Pístní sada pro moped československé výroby Babetta
- vhodné pro Jawa Babetta jednorychlostní i Babetta dvourychlostní
- vhodné pro modely Babetta 207, Babetta 210, Babetta 225
Sada je vždy dodávána jako pístní sada, tedy včetně pístních kroužků, čepů a pojistných kroužků.
Tento píst nahrazuje originální píst OEM: Jawa Babetta
Rozměry pístu:
A = 40,50mm
B = 50mm
C = 14mm
D = 18,5mm
E=
F=
G= 15mm
Při výměně pístu je potřeba zkontrolovat povrch válce a změřit přesný rozměr na více bodech uvnitř válce vhodný měřidlem (ne posuvným měřítkem = „šuplerou). A také vždy vyměnit těsnění a postupovat dle manuálu výrobce motocyklu.
Pístní sada pro moped československé výroby Babetta
- vhodné pro Jawa Babetta jednorychlostní i Babetta dvourychlostní
- vhodné pro modely Babetta 207, Babetta 210, Babetta 225
Sada je vždy dodávána jako pístní sada, tedy včetně pístních kroužků, čepů a pojistných kroužků.
Tento píst nahrazuje originální píst OEM: Jawa Babetta
Rozměry pístu:
A = 40,75mm
B = 50mm
C = 14mm
D = 18,5mm
E=
F=
G= 15mm
Při výměně pístu je potřeba zkontrolovat povrch válce a změřit přesný rozměr na více bodech uvnitř válce vhodný měřidlem (ne posuvným měřítkem = „šuplerou). A také vždy vyměnit těsnění a postupovat dle manuálu výrobce motocyklu.
Pístní sada pro moped československé výroby Babetta
- vhodné pro Jawa Babetta jednorychlostní i Babetta dvourychlostní
- vhodné pro modely Babetta 207, Babetta 210, Babetta 225
Sada je vždy dodávána jako pístní sada, tedy včetně pístních kroužků, čepů a pojistných kroužků.
Tento píst nahrazuje originální píst OEM: Jawa Babetta
Rozměry pístu:
A = 41,00mm
B = 50mm
C = 14mm
D = 18,5mm
E=
F=
G= 15mm
Při výměně pístu je potřeba zkontrolovat povrch válce a změřit přesný rozměr na více bodech uvnitř válce vhodný měřidlem (ne posuvným měřítkem = „šuplerou). A také vždy vyměnit těsnění a postupovat dle manuálu výrobce motocyklu.
Pístní sada pro moped československé výroby Babetta
- vhodné pro Jawa Babetta jednorychlostní i Babetta dvourychlostní
- vhodné pro modely Babetta 207, Babetta 210, Babetta 225
Sada je vždy dodávána jako pístní sada, tedy včetně pístních kroužků, čepů a pojistných kroužků.
Tento píst nahrazuje originální píst OEM: Jawa Babetta
Rozměry pístu:
A = 41,25mm
B = 50mm
C = 14mm
D = 18,5mm
E=
F=
G= 15mm
Při výměně pístu je potřeba zkontrolovat povrch válce a změřit přesný rozměr na více bodech uvnitř válce vhodný měřidlem (ne posuvným měřítkem = „šuplerou). A také vždy vyměnit těsnění a postupovat dle manuálu výrobce motocyklu.
Pístní sada pro moped československé výroby Babetta
- vhodné pro Jawa Babetta jednorychlostní i Babetta dvourychlostní
- vhodné pro modely Babetta 207, Babetta 210, Babetta 225
Sada je vždy dodávána jako pístní sada, tedy včetně pístních kroužků, čepů a pojistných kroužků.
Tento píst nahrazuje originální píst OEM: Jawa Babetta
Rozměry pístu:
A = 41,50mm
B = 50mm
C = 14mm
D = 18,5mm
E=
F=
G= 15mm
Při výměně pístu je potřeba zkontrolovat povrch válce a změřit přesný rozměr na více bodech uvnitř válce vhodný měřidlem (ne posuvným měřítkem = „šuplerou). A také vždy vyměnit těsnění a postupovat dle manuálu výrobce motocyklu.
Pístní sada pro moped československé výroby Babetta
- vhodné pro Jawa Babetta jednorychlostní i Babetta dvourychlostní
- vhodné pro modely Babetta 207, Babetta 210, Babetta 225
Sada je vždy dodávána jako pístní sada, tedy včetně pístních kroužků, čepů a pojistných kroužků.
Tento píst nahrazuje originální píst OEM: Jawa Babetta
Rozměry pístu:
A = 41,75mm
B = 50mm
C = 14mm
D = 18,5mm
E=
F=
G= 15mm
Při výměně pístu je potřeba zkontrolovat povrch válce a změřit přesný rozměr na více bodech uvnitř válce vhodný měřidlem (ne posuvným měřítkem = „šuplerou). A také vždy vyměnit těsnění a postupovat dle manuálu výrobce motocyklu.
Gufero motoru (gufero převodovky) pro motocykly
- jsou vyráběna ze speciálního materiálu vysoce odolného proti tepelnému a mechanickému namahání a tvrdnutí (stárnutí)
- materiál rovněž vyniká nízkým koeficientem tření, odolností proti olejům a příměsím v kapalinách
- zaručuje stálost těsnícího účinku v motoru, převodové skříni, klikové skříni i v náročných podmínkách
- kvalitní gufera převodovky (simerinky převodové skříně) dokonale zabraňují nežádoucímu úniku oleje po dlouhou dobu
- sortiment zahrnuje různé materiály (pryžová NBR, vitonová FKM, MVQ silikonová, atd.) a různá provedení (dvoubřitá, jednobřitá, jednobřitá s prachovkou, atd.)
- vnitřní průměr "A" = 25mm
- vnější průměr "B" = 40mm
- výška "H" = 8mm
- provedení = oboustranné WAD s dvěma těsnicími rty a dvěma pružinkami (například pro použití při těsnění dvou médií)
Tento simerink nahrazuje originální díl (OEM Replacement):
Yamaha 93103-25098
Yamaha 93102-25269
CENA UVEDENA ZA 1 KUS (DODÁVÁNO V BALENÍ PO 1 KUSE!!)
Gufero motoru (gufero převodovky) pro motocykly
- jsou vyráběna ze speciálního materiálu vysoce odolného proti tepelnému a mechanickému namahání a tvrdnutí (stárnutí)
- materiál rovněž vyniká nízkým koeficientem tření, odolností proti olejům a příměsím v kapalinách
- zaručuje stálost těsnícího účinku v motoru, převodové skříni, klikové skříni i v náročných podmínkách
- kvalitní gufera převodovky (simerinky převodové skříně) dokonale zabraňují nežádoucímu úniku oleje po dlouhou dobu
- sortiment zahrnuje různé materiály (pryžová NBR, vitonová FKM, MVQ silikonová, atd.) a různá provedení (dvoubřitá, jednobřitá, jednobřitá s prachovkou, atd.)
- vnitřní průměr "A" = 30mm
- vnější průměr "B" = 62mm
- výška "H" = 9mm
CENA UVEDENA ZA 1 KUS (DODÁVÁNO V BALENÍ PO 1 KUSE!!)
Ložisko na klikovou hřídel značky PROX.
- vnitřní průměr "A" = 20mm
- vnější průměr "B" = 52mm
- šířka "C" = 15mm
- typ ložiska = jednořadé kuličkové
- provedení = 6304JR2 Specialized Bearing
Toto ložisko nahrazuje originální díl (originální kód OEM):
KTM 46030082200
KTM 46030082000
KTM 46030082100
Husqvarna 46030082200
Gas-Gas 46030082200
Všechny komponenty jsou vyrobeny dle OEM specifikace z kvalitních materiálů, na moderních strojích a za dodržování přesných technologických postupů.
Vhodná náhrada za originální díly.
Značka PROX je jednou z hlavních značek technických náhraních dílů pro offroadové motocykly a to již od roku 1975. V současné době však sortiment zahrnuje i rozsáhlý sortiment pro čtyřkolky (ATV/Quad), vodní skútry (PWC/Jet-Ski), sněžné skútry a malé mopedy a skútry do obsahu 50cc.
Produkty PROX jsou vyráběny s důrazem na perfektní kvalitu, aby bylo dosaženo dlouhé životnosti i při náročných závodních podmínkách. Proto byly a jsou používány jako závodní a tuningové díly pro aftermarket (náhradu za originální díly), avšak nyní je značka Prox i významným dodavatelem do prvovýroby (OEM Supplier) světoznámých značek.
Dalším důkazem kvality a důvěry je používání produktů PROX jezdci a závodními týmy, které se účastní závodů nejvyšší světové úrovně.
Jezdci: Tyla Rattray; Tommy Searle; Blake Baggett; Darryn Durham; Justin Hill; Dean Wilson; Martin Davalos; Alessandro Lupino; Arnaud Tonus; Marc de Reuver; Brian Bogers a další ...
Teamy: Monster Energy Pro Circuit Kawasaki; HM Plant KTM UK Motocross Team; CLS Monster Energy Kawasaki Pro Circuit a další ...
Ložisko horního oka ojnice pro pístní čep od značky PROX
- jehlová ložiska PROX jsou vyráběna přesně podle OEM parametrů v Japonsku stejným výrobcem, který dodává do prvovýroby japonských i evropských značek
- osazeny vysoce kvalitně zpracovanými jehlami, které disponují dlouhou životností a nízkým koeficientem tření
- klec vyrobena z legované oceli nejvyšší kvality, jenž díky tepelné úpravě a legování disponuje tvrdším povrchem
- plnohodnotná náhrada za originální díl ("Made in Japan")
- vnitřní průměr "A" = 21mm
- vnější průměr "B" = 25mm
- šířka "C" = 23,8mm
Toto ložisko nahrazuje originální díl (originální kód OEM):
290-832-550
Gufero motoru (gufero převodovky) pro motocykly
- jsou vyráběna ze speciálního materiálu vysoce odolného proti tepelnému a mechanickému namahání a tvrdnutí (stárnutí)
- materiál rovněž vyniká nízkým koeficientem tření, odolností proti olejům a příměsím v kapalinách
- zaručuje stálost těsnícího účinku v motoru, převodové skříni, klikové skříni i v náročných podmínkách
- kvalitní gufera převodovky (simerinky převodové skříně) dokonale zabraňují nežádoucímu úniku oleje po dlouhou dobu
- sortiment zahrnuje různé materiály (pryžová NBR, vitonová FKM, MVQ silikonová, atd.) a různá provedení (dvoubřitá, jednobřitá, jednobřitá s prachovkou, atd.)
- vnitřní průměr "A" = 32mm
- vnější průměr "B" = 48mm
- výška "H" = 7,5mm
Tento díl odpovídá originálnímu dílu (OEM Reference NO):
Honda 91201-KSE-671
CENA UVEDENA ZA 1 KUS (DODÁVÁNO V BALENÍ PO 1 KUSE!!)
Ložisko horního oka ojnice pro pístní čep od značky PROX
- jehlová ložiska PROX jsou vyráběna přesně podle OEM parametrů v Japonsku stejným výrobcem, který dodává do prvovýroby japonských i evropských značek
- osazeny vysoce kvalitně zpracovanými jehlami, které disponují dlouhou životností a nízkým koeficientem tření
- klec vyrobena z legované oceli nejvyšší kvality, jenž díky tepelné úpravě a legování disponuje tvrdším povrchem
- plnohodnotná náhrada za originální díl ("Made in Japan")
- vnitřní průměr "A" = 14mm
- vnější průměr "B" = 18mm
- šířka "C" = 16,7mm
Toto ložisko nahrazuje originální díl (originální kód OEM)
KTM 47030034000
Husqvarna 47030034000
Klíč na olejové filtry (nástrčná hlavice) pro jednoduchou montáž a demontáž olejového filtru.
Vybaven otvorem (čtyřhran) pro nasazení ráčny gola-sady o rozměru 3/8".
- vnitřní průměr hlavice - 74 mm
- počet vnitřních hran hlavice - 14 hran
- připojovací otvor pro gola-sadu - čtyřhran 3/8"
Vhodné pro olejové filtry:
HF170 (Harley Davidson)
HF171 (Harley Davidson, Buell)
HF172 (Harley Davidson)
HF173 (Harley Davidson)
HF174 (Harley Davidson)
Plně syntetický motorový olej pro čtyřtaktní motocykly obsahující špičková aditiva Ester Tech. Poskytuje dokonalou ochranu proti opotřebení, maximální výkon a optimální kompatibilitu s mokrou spojkou.
Jedná se o 100% syntetický čtyřtaktní závodní motorový olej z řady "Premiére PRO-SELECTION" na bázi revolučního systému "Putoline ESTER TECH Additive pure bike", jenž zaručuje plnou kompatibilitu s moderními spojkovými třecími materiály pro společnou náplň motoru a převodovky či odddělené mazání převodovky a spojky / motoru.
Vyvinuto exkluzivně pro závodní silniční (road) motocykly ve spojení s předními výrobci motorů.
Hlavní vlastnosti a výhody oleje s aditivy EsterTech:
- velmi silný mazací film, a to i za nejextrémnějších provozních podmínek
- maximální výkon motoru
- velmi vysoký a velmi stabilní index viskozity
- optimální funkce mokré spojky
- přesné a plynulé řazení
- vynikající ochrana proti opotřebení
- minimální spotřeba oleje v důsledku nízké těkavosti
Základní vlastnosti motorového oleje Putoline EsterTech Syntec4+:
- viskozita = 10W40
- klasifikace = API SM
- výkonností specifikace = JASO MA2
- hustota = 0,853 kg/l
- index viskozity = 163
- bod vznícení = 236 °C
- bod tuhnutí = -33 °C
Objem: 1litr
Putoline Oil je světoznámý dodavatel širokého sortimentu olejů, maziv a přípravků pro údržbu.
Specializuje se a vyrábí pouze a výhradně výrobky pro motocykly, skútry a čtyřkolky, což značku Putoline činí jedinečnou mezi opravdovými prvovýrobci olejů!
Výroba vlastních výrobků zaručuje trvale vysokou kvalitu a dlouholeté zkušenosti v kombinaci s neustálým výzkumem přinášejí nejlepší poměr cena / kvalita.
Značka je součástí koncernu KroonOil, který vyrábí oleje již od roku 1906. Díky podpoře vlastních laboratoří a velkého technologického zázemí si značka Putoline klade za cíl neustále zdokonalovat své výrobky za pomoci nejmodernější technologií, což má i ve svém mottu "Putoline Oil, Driven by Technology!".
Plně syntetický motorový olej pro čtyřtaktní motocykly obsahující špičková aditiva Ester Tech. Poskytuje dokonalou ochranu proti opotřebení, maximální výkon a optimální kompatibilitu s mokrou spojkou.
Jedná se o 100% syntetický čtyřtaktní závodní motorový olej z řady "Premiére PRO-SELECTION" na bázi revolučního systému "Putoline ESTER TECH Additive pure bike", jenž zaručuje plnou kompatibilitu s moderními spojkovými třecími materiály pro společnou náplň motoru a převodovky či odddělené mazání převodovky a spojky / motoru.
Vyvinuto exkluzivně pro závodní silniční (road) motocykly ve spojení s předními výrobci motorů.
Hlavní vlastnosti a výhody oleje s aditivy EsterTech:
- velmi silný mazací film, a to i za nejextrémnějších provozních podmínek
- maximální výkon motoru
- velmi vysoký a velmi stabilní index viskozity
- optimální funkce mokré spojky
- přesné a plynulé řazení
- vynikající ochrana proti opotřebení
- minimální spotřeba oleje v důsledku nízké těkavosti
Základní vlastnosti motorového oleje Putoline EsterTech Syntec4+:
- viskozita = 15W50
- klasifikace = API SM
- výkonností specifikace = JASO MA2
- hustota = 0,855 kg/l
- index viskozity = 160
- bod vznícení = 238 °C
- bod tuhnutí = -33 °C
Objem: 1litr
Putoline Oil je světoznámý dodavatel širokého sortimentu olejů, maziv a přípravků pro údržbu.
Specializuje se a vyrábí pouze a výhradně výrobky pro motocykly, skútry a čtyřkolky, což značku Putoline činí jedinečnou mezi opravdovými prvovýrobci olejů!
Výroba vlastních výrobků zaručuje trvale vysokou kvalitu a dlouholeté zkušenosti v kombinaci s neustálým výzkumem přinášejí nejlepší poměr cena / kvalita.
Značka je součástí koncernu KroonOil, který vyrábí oleje již od roku 1906. Díky podpoře vlastních laboratoří a velkého technologického zázemí si značka Putoline klade za cíl neustále zdokonalovat své výrobky za pomoci nejmodernější technologií, což má i ve svém mottu "Putoline Oil, Driven by Technology!".
Kompletní sady gufer (simerinků) celého motoru většinou obsahují všechna gufera potřebná při kompletní generální opravě celého motoru:
- gufera klikové hřídele,
- gufero startovací páky,
- gufero řadící páky,
- gufero hřídele řetězového kolečka,
- gufero/a vodního čerpadla,
- gufero/a přívěry ve válci, atd.
(sady gufer pro 4taktní motoryneobsahují gufera ventilů - ta jsou obsažena v sadách těsnění - v kompletní sadě nebo v horní sadě).
Upozornění: sada obsahuje komponenty vždy v přesném počtu pro daný model a rok výroby - kontrola obsahu viz. fotografie (může se stát, že v sadě chybí gufera v rozměrech, která výrobce nevyrábí).
Všechna gufera jsou vyráběna dle rozměrů podle originálního dílu. Použitý materiál zajišťuje prodlouženou životnost, preventivní ochranu před únikem oleje, vysokou mechanikou odolnost proti tření a opotřebení a odolnosti proti vysokým teplotám.
Vhodné pro motocykly:
Aprilia RX50 AM6
Aprilia Tuono50
BETA RK6
BETA RR50
Fantic Caballero50
Generic Trigger50
HM CRE50
HM Derapage50
HRD Sonic50
Malaguti XSM50
Malaguti XTM50
MBK X-Limit50
MBK X-POWER50
Peugeot XP7 50
Peugeot XPS 50
Peugeot XR6
Peugeot XR7
Rieju MRT50
Rieju MRX50
Rieju RR50
Rieju RS1
Rieju RS2
Rieju RS3
Rieju SMX50
Rieju Spike
Rieju Tango
Sherco Enduro50
Sherco SE-R50
Sherco SM-R50
Yamaha DT50R
Yamaha DT50SM
Yamaha TZR50
|
Motodíly od A do Z
|
MTZ Mototechnika s.r.o.Telefon: 601 303 001 / 601 303 002 601 303 003 / 601 303 004 E-mail: info@mototechnika.cz Prodejna:
U Blatenského mostu 1482 Pondělí - Pátek 8:00-12:00 / 13:00-16:00 hod. |
Informace |
O společnosti |
Zboží bylo přidáno do košíku