Vačková hřídel extrémně vysoké kvality od amerického výrobce Hot Cams
- jedná se tuningovou laděnou vačku, která je speciálně konstruovaná a tvarovaná pro maximální využití výkonu a kroutícího momentu
- nabízí nárůst výkonu motoru průměrně o 5-10% a také změnu průběhu motoru a točivého momentu při zachování životnosti komponentů motoru (parametry výkonu a změna průběhu je závislá na typu vačky)
- kromě prokazatelného nárůstu výkonu zlepšuje i reakci motoru na plyn, a tím i jízdní vlastnosti motocyklu
- všechny vačky Hot Cams jsou precizně opracované s maximální přesností na nejmodernějších CNC strojích
- při výrobě jsou používány nejkvalitnější materiály (legovaná ocel 8620 s vysokou tvrditelností, odolností proti lámavosti, malou tendencí vytvářet studené trhliny a adekvátní plastickou deformací za studena) pro dosažení plné funkčnosti a maximálního výkonu v náročných závodních podmínkách
- vačkové hřídele Hot Cams jsou určeny pro okamžitou montáž, neboť většina typů je plně kompatibilní s originálními díly v motoru (dle typu kontrola nutnosti výměny pružin, dekompresoru, napínáku, apod.)
- vačkové hřídele Hot Cams jsou určeny výhradně pro závodní použití
Typy vačkových hřídelí Hot-Cams:
Stage1 - zvýšení výkonu v nízkých otáčkách a ve středním rozsahu otáček
Stage2 - zvýšení výkonu ve vysokých otáčkách
Stage3 - zvýšení výkonu ve středním rozsahu otáček a ve vysokých otáčkách
Technická specifikace vačkové hřídele Hot Cams 2186-1E:
Doba výfuku (stupně při 1 mm) = 240,00
Výtah/Zvedání (mm) = 8,38
Centrum výfuku (stupně) = 104,00
Vůle ventilu (mm) = 0,15
Zvýšený výkon v nízkých a středních otáčkách až do 8000 ot/min s mírnou ztrátou na horním konci. Vylepšená odezva škrticí klapky. Použití originálních pružin. Dvouvačkový motor: sací a výfukové vačky se prodávají samostatně. Použití originálního dekomresorového mechanizmu.
Sortiment zahrnuje 2taktní, 4taktní i víceválcové motocykly, čtyřkolky (ATV/Quad), sněžné skútry, vodní skútry a další aplikace.
Vačkové hřídele této značky jsou vyráběny jako dokonalejší náhrada za originální díl - použité materiály, technologie, výrobní tolerance a životnost přesahují úroveň originálního dílu - jedná se o "Heavy-Duty OEM Replacement".
Vačková hřídel extrémně vysoké kvality od amerického výrobce Hot Cams
- jedná se tuningovou laděnou vačku, která je speciálně konstruovaná a tvarovaná pro maximální využití výkonu a kroutícího momentu
- nabízí nárůst výkonu motoru průměrně o 5-10% a také změnu průběhu motoru a točivého momentu při zachování životnosti komponentů motoru (parametry výkonu a změna průběhu je závislá na typu vačky)
- kromě prokazatelného nárůstu výkonu zlepšuje i reakci motoru na plyn, a tím i jízdní vlastnosti motocyklu
- všechny vačky Hot Cams jsou precizně opracované s maximální přesností na nejmodernějších CNC strojích
- při výrobě jsou používány nejkvalitnější materiály (legovaná ocel 8620 s vysokou tvrditelností, odolností proti lámavosti, malou tendencí vytvářet studené trhliny a adekvátní plastickou deformací za studena) pro dosažení plné funkčnosti a maximálního výkonu v náročných závodních podmínkách
- vačkové hřídele Hot Cams jsou určeny pro okamžitou montáž, neboť většina typů je plně kompatibilní s originálními díly v motoru (dle typu kontrola nutnosti výměny pružin, dekompresoru, napínáku, apod.)
- vačkové hřídele Hot Cams jsou určeny výhradně pro závodní použití
Typy vačkových hřídelí Hot-Cams:
Stage1 - zvýšení výkonu v nízkých otáčkách a ve středním rozsahu otáček
Stage2 - zvýšení výkonu ve vysokých otáčkách
Stage3 - zvýšení výkonu ve středním rozsahu otáček a ve vysokých otáčkách
Tato vačka je alternativní náhradou originálního dílu (OEM Replacement):
Suzuki 12720-49H40
Technická specifikace vačkové hřídele Hot Cams 2309-1E:
Doba výfuku (stupně při 1 mm) = 239,00
Výtah/Zvedání (mm) = 8,38
Centrum výfuku (stupně) = 103,00
Vůle ventilu (mm) = 0,20
Dobré zvýšení od spodního do středního rozsahu s mírnou ztrátou horního konce nad 10 000 ot/min. Navrženo s vylepšenou technologií Throttle Response (I.T.R.) - tyto vačky zlepšují odezvu škrticí klapky v celém rozsahu otáček a poskytují vynikající zisky výkonu. Použití originálních pružin. Dvouvačkový motor: sací a výfukové vačky se prodávají samostatně. Použití originálního dekomresorového mechanizmu.
Sortiment zahrnuje 2taktní, 4taktní i víceválcové motocykly, čtyřkolky (ATV/Quad), sněžné skútry, vodní skútry a další aplikace.
Vačkové hřídele této značky jsou vyráběny jako dokonalejší náhrada za originální díl - použité materiály, technologie, výrobní tolerance a životnost přesahují úroveň originálního dílu - jedná se o "Heavy-Duty OEM Replacement".
Vačková hřídel extrémně vysoké kvality od amerického výrobce Hot Cams
- jedná se tuningovou laděnou vačku, která je speciálně konstruovaná a tvarovaná pro maximální využití výkonu a kroutícího momentu
- nabízí nárůst výkonu motoru průměrně o 5-10% a také změnu průběhu motoru a točivého momentu při zachování životnosti komponentů motoru (parametry výkonu a změna průběhu je závislá na typu vačky)
- kromě prokazatelného nárůstu výkonu zlepšuje i reakci motoru na plyn, a tím i jízdní vlastnosti motocyklu
- všechny vačky Hot Cams jsou precizně opracované s maximální přesností na nejmodernějších CNC strojích
- při výrobě jsou používány nejkvalitnější materiály (legovaná ocel 8620 s vysokou tvrditelností, odolností proti lámavosti, malou tendencí vytvářet studené trhliny a adekvátní plastickou deformací za studena) pro dosažení plné funkčnosti a maximálního výkonu v náročných závodních podmínkách
- vačkové hřídele Hot Cams jsou určeny pro okamžitou montáž, neboť většina typů je plně kompatibilní s originálními díly v motoru (dle typu kontrola nutnosti výměny pružin, dekompresoru, napínáku, apod.)
- vačkové hřídele Hot Cams jsou určeny výhradně pro závodní použití
Typy vačkových hřídelí Hot-Cams:
Stage1 - zvýšení výkonu v nízkých otáčkách a ve středním rozsahu otáček
Stage2 - zvýšení výkonu ve vysokých otáčkách
Stage3 - zvýšení výkonu ve středním rozsahu otáček a ve vysokých otáčkách
Technická specifikace vačkové hřídele Hot Cams 2053-1E:
Doba výfuku (stupně při 1 mm) = 260,00
Výtah/Zvedání (mm) = 8,80
Centrum výfuku (stupně) = 104,00
Vůle ventilu (mm) = 0,20
Vynikající zvýšení výkonu na špičkové úrovni. Použití originálních pružin. Dvouvačkový motor: sací a výfukové vačky se prodávají samostatně. Použití originálního dekomresorového mechanizmu.
Tato vačka hahrazuje originální díl:
Suzuki 12720-35G00
Suzuki 12720-35G10
Suzuki 12720-35G20
Sortiment zahrnuje 2taktní, 4taktní i víceválcové motocykly, čtyřkolky (ATV/Quad), sněžné skútry, vodní skútry a další aplikace.
Vačkové hřídele této značky jsou vyráběny jako dokonalejší náhrada za originální díl - použité materiály, technologie, výrobní tolerance a životnost přesahují úroveň originálního dílu - jedná se o "Heavy-Duty OEM Replacement".
Vačková hřídel extrémně vysoké kvality od amerického výrobce Hot Cams
- jedná se tuningovou laděnou vačku, která je speciálně konstruovaná a tvarovaná pro maximální využití výkonu a kroutícího momentu
- nabízí nárůst výkonu motoru průměrně o 5-10% a také změnu průběhu motoru a točivého momentu při zachování životnosti komponentů motoru (parametry výkonu a změna průběhu je závislá na typu vačky)
- kromě prokazatelného nárůstu výkonu zlepšuje i reakci motoru na plyn, a tím i jízdní vlastnosti motocyklu
- všechny vačky Hot Cams jsou precizně opracované s maximální přesností na nejmodernějších CNC strojích
- při výrobě jsou používány nejkvalitnější materiály (legovaná ocel 8620 s vysokou tvrditelností, odolností proti lámavosti, malou tendencí vytvářet studené trhliny a adekvátní plastickou deformací za studena) pro dosažení plné funkčnosti a maximálního výkonu v náročných závodních podmínkách
- vačkové hřídele Hot Cams jsou určeny pro okamžitou montáž, neboť většina typů je plně kompatibilní s originálními díly v motoru (dle typu kontrola nutnosti výměny pružin, dekompresoru, napínáku, apod.)
- vačkové hřídele Hot Cams jsou určeny výhradně pro závodní použití
Typy vačkových hřídelí Hot-Cams:
Stage1 - zvýšení výkonu v nízkých otáčkách a ve středním rozsahu otáček
Stage2 - zvýšení výkonu ve vysokých otáčkách
Stage3 - zvýšení výkonu ve středním rozsahu otáček a ve vysokých otáčkách
Technická specifikace vačkové hřídele Hot Cams 2267-1E:
Doba výfuku (stupně při 1 mm) = 238,00
Výtah/Zvedání (mm) = 9,70
Centrum výfuku (stupně) = 100,00
Vůle ventilu (mm) = 0,20
Tato vačka zlepšuje spodní a střední rozsah. Použití originálních pružin. Navrženo s vylepšenou technologií Throttle Response (I.T.R.) - tyto vačky zlepšují odezvu škrticí klapky v celém rozsahu otáček a poskytují vynikající zisky výkonu. Dvouvačkový motor: sací a výfukové vačky se prodávají samostatně. Použití originálního dekomresorového mechanizmu.
Sortiment zahrnuje 2taktní, 4taktní i víceválcové motocykly, čtyřkolky (ATV/Quad), sněžné skútry, vodní skútry a další aplikace.
Vačkové hřídele této značky jsou vyráběny jako dokonalejší náhrada za originální díl - použité materiály, technologie, výrobní tolerance a životnost přesahují úroveň originálního dílu - jedná se o "Heavy-Duty OEM Replacement".
Vačková hřídel extrémně vysoké kvality od amerického výrobce Hot Cams
- jedná se tuningovou laděnou vačku, která je speciálně konstruovaná a tvarovaná pro maximální využití výkonu a kroutícího momentu
- nabízí nárůst výkonu motoru průměrně o 5-10% a také změnu průběhu motoru a točivého momentu při zachování životnosti komponentů motoru (parametry výkonu a změna průběhu je závislá na typu vačky)
- kromě prokazatelného nárůstu výkonu zlepšuje i reakci motoru na plyn, a tím i jízdní vlastnosti motocyklu
- všechny vačky Hot Cams jsou precizně opracované s maximální přesností na nejmodernějších CNC strojích
- při výrobě jsou používány nejkvalitnější materiály (legovaná ocel 8620 s vysokou tvrditelností, odolností proti lámavosti, malou tendencí vytvářet studené trhliny a adekvátní plastickou deformací za studena) pro dosažení plné funkčnosti a maximálního výkonu v náročných závodních podmínkách
- vačkové hřídele Hot Cams jsou určeny pro okamžitou montáž, neboť většina typů je plně kompatibilní s originálními díly v motoru (dle typu kontrola nutnosti výměny pružin, dekompresoru, napínáku, apod.)
- vačkové hřídele Hot Cams jsou určeny výhradně pro závodní použití
Typy vačkových hřídelí Hot-Cams:
Stage1 - zvýšení výkonu v nízkých otáčkách a ve středním rozsahu otáček
Stage2 - zvýšení výkonu ve vysokých otáčkách
Stage3 - zvýšení výkonu ve středním rozsahu otáček a ve vysokých otáčkách
Technická specifikace vačkové hřídele Hot Cams 2321-1E:
Doba výfuku (stupně při 1 mm) = 248,35
Výtah/Zvedání (mm) = 9,70
Centrum výfuku (stupně) = 105,50
Vůle ventilu (mm) = 0,20
Vynikající zvýšení v nízkém rozsahu do 8150 ot/min. Navrženo s vylepšenou technologií Throttle Response (I.T.R.) - tyto vačky zlepšují odezvu škrticí klapky v celém rozsahu otáček a poskytují vynikající zisky výkonu. Použití originálních pružin. Dvouvačkový motor: sací a výfukové vačky se prodávají samostatně. Použití originálního dekomresorového mechanizmu.
Tato vačka nahrazuje originální díl (OEM Replacement):
Suzuki 12720-28H60
Sortiment zahrnuje 2taktní, 4taktní i víceválcové motocykly, čtyřkolky (ATV/Quad), sněžné skútry, vodní skútry a další aplikace.
Vačkové hřídele této značky jsou vyráběny jako dokonalejší náhrada za originální díl - použité materiály, technologie, výrobní tolerance a životnost přesahují úroveň originálního dílu - jedná se o "Heavy-Duty OEM Replacement".
Vačková hřídel extrémně vysoké kvality od amerického výrobce Hot Cams
- jedná se tuningovou laděnou vačku, která je speciálně konstruovaná a tvarovaná pro maximální využití výkonu a kroutícího momentu
- nabízí nárůst výkonu motoru průměrně o 5-10% a také změnu průběhu motoru a točivého momentu při zachování životnosti komponentů motoru (parametry výkonu a změna průběhu je závislá na typu vačky)
- kromě prokazatelného nárůstu výkonu zlepšuje i reakci motoru na plyn, a tím i jízdní vlastnosti motocyklu
- všechny vačky Hot Cams jsou precizně opracované s maximální přesností na nejmodernějších CNC strojích
- při výrobě jsou používány nejkvalitnější materiály (legovaná ocel 8620 s vysokou tvrditelností, odolností proti lámavosti, malou tendencí vytvářet studené trhliny a adekvátní plastickou deformací za studena) pro dosažení plné funkčnosti a maximálního výkonu v náročných závodních podmínkách
- vačkové hřídele Hot Cams jsou určeny pro okamžitou montáž, neboť většina typů je plně kompatibilní s originálními díly v motoru (dle typu kontrola nutnosti výměny pružin, dekompresoru, napínáku, apod.)
- vačkové hřídele Hot Cams jsou určeny výhradně pro závodní použití
Typy vačkových hřídelí Hot-Cams:
Stage1 - zvýšení výkonu v nízkých otáčkách a ve středním rozsahu otáček
Stage2 - zvýšení výkonu ve vysokých otáčkách
Stage3 - zvýšení výkonu ve středním rozsahu otáček a ve vysokých otáčkách
Technická specifikace vačkové hřídele Hot Cams 4022-1E:
Doba výfuku (stupně při 1 mm) = 265,00
Výtah/Zvedání (mm) = 8,67
Centrum výfuku (stupně) = 103,00
Vůle ventilu (mm) = 0,20
Vynikající zvýšení výkonu na horním konci středních otáček s určitými ztrátami na spodním konci. Použití originálních pružin. Dvouvačkový motor: sací a výfukové vačky se prodávají samostatně. Vačka obsahuje mechanismus automatické dekomprese.
Sortiment zahrnuje 2taktní, 4taktní i víceválcové motocykly, čtyřkolky (ATV/Quad), sněžné skútry, vodní skútry a další aplikace.
Vačkové hřídele této značky jsou vyráběny jako dokonalejší náhrada za originální díl - použité materiály, technologie, výrobní tolerance a životnost přesahují úroveň originálního dílu - jedná se o "Heavy-Duty OEM Replacement".
Vačková hřídel extrémně vysoké kvality od amerického výrobce Hot Cams
- jedná se tuningovou laděnou vačku, která je speciálně konstruovaná a tvarovaná pro maximální využití výkonu a kroutícího momentu
- nabízí nárůst výkonu motoru průměrně o 5-10% a také změnu průběhu motoru a točivého momentu při zachování životnosti komponentů motoru (parametry výkonu a změna průběhu je závislá na typu vačky)
- kromě prokazatelného nárůstu výkonu zlepšuje i reakci motoru na plyn, a tím i jízdní vlastnosti motocyklu
- všechny vačky Hot Cams jsou precizně opracované s maximální přesností na nejmodernějších CNC strojích
- při výrobě jsou používány nejkvalitnější materiály (legovaná ocel 8620 s vysokou tvrditelností, odolností proti lámavosti, malou tendencí vytvářet studené trhliny a adekvátní plastickou deformací za studena) pro dosažení plné funkčnosti a maximálního výkonu v náročných závodních podmínkách
- vačkové hřídele Hot Cams jsou určeny pro okamžitou montáž, neboť většina typů je plně kompatibilní s originálními díly v motoru (dle typu kontrola nutnosti výměny pružin, dekompresoru, napínáku, apod.)
- vačkové hřídele Hot Cams jsou určeny výhradně pro závodní použití
Typy vačkových hřídelí Hot-Cams:
Stage1 - zvýšení výkonu v nízkých otáčkách a ve středním rozsahu otáček
Stage2 - zvýšení výkonu ve vysokých otáčkách
Stage3 - zvýšení výkonu ve středním rozsahu otáček a ve vysokých otáčkách
Technická specifikace vačkové hřídele Hot Cams 2312-E:
Doba výfuku (stupně při 1 mm) = 256,00
Výtah/Zvedání (mm) = 9,65
Centrum výfuku (stupně) = 104,00
Vůle ventilu (mm) = 0,195
Vylepšuje otáčky a špičkový výkon při všech otáčkách. Navrženo s vylepšenou technologií Throttle Response (I.T.R.) - tyto vačky zlepšují odezvu škrticí klapky v celém rozsahu otáček a poskytují vynikající zisky výkonu. Použití originálních pružin. Dvouvačkový motor: sací a výfukové vačky se prodávají samostatně. Použití originálního dekomresorového mechanizmu.
Sortiment zahrnuje 2taktní, 4taktní i víceválcové motocykly, čtyřkolky (ATV/Quad), sněžné skútry, vodní skútry a další aplikace.
Vačkové hřídele této značky jsou vyráběny jako dokonalejší náhrada za originální díl - použité materiály, technologie, výrobní tolerance a životnost přesahují úroveň originálního dílu - jedná se o "Heavy-Duty OEM Replacement".
Sestava klapek sání s domečkem od americké značky V-FORCE / Moto Tassinari
- kompletní domeček sání s jazýčkovou klecí pro vedení vzduchu se speciálním tvarem špičky Airfoil zvýšující rychlost vzduchu
- klapky VForce nabízí přidanou účinnost, zvýšenou odezvu na plyn, širší výkon ve špičce a zvýšení výkonu
- zlepšuje reakci škrtící klapky, zvyšuje výkon, zvyšuje účinek a průběh motoru motocyklu
- snížená přední plocha středového křídla o 15% v kombinaci s aerodynamičtějším tvarem
- kombinovaná plocha špičky plátku se zvětšila o 10 %, což zvyšuje proudění vzduchu
- gumové překrytí na povrchu klece pro prodloužení životnosti plátků klapek sání
- širší klec pro maximální proudění vzduchu a zvýšený výkon motoru
- nová konstrukce klapek sání z nového materiálu (pryskyřice, uhlíková vlákna a základna)
- velmi dobré zpracování "Made in USA"
- vyšší spolehlivost ve srovnání s originálem
- vylepšená kontrukce pro dlouhou životnost a zlepšený výkon
- jednoduchá montáž, neboť všechny rozměry jsou přizpůsobeny pro přímou montáž do motocyklu (na karburátor)
- u většiny modelů není potřeba provádět žádné úpravy
Klapky V-Force jsou perfektním upgradem archaického konvenčního jazýčkového ventilu sání.
Unikátní design klapek VForce se vyznačuje větší plochou než originální vybavení. Zvýšená účinnost výrazně zlepšuje odezvu plynu a zvýšený výkon.
Ojniční sady Prox jsou dokonalým a výhodným výběrem, neboť v krabičce Prox je stejná originální ojnice z Japonska jako například od Hondy, Kawasaki, Yamahy!
- unikátní technologie dvojitého kování výkovků předává ojnicím PROX vynikající pevnost, odolnost a rozměrovou stálost
- kromě technologie dvojitého kování jsou výkovky ošetřeny kuličkováním, čímž je docíleno dokonalého spojení povrchové textury po vykování a odstraněno pnutí
- přesné rozmístění a sklon mazacích otvorů zaručuje dokonalé mazání jehlových ložisek a čepů
- ojniční sady PROX obsahují vysoce kvalitní jehlová ložiska s přesným tvarem a počtem jehel s dokonalou tolerancí jako originální díly a čepy
- díky všem použitým technologiím a materiálům vysoké kvality na všechny komponenty je zaručena nejdelší možná životnost celé ojniční sady i při použití v náročných podmínkách
Dodáváno jako ojniční sada, tedy včetně jehlového ložiska a distančních příložek nejvyšší kvality.
Rozměry:
- rozteč: 141,50mm
- horní kolo: průměr 22mm / šířka 22,90mm
- spodní kolo: průměr 50mm / šířka 22,90mm
- spodní čep: 40x65mm
Tato ojniční sada nahrazuje originální díly (OEM Replacement):
KTM 58330015044
KTM 58030015044
Tato ojnice je součástí sady klikového hřídele dle originálního dílu (OEM Replacement):
KTM 58430018200
KTM 58430018100
Ojnice PROX vyrábí jeden z největších světových výrobců, který dodává do prvovýroby předních světových značek (Honda, Yamaha, Kawasaki). Jeho zkušenosti a know-how jsou použity samozřejmě i při výrobě ojnic PROX, kdy jsou detailně dodržovány parametry, rozměry, tvar, konstrukce, mazací otvory a provedení přesně podle originálních dílů (OEM).
Ojniční sada PROX je dokonalým a výhodným výběrem. V balení Prox je stejná originální ojnice jako např. od Hondy, Kawasaki, Yamahy.
Upozornění: při výměně ojniční sady je potřeba dokonale provést přelisování včetně extrémně přesného vycentrování klikové hřídele, aby byla zajištěna dlouhá životnost ojnice i dalších komponentů a hladký chod motoru. Je doporučeno vyměnit ložiska (nejlépe jen japonské značky NTN, Koyo.
Sady těsnění od italského výrobce Centauro, který dodává do prvovýroby motocyklů (téměř všech italských značek i KTM a dalším evropským výrobcům) jsou vysocekvatitní plnohodnotnou náhradou za originální těsnění, neboť jsou vyráběna ve vysoce kvalitním zpracování, z jakostních materiálů a dle přesných specifikací a parametrů originálních dílů (OEM).
Použité materiály pro výrobu těsnění zajišťují prodlouženou životnost a disponují perfektní stálostí tvaru s velmi dobrými těsnící a tepelnými vlastnostmi.
Sada obsahuje komponenty pro generální opravu celého motoru - vždy v přesném počtu pro daný motor - kontrola obsahu viz. fotografie:
- většinu plochých těsnění motoru - pod hlavu, pod válec, mezi kartery, boční víka motoru, vodního čerpadla a další;
- o-kroužky, kroužky výfuku a případně i gufera přívěry;
- u 4taktních motorů jsou obsažena i gufera ventilů.
Upozornění: sada obsahuje komponenty vždy v přesném počtu pro daný model a rok výroby - kontrola obsahu viz. fotografie (může se stát, že v sadě může chybět těsnění, které výrobce z nějakého důvodu nevyrábí a není tedy obsaženo v této sadě).
Všechna těsnění jsou vyráběna dle rozměrů podle originálního dílu. Použitý materiál zajišťuje prodlouženou životnost a velmi dobrou ochranu před únikem oleje.
Produkty od italského výrobce Centauro, který dodává do prvovýroby motocyklů (téměř všech italských značek i KTM a dalším evropským výrobcům) jsou vysocekvatitní plnohodnotnou náhradou za originální díly, neboť jsou vyráběna ve vysoce kvalitním zpracování, z nejjakostnějších materiálů a dle přesných specifikací a parametrů originálních dílů (OEM).
Ojniční sady Prox jsou dokonalým a výhodným výběrem, neboť v krabičce Prox je stejná originální ojnice z Japonska jako například od Hondy, Kawasaki, Yamahy!
- unikátní technologie dvojitého kování výkovků předává ojnicím PROX vynikající pevnost, odolnost a rozměrovou stálost
- kromě technologie dvojitého kování jsou výkovky ošetřeny kuličkováním, čímž je docíleno dokonalého spojení povrchové textury po vykování a odstraněno pnutí
- přesné rozmístění a sklon mazacích otvorů zaručuje dokonalé mazání jehlových ložisek a čepů
- ojniční sady PROX obsahují vysoce kvalitní jehlová ložiska s přesným tvarem a počtem jehel s dokonalou tolerancí jako originální díly a čepy
- díky všem použitým technologiím a materiálům vysoké kvality na všechny komponenty je zaručena nejdelší možná životnost celé ojniční sady i při použití v náročných podmínkách
Dodáváno jako ojniční sada, tedy včetně jehlového ložiska a distančních příložek nejvyšší kvality.
Rozměry:
- rozteč: 92,50mm
- horní kolo: průměr 16mm / šířka 15mm
- spodní kolo: průměr 30mm / šířka 19mm
- spodní čep: 30x55,85mm
Tato ojniční sada nahrazuje originální díly (OEM Replacement):
Kawasaki
Tato ojnice je součástí sady klikového hřídele dle originálního dílu (OEM Replacement):
Kawasaki 13031-0975
Kawasaki 13031-0842
Kawasaki 13031-0937
Ojnice PROX vyrábí jeden z největších světových výrobců, který dodává do prvovýroby předních světových značek (Honda, Yamaha, Kawasaki). Jeho zkušenosti a know-how jsou použity samozřejmě i při výrobě ojnic PROX, kdy jsou detailně dodržovány parametry, rozměry, tvar, konstrukce, mazací otvory a provedení přesně podle originálních dílů (OEM).
Ojniční sada PROX je dokonalým a výhodným výběrem. V balení Prox je stejná originální ojnice jako např. od Hondy, Kawasaki, Yamahy.
Upozornění: při výměně ojniční sady je potřeba dokonale provést přelisování včetně extrémně přesného vycentrování klikové hřídele, aby byla zajištěna dlouhá životnost ojnice i dalších komponentů a hladký chod motoru. Je doporučeno vyměnit ložiska (nejlépe jen japonské značky NTN, Koyo.
Tyto ojniční sady jsou dokonalým a výhodným výběrem, v balení je stejná originální ojnice z Japonska jako například od Suzuki, Hondy, Kawasaki, Yamahy!
- přesné rozmístění a sklon mazacích otvorů zaručuje dokonalé mazání jehlových ložisek a čepů
- ojniční sady obsahují originální vysoce kvalitní jehlová ložiska s přesným tvarem a počtem jehel s dokonalou tolerancí a čepy
- díky všem použitým technologiím a materiálům vysoké kvality na všechny komponenty je zaručena nejdelší možná životnost celé ojniční sady i při použití v náročných podmínkách
Dodáváno jako ojniční sada, tedy včetně jehlového ložiska a distančních příložek.
Tato ojniční sada nahrazuje originální díly (OEM Replacement):
Suzuki 12161-32E00
Suzuki 12211-32E00
Suzuki 09263-37004-0C0
Suzuki 09160-37006
Tato ojnice je součástí sady klikového hřídele dle originálního dílu (OEM Replacement):
Suzuki 12000-32820
Upozornění: při výměně ojniční sady je potřeba dokonale provést přelisování včetně extrémně přesného vycentrování klikové hřídele, aby byla zajištěna dlouhá životnost ojnice i dalších komponentů a hladký chod motoru. Je doporučeno vyměnit ložiska (nejlépe jen japonské značky NTN, Koyo.
Sady těsnění od italského výrobce Centauro, který dodává do prvovýroby motocyklů (téměř všech italských značek i KTM a dalším evropským výrobcům) jsou vysocekvatitní plnohodnotnou náhradou za originální těsnění, neboť jsou vyráběna ve vysoce kvalitním zpracování, z jakostních materiálů a dle přesných specifikací a parametrů originálních dílů (OEM).
Použité materiály pro výrobu těsnění zajišťují prodlouženou životnost a disponují perfektní stálostí tvaru s velmi dobrými těsnící a tepelnými vlastnostmi.
Sada obsahuje komponenty pro generální opravu celého motoru - vždy v přesném počtu pro daný motor - kontrola obsahu viz. fotografie:
- většinu plochých těsnění motoru - pod hlavu, pod válec, mezi kartery, boční víka motoru, vodního čerpadla a další;
- o-kroužky, kroužky výfuku a případně i gufera přívěry;
- u 4taktních motorů jsou obsažena i gufera ventilů.
Upozornění: sada obsahuje komponenty vždy v přesném počtu pro daný model a rok výroby - kontrola obsahu viz. fotografie (může se stát, že v sadě může chybět těsnění, které výrobce z nějakého důvodu nevyrábí a není tedy obsaženo v této sadě).
Všechna těsnění jsou vyráběna dle rozměrů podle originálního dílu. Použitý materiál zajišťuje prodlouženou životnost a velmi dobrou ochranu před únikem oleje.
Produkty od italského výrobce Centauro, který dodává do prvovýroby motocyklů (téměř všech italských značek i KTM a dalším evropským výrobcům) jsou vysocekvatitní plnohodnotnou náhradou za originální díly, neboť jsou vyráběna ve vysoce kvalitním zpracování, z nejjakostnějších materiálů a dle přesných specifikací a parametrů originálních dílů (OEM).
Tuningová hlava válce od nizozemské značky VHM
- s vyměnitelnou vložkou spalovacího prostoru, kterou je nutno objednat samostatně (dodáváno bez vnitřní vložky)
- zlepšení výkonu motoru (poskytuje vyšší výkon)
- vylepšení tepelného přenosu a zvýšená odolnost při detonaci
- vyrobena z vysoce kvalitní slitiny a disponuje vylepšenými vodními kanály
- závodní hlava válce VHM s výměnnou spalovací komorou byla speciálně vyvinuta pro optimální výkon během celého závodu
- dostupné různé varianty výměnných vložek spalovací komory
- vysoká kvalita zpracování "Made in EU"
- uváděné výkonové hodnoty byly docíleny a naměřeny při použití benzínu s oktanovým číslem 98, který je doporučený jako standardní pro hlavy VHM.
Vnitřní vložka se objednává jako samostatný díl (není obsahem balení)!
Vhodné vložky (obj.kód):
AE32170-E (4.20cc) *
AE32170-C (4.00cc)
Těsnění standardně není součástí balení (pouze pokud v originálním provedení bylo ploché těsnění, neboť hlavy VHM jsou těsněny výhradně o-kroužky)!
Upozornění: pro motor, kde je použita hlava VHM, není doporučeno použití paliva s bioethanolem, a to z důvodu vysokého tepla a míry detonace.
Doporučení pro výběr správné vložky hlavy válce:
- vložka s vyšší kompresí = určena pro lepší akceleraci a výkon ve vyšších otáčkách - nabízí více síly od spodu;
* vložka se standardní kompresí VHM = navržena jako ideální závodní vložka výrobcem VHM, která v celkovém rozsahu nabízí lepší výkon i otáčky než originální díl;
- vložka s nižší kompresí = nabízí vyšší rychlost.
Tuningová hlava válce od nizozemské značky VHM
- s vyměnitelnou vložkou spalovacího prostoru, kterou je nutno objednat samostatně (dodáváno bez vnitřní vložky)
- zlepšení výkonu motoru (poskytuje vyšší výkon)
- vylepšení tepelného přenosu a zvýšená odolnost při detonaci
- vyrobena z vysoce kvalitní slitiny a disponuje vylepšenými vodními kanály
- závodní hlava válce VHM s výměnnou spalovací komorou byla speciálně vyvinuta pro optimální výkon během celého závodu
- dostupné různé varianty výměnných vložek spalovací komory
- vysoká kvalita zpracování "Made in EU"
- uváděné výkonové hodnoty byly docíleny a naměřeny při použití benzínu s oktanovým číslem 98, který je doporučený jako standardní pro hlavy VHM.
Vnitřní vložka se objednává jako samostatný díl (není obsahem balení)!
Vhodné vložky pro originální píst (obj.kód):
AE32354-E
Těsnění standardně není součástí balení (pouze pokud v originálním provedení bylo ploché těsnění, neboť hlavy VHM jsou těsněny výhradně o-kroužky)!
Upozornění: pro motor, kde je použita hlava VHM, není doporučeno použití paliva s bioethanolem, a to z důvodu vysokého tepla a míry detonace.
Doporučení pro výběr správné vložky hlavy válce:
- vložka s vyšší kompresí = určena pro lepší akceleraci a výkon ve vyšších otáčkách - nabízí více síly od spodu;
- vložka se standardní kompresí VHM = navržena jako ideální závodní vložka výrobcem VHM, která v celkovém rozsahu nabízí lepší výkon i otáčky než originální díl;
- vložka s nižší kompresí = nabízí vyšší rychlost.
Tuningová hlava válce od nizozemské značky VHM
- s vyměnitelnou vložkou spalovacího prostoru, kterou je nutno objednat samostatně (dodáváno bez vnitřní vložky)
- zlepšení výkonu motoru (poskytuje vyšší výkon)
- vylepšení tepelného přenosu a zvýšená odolnost při detonaci
- vyrobena z vysoce kvalitní slitiny a disponuje vylepšenými vodními kanály
- závodní hlava válce VHM s výměnnou spalovací komorou byla speciálně vyvinuta pro optimální výkon během celého závodu
- dostupné různé varianty výměnných vložek spalovací komory
- vysoká kvalita zpracování "Made in EU"
- uváděné výkonové hodnoty byly docíleny a naměřeny při použití benzínu s oktanovým číslem 98, který je doporučený jako standardní pro hlavy VHM.
Vnitřní vložka se objednává jako samostatný díl (není obsahem balení)!
Vhodné vložky (obj.kód):
AE32167-C (5.20cc / 09-12) *
AE32167-B (5.00cc / 09-12)
AE32167-E (5.40cc / 09-12)
AE32167-H (5.20cc / 13-23) *
AE32167-G (5.00cc / 13-23)
AE32167-K (5.40cc / 13-23)
AE32167-059 (5.20cc / 09-23 pro 12° VHM píst APKT06521722) *
AE32167-101 (5.00cc / 09-23 pro 12° VHM píst APKT06521722)
Těsnění standardně není součástí balení (pouze pokud v originálním provedení bylo ploché těsnění, neboť hlavy VHM jsou těsněny výhradně o-kroužky)!
Upozornění: pro motor, kde je použita hlava VHM, není doporučeno použití paliva s bioethanolem, a to z důvodu vysokého tepla a míry detonace.
Doporučení pro výběr správné vložky hlavy válce:
- vložka s vyšší kompresí = určena pro lepší akceleraci a výkon ve vyšších otáčkách - nabízí více síly od spodu;
* vložka se standardní kompresí VHM = navržena jako ideální závodní vložka výrobcem VHM, která v celkovém rozsahu nabízí lepší výkon i otáčky než originální díl;
- vložka s nižší kompresí = nabízí vyšší rychlost.
Motodíly od A do Z
|
MTZ Mototechnika s.r.o.Telefon: 601 303 001 / 601 303 002 601 303 003 / 601 303 004 E-mail: info@mototechnika.cz Prodejna:
U Blatenského mostu 1482 Pondělí - Pátek 8:00-12:00 / 13:00-16:00 hod. |
Informace |
O společnosti |
Zboží bylo přidáno do košíku