Sady těsnění horní jsou vysocekvatitní plnohodnotnou náhradou za originální těsnění, neboť jsou vyráběna ve vysoce kvalitním zpracování, z nejjakostnějších materiálů a dle přesných specifikací a parametrů originálních dílů (OEM).
Použité materiály pro výrobu těsnění zajišťují prodlouženou životnost a disponují perfektní stálostí tvaru s velmi dobrými těsnící a tepelnými vlastnostmi.
Těsnění obsahuje:
- těsnění pod válec
- těsnění pod hlavu
- těsnění výfuku
Upozornění: sada obsahuje komponenty vždy v přesném počtu pro daný model a rok výroby - kontrola obsahu viz. fotografie!! (může se stát, že v této těsnící sadě chybí těsnění, o-kroužek nebo gufero, které lze objednat samostatně nebo je součástí jiné produktové sady).
Sady těsnění horní jsou vysocekvatitní plnohodnotnou náhradou za originální těsnění, neboť jsou vyráběna ve vysoce kvalitním zpracování, z nejjakostnějších materiálů a dle přesných specifikací a parametrů originálních dílů (OEM).
Použité materiály pro výrobu těsnění zajišťují prodlouženou životnost a disponují perfektní stálostí tvaru s velmi dobrými těsnící a tepelnými vlastnostmi.
Upozornění: sada obsahuje komponenty vždy v přesném počtu pro daný model a rok výroby - kontrola obsahu viz. fotografie!! (může se stát, že v této těsnící sadě chybí těsnění, o-kroužek nebo gufero, které lze objednat samostatně nebo je součástí jiné produktové sady).
Vhodné pro motocykly:
Peugeot Jet50
Peugeot Ludix50
Peugeot Speedfight3 50LC
Peugeot Speedfight 4 50LC
Olejové filtry Hiflo Filtro nabízí stejnou nebo vyšší úroveň výkonu ve srovnání s originálním filtrem. Jedná se vysoce kvalitní olejové filtry, které nabízejí výbornou ochranu motoru a to nejen díky dokonalé selekci drobných nečistot od cirkulujícího oleje.
Hlavní přednosti:
- vyráběny z vysoce kvalitních materiálů
- dokonalá kontrola kvality výroby (16 kontrol)
- plnohodnotná náhrada za originální filtr
- vysoká užitná hodnota (poměr kvalita/ cena)
- moderní konstrukce pro hladký průtok oleje
- excelentní filtrační vlastnosti pro dokonalou ochranu
Tento filtr oleje nahrazuje originální díl (OEM code):
Arctic Cat 3436-005
Kawasaki 52010-S002
Suzuki 16510-19B00
Suzuki 16510-24501
Suzuki 16510-25C00
Suzuki 3436005
SYM 15400-L4A-000
SYM 15400-L4A-0002
Yamaha 5RU-13440-00
Olejové filtry Hiflo Filtro jsou vyráběny v továrně Thai Yang Kitpaisan, která byla založena v roce 1955 a vyrábí filtry pro prvovýrobu motorového průmyslu od roku 1963. Díky více než 40-ti letým zkušenostem, neustálému vývoji a moderním výrobním zařízením dnes vyrábí vysoce kvalitní filtry pro všechny druhy použití.
Technologie výroby je založena na dokonalém systému kontroly kvality, aby bylo dosaženo téměř nulové tolerance zmetkovosti. Během celého výrobního procesu projde každý olejový filtr 16 samostatnými kontrolami kvality než opustí továrnu. Celý výrobní proces podléhá kvalitativním normám a auditům (ISO), a to včetně kontroly surovin, kontroly kvality, kontroly výroby, apod.
Pro dosažení a zabezpečení vysoké kvality jsou používány pouze materiály nejvyšší jakosti od světoznámých výrobců:
- ocel od Toyota Tsusho a NKK (Japonsko)
- lepidla od Henkel (Německo)
- papír od Ahlstrom Filtration (Finsko), Hollingsworth & Vose (USA) a AWA Paper (Japonsko)
Značka Hiflo Filtro získala prestižní akreditaci „TÜV Approved" a to jako první značka olejového filtru v motocyklovém, nebo automobilovém sektoru. Dále úspěšně splnila certifikaci kvality ISO 9002.
Vhodné pro motocykly:
Arctic Cat 250 / 99-05
Arctic Cat 300 / 98-05
Betamotor 125 Alp 4T / 00-05
Betamotor 200 Alp 4T / 00-15
Betamotor 200 Urban / Urban Special / 08-16
Kawasaki KH125 / 03-06
Kawasaki KLX125 / 03-06
Suzuki LTF160 M,N,P,R,S,T,V,W / 91-98
Suzuki LTF160 X,Y,K1,K2 / 99-02
Suzuki LT160 K3,K4 Quadrunner / 03-04
Suzuki LT230 GEF,GEG / 85-87
Suzuki LT230 SF,SG,SH,SJ / 85-88
Suzuki LTF230 G,H / 86-87
Suzuki LT230 E- H,J,K,L,M,N,P / 86-93
Suzuki LT250 EF,EFF,EFG / 85-86
Suzuki LTF250 J,K,L,M,N,P,R,S,T,V,W,X,Y,K1,K2 Quadrunner / 88-02
Suzuki LTF250 K3,K4,K5,K6,K7,K8,K9,L0-L6 Ozark / 03-16
Suzuki LTZ250 K4,K5,K6,K7,K8,K9 Quadsport / 04-09
Suzuki LT4WD H,J,K,L,M,N,P,R,S,T,V,W,X / 87-99
Suzuki LTF4WD X M,N,P,R,S,T,V,W King Quad / 91-99
Suzuki LT300 EH,EJ,EK / 87-89
Suzuki LTF300F King Quad / 00-02
Suzuki DR125SE Raider / 85-96
Suzuki DR125SJ / 97
Suzuki DR125SE,X,Y / 98-00
Suzuki DRZ125 K3-K9,L0-L6 / 03-16
Suzuki DRZ125 L K3-K9,L0-L6 / 03-19
Suzuki RV125 K3,K4,K5,K6 Van Van / 03-06
Suzuki RV125 K7,K8,K9,L0-L6 Van Van / 07-16
Suzuki SP125 G,H,J / 86-88
Suzuki DR200 S- G,H,J,K,L,M / 86-91
Suzuki DR200 S-L5,L6 / 15-19
Suzuki DR200SE / 96-14
Suzuki RV200 Van Van / 16-19
Suzuki AN250 Burgman / 99-07
Suzuki AN400 Burgman / 99-06
SYM 400i MaxSym / 11-15
SYM 600i MaxSym / 16
Yamaha CP250 Morphous (USA) / 06-08
Yamaha YP400 Majesty / 04-14
Yamaha YP400R/RA X-Max / 13-19
Olejové filtry Hiflo Filtro nabízí stejnou nebo vyšší úroveň výkonu ve srovnání s originálním filtrem. Jedná se vysoce kvalitní olejové filtry, které nabízejí výbornou ochranu motoru a to nejen díky dokonalé selekci drobných nečistot od cirkulujícího oleje.
Hlavní přednosti:
- vyráběny z vysoce kvalitních materiálů
- dokonalá kontrola kvality výroby (16 kontrol)
- plnohodnotná náhrada za originální filtr
- vysoká užitná hodnota (poměr kvalita/ cena)
- moderní konstrukce pro hladký průtok oleje
- excelentní filtrační vlastnosti pro dokonalou ochranu
Nahrazuje originální čísla (OEM code):
Daelim 15412-KN6-9612
Olejové filtry Hiflo Filtro jsou vyráběny v továrně Thai Yang Kitpaisan, která byla založena v roce 1955 a vyrábí filtry pro prvovýrobu motorového průmyslu od roku 1963. Díky více než 40-ti letým zkušenostem, neustálému vývoji a moderním výrobním zařízením dnes vyrábí vysoce kvalitní filtry pro všechny druhy použití.
Technologie výroby je založena na dokonalém systému kontroly kvality, aby bylo dosaženo téměř nulové tolerance zmetkovosti. Během celého výrobního procesu projde každý olejový filtr 16 samostatnými kontrolami kvality než opustí továrnu. Celý výrobní proces podléhá kvalitativním normám a auditům (ISO), a to včetně kontroly surovin, kontroly kvality, kontroly výroby, apod.
Pro dosažení a zabezpečení vysoké kvality jsou používány pouze materiály nejvyšší jakosti od světoznámých výrobců:
- ocel od Toyota Tsusho a NKK (Japonsko)
- lepidla od Henkel (Německo)
- papír od Ahlstrom Filtration (Finsko), Hollingsworth & Vose (USA) a AWA Paper (Japonsko)
Značka Hiflo Filtro získala prestižní akreditaci „TÜV Approved" a to jako první značka olejového filtru v motocyklovém, nebo automobilovém sektoru. Dále úspěšně splnila certifikaci kvality ISO 9002.
Vhodné pro motocykly:
Daelim VC125 / 96-
Daelim VS125 Evolution / 97-05
Daelim VT125 Evolution / 97-05
LML 125 Star 4T / 09-13
LML 125 Star CVT 4T / 12-15
LML 150 Star CVT 4T / 09-15
Gufero motoru (gufero převodovky) pro motocykly od italské značky Centauro
- jsou vyráběna ze speciálního materiálu vysoce odolného proti tepelnému a mechanickému namáhání a tvrdnutí (stárnutí)
- materiál rovněž vyniká nízkým koeficientem tření, odolností proti olejům a příměsím v kapalinách
- zaručuje stálost těsnícího účinku v motoru, převodové skříni, klikové skříni i v náročných podmínkách
- simerinky převodové skříně Centauro zabraňují nežádoucímu úniku oleje po dlouhou dobu
- sortiment zahrnuje různé materiály (pryžová NBR, vitonová FKM, MVQ silikonová, atd.) a různá provedení (dvoubřitá, jednobřitá, jednobřitá s prachovkou, atd.)
- vnitřní průměr "A" = 24mm
- vnější průměr "B" = 46mm
- výška "H" = 6mm
CENA UVEDENA ZA 1 KUS (DODÁVÁNO V BALENÍ PO 1 KUSE!!)
Toto gufero nahrazuje originální gufero OEM:
Aprilia 3EBN000043
Italjet 337106031
Suzuki 0928424001
Upozornění: nákres zobrazuje hlavně rozměry (vnitřní průměr A / vnější průměr B / výška H)! Počet břitů a ostatní parametry nejsou z nákresu patrné - jedná se o ilustrační nákres!
Gufero motoru (gufero převodovky) pro motocykly od italské značky Centauro
- jsou vyráběna ze speciálního materiálu vysoce odolného proti tepelnému a mechanickému namáhání a tvrdnutí (stárnutí)
- materiál rovněž vyniká nízkým koeficientem tření, odolností proti olejům a příměsím v kapalinách
- zaručuje stálost těsnícího účinku v motoru, převodové skříni, klikové skříni i v náročných podmínkách
- simerinky převodové skříně Centauro zabraňují nežádoucímu úniku oleje po dlouhou dobu
- sortiment zahrnuje různé materiály (pryžová NBR, vitonová FKM, MVQ silikonová, atd.) a různá provedení (dvoubřitá, jednobřitá, jednobřitá s prachovkou, atd.)
- vnitřní průměr "A" = 25mm
- vnější průměr "B" = 35mm
- výška "H" = 7mm
CENA UVEDENA ZA 1 KUS (DODÁVÁNO V BALENÍ PO 1 KUSE!!)
Upozornění: nákres zobrazuje hlavně rozměry (vnitřní průměr A / vnější průměr B / výška H)! Počet břitů a ostatní parametry nejsou z nákresu patrné - jedná se o ilustrační nákres!
Gufero motoru (gufero převodovky) pro motocykly od italské značky Centauro
- jsou vyráběna ze speciálního materiálu vysoce odolného proti tepelnému a mechanickému namáhání a tvrdnutí (stárnutí)
- materiál rovněž vyniká nízkým koeficientem tření, odolností proti olejům a příměsím v kapalinách
- zaručuje stálost těsnícího účinku v motoru, převodové skříni, klikové skříni i v náročných podmínkách
- simerinky převodové skříně Centauro zabraňují nežádoucímu úniku oleje po dlouhou dobu
- sortiment zahrnuje různé materiály (pryžová NBR, vitonová FKM, MVQ silikonová, atd.) a různá provedení (dvoubřitá, jednobřitá, jednobřitá s prachovkou, atd.)
- vnitřní průměr "A" = 17mm
- vnější průměr "B" = 35mm
- výška "H" = 7 / 7,5mm
CENA UVEDENA ZA 1 KUS (DODÁVÁNO V BALENÍ PO 1 KUSE!!)
Upozornění: nákres zobrazuje hlavně rozměry (vnitřní průměr A / vnější průměr B / výška H)! Počet břitů a ostatní parametry nejsou z nákresu patrné - jedná se o ilustrační nákres!
Gufero motoru (gufero převodovky) pro motocykly od japonských výrobců NOK a ARS
- jsou vyráběna ze speciálního materiálu vysoce odolného proti tepelnému a mechanickému namahání a tvrdnutí (stárnutí)
- materiál rovněž vyniká nízkým koeficientem tření, odolností proti olejům a příměsím v kapalinách
- zaručuje stálost těsnícího účinku v motoru, převodové skříni, klikové skříni i v náročných podmínkách
- japonská gufera převodovky (simerinky převodové skříně) dokonale zabraňují nežádoucímu úniku oleje po dlouhou dobu
- sortiment zahrnuje různé materiály (pryžová NBR, vitonová FKM, MVQ silikonová, atd.) a různá provedení (dvoubřitá, jednobřitá, jednobřitá s prachovkou, atd.)
- vnitřní průměr "A" = 20mm
- vnější průměr "B" = 30mm
- výška "H" = 7mm
Tento simering je alternativní náhradou za originální simerink (OEM Reference NO):
Kawasaki 92049-1541
Kawasaki 92049-0134
Peugeot 769713
Peugeot 720960
Peugeot 706450
Yamaha 93102-20814
Yamaha 93102-20108
Yamaha 93101-20008
Výrobci NOK a ARS jsou významnými a renomovanými dodavateli pro strojírenský a automobilový průmysl (včetně všech hlavních výrobců motocyklů, a to nejen japonských značek), a řadí se mezi světovou špičku.
Tato gufera jsou plnohodnotnou náhradou za originální díl (OEM Replacement), protože shodná gufera jsou osazována v prvovýrobě.
CENA UVEDENA ZA 1 KUS (DODÁVÁNO V BALENÍ PO 1 KUSE!!)
Gufero motoru (gufero převodovky) pro motocykly od italské značky Centauro
- jsou vyráběna ze speciálního materiálu vysoce odolného proti tepelnému a mechanickému namáhání a tvrdnutí (stárnutí)
- materiál rovněž vyniká nízkým koeficientem tření, odolností proti olejům a příměsím v kapalinách
- zaručuje stálost těsnícího účinku v motoru, převodové skříni, klikové skříni i v náročných podmínkách
- simerinky převodové skříně Centauro zabraňují nežádoucímu úniku oleje po dlouhou dobu
- sortiment zahrnuje různé materiály (pryžová NBR, vitonová FKM, MVQ silikonová, atd.) a různá provedení (dvoubřitá, jednobřitá, jednobřitá s prachovkou, atd.)
- vnitřní průměr "A" = 15mm
- vnější průměr "B" = 30mm
- výška "H" = 4,5mm
Toto gufero nahrazuje originální gufero OEM:
KTM 07601530451
CENA UVEDENA ZA 1 KUS (DODÁVÁNO V BALENÍ PO 1 KUSE!!)
Upozornění: nákres zobrazuje hlavně rozměry (vnitřní průměr A / vnější průměr B / výška H)! Počet břitů a ostatní parametry nejsou z nákresu patrné - jedná se o ilustrační nákres!
Gufero motoru (gufero převodovky) pro motocykly od italské značky Centauro
- jsou vyráběna ze speciálního materiálu vysoce odolného proti tepelnému a mechanickému namáhání a tvrdnutí (stárnutí)
- materiál rovněž vyniká nízkým koeficientem tření, odolností proti olejům a příměsím v kapalinách
- zaručuje stálost těsnícího účinku v motoru, převodové skříni, klikové skříni i v náročných podmínkách
- simerinky převodové skříně Centauro zabraňují nežádoucímu úniku oleje po dlouhou dobu
- sortiment zahrnuje různé materiály (pryžová NBR, vitonová FKM, MVQ silikonová, atd.) a různá provedení (dvoubřitá, jednobřitá, jednobřitá s prachovkou, atd.)
- vnitřní průměr "A" = 22mm
- vnější průměr "B" = 32mm
- výška "H" = 7mm
CENA UVEDENA ZA 1 KUS (DODÁVÁNO V BALENÍ PO 1 KUSE!!)
Upozornění: nákres zobrazuje hlavně rozměry (vnitřní průměr A / vnější průměr B / výška H)! Počet břitů a ostatní parametry nejsou z nákresu patrné - jedná se o ilustrační nákres!
Kuličková ložiska EBI/MGK jsou kvalitní ložiska vyráběná jako alternativa k ložiskům renomovaných výrobců jednořadých kuličkových ložisek
- jedná se o ložiska s jednoduchou konstrukcí, nerozebíratelná, odolná a vyžadující standardní údržbu
- sortiment nabízených ložisek motoru zahrnuje ložiska na klikovou hřídel a ložiska do převodové skříně
- hlavní předností těchto ložisek je velmi příznivá cena při dodržení standadních kvalitativních parametrů
- vnitřní průměr "A" = 20mm
- vnější průměr "B" = 42mm
- šířka "C" = 8mm
- typ ložiska = jednořadé kuličkové
Kuličková zakrytá ložiska EBI jsou kvalitní ložiska vyráběná jako alternativa k ložiskům renomovaných výrobců jednořadých kuličkových ložisek (levnou náhradou za originální díly - poskytují dobrou užitnou hodnotu (výhodný poměr cena/výkon).
Jendá se o ložiska s jednoduchou konstrukcí, nerozebíratelná, velmi odolná, schopná fungovat ve vyšších otáčkách a vyžadující standardní údržbu.
Jsou vhodná pro použití v nábojích kol motocyklů, neboť se vyznačují sníženou hlučností a dosahují dlouhé životnosti. Oboustranné krytí ložisek (pryžovým těsněním) zamezuje vstupu nečistot a prodlužuje tak životnost ložiska.
- vnitřní průměr "A" = 20mm
- vnější průměr "B" = 42mm
- šířka "C" = 16mm
- typ ložiska = jednořadé kuličkové
- provedení = oboustraně zakryté těsněním
Jsou vyrobeny přesně podle originální (OEM) specifikace a parametrů z kvalitních materiálů pomocí moderních technologií.
Kuličková zakrytá ložiska EBI jsou kvalitní ložiska vyráběná jako alternativa k ložiskům renomovaných výrobců jednořadých kuličkových ložisek (levnou náhradou za originální díly - poskytují dobrou užitnou hodnotu (výhodný poměr cena/výkon).
Jendá se o ložiska s jednoduchou konstrukcí, nerozebíratelná, velmi odolná, schopná fungovat ve vyšších otáčkách a vyžadující standardní údržbu.
Jsou vhodná pro použití v nábojích kol motocyklů, neboť se vyznačují sníženou hlučností a dosahují dlouhé životnosti. Oboustranné krytí ložisek (pryžovým těsněním) zamezuje vstupu nečistot a prodlužuje tak životnost ložiska.
- vnitřní průměr "A" = 25mm
- vnější průměr "B" = 62mm
- šířka "C" = 17mm
- typ ložiska = jednořadé kuličkové
- provedení = oboustraně zakryté těsněním
Jsou vyrobeny přesně podle originální (OEM) specifikace a parametrů z kvalitních materiálů pomocí moderních technologií.
Sady těsnění horní jsou vysocekvatitní plnohodnotnou náhradou za originální těsnění, neboť jsou vyráběna ve vysoce kvalitním zpracování, z nejjakostnějších materiálů a dle přesných specifikací a parametrů originálních dílů (OEM).
Použité materiály pro výrobu těsnění zajišťují prodlouženou životnost a disponují perfektní stálostí tvaru s velmi dobrými těsnící a tepelnými vlastnostmi.
Upozornění: sada obsahuje komponenty vždy v přesném počtu pro daný model a rok výroby - kontrola obsahu viz. fotografie!! (může se stát, že v této těsnící sadě chybí těsnění, o-kroužek nebo gufero, které lze objednat samostatně nebo je součástí jiné produktové sady).
Olejové sítko pro čínské motocykly a čtyřkolky
- vhodné pro obsahy 250cc
Rozměry:
- vnější průměr gumičky: 26mm
- vnější průměr těla sítka: 18mm
- celková délka bez gumičky: 28mm
- celková délka včetně gumičky: 30mm
Olejové filtry Hiflo Filtro nabízí stejnou nebo vyšší úroveň výkonu ve srovnání s originálním filtrem. Jedná se vysoce kvalitní olejové filtry, které nabízejí výbornou ochranu motoru a to nejen díky dokonalé selekci drobných nečistot od cirkulujícího oleje.
Hlavní přednosti:
- vyráběny z vysoce kvalitních materiálů
- dokonalá kontrola kvality výroby (16 kontrol)
- plnohodnotná náhrada za originální filtr
- vysoká užitná hodnota (poměr kvalita/ cena)
- moderní konstrukce pro hladký průtok oleje
- excelentní filtrační vlastnosti pro dokonalou ochranu
Tento filtr oleje nahrazuje originální díl (OEM code):
Gas-Gas MFS400122550
Gas-Gas MFS450622565C
Gas-Gas MFS450622565CT
Honda 15412-KF0-000
Honda 15412-KF0-010
Honda 15412-KF0-020
Honda 15410-KF0-305
Honda 15410-KF0-315
Honda 15410-HM5-630
Honda 15410-KL3-670
Honda 15410-KYJ-901
Honda 15410-KYJ-902
Kawasaki 52010-1053
Kawasaki 52010-0552
Kawasaki 52010-1051
Polaris 3088036
Suzuki K5201-01053
CF Moto 0DM0-013200
Olejové filtry Hiflo Filtro jsou vyráběny v továrně Thai Yang Kitpaisan, která byla založena v roce 1955 a vyrábí filtry pro prvovýrobu motorového průmyslu od roku 1963. Díky více než 40-ti letým zkušenostem, neustálému vývoji a moderním výrobním zařízením dnes vyrábí vysoce kvalitní filtry pro všechny druhy použití.
Technologie výroby je založena na dokonalém systému kontroly kvality, aby bylo dosaženo téměř nulové tolerance zmetkovosti. Během celého výrobního procesu projde každý olejový filtr 16 samostatnými kontrolami kvality než opustí továrnu. Celý výrobní proces podléhá kvalitativním normám a auditům (ISO), a to včetně kontroly surovin, kontroly kvality, kontroly výroby, apod.
Pro dosažení a zabezpečení vysoké kvality jsou používány pouze materiály nejvyšší jakosti od světoznámých výrobců:
- ocel od Toyota Tsusho a NKK (Japonsko)
- lepidla od Henkel (Německo)
- papír od Ahlstrom Filtration (Finsko), Hollingsworth & Vose (USA) a AWA Paper (Japonsko)
Značka Hiflo Filtro získala prestižní akreditaci „TÜV Approved" a to jako první značka olejového filtru v motocyklovém, nebo automobilovém sektoru. Dále úspěšně splnila certifikaci kvality ISO 9002.
Vhodné pro motocykly a čtyřkolky:
Adly 300 Crossover / Crossroad / Sport / II / RS
Adly 300S Interceptor / II / Sentinel
Adly 300XS Hurricane / Assault
Adly 300 Utility
Adly 500S Hurricance
Adly 500 Flat LOF
Dinli 450 DL901 / 05-06
Dinli 450 DL901 DMX / 07-08
Dinli 450 DL902
Dinli 460 DL 904 DMX / 08-
Gas-Gas 450 Wild HP / 03-07
Gas-Gas 400FSE / SM / 03-07
Gas- Gas 450FSE / SM / 03-07
Gas-Gas 450FSR / EC / SM 08
Gas-Gas 450 Pampera / 07-08
Gas-Gas 510EC / SM / 09
Hisun 450HS ATV-2
Honda ATC250ES Big Red / 85-87
Honda ATC350X / 85-86
Honda TRX250 / 85-87
Honda TRX250X Fourtrax / 86-92
Honda TRX300 / 88-01
Honda TRX300EX / 93-02
Honda TRX300EX Sportrax / 03-08
Honda TRX300FW Fourtrax 4WD / 87-01
Honda TRX400X / 09-14
Honda TRX700XX / 08-11
Honda AX1
Honda CBX250RSE / 83-86
Honda CBX250RS / 00
Honda CBR250R / 11-13
Honda CRF250L / 13-16
Honda CRF250M / 14-15
Honda NX250 / 88-95
Honda TLR250 / 85-87
Honda XL250RC,RD ProLink / 82-83
Honda XL250R / 84-87
Honda XL250RL / 90
Honda XL-X250 RD,RE Japan / 83-84
Honda XL250R Baja Japan
Honda XR250L / 91-99
Honda XR250R / 82-04
Honda CB300F / 15-16
Honda CBR300R / 14-16
Honda XL350R / 85-87
Honda XL-X350
Honda XR350R / 83-87
Honda GB400F Japan
Honda GB400H3 Japan
Honda XR400R / 96-04
Honda XR440R,SM / 96-04
Honda GB500TT, K Clubman / 89-90
Honda GB500 Japan
Honda XBR500 / 85-88
Honda XR500R / 81-85
Honda XL600R / 83-87
Honda XL600L / 83-85
Honda XL600R / 83-85
Honda XL600LM / 85-87
Honda XL600RM / 86-88
Honda XR600R / 85-02
Honda FMX650 / 05-07
Honda FX650 Vigor / 99-02
Honda NX650 Dominator / 88-02
Honda SLR650 Vigor / 97-00
Honda XR650R / 00-07
Honda XR650L / 93-23
Kawasaki KFX450R / 08-14
Kawasaki KLX110 / 02-25
Kawasaki KSR110 / 03-08
Kawasaki BN125 Eliminator / 98-09
Kawasaki KLX125CAF,CBF,CDF / 10-15
Kawasaki KLX125DAF,DBF,DDF D-Tracker / 10-14
Kawasaki Z125 Pro / 17
Kawasaki 125 Ninja / 19-24
Kawasaki KLX140 / 08-17
Kawasaki KLX150 / 14-15
Kawasaki BX250 Ninja SL / 14-15
Kawasaki KL250G Super Sherpa / 00-09
Kawasaki KLX230 / 20-25
Kawasaki KLX230R / 20-25
Kawasaki KLX250R / 91-97
Kawasaki KLX250 / 90-96
Kawasaki KLX250 S9F,SAF,SBF,SCF,SDF,SEF,SFF,SGF / 09-18
Kawasaki KLX250S / 06-20
Kawasaki Z250SL (ABS) / 14-18
Kawasaki KLX300 / 96-07
Kawasaki KLX300R / 20-25
Kawasaki KLX300SM / 20-25
Kawasaki KLX450R / 08-20
Kawasaki KXF450 / 06-15
Polaris 500 Outlaw / 06-07
Polaris 500 Predator / 03-07
Quadzilla 450R / RS / Sport
Suzuki DRZ110 / 03-05
CFMoto 250 NK / 17-22
CFMoto 300 NK / 19-22
CF-Moto 300 SR / 20-22
CF-Moto 300 SS
|
Motodíly od A do Z
|
MTZ Mototechnika s.r.o.Telefon: 601 303 001 / 601 303 002 601 303 003 / 601 303 004 E-mail: info@mototechnika.cz Prodejna:
U Blatenského mostu 1482 Pondělí - Pátek 8:00-12:00 / 13:00-16:00 hod. |
Informace |
O společnosti |
Zboží bylo přidáno do košíku