů nejvyšší světové úrovně.
Vhodné pro motocykly:
Gas-Gas EC350 F / 21-23
Gas-Gas EX350 F / 21-23
Gas-Gas MC350 F / 23
Husaberg FE350 / 13-19
Husqvarna FC350 / 14-19
Husqvarna FE350 / 14-16
Husqvarna FX350 / 17-19
KTM 350EXC-F / 12 -16
KTM 350SX-F / 11-20
KTM Freeride350 - 12-17
Yamaha WR450 F / 16-18
Yamaha YZ450 F / 10-17
Přípravek pro demontáž (stahování) setrvačníku zapalování
- stahovací přípravek rotoru, magneta zapalování pro motocykly a čtyřkolky
- vysoká kvalita zpracování s vysokou pevností a odolností
- tepelně zušlechtěno a zpracovano pro zvýšenou trvanlivost a životnost
Rozměry (parametry) stahováku:
M10x1.25
M14x1,5
M16x1,5
M18x1,5
M24x1 (pravý závit)
M27x1 (levý závit)
Samostatná těsnění pod hlavu, těsnění pod válec a těsnění víka ventilů jsou vysocekvatitní plnohodnotnou náhradou za originální těsnění
- poskytují velmi dobrou užitnou hodnotu (výhodný poměr cena/výkon)
- jsou vyráběna z jakostních materiálů a dle specifikací a parametrů originálních dílů (OEM)
- použité materiály pro výrobu těsnění zajišťují prodlouženou životnost a disponují perfektní stálostí tvaru s velmi dobrými těsnící a tepelnými vlastnostmi
- těsnění válce a hlavy motoru zajišťují utěsnění mezi dvěma povrchy motoru, které podléhají změnám teploty a tlaku podle toho jak se motor zahřívá a ochlazuje, a výběr kvalitního těsnění je rozhodující pro dlouhodobou funkčnost v prostředí, kde je těsnění vystaveno tlaku z komprese a podtlaku a kde se části motoru roztahují, smršťují, vzdalují se od sebe a nebo jsou k sobě přitahovány těsněji (studené těsnění reaguje a funguje jinak než zahřáté těsnění, stejně jako těsnění pod zvýšeným tlakem reaguje a funguje jinak při sníženém tlaku)
- přesný tvar těsnění zapezbečuje udržování stálého vnitřního tlaku, zabraňuje úniku oleje z motoru a zabraňuje vniknutí nečistot do motoru
- těsnění je připraveno pro model a rok výroby motocyklu uvedený v popisu, pro který disponuje vhodnými otvory pro průchod čepů, šroubů, svorníků a je připraveno pro okamžitou montáž
Upozornění: těsnění je určeno pro daný model a rok výroby - kontrola obsahu viz. fotografie
Všechna těsnění hlavy, těsnění válce a těsnění ventilového víka jsou vyráběna dle rozměrů podle originálního dílu. Použitý materiál zajišťuje prodlouženou životnost, preventivní ochranu před únikem oleje a odolnost proti vysokým teplotám.
Toto těsnění nahrazuje originální díl (originální kód OEM):
Honda 12251-MEB-671
Kompletní sady gufer (simerinků) celého motoru většinou obsahují všechna gufera potřebná při kompletní generální opravě celého motoru:
- gufera klikové hřídele,
- gufero startovací páky,
- gufero řadící páky,
- gufero hřídele řetězového kolečka,
- gufero/a vodního čerpadla,
- gufero/a přívěry ve válci, atd.
(sady gufer pro 4taktní motoryneobsahují gufera ventilů - ta jsou obsažena v sadách těsnění - v kompletní sadě nebo v horní sadě).
Upozornění: sada obsahuje komponenty vždy v přesném počtu pro daný model a rok výroby - kontrola obsahu viz. fotografie (může se stát, že v sadě chybí gufera v rozměrech, která výrobce nevyrábí).
Všechna gufera jsou vyráběna dle rozměrů podle originálního dílu. Použitý materiál zajišťuje prodlouženou životnost, preventivní ochranu před únikem oleje, vysokou mechanikou odolnost proti tření a opotřebení a odolnosti proti vysokým teplotám.
Samostatná těsnění pod hlavu, těsnění pod válec a těsnění víka ventilů jsou vysocekvatitní plnohodnotnou náhradou za originální těsnění
- poskytují velmi dobrou užitnou hodnotu (výhodný poměr cena/výkon)
- jsou vyráběna z jakostních materiálů a dle specifikací a parametrů originálních dílů (OEM)
- použité materiály pro výrobu těsnění zajišťují prodlouženou životnost a disponují perfektní stálostí tvaru s velmi dobrými těsnící a tepelnými vlastnostmi
- těsnění válce a hlavy motoru zajišťují utěsnění mezi dvěma povrchy motoru, které podléhají změnám teploty a tlaku podle toho jak se motor zahřívá a ochlazuje, a výběr kvalitního těsnění je rozhodující pro dlouhodobou funkčnost v prostředí, kde je těsnění vystaveno tlaku z komprese a podtlaku a kde se části motoru roztahují, smršťují, vzdalují se od sebe a nebo jsou k sobě přitahovány těsněji (studené těsnění reaguje a funguje jinak než zahřáté těsnění, stejně jako těsnění pod zvýšeným tlakem reaguje a funguje jinak při sníženém tlaku)
- přesný tvar těsnění zapezbečuje udržování stálého vnitřního tlaku, zabraňuje úniku oleje z motoru a zabraňuje vniknutí nečistot do motoru
- těsnění je připraveno pro model a rok výroby motocyklu uvedený v popisu, pro který disponuje vhodnými otvory pro průchod čepů, šroubů, svorníků a je připraveno pro okamžitou montáž
Upozornění: těsnění je určeno pro daný model a rok výroby - kontrola obsahu viz. fotografie
Všechna těsnění hlavy, těsnění válce a těsnění ventilového víka jsou vyráběna dle rozměrů podle originálního dílu. Použitý materiál zajišťuje prodlouženou životnost, preventivní ochranu před únikem oleje a odolnost proti vysokým teplotám.
Toto těsnění nahrazuje originální díl (originální kód OEM):
Yamaha 5NL-11181-00
Spojkové pružiny značky PROX jsou zesílené spojkové pružiny - vyrobené tužší o přibližně 10% než originální pružiny.
Snižují prokluzování spojky v extrémních podmínkách, nabízí maximální kontrolu při ovládání spojky a zajišťují dokonalý záběr spojky bez prokluzování.
Vyrobeny z nejtužšího dostupného materiálu, který byl následně zušlechtěn a tepelně zpracován.
Vytvářejí o 10% vyšší kontaktní tlak než originální pružiny a delší dobu si udržují pružnost (síla, průměr drátu a rozměry se mohou lišit od originálních pružin).
Spojkové pružiny PROX jsou nejlepší volbou pro každého profesionálního i hobby jezdce.
Pružiny jsou dodávány v sadě, která obsahuje přesný počet dle typu a roku výroby motocyklu.
Počet kusů v balení: 6 ks
Rozměry pružin:
A = 21mm
B = 16,2mm
C = 54mm
D = 2,4mm
Značka PROX je jednou z hlavních značek technických náhraních dílů pro offroadové motocykly a to již od roku 1975. V současné době však sortiment zahrnuje i rozsáhlý sortiment pro čtyřkolky (ATV/Quad), vodní skútry (PWC/Jet-Ski), sněžné skútry a malé mopedy a skútry do obsahu 50cc.
Produkty PROX jsou vyráběny hlavně v Japonsku a USA s důrazem na perfektní kvalitu, aby bylo dosaženo dlouhé životnosti i při náročných závodních podmínkách. Proto byly a jsou používány jako závodní a tuningové díly pro aftermarket (náhradu za originální díly), avšak nyní je značka Prox i významným dodavatelem do prvovýroby (OEM Supplier) světoznámých značek.
Dalším důkazem kvality a důvěry je používání produktů PROX jezdci a závodními týmy, které se účastní závodů nejvyšší světové úrovně.
Jezdci: Tyla Rattray; Tommy Searle; Blake Baggett; Darryn Durham; Justin Hill; Dean Wilson; Martin Davalos; Alessandro Lupino; Arnaud Tonus; Marc de Reuver; Brian Bogers a další ...
Teamy: Monster Energy Pro Circuit Kawasaki; HM Plant KTM UK Motocross Team; CLS Monster Energy Kawasaki Pro Circuit a další ...
Spojkové pružiny značky PROX jsou zesílené spojkové pružiny - vyrobené tužší o přibližně 10% než originální pružiny.
Snižují prokluzování spojky v extrémních podmínkách, nabízí maximální kontrolu při ovládání spojky a zajišťují dokonalý záběr spojky bez prokluzování.
Vyrobeny z nejtužšího dostupného materiálu, který byl následně zušlechtěn a tepelně zpracován.
Vytvářejí o 10% vyšší kontaktní tlak než originální pružiny a delší dobu si udržují pružnost (síla, průměr drátu a rozměry se mohou lišit od originálních pružin).
Spojkové pružiny PROX jsou nejlepší volbou pro každého profesionálního i hobby jezdce.
Pružiny jsou dodávány v sadě, která obsahuje přesný počet dle typu a roku výroby motocyklu.
Počet kusů v balení: 6 ks
Rozměry pružin:
A = 19,2mm
B = 14,4mm
C = 49mm
D = 2,4mm
Značka PROX je jednou z hlavních značek technických náhraních dílů pro offroadové motocykly a to již od roku 1975. V současné době však sortiment zahrnuje i rozsáhlý sortiment pro čtyřkolky (ATV/Quad), vodní skútry (PWC/Jet-Ski), sněžné skútry a malé mopedy a skútry do obsahu 50cc.
Produkty PROX jsou vyráběny hlavně v Japonsku a USA s důrazem na perfektní kvalitu, aby bylo dosaženo dlouhé životnosti i při náročných závodních podmínkách. Proto byly a jsou používány jako závodní a tuningové díly pro aftermarket (náhradu za originální díly), avšak nyní je značka Prox i významným dodavatelem do prvovýroby (OEM Supplier) světoznámých značek.
Dalším důkazem kvality a důvěry je používání produktů PROX jezdci a závodními týmy, které se účastní závodů nejvyšší světové úrovně.
Jezdci: Tyla Rattray; Tommy Searle; Blake Baggett; Darryn Durham; Justin Hill; Dean Wilson; Martin Davalos; Alessandro Lupino; Arnaud Tonus; Marc de Reuver; Brian Bogers a další ...
Teamy: Monster Energy Pro Circuit Kawasaki; HM Plant KTM UK Motocross Team; CLS Monster Energy Kawasaki Pro Circuit a další ...
Sady těsnění od italského výrobce Centauro, který dodává do prvovýroby motocyklů (téměř všech italských značek i KTM a dalším evropským výrobcům) jsou vysocekvatitní plnohodnotnou náhradou za originální těsnění, neboť jsou vyráběna ve vysoce kvalitním zpracování, z jakostních materiálů a dle přesných specifikací a parametrů originálních dílů (OEM).
Použité materiály pro výrobu těsnění zajišťují prodlouženou životnost a disponují perfektní stálostí tvaru s velmi dobrými těsnící a tepelnými vlastnostmi.
Horní sady "Top-End" těsnění CENTAURO vždy obsahují všechny těsnící komponenty, které jsou zapotřebí při opravě motoru:
- těsnění pod válec,
- těsnění pod hlavu,
- těsnění sání,
- těsnění výfuku,
- o-kroužky, gufera přívěry, atd.
U 4taktních motorů jsou obsažena i gufera ventilů.
Upozornění: sada obsahuje komponenty vždy v přesném počtu pro daný model a rok výroby - kontrola obsahu viz. fotografie (může se stát, že v sadě může chybět těsnění, které výrobce z nějakého důvodu nevyrábí a není tedy obsaženo v této sadě).
Všechna těsnění jsou vyráběna dle rozměrů podle originálního dílu. Použitý materiál zajišťuje prodlouženou životnost a velmi dobrou ochranu před únikem oleje.
Produkty od italského výrobce Centauro, který dodává do prvovýroby motocyklů (téměř všech italských značek i KTM a dalším evropským výrobcům) jsou vysocekvatitní plnohodnotnou náhradou za originální díly, neboť jsou vyráběna ve vysoce kvalitním zpracování, z nejjakostnějších materiálů a dle přesných specifikací a parametrů originálních dílů (OEM).
Kleště pro montáž/demotnáž spojkového koše pro většinu typů a značek motocyklů a čtyřkolek s mokrou spojkou
- montážní kleště slouží pro přidržení vnitřního spojkového koše (unašeče)
- čepy o výšce 8mm na zadní straně kleští mohou být rovněž použity pro přidržení setrvačníku, převodových kol, atd.
- nastavitelná šířka (přibližně do 13cm)
- doporučeno pro hranaté ozubení
- vyrobeno kvalitní oceli se zlepšenými čelistmi
- jedná se o kvalitní nářadí konstruované dle původního originálního nářadí Harley Davidson 91042 a Yamaha YM-91042
Upozornění: nedoporučuje se pro náboje spojky (spojkové unašeče) ve tvaru V nebo ve tvaru půlkola. Zároveň nebude plně fungovat na spojkových koších a unašečích s obrácenými vnitřními náboji spojky.
Výrobek nahrazuje přípravek pro demontáž spojky od firmy Motion Pro 08-0008.
Rozvodový řetěz pro motocykly BMW BOXER
- označení Timing Chain / Chain Tensioner / Slide Rail
Tento je přímou náhradou za originální díl (OEM Replacement):
BMW 11317694426
BMW 11311340168
CENA UVEDENA ZA BALENÍ (spojený "nekonečný" řetěz nebo rozpojený řetěz včetně nýtovacího spojovacího článku).
Vhodné pro modely:
BMW R1200GS / 02-12
BMW R1200GS Adventure / 05-13
BMW R1200RT / 03-14
BMW R1200R / 05-14
BMW R1200ST / 03-07
BMW R1200S / 04-06
BMW R1200C / 96-04
BMW R1200CL / 01-04
BMW R1150GS / 98-03
BMW R1150GS Adventure / 01-05
BMW R1150R / 99-06
BMW R1150RS / 00-04
BMW R1150RT / 00-06
BMW R1100GS / 93-99
BMW R1100R / 94-01
BMW R1100RS / 92-01
BMW R1100RT / 94-01
BMW R1100S / 96-05
BMW R900RT / 05-13
BMW R850GS / 96-00
BMW R850R / 94-07
BMW R850RT / 96-06
BMW R850C / 97-00
BMW R nineT / 13-18
BMW R nineT Pure / 15-18
BMW R nineT Scrambler / 15-18
BMW R nineT Racer / 15-18
HP2 Sport / 07-10
HP2 Enduro / 04-06
HP2 Megamoto / 06-08
Řadící páky od japonské značky ZETA
- vyráběny dle přesných parametrů, rozměrů a specifikací originálních dílů, a jsou plnohodnotnou náhradou za originální řadičky
- vyvinuty a určeny pro závodní použití
- vyrobeny ze speciálního duralového materiálu AL2014 (kovaný dural), který je dostatečně odolný proti vymačkání drážkování řadičky, avšak není příliš tvrdý, aby nevratně poškodil drážkování na hřídeli
- kované tělo páky je osazeno sklopnou koncovkou s vroubkování proti prokluzu a se speciálně upraveným tvarem pro lepší ovládání
- tělo řadičky je kované a vždy disponuje černou povrchovou úpravou (Black Anodizing) pro zvýšenou odolnost
ZETA je japonská značka, jejíž výrobky se vyznačují dokonalou kvalitou, moderním vzhledem a velkou měrou invence, neboť jsou konstruovány za pomoci návrhů, myšlenek a nápadů od jezdců a mechaniků profesionálních továrních týmů z celého světa.
V důsledku toho se popularita výrobků značky ZETA neustále zvyšuje a tyto produkty jsou používány v garážích hobby jezdců, profesionálních servisních dílnách i značkových servisech renomovaných značek motocyklů kvůli jejich vysoké kvalitě a dlouhé životnosti.
Tato řadička nahrazuje originální řadící pedál (originální kód OEM):
Honda 24700-MEN-305
Honda 24700-MEN-306
Honda 24700-MEN-A30
Honda 24700-MEN-A50
Řadící páky od japonské značky ZETA
- vyráběny dle přesných parametrů, rozměrů a specifikací originálních dílů, a jsou plnohodnotnou náhradou za originální řadičky
- vyvinuty a určeny pro závodní použití
- vyrobeny ze speciálního duralového materiálu AL2014 (kovaný dural), který je dostatečně odolný proti vymačkání drážkování řadičky, avšak není příliš tvrdý, aby nevratně poškodil drážkování na hřídeli
- kované tělo páky je osazeno sklopnou koncovkou s vroubkování proti prokluzu a se speciálně upraveným tvarem pro lepší ovládání
- tělo řadičky je kované a vždy disponuje černou povrchovou úpravou (Black Anodizing) pro zvýšenou odolnost
ZETA je japonská značka, jejíž výrobky se vyznačují dokonalou kvalitou, moderním vzhledem a velkou měrou invence, neboť jsou konstruovány za pomoci návrhů, myšlenek a nápadů od jezdců a mechaniků profesionálních továrních týmů z celého světa.
V důsledku toho se popularita výrobků značky ZETA neustále zvyšuje a tyto produkty jsou používány v garážích hobby jezdců, profesionálních servisních dílnách i značkových servisech renomovaných značek motocyklů kvůli jejich vysoké kvalitě a dlouhé životnosti.
Tato řadička nahrazuje originální řadící pedál (originální kód OEM):
Honda 24700-MKE-A00
Honda 24700-MKE-305
Motodíly od A do Z
|
MTZ Mototechnika s.r.o.Telefon: 601 303 001 / 601 303 002 601 303 003 / 601 303 004 E-mail: info@mototechnika.cz Prodejna:
U Blatenského mostu 1482 Pondělí - Pátek 8:00-12:00 / 13:00-16:00 hod. |
Informace |
O společnosti |
Zboží bylo přidáno do košíku