Olejové filtry POWERFLUX / MTZ jsou vyráběny jedním z největších světových výrobců filtrů a filtračních vložek na světě. Jedná se vysoce kvalitní olejové filtry, které nabízejí výbornou ochranu motoru a to nejen díky dokonalé selekci drobných nečistot od cirkulujícího oleje.
Hlavní přednosti:
- vyráběny z vysoce kvalitních materiálů
- plnohodnotná náhrada za originální filtr
- vysoká užitná hodnota (poměr kvalita / cena)
- moderní konstrukce pro hladký průtok oleje
- excelentní filtrační vlastnosti pro dokonalou ochranu
Tento filtr oleje nahrazuje originální díl (OEM code):
Husqvarna 800081675
Husqvarna 8000B0593
Vhodné pro motocykly:
Husqvarna TC250 / 02-07
Husqvarna TE250 / 02-07
Husqvarna TC450 / 02-07
Husqvarna TE450 / 02-07
Husqvarna TC510 / 03-07
Husqvarna TE510 / 03-07
Husqvarna SMR250 / 05-07
Husqvarna SMR450 / 03-07
Husqvarna SMR510R / 05-07
Husqvarna TE410E / 98-01
Husqvarna TE610E / 98-04
Husqvarna TE610LT / 00-04
Husqvarna TE610 IE / 06-10
Husqvarna SM610 / 98-01
Husqvarna SMS610 IE / 06-10
Husqvarna SMR610 IE / 02-10
Husqvarna QM450 (ATV) / 07-08
Olejové filtry POWERFLUX / MTZ jsou vyráběny jedním z největších světových výrobců filtrů a filtračních vložek na světě. Jedná se vysoce kvalitní olejové filtry, které nabízejí výbornou ochranu motoru a to nejen díky dokonalé selekci drobných nečistot od cirkulujícího oleje.
Hlavní přednosti:
- vyráběny z vysoce kvalitních materiálů
- plnohodnotná náhrada za originální filtr
- vysoká užitná hodnota (poměr kvalita / cena)
- moderní konstrukce pro hladký průtok oleje
- excelentní filtrační vlastnosti pro dokonalou ochranu
Nahrazuje originální čísla (OEM code):
Italjet 210483727
Malaguti 46400200
Peugeot 756162
Piaggio 483727
Piaggio 82635R
Vhodné pro motocykly:
Adiva 125/150 AD (Benelli Adiva) / 01-06
Adiva 125 AD (Piaggio Engine) / 07-08
Adiva 250 AD (Piaggio Engine) / 06-11
Aprilia 125 Atlantic / 02-14
Aprilia 125 Mojito / 03-10
Aprilia 125 Mojito Custom / 03-05
Aprilia 125 Scarabeo (Piaggio Engine) / 03-05
Aprilia 125 Scarabeo GT / Street (Piaggio Engine) / 03-07
Aprilia 125 Sport City / 04-09
Aprilia 125 Sport City One / 08-13
Aprilia 125 Sport City Cube / 08-13
Aprilia 125 Sport City Street / 12-14
Aprilia 125 SR Max 4T / 11-15
Aprilia 125 SR Motard 4T / 12-15
Aprilia 125 SR Compact GT / 22-23
Aprilia 150 Mojito / 03-08
Aprilia 150 Mojito Custom / 03-05
Aprilia 200 Atlantic / 03-08
Aprilia 200 Scarabeo (Piaggio Engine) / 03-05
Aprilia 200 Scarabeo GT / Street (Piaggio Engine) / 03-07
Aprilia 200 Sport City / 04-09
Aprilia 200 Sport City Cube / 08-13
Aprilia 250 Atlantic / 04-06
Aprilia 250 Atlantic i.e. / 06-09
Aprilia 250 Scarabeo (Piaggio Engine) / 03-05
Aprilia 250 Scarabeo GT (Piaggio Engine) / 04-06
Aprilia 250 Scarabeo i.e. / Light / 06-11
Aprilia 250 Sport City i.e. / 06-09
Aprilia 250 Sport City Cube i.e. / 08-13
Aprilia 300 Atlantic i.e. / 10-14
Aprilia 300 Scarabeo Light / Special / 09-13
Aprilia 300 Sport City Cube i.e. / Street / 08-14
Aprilia 300 SR Max / 11-15
Benelli 125 Adiva / 00-03
Benelli 150 Adiva / 00-03
Benelli 250 Adiva / 06-08
Derbi 125/150 Boulevard / 02-07
Derbi 125/150 Boulevard / 08-15
Derbi 125 GP1 E2 / Low Seat / 06-11
Derbi 125 Rambla / 08-13
Derbi 125/150 Sonar / 10-13
Derbi 125 Variant Sport 4T / 12-15
Derbi 200 Boulevard / 02-08
Derbi 250 Boulevard / 02-08
Derbi 250 GP1 / Low Seat / 06-09
Derbi 250 Rambla / 08-10
Derbi 300i Rambla / 10-13
Gilera 250 Oregon (ATV) / 07-08
Gilera 125 DNA / 01-03
Gilera 125 Nexus / 07-08
Gilera 125 Nexus i.e. / 08-15
Gilera 125 Runner VX / VXR / SC / ST / Race / 02-14
Gilera 125 Runner VX Soul / Sport / 14-15
Gilera 180 DNA / 01-03
Gilera 180 Runner VXR 4T / 00-03
Gilera 200 Runner VX / VXR / SC / ST / Race / 03-15
Gilera 250 Nexus / SP / 06-08
Gilera 300 Nexus i.e. / 08-15
Italjet 125 Dragster / 06-
Italjet 125/150 Jet Set / 01-03
Italjet 125 Torpedo (Leader engine) / 00-03
Italjet 150 Torpedo (Leader engine) / 00-03
Italjet 250 Dragster / 06-
Malaguti 125 Madison 3 (Piaggio Engine) / 06-11
Malaguti 180 R Madison / 01-02
Malaguti 200 S Madison / Rst / 02-03
Malaguti 200 F12 Phantom Max / 04-05
Malaguti 250 Madison S / RS / Rst3 / 3 IE / 04-11
Malaguti 250 F12 Phantom Max / 04-05
Peugeot 125 Looxor / 03-04
Peugeot 150 Looxor / 03-04
Peugeot 250 Geopolis Executive / 07-12
Peugeot 250 Geo RS / 08-10
Peugeot 250 Satelis Executive / Premium / 07-12
Peugeot 250 Sat RS / Black Sat / 08-12
Peugeot 300 GeoStyle / 10-13
Peugeot 300 Geopolis / Geo RS / 10-13
Peugeot 300 Satelis i.e. / 11-14
Piaggio B125 City Slicker / 02
Piaggio 125 Beverly GT / Rst / Sport / MIC / Tourer / 01-11
Piaggio 125 Beverly Rst 4T-4V i.e. / 10-15
Piaggio 125 Carnaby / 07-12
Piaggio 125 Fly / 05-13
Piaggio 125 Fly 4T-3V i.e. LEM / DT / 12-15
Piaggio 125 GTX Super Hexagon / 01-03
Piaggio 125 Liberty (Leader Engine) / 00-03
Piaggio 125 Liberty Delivery / 08-09
Piaggio 125 Liberty Rst / PTT / Sport / 04-11
Piaggio 125 Liberty MOC / Elle / 09-12
Piaggio 125 Liberty 4T-2V i.e. / PTT / 11-13
Piaggio 125/150 Liberty 4T-3V i.e. / 13-15
Piaggio 125 Liberty 4T i-Get / 15-16
Piaggio 125 Liberty 4T i-Get / 16-23
Piaggio 125 Medley / 16-18
Piaggio 125 MP3 / 07-11
Piaggio 125 MP3 i.e. / HYBRID / 09-12
Piaggio 125 MP3 Yourban ERL / NRL i.e. / 11-13
Piaggio 125 Skipper ST / 00-05
Piaggio 125 Typhoon 4T / 10-16
Piaggio 125 Vespa 946 / 13
Piaggio 125 Vespa ET4 (Leader Engine) / 00-05
Piaggio 125 Vespa GT Granturismo / L / 03-09
Piaggio 125 Vespa GTS / 07-14
Piaggio 125 Vespa GTS Super i.e. / 09-15
Piaggio 125 Vespa GTS Supersport i.e. / 11-15
Piaggio 125 Vespa GTV / 07-09
Piaggio 125 Vespa GTV Navy / 08-09
Piaggio 125 Vespa LX / 05-10
Piaggio 125 Vespa LX FL / 09-10
Piaggio 125 Vespa LX i.e. / LX Touring i.e. / RosaChic / 09-13
Piaggio 125/150 Vespa LX 4T-3V i.e. / Touring / 12-14
Piaggio 125/150 Vespa LX 4T-3V i.e. Primavera / ABS / 13-15
Piaggio 125 Vespa LX i-Get / 17-22
Piaggio 125 Vespa LXV / 06-10
Piaggio 125 Vespa LXV ie./ LXV Via della Moda i.e. / 10-13
Piaggio 125 Vespa LXV Navy / 08-10
Piaggio 125 Vespa S Special / 07-10
Piaggio 125 Vespa S Special i.e. / College / 09-12
Piaggio 125 Vespa S Special i.e. 3V / 13-15
Piaggio 125 Vespa S Special Sport i.e. / 11-12
Piaggio 125 Vespa S Special Sport i.e. 3V / 13-15
Piaggio 125 Vespa 946 Bellissima / 13-15
Piaggio 125 Vespa Primavera 4T 3V i.e. ABS / 20-23
Piaggio 125 X7 / X7 Evo i.e. / 08-12
Piaggio 125 X8 Premium / Street / 05-07
Piaggio 125 X9 / 01-02
Piaggio 125 X9 Amalfi / 01-03
Piaggio 125 X9 Evolution / 03-04
Piaggio 125 X9 Evolution / 05-07
Piaggio 125 X10 / 12-13
Piaggio 125 X-Evo / 07-08
Piaggio 125 Zip / 00-06
Piaggio 150 Fly / 05-13
Piaggio 150 Fly 4T-3V i.e. LEM / DT / 12-15
Piaggio 150 Liberty / 99-03
Piaggio 150 Liberty Sport / 08-09
Piaggio 150 Liberty MOC / Elle / 09-12
Piaggio 150 Liberty 4T-3V LEM i.e. / 13-15
Piaggio 150 Liberty 4T i-Get / 16-17
Piaggio 150 Liberty S 4T i-Get / 16
Piaggio 150 Medley / 16-18
Piaggio 150 Medley S / 18
Piaggio 150 Skipper ST / 00-05
Piaggio 150 Vespa ET4 / 00-05
Piaggio 150 Vespa GTS IE ABS E4 / 16-17
Piaggio 150 Vespa GTS Super IE ABS E4 / 16-17
Piaggio 150 Vespa LX / 05-10
Piaggio 150 Vespa LX FL / 09-10
Piaggio 150 Vespa LX i.e. / LX Touring i.e. / RosaChic / 09-12
Piaggio 150 Vespa LX 4T-3V i.e. / 12-13
Piaggio 150 Vespa LX 4T-3V i.e. / 14-15
Piaggio 150 Vespa LX Touring 4T-3V i.e. / 12-13
Piaggio 150 Vespa LX Primavera 4T-3V i.e. / 13-16
Piaggio 150 Vespa LX Primavera 4T-3V i-Get E4 / 16-17
Piaggio 150 Vespa LXV i.e. / LXV Via della Moda i.e. / 10-12
Piaggio 150 Vespa S Special / 08-10
Piaggio 150 Vespa S Special i.e. / College / 09-12
Piaggio 150 Vespa S Special i.e. 3V / 12-15
Piaggio 150 Vespa S Special Sport i.e. / 11-12
Piaggio 150 Vespa S Special Sport i.e. 3V / 12-15
Piaggio 150 Vespa Sprint ABS. 4T-3V / 15-16
Piaggio 150 Vespa Sprint 4T-3V i-Get E4 / 16-17
Piaggio 150 X8 / 06-08
Piaggio 180 GTX Super Hexagon / 01
Piaggio 180 X9 Amalfi / 01-03
Piaggio 200 Beverly GT / Rst / 01-03
Piaggio 200 Carnaby / 07-10
Piaggio 200 Liberty Rst / Sport / 04-09
Piaggio 200 Vespa GT / 04-09
Piaggio 200 X8 / 05-06
Piaggio 200 X9 / 02-03
Piaggio 200 X9 Evolution / 03-04
Piaggio 250 Beverly GT Rst / IE / Sport / Cruiser / Tourer / MIC / 04-09
Piaggio 250 Carnaby i.e. / 08-09
Piaggio 250 MP3 / MIC / LT / 06-10
Piaggio 250 Vespa GT 60 / 06-08
Piaggio 250 Vespa GTS / ABS i.e. / 05-14
Piaggio 250 Vespa GTV i.e. / Navy / 05-11
Piaggio 250 X7 / 08-09
Piaggio 250 X8 / 05-08
Piaggio 250 X9 (Honda engine) / 00-03
Piaggio 250 X9 Evolution / 04-05
Piaggio 250 X9 Evolution / 06-07
Piaggio 250 X-Evo / 07-08
Piaggio 300 Beverly Tourer i.e. / 09-11
Piaggio 300 Beverly Rst 4T-4V i.e. / 10-15
Piaggio 300 Beverly ie ABS E4 / 16-21
Piaggio 300 Carnaby Cruiser i.e. / 09-13
Piaggio 300 MP3 MIC i.e. / 10-14
Piaggio 300 MP3 LT i.e. / 10-15
Piaggio 300 MP3 4V Ibrido LT i.e. / 10-15
Piaggio 300 MP3 LT / LT Sport / Touring / 11-17
Piaggio 300 MP3 Yourban ERL / ERL LT i.e. / 11-17
Piaggio 300 MP3 Yourban LT i.e. / 18
Piaggio 300 MP3 Yourban LT Sport i.e. / 18
Piaggio 300 MP3 Sport LT / ABS / ABR / 18
Piaggio 300 Vespa GTS Super i.e. / 08-15
Piaggio 300 Vespa GTS SuperSport i.e. / 10-15
Piaggio 300 Vespa GTS Touring i.e. / 11-15
Piaggio 300 Vespa GTS i.e. / 16-18
Piaggio 300 Vespa GTV 4T-4V i.e. / 10-14
Piaggio 300 Vespa GTV Via Monte Napoleone i.e. / 10-14
Piaggio 300 Vespa GTV Via della Moda / 11-14
Piaggio 300 X7 Evo i.e. / 09-14
Piaggio 350 X10 / 12-15
Gufero motoru (gufero převodovky) pro motocykly od italské značky Centauro
- jsou vyráběna ze speciálního materiálu vysoce odolného proti tepelnému a mechanickému namáhání a tvrdnutí (stárnutí)
- materiál rovněž vyniká nízkým koeficientem tření, odolností proti olejům a příměsím v kapalinách
- zaručuje stálost těsnícího účinku v motoru, převodové skříni, klikové skříni i v náročných podmínkách
- simerinky převodové skříně Centauro zabraňují nežádoucímu úniku oleje po dlouhou dobu
- sortiment zahrnuje různé materiály (pryžová NBR, vitonová FKM, MVQ silikonová, atd.) a různá provedení (dvoubřitá, jednobřitá, jednobřitá s prachovkou, atd.)
- vnitřní průměr "A" = 8mm
- vnější průměr "B" = 16mm
- výška "H" = 5mm
CENA UVEDENA ZA 1 KUS (DODÁVÁNO V BALENÍ PO 1 KUSE!!)
Upozornění: nákres zobrazuje hlavně rozměry (vnitřní průměr A / vnější průměr B / výška H)! Počet břitů a ostatní parametry nejsou z nákresu patrné - jedná se o ilustrační nákres!
Gufero motoru (gufero převodovky) pro motocykly od japonských výrobců NOK a ARS
- jsou vyráběna ze speciálního materiálu vysoce odolného proti tepelnému a mechanickému namahání a tvrdnutí (stárnutí)
- materiál rovněž vyniká nízkým koeficientem tření, odolností proti olejům a příměsím v kapalinách
- zaručuje stálost těsnícího účinku v motoru, převodové skříni, klikové skříni i v náročných podmínkách
- japonská gufera převodovky (simerinky převodové skříně) dokonale zabraňují nežádoucímu úniku oleje po dlouhou dobu
- sortiment zahrnuje různé materiály (pryžová NBR, vitonová FKM, MVQ silikonová, atd.) a různá provedení (dvoubřitá, jednobřitá, jednobřitá s prachovkou, atd.)
- vnitřní průměr "A" = 30mm
- vnější průměr "B" = 42mm
- výška "H" = 4mm
Tento díl odpovídá originálnímu dílu (OEM Reference NO):
KTM 0760304240
Výrobci NOK a ARS jsou významnými a renomovanými dodavateli pro strojírenský a automobilový průmysl (včetně všech hlavních výrobců motocyklů, a to nejen japonských značek), a řadí se mezi světovou špičku.
Tato gufera jsou plnohodnotnou náhradou za originální díl (OEM Replacement), protože shodná gufera jsou osazována v prvovýrobě.
CENA UVEDENA ZA 1 KUS (DODÁVÁNO V BALENÍ PO 1 KUSE!!)
Gufero motoru (gufero převodovky) pro motocykly od japonských výrobců NOK a ARS
- jsou vyráběna ze speciálního materiálu vysoce odolného proti tepelnému a mechanickému namahání a tvrdnutí (stárnutí)
- materiál rovněž vyniká nízkým koeficientem tření, odolností proti olejům a příměsím v kapalinách
- zaručuje stálost těsnícího účinku v motoru, převodové skříni, klikové skříni i v náročných podmínkách
- japonská gufera převodovky (simerinky převodové skříně) dokonale zabraňují nežádoucímu úniku oleje po dlouhou dobu
- sortiment zahrnuje různé materiály (pryžová NBR, vitonová FKM, MVQ silikonová, atd.) a různá provedení (dvoubřitá, jednobřitá, jednobřitá s prachovkou, atd.)
- vnitřní průměr "A" = 35mm
- vnější průměr "B" = 42mm
- výška "H" = 4mm
Tento díl odpovídá originálnímu dílu (OEM Reference NO):
KTM 0760354240
Výrobci NOK a ARS jsou významnými a renomovanými dodavateli pro strojírenský a automobilový průmysl (včetně všech hlavních výrobců motocyklů, a to nejen japonských značek), a řadí se mezi světovou špičku.
Tato gufera jsou plnohodnotnou náhradou za originální díl (OEM Replacement), protože shodná gufera jsou osazována v prvovýrobě.
CENA UVEDENA ZA 1 KUS (DODÁVÁNO V BALENÍ PO 1 KUSE!!)
Kuličková zakrytá ložiska EBI jsou kvalitní ložiska vyráběná jako alternativa k ložiskům renomovaných výrobců jednořadých kuličkových ložisek (levnou náhradou za originální díly - poskytují dobrou užitnou hodnotu (výhodný poměr cena/výkon).
Jendá se o ložiska s jednoduchou konstrukcí, nerozebíratelná, velmi odolná, schopná fungovat ve vyšších otáčkách a vyžadující standardní údržbu.
Jsou vhodná pro použití v nábojích kol motocyklů, neboť se vyznačují sníženou hlučností a dosahují dlouhé životnosti. Oboustranné krytí ložisek (pryžovým těsněním) zamezuje vstupu nečistot a prodlužuje tak životnost ložiska.
- vnitřní průměr "A" = 25mm
- vnější průměr "B" = 47mm
- šířka "C" = 16mm
- typ ložiska = jednořadé kuličkové
- provedení = oboustraně zakryté těsněním
Jsou vyrobeny přesně podle originální (OEM) specifikace a parametrů z kvalitních materiálů pomocí moderních technologií.
Olejové filtry Hiflo Filtro nabízí stejnou nebo vyšší úroveň výkonu ve srovnání s originálním filtrem. Jedná se vysoce kvalitní olejové filtry, které nabízejí výbornou ochranu motoru a to nejen díky dokonalé selekci drobných nečistot od cirkulujícího oleje.
Hlavní přednosti:
- vyráběny z vysoce kvalitních materiálů
- dokonalá kontrola kvality výroby (16 kontrol)
- plnohodnotná náhrada za originální filtr
- vysoká užitná hodnota (poměr kvalita/ cena)
- moderní konstrukce pro hladký průtok oleje
- excelentní filtrační vlastnosti pro dokonalou ochranu
Tento filtr oleje nahrazuje originální díl (OEM code):
Kawasaki 16099-004
Olejové filtry Hiflo Filtro jsou vyráběny v továrně Thai Yang Kitpaisan, která byla založena v roce 1955 a vyrábí filtry pro prvovýrobu motorového průmyslu od roku 1963. Díky více než 40-ti letým zkušenostem, neustálému vývoji a moderním výrobním zařízením dnes vyrábí vysoce kvalitní filtry pro všechny druhy použití.
Technologie výroby je založena na dokonalém systému kontroly kvality, aby bylo dosaženo téměř nulové tolerance zmetkovosti. Během celého výrobního procesu projde každý olejový filtr 16 samostatnými kontrolami kvality než opustí továrnu. Celý výrobní proces podléhá kvalitativním normám a auditům (ISO), a to včetně kontroly surovin, kontroly kvality, kontroly výroby, apod.
Pro dosažení a zabezpečení vysoké kvality jsou používány pouze materiály nejvyšší jakosti od světoznámých výrobců:
- ocel od Toyota Tsusho a NKK (Japonsko)
- lepidla od Henkel (Německo)
- papír od Ahlstrom Filtration (Finsko), Hollingsworth & Vose (USA) a AWA Paper (Japonsko)
Značka Hiflo Filtro získala prestižní akreditaci „TÜV Approved" a to jako první značka olejového filtru v motocyklovém, nebo automobilovém sektoru. Dále úspěšně splnila certifikaci kvality ISO 9002.
Vhodné pro motocykly:
Kawasaki KLT200A / 80-83
Kawasaki KLT200C1,C2 / 83-84
Kawasaki KLT250C1,C2,C3 Prairie / 83-85
Kawasaki KLT250P1 Police / 84
Kawasaki KLF220A1-A15 Bayou / 88-02
Kawasaki KLF250A1 Bayou / 03-11
Kawasaki KSF250A Mojave / 87-04
Kawasaki KEF300 Lakota / 95-03
Kawasaki KLF300A Bayou / 86-87
Kawasaki KLF300C Bayou / 89-04
Kawasaki KLF300A Bayou / 96-97
Kawasaki KLF300B Bayou / 88-04
Kawasaki Z200A1-A6 / 77-83
Kawasaki BJ250A Estrella / 94-00
Kawasaki KL250A / 77-81
Kawasaki KL250C / 82-83
Kawasaki KL250D (KLR250) / 84-05
Kawasaki KZ250D / 80-81
Kawasaki KZ250W1 LTD / 83
Kawasaki KLR250 / 84-05
Kawasaki Z250C1,C2,G1,G2,LTD / 81-83
Kawasaki KL600A1,B1-B4 / 84-90
Kawasaki KLR600 / 84-90
Kawasaki KL650A / 87-16
Kawasaki KLR650 / 87-24
Kawasaki KL650B Tengai / 89-92
Kawasaki KL650C / 95-03
Kawasaki KL650E Camo / 17-18
Kawasaki KLX650C1-C5 / 93-97
Kawasaki KLX650A1-A3,D1 (KLX650R) / 93-96
Kawasaki KLX650R / 93-01
Olejové filtry POWERFLUX / MTZ jsou vyráběny jedním z největších světových výrobců filtrů a filtračních vložek na světě. Jedná se vysoce kvalitní olejové filtry, které nabízejí výbornou ochranu motoru a to nejen díky dokonalé selekci drobných nečistot od cirkulujícího oleje.
Hlavní přednosti:
- vyráběny z vysoce kvalitních materiálů
- plnohodnotná náhrada za originální filtr
- vysoká užitná hodnota (poměr kvalita / cena)
- moderní konstrukce pro hladký průtok oleje
- excelentní filtrační vlastnosti pro dokonalou ochranu
Tento filtr oleje nahrazuje originální díl (OEM code):
Aprilia AP0256185
Aprilia 0256185
Aprilia AP0256180
Aprilia 0256180
Bimota 11412343118
BMW 11412343118
BMW 11412343452
BMW 11421337472
BMW 11.41.2.343.118
BMW 11.41.2.343.452
Bombardier 711256185
Husqvarna 7700180
KTM 6256185
KTM 6256180
Voge 150350003-0003
Vhodné pro motocykly:
Aprilia 311TX / 85-93
Aprilia 320TR / 78-84
Aprilia 350ETX / 85-89
Aprilia 350ETX Tuareg Wind / 86-92
Aprilia 600ETX / Pegaso / Tuareg / 85-93
Aprilia 650 Pegaso / 93-00
Aprilia 650 Pegaso Cube / 00
Aprilia 650 Pegaso i.e. / 01-04
Aprilia 6.5 Moto / 95-01
Aprilia 6.5 Stark
Bimota 650 BB1 Supermoto / 95-96
Bimota 650 BB1 Biposto / 96-97
BMW F650 Funduro / 93-00
BMW F650ST Strada / 97-00
BMW F650GS / 00-07
BMW F650GS Dakar / 01-07
BMW G650GS / 09-16
BMW G650GS Sertao / 11-14
BMW G650 X-Challenge / 07-08
BMW G650 X-Country / 07-08
BMW G650 X-Moto / 07-08
Bombardier DS650
CanAm DS650
CCM 604 R30
CCM 604 RS
CCM 604 Supermoto
CCM 604 Trail
Jawa 650 Bizon / 04-
Jawa 650 Classic / 04-
Jawa 650 Dakar / 05-08
Jawa 650 Style / 04-
MuZ 125 RT / 00-08
MuZ 125 SM / 00-08
MuZ 125 SX / 00-08
MuZ 500 Red Star Classic / 97
MuZ 500 Saxon Country / 91-97
MuZ 500 Saxon Fun / 91-93
MuZ 500 Saxon Sport Fun / 93
MuZ 500 Saxon Tour / 91-96
MuZ 500 Silver Star / 95-98
MuZ 500 Silver Star Classic / 91-98
Rotax 350
Rotax 500
Rotax 560
Rotax 600
Husqvarna TR650 Strada / 13-14
Husqvarna TR650 Terra / 13-14
KTM 350GS / 93-00
KTM 350 Rotax / 82-86
KTM 500 Rotax / 82-86
KTM 600 Rotax / 82-86
Voge 650 DS Valico / 22-23
Voge 650 DSX Valico / 22-23
Gufero motoru (gufero převodovky) pro motocykly od japonských výrobců NOK a ARS
- jsou vyráběna ze speciálního materiálu vysoce odolného proti tepelnému a mechanickému namahání a tvrdnutí (stárnutí)
- materiál rovněž vyniká nízkým koeficientem tření, odolností proti olejům a příměsím v kapalinách
- zaručuje stálost těsnícího účinku v motoru, převodové skříni, klikové skříni i v náročných podmínkách
- japonská gufera převodovky (simerinky převodové skříně) dokonale zabraňují nežádoucímu úniku oleje po dlouhou dobu
- sortiment zahrnuje různé materiály (pryžová NBR, vitonová FKM, MVQ silikonová, atd.) a různá provedení (dvoubřitá, jednobřitá, jednobřitá s prachovkou, atd.)
- vnitřní průměr "A" = 26mm
- vnější průměr "B" = 47mm
- výška "H" = 7mm
Výrobci NOK a ARS jsou významnými a renomovanými dodavateli pro strojírenský a automobilový průmysl (včetně všech hlavních výrobců motocyklů, a to nejen japonských značek), a řadí se mezi světovou špičku.
Tato gufera jsou plnohodnotnou náhradou za originální díl (OEM Replacement), protože shodná gufera jsou osazována v prvovýrobě.
CENA UVEDENA ZA 1 KUS (DODÁVÁNO V BALENÍ PO 1 KUSE!!)
Gufero motoru (gufero převodovky) pro motocykly od italské značky Centauro
- jsou vyráběna ze speciálního materiálu vysoce odolného proti tepelnému a mechanickému namáhání a tvrdnutí (stárnutí)
- materiál rovněž vyniká nízkým koeficientem tření, odolností proti olejům a příměsím v kapalinách
- zaručuje stálost těsnícího účinku v motoru, převodové skříni, klikové skříni i v náročných podmínkách
- simerinky převodové skříně Centauro zabraňují nežádoucímu úniku oleje po dlouhou dobu
- sortiment zahrnuje různé materiály (pryžová NBR, vitonová FKM, MVQ silikonová, atd.) a různá provedení (dvoubřitá, jednobřitá, jednobřitá s prachovkou, atd.)
- vnitřní průměr "A" = 26mm
- vnější průměr "B" = 38mm
- výška "H" = 5mm
CENA UVEDENA ZA 1 KUS (DODÁVÁNO V BALENÍ PO 1 KUSE!!)
Toto gufero nahrazuje originální díl (OEM Replacement):
Yamaha 93102-26042
Yamaha 93102-26805
Upozornění: nákres zobrazuje hlavně rozměry (vnitřní průměr A / vnější průměr B / výška H)! Počet břitů a ostatní parametry nejsou z nákresu patrné - jedná se o ilustrační nákres!
Gufero motoru (gufero převodovky) pro motocykly od italské značky Centauro
- jsou vyráběna ze speciálního materiálu vysoce odolného proti tepelnému a mechanickému namáhání a tvrdnutí (stárnutí)
- materiál rovněž vyniká nízkým koeficientem tření, odolností proti olejům a příměsím v kapalinách
- zaručuje stálost těsnícího účinku v motoru, převodové skříni, klikové skříni i v náročných podmínkách
- simerinky převodové skříně Centauro zabraňují nežádoucímu úniku oleje po dlouhou dobu
- sortiment zahrnuje různé materiály (pryžová NBR, vitonová FKM, MVQ silikonová, atd.) a různá provedení (dvoubřitá, jednobřitá, jednobřitá s prachovkou, atd.)
- vnitřní průměr "A" = 26mm
- vnější průměr "B" = 35mm
- výška "H" = 6mm
CENA UVEDENA ZA 1 KUS (DODÁVÁNO V BALENÍ PO 1 KUSE!!)
Upozornění: nákres zobrazuje hlavně rozměry (vnitřní průměr A / vnější průměr B / výška H)! Počet břitů a ostatní parametry nejsou z nákresu patrné - jedná se o ilustrační nákres!
Gufero motoru (gufero převodovky) pro motocykly od italské značky Centauro
- jsou vyráběna ze speciálního materiálu vysoce odolného proti tepelnému a mechanickému namáhání a tvrdnutí (stárnutí)
- materiál rovněž vyniká nízkým koeficientem tření, odolností proti olejům a příměsím v kapalinách
- zaručuje stálost těsnícího účinku v motoru, převodové skříni, klikové skříni i v náročných podmínkách
- simerinky převodové skříně Centauro zabraňují nežádoucímu úniku oleje po dlouhou dobu
- sortiment zahrnuje různé materiály (pryžová NBR, vitonová FKM, MVQ silikonová, atd.) a různá provedení (dvoubřitá, jednobřitá, jednobřitá s prachovkou, atd.)
- vnitřní průměr "A" = 28mm
- vnější průměr "B" = 47mm
- výška "H" = 7mm
CENA UVEDENA ZA 1 KUS (DODÁVÁNO V BALENÍ PO 1 KUSE!!)
Upozornění: nákres zobrazuje hlavně rozměry (vnitřní průměr A / vnější průměr B / výška H)! Počet břitů a ostatní parametry nejsou z nákresu patrné - jedná se o ilustrační nákres!
Ložiska japonského výrobce KOYO, který je významným a renomovaným dodavatelem pro strojírenský a automobilový průmysl (včetně všech hlavních výrobců motocyklů, a to nejen japonských značek), a řadí se mezi světovou špičku ve výrobě ložisek.
- vnitřní průměr "A" = 12mm
- vnější průměr "B" = 28mm
- šířka "C" = 8mm
- typ ložiska = jednořadé kuličkové
- provedení = oboustraně zakryté těsněním
Nabízíme výhradně ložiska od světoznámých japonských výrobců - KOYO / NTN / NACHI jedná se o prémiová nejkvalitnější japonská ložiska, která se řadí ke špičce v oboru a jsou používána v prvovýrobě většiny předních výrobců motocyklů, a to nejen z Japonska.
Hlavní předností těchto ložisek je dokonalá kvalita, která je dosahována především použitím prémiových vstupních materiálů pro výrobu všech komponentů, přísná kontrola v průběhu výroby a důkladná výstupní kontrola.
Značka Koyo (součást korporace JTEKT) se sídlem v Japonsku je předním světovým výrobcem ložisek, systémů řízení, náprav, strojů a nářadí. Technologická a výrobní způsobilost společnosti Koyo sahá od miniaturních ložisek s vnitřními průměry od 1 milimetru až po extrémně velká ložiska s vnějším průměrem 7 metrů.
Všechna ložiska značky Koyo splňují stále přísnější a náročnější požadavky moderních průmyslových odvětví.
Ložiska japonského výrobce KOYO, který je významným a renomovaným dodavatelem pro strojírenský a automobilový průmysl (včetně všech hlavních výrobců motocyklů, a to nejen japonských značek), a řadí se mezi světovou špičku ve výrobě ložisek.
- vnitřní průměr "A" = 12mm
- vnější průměr "B" = 32mm
- šířka "C" = 10mm
- typ ložiska = jednořadé kuličkové
- provedení = oboustraně zakryté těsněním
Nabízíme výhradně ložiska od světoznámých japonských výrobců - KOYO / NTN / NACHI jedná se o prémiová nejkvalitnější japonská ložiska, která se řadí ke špičce v oboru a jsou používána v prvovýrobě většiny předních výrobců motocyklů, a to nejen z Japonska.
Hlavní předností těchto ložisek je dokonalá kvalita, která je dosahována především použitím prémiových vstupních materiálů pro výrobu všech komponentů, přísná kontrola v průběhu výroby a důkladná výstupní kontrola.
Značka Koyo (součást korporace JTEKT) se sídlem v Japonsku je předním světovým výrobcem ložisek, systémů řízení, náprav, strojů a nářadí. Technologická a výrobní způsobilost společnosti Koyo sahá od miniaturních ložisek s vnitřními průměry od 1 milimetru až po extrémně velká ložiska s vnějším průměrem 7 metrů.
Všechna ložiska značky Koyo splňují stále přísnější a náročnější požadavky moderních průmyslových odvětví.
Olejové filtry PROX jsou vyráběny značkou Hiflo Filtro a nabízí stejnou nebo vyšší úroveň výkonu ve srovnání s originálním filtrem.
Jedná se vysoce kvalitní olejové filtry, které nabízejí výbornou ochranu motoru a to nejen díky dokonalé selekci drobných nečistot od cirkulujícího oleje.
Hlavní přednosti:
- vyráběny z vysoce kvalitních materiálů
- dokonalá kontrola kvality výroby (16 kontrol)
- plnohodnotná náhrada za originální filtr
- vysoká užitná hodnota (poměr kvalita / cena)
- moderní konstrukce pro hladký průtok oleje
- excelentní filtrační vlastnosti pro dokonalou ochranu
Tento filtr oleje nahrazuje originální díl (OEM code):
Aprilia AP8520017
Aprilia 8520017
Benelli 269095040000
Derbi 862371
Keeway 26308N04F000
Yamaha 2H0-13440-90
Yamaha 2H0-13440-00
Yamaha 4X7-13440-00
Yamaha 4X7-13440-01
Yamaha 4X7-13440-90
Yamaha 583-13440-10
Yamaha 583-13440-00
Yamaha 5JX-13440-00
Vhodné pro motocykly:
Aprilia 660 Pegaso Street / 05-14
Aprilia 660 Pegaso Trail / 05-14
Aprilia 660 Pegaso Factory / 05-14
Benelli Imperial 400 E4 / 19-20
Benelli Imperial 400 E5 / 19-20
Derbi 660 Mulhacen / 06-12
Jawa 660 Adenium / 11-13
Jawa 660 Dakar / 09-13
Jawa 660 Sportard / 13-15
Keeway 250 Land Cruiser ATV / 06-10
Keeway 250 Cruiser / 11-
Keeway 250 Super Shadow / 06-10
MuZ 660 Baghira / 97-03
MuZ 660 Mastiff / 97-03
MuZ 660 Skorpion / 94-98
MuZ 660 Skorpion Sport / Tour / Replica / 94-99
MuZ 660 Skorpion Traveller / 96-00
Sachs 125 Roadster / 98-01
Yamaha XV125 Virago / 97-01
Yamaha XVS125 Drag Star / 00-04
Yamaha FZR250 EXUP MK1,MK2 Japan / 89-90
Yamaha FZR250 Genesis Japan / 89-
Yamaha FZR250 Phaser Japan
Yamaha SR250 SE / 79-84
Yamaha SR250 / 85-96
Yamaha TT250 G,H,J / 80-82
Yamaha XT250 3Y3
Yamaha XT250 TL (Japan) / 83-84
Yamaha XT250 G,H,J,K,W,A,B / 80-92
Yamaha XT250 TN,TS,TT 48Y / 85-87
Yamaha XV250 / 88-95
Yamaha XV250 G,GC,H,HC,J,JC Route 66 (USA) / 95-97
Yamaha XV250 K,KC,L,LC,M,MC,N,NC,P,PC,R,RC (USA) / 98-03
Yamaha XV250 S,SC,T,TC,V,VC,W,WC,X,XC,Y,YC Virago (USA) / 04-09
Yamaha XV250 S Virago 3LS,3L4 / 96-00
Yamaha XV250 X,Y,Z,A1,B,D,E,F,G V-Star / 08-16
Yamaha XVS250 Drag Star / 01-04
Yamaha YD250 Japan
Yamaha BW350 T / 87
Yamaha SR400 Japan
Yamaha SR400 2RD / 14-16
Yamaha SRX400 Japan
Yamaha XT400 / 81-84
Yamaha SR500 / 78-00
Yamaha TT500 D,E,F,G / 77-80
Yamaha XT500 / 76-85
Yamaha XV500 K Virago / 83-
Yamaha XV535 U 2GV / 82-86
Yamaha XV535 Virago 3BT / 87-93
Yamaha XV535S Virago / 94-02
Yamaha XV535DX Virago / 98-02
Yamaha XT550 J,K / 82-83
Yamaha XZ550R / 82-83
Yamaha SRX600 Japan / 90-
Yamaha SRX600 1XL,1XM / 86-89
Yamaha TT600 / 83-92
Yamaha TT600RE 1D2,5CH,5VK / 04
Yamaha XT600 N,H 43F,2NF,2KF / 84-90
Yamaha XT600E 3UW,3TB / 91-95
Yamaha XT600E 3TB,DJ021 / 96-03
Yamaha XT600 KN,KH 3UW,3TB / 91-95
Yamaha XT600Z Tenere / 83-91
Yamaha XVS650 Drag Star4VR / 97-04
Yamaha XVS650 A Drag Star Classic5BN / 98-05
Yamaha XVS650 V-Star Custom (USA) USA / 02-16
Yamaha XVS650 V-M V-Star Midnight Custom (USA) USA / 06-10
Yamaha XVS650 A V-Star Classic (USA) USA / 98-10
Yamaha XVS650 AT V-Star Silverado (USA) USA / 02-10
Yamaha MT-03 / 06-12
Yamaha SZR660 / 96-98
Yamaha XTZ660 Tenere / 91-99
Yamaha XT660R / 04-16
Yamaha XT660X Super Motard / 04-16
Yamaha XT660Z Tenere / 08-16
Yamaha XV700 Virago / 84-87
Yamaha XTZ750 Super Tenere / 90-97
Yamaha XV750 SE / 81-83
Yamaha XV750 Virago / 81-83
Yamaha XV750 Virago / 92-99
Yamaha TDM850 4CM,3VD,4TX / 91-01
Yamaha TDM900 / 02-12
Yamaha TRX850 / 95-00
Yamaha XV920 / 81-83
Yamaha XV1000 Virago TR1 / 81-85
Yamaha XV1000 SE Virago / 83-89
Yamaha BT1100 Bulldog / 02-06
Yamaha XV1100 Virago / 89-00
Yamaha XVS1100 Drag Star / 99-05
Yamaha XVS1100 V-Star Custom USA / 02-09
Yamaha XVS1100 V-Star Classic USA / 99-09
Yamaha XVS1100 AT V-Star Silverado / 02-09
Yamaha XVS1100 M V-Star Custom Midnight / 07-09
Yamaha XC180 / 83-85
Yamaha XC200 ZA,ZB / 90-91
Yamaha XC250 ZCT / 87
Yamaha YFM600 Grizzly / 98-01
Yamaha YFM700R Raptor / 06-24
Ložiska japonského výrobce KOYO, který je významným a renomovaným dodavatelem pro strojírenský a automobilový průmysl (včetně všech hlavních výrobců motocyklů, a to nejen japonských značek), a řadí se mezi světovou špičku ve výrobě ložisek.
- vnitřní průměr "A" = 10mm
- vnější průměr "B" = 30mm
- šířka "C" = 9mm
- typ ložiska = jednořadé kuličkové
- provedení = oboustraně zakryté těsněním
Nabízíme výhradně ložiska od světoznámých japonských výrobců - KOYO / NTN / NACHI jedná se o prémiová nejkvalitnější japonská ložiska, která se řadí ke špičce v oboru a jsou používána v prvovýrobě většiny předních výrobců motocyklů, a to nejen z Japonska.
Hlavní předností těchto ložisek je dokonalá kvalita, která je dosahována především použitím prémiových vstupních materiálů pro výrobu všech komponentů, přísná kontrola v průběhu výroby a důkladná výstupní kontrola.
Značka Koyo (součást korporace JTEKT) se sídlem v Japonsku je předním světovým výrobcem ložisek, systémů řízení, náprav, strojů a nářadí. Technologická a výrobní způsobilost společnosti Koyo sahá od miniaturních ložisek s vnitřními průměry od 1 milimetru až po extrémně velká ložiska s vnějším průměrem 7 metrů.
Všechna ložiska značky Koyo splňují stále přísnější a náročnější požadavky moderních průmyslových odvětví.
Motodíly od A do Z
|
MTZ Mototechnika s.r.o.Telefon: 601 303 001 / 601 303 002 601 303 003 / 601 303 004 E-mail: info@mototechnika.cz Prodejna:
U Blatenského mostu 1482 Pondělí - Pátek 8:00-12:00 / 13:00-16:00 hod. |
Informace |
O společnosti |
Zboží bylo přidáno do košíku