Písty Vertex jsou vysoce technicky inovativní a vysoce kvalitní písty vyráběné ze speciálního materiálu a obráběné z jednoho kusu na nejmodernějších CNC strojích v Itálii.
- rozměr pístu = 95,97mm
- komprese = standard (13,5:1)
- povrchová úprava = molybden / teflon
- varianta pístu = kovaný píst
Vždy jsou dodávány jako pístní sada, tedy včetně pístních kroužků, čepů a pojistných kroužků té nejvyšší kvality.
Tato pístní sada nahrazuje originální díl (OEM Replacement):
Honda 13101-MKE-A00
Honda 13101-MKE-A70
Honda 13111-MKE-A01
Honda 13111-MKE-A70
Honda 13011-MKE-A00
Honda 13011-MKE-A70
Honda 13112-MKE-A00
Všechny písty jsou tepelně zušlechťovány T5 nebo T6 kalením a popouštěním, a jsou opatřeny speciální povrchovou úpravou Molybden-Bisulfid.
2-taktní písty jsou výhradně lité písty (nejsou kované) - vyrobené z speciální hliníkové slitiny s obsahem samomazného křemíku (obsah 18%), který zajišťuje snížení tření mezi pístem a válcem pro zvýšení životnosti pístu i při závodním použití a odlehčení pístu při zachování potřebné pevnosti.
4-taktní písty jsou výhradně kované písty se zdokonalenou pevností a životností.
Písty ve variantě RACE jsou dostupné jen pro některé modely a značky motocyklů a jejich konstrukce byla zdokonalena vývojovým oddělením značky Vertex za účelem dosažení kvalitnějšího pístu, zvýšené komprese, nižší hmotnosti a vyššího výkonu.
Písty ve variantě PRO jsou kované písty se speciálním hliníko-křemičitým legováním, jejich konstrukce je speciálně upravena pro závodní použití a odlehčena (extra lehké písty), jsou vybaveny chromovanými pístními kroužky a extra odlehčeným čepem s dvojitým konusem.
Značka VERTEX je výrobcem komponentů motoru nejvyšší světové úrovně od roku 1953. Sortiment zahrnuje komponenty pro motocykly, motokáry, skútry, vodní skútry, lodě, sněžné skútry, zahradní techniku, užitková vozidla, kompresory.
Ve výrobě jsou používány nejmodernější technologie, jakostní výrobní normy a systémy řízení výrobních procesů. Od roku 1996 je Vertex dodavatelem do prvovýroby značky KTM! Výrobky značky Vertex jsou používány v prvovýrobě i dalších značek (Beta, Gas-Gas, Husqvarna, Sherco, Moto TM a další) a také závodními týmy nejvyšší světové úrovně (Kawasaki Pro Circuit, Honda HRC Racing, Yamaha Factory, Beta Factory, Moto3).
Písty Vertex jsou vysoce technicky inovativní a vysoce kvalitní písty vyráběné ze speciálního materiálu a obráběné z jednoho kusu na nejmodernějších CNC strojích v Itálii.
- rozměr pístu = 95,98mm
- komprese = standard (13,5:1)
- povrchová úprava = molybden / teflon
- varianta pístu = kovaný píst
Vždy jsou dodávány jako pístní sada, tedy včetně pístních kroužků, čepů a pojistných kroužků té nejvyšší kvality.
Tato pístní sada nahrazuje originální díl (OEM Replacement):
Honda 13101-MKE-A00
Honda 13101-MKE-A70
Honda 13111-MKE-A01
Honda 13111-MKE-A70
Honda 13011-MKE-A00
Honda 13011-MKE-A70
Honda 13112-MKE-A00
Všechny písty jsou tepelně zušlechťovány T5 nebo T6 kalením a popouštěním, a jsou opatřeny speciální povrchovou úpravou Molybden-Bisulfid.
2-taktní písty jsou výhradně lité písty (nejsou kované) - vyrobené z speciální hliníkové slitiny s obsahem samomazného křemíku (obsah 18%), který zajišťuje snížení tření mezi pístem a válcem pro zvýšení životnosti pístu i při závodním použití a odlehčení pístu při zachování potřebné pevnosti.
4-taktní písty jsou výhradně kované písty se zdokonalenou pevností a životností.
Písty ve variantě RACE jsou dostupné jen pro některé modely a značky motocyklů a jejich konstrukce byla zdokonalena vývojovým oddělením značky Vertex za účelem dosažení kvalitnějšího pístu, zvýšené komprese, nižší hmotnosti a vyššího výkonu.
Písty ve variantě PRO jsou kované písty se speciálním hliníko-křemičitým legováním, jejich konstrukce je speciálně upravena pro závodní použití a odlehčena (extra lehké písty), jsou vybaveny chromovanými pístními kroužky a extra odlehčeným čepem s dvojitým konusem.
Značka VERTEX je výrobcem komponentů motoru nejvyšší světové úrovně od roku 1953. Sortiment zahrnuje komponenty pro motocykly, motokáry, skútry, vodní skútry, lodě, sněžné skútry, zahradní techniku, užitková vozidla, kompresory.
Ve výrobě jsou používány nejmodernější technologie, jakostní výrobní normy a systémy řízení výrobních procesů. Od roku 1996 je Vertex dodavatelem do prvovýroby značky KTM! Výrobky značky Vertex jsou používány v prvovýrobě i dalších značek (Beta, Gas-Gas, Husqvarna, Sherco, Moto TM a další) a také závodními týmy nejvyšší světové úrovně (Kawasaki Pro Circuit, Honda HRC Racing, Yamaha Factory, Beta Factory, Moto3).
O-kroužek víka olejového filtru
- plnohodnotná náhrada za originální díl, plná kompatibilita a důvěra v kvalitu
- tento těsnící kroužek lze použít jako o-ring pod víčko olejového filtru
Upozornění: U některých motocyklu slouží tento těsnící kroužek jako těsnění víka ventilů.
Tento o-kroužek nahrazuje originální díl OEM:
Aprilia 853369
Aprilia AP8520268
Yamaha 93210-64297
Yamaha 93210-64X01
Yamaha 93210-62446
Yamaha 93210-62523
Vhodné pro motocykly:
Yamaha MT-03
Yamaha SR500
Yamaha SRX600
Yamaha SZR660
Yamaha TDM850
Yamaha TDM900
Yamaha TT600E
Yamaha TT600R
Yamaha TRX850
Yamaha XT350
Yamaha XT600
Yamaha XT600Z Tenere
Yamaha XTZ660 Tenere
Yamaha XT660R
Yamaha XT660X
Yamaha XT660Z Tenere
Yamaha XTZ750 Super Tenere
Yamaha XV125 Virago
Yamaha XV250 Virago
Yamaha XV535 Virago
Yamaha XVS125 DragStar
Yamaha XVS250 DragStar
Yamaha XVS650 Drag Star
Yamaha YFM250 Bruin
Yamaha YFM250 Big Bear
Yamaha YFM350 Grizzly
Yamaha YFM350 Bruin
Yamaha YFM450 Grizzly
Yamaha YFM450 Kodiak
Yamaha YFM700R Raptor
Yamaha YFM700 Kodiak
Yamaha YFM700 Grizzly
Ventil plováku karburátoru (plovákový ventil) od italského výrobce Dell'orto
- jedná se o produkty přímo od výrobce DellOrto
- plnohodnotná náhrada za originální díl, plná kompatibilita a důvěra v kvalitu
Tento díl nahrazuje originální díl (OEM):
Dell' Orto
Samostatná těsnění víka spojky a těsnění víka zapalování jsou vysocekvatitní plnohodnotnou náhradou za originální těsnění
- poskytují velmi dobrou užitnou hodnotu (výhodný poměr cena/výkon)
- jsou vyráběna z jakostních materiálů dle specifikací a parametrů originálních dílů (OEM)
- přesný tvar zapezbečuje udržování stálého vnitřního tlaku, zabraňuje úniku oleje z motoru a zabraňuje vniknutí nečistot do motoru
- použité materiály pro výrobu těsnění zajišťují prodlouženou životnost a disponují perfektní stálostí tvaru s velmi dobrými těsnící a tepelnými vlastnostmi
- těsnění je připraveno pro model a rok výroby motocyklu uvedený v popisu, pro který disponuje vhodnými otvory pro průchod čepů, šroubů, svorníků a je připraveno pro okamžitou montáž
Upozornění: těsnění je určeno pro daný model a rok výroby - kontrola obsahu viz. fotografie!
Všechna těsnění vnějšího víka spojky, těsnění vnitřního víka spojky a těsnění víka zapalování jsou vyráběna dle rozměrů podle originálního dílu. Použitý materiál zajišťuje prodlouženou životnost, preventivní ochranu před únikem oleje a odolnost proti vysokým teplotám.
Toto těsnění nahrazuje originální díl:
Kawasaki 11061-1621
Těsnění od italského výrobce Centauro, který dodává do prvovýroby motocyklů (téměř všech italských značek i KTM a dalším evropským výrobcům) jsou vysocekvatitní plnohodnotnou náhradou za originální těsnění, neboť jsou vyráběna ve vysoce kvalitním zpracování, z nejjakostnějších materiálů a dle přesných specifikací a parametrů originálních dílů (OEM).
Plovákový systém karburátoru (plovák kompletní) od japonské značky Keyster
- jedná se o produkty přímo od výrobců z Japonska - kvalitní díly pro profesionály
- plnohodnotná náhrada za originální díl, plná kompatibilita a důvěra v kvalitu
- sortiment zahrnuje náhradní díly pro karburátory značek Mikuni, Keihin, Hitachi, Teikei
Tento plovák nahrazuje originální díl (OEM):
Suzuki
Vhodné pro motocykly:
Ojniční sady japonské značky TKRJ jsou vyrobeny jen z prvotřídních materiálů a jsou dokonalým řešením pro přenos hnací energie motoru s dosažení vysoké úrovně výkonu
- ojniční sady jsou hlavní skupinou produktů japonského výrobce TKRJ, který své výrobky dodává do prvovýroby (OEM) většině japonských výrobců a také evropským výrobcům
- jejich pověst o prvotřídní kvalitě a především extrémní odolnost je známá po celém světě
- sortiment zahrnuje 2taktní, 4taktní i víceválcové motocykly, čtyřkolky (ATV/Quad), skútry a další aplikace
- přesná technologie výroby a vysoce kvalitní materiály zaručují vynikající pevnost, odolnost a rozměrovou stálost
- v ojničních sadách TKRJ jsou obsažena pouze vysoce kvalitní japonská jehlová ložiska s přesným tvarem a počtem jehel jako originální díly a čepy s dokonalou tolerancí
Ojniční sada TKRJ obsahuje: ojnici, spodní ojniční čep, spodní ojniční ložisko, horní ložisko pístního čepu, příložky (většinou 2 kusy) - obsah se může lišit v závislosti na modelu (kontrola obsahu viz. fotografie)
Rozměry:
- rozteč: 110mm
- horní kolo: průměr 20mm / šířka 16mm
- spodní kolo: průměr 28mm / šířka 16mm
- spodní čep: 22x54,50mm
Tato ojniční sada nahrazuje originální díly (OEM Replacement):
Yamaha 34X-11651-00
Yamaha 278-11651-00
Yamaha 2AH-E1651-00
Yamaha 2AJ-11651-00
Yamaha 2R8-11651-00
Yamaha 360-11651-00
Yamaha 3M5-11681-00
Yamaha 90209-22248
Yamaha 93310-422L1
Yamaha 93310-422L0
Tato ojnice je součástí sady klikového hřídele dle originálního dílu (OEM Replacement):
Yamaha 34X-11400-00
Sada přírub sání (difuzorů / sacích hrdel) mezi motor a karburátor
- v sadě jsou obsaženy všechny příruby pro pro daný model, typ a rok výroby motocyklu
- plnohodnotná náhrada za originální díl - Made in Japan
- umožňují snadnou a rychlou montáž (přesné rozměry a provedení dle OEM dílu)
Upozornění: sada obsahuje komponenty vždy v přesném počtu pro daný model a rok výroby - kontrola obsahu viz. fotografie!
Nahrazuje originální díly (originální kód OEM):
Suzuki 13101-32F01
Suzuki 13101-32F00
Suzuki 13103-32F01
Suzuki 13103-32F00
Rozvodový řetěz od japonského výrobce MORSE (Borg Warner Morse TEC), který je významným dodavatelem do prvovýroby automobilového průmyslu a rovněž do prvovýrob všech hlavních výrobců motocyklů s největším tržním podílem.
Řetězy Morse dokonale splňují požadavky výrobců čtyřtaktních motorů motocyklů - jsou plnohodnotnou náhradou za originální díl (OEM Replacement).
Díky pokrokové konstrukci, používání moderních technologií ve výrobě a použití kvalitních materiálů jsou nejvhodnější volbou pro dosažení maximálního výkonu a zároveň vysoké spolehlivosti.
- jedná se lehké, kompaktní zubové řetězy s nízkým hlukem schopné přenášet energii při určité rychlosti otáčení vyšší než 12000 otáček za minutu
- nabízí vynikající odolnost proti opotřebení a únavě
- zaručují minimální ztrátu energie a plynulejší přenos energie díky precizní přesnosti
- disponují nízkou hmotností a minimálním prodloužením řetězu i v těžkých pracovních podmínkách
- jsou použity jako rozvodové řetězy nebo řetězy pohonu primáru, olejového čerpadla, protizávaží, cam-to-cam, apod.
Označení MORSE = 92RH2010
Označení D.I.D = SCR409
CENA UVEDENA ZA 1 ČLÁNEK (DODÁVÁNO V JAKÉKOLIV DÉLCE - maximálně však 787článků) - při objednávce nutno zadat požadovanou délku řetězu v článcích (počítají se vnitřní i vnější články nebo počet čepů).
K řetězu z role není automaticky dodáván spojovací článek - nutno objednat samostatně!!
Upozornění: Řetěz z role je zboží, které nelze vrátit ani při objednání přes internet, protože se jedná se o zboží, které je upraveno podle přání kupujícího!
U tohoto zboží tedy právo na odstoupení od smlouvy bez udání důvodu v zákonné lhůtě v souladu s ustanovením § 1837 občanského zákoníku zaniká, neboť se dodávkou je zboží, které bylo upraveno podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu.
Gufero motoru (gufero převodovky) pro motocykly od italské značky Centauro
- jsou vyráběna ze speciálního materiálu vysoce odolného proti tepelnému a mechanickému namáhání a tvrdnutí (stárnutí)
- materiál rovněž vyniká nízkým koeficientem tření, odolností proti olejům a příměsím v kapalinách
- zaručuje stálost těsnícího účinku v motoru, převodové skříni, klikové skříni i v náročných podmínkách
- simerinky převodové skříně Centauro zabraňují nežádoucímu úniku oleje po dlouhou dobu
- sortiment zahrnuje různé materiály (pryžová NBR, vitonová FKM, MVQ silikonová, atd.) a různá provedení (dvoubřitá, jednobřitá, jednobřitá s prachovkou, atd.)
- vnitřní průměr "A" = 19mm
- vnější průměr "B" = 26mm
- výška "H" = 5mm
CENA UVEDENA ZA 1 KUS (DODÁVÁNO V BALENÍ PO 1 KUSE!!)
Upozornění: nákres zobrazuje hlavně rozměry (vnitřní průměr A / vnější průměr B / výška H)! Počet břitů a ostatní parametry nejsou z nákresu patrné - jedná se o ilustrační nákres!
Gufero motoru (gufero převodovky) pro motocykly
- jsou vyráběna z materiálu vysoce odolného proti tepelnému a mechanickému namáhání a tvrdnutí (stárnutí)
- materiál rovněž vyniká nízkým koeficientem tření, odolností proti olejům a příměsím v kapalinách
- zaručuje stálost těsnícího účinku v motoru, převodové skříni, klikové skříni i v náročných podmínkách
- simerinky převodové skříně zabraňují nežádoucímu úniku oleje po dlouhou dobu
- sortiment zahrnuje různé materiály
- vnitřní průměr "A" = 10mm
- vnější průměr "B" = 30mm
- výška "H" = 7mm
CENA UVEDENA ZA 1 KUS (DODÁVÁNO V BALENÍ PO 1 KUSE!!)
Toto gufero nahrazuje originální gufero OEM:
Upozornění: nákres zobrazuje hlavně rozměry (vnitřní průměr A / vnější průměr B / výška H)! Počet břitů a ostatní parametry nejsou z nákresu patrné - jedná se o ilustrační nákres!
Gufero motoru (gufero převodovky) pro motocykly od italské značky Centauro
- jsou vyráběna ze speciálního materiálu vysoce odolného proti tepelnému a mechanickému namáhání a tvrdnutí (stárnutí)
- materiál rovněž vyniká nízkým koeficientem tření, odolností proti olejům a příměsím v kapalinách
- zaručuje stálost těsnícího účinku v motoru, převodové skříni, klikové skříni i v náročných podmínkách
- simerinky převodové skříně Centauro zabraňují nežádoucímu úniku oleje po dlouhou dobu
- sortiment zahrnuje různé materiály (pryžová NBR, vitonová FKM, MVQ silikonová, atd.) a různá provedení (dvoubřitá, jednobřitá, jednobřitá s prachovkou, atd.)
- vnitřní průměr "A" = 17mm
- vnější průměr "B" = 35mm
- výška "H" = 7mm
CENA UVEDENA ZA 1 KUS (DODÁVÁNO V BALENÍ PO 1 KUSE!!)
Upozornění: nákres zobrazuje hlavně rozměry (vnitřní průměr A / vnější průměr B / výška H)! Počet břitů a ostatní parametry nejsou z nákresu patrné - jedná se o ilustrační nákres!
Gufero motoru (gufero převodovky) pro motocykly
- jsou vyráběna z materiálu vysoce odolného proti tepelnému a mechanickému namáhání a tvrdnutí (stárnutí)
- materiál rovněž vyniká nízkým koeficientem tření, odolností proti olejům a příměsím v kapalinách
- zaručuje stálost těsnícího účinku v motoru, převodové skříni, klikové skříni i v náročných podmínkách
- simerinky převodové skříně zabraňují nežádoucímu úniku oleje po dlouhou dobu
- sortiment zahrnuje různé materiály
- vnitřní průměr "A" = 25mm
- vnější průměr "B" = 47mm
- výška "H" = 6mm
CENA UVEDENA ZA 1 KUS (DODÁVÁNO V BALENÍ PO 1 KUSE!!)
Toto gufero nahrazuje originální gufero OEM:
Upozornění: nákres zobrazuje hlavně rozměry (vnitřní průměr A / vnější průměr B / výška H)! Počet břitů a ostatní parametry nejsou z nákresu patrné - jedná se o ilustrační nákres!
Gufero motoru (gufero převodovky) pro motocykly od italské značky Centauro
- jsou vyráběna ze speciálního materiálu vysoce odolného proti tepelnému a mechanickému namáhání a tvrdnutí (stárnutí)
- materiál rovněž vyniká nízkým koeficientem tření, odolností proti olejům a příměsím v kapalinách
- zaručuje stálost těsnícího účinku v motoru, převodové skříni, klikové skříni i v náročných podmínkách
- simerinky převodové skříně Centauro zabraňují nežádoucímu úniku oleje po dlouhou dobu
- sortiment zahrnuje různé materiály (pryžová NBR, vitonová FKM, MVQ silikonová, atd.) a různá provedení (dvoubřitá, jednobřitá, jednobřitá s prachovkou, atd.)
- vnitřní průměr "A" = 15mm
- vnější průměr "B" = 21mm
- výška "H" = 4,4mm
CENA UVEDENA ZA 1 KUS (DODÁVÁNO V BALENÍ PO 1 KUSE!!)
Upozornění: nákres zobrazuje hlavně rozměry (vnitřní průměr A / vnější průměr B / výška H)! Počet břitů a ostatní parametry nejsou z nákresu patrné - jedná se o ilustrační nákres!
Ložiska EBI jsou kvalitní kuličková ložiska vhodná pro široký rozsah použití (průmysl, strojírenství a motocykly, atd.). Nabízí snížený koeficient tření dílů při vzájemném otáčivém nebo posuvném pohybu.
Všechny komponenty (vnitřní kroužek, vnější kroužek, klec a kuličky) jsou vyrobeny z kvalitních materiálů pro dosažení vysoké spolehlivost a výkonnosti i při zatížení v náročných podmínkách a dlouhé životnosti.
Ložiska 2RS nebo 2Z jsou těsněná (zakrytá) ložiska, která jsou naplněna malým množstvím vazelíny pro delší servisní intervaly nebo aplikaci s omezeným přístupem.
- vnitřní průměr "A" = 8mm
- vnější průměr "B" = 22mm
- šířka "C" = 7mm
- typ ložiska = jednořadé kuličkové
Gufero motoru (gufero převodovky) pro motocykly od italské značky Centauro
- jsou vyráběna ze speciálního materiálu vysoce odolného proti tepelnému a mechanickému namáhání a tvrdnutí (stárnutí)
- materiál rovněž vyniká nízkým koeficientem tření, odolností proti olejům a příměsím v kapalinách
- zaručuje stálost těsnícího účinku v motoru, převodové skříni, klikové skříni i v náročných podmínkách
- simerinky převodové skříně Centauro zabraňují nežádoucímu úniku oleje po dlouhou dobu
- sortiment zahrnuje různé materiály (pryžová NBR, vitonová FKM, MVQ silikonová, atd.) a různá provedení (dvoubřitá, jednobřitá, jednobřitá s prachovkou, atd.)
- vnitřní průměr "A" = 20mm
- vnější průměr "B" = 38mm
- výška "H" = 7mm
CENA UVEDENA ZA 1 KUS (DODÁVÁNO V BALENÍ PO 1 KUSE!!)
Upozornění: nákres zobrazuje hlavně rozměry (vnitřní průměr A / vnější průměr B / výška H)! Počet břitů a ostatní parametry nejsou z nákresu patrné - jedná se o ilustrační nákres!
Motodíly od A do Z
|
MTZ Mototechnika s.r.o.Telefon: 601 303 001 / 601 303 002 601 303 003 / 601 303 004 E-mail: info@mototechnika.cz Prodejna:
U Blatenského mostu 1482 Pondělí - Pátek 8:00-12:00 / 13:00-16:00 hod. |
Informace |
O společnosti |
Zboží bylo přidáno do košíku