Těsnění MTZ jsou vyráběna ve vysoce kvalitním zpracování a z jakostních materiálů na základě přesných specifikací a parametrů originálních dílů (OEM).
Těsnění MTZ jsou ekvivalentní plnohodnotnou náhradou za originální těsnění - poskytují dobrou užitnou hodnotu (výhodný poměr cena/výkon).
Sada těsnění celého motoru "Complete Kit" obsahuje komponenty pro generální opravu celého motoru:
- většinu plochých těsnění motoru - těsnění pod hlavu, těsnění pod válec, těsnění mezi kartery, těsnění bočních vík motoru (těsnění zapalování, těsnění spojky malé, těsnění spojky velké), těsnění vodního čerpadla;
- o-kroužky, těsnící kroužky výfuku a další;
- u 4taktních motorů jsou obsažena i gufera ventilů.
Upozornění: sada obsahuje komponenty vždy v přesném počtu pro daný model a rok výroby - kontrola obsahu viz. fotografie!! (může se stát, že v této těsnící sadě chybí těsnění, o-kroužek nebo gufero, které lze objednat samostatně nebo je součástí jiné produktové sady, a nebo lze zakoupit jen jako originální díl od výrobce motocyklu).
Rozvodový řetěz pro motocykly KTM LC4
- plnohodnotná náhrada za originální díl (OEM Replacement)
- nabízí vynikající odolnost proti opotřebení a únavě
Tento rozvodový řetěz nahrazuje originální číslo (OEM):
KTM 58036013000
CENA UVEDENA ZA BALENÍ (spojený "nekonečný" řetěz).
Vhodné pro motocykly:
1994 KTM WP (350 Super-Comp)
1994 KTM WP (620 Super-Comp)
1994 KTM WP (620 Super-Comp)
1994 KTM WP (620 SX)
1994 KTM WP (620 SX)
1995 KTM 400 RXC-E
1995 KTM 620 RXC-E
1995 KTM WP (350 Super-Comp)
1995 KTM WP (400 Super-Comp)
1996 KTM 400 RXC-E
1996 KTM 4T (620 Super-Comp)
1996 KTM 620 RXC-E
1996 KTM WP (400 Super-Comp)
1996 KTM WP (620 EGS)
1997 KTM 11lt Blau (400 LSE)
1997 KTM 11lt Blau (400 LSE)
1997 KTM 11lt Blau (620 LSE)
1997 KTM 29kW 11lt Blau (400 EGS-E)
1997 KTM 29kW 11lt Blau (400 EGS-E)
1997 KTM 35kW 11lt Blau (620 EGS-E)
1997 KTM 400 RXC-E
1997 KTM 620 Duke-E
1997 KTM 620 RXC-E
1997 KTM Dakar (620 LC4 Rallye)
1997 KTM Dakar (640 LC4 Rallye)
1997 KTM Dakar (660 LC4 Rallye)
1997 KTM WP (400 Super-Comp)
1997 KTM WP (400 SX-C)
1997 KTM WP (620 Super-Comp)
1997 KTM WP (620 SX)
1997 KTM WP (620 SXC)
1998 KTM 400 RXC-E
1998 KTM 400 RXC-E
1998 KTM 400 Super-Comp
1998 KTM 400 SX
1998 KTM 400 SX1998 KTM 400 SX-C
1998 KTM 400 SX-C
1998 KTM 400 TXC
1998 KTM 540 SXC
1998 KTM 540 SXC
1998 KTM 620 Super-Comp
1998 KTM 620 TXC
1998 KTM 640 LC4
1998 KTM 640 LC4
1998 KTM EXC (400 Super-Comp)
1998 KTM EXC (620 Super-Comp)
1999 KTM 400 SX-C
1999 KTM 400 SX-C
1999 KTM 640 LC4
1999 KTM 640 LC4
1999 KTM 660 LC4 Rallye
1999 KTM R (640 Adventure)
1999 KTM Silber (640 LC4)
2000 KTM 400 LC4-E
2000 KTM 400 LC4-E
2000 KTM 400 SX-C
2000 KTM 400 SX-C
2000 KTM 620 Super-Comp
2000 KTM 620 Super-Comp
2000 KTM 640 Duke II
2000 KTM 640 Duke II
2000 KTM 640 LC4
2000 KTM 640 LC4-E
2000 KTM 640 LC4-E
2000 KTM 660 Rallye
2000 KTM Lime (640 Duke II)
2000 KTM Lime (640 Duke II)
2000 KTM R (640 Adventure)
2000 KTM Silber (640 LC4)
2000 KTM Six Days (640 LC4-E)
2000 KTM Six Days (640 LC4-E)
2000 KTM Supermoto (640 LC4-E)
2000 KTM Supermoto (640 LC4-E)
2001 KTM 640 LC4
2001 KTM 640 LC4
2001 KTM 640 LC4-E
2001 KTM 640 LC4-E
2001 KTM Customer Bike (660 Rallye)
2001 KTM Customer Bike (660 Rallye)
2001 KTM Lime (640 Duke II)
2001 KTM R (640 Adventure)
2001 KTM Rot (640 Duke II)
2001 KTM Silber (640 LC4)
2001 KTM Silber (640 LC4)
2001 KTM Six Days (640 LC4-E)
2001 KTM Six Days (640 LC4-E)
2001 KTM Supermoto (640 LC4)
2001 KTM Supermoto (640 LC4)
2001 KTM Titan (640 Duke II)
2001 KTM Winner Bike (660 Rallye)
2001 KTM Winner Bike (660 Rallye)
2002 KTM 660 Rallye
2002 KTM 660 Rallye
2002 KTM Orange (640 Duke II)
2002 KTM Orange 18L (640 LC4-E)
2002 KTM R (640 Adventure)
2002 KTM Rot 18L (640 LC4-E)
2002 KTM Schwarz (640 Duke II)
2002 KTM Supermoto (640 LC4-E)
2003 KTM 625 SXC
2003 KTM 640 LC4 Adventure
2003 KTM Factory Replica (660 Rallye)
2004 KTM 625 SMC
2004 KTM 625 SXC
2004 KTM 660 SMS
2004 KTM Costumer (660 Rallye)
2004 KTM Factory Replica (660 Rallye)
2005 KTM 625 SME
2005 KTM 640 Adventure
2005 KTM Factory Replica (660 Rallye)
2006 KTM 625 SME
2006 KTM 640 LC4 Adventure
2006 KTM Factory Replica (660 Rallye)
2007 KTM 640 Adventure
2007 KTM Factory Replica (660 Rally)
ada přírub sání (difuzorů / sacích hrdel) mezi motor a karburátor od japonské značky Tourmax
- v sadě jsou obsaženy všechny příruby pro pro daný model, typ a rok výroby motocyklu
- plnohodnotná náhrada za originální díl - Made in Japan
- umožňují snadnou a rychlou montáž (přesné rozměry a provedení dle OEM dílu)
Upozornění: sada obsahuje komponenty vždy v přesném počtu pro daný model a rok výroby - kontrola obsahu viz. fotografie
Nahrazuje originální díly (originální kód OEM):
Suzuki 13101-17H00
Suzuki 13102-17H00
Suzuki 13104-17H00
Suzuki 09280-42003
Značka Tourmax dodává široký sortiment náhradních dílů pro motocykly, čtyřkolky vyráběných dle OEM specifikace výrobci dodávající do prvovýroby japonských značek. Jedná se o produkty přímo od výrobců z Japonska - kvaliní díly pro profesionály. Sortiment zahrnuje příruby sání, opravné sady brzdiče, opravné sady brzdových pump, spojkové lamely, opravné sady palivového kohoutu, ložiska krku řízení, regulátory dobíjení a další...
Těsnění MTZ jsou vyráběna ve vysoce kvalitním zpracování a z jakostních materiálů na základě přesných specifikací a parametrů originálních dílů (OEM).
Těsnění MTZ jsou ekvivalentní plnohodnotnou náhradou za originální těsnění - poskytují dobrou užitnou hodnotu (výhodný poměr cena/výkon).
Sada těsnění celého motoru "Complete Kit" obsahuje komponenty pro generální opravu celého motoru:
- většinu plochých těsnění motoru - těsnění pod hlavu, těsnění pod válec, těsnění mezi kartery, těsnění bočních vík motoru (těsnění zapalování, těsnění spojky malé, těsnění spojky velké), těsnění vodního čerpadla;
- o-kroužky, těsnící kroužky výfuku a další;
- u 4taktních motorů jsou obsažena i gufera ventilů.
Upozornění: sada obsahuje komponenty vždy v přesném počtu pro daný model a rok výroby - kontrola obsahu viz. fotografie!! (může se stát, že v této těsnící sadě chybí těsnění, o-kroužek nebo gufero, které lze objednat samostatně nebo je součástí jiné produktové sady, a nebo lze zakoupit jen jako originální díl od výrobce motocyklu).
Sada pro montáž/demontáž klikové hřídele do/z motoru.
Sada obsahuje přípravky pro montáž/demontáž klikové hřídele včetně adaptérů.
Vhodné pro většinu motocyklů s vertikálně rozdělenou klikovou skříní.
Určeno pro motocykly.
Použitelné pro závity M10x1,25 / M12x1,25
Písty jsou vyráběny ze speciálního materiálu a obráběné z jednoho kusu na nejmodernějších CNC strojích největšími světovými výrobci v Japonsku a USA.
- rozměr pístu = 53,97mm
- komprese = standard
- povrchová úprava = molybden / teflon
- varianta pístu = litý píst
Vždy jsou dodáváno jako pístní sada, tedy včetně pístních kroužků, čepů a pojistných kroužků té nejvyšší kvality a japonské výroby.
Tento píst nahrazuje originální díl (OEM Replacement):
Husqvarna 800099749/1
Husqvarna 800099749/2
Husqvarna 800099749/3
Husqvarna 800083066
Husqvarna 8000A4506
Husqvarna 800010314
Na většinu pístů PROX je aplikována speciální povrchová úprava (molybdenový / teflonový povrch), která je vyrobena z jemné směsi speciálních materiálů. Tato speciální povrchová úprava snižuje tření a zajišťuje hladký běh motoru a ochranu při prvních minutách provozu motoru po nastartování.
Použitý materiál je vysoce kvalitní hliníková slitina používaná i v leteckém průmyslu, která je díky svým vlastnostem nejdokonalejším materiálem pro výrobu pístů, neboť disponuje velmi nízkým koeficientem rozpínavosti a tření a nabízí dlouhou životnost při dodržení montážních a provozních podmínek.
Písty PROX jsou dokonalým a výhodným výběrem, neboť v krabičce Prox je stejný originální píst jako například od Hondy, Kawasaki, Yamahy.
Písty PROX vyrábějí největší světový výrobci (ART, TKRJ, JE, atd.), kteří dodávají do prvovýroby předních světových značek (Honda, Yamaha, Kawasaki). Jejich zkušenosti a know-how je použito i při výrobě pístů PROX, kdy jsou dodržovány parametry, rozměry, tvar, konstrukce a provedení podle originálních dílů (OEM).
Navíc do pístních sad jsou přidávány pístní kroužky japonských výrobců RIKKEN a NPR, a vysoce kvalitní pístní čepy s přesnými rozměry a dokonalou tolerancí.
Při výměně pístu je potřeba zkontrolovat povrch válce a změřit přesný rozměr na více bodech uvnitř válce vhodný měřidlem (ne posuvným měřítkem = „šuplerou). A také vždy vyměnit těsnění a postupovat dle manuálu výrobce motocyklu.
Písty Vertex jsou vysoce technicky inovativní a vysoce kvalitní písty vyráběné ze speciálního materiálu a obráběné z jednoho kusu na nejmodernějších CNC strojích v Itálii.
- rozměr pístu = 53,94mm
- komprese = standardní
- povrchová úprava = molybden / teflon
- varianta pístu = litý píst
Vždy jsou dodávány jako pístní sada, tedy včetně pístních kroužků, čepů a pojistných kroužků té nejvyšší kvality.
Tento píst nahrazuje originální díl (OEM Replacement):
Aprilia
Všechny písty jsou tepelně zušlechťovány T5 nebo T6 kalením a popouštěním, a jsou opatřeny speciální povrchovou úpravou Molybden-Bisulfid.
2-taktní písty jsou výhradně lité písty (nejsou kované) - vyrobené z speciální hliníkové slitiny s obsahem samomazného křemíku (obsah 18%), který zajišťuje snížení tření mezi pístem a válcem pro zvýšení životnosti pístu i při závodním použití a odlehčení pístu při zachování potřebné pevnosti.
4-taktní písty jsou výhradně kované písty se zdokonalenou pevností a životností.
Písty ve variantě RACE jsou dostupné jen pro některé modely a značky motocyklů a jejich konstrukce byla zdokonalena vývojovým oddělením značky Vertex za účelem dosažení kvalitnějšího pístu, zvýšené komprese, nižší hmotnosti a vyššího výkonu.
Písty ve variantě PRO jsou kované písty se speciálním hliníko-křemičiným legováním, jejich konstrukce je speciálně upravena pro závodní použití a odlehčena (extra lehké písty), jsou vybaveny chromovanými pístními kroužky a extra odlehčeným čepem s dvojitým konusem.
Značka VERTEX je výrobcem komponentů motoru nejvyšší světové úrovně od roku 1953. Sortiment zahrnuje komponenty pro motocykly, motokáry, skútry, vodní skútry, lodě, sněžné skútry, zahradní techniku, užitková vozidla, kompresory.
Ve výrobě jsou používány nejmodernější technologie, jakostní výrobní normy a systémy řízení výrobních procesů. Od roku 1996 je Vertex dodavatelem do prvovýroby značky KTM! Výrobky značky Vertex jsou používány v prvovýrobě i dalších značek (Beta, Gas-Gas, Husqvarna, Sherco, Moto TM a další) a také závodními týmy nejvyšší světové úrovně (Kawasaki Pro Circuit, Honda HRC Racing, Yamaha Factory, Beta Factory, Moto3).
Písty WISECO jsou vysoce kvalitní kované písty „made in USA”, které jsou vyráběny od roku 1941 v Ohiu, tedy již více než 75 let.
S ohledem na maximální pevnost a dosažení nejnižší možné hmotnosti jsou vyráběny technologií specializovaného kování "Dedicated Forging" a vybaveny speciální úpravou "Electra Coating" pro lepší přenos tepla a prodlouženou životnost oproti kovaným pístům jiných značek. Optimalizovaný design a jedinečná konstrukce zvyšují pevnost pístu, snižují úroveň vibrací a zlepšují odezvu plynu. Povrchová úprava Armor Glide® zajišťuje snížení tření, hladký a tichý provoz a zvyšuje odolnost proti oděru.
- rozměr pístu = pro vrtání 54,00mm
- komprese = standard (Replica)
- povrchová úprava = molybden/teflon Armor Glide®
- varianta pístu = kovaný píst
Vždy jsou dodávány jako pístní sada, tedy včetně pístních kroužků, čepů a pojistných kroužků té nejvyšší kvality.
Součásti pístních sad nahrazují originální díly (OEM Replacement):
Yamaha 5HP-11631-00
Yamaha 5HP-11636-00
Yamaha 5HP-11638-00
Yamaha 1B2-E1636-00
Yamaha 1B2-E1636-09
Yamaha 1B2-E1638-00
Yamaha 1B2-E1638-09
Yamaha 1B2-E1631-00
Yamaha 2TK-11633-00
Yamaha 5HH-E1633-00
Yamaha 5HH-E1631-00
Yamaha 5HH-E1636-09
Yamaha 5VL-E1631-10
Yamaha 5VL-E1631-00
Yamaha 5VL-W1161-00
Yamaha 5VL-Y1161-00
Yamaha 5VL-E1633-00
Yamaha 4LS-11607-00
Yamaha 4LS-11605-00
Yamaha 4LS-11603-00
Yamaha 4LS-11638-01
Yamaha 5RM-E1603-00
Yamaha 5RM-E1605-00
Yamaha 5RM-11607-00
Yamaha 93450-16068
Yamaha 93450-16812
Beta 3404022100
Beta 3404021100
Beta 3404186100
Beta 3404030100
Vhodné pro motocykly:
Beta ALP 125 / 06-
Beta EVO 125
Beta MOTARD 125 / 06-09
Beta RR125 / 08-13
Beta RR125 Trail / 08-13
Fantic Caballero 125 / 07-09
Derbi 125 Senda
Derbi DRD 125
Rieju 125 Marathon
Rieju 125 SM Pro
Gas Gas TX125 Randonnee / 12-15
Scorpa 125 TY-S F / 06-14
Scorpa TY125 / 15-
Sherco XY125 / 14-16
Yamaha TT-R125 / 00-18
Yamaha TT-R125E / 01-16
Yamaha XT125R / 00-16
Yamaha XT125X / 00-16
Yamaha YBR125 / 00-16
Při výměně pístu je potřeba zkontrolovat povrch válce a změřit přesný rozměr na více bodech uvnitř válce vhodný měřidlem (ne posuvným měřítkem = „šuplerou"). A také vždy vyměnit těsnění a postupovat dle manuálu výrobce motocyklu.
Písty WISECO jsou vysoce kvalitní kované písty „made in USA”, které jsou vyráběny od roku 1941 v Ohiu, tedy již více než 75 let.
S ohledem na maximální pevnost a dosažení nejnižší možné hmotnosti jsou vyráběny technologií specializovaného kování "Dedicated Forging" a vybaveny speciální úpravou "Electra Coating" pro lepší přenos tepla a prodlouženou životnost oproti kovaným pístům jiných značek. Optimalizovaný design a jedinečná konstrukce zvyšují pevnost pístu, snižují úroveň vibrací a zlepšují odezvu plynu. Povrchová úprava Armor Glide® zajišťuje snížení tření, hladký a tichý provoz a zvyšuje odolnost proti oděru.
- rozměr pístu = pro vrtání 54,50mm
- komprese = standard (Replica)
- povrchová úprava = molybden/teflon Armor Glide®
- varianta pístu = kovaný píst
Vždy jsou dodávány jako pístní sada, tedy včetně pístních kroužků, čepů a pojistných kroužků té nejvyšší kvality.
Součásti pístních sad nahrazují originální díly (OEM Replacement):
Yamaha 5HP-11631-00
Yamaha 5HP-11636-00
Yamaha 5HP-11638-00
Yamaha 1B2-E1636-00
Yamaha 1B2-E1636-09
Yamaha 1B2-E1638-00
Yamaha 1B2-E1638-09
Yamaha 1B2-E1631-00
Yamaha 2TK-11633-00
Yamaha 5HH-E1633-00
Yamaha 5HH-E1631-00
Yamaha 5HH-E1636-09
Yamaha 5VL-E1631-10
Yamaha 5VL-E1631-00
Yamaha 5VL-W1161-00
Yamaha 5VL-Y1161-00
Yamaha 5VL-E1633-00
Yamaha 4LS-11607-00
Yamaha 4LS-11605-00
Yamaha 4LS-11603-00
Yamaha 4LS-11638-01
Yamaha 5RM-E1603-00
Yamaha 5RM-E1605-00
Yamaha 5RM-11607-00
Yamaha 93450-16068
Yamaha 93450-16812
Beta 3404022100
Beta 3404021100
Beta 3404186100
Beta 3404030100
Vhodné pro motocykly:
Beta ALP 125 / 06-
Beta EVO 125
Beta MOTARD 125 / 06-09
Beta RR125 / 08-13
Beta RR125 Trail / 08-13
Fantic Caballero 125 / 07-09
Derbi 125 Senda
Derbi DRD 125
Rieju 125 Marathon
Rieju 125 SM Pro
Gas Gas TX125 Randonnee / 12-15
Scorpa 125 TY-S F / 06-14
Scorpa TY125 / 15-
Sherco XY125 / 14-16
Yamaha TT-R125 / 00-18
Yamaha TT-R125E / 01-16
Yamaha XT125R / 00-16
Yamaha XT125X / 00-16
Yamaha YBR125 / 00-16
Při výměně pístu je potřeba zkontrolovat povrch válce a změřit přesný rozměr na více bodech uvnitř válce vhodný měřidlem (ne posuvným měřítkem = „šuplerou"). A také vždy vyměnit těsnění a postupovat dle manuálu výrobce motocyklu.
Kompletní sada podložek pod ventily od značky PROX
- každá sada ventilových podložek PROX obsahuje jednotlivé rozměry po 3kusech
- přesným tepelným zušlechtěním bylo dosaženo nejlepší kombinace tvrdosti a pružnosti materiálu pro maximální životnost a nižší opotřebení podložek i ventilů
- precizní broušení s vysokou přesností zaručuje dokonalou toleranci pro přesné vymezení vůle ventilu
- vyrobeny z vysoce kvalitní oceli s obsahem uhlíku pro dlouhou životnost
- každá podložka ventilu je označena mírou
- balení v praktické krabičce s příhrádkami pro skladování a udržování pořádku a snadné doplňování
- průměr podložky ventilu: 7,48 mm
- celkový poček kusů v sadě: 141 ks
- určeno pro většinu motocyklů japonské výroby s obsahem 250cc
Vysvětlení obsahu sad podložek ventilů:
- sada podložek 29.VSA748-1 obsahuje podložky po pětistovkách v rozsahu celých desetin a půl desetin (příklad 1,60; 1,65; 1,70; 1,75). Tedy například podložky 29.748160; 29.748165; 29.748170; 29.748175 a další...
- sada podložek 29.VSA748-2 obsahuje podložky po pětistovkách v rozsahu čtvrt desetin a třičtvrtě desetin (příklad 1,625; 1,675; 1,725; 1,775). Tedy například podložky 29.748162.5; 29.748167.5; 29.748172.5; 29.748177.5 a další...
Značka PROX je jednou z hlavních značek technických náhraních dílů pro offroadové motocykly a to již od roku 1975. V současné době však sortiment zahrnuje i rozsáhlý sortiment pro čtyřkolky (ATV/Quad), vodní skútry (PWC/Jet-Ski), sněžné skútry a malé mopedy a skútry do obsahu 50cc. Produkty PROX jsou vyráběny v Japonsku a USA s důrazem na perfektní kvalitu, aby bylo dosaženo dlouhé životnosti i při náročných závodních podmínkách. Proto byly a jsou používány jako závodní a tuningové díly pro aftermarket (náhradu za originální díly), avšak nyní je značka Prox i významným dodavatelem do prvovýroby (OEM Supplier) světoznámých značek.
Dalším důkazem kvality a důvěry je používání produktů PROX jezdci a závodními týmy, které se účastní závodů nejvyšší světové úrovně.
Jezdci: Tyla Rattray; Tommy Searle; Blake Baggett; Darryn Durham; Justin Hill; Dean Wilson; Martin Davalos; Alessandro Lupino; Arnaud Tonus; Marc de Reuver; Brian Bogers a další ...
Teamy: Monster Energy Pro Circuit Kawasaki; HM Plant KTM UK Motocross Team; CLS Monster Energy Kawasaki Pro Circuit a další ...
Písty jsou vyráběny ze speciálního materiálu a obráběné z jednoho kusu na nejmodernějších CNC strojích největšími světovými výrobci v Japonsku a USA.
- rozměr pístu = pro vrtání 85,50mm
- komprese = 9,3:1
- varianta pístu = litý píst
Vždy jsou dodávány jako pístní sada, tedy včetně pístních kroužků, čepů a pojistných kroužků té nejvyšší kvality a japonské výroby.
Tento píst nahrazuje originální díl (OEM Replacement):
Honda 13101-KCY-670
Honda 13102-KCY-670
Honda 13103-KCY-670
Honda 13111-KCY-670
Honda 13011-KCY-670
Honda 13021-KCY-670
Honda 13031-KCY-670
Honda 90601-KA5-000
Na většinu pístů PROX je aplikována speciální povrchová úprava (molybdenový / teflonový povrch), která je vyrobena z jemné směsi speciálních materiálů. Tato speciální povrchová úprava snižuje tření a zajišťuje hladký běh motoru a ochranu při prvních minutách provozu motoru po nastartování.
Použitý materiál je vysoce kvalitní hliníková slitina používaná i v leteckém průmyslu, která je díky svým vlastnostem nejdokonalejším materiálem pro výrobu pístů, neboť disponuje velmi nízkým koeficientem rozpínavosti a tření a nabízí dlouhou životnost při dodržení montážních a provozních podmínek.
Písty PROX jsou dokonalým a výhodným výběrem, neboť v krabičce Prox je stejný originální píst jako například od Hondy, Kawasaki, Yamahy.
Písty PROX vyrábějí největší světový výrobci (ART, TKRJ, JE, atd.), kteří dodávají do prvovýroby předních světových značek (Honda, Yamaha, Kawasaki). Jejich zkušenosti a know-how je použito i při výrobě pístů PROX, kdy jsou dodržovány parametry, rozměry, tvar, konstrukce a provedení podle originálních dílů (OEM).
Navíc do pístních sad jsou přidávány pístní kroužky japonských výrobců RIKKEN a NPR, a vysoce kvalitní pístní čepy s přesnými rozměry a dokonalou tolerancí.
Při výměně pístu je potřeba zkontrolovat povrch válce a změřit přesný rozměr na více bodech uvnitř válce vhodný měřidlem (ne posuvným měřítkem = „šuplerou). A také vždy vyměnit těsnění a postupovat dle manuálu výrobce motocyklu.
Písty jsou vyráběny ze speciálního materiálu a obráběné z jednoho kusu na nejmodernějších CNC strojích největšími světovými výrobci v Japonsku a USA.
- rozměr pístu = pro vrtání 86,00mm
- komprese = 9,3:1
- varianta pístu = litý píst
Vždy jsou dodávány jako pístní sada, tedy včetně pístních kroužků, čepů a pojistných kroužků té nejvyšší kvality a japonské výroby.
Tento píst nahrazuje originální díl (OEM Replacement):
Honda 13101-KCY-670
Honda 13102-KCY-670
Honda 13103-KCY-670
Honda 13111-KCY-670
Honda 13011-KCY-670
Honda 13021-KCY-670
Honda 13031-KCY-670
Honda 90601-KA5-000
Na většinu pístů PROX je aplikována speciální povrchová úprava (molybdenový / teflonový povrch), která je vyrobena z jemné směsi speciálních materiálů. Tato speciální povrchová úprava snižuje tření a zajišťuje hladký běh motoru a ochranu při prvních minutách provozu motoru po nastartování.
Použitý materiál je vysoce kvalitní hliníková slitina používaná i v leteckém průmyslu, která je díky svým vlastnostem nejdokonalejším materiálem pro výrobu pístů, neboť disponuje velmi nízkým koeficientem rozpínavosti a tření a nabízí dlouhou životnost při dodržení montážních a provozních podmínek.
Písty PROX jsou dokonalým a výhodným výběrem, neboť v krabičce Prox je stejný originální píst jako například od Hondy, Kawasaki, Yamahy.
Písty PROX vyrábějí největší světový výrobci (ART, TKRJ, JE, atd.), kteří dodávají do prvovýroby předních světových značek (Honda, Yamaha, Kawasaki). Jejich zkušenosti a know-how je použito i při výrobě pístů PROX, kdy jsou dodržovány parametry, rozměry, tvar, konstrukce a provedení podle originálních dílů (OEM).
Navíc do pístních sad jsou přidávány pístní kroužky japonských výrobců RIKKEN a NPR, a vysoce kvalitní pístní čepy s přesnými rozměry a dokonalou tolerancí.
Při výměně pístu je potřeba zkontrolovat povrch válce a změřit přesný rozměr na více bodech uvnitř válce vhodný měřidlem (ne posuvným měřítkem = „šuplerou). A také vždy vyměnit těsnění a postupovat dle manuálu výrobce motocyklu.
Písty WISECO jsou vysoce kvalitní kované písty „made in USA”, které jsou vyráběny od roku 1941 v Ohiu, tedy již více než 75 let.
S ohledem na maximální pevnost a dosažení nejnižší možné hmotnosti jsou vyráběny technologií specializovaného kování "Dedicated Forging" a vybaveny speciální úpravou "Electra Coating" pro lepší přenos tepla a prodlouženou životnost oproti kovaným pístům jiných značek. Optimalizovaný design a jedinečná konstrukce zvyšují pevnost pístu, snižují úroveň vibrací a zlepšují odezvu plynu. Povrchová úprava Armor Glide® zajišťuje snížení tření, hladký a tichý provoz a zvyšuje odolnost proti oděru.
- rozměr pístu = pro vrtání 57,00mm
- komprese = standard (Replica)
- povrchová úprava = molybden/teflon Armor Glide®
- varianta pístu = kovaný píst
Vždy jsou dodávány jako pístní sada, tedy včetně pístních kroužků, čepů a pojistných kroužků té nejvyšší kvality.
Tento píst nahrazuje originální díl (OEM Replacement):
Yamaha 3MB-11631-02-95
Yamaha 3MB-11631-00-00
Yamaha 3MB-11631-00-95
Yamaha 3MB-11631-01-00
Yamaha 3MB-11631-01-95
Yamaha 3MB-11631-02-00
Yamaha 4FL-11603-00
Yamaha 3MB-11633-00
Yamaha 93450-17129
Při výměně pístu je potřeba zkontrolovat povrch válce a změřit přesný rozměr na více bodech uvnitř válce vhodný měřidlem (ne posuvným měřítkem = „šuplerou"). A také vždy vyměnit těsnění a postupovat dle manuálu výrobce motocyklu.
Ojniční sady Prox jsou dokonalým a výhodným výběrem, neboť v krabičce Prox je stejná originální ojnice z Japonska jako například od Hondy, Kawasaki, Yamahy!
- unikátní technologie dvojitého kování výkovků předává ojnicím PROX vynikající pevnost, odolnost a rozměrovou stálost
- kromě technologie dvojitého kování jsou výkovky ošetřeny kuličkováním, čímž je docíleno dokonalého spojení povrchové textury po vykování a odstraněno pnutí
- přesné rozmístění a sklon mazacích otvorů zaručuje dokonalé mazání jehlových ložisek a čepů
- ojniční sady PROX obsahují vysoce kvalitní jehlová ložiska s přesným tvarem a počtem jehel s dokonalou tolerancí jako originální díly a čepy
- díky všem použitým technologiím a materiálům vysoké kvality na všechny komponenty je zaručena nejdelší možná životnost celé ojniční sady i při použití v náročných podmínkách
Dodáváno jako ojniční sada, tedy včetně jehlového ložiska a distančních příložek nejvyšší kvality.
Rozměry:
- rozteč: 125mm
- horní kolo: průměr 22mm / šířka 22mm
- spodní kolo: průměr 32mm / šířka 20mm
- spodní čep: 24x58,50mm
Tato ojniční sada nahrazuje originální díly (OEM Replacement):
Kawasaki 13032-1279
Kawasaki 13032-1263
Kawasaki 13035-1089
Kawasaki 13034-1094
Kawasaki 920261547
Kawasaki 920261607
Kawasaki 13033-1010
Tato ojnice je součástí sady klikového hřídele dle originálního dílu (OEM Replacement):
Kawasaki 13031-1476
Ojnice PROX vyrábí jeden z největších světových výrobců, který dodává do prvovýroby předních světových značek (Honda, Yamaha, Kawasaki). Jeho zkušenosti a know-how jsou použity samozřejmě i při výrobě ojnic PROX, kdy jsou detailně dodržovány parametry, rozměry, tvar, konstrukce, mazací otvory a provedení přesně podle originálních dílů (OEM).
Ojniční sada PROX je dokonalým a výhodným výběrem. V balení Prox je stejná originální ojnice jako např. od Hondy, Kawasaki, Yamahy.
Upozornění: při výměně ojniční sady je potřeba dokonale provést přelisování včetně extrémně přesného vycentrování klikové hřídele, aby byla zajištěna dlouhá životnost ojnice i dalších komponentů a hladký chod motoru. Je doporučeno vyměnit ložiska (nejlépe jen japonské značky NTN, Koyo.
Písty jsou vyráběny ze speciálního materiálu a obráběné z jednoho kusu na nejmodernějších CNC strojích největšími světovými výrobci v Japonsku a USA.
- rozměr pístu = 97,50mm
- komprese = 9,0:1
- varianta pístu = litý píst
Vždy jsou dodávány jako pístní sada, tedy včetně pístních kroužků, čepů a pojistných kroužků té nejvyšší kvality a japonské výroby.
Tento píst nahrazuje originální díl (OEM Replacement):
Honda 13101-MN1-680
Honda 13102-MN1-305
Honda 13103-MN1-305
Honda 13111-MN1-670
Honda 13011-MN1-305
Honda 13021-MN1-305
Honda 13031-MN1-305
Honda 90602-MN1-670
Na většinu pístů PROX je aplikována speciální povrchová úprava (molybdenový / teflonový povrch), která je vyrobena z jemné směsi speciálních materiálů. Tato speciální povrchová úprava snižuje tření a zajišťuje hladký běh motoru a ochranu při prvních minutách provozu motoru po nastartování.
Použitý materiál je vysoce kvalitní hliníková slitina používaná i v leteckém průmyslu, která je díky svým vlastnostem nejdokonalejším materiálem pro výrobu pístů, neboť disponuje velmi nízkým koeficientem rozpínavosti a tření a nabízí dlouhou životnost při dodržení montážních a provozních podmínek.
Písty PROX jsou dokonalým a výhodným výběrem, neboť v krabičce Prox je stejný originální píst jako například od Hondy, Kawasaki, Yamahy.
Písty PROX vyrábějí největší světový výrobci (ART, TKRJ, JE, atd.), kteří dodávají do prvovýroby předních světových značek (Honda, Yamaha, Kawasaki). Jejich zkušenosti a know-how je použito i při výrobě pístů PROX, kdy jsou dodržovány parametry, rozměry, tvar, konstrukce a provedení podle originálních dílů (OEM).
Navíc do pístních sad jsou přidávány pístní kroužky japonských výrobců RIKKEN a NPR, a vysoce kvalitní pístní čepy s přesnými rozměry a dokonalou tolerancí.
Při výměně pístu je potřeba zkontrolovat povrch válce a změřit přesný rozměr na více bodech uvnitř válce vhodný měřidlem (ne posuvným měřítkem = „šuplerou). A také vždy vyměnit těsnění a postupovat dle manuálu výrobce motocyklu.
Písty jsou vyráběny ze speciálního materiálu a obráběné z jednoho kusu na nejmodernějších CNC strojích největšími světovými výrobci v Japonsku a USA.
- rozměr pístu = 97,50mm
- komprese = 9,0:1
- varianta pístu = litý píst
Vždy jsou dodávány jako pístní sada, tedy včetně pístních kroužků, čepů a pojistných kroužků té nejvyšší kvality a japonské výroby.
Tento píst nahrazuje originální díl (OEM Replacement):
Honda 13101-MN1-680
Honda 13102-MN1-305
Honda 13103-MN1-305
Honda 13111-MN1-670
Honda 13011-MN1-305
Honda 13021-MN1-305
Honda 13031-MN1-305
Honda 90602-MN1-670
Na většinu pístů PROX je aplikována speciální povrchová úprava (molybdenový / teflonový povrch), která je vyrobena z jemné směsi speciálních materiálů. Tato speciální povrchová úprava snižuje tření a zajišťuje hladký běh motoru a ochranu při prvních minutách provozu motoru po nastartování.
Použitý materiál je vysoce kvalitní hliníková slitina používaná i v leteckém průmyslu, která je díky svým vlastnostem nejdokonalejším materiálem pro výrobu pístů, neboť disponuje velmi nízkým koeficientem rozpínavosti a tření a nabízí dlouhou životnost při dodržení montážních a provozních podmínek.
Písty PROX jsou dokonalým a výhodným výběrem, neboť v krabičce Prox je stejný originální píst jako například od Hondy, Kawasaki, Yamahy.
Písty PROX vyrábějí největší světový výrobci (ART, TKRJ, JE, atd.), kteří dodávají do prvovýroby předních světových značek (Honda, Yamaha, Kawasaki). Jejich zkušenosti a know-how je použito i při výrobě pístů PROX, kdy jsou dodržovány parametry, rozměry, tvar, konstrukce a provedení podle originálních dílů (OEM).
Navíc do pístních sad jsou přidávány pístní kroužky japonských výrobců RIKKEN a NPR, a vysoce kvalitní pístní čepy s přesnými rozměry a dokonalou tolerancí.
Při výměně pístu je potřeba zkontrolovat povrch válce a změřit přesný rozměr na více bodech uvnitř válce vhodný měřidlem (ne posuvným měřítkem = „šuplerou). A také vždy vyměnit těsnění a postupovat dle manuálu výrobce motocyklu.
Motodíly od A do Z
|
MTZ Mototechnika s.r.o.Telefon: 601 303 001 / 601 303 002 601 303 003 / 601 303 004 E-mail: info@mototechnika.cz Prodejna:
U Blatenského mostu 1482 Pondělí - Pátek 8:00-12:00 / 13:00-16:00 hod. |
Informace |
O společnosti |