Sady těsnění od italského výrobce Centauro, který dodává do prvovýroby motocyklů (téměř všech italských značek i KTM a dalším evropským výrobcům) jsou vysocekvatitní plnohodnotnou náhradou za originální těsnění, neboť jsou vyráběna ve vysoce kvalitním zpracování, z jakostních materiálů a dle přesných specifikací a parametrů originálních dílů (OEM).
Použité materiály pro výrobu těsnění zajišťují prodlouženou životnost a disponují perfektní stálostí tvaru s velmi dobrými těsnící a tepelnými vlastnostmi.
Sada obsahuje komponenty pro generální opravu celého motoru - vždy v přesném počtu pro daný motor - kontrola obsahu viz. fotografie:
- většinu plochých těsnění motoru - pod hlavu, pod válec, mezi kartery, boční víka motoru, vodního čerpadla a další;
- o-kroužky, kroužky výfuku a případně i gufera přívěry;
- u 4taktních motorů jsou obsažena i gufera ventilů.
Upozornění: sada obsahuje komponenty vždy v přesném počtu pro daný model a rok výroby - kontrola obsahu viz. fotografie (může se stát, že v sadě může chybět těsnění, které výrobce z nějakého důvodu nevyrábí a není tedy obsaženo v této sadě).
Všechna těsnění jsou vyráběna dle rozměrů podle originálního dílu. Použitý materiál zajišťuje prodlouženou životnost a velmi dobrou ochranu před únikem oleje.
Produkty od italského výrobce Centauro, který dodává do prvovýroby motocyklů (téměř všech italských značek i KTM a dalším evropským výrobcům) jsou vysocekvatitní plnohodnotnou náhradou za originální díly, neboť jsou vyráběna ve vysoce kvalitním zpracování, z nejjakostnějších materiálů a dle přesných specifikací a parametrů originálních dílů (OEM).
Sady těsnění od italského výrobce Centauro, který dodává do prvovýroby motocyklů (téměř všech italských značek i KTM a dalším evropským výrobcům) jsou vysocekvatitní plnohodnotnou náhradou za originální těsnění, neboť jsou vyráběna ve vysoce kvalitním zpracování, z jakostních materiálů a dle přesných specifikací a parametrů originálních dílů (OEM).
Použité materiály pro výrobu těsnění zajišťují prodlouženou životnost a disponují perfektní stálostí tvaru s velmi dobrými těsnící a tepelnými vlastnostmi.
Sada obsahuje komponenty pro generální opravu celého motoru - vždy v přesném počtu pro daný motor - kontrola obsahu viz. fotografie:
- většinu plochých těsnění motoru - pod hlavu, pod válec, mezi kartery, boční víka motoru, vodního čerpadla a další;
- o-kroužky, kroužky výfuku a případně i gufera přívěry;
- u 4taktních motorů jsou obsažena i gufera ventilů.
Upozornění: sada obsahuje komponenty vždy v přesném počtu pro daný model a rok výroby - kontrola obsahu viz. fotografie (může se stát, že v sadě může chybět těsnění, které výrobce z nějakého důvodu nevyrábí a není tedy obsaženo v této sadě).
Všechna těsnění jsou vyráběna dle rozměrů podle originálního dílu. Použitý materiál zajišťuje prodlouženou životnost a velmi dobrou ochranu před únikem oleje.
Produkty od italského výrobce Centauro, který dodává do prvovýroby motocyklů (téměř všech italských značek i KTM a dalším evropským výrobcům) jsou vysocekvatitní plnohodnotnou náhradou za originální díly, neboť jsou vyráběna ve vysoce kvalitním zpracování, z nejjakostnějších materiálů a dle přesných specifikací a parametrů originálních dílů (OEM).
Rozvodový řetěz od japonského výrobce MORSE (Borg Warner Morse TEC), který je významným dodavatelem do prvovýroby automobilového průmyslu a rovněž do prvovýrob všech hlavních výrobců motocyklů s největším tržním podílem.
Řetězy Morse dokonale splňují požadavky výrobců čtyřtaktních motorů motocyklů - jsou plnohodnotnou náhradou za originální díl (OEM Replacement).
Díky pokrokové konstrukci, používání moderních technologií ve výrobě a použití kvalitních materiálů jsou nejvhodnější volbou pro dosažení maximálního výkonu a zároveň vysoké spolehlivosti.
- jedná se lehké, kompaktní zubové řetězy s nízkým hlukem schopné přenášet energii při určité rychlosti otáčení vyšší než 12000 otáček za minutu
- nabízí vynikající odolnost proti opotřebení a únavě
- zaručují minimální ztrátu energie a plynulejší přenos energie díky precizní přesnosti
- disponují nízkou hmotností a minimálním prodloužením řetězu i v těžkých pracovních podmínkách
- jsou použity jako rozvodové řetězy nebo řetězy pohonu primáru, olejového čerpadla, protizávaží, cam-to-cam, apod.
Označení MORSE = 82RH2010
Označení D.I.D = SCA409
CENA UVEDENA ZA BALENÍ, ve kterém je řetěz v rozpojeném stavu včetně spojovacího článku nebo řetěz v nekonečném stavu spojený z výroby.
Tento řetěz nahrazuje originální řetěz (originální kód OEM):
Honda 14401-HC0-003
Honda 14401-HM5-630
Vhodné pro motocykly:
Honda XH250 / 86-93
Honda TRX300 FT / 88-89
Honda TRX300 FW / 86-93
Honda TRX300X / 09
Honda TRX300 FourTrax / 88-98
Honda TRX300EX / 93-08
TGB Blade 550 EFI FL
TGB Blade 550 EFI LT
TGB Blade 550 EFI
TGB Blade 550 LT
TGB Blade 550
TGB Blade 550i IRS 14
TGB Blade 550i LT FL
TGB Target 525
TGB Target 550 EFI iRS
TGB Target 550 iRS
TGB Target 550i Sniper
A další..
Kompletní sada gufer/simerinků od italského výrobce CENTAURO většinou obsahuje všechna gufera potřebná při kompletní generální opravě celého motoru:
- gufera klikové hřídele,
- gufero startovací páky,
- gufero řadící páky,
- gufero hřídele řetězového kolečka,
- gufero/a vodního čerpadla,
- gufero/a přívěry ve válci, atd.
(sady pro 4 taktní motory neobsahují gufera ventilů - ta jsou obsažena v sadách těsnění - kompletních i horních sadách).
Upozornění: sada obsahuje komponenty vždy v přesném počtu pro daný model a rok výroby - kontrola obsahu viz. fotografie (může se stát, že v sadě chybí gufera v rozměrech, která výrobce nevyrábí).
Všechna gufera jsou vyráběna dle rozměrů podle originálního dílu. Použitý materiál zajišťuje prodlouženou životnost, preventivní ochranu před únikem oleje, vysokou mechanickou odolnost proti tření a opotřebení a odolnosti proti vysokým teplotám.
Ložiska japonského výrobce NTN, který je významným a renomovaným dodavatelem pro strojírenský a automobilový průmysl (včetně všech hlavních výrobců motocyklů, a to nejen japonských značek), a řadí se mezi světovou špičku ve výrobě ložisek.
- vnitřní průměr "A" = 39mm
- vnější průměr "B" = 60mm
- šířka "C" = 16mm
- typ ložiska = válečkové
Toto ložisko nahrazuje originální díl (originální kód OEM):
Honda 91002-KSE-671
Honda 91002-KSE-670
Sortiment nabízených ložisek motoru zahrnuje ložiska na klikovou hřídel a ložiska do převodové skříně. Nabízíme výhradně ložiska od světoznámých japonských výrobců - KOYO / NTN / NACHI jedná se o prémiová nejkvalitnější japonská ložiska, která se řadí ke špičce v oboru a jsou používána v prvovýrobě většiny předních výrobců motocyklů, a to nejen z Japonska.
Hlavní předností těchto ložisek je dokonalá kvalita, která je dosahována především použitím prémiových vstupních materiálů pro výrobu všech komponentů, přísná kontrola v průběhu výroby a důkladná výstupní kontrola.
Těsnění MTZ jsou vyráběna ve vysoce kvalitním zpracování a z nejjakostnějších materiálů na základě přesných specifikací a parametrů originálních dílů (OEM).
Těsnění MTZ jsou ekvivalentní plnohodnotnou náhradou za originální těsnění - poskytují dobrou užitnou hodnotu (výhodný poměr cena/výkon).
Horní sady "Top-End" těsnění MTZ vždy obsahují všechny těsnící komponenty, které jsou zapotřebí při opravě motoru:
- těsnění pod válec,
- těsnění pod hlavu,
- těsnění sání,
- těsnění výfuku,
- o-kroužky, gufera přívěry, atd.
U 4taktních motorů jsou obsažena i gufera ventilů.
Upozornění: sada obsahuje komponenty vždy v přesném počtu pro daný model a rok výroby - kontrola obsahu viz. fotografie!! (může se stát, že v této těsnící sadě chybí těsnění, o-kroužek nebo gufero, které lze objednat samostatně nebo je součástí jiné produktové sady).
Těsnění MTZ jsou vyráběna ve vysoce kvalitním zpracování a z nejjakostnějších materiálů na základě přesných specifikací a parametrů originálních dílů (OEM).
Těsnění MTZ jsou ekvivalentní plnohodnotnou náhradou za originální těsnění - poskytují dobrou užitnou hodnotu (výhodný poměr cena/výkon).
Horní sady "Top-End" těsnění MTZ vždy obsahují všechny těsnící komponenty, které jsou zapotřebí při opravě motoru:
- těsnění pod válec,
- těsnění pod hlavu,
- těsnění sání,
- těsnění výfuku,
- o-kroužky, gufera přívěry, atd.
U 4taktních motorů jsou obsažena i gufera ventilů.
Upozornění: sada obsahuje komponenty vždy v přesném počtu pro daný model a rok výroby - kontrola obsahu viz. fotografie!! (může se stát, že v této těsnící sadě chybí těsnění, o-kroužek nebo gufero, které lze objednat samostatně nebo je součástí jiné produktové sady).
Těsnění MTZ jsou vyráběna ve vysoce kvalitním zpracování a z nejjakostnějších materiálů na základě přesných specifikací a parametrů originálních dílů (OEM).
Těsnění MTZ jsou ekvivalentní plnohodnotnou náhradou za originální těsnění - poskytují dobrou užitnou hodnotu (výhodný poměr cena/výkon).
Sada obsahuje komponenty pro generální opravu celého motoru - vždy v přesném počtu pro daný motor - kontrola obsahu viz. fotografie:
- většinu plochých těsnění motoru - pod hlavu, pod válec, mezi kartery, boční víka motoru, vodního čerpadla a další;
- o-kroužky, kroužky výfuku a případně i gufera přívěry;
- u 4taktních motorů jsou obsažena i gufera ventilů.
Rozvodový řetěz od japonského výrobce MORSE (Borg Warner Morse TEC), který je významným dodavatelem do prvovýroby automobilového průmyslu a rovněž do prvovýrob všech hlavních výrobců motocyklů s největším tržním podílem.
Řetězy Morse dokonale splňují požadavky výrobců čtyřtaktních motorů motocyklů - jsou plnohodnotnou náhradou za originální díl (OEM Replacement).
Díky pokrokové konstrukci, používání moderních technologií ve výrobě a použití kvalitních materiálů jsou nejvhodnější volbou pro dosažení maximálního výkonu a zároveň vysoké spolehlivosti.
- jedná se lehké, kompaktní zubové řetězy s nízkým hlukem schopné přenášet energii při určité rychlosti otáčení vyšší než 12000 otáček za minutu
- nabízí vynikající odolnost proti opotřebení a únavě
- zaručují minimální ztrátu energie a plynulejší přenos energie díky precizní přesnosti
- disponují nízkou hmotností a minimálním prodloužením řetězu i v těžkých pracovních podmínkách
- jsou použity jako rozvodové řetězy nebo řetězy pohonu primáru, olejového čerpadla, protizávaží, cam-to-cam, apod.
Označení MORSE = 82RH2015
Označení D.I.D = SCA412
JEDNÁ SE O ŘETĚZ Z ROLE (V METRÁŽI) připravovaný výhradně na základě objednávky.
Řetěz je dodáván v rozpojeném stavu včetně spojovacího článku (nýtovací skobky).
Upozornění: Řetěz z role je zboží, které nelze vrátit ani při objednání přes internet, protože se jedná o zboží, které je upraveno na přání kupujícího!
U tohoto zboží tedy právo na odstoupení od smlouvy bez udání důvodu v zákonné lhůtě v souladu s ustanovením § 1837 občanského zákoníku zaniká, neboť dodávkou je zboží, které bylo upraveno podle požadavku spotřebitele nebo pro jeho osobu.
Tento řetěz nahrazuje originální řetěz (originální kód OEM):
Honda 14401-KZ1-305
Honda 14401-KK1-003
Honda 14401-KK1-004
Honda 14401-KZ1-671
Honda 14401-K95-A21
Kawasaki 92057-1119
Vhodné pro motocykly:
Honda CRF250R / 18-23
Honda CRF250RX / 19-23
Honda XL250R
Honda XLR250R Baja
Honda XLX250R
Honda XR250L / 90-96
Honda XR250R / 84-95
Kawasaki ER250 / 83-88
Kawasaki EX250 / 83-87
Kawasaki EX305 (GPZ305) / 83-94
Rozvodový řetěz od japonského výrobce MORSE (Borg Warner Morse TEC), který je významným dodavatelem do prvovýroby automobilového průmyslu a rovněž do prvovýrob všech hlavních výrobců motocyklů s největším tržním podílem.
Řetězy Morse dokonale splňují požadavky výrobců čtyřtaktních motorů motocyklů - jsou plnohodnotnou náhradou za originální díl (OEM Replacement).
Díky pokrokové konstrukci, používání moderních technologií ve výrobě a použití kvalitních materiálů jsou nejvhodnější volbou pro dosažení maximálního výkonu a zároveň vysoké spolehlivosti.
- jedná se lehké, kompaktní zubové řetězy s nízkým hlukem schopné přenášet energii při určité rychlosti otáčení vyšší než 12000 otáček za minutu
- nabízí vynikající odolnost proti opotřebení a únavě
- zaručují minimální ztrátu energie a plynulejší přenos energie díky precizní přesnosti
- disponují nízkou hmotností a minimálním prodloužením řetězu i v těžkých pracovních podmínkách
- jsou použity jako rozvodové řetězy nebo řetězy pohonu primáru, olejového čerpadla, protizávaží, cam-to-cam, apod.
Označení MORSE = 92RH2010
Označení D.I.D = SCR409
JEDNÁ SE O ŘETĚZ Z ROLE (V METRÁŽI) připravovaný výhradně na základě objednávky.
Řetěz je dodáván v rozpojeném stavu včetně spojovacího článku (nýtovací skobky).
Upozornění: Řetěz z role je zboží, které nelze vrátit ani při objednání přes internet, protože se jedná o zboží, které je upraveno na přání kupujícího!
U tohoto zboží tedy právo na odstoupení od smlouvy bez udání důvodu v zákonné lhůtě v souladu s ustanovením § 1837 občanského zákoníku zaniká, neboť dodávkou je zboží, které bylo upraveno podle požadavku spotřebitele nebo pro jeho osobu.
Tento řetěz nahrazuje originální řetěz (originální kód OEM):
Honda 14401-KCZ-003
Kawasaki 92057-1432
Kawsaki 92057-1457
Vhodné pro motocykly:
Honda XR250 / 95-
Kawasaki BN125 Eliminator / 98-06
Kawasaki BN125 Eliminator / 00-05
Kawasaki BR150 / 96
Kawasaki BN175 Eliminator / 98
Kawasaki BN175 Eliminator / 99-05
Kawasaki BN175 Eliminator / 00-05
Kawasaki BP175 / 00
Sady gufer (sada simerinků) motoru značky Vertex (dříve Winderosa)
- navrženy pro celkovou repasi motoru a převodovky
- všechny simerinky v sadě nahrazují přesně originální simerinky a jsou vyrobeny z vysoce kvalitních materiálů
- každý simerink je vyráběn podle specifikací OEM pro dokonalou montáž a spolehlivost utěsnění a perfektní výkon
- vyrobeno z kvalitních materiálů, které splňují nebo překračují specifikace OEM - vyrobeno v USA
Sada obsahuje olejová těsnění (gufera/simerinky) nezbytná k přestavbě motoru a převodovky:
- simerinky klikové hřídele,
- simerink výstupního hnacího hřídele,
- simerink vodního čerpadla,
- simerink spojky,
- simerink řadící páky,
- simerink hřídele startovací páky
(sady pro 4 taktní motory neobsahují gufera ventilů - ta jsou obsažena v sadách těsnění - kompletních i horních sadách).
Upozornění: sada obsahuje komponenty vždy v přesném počtu pro daný model a rok výroby - kontrola obsahu viz. fotografie (může se stát, že v sadě chybí gufera v rozměrech, která výrobce nevyrábí).
Všechna gufera jsou vyráběna dle rozměrů podle originálního dílu. Použitý materiál zajišťuje prodlouženou životnost, preventivní ochranu před únikem oleje, vysokou mechanickou odolnost proti tření a opotřebení a odolnosti proti vysokým teplotám.
Značka VERTEX je výrobcem komponentů motoru nejvyšší světové úrovně od roku 1953. Sortiment zahrnuje komponenty pro motocykly, motokáry, skútry, vodní skútry, lodě, sněžné skútry, zahradní techniku, užitková vozidla, kompresory.
Ve výrobě jsou používány nejmodernější technologie, jakostní výrobní normy a systémy řízení výrobních procesů. Od roku 1996 je Vertex dodavatelem do prvovýroby značky KTM! Výrobky značky Vertex jsou používány v prvovýrobě i dalších značek (Beta, Gas-Gas, Husqvarna, Sherco, Moto TM a další) a také závodními týmy nejvyšší světové úrovně (Kawasaki Pro Circuit, Honda HRC Racing, Yamaha Factory, Beta Factory, Moto3).
Hřídel vodního čerpadla od amerického výrobce HotRods
- vyrobená přesně podle originální (OEM) specifikace a parametrů z kvalitního materiálu
- sortiment zahrnuje 2taktní a 4taktní motocykly a čtyřkolky (ATV/Quad)
Sada obsahuje hřídel s oběžným kolem vždy pro daný typ a značku motocyklu - kontrola obsahu podle fotografie!
Jedná se o kvatitní plnohodnotnou náhradou za originální díl.
Nahrazuje originální díl (originální kód OEM):
Honda 19241-MEB-670
Hřídel vodního čerpadla od amerického výrobce HotRods
- vyrobená přesně podle originální (OEM) specifikace a parametrů z kvalitního materiálu
- sortiment zahrnuje 2taktní a 4taktní motocykly a čtyřkolky (ATV/Quad)
Sada obsahuje hřídel s oběžným kolem vždy pro daný typ a značku motocyklu - kontrola obsahu podle fotografie!
Jedná se o kvatitní plnohodnotnou náhradou za originální díl.
Nahrazuje originální díl (originální kód OEM):
Yamaha 5BE-12458-00
Yamaha 5GR-12458-00
Spojkové lamely německého výrobce TRW LUCAS jsou vysoce kvalitní náhradou za originální spojkové lamely
- vyznačují se dlouhou životností, maximální účinností a konstantním přenosem síly/pohonu v provozu i při vysokých teplotách a extrémních podmínkách
- sortiment zahrnuje širokou škálu aplikací pro téměř všechny typy motocyklů (pro suché i mokré spojky)
- různé typy materiálů obložení (různé směsi) na základě specifikace původního originálního dílu
- zdokonalený přenos zátěže pro maximální výkon díky optimalizovaným rozměrům
- špičková německá kvalita produktů (přesné lamely s osvědčenými materiály obložení)
- aplikace pro japonské motocykly, evropské motocykly i speciální spojkové komponenty pro motocykly Harley-Davidson, Ducati a BMW
Lamely jsou dodávány v sadě, která obsahuje přesný počet dle typu a roku výroby motocyklu.
Počet kusů v balení: 5 ks
Rozměry lamel:
A = 149,6 mm
B = 139 mm
C = 116 mm
D = 3 mm
Počet vnějších zubů: 12
Spojkové lamely plechové a spojkové pružiny je nutno objednat samostatně.
Spojkové lamely MTZ jsou ekvivalentní a plnohodnotnou náhradou za originální lamely
- jsou vyrobeny přesně podle originální (OEM) specifikace a parametrů z kvalitního frikčního materiálu poskytující plnohodnotnou funkci spojky, přesné dávkování přenosu výkonu na zadní kolo motocyklu a velmi dobrou životnost
- poskytují dobrou užitnou hodnotu (výhodný poměr cena/výkon)
- materiál disponuje koeficentem tření pro velmi dobrý přenos síly a redukci prokluzu spojky
- lamely MTZ jsou určené pro hobby offroadové použití (hobby motokros, hobby enduro, čtyřkolky)
- různé typy/materiály obložení na základě specifikace původního dílu
Při výměně spojkových lamel je potřeba zkontrolovat i stav všech lamel a spojkových pružin, neboť výměna jen lamel či jen meziplechů nemusí odstranit problém se spojkou. Nové spojkové lamely s obložením je potřeba před montáží nechat nasáknout v oleji (ideálně je naložit do oleje den před montáží) - poté postupovat dle manuálu výrobce motocyklu.
Počet kusů v balení: 8 ks
Rozměry lamel:
A = 158 mm
B = 146 mm
C = 123 mm
D = 3 mm
Počet vnějších zubů: 12
Lamely jsou dodávány v sadě, která obsahuje přesný počet dle typu a roku výroby motocyklu.
Plechové lamely (meziplechy) a spojkové pružiny je nutno objednat samostatně.
Tato sada lamel nahrazuje jednotlivé originální lamely (originální kód OEM):
Kawasaki 13088-1089
Kawasaki 13088-040
Kawasaki 13088-1051
Kawasaki 13088-1087
Kawasaki 13088-1062
Kawasaki 13088-1133
Kawasaki 13088-0023
Suzuki 21441-37E20
Suzuki 21441-37E10
Suzuki 21441-37E00
Vhodné pro motocykly:
Kawasaki KX250 / 92-08
Kawasaki KLR650 / 95-04
Kawasaki W650 / 99-05
Kawasaki GPX750R / 87-88
Kawasaki GPZ750R Ninja / 85-86
Kawasaki VN750 / 86-95
Kawasaki Z750 LTD Twin / 82-83
Kawasaki Z750 LTD Twin Beltdrive / 83-85
Kawasaki Z750 Twin / 76-79
Kawasaki ZX750 ZX7R Ninja / 96-02
Kawasaki ZXR750 / 93-95
Kawasaki ZXR750R / 91-95
Kawasaki VN800 / 95-99
Kawasaki VN800 Classic / 96-06
Kawasaki VN800 Drifter / 99-03
Kawasaki W800 / 11-13
Kawasaki GPZ900R Ninja / 84-94
Kawasaki VN900 Classic / 06-15
Kawasaki VN900 Classic Light Tourer / 10-17
Kawasaki VN900 Custom / 07-17
Kawasaki ZX9009R Ninja / 94-97
Suzuki RM250 / 96-12
Suzuki LT450R Quadracer / 06-12
Ložiska japonského výrobce Nachi, který je významným a renomovaným dodavatelem pro strojírenský a automobilový průmysl (včetně všech hlavních výrobců motocyklů, a to nejen japonských značek), a řadí se mezi světovou špičku ve výrobě ložisek.
- vnitřní průměr "A" = 35mm
- vnější průměr "B" = 72mm
- šířka "C" = 17mm
- typ ložiska = válečkové
- provedení = NJ207E C3 Specialized Bearing
Toto ložisko nahrazuje originální díl (originální kód OEM):
KTM 56530123000
KTM 56530123100
KTM 56530123200
Husaberg 56530123100
Husqvarna 56530123000
Husqvarna 56530123100
Husqvarna 56530123200
Sortiment nabízených ložisek motoru zahrnuje ložiska na klikovou hřídel a ložiska do převodové skříně. Nabízíme výhradně ložiska od světoznámých japonských výrobců - KOYO / NTN / NACHI jedná se o prémiová nejkvalitnější japonská ložiska, která se řadí ke špičce v oboru a jsou používána v prvovýrobě většiny předních výrobců motocyklů, a to nejen z Japonska.
Hlavní předností těchto ložisek je dokonalá kvalita, která je dosahována především použitím prémiových vstupních materiálů pro výrobu všech komponentů, přísná kontrola v průběhu výroby a důkladná výstupní kontrola.
Motodíly od A do Z
|
MTZ Mototechnika s.r.o.Telefon: 601 303 001 / 601 303 002 601 303 003 / 601 303 004 E-mail: info@mototechnika.cz Prodejna:
U Blatenského mostu 1482 Pondělí - Pátek 8:00-12:00 / 13:00-16:00 hod. |
Informace |
O společnosti |
Zboží bylo přidáno do košíku