Ložiska japonského výrobce KOYO, který je významným a renomovaným dodavatelem pro strojírenský a automobilový průmysl (včetně všech hlavních výrobců motocyklů, a to nejen japonských značek), a řadí se mezi světovou špičku ve výrobě ložisek.
Nabízí inovativní řešení výrobcům zařízení, strojů a vozidel, a klade důraz na kvalitní provedení a dokonalou aplikaci.
Ložiska KOYO jsou prémiová a nejkvalitnější ložiska na trhu s dokonalou kvalitou, která je dosahována především použitím prémiových vstupních materiálů pro výrobu všech komponentů, přísnou kvalitou ve všech stupních výroby a důkladnou výstupní kontrolou.
- vnitřní průměr "A" = 28mm
- vnější průměr "B" = 72mm
- šířka "C" = 18mm
- axiální vůle ložiska =
- typ ložiska = jednořadé kuličkové
Ložiska japonského výrobce KOYO, který je významným a renomovaným dodavatelem pro strojírenský a automobilový průmysl (včetně všech hlavních výrobců motocyklů, a to nejen japonských značek), a řadí se mezi světovou špičku ve výrobě ložisek.
Nabízí inovativní řešení výrobcům zařízení, strojů a vozidel, a klade důraz na kvalitní provedení a dokonalou aplikaci.
Ložiska KOYO jsou prémiová a nejkvalitnější ložiska na trhu s dokonalou kvalitou, která je dosahována především použitím prémiových vstupních materiálů pro výrobu všech komponentů, přísnou kvalitou ve všech stupních výroby a důkladnou výstupní kontrolou.
- vnitřní průměr "A" = 28mm
- vnější průměr "B" = 72mm
- šířka "C" = 18mm
- axiální vůle ložiska =
- typ ložiska = jednořadé kuličkové
- provedení ložiska = z jedné strany zakryté
Samostatná těsnění pod hlavu, těsnění pod válec a těsnění víka ventilů jsou vysocekvatitní plnohodnotnou náhradou za originální těsnění
- poskytují velmi dobrou užitnou hodnotu (výhodný poměr cena/výkon)
- jsou vyráběna z jakostních materiálů a dle specifikací a parametrů originálních dílů (OEM)
- použité materiály pro výrobu těsnění zajišťují prodlouženou životnost a disponují perfektní stálostí tvaru s velmi dobrými těsnící a tepelnými vlastnostmi
- těsnění válce a hlavy motoru zajišťují utěsnění mezi dvěma povrchy motoru, které podléhají změnám teploty a tlaku podle toho jak se motor zahřívá a ochlazuje, a výběr kvalitního těsnění je rozhodující pro dlouhodobou funkčnost v prostředí, kde je těsnění vystaveno tlaku z komprese a podtlaku a kde se části motoru roztahují, smršťují, vzdalují se od sebe a nebo jsou k sobě přitahovány těsněji (studené těsnění reaguje a funguje jinak než zahřáté těsnění, stejně jako těsnění pod zvýšeným tlakem reaguje a funguje jinak při sníženém tlaku)
- přesný tvar těsnění zapezbečuje udržování stálého vnitřního tlaku, zabraňuje úniku oleje z motoru a zabraňuje vniknutí nečistot do motoru
- těsnění je připraveno pro model a rok výroby motocyklu uvedený v popisu, pro který disponuje vhodnými otvory pro průchod čepů, šroubů, svorníků a je připraveno pro okamžitou montáž
Upozornění: těsnění je určeno pro daný model a rok výroby - kontrola obsahu viz. fotografie
Všechna těsnění hlavy, těsnění válce a těsnění ventilového víka jsou vyráběna dle rozměrů podle originálního dílu. Použitý materiál zajišťuje prodlouženou životnost, preventivní ochranu před únikem oleje a odolnost proti vysokým teplotám.
Těsnění od italského výrobce Centauro, který dodává do prvovýroby motocyklů (téměř všech italských značek i KTM a dalším evropským výrobcům) jsou vysocekvatitní plnohodnotnou náhradou za originální těsnění, neboť jsou vyráběna ve vysoce kvalitním zpracování, z nejjakostnějších materiálů a dle přesných specifikací a parametrů originálních dílů (OEM).
Použité materiály pro výrobu těsnění zajišťují prodlouženou životnost a disponují perfektní stálostí tvaru s velmi dobrými těsnící a tepelnými vlastnostmi.
Nahrazuje originální díl (OEM):
Suzuki 11141-14A01
Suzuki 11141-14A00
Plechové spojkové lamely německého výrobce TRW LUCAS jsou vysocekvalitní náhradou za originální spojkové lamely
- jsou vyrobeny z korozivzdorného materiálu a vyznačují se nejvyšší kvalitou poskytující maximální a přecizní přenos výkonu a dále nízkým opotřebením pro zajištění dlouhého servisního intervalu
- tloušťka a rozměry odpovídají přesně originálu (OEM replacement)
- sortiment zahrnuje širokou škálu aplikací pro téměř všechny typy motocyklů
- špičková německá kvalita produktů Made in Germany
- aplikace pro japonské motocykly, evropské motocykly i speciální spojkové komponenty pro motocykly Harley-Davidson, Ducati a BMW
Pozor! Při přehřátí spojky dojde k tepelnému poškození a zvlnění ocelových lamel (meziplechů), a pro správnou funkci spojky je nutná jejich výměna.
Lamely jsou dodávány v sadě, která obsahuje přesný počet dle typu a roku výroby motocyklu.
Počet kusů v balení: 4 ks
Rozměry lamel:
A = 115 mm
B = 96 mm
C = 87 mm
D = 2 mm
Počet vnitřních zubů: 30
Spojkové lamely s obložením a spojkové pružiny je nutno objednat samostatně.
Tato sada lamel nahrazuje jednotlivé originální lamely (originální kód OEM):
Suzuki 21451-23000
Suzuki 21451-36200
Suzuki 21451-19A00
Suzuki 21451-28000
Suzuki 21451-41701
Vhodné pro motocykly:
Suzuki RM80 / 86-01
Suzuki RM85 / 02-17
Suzuki DR125S / 82
Suzuki DR125SE / 95-00
Plechové spojkové lamely německého výrobce TRW LUCAS jsou vysocekvalitní náhradou za originální spojkové lamely
- jsou vyrobeny z korozivzdorného materiálu a vyznačují se nejvyšší kvalitou poskytující maximální a přecizní přenos výkonu a dále nízkým opotřebením pro zajištění dlouhého servisního intervalu
- tloušťka a rozměry odpovídají přesně originálu (OEM replacement)
- sortiment zahrnuje širokou škálu aplikací pro téměř všechny typy motocyklů
- špičková německá kvalita produktů Made in Germany
- aplikace pro japonské motocykly, evropské motocykly i speciální spojkové komponenty pro motocykly Harley-Davidson, Ducati a BMW
Pozor! Při přehřátí spojky dojde k tepelnému poškození a zvlnění ocelových lamel (meziplechů), a pro správnou funkci spojky je nutná jejich výměna.
Lamely jsou dodávány v sadě, která obsahuje přesný počet dle typu a roku výroby motocyklu.
Počet kusů v balení: 4 ks
Rozměry lamel:
A = 125,5 mm
B = 100,3 mm
C = 91,6 mm
D = 1,4 mm
Počet vnitřních zubů: 30
Spojkové lamely s obložením a spojkové pružiny je nutno objednat samostatně.
Tato sada lamel nahrazuje jednotlivé originální lamely (originální kód OEM):
Honda 22321-KYJ-902
Honda 22322-KZZ-901
Vhodné pro motocykly:
Honda CBR250R / 11-14
Honda CBR250RA / 11-15
Honda CBR250RR / 17-18
Honda CBR250RRA / 17-18
Honda CBR300RA / 14-17
Honda CMX300 Rebel / 17-
Honda CRF250L / 13-20
Honda CRF250LA / 17-20
Honda CRF250RLA Rally / 17-20
Spojkové lamely německého výrobce TRW LUCAS jsou vysocekvalitní náhradou za originální spojkové lamely
- vyznačují se dlouhou životností, maximální účinností a konstantním přenosem síly/pohonu v provozu i při vysokých teplotách a extrémních podmínkách
- sortiment zahrnuje širokou škálu aplikací pro téměř všechny typy motocyklů (pro suché i mokré spojky)
- různé typy materiálů obložení (různé směsi) na základě specifikace původního originálního dílu
- zdokonalený přenos zátěže pro maximální výkon díky optimalizovaným rozměrům
- špičková německá kvalita produktů (přesné lamely s osvědčenými materiály obložení)
- aplikace pro japonské motocykly, evropské motocykly i speciální spojkové komponenty pro motocykly Harley-Davidson, Ducati a BMW
Lamely jsou dodávány v sadě, která obsahuje přesný počet dle typu a roku výroby motocyklu.
Počet kusů v balení: 3 ks
Rozměry lamel: 2+1
TYP 1
A = 135,8 mm
B = 125 mm
C = 108 mm
D = 3 mm
TYP 2
A = 135,8 mm
B = 125 mm
C = 101,4 mm
D = 3 mm
Spojkové lamely plechové a spojkové pružiny je nutno objednat samostatně.
Vhodné pro motocykly:
Yamaha YZF-R125 / 19-
Yamaha MT125 / 20-
Yamaha XSR125 / 21-
Gearlube Racing 75W-140 je syntetický, hypoidní převodový olej, speciálně vyvinutý pro použití v diferenciálech, a to jak s diferenciálem s omezeným skluzem, tak i velmi silnými převodovkami, které se často používají ve světě motoristického sportu. Gearlube Racing 75W-140 lze proto použít ve všech rozdílech mezi různými modely BMW M-Sport nebo v diferenciálech SUV nebo čtyřkolek Polaris a jiných vozidelch ATV, UTV, které vyžadují hypoidní olej SAE 75W-140.
Díky speciálním přísadám s omezeným skluzem je také ideální pro použití v samosvorných diferenciálech.
V kombinaci s moderním a vysoce účinným systémem přísad, které jsou speciálně navrženy tak, aby splňovaly velmi přísné normy, které platí pro různé typy motoristických sportů, byly získány následující vlastnosti:
- velmi vysoký index viskozity, který vede k efektivní tekutosti při nízkých teplotách
- vynikající odolnost vůči oxidaci, což zaručuje vynikající odolnost při vysokých provozních teplotách
- velmi nízká tendence vytvářet pěnu
- špičková ochrana proti opotřebení
Specifikace:
API GL-5
BMW MSP/A
Objem: 1l
Opravná sada karburátoru od japonské značky Tourmax
- opravná sada slouží především k opravě netěsností vzniklých stářím gumových těsnění či těsnících komponentů a prvků, dále tato sada slouží k obnově a výměně nejvíce opotřebených dílů karburátoru, jako jsou jehlový ventil, doraz, seřizovací šrouby, směsové šrouby apod.
- jedinečné opravné sady určené pro motocykly osazené z výroby karburátorem či karburátory
- každá sada obsahuje přesné komponenty rozměrově a kvalitativně shodné s originálně použitými díly výrobce daného karburátoru
- jednotlivé sady se mohou svým obsahem lišit a to z důvodu, že každý motocykl je osazen jiným typem karburátoru a komponenty obsažené v používaných karburátorech jsou různě namáhané a různě se opotřebovávají, proto výrobce vybral pouze komponenty, které se nejvíce opotřebovávají
- pokud není uvedeno jinak, tak sada obsahuje díly vždy pro jeden karburátor - kontrola obsahu viz. fotografie!!!
Shrnutí obsahu sady:
- obsaženo v každé sadě: těsnění, jehlový ventil, těsnící o-kroužky
- libovolně zvolené díly výrobcem: pouzdro jehlového ventilu, šrouby, seřizovací šrouby, pružiny, apod.
Upozornění: sada obsahuje komponenty vybrané výrobcem vždy v přesném počtu pro daný karburátor - kontrola obsahu viz. fotografie!!!
Značka Tourmax dodává široký sortiment náhradních dílů pro motocykly, čtyřkolky vyráběných dle OEM specifikace výrobci dodávající do prvovýroby japonských značek. Jedná se o produkty přímo od výrobců z Japonska - kvaliní díly pro profesionály. Sortiment zahrnuje příruby sání, opravné sady brzdiče, opravné sady brzdových pump, spojkové lamely, opravné sady palivového kohoutu, ložiska krku řízení, regulátory dobíjení a další...
Díly obsažené v sadě jsou alternativní náhrady za originální díly (OEM):
Yamaha 24W-14184-00
Yamaha 4LS-14126-00
Yamaha 5HP-14107-18
Opravná sada vodního čerpadla od americké značky AllBalls
- speciální profesionální opravárenská sada repasi vodní pumpy
- plnohodnotná náhrada za originální díl
- hlavní mechanické těsnění vodního čerpadla
- samostané těsnění vodní pumpy pro jednoduchou a rychlou repasi
Nahrazuje originální díl (OEM Replacement):
Honda 19217-MAL-300
Samostatná těsnění pod hlavu, těsnění pod válec a těsnění víka ventilů jsou vysocekvatitní plnohodnotnou náhradou za originální těsnění
- poskytují velmi dobrou užitnou hodnotu (výhodný poměr cena/výkon)
- jsou vyráběna z jakostních materiálů a dle specifikací a parametrů originálních dílů (OEM)
- použité materiály pro výrobu těsnění zajišťují prodlouženou životnost a disponují perfektní stálostí tvaru s velmi dobrými těsnící a tepelnými vlastnostmi
- těsnění válce a hlavy motoru zajišťují utěsnění mezi dvěma povrchy motoru, které podléhají změnám teploty a tlaku podle toho jak se motor zahřívá a ochlazuje, a výběr kvalitního těsnění je rozhodující pro dlouhodobou funkčnost v prostředí, kde je těsnění vystaveno tlaku z komprese a podtlaku a kde se části motoru roztahují, smršťují, vzdalují se od sebe a nebo jsou k sobě přitahovány těsněji (studené těsnění reaguje a funguje jinak než zahřáté těsnění, stejně jako těsnění pod zvýšeným tlakem reaguje a funguje jinak při sníženém tlaku)
- přesný tvar těsnění zapezbečuje udržování stálého vnitřního tlaku, zabraňuje úniku oleje z motoru a zabraňuje vniknutí nečistot do motoru
- těsnění je připraveno pro model a rok výroby motocyklu uvedený v popisu, pro který disponuje vhodnými otvory pro průchod čepů, šroubů, svorníků a je připraveno pro okamžitou montáž
Upozornění: těsnění je určeno pro daný model a rok výroby - kontrola obsahu viz. fotografie
Všechna těsnění hlavy, těsnění válce a těsnění ventilového víka jsou vyráběna dle rozměrů podle originálního dílu. Použitý materiál zajišťuje prodlouženou životnost, preventivní ochranu před únikem oleje a odolnost proti vysokým teplotám.
Těsnění od italského výrobce Centauro, který dodává do prvovýroby motocyklů (téměř všech italských značek i KTM a dalším evropským výrobcům) jsou vysocekvatitní plnohodnotnou náhradou za originální těsnění, neboť jsou vyráběna ve vysoce kvalitním zpracování, z nejjakostnějších materiálů a dle přesných specifikací a parametrů originálních dílů (OEM).
Použité materiály pro výrobu těsnění zajišťují prodlouženou životnost a disponují perfektní stálostí tvaru s velmi dobrými těsnící a tepelnými vlastnostmi.
Nahrazuje originální díl (OEM):
Honda 12251-MS6-620
Řadící páky (řadičky) MTZ pro offroadové motocykly jsou vyráběny dle přesných parametrů, rozměrů a specifikací originálních dílů, a jsou ekvivalentní levnou náhradou za originální řadičky
- určeny pro hobby použití
- poskytují dobrou užitnou hodnotu (výhodný poměr cena/výkon)
- použitý jakostní dural zaručuje stálost tvaru páky a chrání před poškozením řadící hřídele při pádu nebo doskoku, kdy nedojde ke zlomení či jinému poškození řadící hřídele následkem pevného spojení jako u ocelových řadiček (materiál je dostatečně odolný proti vymačkání drážkování při standardním použití, avšak není příliš tvrdý, aby nevratně poškodil řadící hřídel)
- páky jsou osazeny sklopnou koncovkou s upraveným ergonometrickým tvarem pro lepší ovládání
- koncovka disponuje protiskluzovým vroubkováním a lze objednat jako samostatný náhradní díl v několika barevných provedeních (objednávací kód samostatné koncovky je 839-998)
Tato řadička nahrazuje originální řadící pedál (originální kód OEM):
Honda 24700-KCY-670
Ocelové řadicí páky (řadičky) pro offroadové motocykly a motocykly Dual Sport
- poskytují výbornou užitnou hodnotu (výhodný poměr cena/životnost)
- ocelové řadičky jsou ekvivalentní a plnohodnotnou náhradou za originální řadicí páky
- použitá ocel zaručuje odolnost a stálost tvaru páky
- jsou vyrobeny dle originální (OEM) specifikace a parametrů z kvalitního materiálu
- páky jsou osazeny sklopnou koncovkou
- ocelové řadičky jsou vhodné pro úpravu (svařování, ohýbání), když nejsou dostupné řadičky pro starší motocykly nebo atypické motocykly či stavby
Ocelová řadicí páka pro řadicí hřídel o průměru: 11 mm
Tato řadička nahrazuje originální řadicí pedál (originální kód OEM):
Kawasaki 13156-1240
Vhodná mimo jiné i pro motocykly:
Kawasaki KX125 / 83-93
Kawasaki KX250 / 87-93
Kawasaki KX500 / 87-93
Řadící páky (řadičky) MTZ pro offroadové motocykly jsou vyráběny dle přesných parametrů, rozměrů a specifikací originálních dílů, a jsou ekvivalentní levnou náhradou za originální řadičky
- určeny pro hobby použití
- poskytují dobrou užitnou hodnotu (výhodný poměr cena/výkon)
- použitý jakostní dural zaručuje stálost tvaru páky a chrání před poškozením řadící hřídele při pádu nebo doskoku, kdy nedojde ke zlomení či jinému poškození řadící hřídele následkem pevného spojení jako u ocelových řadiček (materiál je dostatečně odolný proti vymačkání drážkování při standardním použití, avšak není příliš tvrdý, aby nevratně poškodil řadící hřídel)
- páky jsou osazeny sklopnou koncovkou s upraveným ergonometrickým tvarem pro lepší ovládání
- koncovka disponuje protiskluzovým vroubkováním a lze objednat jako samostatný náhradní díl v několika barevných provedeních (objednávací kód samostatné koncovky je 839-998)
Tato řadička nahrazuje originální řadící pedál (originální kód OEM):
Suzuki 25600-37E12
Suzuki 25600-37E11
Suzuki 25600-37E02
Suzuki 25600-37E01
Suzuki 25600-37E10
Suzuki 25600-37E00
Suzuki 25600-05D03
Suzuki 25600-05D00
Suzuki 25600-05D01
Suzuki 25600-05D03
Suzuki 25600-05D02
Sada T inbusových klíčů.
Sada obsahuje deset velikostí klíčů : 2, 2.5, 3, 4, 4.5, 5, 5.5, 6, 8, 10mm.
Přípravek pro demontáž (stahování) setrvačníku zapalování
- stahovací přípravek rotoru, magneta zapalování pro motocykly a čtyřkolky
- vysoká kvalita zpracování s vysokou pevností a odolností
- tepelně zušlechtěno a zpracovano pro zvýšenou trvanlivost a životnost
Rozměry (parametry) stahováku:
M28 x 1,00 - PRAVÝ ZÁVIT
Těsnění MTZ jsou vyráběna ve vysoce kvalitním zpracování a z jakostních materiálů na základě přesných specifikací a parametrů originálních dílů (OEM).
Těsnění MTZ jsou ekvivalentní plnohodnotnou náhradou za originální těsnění - poskytují dobrou užitnou hodnotu (výhodný poměr cena/výkon).
Sada těsnění celého motoru "Complete Kit" obsahuje komponenty pro generální opravu celého motoru:
- většinu plochých těsnění motoru - těsnění pod hlavu, těsnění pod válec, těsnění mezi kartery, těsnění bočních vík motoru (těsnění zapalování, těsnění spojky malé, těsnění spojky velké), těsnění vodního čerpadla;
- o-kroužky, těsnící kroužky výfuku a další;
- u 4taktních motorů jsou obsažena i gufera ventilů.
Upozornění: sada obsahuje komponenty vždy v přesném počtu pro daný model a rok výroby - kontrola obsahu viz. fotografie!! (může se stát, že v této těsnící sadě chybí těsnění, o-kroužek nebo gufero, které lze objednat samostatně nebo je součástí jiné produktové sady, a nebo lze zakoupit jen jako originální díl od výrobce motocyklu).
Motodíly od A do Z
|
MTZ Mototechnika s.r.o.Telefon: 601 303 001 / 601 303 002 601 303 003 / 601 303 004 E-mail: info@mototechnika.cz Prodejna:
U Blatenského mostu 1482 Pondělí - Pátek 8:00-12:00 / 13:00-16:00 hod. |
Informace |
O společnosti |