Chladiče od francouzské značky IROD pro závodní použití i jako náhrada za originální chladič
- motocyklové chladiče v závodním provedení se zvětšeným objemem
- vyráběny s maximálním možným rozměrovým využitím zástavbového místa určeného pro originální chladiče tak, že lze chladiče IROD jednoduše zaměnit za originální chladiče z prvovýroby a přispět k lepšímu chlazení a chodu motocyklu
- díky svým rozměrům disponují zlepšenými vlastnostmi, kdy ve srovnání s originálními chladiči mají vyšší účinnost chlazení
- díky svým vlastnostem zajišťují chlazení i při velmi vysokém zatížení a proto se motocykl nepřehřívá a teplota motoru se udržuje na provozních hodnotách
- díky vyšší účinnosti je životnost komponentů motoru a náplní prodlužována a klesá tak opotřebení motoru
- motor a jeho komponenty není tepelně zatěžován jako se standardním chladičem
- kvalitní výrobní zpracování jádra i těla chladiče (svařování TIGem)
- robustní zpevněná konstrukce a kvalitní hliníkový materiál
- přesné zástavbové rozměry a parametry dle originálního chladiče pro jednoduchou a rychlou instalaci a montáž do motocyklu
- pokud se jedná o chladič s víčkem je obsahem balení i víčko (kontrola provedení a obsahu - viz. fotografie)
Na racingové chladiče IROD je možné instalovat přetlakové víčko s horní mezí tlaku až 2,0 bar, což při velké zátěži motoru v terénu udrží chladící kapalinu pod bodem varu a zajistí nepřetržité chlazení motoru.
Chladiče IROD jsou nejlepší volbou pro kvalitní chlazení pro jejich velmi dobrou kvalitu a přijatelnou cenu (zajímavý poměr cena/výkon)!
Chladiče od francouzské značky IROD pro závodní použití i jako náhrada za originální chladič
- motocyklové chladiče v závodním provedení se zvětšeným objemem
- vyráběny s maximálním možným rozměrovým využitím zástavbového místa určeného pro originální chladiče tak, že lze chladiče IROD jednoduše zaměnit za originální chladiče z prvovýroby a přispět k lepšímu chlazení a chodu motocyklu
- díky svým rozměrům disponují zlepšenými vlastnostmi, kdy ve srovnání s originálními chladiči mají vyšší účinnost chlazení
- díky svým vlastnostem zajišťují chlazení i při velmi vysokém zatížení a proto se motocykl nepřehřívá a teplota motoru se udržuje na provozních hodnotách
- díky vyšší účinnosti je životnost komponentů motoru a náplní prodlužována a klesá tak opotřebení motoru
- motor a jeho komponenty není tepelně zatěžován jako se standardním chladičem
- kvalitní výrobní zpracování jádra i těla chladiče (svařování TIGem)
- robustní zpevněná konstrukce a kvalitní hliníkový materiál
- přesné zástavbové rozměry a parametry dle originálního chladiče pro jednoduchou a rychlou instalaci a montáž do motocyklu
- pokud se jedná o chladič s víčkem je obsahem balení i víčko (kontrola provedení a obsahu - viz. fotografie)
Na racingové chladiče IROD je možné instalovat přetlakové víčko s horní mezí tlaku až 2,0 bar, což při velké zátěži motoru v terénu udrží chladící kapalinu pod bodem varu a zajistí nepřetržité chlazení motoru.
Chladiče IROD jsou nejlepší volbou pro kvalitní chlazení pro jejich velmi dobrou kvalitu a přijatelnou cenu (zajímavý poměr cena/výkon)!
Chladiče od francouzské značky IROD pro závodní použití i jako náhrada za originální chladič
- motocyklové chladiče v závodním provedení se zvětšeným objemem
- vyráběny s maximálním možným rozměrovým využitím zástavbového místa určeného pro originální chladiče tak, že lze chladiče IROD jednoduše zaměnit za originální chladiče z prvovýroby a přispět k lepšímu chlazení a chodu motocyklu
- díky svým rozměrům disponují zlepšenými vlastnostmi, kdy ve srovnání s originálními chladiči mají vyšší účinnost chlazení
- díky svým vlastnostem zajišťují chlazení i při velmi vysokém zatížení a proto se motocykl nepřehřívá a teplota motoru se udržuje na provozních hodnotách
- díky vyšší účinnosti je životnost komponentů motoru a náplní prodlužována a klesá tak opotřebení motoru
- motor a jeho komponenty není tepelně zatěžován jako se standardním chladičem
- kvalitní výrobní zpracování jádra i těla chladiče (svařování TIGem)
- robustní zpevněná konstrukce a kvalitní hliníkový materiál
- přesné zástavbové rozměry a parametry dle originálního chladiče pro jednoduchou a rychlou instalaci a montáž do motocyklu
- pokud se jedná o chladič s víčkem je obsahem balení i víčko (kontrola provedení a obsahu - viz. fotografie)
Na racingové chladiče IROD je možné instalovat přetlakové víčko s horní mezí tlaku až 2,0 bar, což při velké zátěži motoru v terénu udrží chladící kapalinu pod bodem varu a zajistí nepřetržité chlazení motoru.
Chladiče IROD jsou nejlepší volbou pro kvalitní chlazení pro jejich velmi dobrou kvalitu a přijatelnou cenu (zajímavý poměr cena/výkon)!
Chladiče od francouzské značky IROD pro závodní použití i jako náhrada za originální chladič
- motocyklové chladiče v závodním provedení se zvětšeným objemem
- vyráběny s maximálním možným rozměrovým využitím zástavbového místa určeného pro originální chladiče tak, že lze chladiče IROD jednoduše zaměnit za originální chladiče z prvovýroby a přispět k lepšímu chlazení a chodu motocyklu
- díky svým rozměrům disponují zlepšenými vlastnostmi, kdy ve srovnání s originálními chladiči mají vyšší účinnost chlazení
- díky svým vlastnostem zajišťují chlazení i při velmi vysokém zatížení a proto se motocykl nepřehřívá a teplota motoru se udržuje na provozních hodnotách
- díky vyšší účinnosti je životnost komponentů motoru a náplní prodlužována a klesá tak opotřebení motoru
- motor a jeho komponenty není tepelně zatěžován jako se standardním chladičem
- kvalitní výrobní zpracování jádra i těla chladiče (svařování TIGem)
- robustní zpevněná konstrukce a kvalitní hliníkový materiál
- přesné zástavbové rozměry a parametry dle originálního chladiče pro jednoduchou a rychlou instalaci a montáž do motocyklu
- pokud se jedná o chladič s víčkem je obsahem balení i víčko (kontrola provedení a obsahu - viz. fotografie)
Na racingové chladiče IROD je možné instalovat přetlakové víčko s horní mezí tlaku až 2,0 bar, což při velké zátěži motoru v terénu udrží chladící kapalinu pod bodem varu a zajistí nepřetržité chlazení motoru.
Chladiče IROD jsou nejlepší volbou pro kvalitní chlazení pro jejich velmi dobrou kvalitu a přijatelnou cenu (zajímavý poměr cena/výkon)!
Tyto ojniční sady jsou vyráběny na Taiwanu výrobcem, jehož výrobky jsou prodávány pod různými druhovýrobními značkami.
Jsou vyrobeny z kvalitních materiálů a jsou ekvivalentním řešením pro přenos hnací energie motoru a dosažení plné úrovně výkonu.
Poskytují dobrou užitnou hodnotu (výhodný poměr cena/výkon).
Přesná technologie výroby a kvalitní materiály zaručují adekvátní pevnost, odolnost a rozměrovou stálost.
Použitá jehlová ložiska jsou vyráběna přesně podle originální specifikace a parametrů a poskytují dobrou užitnou hodnotu.
Ojniční sada obsahuje: ojnici, spodní ojniční čep, spodní ojniční ložisko, horní ložisko pístního čepu (pro 2taktní motory), příložky (většinou 2 kusy) - obsah se může lišit v závislosti na modelu (kontrola obsahu viz. fotografie).
Rozměry:
- rozteč: 106,80mm
- horní kolo: průměr 20mm / šířka 19,85mm
- spodní kolo: průměr 43mm / šířka 21,80mm
- spodní čep: 35x61,80mm
Tato ojniční sada nahrazuje originální díly (OEM Replacement):
Suzuki 12160-29F01-0B0
Suzuki 12160-29F02-0B0
Suzuki 12160-29F10-0B0
Suzuki 12210-29F01
Suzuki 12210-29F20
Suzuki 09263350370B0
Suzuki 09263350470B0
Kawasaki 13032-S007
Kawasaki 13032S012
Kawasaki 13032-S010
Kawasaki 13035-S006
Kawasaki 13035S012
Kawasaki 13035-S010
Kawasaki 13034-S006
Tato ojnice je součástí sady klikového hřídele dle originálního dílu (OEM Replacement):
Suzuki 12200-29F41-000
Kawasaki 13031-S006
Kawasaki 13031-S015
Sortiment zahrnuje 2taktní, 4taktní i víceválcové.
Ojniční sady Prox jsou dokonalým a výhodným výběrem, neboť v krabičce Prox je stejná originální ojnice z Japonska jako například od Hondy, Kawasaki, Yamahy!
- unikátní technologie dvojitého kování výkovků předává ojnicím PROX vynikající pevnost, odolnost a rozměrovou stálost
- kromě technologie dvojitého kování jsou výkovky ošetřeny kuličkováním, čímž je docíleno dokonalého spojení povrchové textury po vykování a odstraněno pnutí
- přesné rozmístění a sklon mazacích otvorů zaručuje dokonalé mazání jehlových ložisek a čepů
- ojniční sady PROX obsahují vysoce kvalitní jehlová ložiska s přesným tvarem a počtem jehel s dokonalou tolerancí jako originální díly a čepy
- díky všem použitým technologiím a materiálům vysoké kvality na všechny komponenty je zaručena nejdelší možná životnost celé ojniční sady i při použití v náročných podmínkách
Vždy jsou dodávány jako ojniční sada, tedy včetně jehlových ložisek, distančních příložek a spodního čepu nejvyšší kvality.
Rozměry:
- rozteč: 102,50mm
- horní kolo: průměr 17mm / šířka 17,80mm
- spodní kolo: průměr 41mm / šířka 17,80mm
- spodní čep: 32x58mm
Tato sada nahrazuje originální díl (OEM Replacement):
Honda
Tato ojnice je součástí sady klikového hřídele originální díl (OEM Replacement):
Ojnice PROX vyrábí jeden z největších světových výrobců, který dodává do prvovýroby předních světových značek (Honda, Yamaha, Kawasaki). Jeho zkušenosti a know-how jsou použity samozřejmě i při výrobě ojnic PROX, kdy jsou detailně dodržovány parametry, rozměry, tvar, konstrukce, mazací otvory a provedení přesně podle originálních dílů (OEM).
Ojniční sada PROX je dokonalým a výhodným výběrem. V balení Prox je stejná originální ojnice jako např. od Hondy, Kawasaki, Yamahy.
Upozornění: při výměně ojniční sady je potřeba dokonale provést přelisování včetně extrémně přesného vycentrování klikové hřídele, aby byla zajištěna dlouhá životnost ojnice i dalších komponentů a hladký chod motoru. Je doporučeno vyměnit ložiska (nejlépe jen japonské značky NTN, Koyo, Nachi), gufera na klice a vždy postupovat dle manuálu výrobce motocyklu.
Těsnění PROX jsou vyráběna výrobci v Japonsku a USA podle specifikace značky PROX, která zaručuje kvalitu díky dlouhodobému zátěžovému testování v závodech nejvyšší světové úrovně a také podle výsledků laboratorních testů na simulačních zátěžových strojích.
Díky vysoké kvalitě materiálů a technologickému zpracování jsou plnohodnotnou náhradou za originální těsnění (OEM) - těsnění PROX dokonce poskytují lepší vlastnosti, těsnost a životnost než originál.
V sadě jsou obsažena pouze kvalitní gufera od významných a renomovaných japonských výrobců NOK, ARS, která jsou plnohodnotnou náhradou za originální díl (OEM Replacement), protože shodná gufera jsou osazována v prvovýrobě.
Sada těsnění celého motoru "Complete Kit" obsahuje komponenty pro generální opravu celého motoru:
- většinu plochých těsnění motoru - těsnění pod hlavu, těsnění pod válec, těsnění mezi kartery, těsnění bočních vík motoru (těsnění zapalování, těsnění spojky malé, těsnění spojky velké), těsnění vodního čerpadla, o-kroužky, těsnící kroužky výfuku a další;
- většinu gufer motoru - gufero ke startovací páce, gufero na hřídel řetězového kolečka, gufero na hřídel řadící páky, gufero vodního čerpadla a další (kromě gufer na klikovou hřídel, které jsou od značky Prox dodávány jako samostatná sada gufer na klikovou hřídel);
- u 4taktních motorů jsou obsažena i gufera ventilů.
Upozornění: sada obsahuje komponenty vždy v přesném počtu pro daný model a rok výroby - kontrola obsahu viz. fotografie!! (může se stát, že v této těsnící sadě chybí těsnění, o-kroužek nebo gufero, které lze objednat samostatně nebo je součástí jiné produktové sady, a nebo lze zakoupit jen jako originální díl od výrobce motocyklu).
Značka PROX je jednou z hlavních značek technických náhraních dílů pro offroadové motocykly a to již od roku 1975. V současné době však sortiment zahrnuje i rozsáhlý sortiment pro čtyřkolky (ATV/Quad), vodní skútry (PWC/Jet-Ski), sněžné skútry a malé mopedy a skútry do obsahu 50cc.
Produkty PROX jsou vyráběny v Japonsku a USA s důrazem na perfektní kvalitu, aby bylo dosaženo dlouhé životnosti i při náročných závodních podmínkách. Proto byly a jsou používány jako závodní a tuningové díly pro aftermarket (náhradu za originální díly), avšak nyní je značka Prox i významným dodavatelem do prvovýroby (OEM Supplier) světoznámých značek.
Dalším důkazem kvality a důvěry je používání produktů PROX jezdci a závodními týmy, které se účastní závodů nejvyšší světové úrovně.
Ojniční sady Prox jsou dokonalým a výhodným výběrem, neboť v krabičce Prox je stejná originální ojnice z Japonska jako například od Hondy, Kawasaki, Yamahy!
- unikátní technologie dvojitého kování výkovků předává ojnicím PROX vynikající pevnost, odolnost a rozměrovou stálost
- kromě technologie dvojitého kování jsou výkovky ošetřeny kuličkováním, čímž je docíleno dokonalého spojení povrchové textury po vykování a odstraněno pnutí
- přesné rozmístění a sklon mazacích otvorů zaručuje dokonalé mazání jehlových ložisek a čepů
- ojniční sady PROX obsahují vysoce kvalitní jehlová ložiska s přesným tvarem a počtem jehel s dokonalou tolerancí jako originální díly a čepy
- díky všem použitým technologiím a materiálům vysoké kvality na všechny komponenty je zaručena nejdelší možná životnost celé ojniční sady i při použití v náročných podmínkách
Vždy jsou dodávány jako ojniční sada, tedy včetně jehlových ložisek, distančních příložek a spodního čepu nejvyšší kvality.
Rozměry:
- rozteč: 130,30mm
- horní kolo: průměr 22mm / šířka 16,75mm
- spodní kolo: průměr 31,mm / šířka 16,75mm
- spodní čep: 24x59,60mm
Tato sada nahrazuje originální díl (OEM Replacement):
Honda
Tato ojnice je součástí sady klikového hřídele originální díl (OEM Replacement):
Honda 13300-HB9-770
Ojnice PROX vyrábí jeden z největších světových výrobců, který dodává do prvovýroby předních světových značek (Honda, Yamaha, Kawasaki). Jeho zkušenosti a know-how jsou použity samozřejmě i při výrobě ojnic PROX, kdy jsou detailně dodržovány parametry, rozměry, tvar, konstrukce, mazací otvory a provedení přesně podle originálních dílů (OEM).
Ojniční sada PROX je dokonalým a výhodným výběrem. V balení Prox je stejná originální ojnice jako např. od Hondy, Kawasaki, Yamahy.
Upozornění: při výměně ojniční sady je potřeba dokonale provést přelisování včetně extrémně přesného vycentrování klikové hřídele, aby byla zajištěna dlouhá životnost ojnice i dalších komponentů a hladký chod motoru. Je doporučeno vyměnit ložiska (nejlépe jen japonské značky NTN, Koyo, Nachi), gufera na klice a vždy postupovat dle manuálu výrobce motocyklu.
Ojniční sady Prox jsou dokonalým a výhodným výběrem, neboť v krabičce Prox je stejná originální ojnice z Japonska jako například od Hondy, Kawasaki, Yamahy!
- unikátní technologie dvojitého kování výkovků předává ojnicím PROX vynikající pevnost, odolnost a rozměrovou stálost
- kromě technologie dvojitého kování jsou výkovky ošetřeny kuličkováním, čímž je docíleno dokonalého spojení povrchové textury po vykování a odstraněno pnutí
- přesné rozmístění a sklon mazacích otvorů zaručuje dokonalé mazání jehlových ložisek a čepů
- ojniční sady PROX obsahují vysoce kvalitní jehlová ložiska s přesným tvarem a počtem jehel s dokonalou tolerancí jako originální díly a čepy
- díky všem použitým technologiím a materiálům vysoké kvality na všechny komponenty je zaručena nejdelší možná životnost celé ojniční sady i při použití v náročných podmínkách
Vždy jsou dodávány jako ojniční sada, tedy včetně jehlových ložisek, distančních příložek a spodního čepu nejvyšší kvality.
Rozměry:
- rozteč: 130mm
- horní kolo: průměr 23mm / šířka 20mm
- spodní kolo: průměr 31mm / šířka 20mm
- spodní čep: 25x60mm
Tato ojniční sada nahrazuje originální díly (OEM Replacement):
Yamaha 24Y-11651-01-00
Yamaha 24Y-11651-00-00
Yamaha 2X4-11681-00-00
Yamaha 93310425N400
Yamaha 93310425P200
Yamaha 902092508500
Yamaha 93310418E900
Tato ojnice je součástí sady klikového hřídele dle originálního dílu (OEM Replacement):
Yamaha
Ojnice PROX vyrábí jeden z největších světových výrobců, který dodává do prvovýroby předních světových značek (Honda, Yamaha, Kawasaki). Jeho zkušenosti a know-how jsou použity samozřejmě i při výrobě ojnic PROX, kdy jsou detailně dodržovány parametry, rozměry, tvar, konstrukce, mazací otvory a provedení přesně podle originálních dílů (OEM).
Ojniční sada PROX je dokonalým a výhodným výběrem. V balení Prox je stejná originální ojnice jako např. od Hondy, Kawasaki, Yamahy.
Upozornění: při výměně ojniční sady je potřeba dokonale provést přelisování včetně extrémně přesného vycentrování klikové hřídele, aby byla zajištěna dlouhá životnost ojnice i dalších komponentů a hladký chod motoru. Je doporučeno vyměnit ložiska (nejlépe jen japonské značky NTN, Koyo, Nachi), gufera na klice a vždy postupovat dle manuálu výrobce motocyklu.
Přípravek na měření výšky zdvihu pístu pro motory o objemu 500 ccm od nizozemské značky VHM.
Pro správné použití hlavy válce a typu vložky VHM je velmi důležitou hodnotou nastavení výšky zdvihu pístu. Tak lze zkontrolovat, zda je stlačení a objem vložky správný.
Pro kalibraci úchylkoměru postačí rovná plocha.
Upozornění: Měřící přístroj-úchylkoměr není součástí dodávky!
Chladiče od francouzské značky IROD pro závodní použití i jako náhrada za originální chladič
- motocyklové chladiče v závodním provedení se zvětšeným objemem
- vyráběny s maximálním možným rozměrovým využitím zástavbového místa určeného pro originální chladiče tak, že lze chladiče IROD jednoduše zaměnit za originální chladiče z prvovýroby a přispět k lepšímu chlazení a chodu motocyklu
- díky svým rozměrům disponují zlepšenými vlastnostmi, kdy ve srovnání s originálními chladiči mají vyšší účinnost chlazení
- díky svým vlastnostem zajišťují chlazení i při velmi vysokém zatížení a proto se motocykl nepřehřívá a teplota motoru se udržuje na provozních hodnotách
- díky vyšší účinnosti je životnost komponentů motoru a náplní prodlužována a klesá tak opotřebení motoru
- motor a jeho komponenty není tepelně zatěžován jako se standardním chladičem
- kvalitní výrobní zpracování jádra i těla chladiče (svařování TIGem)
- robustní zpevněná konstrukce a kvalitní hliníkový materiál
- přesné zástavbové rozměry a parametry dle originálního chladiče pro jednoduchou a rychlou instalaci a montáž do motocyklu
- pokud se jedná o chladič s víčkem je obsahem balení i víčko (kontrola provedení a obsahu - viz. fotografie)
Na racingové chladiče IROD je možné instalovat přetlakové víčko s horní mezí tlaku až 2,0 bar, což při velké zátěži motoru v terénu udrží chladící kapalinu pod bodem varu a zajistí nepřetržité chlazení motoru.
Chladiče IROD jsou nejlepší volbou pro kvalitní chlazení pro jejich velmi dobrou kvalitu a přijatelnou cenu (zajímavý poměr cena/výkon)!
Písty Vertex jsou vysoce technicky inovativní a vysoce kvalitní písty vyráběné ze speciálního materiálu a obráběné z jednoho kusu na nejmodernějších CNC strojích v Itálii.
- rozměr pístu = 66,34mm
- komprese = standard
- varianta pístu = litý píst
Vždy jsou dodávány jako pístní sada, tedy včetně pístních kroužků, čepů a pojistných kroužků té nejvyšší kvality.
Tento píst nahrazuje originální díl (OEM Replacement):
Gas-Gas ME25616020R
Gas-Gas ME25616121R
Gas-Gas ME25616122R
Gas-Gas ME25616125R
Gas-Gas ME25616040R
Gas-Gas ME25616126R
TM Racing 10510
TM Racing 10511
TM Racing 10512
TM Racing 11251
TM Racing 09250
TM Racing 09251
Všechny písty jsou tepelně zušlechťovány T5 nebo T6 kalením a popouštěním, a jsou opatřeny speciální povrchovou úpravou Molybden-Bisulfid.
2-taktní písty jsou výhradně lité písty (nejsou kované) - vyrobené z speciální hliníkové slitiny s obsahem samomazného křemíku (obsah 18%), který zajišťuje snížení tření mezi pístem a válcem pro zvýšení životnosti pístu i při závodním použití a odlehčení pístu při zachování potřebné pevnosti.
4-taktní písty jsou výhradně kované písty se zdokonalenou pevností a životností.
Písty ve variantě RACE jsou dostupné jen pro některé modely a značky motocyklů a jejich konstrukce byla zdokonalena vývojovým oddělením značky Vertex za účelem dosažení kvalitnějšího pístu, zvýšené komprese, nižší hmotnosti a vyššího výkonu.
Písty ve variantě PRO jsou kované písty se speciálním hliníko-křemičiným legováním, jejich konstrukce je speciálně upravena pro závodní použití a odlehčena (extra lehké písty), jsou vybaveny chromovanými pístními kroužky a extra odlehčeným čepem s dvojitým konusem.
Značka VERTEX je výrobcem komponentů motoru nejvyšší světové úrovně od roku 1953. Sortiment zahrnuje komponenty pro motocykly, motokáry, skútry, vodní skútry, lodě, sněžné skútry, zahradní techniku, užitková vozidla, kompresory.
Ve výrobě jsou používány nejmodernější technologie, jakostní výrobní normy a systémy řízení výrobních procesů. Od roku 1996 je Vertex dodavatelem do prvovýroby značky KTM! Výrobky značky Vertex jsou používány v prvovýrobě i dalších značek (Beta, Gas-Gas, Husqvarna, Sherco, Moto TM a další) a také závodními týmy nejvyšší světové úrovně (Kawasaki Pro Circuit, Honda HRC Racing, Yamaha Factory, Beta Factory, Moto3).
Písty Vertex jsou vysoce technicky inovativní a vysoce kvalitní písty vyráběné ze speciálního materiálu a obráběné z jednoho kusu na nejmodernějších CNC strojích v Itálii.
- rozměr pístu = 66,33mm
- komprese = standard
- povrchová úprava = molybden / teflon
- varianta pístu = litý píst
Vždy jsou dodávány jako pístní sada, tedy včetně pístních kroužků, čepů a pojistných kroužků té nejvyšší kvality.
Tento píst nahrazuje originální díl (OEM Replacement):
Gas-Gas ME25616020R
Gas-Gas ME25616121R
Gas-Gas ME25616122R
Gas-Gas ME25616125R
Gas-Gas ME25616040R
Gas-Gas ME25616126R
TM Racing 10510
TM Racing 10511
TM Racing 10512
TM Racing 11251
TM Racing 09250
TM Racing 09251
Všechny písty jsou tepelně zušlechťovány T5 nebo T6 kalením a popouštěním, a jsou opatřeny speciální povrchovou úpravou Molybden-Bisulfid.
2-taktní písty jsou výhradně lité písty (nejsou kované) - vyrobené z speciální hliníkové slitiny s obsahem samomazného křemíku (obsah 18%), který zajišťuje snížení tření mezi pístem a válcem pro zvýšení životnosti pístu i při závodním použití a odlehčení pístu při zachování potřebné pevnosti.
4-taktní písty jsou výhradně kované písty se zdokonalenou pevností a životností.
Písty ve variantě RACE jsou dostupné jen pro některé modely a značky motocyklů a jejich konstrukce byla zdokonalena vývojovým oddělením značky Vertex za účelem dosažení kvalitnějšího pístu, zvýšené komprese, nižší hmotnosti a vyššího výkonu.
Písty ve variantě PRO jsou kované písty se speciálním hliníko-křemičiným legováním, jejich konstrukce je speciálně upravena pro závodní použití a odlehčena (extra lehké písty), jsou vybaveny chromovanými pístními kroužky a extra odlehčeným čepem s dvojitým konusem.
Značka VERTEX je výrobcem komponentů motoru nejvyšší světové úrovně od roku 1953. Sortiment zahrnuje komponenty pro motocykly, motokáry, skútry, vodní skútry, lodě, sněžné skútry, zahradní techniku, užitková vozidla, kompresory.
Ve výrobě jsou používány nejmodernější technologie, jakostní výrobní normy a systémy řízení výrobních procesů. Od roku 1996 je Vertex dodavatelem do prvovýroby značky KTM! Výrobky značky Vertex jsou používány v prvovýrobě i dalších značek (Beta, Gas-Gas, Husqvarna, Sherco, Moto TM a další) a také závodními týmy nejvyšší světové úrovně (Kawasaki Pro Circuit, Honda HRC Racing, Yamaha Factory, Beta Factory, Moto3).
Písty Vertex jsou vysoce technicky inovativní a vysoce kvalitní písty vyráběné ze speciálního materiálu a obráběné z jednoho kusu na nejmodernějších CNC strojích v Itálii.
- rozměr pístu = 66,35mm
- komprese = standard
- povrchová úprava = molybden / teflon
- varianta pístu = litý píst
Vždy jsou dodávány jako pístní sada, tedy včetně pístních kroužků, čepů a pojistných kroužků té nejvyšší kvality.
Tento píst nahrazuje originální díl (OEM Replacement):
Gas-Gas ME25616020R
Gas-Gas ME25616121R
Gas-Gas ME25616122R
Gas-Gas ME25616125R
Gas-Gas ME25616040R
Gas-Gas ME25616126R
TM Racing 10510
TM Racing 10511
TM Racing 10512
TM Racing 11251
TM Racing 09250
TM Racing 09251
Všechny písty jsou tepelně zušlechťovány T5 nebo T6 kalením a popouštěním, a jsou opatřeny speciální povrchovou úpravou Molybden-Bisulfid.
2-taktní písty jsou výhradně lité písty (nejsou kované) - vyrobené z speciální hliníkové slitiny s obsahem samomazného křemíku (obsah 18%), který zajišťuje snížení tření mezi pístem a válcem pro zvýšení životnosti pístu i při závodním použití a odlehčení pístu při zachování potřebné pevnosti.
4-taktní písty jsou výhradně kované písty se zdokonalenou pevností a životností.
Písty ve variantě RACE jsou dostupné jen pro některé modely a značky motocyklů a jejich konstrukce byla zdokonalena vývojovým oddělením značky Vertex za účelem dosažení kvalitnějšího pístu, zvýšené komprese, nižší hmotnosti a vyššího výkonu.
Písty ve variantě PRO jsou kované písty se speciálním hliníko-křemičiným legováním, jejich konstrukce je speciálně upravena pro závodní použití a odlehčena (extra lehké písty), jsou vybaveny chromovanými pístními kroužky a extra odlehčeným čepem s dvojitým konusem.
Značka VERTEX je výrobcem komponentů motoru nejvyšší světové úrovně od roku 1953. Sortiment zahrnuje komponenty pro motocykly, motokáry, skútry, vodní skútry, lodě, sněžné skútry, zahradní techniku, užitková vozidla, kompresory.
Ve výrobě jsou používány nejmodernější technologie, jakostní výrobní normy a systémy řízení výrobních procesů. Od roku 1996 je Vertex dodavatelem do prvovýroby značky KTM! Výrobky značky Vertex jsou používány v prvovýrobě i dalších značek (Beta, Gas-Gas, Husqvarna, Sherco, Moto TM a další) a také závodními týmy nejvyšší světové úrovně (Kawasaki Pro Circuit, Honda HRC Racing, Yamaha Factory, Beta Factory, Moto3).
Písty Vertex jsou vysoce technicky inovativní a vysoce kvalitní písty vyráběné ze speciálního materiálu a obráběné z jednoho kusu na nejmodernějších CNC strojích v Itálii.
- rozměr pístu = 66,36mm
- komprese = standard
- povrchová úprava = molybden / teflon
- varianta pístu = litý píst
Vždy jsou dodávány jako pístní sada, tedy včetně pístních kroužků, čepů a pojistných kroužků té nejvyšší kvality.
Tento píst nahrazuje originální díl (OEM Replacement):
Gas-Gas ME25616020R
Gas-Gas ME25616121R
Gas-Gas ME25616122R
Gas-Gas ME25616125R
Gas-Gas ME25616040R
Gas-Gas ME25616126R
TM Racing 10510
TM Racing 10511
TM Racing 10512
TM Racing 11251
TM Racing 09250
TM Racing 09251
Všechny písty jsou tepelně zušlechťovány T5 nebo T6 kalením a popouštěním, a jsou opatřeny speciální povrchovou úpravou Molybden-Bisulfid.
2-taktní písty jsou výhradně lité písty (nejsou kované) - vyrobené z speciální hliníkové slitiny s obsahem samomazného křemíku (obsah 18%), který zajišťuje snížení tření mezi pístem a válcem pro zvýšení životnosti pístu i při závodním použití a odlehčení pístu při zachování potřebné pevnosti.
4-taktní písty jsou výhradně kované písty se zdokonalenou pevností a životností.
Písty ve variantě RACE jsou dostupné jen pro některé modely a značky motocyklů a jejich konstrukce byla zdokonalena vývojovým oddělením značky Vertex za účelem dosažení kvalitnějšího pístu, zvýšené komprese, nižší hmotnosti a vyššího výkonu.
Písty ve variantě PRO jsou kované písty se speciálním hliníko-křemičiným legováním, jejich konstrukce je speciálně upravena pro závodní použití a odlehčena (extra lehké písty), jsou vybaveny chromovanými pístními kroužky a extra odlehčeným čepem s dvojitým konusem.
Značka VERTEX je výrobcem komponentů motoru nejvyšší světové úrovně od roku 1953. Sortiment zahrnuje komponenty pro motocykly, motokáry, skútry, vodní skútry, lodě, sněžné skútry, zahradní techniku, užitková vozidla, kompresory.
Ve výrobě jsou používány nejmodernější technologie, jakostní výrobní normy a systémy řízení výrobních procesů. Od roku 1996 je Vertex dodavatelem do prvovýroby značky KTM! Výrobky značky Vertex jsou používány v prvovýrobě i dalších značek (Beta, Gas-Gas, Husqvarna, Sherco, Moto TM a další) a také závodními týmy nejvyšší světové úrovně (Kawasaki Pro Circuit, Honda HRC Racing, Yamaha Factory, Beta Factory, Moto3).
Písty Vertex jsou vysoce technicky inovativní a vysoce kvalitní písty vyráběné ze speciálního materiálu a obráběné z jednoho kusu na nejmodernějších CNC strojích v Itálii.
- rozměr pístu = 79,96mm
- komprese = 9.4:1
- povrchová úprava = molybden / teflon
- varianta pístu = litý píst
Vždy jsou dodávány jako pístní sada, tedy včetně pístních kroužků, čepů a pojistných kroužků té nejvyšší kvality.
Tato sada nahrazuje originální díly (OEM Replacement):
Polaris 2202127
Polaris 2202107
Polaris 3022996
Všechny písty jsou tepelně zušlechťovány T5 nebo T6 kalením a popouštěním, a jsou opatřeny speciální povrchovou úpravou Molybden-Bisulfid.
2-taktní písty jsou výhradně lité písty (nejsou kované) - vyrobené z speciální hliníkové slitiny s obsahem samomazného křemíku (obsah 18%), který zajišťuje snížení tření mezi pístem a válcem pro zvýšení životnosti pístu i při závodním použití a odlehčení pístu při zachování potřebné pevnosti.
4-taktní písty jsou výhradně kované písty se zdokonalenou pevností a životností.
Písty ve variantě RACE jsou dostupné jen pro některé modely a značky motocyklů a jejich konstrukce byla zdokonalena vývojovým oddělením značky Vertex za účelem dosažení kvalitnějšího pístu, zvýšené komprese, nižší hmotnosti a vyššího výkonu.
Písty ve variantě PRO jsou kované písty se speciálním hliníko-křemičiným legováním, jejich konstrukce je speciálně upravena pro závodní použití a odlehčena (extra lehké písty), jsou vybaveny chromovanými pístními kroužky a extra odlehčeným čepem s dvojitým konusem.
Značka VERTEX je výrobcem komponentů motoru nejvyšší světové úrovně od roku 1953. Sortiment zahrnuje komponenty pro motocykly, motokáry, skútry, vodní skútry, lodě, sněžné skútry, zahradní techniku, užitková vozidla, kompresory.
Ve výrobě jsou používány nejmodernější technologie, jakostní výrobní normy a systémy řízení výrobních procesů. Od roku 1996 je Vertex dodavatelem do prvovýroby značky KTM! Výrobky značky Vertex jsou používány v prvovýrobě i dalších značek (Beta, Gas-Gas, Husqvarna, Sherco, Moto TM a další) a také závodními týmy nejvyšší světové úrovně (Kawasaki Pro Circuit, Honda HRC Racing, Yamaha Factory, Beta Factory, Moto3).
Motodíly od A do Z
|
MTZ Mototechnika s.r.o.Telefon: 601 303 001 / 601 303 002 601 303 003 / 601 303 004 E-mail: info@mototechnika.cz Prodejna:
U Blatenského mostu 1482 Pondělí - Pátek 8:00-12:00 / 13:00-16:00 hod. |
Informace |
O společnosti |
Zboží bylo přidáno do košíku