Ojniční sada extrémně vysoké kvality od amerického výrobce HotRods.
Sada obsahuje ojnici, spodní ojniční čep, spodní ojniční ložisko, příložky a pro 2taktní motocykly i horní ojniční ložisko, tedy kompletní díly pro okamžité použití.
Rozměry:
- rozteč: 129mm
- horní kolo: průměr 20mm / šířka 21,90mm
- spodní kolo: průměr 43mm / šířka 21,90mm
- spodní čep: 35x64,70mm
Tato ojniční sada nahrazuje originální díly (OEM Replacement):
KTM 59030015044
Polaris 2203406
Beta 3625216000
Tato ojnice je součástí sady klikového hřídele dle originálního dílu (OEM Replacement):
KTM 59830018000
KTM 59030018200
KTM 59030018400
Polaris 1203516
Beta 3625489000
Ojnice HotRods mají dvojitě honované dosedací plochy pro jehlová ložiska za účelem dosažení dokonalé hladkosti a přesnosti povrchu pro perfektní výkon, prodlouženou životnost a maximální spolehlivost při vysokých otáčkách. Ve spojení se speciálně upravenými klecemi ložisek jsou dokonalou volbou pro závodní použití.
Dvojité kování těla ojnice zdokonaluje směr vláken materiálu, zajišťuje stabilní rozměrovou stálost a konzistenci a vyšší pevnost i při vysokém zatížení.
Dále mají upravené mazání jak horního pístního čepu, tak i spodního ojničního čepu, u kterého je díky speciálně upravenému bočnímu vlnitému vyříznutí zdokonalené mazání pro zabránění deformace.
Použité čepy jsou vyráběny ze za tepla válcované speciální oceli ASTM4415.
Zaručen bezpečný a dlouhodobý provoz i při použití v závodních podmínkách.
Sortiment zahrnuje 2taktní, 4taktní i víceválcové motocykly, čtyřkolky (ATV/Quad), sněžné skútry, vodní skútry a další aplikace.
Ojnice a klikové hřídele této značky jsou vyráběny jako dokonalejší náhrada za originální díl - použité materiály, technologie, výrobní tolerance a životnost přesahují úroveň originálního dílu - jedná se o "Heavy-Duty OEM Replacement".
Písty jsou vyráběny ze speciálního materiálu a obráběné z jednoho kusu na nejmodernějších CNC strojích největšími světovými výrobci v Japonsku a USA.
- rozměr pístu = 99,95mm
- komprese = 9.5:1
- varianta pístu = kovaný píst
Vždy jsou dodáváno jako pístní sada, tedy včetně pístních kroužků, čepů a pojistných kroužků té nejvyšší kvality a japonské výroby.
Tato pístní sada nahrazuje originální díly (OEM Replacement):
Kawasaki 13001-1401
Kawasaki 13002-1101
Kawasaki 13008-1156
Kawasaki 92033-1226
Na většinu pístů PROX je aplikována speciální povrchová úprava (molybdenový / teflonový povrch), která je vyrobena z jemné směsi speciálních materiálů. Tato speciální povrchová úprava snižuje tření a zajišťuje hladký běh motoru a ochranu při prvních minutách provozu motoru po nastartování.
Použitý materiál je vysocekvalitní hliníková slitina používaná i v leteckém průmyslu, která je díky svým vlastnostem nejdokonalejším materiálem pro výrobu pístů, neboť disponuje velmi nízkým koeficientem rozpínavosti a tření a nabízí dlouhou životnost při dodržení montážních a provozních podmínek.
Písty PROX jsou dokonalým a výhodným výběrem, neboť v krabičce Prox je stejný originální píst jako například od Hondy, Kawasaki, Yamahy.
Písty PROX vyrábějí největší světový výrobci (ART, TKRJ, JE, atd.), kteří dodávají do prvovýroby předních světových značek (Honda, Yamaha, Kawasaki). Jejich zkušenosti a know-how je použito i při výrobě pístů PROX, kdy jsou dodržovány parametry, rozměry, tvar, konstrukce a provedení podle originálních dílů (OEM).
Navíc do pístních sad jsou přidávány pístní kroužky japonských výrobců RIKKEN a NPR, a vysocekvalitní pístní čepy s přesnými rozměry a dokonalou tolerancí.
Při výměně pístu je potřeba zkontrolovat povrch válce a změřit přesný rozměr na více bodech uvnitř válce vhodný měřidlem (ne posuvným měřítkem = „šuplerou). A také vždy vyměnit těsnění a postupovat dle manuálu výrobce motocyklu.
Pístní sada Wiseco (kovaný píst) pro motocykly ČZ 380 (typ 514) pro vrtání válce 82,00mm.
Dvoukroužkové provedení s kvalitními pístními japonskými kroužky "Made in Japan".
Hmotnost pístu: cca 390g (podle průměru)
- rozměr pístu = pro vrtání 82,00mm
- komprese = standard (Replica)
- kovaný píst s povrchovou úpravou teflon-molybden
- varianta pístu = kovaný píst
Vždy jsou dodávány jako pístní sada, tedy včetně pístních kroužků, čepů a pojistných kroužků té nejvyšší kvality.
Písty WISECO jsou vysoce kvalitní kované písty „made in USA”, které jsou vyráběny od roku 1941 v Ohiu, tedy již více než 75 let.
S ohledem na maximální pevnost a dosažení nejnižší možné hmotnosti jsou vyráběny technologií specializovaného kování "Dedicated Forging" a vybaveny speciální úpravou "Electra Coating" pro lepší přenos tepla a prodlouženou životnost oproti kovaným pístům jiných značek. Optimalizovaný design a jedinečná konstrukce zvyšují pevnost pístu, snižují úroveň vibrací a zlepšují odezvu plynu. Povrchová úprava Armor Glide® zajišťuje snížení tření, hladký a tichý provoz a zvyšuje odolnost proti oděru.
Při výměně pístu je potřeba zkontrolovat povrch válce a změřit přesný rozměr na více bodech uvnitř válce vhodný měřidlem (ne posuvným měřítkem = „šuplerou"). A také vždy vyměnit těsnění a postupovat dle manuálu výrobce motocyklu.
Pístní sada Wiseco (kovaný píst) pro motocykly ČZ 380 (typ 514) pro vrtání válce 82,50mm.
Dvoukroužkové provedení s kvalitními pístními japonskými kroužky "Made in Japan".
Hmotnost pístu: cca 390g (podle průměru)
- rozměr pístu = pro vrtání 82,50mm
- komprese = standard (Replica)
- kovaný píst s povrchovou úpravou teflon-molybden
- varianta pístu = kovaný píst
Vždy jsou dodávány jako pístní sada, tedy včetně pístních kroužků, čepů a pojistných kroužků té nejvyšší kvality.
Písty WISECO jsou vysoce kvalitní kované písty „made in USA”, které jsou vyráběny od roku 1941 v Ohiu, tedy již více než 75 let.
S ohledem na maximální pevnost a dosažení nejnižší možné hmotnosti jsou vyráběny technologií specializovaného kování "Dedicated Forging" a vybaveny speciální úpravou "Electra Coating" pro lepší přenos tepla a prodlouženou životnost oproti kovaným pístům jiných značek. Optimalizovaný design a jedinečná konstrukce zvyšují pevnost pístu, snižují úroveň vibrací a zlepšují odezvu plynu. Povrchová úprava Armor Glide® zajišťuje snížení tření, hladký a tichý provoz a zvyšuje odolnost proti oděru.
Při výměně pístu je potřeba zkontrolovat povrch válce a změřit přesný rozměr na více bodech uvnitř válce vhodný měřidlem (ne posuvným měřítkem = „šuplerou"). A také vždy vyměnit těsnění a postupovat dle manuálu výrobce motocyklu.
Ojniční sady Prox jsou dokonalým a výhodným výběrem, neboť v krabičce Prox je stejná originální ojnice z Japonska jako například od Hondy, Kawasaki, Yamahy!
- unikátní technologie dvojitého kování výkovků předává ojnicím PROX vynikající pevnost, odolnost a rozměrovou stálost
- kromě technologie dvojitého kování jsou výkovky ošetřeny kuličkováním, čímž je docíleno dokonalého spojení povrchové textury po vykování a odstraněno pnutí
- přesné rozmístění a sklon mazacích otvorů zaručuje dokonalé mazání jehlových ložisek a čepů
- ojniční sady PROX obsahují vysoce kvalitní jehlová ložiska s přesným tvarem a počtem jehel s dokonalou tolerancí jako originální díly a čepy
- díky všem použitým technologiím a materiálům vysoké kvality na všechny komponenty je zaručena nejdelší možná životnost celé ojniční sady i při použití v náročných podmínkách
Vždy jsou dodávány jako ojniční sada, tedy včetně jehlových ložisek, distančních příložek a spodního čepu nejvyšší kvality.
Rozměry:
- rozteč: 134mm
- horní kolo: průměr 24mm / šířka 23mm
- spodní kolo: průměr 48mm / šířka 23mm
- spodní čep: 38x65mm
Tato ojniční sada nahrazuje originální díly (OEM Replacement):
Honda
Tato ojnice je součástí sady klikového hřídele dle originálního dílu (OEM Replacement):
Honda 13000-MN1-671
Honda 13000-MN1-670
Honda 13000-MK4-305
Honda 13000-MK4-604
Ojnice PROX vyrábí jeden z největších světových výrobců, který dodává do prvovýroby předních světových značek (Honda, Yamaha, Kawasaki). Jeho zkušenosti a know-how jsou použity samozřejmě i při výrobě ojnic PROX, kdy jsou detailně dodržovány parametry, rozměry, tvar, konstrukce, mazací otvory a provedení přesně podle originálních dílů (OEM).
Ojniční sada PROX je dokonalým a výhodným výběrem. V balení Prox je stejná originální ojnice jako např. od Hondy, Kawasaki, Yamahy.
Upozornění: při výměně ojniční sady je potřeba dokonale provést přelisování včetně extrémně přesného vycentrování klikové hřídele, aby byla zajištěna dlouhá životnost ojnice i dalších komponentů a hladký chod motoru. Je doporučeno vyměnit ložiska (nejlépe jen japonské značky NTN, Koyo, Nachi), gufera na klice a vždy postupovat dle manuálu výrobce motocyklu.
Ojniční sada extrémně vysoké kvality od amerického výrobce HotRods.
Sada obsahuje ojnici, spodní ojniční čep, spodní ojniční ložisko, příložky a pro 2taktní motocykly i horní ojniční ložisko, tedy kompletní díly pro okamžité použití.
Tato ojniční sada nahrazuje originální díly (OEM Replacement):
Honda
Tato ojnice je součástí sady klikového hřídele dle originálního dílu (OEM Replacement):
Honda 13000-MN1-671
Honda 13000-MN1-670
Honda 13000-MK4-305
Honda 13000-MK4-604
Ojnice HotRods mají dvojitě honované dosedací plochy pro jehlová ložiska za účelem dosažení dokonalé hladkosti a přesnosti povrchu pro perfektní výkon, prodlouženou životnost a maximální spolehlivost při vysokých otáčkách. Ve spojení se speciálně upravenými klecemi ložisek jsou dokonalou volbou pro závodní použití.
Dvojité kování těla ojnice zdokonaluje směr vláken materiálu, zajišťuje stabilní rozměrovou stálost a konzistenci a vyšší pevnost i při vysokém zatížení.
Dále mají upravené mazání jak horního pístního čepu, tak i spodního ojničního čepu, u kterého je díky speciálně upravenému bočnímu vlnitému vyříznutí zdokonalené mazání pro zabránění deformace.
Použité čepy jsou vyráběny ze za tepla válcované speciální oceli ASTM4415.
Zaručen bezpečný a dlouhodobý provoz i při použití v závodních podmínkách.
Sortiment zahrnuje 2taktní, 4taktní i víceválcové motocykly, čtyřkolky (ATV/Quad), sněžné skútry, vodní skútry a další aplikace.
Ojnice a klikové hřídele této značky jsou vyráběny jako dokonalejší náhrada za originální díl - použité materiály, technologie, výrobní tolerance a životnost přesahují úroveň originálního dílu - jedná se o "Heavy-Duty OEM Replacement".
Ojniční sada extrémně vysoké kvality od amerického výrobce HotRods.
Sada obsahuje ojnici, spodní ojniční čep, spodní ojniční ložisko, příložky a pro 2taktní motocykly i horní ojniční ložisko, tedy kompletní díly pro okamžité použití.
Rozměry:
- rozteč: 105,50mm
- horní kolo: průměr 19mm / šířka 18mm
- spodní kolo: průměr 42mm / šířka 19,75mm
- spodní čep: 34x61mm
Tato sada nahrazuje originální díl (OEM Replacement):
Honda
Tato ojnice je součástí sady klikového hřídele originální díl (OEM Replacement):
Honda 13000-MEN-670
Honda 13000-MEN-730
Ojnice HotRods mají dvojitě honované dosedací plochy pro jehlová ložiska za účelem dosažení dokonalé hladkosti a přesnosti povrchu pro perfektní výkon, prodlouženou životnost a maximální spolehlivost při vysokých otáčkách. Ve spojení se speciálně upravenými klecemi ložisek jsou dokonalou volbou pro závodní použití.
Dvojité kování těla ojnice zdokonaluje směr vláken materiálu, zajišťuje stabilní rozměrovou stálost a konzistenci a vyšší pevnost i při vysokém zatížení.
Dále mají upravené mazání jak horního pístního čepu, tak i spodního ojničního čepu, u kterého je díky speciálně upravenému bočnímu vlnitému vyříznutí zdokonalené mazání pro zabránění deformace.
Použité čepy jsou vyráběny ze za tepla válcované speciální oceli ASTM4415.
Zaručen bezpečný a dlouhodobý provoz i při použití v závodních podmínkách.
Sortiment zahrnuje 2taktní, 4taktní i víceválcové motocykly, čtyřkolky (ATV/Quad), sněžné skútry, vodní skútry a další aplikace.
Ojnice a klikové hřídele této značky jsou vyráběny jako dokonalejší náhrada za originální díl - použité materiály, technologie, výrobní tolerance a životnost přesahují úroveň originálního dílu - jedná se o "Heavy-Duty OEM Replacement".
Písty WISECO jsou vysoce kvalitní kované písty „made in USA”, které jsou vyráběny od roku 1941 v Ohiu, tedy již více než 75 let.
S ohledem na maximální pevnost a dosažení nejnižší možné hmotnosti jsou vyráběny technologií specializovaného kování "Dedicated Forging" a vybaveny speciální úpravou "Electra Coating" pro lepší přenos tepla a prodlouženou životnost oproti kovaným pístům jiných značek. Optimalizovaný design a jedinečná konstrukce zvyšují pevnost pístu, snižují úroveň vibrací a zlepšují odezvu plynu. Povrchová úprava Armor Glide® zajišťuje snížení tření, hladký a tichý provoz a zvyšuje odolnost proti oděru.
- rozměr pístu = pro vrtání 77,00mm
- komprese = standard (13.5:1)
- povrchová úprava = molybden/teflon Armor Glide®
- varianta pístu = kovaný píst
Vždy jsou dodávány jako pístní sada, tedy včetně pístních kroužků, čepů a pojistných kroužků té nejvyšší kvality.
Tento píst nahrazuje originální díl (OEM Replacement):
Yamaha 5XC-11631-00
Yamaha 5NL-11633-00-00
Yamaha 5NL-11603-00-00
Yamaha 93420-16086-00
Při výměně pístu je potřeba zkontrolovat povrch válce a změřit přesný rozměr na více bodech uvnitř válce vhodný měřidlem (ne posuvným měřítkem = „šuplerou"). A také vždy vyměnit těsnění a postupovat dle manuálu výrobce motocyklu.
Nové galvanické pokovení (NIKASIL / NICASIL) vnitřního povrchu motocyklových válců ...
- průměr válce (vrtání) 60-70mm
- odpovídá kubatúře 150-250cc
Kompletní renovace opotřebovaného vnitřního povrchu válce i poškozeného povrchu válce (odstranění staré vrstvy - příprava a nanesení nové vrstvy - broušení dle pístu).
Uvedená cena je pouze za pokovení válce - ostatní vícepráce jako svařování, protáčení, rovnání, apod. jsou doúčtovány dle náročnosti. Stejně jako další vícepráce spojené s odstraněním dílů z válce:
- cena práce demontáže šroubů hlavy je 150Kč (demontáž svorníků u 2taktních motorů)
- cena práce za dodatečné demontování dílů z válce, které měly být demontovány před zasláním k nám, je dle náročnosti 200-500Kč (například demontáž přívěry, klapek, atd.)
Jedná se o nadstadardní službu v rámci komplexní pomoci a zákaznického servisu při opravě motoru, kterou LZE OBJEDNAT POUZE SPOLEČNĚ S PÍSTNÍ SADOU - repasi provádíme pouze společně se zakoupením dílů na www.mototechnika.cz (nelze objednat samostatně bez dílů).
Upozornění!! Provádíme výhradně pokovení válců do maximálního stáří 5 let!!! Tedy válce, které nejsou poškozeny dlouhodobým používáním, nebyly již několikrát pokovovány či opravovány a není u nich riziko skrytých vad.
Všechny ostatní válce starší více jak 5let od dnešního datumu, které by měly být vyhozeny a standardně nahrazeny novým válcem, jsme schopni opravit, ale pouze na vlastní riziko objednavatele (žádost o opravu je dobrovolná a iniciovaná na vlastní riziko objednavatelem a je zaslaná písemně, například emailem).
Součástí opravy je pouze pokovení vnitřního povrchu válce a s tím spojené činnosti (broušení, svařování, apod.) - součástí opravy není inspekce či prověřování stavu válce a zjišťování dalších vad nebo dalšího poškození, jak před opravou, tak i po opravě.
Reklamace: z důvodu povahy produktu a podmínek jeho použití je pro uplatnění reklamace nezbytně nutná montáž odborným servisem (při domácí montáži v garáži záruka okamžitě zaniká!!). Reklamovat lze pouze výrobní vady nového pokovení válce před prvním použitím (v případě reklamace je nutno předložit doklad o montáži a vyjádření odborného servisu). Nezodpovídáme za žádné vedlejší a následné poškození ostatních komponentů motoru, které se netýkají samotného pokovení válce.
Nové galvanické pokovení (NIKASIL / NICASIL) vnitřního povrchu motocyklových válců ...
- průměr válce (vrtání) = 70-80 mm
- odpovídá kubatúře 250-300cc
Kompletní renovace opotřebovaného vnitřního povrchu válce i poškozeného povrchu válce (odstranění staré vrstvy - příprava a nanesení nové vrstvy - broušení dle pístu).
Uvedená cena je pouze za pokovení válce - ostatní vícepráce jako svařování, protáčení, rovnání, apod. jsou doúčtovány dle náročnosti. Stejně jako další vícepráce spojené s odstraněním dílů z válce:
- cena práce demontáže šroubů hlavy je 150Kč (demontáž svorníků u 2taktních motorů)
- cena práce za dodatečné demontování dílů z válce, které měly být demontovány před zasláním k nám, je dle náročnosti 200-500Kč (například demontáž přívěry, klapek, atd.)
Jedná se o nadstadardní službu v rámci komplexní pomoci a zákaznického servisu při opravě motoru, kterou LZE OBJEDNAT POUZE SPOLEČNĚ S PÍSTNÍ SADOU - repasi provádíme pouze společně se zakoupením dílů na www.mototechnika.cz (nelze objednat samostatně bez dílů).
Upozornění!! Provádíme výhradně pokovení válců do maximálního stáří 5 let!!! Tedy válce, které nejsou poškozeny dlouhodobým používáním, nebyly již několikrát pokovovány či opravovány a není u nich riziko skrytých vad.
Všechny ostatní válce starší více jak 5let od dnešního datumu, které by měly být vyhozeny a standardně nahrazeny novým válcem, jsme schopni opravit, ale pouze na vlastní riziko objednavatele (žádost o opravu je dobrovolná a iniciovaná na vlastní riziko objednavatelem a je zaslaná písemně, například emailem).
Součástí opravy je pouze pokovení vnitřního povrchu válce a s tím spojené činnosti (broušení, svařování, apod.) - součástí opravy není inspekce či prověřování stavu válce a zjišťování dalších vad nebo dalšího poškození, jak před opravou, tak i po opravě.
Reklamace: z důvodu povahy produktu a podmínek jeho použití je pro uplatnění reklamace nezbytně nutná montáž odborným servisem (při domácí montáži v garáži záruka okamžitě zaniká!!). Reklamovat lze pouze výrobní vady nového pokovení válce před prvním použitím (v případě reklamace je nutno předložit doklad o montáži a vyjádření odborného servisu). Nezodpovídáme za žádné vedlejší a následné poškození ostatních komponentů motoru, které se netýkají samotného pokovení válce.
Písty jsou vyráběny ze speciálního materiálu a obráběné z jednoho kusu na nejmodernějších CNC strojích největšími světovými výrobci v Japonsku a USA.
- rozměr pístu = 99,96mm
- komprese = 12.2:1
- varianta pístu = kovaný
Vždy jsou dodávány jako pístní sada, tedy včetně pístních kroužků, čepů a pojistných kroužků té nejvyšší kvality a japonské výroby.
Tento píst nahrazuje originální díl (OEM Replacement):
Husaberg 81730007100
Husaberg 81730033100
Husaberg 81730032000
Husaberg 81730032100
Husaberg 80030032000
Husaberg 77630074000
Na většinu pístů PROX je aplikována speciální povrchová úprava (molybdenový / teflonový povrch), která je vyrobena z jemné směsi speciálních materiálů. Tato speciální povrchová úprava snižuje tření a zajišťuje hladký běh motoru a ochranu při prvních minutách provozu motoru po nastartování.
Použitý materiál je vysoce kvalitní hliníková slitina používaná i v leteckém průmyslu, která je díky svým vlastnostem nejdokonalejším materiálem pro výrobu pístů, neboť disponuje velmi nízkým koeficientem rozpínavosti a tření a nabízí dlouhou životnost při dodržení montážních a provozních podmínek.
Písty PROX jsou dokonalým a výhodným výběrem, neboť v krabičce Prox je stejný originální píst jako například od Hondy, Kawasaki, Yamahy.
Písty PROX vyrábějí největší světový výrobci (ART, TKRJ, JE, atd.), kteří dodávají do prvovýroby předních světových značek (Honda, Yamaha, Kawasaki). Jejich zkušenosti a know-how je použito i při výrobě pístů PROX, kdy jsou dodržovány parametry, rozměry, tvar, konstrukce a provedení podle originálních dílů (OEM).
Navíc do pístních sad jsou přidávány pístní kroužky japonských výrobců RIKKEN a NPR, a vysoce kvalitní pístní čepy s přesnými rozměry a dokonalou tolerancí.
Při výměně pístu je potřeba zkontrolovat povrch válce a změřit přesný rozměr na více bodech uvnitř válce vhodný měřidlem (ne posuvným měřítkem = „šuplerou). A také vždy vyměnit těsnění a postupovat dle manuálu výrobce motocyklu.
Písty WISECO jsou vysoce kvalitní kované písty „made in USA”, které jsou vyráběny od roku 1941 v Ohiu, tedy již více než 75 let.
S ohledem na maximální pevnost a dosažení nejnižší možné hmotnosti jsou vyráběny technologií specializovaného kování "Dedicated Forging" a vybaveny speciální úpravou "Electra Coating" pro lepší přenos tepla a prodlouženou životnost oproti kovaným pístům jiných značek. Optimalizovaný design a jedinečná konstrukce zvyšují pevnost pístu, snižují úroveň vibrací a zlepšují odezvu plynu. Povrchová úprava Armor Glide® zajišťuje snížení tření, hladký a tichý provoz a zvyšuje odolnost proti oděru.
- rozměr pístu = pro vrtání 96,00mm
- komprese = standard (12:1)
- povrchová úprava = molybden/teflon Armor Glide®
- varianta pístu = kovaný píst
Vždy jsou dodávány jako pístní sada, tedy včetně pístních kroužků, čepů a pojistných kroužků té nejvyšší kvality.
Tento píst nahrazuje originální díl (OEM Replacement):
Kawasaki 13001-0073
Kawasaki 13002-0016
Kawasaki 13002-0009
Kawasaki 13008-0018
Kawasaki 92036-008
Při výměně pístu je potřeba zkontrolovat povrch válce a změřit přesný rozměr na více bodech uvnitř válce vhodný měřidlem (ne posuvným měřítkem = „šuplerou"). A také vždy vyměnit těsnění a postupovat dle manuálu výrobce motocyklu.
Ojniční sady Prox jsou dokonalým a výhodným výběrem, neboť v krabičce Prox je stejná originální ojnice z Japonska jako například od Hondy, Kawasaki, Yamahy!
- unikátní technologie dvojitého kování výkovků předává ojnicím PROX vynikající pevnost, odolnost a rozměrovou stálost
- kromě technologie dvojitého kování jsou výkovky ošetřeny kuličkováním, čímž je docíleno dokonalého spojení povrchové textury po vykování a odstraněno pnutí
- přesné rozmístění a sklon mazacích otvorů zaručuje dokonalé mazání jehlových ložisek a čepů
- ojniční sady PROX obsahují vysoce kvalitní jehlová ložiska s přesným tvarem a počtem jehel s dokonalou tolerancí jako originální díly a čepy
- díky všem použitým technologiím a materiálům vysoké kvality na všechny komponenty je zaručena nejdelší možná životnost celé ojniční sady i při použití v náročných podmínkách
Dodáváno jako ojniční sada, tedy včetně jehlového ložiska a distančních příložek nejvyšší kvality.
Rozměry:
- rozteč: 98mm
- horní kolo: průměr 16mm / šířka 15/10,90mm
- spodní kolo: průměr 30mm / šířka 18mm
- spodní čep: 30x56mm
Tato ojniční sada nahrazuje originální díly (OEM Replacement):
KTM 77730015144
Husqvarna 77730015144
Tato ojnice je součástí sady klikového hřídele dle originálního dílu (OEM Replacement):
KTM 77730018100
KTM 77730118000
Husqvarna 77730118000
Ojnice PROX vyrábí jeden z největších světových výrobců, který dodává do prvovýroby předních světových značek (Honda, Yamaha, Kawasaki). Jeho zkušenosti a know-how jsou použity samozřejmě i při výrobě ojnic PROX, kdy jsou detailně dodržovány parametry, rozměry, tvar, konstrukce, mazací otvory a provedení přesně podle originálních dílů (OEM).
Ojniční sada PROX je dokonalým a výhodným výběrem. V balení Prox je stejná originální ojnice jako např. od Hondy, Kawasaki, Yamahy.
Upozornění: při výměně ojniční sady je potřeba dokonale provést přelisování včetně extrémně přesného vycentrování klikové hřídele, aby byla zajištěna dlouhá životnost ojnice i dalších komponentů a hladký chod motoru. Je doporučeno vyměnit ložiska (nejlépe jen japonské značky NTN, Koyo.
Nové galvanické pokovení (NIKASIL / NICASIL) vnitřního povrchu motocyklových válců ...
- průměr válce (vrtání) 80mm do 99mm
- odpovídá kubatúrám nad 300cc
Kompletní renovace opotřebovaného vnitřního povrchu válce i poškozeného povrchu válce (odstranění staré vrstvy - příprava a nanesení nové vrstvy - broušení dle pístu).
Uvedená cena je pouze za pokovení válce - ostatní vícepráce jako svařování, protáčení, rovnání, apod. jsou doúčtovány dle náročnosti. Stejně jako další vícepráce spojené s odstraněním dílů z válce:
- cena práce demontáže šroubů hlavy je 150Kč (demontáž svorníků u 2taktních motorů)
- cena práce za dodatečné demontování dílů z válce, které měly být demontovány před zasláním k nám, je dle náročnosti 200-500Kč (například demontáž přívěry, klapek, atd.)
Jedná se o nadstadardní službu v rámci komplexní pomoci a zákaznického servisu při opravě motoru, kterou LZE OBJEDNAT POUZE SPOLEČNĚ S PÍSTNÍ SADOU - repasi provádíme pouze společně se zakoupením dílů na www.mototechnika.cz (nelze objednat samostatně bez dílů).
Upozornění!! Provádíme výhradně pokovení válců do maximálního stáří 5 let!!! Tedy válce, které nejsou poškozeny dlouhodobým používáním, nebyly již několikrát pokovovány či opravovány a není u nich riziko skrytých vad.
Všechny ostatní válce starší více jak 5let od dnešního datumu, které by měly být vyhozeny a standardně nahrazeny novým válcem, jsme schopni opravit, ale pouze na vlastní riziko objednavatele (žádost o opravu je dobrovolná a iniciovaná na vlastní riziko objednavatelem a je zaslaná písemně, například emailem).
Součástí opravy je pouze pokovení vnitřního povrchu válce a s tím spojené činnosti (broušení, svařování, apod.) - součástí opravy není inspekce či prověřování stavu válce a zjišťování dalších vad nebo dalšího poškození, jak před opravou, tak i po opravě.
Reklamace: z důvodu povahy produktu a podmínek jeho použití je pro uplatnění reklamace nezbytně nutná montáž odborným servisem (při domácí montáži v garáži záruka okamžitě zaniká!!). Reklamovat lze pouze výrobní vady nového pokovení válce před prvním použitím (v případě reklamace je nutno předložit doklad o montáži a vyjádření odborného servisu). Nezodpovídáme za žádné vedlejší a následné poškození ostatních komponentů motoru, které se netýkají samotného pokovení válce.
Ojniční sady Prox jsou dokonalým a výhodným výběrem, neboť v krabičce Prox je stejná originální ojnice z Japonska jako například od Hondy, Kawasaki, Yamahy!
- unikátní technologie dvojitého kování výkovků předává ojnicím PROX vynikající pevnost, odolnost a rozměrovou stálost
- kromě technologie dvojitého kování jsou výkovky ošetřeny kuličkováním, čímž je docíleno dokonalého spojení povrchové textury po vykování a odstraněno pnutí
- přesné rozmístění a sklon mazacích otvorů zaručuje dokonalé mazání jehlových ložisek a čepů
- ojniční sady PROX obsahují vysoce kvalitní jehlová ložiska s přesným tvarem a počtem jehel s dokonalou tolerancí jako originální díly a čepy
- díky všem použitým technologiím a materiálům vysoké kvality na všechny komponenty je zaručena nejdelší možná životnost celé ojniční sady i při použití v náročných podmínkách
Vždy jsou dodávány jako ojniční sada, tedy včetně jehlových ložisek, distančních příložek a spodního čepu nejvyšší kvality.
Rozměry:
- rozteč: 132mm
- horní kolo: průměr 24mm / šířka 23mm
- spodní kolo: průměr 45mm / šířka 23mm
- spodní čep: 36x71mm
Tato ojniční sada nahrazuje originální díly (OEM Replacement):
Honda
Tato ojnice je součástí sady klikového hřídele dle originálního dílu (OEM Replacement):
Honda 13000-MN9-000
Honda 13000-MAK-F00
Ojnice PROX vyrábí jeden z největších světových výrobců, který dodává do prvovýroby předních světových značek (Honda, Yamaha, Kawasaki). Jeho zkušenosti a know-how jsou použity samozřejmě i při výrobě ojnic PROX, kdy jsou detailně dodržovány parametry, rozměry, tvar, konstrukce, mazací otvory a provedení přesně podle originálních dílů (OEM).
Ojniční sada PROX je dokonalým a výhodným výběrem. V balení Prox je stejná originální ojnice jako např. od Hondy, Kawasaki, Yamahy.
Upozornění: při výměně ojniční sady je potřeba dokonale provést přelisování včetně extrémně přesného vycentrování klikové hřídele, aby byla zajištěna dlouhá životnost ojnice i dalších komponentů a hladký chod motoru. Je doporučeno vyměnit ložiska (nejlépe jen japonské značky NTN, Koyo, Nachi), gufera na klice a vždy postupovat dle manuálu výrobce motocyklu.
Spojkové koše PROX jsou vyráběny z jednoho kusu speciálního kovaného duralového materiálu AL7075-T6, který je používán v leteckém průmyslu (Aircraft Aluminium).
Tento materiál je navíc technologicky zdokonalen (vyrovnáním směru vláken materiálu) a dosahuje vlastností kovaného materiálu.
Použitý exklusivní materiál, následná povrchová úprava „hard anodizing”, která vytváří povrch ultra odolný proti opotřebení, a perfektní technologie výroby na moderních obráběcích strojích zajistili, že spojkové koše PROX se vyznačují vyšší pevností a odolností proti tlaku, opotřebení a únavě materiálu, čímž nabízejí znatelně delší životnost i při náročných závodních podmínkách než originální koše používané v prvovýrobě.
Spojkové koše PROX jsou navíc ještě vybaveny speciální vrstvou teflonového povlaku (Teflon Coated Surface), která vytváří povrch s minimálním třením, jenž umožňuje hladký chod spojky a eliminuje opotřebení při styku se spojkovými lamelami.
Balení obsahuje spojovací šrouby k montáži ozubeného kola a u většiny modelů jsou obsaženy i gumy spojkového koše.
Tento vnější spojkový koš nahrazuje originální díl (OEM Replacement):
Yamaha 5PA-16150-12 (originální koš obsahuje ozubené kolo!)
Yamaha 5PA-16150-00 (originální koš obsahuje ozubené kolo!)
Yamaha 5PA-16150-10 (originální koš obsahuje ozubené kolo!)
Yamaha 5PA-16150-11 (originální koš obsahuje ozubené kolo!)
Motodíly od A do Z
|
MTZ Mototechnika s.r.o.Telefon: 601 303 001 / 601 303 002 601 303 003 / 601 303 004 E-mail: info@mototechnika.cz Prodejna:
U Blatenského mostu 1482 Pondělí - Pátek 8:00-12:00 / 13:00-16:00 hod. |
Informace |
O společnosti |
Zboží bylo přidáno do košíku