Ložiska japonského výrobce KOYO, který je významným a renomovaným dodavatelem pro strojírenský a automobilový průmysl (včetně všech hlavních výrobců motocyklů, a to nejen japonských značek), a řadí se mezi světovou špičku ve výrobě ložisek.
Nabízí inovativní řešení výrobcům zařízení, strojů a vozidel, a klade důraz na kvalitní provedení a dokonalou aplikaci.
Ložiska KOYO jsou prémiová a nejkvalitnější ložiska na trhu s dokonalou kvalitou, která je dosahována především použitím prémiových vstupních materiálů pro výrobu všech komponentů, přísnou kvalitou ve všech stupních výroby a důkladnou výstupní kontrolou.
- vnitřní průměr "A" = 40mm
- vnější průměr "B" = 68mm
- šířka "C" = 15mm
- axiální vůle ložiska = C3
- typ ložiska = jednořadé kuličkové
Upozornění - Ložiska KOYO mohou být dodávána v provedení s kovovou nebo plastovou klecí, neboť výrobce u některých typů kuličkových ložisek postupně přechází k produkci ložisek převážně s plastovou klecí.
Ložiska s plastovou klecí jsou vyvíjena na základě požadavků z automobilového i motocyklového odvětví, kdy jsou tato ložiska upřednostňována hlavně z důvodu lepších funkčních vlastností oproti ložiskům s ocelovou klecí.
Značka Koyo (součást korporace JTEKT) se sídlem v Japonsku je předním světovým výrobcem ložisek, systémů řízení, náprav, strojů a nářadí. Technologická a výrobní způsobilost společnosti Koyo sahá od miniaturních ložisek s vnitřními průměry od 1 milimetru až po extrémně velká ložiska s vnějším průměrem 7 metrů.
Všechna ložiska značky Koyo splňují stále přísnější a náročnější požadavky moderních průmyslových odvětví.
Nabízíme výhradně ložiska od světoznámých japonských výrobců - KOYO / NTN / NACHI jedná se o prémiová nejkvalitnější japonská ložiska, která se řadí ke špičce v oboru a jsou používána v prvovýrobě většiny předních výrobců motocyklů, a to nejen z Japonska.
Hlavní předností těchto ložisek je dokonalá kvalita, která je dosahována především použitím prémiových vstupních materiálů pro výrobu všech komponentů, přísná kontrola v průběhu výroby a důkladná výstupní kontrola.
Kuličková ložiska EBI jsou kvalitní ložiska vyráběná jako alternativa k ložiskům renomovaných výrobců jednořadých kuličkových ložisek
- jedná se o ložiska s jednoduchou konstrukcí, nerozebíratelná, odolná a vyžadující standardní údržbu
- sortiment nabízených ložisek motoru zahrnuje ložiska na klikovou hřídel a ložiska do převodové skříně
- hlavní předností těchto ložisek je velmi příznivá cena při dodržení standadních kvalitativních parametrů
- vnitřní průměr "A" = 28mm
- vnější průměr "B" = 68mm
- šířka "C" = 18mm
- typ ložiska = jednořadé kuličkové
- provedení = 63/28
Ložisko horního oka ojnice pro pístní čep od značky MTZ
- jehlová ložiska MTZ jsou vyráběna přesně podle originální (OEM) specifikace a parametrů
- poskytují dobrou užitnou hodnotu (výhodný poměr cena/výkon)
- vnitřní průměr "A" = 15mm
- vnější průměr "B" = 19mm
- šířka "C" = 17,2mm
Toto ložisko nahrazuje originální díl (originální kód OEM):
Honda 91103-KZ4-B01
Honda 91103-KZ4-B00
Ložisko horního oka ojnice pro pístní čep od značky PROX
- jehlová ložiska PROX jsou vyráběna přesně podle OEM parametrů v Japonsku stejným výrobcem, který dodává do prvovýroby japonských i evropských značek
- osazeny vysoce kvalitně zpracovanými jehlami, které disponují dlouhou životností a nízkým koeficientem tření
- klec vyrobena z legované oceli nejvyšší kvality, jenž díky tepelné úpravě a legování disponuje tvrdším povrchem
- plnohodnotná náhrada za originální díl ("Made in Japan")
- vnitřní průměr "A" = 16mm
- vnější průměr "B" = 20mm
- šířka "C" = 22,7mm
Toto ložisko nahrazuje originální díl (originální kód OEM):
Kawasaki 13033-3005
Pružina omezovacího ventilu karburátoru Keihin
- pružina japonské výroby "Made in Japan"
- shodné s originálním vybavením osazovaným v prvovýrobě (OEM)
Vhodné pro karburátor:
Keihin FCR
Keihin FCR-MX
Tato pružina nahrazuje originální díl (OEM Replacement):
Keihin 1305-A83-2000
Keihin je japonská společnost založená v roce 1956. Specializuje se na konstrukci zařízení pro přívod paliva do spalovacích motorů, hlavně motocyklů, jako jsou karburátory a vstřikovače.
Magnetický vypouštěcí šroub od japonského výrobce ZETA
- vybaven magnetem pro zachycení co největšího množství drobných kovových nečistot a částic v oleji uvnitř motoru
- vyrobeno z vysoce kvalitního duralu AL7009-T6 ("letecký dural" používaný v leteckém průmyslu)
- snadná instalace za originální šroub
- většina vybavena otvorem pro zachycení pojistného drátu proti samovolnému uvolnění.
Rozměr: M14 x 10mm (závit 1,25)
Tento šroub pro vypouštění oleje je alternativní náhradou za originální díl (OEM Reference No):
Suzuki 09247-14036
Suzuki 09247-14019
Suzuki 09247-14001
Suzuki 09247-14002
Husqvarna 800075415
ZETA je japonská značka, jejíž výrobky se vyznačují dokonalou kvalitou, moderním vzhledem a velkou měrou invence, neboť jsou konstruovány za pomoci návrhů, myšlenek a nápadů od jezdců a mechaniků profesionálních továrních týmů z celého světa.
V důsledku toho se popularita výrobků značky ZETA neustále zvyšuje a tyto produkty jsou používány v garážích hobby jezdců, profesionálních servisních dílnách i značkových servisech renomovaných značek motocyklů kvůli jejich vysoké kvalitě a dlouhé životnosti.
Vhodné pro motocykly:
Suzuki GN125 / 97-01
Suzuki DR125S / 85-94
Suzuki DR125SE / 95-00
Suzuki DRZ125 / 03-14
Suzuki DR250S / 85-87
Suzuki GN250 / 85-98
Suzuki GSF250 Bandit / 90-00
Suzuki GSR250 / 11-17
Suzuki GSRS250 / 11-17
Suzuki GW250 Inazuma / 11-17
Suzuki GSX250R / 17-20
Suzuki GSX250S / 91-99
Suzuki DL250 V-Strom / 17-20
Suzuki GSF400 Bandit / 91-93
Suzuki GSR400 / 06-14
Suzuki GSX400S / 92-99
Suzuki GSX400 / 85-86
Suzuki GSX400 / 94-00
Suzuki GSX400 Inazuma / 97-02
Suzuki GSXR400R / 90-95
Suzuki RF400R / 93-00
Suzuki RF400RV / 93-00
Suzuki GS450S / 85-86
Suzuki GS500 / 90-96
Suzuki GS550 / 85-87
Suzuki DR600S / 85-89
Suzuki DR600R / 86-89
Suzuki RF600 / 93-97
Suzuki GSF600N Bandit / 95-02
Suzuki GSF600S Bandit / 95-04
Suzuki GSR600 / 06-16
Suzuki GSX-R600 / 97-19
Suzuki GSX600F / 88-03
Suzuki GSF600F Katana / 98-06
Suzuki VS600 Intruder / 95-97
Suzuki GSF650 Bandit / 05-12
Suzuki GSX650F / 08-12
Suzuki DR650 / 90-96
Suzuki DR650SE / 96-00
Suzuki SV650 / 16-20
Suzuki SV650X / 18-20
Suzuki XF650 Freewind / 97-98
Suzuki GSR750 / 11-16
Suzuki GSX750S / 82-86
Suzuki GSX750 / 85-02
Suzuki GSX-R750 / 85-19
Suzuki GSXS750 / 17-20
Suzuki GSF750F Katana / 98-06
Suzuki VS750 Intruder / 85-88
Suzuki C800 / 09-13
Suzuki VL800 Intruder / 14-15
Suzuki VZ800 Marauder / 05-08
Suzuki VZ800 Intruder / 10-16
Suzuki VX800 / 90-94
Suzuki GS850 / 85-86
Suzuki RF900 / 94-98
Suzuki GSX-S1000 / 16-21
Suzuki GSXS1000F / 16-19
Suzuki GSX-R1000 / 01-18
Suzuki DL1000 V-Strom / 02-19
Suzuki DL1000 V-Strom XT / 02-19
Suzuki SV1000N / 03-05
Suzuki SV1000S / 03-07
Suzuki TL1000R / 97-03
Suzuki TL1000S / 97-03
Suzuki DL1050 V-Strom / 20-21
Suzuki GS1100 / 85-86
Suzuki GSX1100 / 85-86
Suzuki GSX1100 / 91-94
Suzuki GSX-R1100 / 86-98
Suzuki GSF1200 Bandit / 96-06
Suzuki GSF1200 Bandit S / 96-06
Suzuki GSX1200 Inazuma / 98-99
Suzuki GSF1250 Bandit / 07-09
Suzuki GSF1250 Bandit S / 07-16
Suzuki GSX1250F / 10-16
Suzuki GSX1300 B-King / 08-09
Suzuki GSX1300R Hayabusa / 99-19
Suzuki GSX1400 / 02-06
Suzuki GV1400 / 86-88
Suzuki VS1400 Intruder / 87-03
Suzuki VL1500 Intruder / 98-05
Suzuki VL1500 Intruder / 13-16
Suzuki VZ1500 Intruder / 09-16
Suzuki C1500 Intruder / 09-13
Suzuki VZR1800 Intruder M1800 / 06-07
Suzuki C1800R Intruder / 09-11
Suzuki VLR1800 Intruder / 09-11
Suzuki AN400 Burgman / 07-22
Suzuki AN650 Burgman / 05-18
Suzuki LT-F300F Kingquad / 00-01
Suzuki LT-A400 Eiger / 02-05
Suzuki LT-A400F KINGQUAD / 08-21
Suzuki LT-A500F Vinson / 02-07
Suzuki LT-A500F Quadmaster / 00-01
Husqvarna WR125
Husqvarna WRE125
Husqvarna CR125
Husqvarna SM125
Magnetický vypouštěcí šroub od japonského výrobce ZETA
- vybaven magnetem pro zachycení co největšího množství drobných kovových nečistot a částic v oleji uvnitř motoru
- vyrobeno z vysoce kvalitního duralu AL7009-T6 ("letecký dural" používaný v leteckém průmyslu)
- snadná instalace za originální šroub
- většina vybavena otvorem pro zachycení pojistného drátu proti samovolnému uvolnění.
Rozměr: M14 x 10mm (závit 1,25)
Tento šroub pro vypouštění oleje je alternativní náhradou za originální díl (OEM Reference No):
Suzuki 09247-14036
Suzuki 09247-14019
Suzuki 09247-14001
Suzuki 09247-14002
Husqvarna 800075415
ZETA je japonská značka, jejíž výrobky se vyznačují dokonalou kvalitou, moderním vzhledem a velkou měrou invence, neboť jsou konstruovány za pomoci návrhů, myšlenek a nápadů od jezdců a mechaniků profesionálních továrních týmů z celého světa.
V důsledku toho se popularita výrobků značky ZETA neustále zvyšuje a tyto produkty jsou používány v garážích hobby jezdců, profesionálních servisních dílnách i značkových servisech renomovaných značek motocyklů kvůli jejich vysoké kvalitě a dlouhé životnosti.
Vhodné pro motocykly:
Suzuki GN125 / 97-01
Suzuki DR125S / 85-94
Suzuki DR125SE / 95-00
Suzuki DRZ125 / 03-14
Suzuki DR250S / 85-87
Suzuki GN250 / 85-98
Suzuki GSF250 Bandit / 90-00
Suzuki GSR250 / 11-17
Suzuki GSRS250 / 11-17
Suzuki GW250 Inazuma / 11-17
Suzuki GSX250R / 17-20
Suzuki GSX250S / 91-99
Suzuki DL250 V-Strom / 17-20
Suzuki GSF400 Bandit / 91-93
Suzuki GSR400 / 06-14
Suzuki GSX400S / 92-99
Suzuki GSX400 / 85-86
Suzuki GSX400 / 94-00
Suzuki GSX400 Inazuma / 97-02
Suzuki GSXR400R / 90-95
Suzuki RF400R / 93-00
Suzuki RF400RV / 93-00
Suzuki GS450S / 85-86
Suzuki GS500 / 90-96
Suzuki GS550 / 85-87
Suzuki DR600S / 85-89
Suzuki DR600R / 86-89
Suzuki RF600 / 93-97
Suzuki GSF600N Bandit / 95-02
Suzuki GSF600S Bandit / 95-04
Suzuki GSR600 / 06-16
Suzuki GSX-R600 / 97-19
Suzuki GSX600F / 88-03
Suzuki GSF600F Katana / 98-06
Suzuki VS600 Intruder / 95-97
Suzuki GSF650 Bandit / 05-12
Suzuki GSX650F / 08-12
Suzuki DR650 / 90-96
Suzuki DR650SE / 96-00
Suzuki SV650 / 16-20
Suzuki SV650X / 18-20
Suzuki XF650 Freewind / 97-98
Suzuki GSR750 / 11-16
Suzuki GSX750S / 82-86
Suzuki GSX750 / 85-02
Suzuki GSX-R750 / 85-19
Suzuki GSXS750 / 17-20
Suzuki GSF750F Katana / 98-06
Suzuki VS750 Intruder / 85-88
Suzuki C800 / 09-13
Suzuki VL800 Intruder / 14-15
Suzuki VZ800 Marauder / 05-08
Suzuki VZ800 Intruder / 10-16
Suzuki VX800 / 90-94
Suzuki GS850 / 85-86
Suzuki RF900 / 94-98
Suzuki GSX-S1000 / 16-21
Suzuki GSXS1000F / 16-19
Suzuki GSX-R1000 / 01-18
Suzuki DL1000 V-Strom / 02-19
Suzuki DL1000 V-Strom XT / 02-19
Suzuki SV1000N / 03-05
Suzuki SV1000S / 03-07
Suzuki TL1000R / 97-03
Suzuki TL1000S / 97-03
Suzuki DL1050 V-Strom / 20-21
Suzuki GS1100 / 85-86
Suzuki GSX1100 / 85-86
Suzuki GSX1100 / 91-94
Suzuki GSX-R1100 / 86-98
Suzuki GSF1200 Bandit / 96-06
Suzuki GSF1200 Bandit S / 96-06
Suzuki GSX1200 Inazuma / 98-99
Suzuki GSF1250 Bandit / 07-09
Suzuki GSF1250 Bandit S / 07-16
Suzuki GSX1250F / 10-16
Suzuki GSX1300 B-King / 08-09
Suzuki GSX1300R Hayabusa / 99-19
Suzuki GSX1400 / 02-06
Suzuki GV1400 / 86-88
Suzuki VS1400 Intruder / 87-03
Suzuki VL1500 Intruder / 98-05
Suzuki VL1500 Intruder / 13-16
Suzuki VZ1500 Intruder / 09-16
Suzuki C1500 Intruder / 09-13
Suzuki VZR1800 Intruder M1800 / 06-07
Suzuki C1800R Intruder / 09-11
Suzuki VLR1800 Intruder / 09-11
Suzuki AN400 Burgman / 07-22
Suzuki AN650 Burgman / 05-18
Suzuki LT-F300F Kingquad / 00-01
Suzuki LT-A400 Eiger / 02-05
Suzuki LT-A400F KINGQUAD / 08-21
Suzuki LT-A500F Vinson / 02-07
Suzuki LT-A500F Quadmaster / 00-01
Husqvarna WR125
Husqvarna WRE125
Husqvarna CR125
Husqvarna SM125
Magnetický vypouštěcí šroub od japonského výrobce ZETA
- vybaven magnetem pro zachycení co největšího množství drobných kovových nečistot a částic v oleji uvnitř motoru
- vyrobeno z vysoce kvalitního duralu AL7009-T6 ("letecký dural" používaný v leteckém průmyslu)
- snadná instalace za originální šroub
- většina vybavena otvorem pro zachycení pojistného drátu proti samovolnému uvolnění.
Rozměr: M14 x 14mm (závit 1,5)
ZETA je japonská značka, jejíž výrobky se vyznačují dokonalou kvalitou, moderním vzhledem a velkou měrou invence, neboť jsou konstruovány za pomoci návrhů, myšlenek a nápadů od jezdců a mechaniků profesionálních továrních týmů z celého světa.
V důsledku toho se popularita výrobků značky ZETA neustále zvyšuje a tyto produkty jsou používány v garážích hobby jezdců, profesionálních servisních dílnách i značkových servisech renomovaných značek motocyklů kvůli jejich vysoké kvalitě a dlouhé životnosti.
Vhodné pro motocykly:
Honda CB1100 / 10-19
Honda CBR1100XX / 97-03
Honda CB X11 / 99-01
Honda VFR1200X / 14-15
Honda VFR1200F / 10-14
Honda CB1300SF / 98-19
Honda CB X4 / 97-03
Yamaha FZR250 / 87-94
Yamaha FZR250R / 87-94
Yamaha ZEAL / 91-99
Yamaha FZ400 / 7
Yamaha FZR400RR / 90-94
Yamaha SRX400 / 85-99
Yamaha XJR400S / 93-08
Yamaha XJR400R / 93-08
Yamaha FZ6 / 04-17
Yamaha FZ6R / 04-17
Yamaha SRX600 / 85-94
Yamaha YZF-R6 / 99-20
Yamaha XJ6F / 09-13
Yamaha XJ6S / 09-13
Yamaha FZ07 / 15-17
Yamaha MT07 / 14-20
Yamaha XSR700 / 16-20
Yamaha FZ8 / 11-14
Yamaha TDM850 / 92-01
Yamaha TRX850 / 95-01
Yamaha FZ09 / 14-17
Yamaha FJ09 / 14-17
Yamaha MT09 / 14-20
Yamaha MT09 Tracer / 15-20
Yamaha XSR900 / 16-19
Yamaha FZ1 Fazer / 08-15
Yamaha YZF1000R Thunder Ace / 96-01
Yamaha YZF-R1 / 98-14
Yamaha XJR1200 / 94-96
Yamaha XJR1300 / 98-15
Yamaha FJR1300 / 01-15
Yamaha 1200 V-MAX / 90-07,09-20
Magnetický vypouštěcí šroub od japonského výrobce ZETA
- vybaven magnetem pro zachycení co největšího množství drobných kovových nečistot a částic v oleji uvnitř motoru
- vyrobeno z vysoce kvalitního duralu AL7009-T6 ("letecký dural" používaný v leteckém průmyslu)
- snadná instalace za originální šroub
- většina vybavena otvorem pro zachycení pojistného drátu proti samovolnému uvolnění.
Rozměr: M14 x 14mm (závit 1,5)
ZETA je japonská značka, jejíž výrobky se vyznačují dokonalou kvalitou, moderním vzhledem a velkou měrou invence, neboť jsou konstruovány za pomoci návrhů, myšlenek a nápadů od jezdců a mechaniků profesionálních továrních týmů z celého světa.
V důsledku toho se popularita výrobků značky ZETA neustále zvyšuje a tyto produkty jsou používány v garážích hobby jezdců, profesionálních servisních dílnách i značkových servisech renomovaných značek motocyklů kvůli jejich vysoké kvalitě a dlouhé životnosti.
Vhodné pro motocykly:
Honda CB1100 / 10-19
Honda CBR1100XX / 97-03
Honda CB X11 / 99-01
Honda VFR1200X / 14-15
Honda VFR1200F / 10-14
Honda CB1300SF / 98-19
Honda CB X4 / 97-03
Yamaha FZR250 / 87-94
Yamaha FZR250R / 87-94
Yamaha ZEAL / 91-99
Yamaha FZ400 / 7
Yamaha FZR400RR / 90-94
Yamaha SRX400 / 85-99
Yamaha XJR400S / 93-08
Yamaha XJR400R / 93-08
Yamaha FZ6 / 04-17
Yamaha FZ6R / 04-17
Yamaha SRX600 / 85-94
Yamaha YZF-R6 / 99-20
Yamaha XJ6F / 09-13
Yamaha XJ6S / 09-13
Yamaha FZ07 / 15-17
Yamaha MT07 / 14-20
Yamaha XSR700 / 16-20
Yamaha FZ8 / 11-14
Yamaha TDM850 / 92-01
Yamaha TRX850 / 95-01
Yamaha FZ09 / 14-17
Yamaha FJ09 / 14-17
Yamaha MT09 / 14-20
Yamaha MT09 Tracer / 15-20
Yamaha XSR900 / 16-19
Yamaha FZ1 Fazer / 08-15
Yamaha YZF1000R Thunder Ace / 96-01
Yamaha YZF-R1 / 98-14
Yamaha XJR1200 / 94-96
Yamaha XJR1300 / 98-15
Yamaha FJR1300 / 01-15
Yamaha 1200 V-MAX / 90-07,09-20
Samostatná těsnění pod hlavu, těsnění pod válec a těsnění víka ventilů jsou vysocekvatitní plnohodnotnou náhradou za originální těsnění
- poskytují velmi dobrou užitnou hodnotu (výhodný poměr cena/výkon)
- jsou vyráběna z jakostních materiálů a dle specifikací a parametrů originálních dílů (OEM)
- použité materiály pro výrobu těsnění zajišťují prodlouženou životnost a disponují perfektní stálostí tvaru s velmi dobrými těsnící a tepelnými vlastnostmi
- těsnění válce a hlavy motoru zajišťují utěsnění mezi dvěma povrchy motoru, které podléhají změnám teploty a tlaku podle toho jak se motor zahřívá a ochlazuje, a výběr kvalitního těsnění je rozhodující pro dlouhodobou funkčnost v prostředí, kde je těsnění vystaveno tlaku z komprese a podtlaku a kde se části motoru roztahují, smršťují, vzdalují se od sebe a nebo jsou k sobě přitahovány těsněji (studené těsnění reaguje a funguje jinak než zahřáté těsnění, stejně jako těsnění pod zvýšeným tlakem reaguje a funguje jinak při sníženém tlaku)
- přesný tvar těsnění zapezbečuje udržování stálého vnitřního tlaku, zabraňuje úniku oleje z motoru a zabraňuje vniknutí nečistot do motoru
- těsnění je připraveno pro model a rok výroby motocyklu uvedený v popisu, pro který disponuje vhodnými otvory pro průchod čepů, šroubů, svorníků a je připraveno pro okamžitou montáž
Upozornění: těsnění je určeno pro daný model a rok výroby - kontrola obsahu viz. fotografie
Všechna těsnění hlavy, těsnění válce a těsnění ventilového víka jsou vyráběna dle rozměrů podle originálního dílu. Použitý materiál zajišťuje prodlouženou životnost, preventivní ochranu před únikem oleje a odolnost proti vysokým teplotám.
Těsnění od italského výrobce Centauro, který dodává do prvovýroby motocyklů (téměř všech italských značek i KTM a dalším evropským výrobcům) jsou vysocekvatitní plnohodnotnou náhradou za originální těsnění, neboť jsou vyráběna ve vysoce kvalitním zpracování, z nejjakostnějších materiálů a dle přesných specifikací a parametrů originálních dílů (OEM).
Použité materiály pro výrobu těsnění zajišťují prodlouženou životnost a disponují perfektní stálostí tvaru s velmi dobrými těsnící a tepelnými vlastnostmi.
Nahrazuje originální díl (originální kód OEM):
Suzuki 11241-14D01
Samostatná těsnění spojkového víka a těsnění víka zapalování PROX jsou vysocekvatitní plnohodnotnou náhradou za originální těsnění
- poskytují velmi dobrou užitnou hodnotu (výhodný poměr cena/výkon)
- jsou vyráběna z jakostních materiálů dle specifikací a parametrů originálních dílů (OEM)
- přesný tvar zapezbečuje udržování stálého vnitřního tlaku, zabraňuje úniku oleje z motoru a zabraňuje vniknutí nečistot do motoru
- použité materiály pro výrobu těsnění zajišťují prodlouženou životnost a disponují perfektní stálostí tvaru s velmi dobrými těsnící a tepelnými vlastnostmi
- těsnění je připraveno pro model a rok výroby motocyklu uvedený v popisu, pro který disponuje vhodnými otvory pro průchod čepů, šroubů, svorníků a je připraveno pro okamžitou montáž
Upozornění: těsnění je určeno pro daný model a rok výroby - kontrola obsahu viz. fotografie
Všechna těsnění vnějšího víka spojky, těsnění vnitřního víka spojky a těsnění víka zapalování jsou vyráběna dle rozměrů podle originálního dílu. Použitý materiál zajišťuje prodlouženou životnost, preventivní ochranu před únikem oleje a odolnost proti vysokým teplotám.
Toto těsnění nahrazuje originální díl (originální kód OEM):
Honda 91311-KZ3-L21
Honda 91311-KZ3-L20
Značka PROX je jednou z hlavních značek technických náhradních dílů pro offroadové motocykly a to již od roku 1975. V současné době však sortiment zahrnuje i rozsáhlý sortiment pro čtyřkolky (ATV/Quad), vodní skútry (PWC/Jet-Ski), sněžné skútry a malé mopedy a skútry do obsahu 50cc.
Produkty PROX jsou vyráběny v Japonsku a USA s důrazem na perfektní kvalitu, aby bylo dosaženo dlouhé životnosti i při náročných závodních podmínkách. Proto byly a jsou používány jako závodní a tuningové díly pro aftermarket (náhradu za originální díly), avšak nyní je značka Prox i významným dodavatelem do prvovýroby (OEM Supplier) světoznámých značek.
Dalším důkazem kvality a důvěry je používání produktů PROX jezdci a závodními týmy, které se účastní závodů nejvyšší světové úrovně.
Samostatná těsnění spojkového víka a těsnění víka zapalování PROX jsou vysocekvatitní plnohodnotnou náhradou za originální těsnění
- poskytují velmi dobrou užitnou hodnotu (výhodný poměr cena/výkon)
- jsou vyráběna z jakostních materiálů dle specifikací a parametrů originálních dílů (OEM)
- přesný tvar zapezbečuje udržování stálého vnitřního tlaku, zabraňuje úniku oleje z motoru a zabraňuje vniknutí nečistot do motoru
- použité materiály pro výrobu těsnění zajišťují prodlouženou životnost a disponují perfektní stálostí tvaru s velmi dobrými těsnící a tepelnými vlastnostmi
- těsnění je připraveno pro model a rok výroby motocyklu uvedený v popisu, pro který disponuje vhodnými otvory pro průchod čepů, šroubů, svorníků a je připraveno pro okamžitou montáž
Upozornění: těsnění je určeno pro daný model a rok výroby - kontrola obsahu viz. fotografie
Všechna těsnění vnějšího víka spojky, těsnění vnitřního víka spojky a těsnění víka zapalování jsou vyráběna dle rozměrů podle originálního dílu. Použitý materiál zajišťuje prodlouženou životnost, preventivní ochranu před únikem oleje a odolnost proti vysokým teplotám.
Toto těsnění nahrazuje originální díl (originální kód OEM):
Honda 11393-GBF-830
Honda 11393-GS2-620
Honda 11393-GS2-780
Značka PROX je jednou z hlavních značek technických náhradních dílů pro offroadové motocykly a to již od roku 1975. V současné době však sortiment zahrnuje i rozsáhlý sortiment pro čtyřkolky (ATV/Quad), vodní skútry (PWC/Jet-Ski), sněžné skútry a malé mopedy a skútry do obsahu 50cc.
Produkty PROX jsou vyráběny v Japonsku a USA s důrazem na perfektní kvalitu, aby bylo dosaženo dlouhé životnosti i při náročných závodních podmínkách. Proto byly a jsou používány jako závodní a tuningové díly pro aftermarket (náhradu za originální díly), avšak nyní je značka Prox i významným dodavatelem do prvovýroby (OEM Supplier) světoznámých značek.
Dalším důkazem kvality a důvěry je používání produktů PROX jezdci a závodními týmy, které se účastní závodů nejvyšší světové úrovně.
Samostatná těsnění spojkového víka a těsnění víka zapalování PROX jsou vysocekvatitní plnohodnotnou náhradou za originální těsnění
- poskytují velmi dobrou užitnou hodnotu (výhodný poměr cena/výkon)
- jsou vyráběna z jakostních materiálů dle specifikací a parametrů originálních dílů (OEM)
- přesný tvar zapezbečuje udržování stálého vnitřního tlaku, zabraňuje úniku oleje z motoru a zabraňuje vniknutí nečistot do motoru
- použité materiály pro výrobu těsnění zajišťují prodlouženou životnost a disponují perfektní stálostí tvaru s velmi dobrými těsnící a tepelnými vlastnostmi
- těsnění je připraveno pro model a rok výroby motocyklu uvedený v popisu, pro který disponuje vhodnými otvory pro průchod čepů, šroubů, svorníků a je připraveno pro okamžitou montáž
Upozornění: těsnění je určeno pro daný model a rok výroby - kontrola obsahu viz. fotografie
Všechna těsnění vnějšího víka spojky, těsnění vnitřního víka spojky a těsnění víka zapalování jsou vyráběna dle rozměrů podle originálního dílu. Použitý materiál zajišťuje prodlouženou životnost, preventivní ochranu před únikem oleje a odolnost proti vysokým teplotám.
Toto těsnění nahrazuje originální díl (originální kód OEM):
Kawasaki 11060-1494
Značka PROX je jednou z hlavních značek technických náhradních dílů pro offroadové motocykly a to již od roku 1975. V současné době však sortiment zahrnuje i rozsáhlý sortiment pro čtyřkolky (ATV/Quad), vodní skútry (PWC/Jet-Ski), sněžné skútry a malé mopedy a skútry do obsahu 50cc.
Produkty PROX jsou vyráběny v Japonsku a USA s důrazem na perfektní kvalitu, aby bylo dosaženo dlouhé životnosti i při náročných závodních podmínkách. Proto byly a jsou používány jako závodní a tuningové díly pro aftermarket (náhradu za originální díly), avšak nyní je značka Prox i významným dodavatelem do prvovýroby (OEM Supplier) světoznámých značek.
Dalším důkazem kvality a důvěry je používání produktů PROX jezdci a závodními týmy, které se účastní závodů nejvyšší světové úrovně.
Samostatná těsnění spojkového víka a těsnění víka zapalování PROX jsou vysocekvatitní plnohodnotnou náhradou za originální těsnění
- poskytují velmi dobrou užitnou hodnotu (výhodný poměr cena/výkon)
- jsou vyráběna z jakostních materiálů dle specifikací a parametrů originálních dílů (OEM)
- přesný tvar zapezbečuje udržování stálého vnitřního tlaku, zabraňuje úniku oleje z motoru a zabraňuje vniknutí nečistot do motoru
- použité materiály pro výrobu těsnění zajišťují prodlouženou životnost a disponují perfektní stálostí tvaru s velmi dobrými těsnící a tepelnými vlastnostmi
- těsnění je připraveno pro model a rok výroby motocyklu uvedený v popisu, pro který disponuje vhodnými otvory pro průchod čepů, šroubů, svorníků a je připraveno pro okamžitou montáž
Upozornění: těsnění je určeno pro daný model a rok výroby - kontrola obsahu viz. fotografie
Všechna těsnění vnějšího víka spojky, těsnění vnitřního víka spojky a těsnění víka zapalování jsou vyráběna dle rozměrů podle originálního dílu. Použitý materiál zajišťuje prodlouženou životnost, preventivní ochranu před únikem oleje a odolnost proti vysokým teplotám.
Toto těsnění nahrazuje originální díl (originální kód OEM):
Kawasaki 11061-0031
Značka PROX je jednou z hlavních značek technických náhradních dílů pro offroadové motocykly a to již od roku 1975. V současné době však sortiment zahrnuje i rozsáhlý sortiment pro čtyřkolky (ATV/Quad), vodní skútry (PWC/Jet-Ski), sněžné skútry a malé mopedy a skútry do obsahu 50cc.
Produkty PROX jsou vyráběny v Japonsku a USA s důrazem na perfektní kvalitu, aby bylo dosaženo dlouhé životnosti i při náročných závodních podmínkách. Proto byly a jsou používány jako závodní a tuningové díly pro aftermarket (náhradu za originální díly), avšak nyní je značka Prox i významným dodavatelem do prvovýroby (OEM Supplier) světoznámých značek.
Dalším důkazem kvality a důvěry je používání produktů PROX jezdci a závodními týmy, které se účastní závodů nejvyšší světové úrovně.
Samostatná těsnění spojkového víka a těsnění víka zapalování PROX jsou vysocekvatitní plnohodnotnou náhradou za originální těsnění
- poskytují velmi dobrou užitnou hodnotu (výhodný poměr cena/výkon)
- jsou vyráběna z jakostních materiálů dle specifikací a parametrů originálních dílů (OEM)
- přesný tvar zapezbečuje udržování stálého vnitřního tlaku, zabraňuje úniku oleje z motoru a zabraňuje vniknutí nečistot do motoru
- použité materiály pro výrobu těsnění zajišťují prodlouženou životnost a disponují perfektní stálostí tvaru s velmi dobrými těsnící a tepelnými vlastnostmi
- těsnění je připraveno pro model a rok výroby motocyklu uvedený v popisu, pro který disponuje vhodnými otvory pro průchod čepů, šroubů, svorníků a je připraveno pro okamžitou montáž
Upozornění: těsnění je určeno pro daný model a rok výroby - kontrola obsahu viz. fotografie
Všechna těsnění vnějšího víka spojky, těsnění vnitřního víka spojky a těsnění víka zapalování jsou vyráběna dle rozměrů podle originálního dílu. Použitý materiál zajišťuje prodlouženou životnost, preventivní ochranu před únikem oleje a odolnost proti vysokým teplotám.
Toto těsnění nahrazuje originální díl (originální kód OEM):
KTM 50330027000
Značka PROX je jednou z hlavních značek technických náhradních dílů pro offroadové motocykly a to již od roku 1975. V současné době však sortiment zahrnuje i rozsáhlý sortiment pro čtyřkolky (ATV/Quad), vodní skútry (PWC/Jet-Ski), sněžné skútry a malé mopedy a skútry do obsahu 50cc.
Produkty PROX jsou vyráběny v Japonsku a USA s důrazem na perfektní kvalitu, aby bylo dosaženo dlouhé životnosti i při náročných závodních podmínkách. Proto byly a jsou používány jako závodní a tuningové díly pro aftermarket (náhradu za originální díly), avšak nyní je značka Prox i významným dodavatelem do prvovýroby (OEM Supplier) světoznámých značek.
Dalším důkazem kvality a důvěry je používání produktů PROX jezdci a závodními týmy, které se účastní závodů nejvyšší světové úrovně.
Motodíly od A do Z
|
MTZ Mototechnika s.r.o.Telefon: 601 303 001 / 601 303 002 601 303 003 / 601 303 004 E-mail: info@mototechnika.cz Prodejna:
U Blatenského mostu 1482 Pondělí - Pátek 8:00-12:00 / 13:00-16:00 hod. |
Informace |
O společnosti |
Zboží bylo přidáno do košíku