Stator generátoru (alternátor) se snímačem otáček klikového hřídele pro skútry Piaggio
- Použití pro generování napětí u motorů s CDI kapacitním zapalováním (enduro, motokros). Na výstupní straně CDI jednotky je použit kondenzátor, který je nabíjen na napětí cca 300 V. Snímačem otáček horní úvrati klikového hřídele je kondenzátor na krátkou dobu spojen se zemí a jeho naakumulované napětí je následně krátkodobě vybito do zapalovací cívky, kde při vzniku magnetického pole vzniká vlivem indukce sekundární napětí s vyšší hodnotou než u zapalování induktivního. Zaručuje to nezávislost síly jiskry na otáčkách a proto se zlepšují funkce motoru i při nižších otáčkách.
- Nebo pro generování napětí pro baterii a indukční zapalování (silniční motocykly). Primární část indukční cívky se před zapálením připojí pomocí tranzistoru k palubnímu napětí motocyklu a v okamžiku zapálení se odpojí. Při velké změně napětí na primární části indukční cívky se indukuje na sekundární části vysoké napětí pro svíčku.
- 12V
- 12 cívek
- 2x konektor
Nahrazuje originální díl (OEM Replacement):
Piaggio 584690
Vhodné pro:
Piaggio Fly 125 / 05
Piaggio Carnaby
Piaggio GT 200
Piaggio Granturismo 200
Piaggio Liberty 125, 200
Piaggio Typhoon 125
Vespa
Stator generátoru zapalování se snímačem otáček klikového hřídele pro Yamaha YP125R Majesty
Používá se pro generování napětí u motorů s CDI kapacitním zapalováním. Na výstupní straně CDI jednotky je použit kondenzátor, který je nabíjen na napětí cca 300 V. Snímačem otáček horní úvrati klikového hřídele je kondenzátor na krátkou dobu spojen se zemí a jeho naakumulované napětí je následně krátkodobě vybito do zapalovací cívky, kde při vzniku magnetického pole vzniká vlivem indukce sekundární napětí s vyšší hodnotou než u zapalování induktivního.
Zaručuje to nezávislost síly jiskry na otáčkách a proto se zlepšují funkce motoru i při nižších otáčkách.
- 12V
- 15+1 cívek
- Konektor (4 piny) + konektor (3 piny)
Nahrazuje originální díl (OEM Replacement):
Yamaha 5DS8551000
Stator+rotor - kompletní generátor zapalování se snímačem otáček klikového hřídele pro motory Minarelli
Používá se pro generování napětí u motorů s CDI kapacitním zapalováním. Na výstupní straně CDI jednotky je použit kondenzátor, který je nabíjen na napětí cca 300 V. Snímačem otáček horní úvrati klikového hřídele je kondenzátor na krátkou dobu spojen se zemí a jeho naakumulované napětí je následně krátkodobě vybito do zapalovací cívky, kde při vzniku magnetického pole vzniká vlivem indukce sekundární napětí s vyšší hodnotou než u zapalování induktivního.
Zaručuje to nezávislost síly jiskry na otáčkách a proto se zlepšují funkce motoru i při nižších otáčkách.
- 12V
- 6+1 cívek
- 5 vodičů
Nahrazuje originální díl (OEM Replacement):
Yamaha 3CP8556001
Yamaha 2JA85550M0
Yamaha 2JA8555000
Yamaha 3KJ8556000
Aprilia AP8206462
Vhodné pro:
Čínské 2T skútry / ATV
Aprilia Amico 50 / 91-01
Aprilia Area 51 / 98-03
Aprilia Gulliver 50 / 95-01
Aprilia Rally 50 / 87-90
Aprilia SR50 / 94-01
Aprilia Scarabeo 50 / 94-14
Aprilia Sonic 50 / 99-12
MBK CW50 Booster / 96-14
MBK EW50 Slider / 00-06
MBK EW50 Stunt / 02-12
Malaguti F10 Jetline 50 / 93-02
Malaguti F12 Phantom 50AC / 94-10
Malaguti F12R Phantom 50LC / 07-10
Malaguti F15 Firefox 50Kat / 96-06
Yamaha BW50 / 96
Yamaha CG50 Jog / 88-91
Yamaha CS50R Jog / 91-15
Yamaha NS50 Aerox / 13-16
Yamaha YN50 Neos / 05-16
Yamaha YQ50R Aerox / 97-14
Kompletní startér
- druhovýrobní kvalitní startér, který poskytuje vysokou spolehlivost a požadovaný výkon
- plnohodnotná náhrada za originální díl
- umožňuje snadnou a rychlou montáž
Upozornění: startér je vhodný pro daný model a rok výroby - kontrola vhodnosti použití viz. fotografie!
Upozornění: Startéry v poslední fázi výroby procházejí důkladnou kontrolou a zkoušením - každý je plně funkční.
Výrobek je určen výhradně pro montáž odborným servisem a z důvodu povahy jeho použití se na něj vztahuje záruka pouze na mechanické vady (nikoliv funkčnost).
Záruka se nevztahuje na špatné zapojení a neodbornou montáž, úpravy startéru či kabeláže, a na vady zapříčiněné závadou v elektrické soustavě motocyklu.
Rozměry:
průměr děr = 6,5 mm
rozteč děr = 79 mm
počet zubů = 9
Tento startér nahrazuje originální díl (OEM):
Kymco 31200-KKC3-90C
Kymco 31210-KKC3-900
Kymco 31210-KKC3-90C
Kymco 31210-LEA6-900
Kymco 31210-LEA6-9000
Vhodné pro motocykly:
Kymco Agility R12 125 / 05-15
Kymco Agility R16 125 / 08-13
Kymco Agility R16 150 / 08-15
Kymco Agility RS12 125 / 09-14
Kymco B&W125 / 00-07
Kymco B&W150 / 00-07
Kymco Dink125 / 97-98
Kymco Dink150 / 97-98
Kymco Dink200 / 04-07
Kymco Heroism125 / 95-00
Kymco Like125 / 09-10
Kymco Movie125 / 98-09
Kymco People125 / 99-13
Kymco Super 8 125 / 08-10
Kymco Vivio125 / 00
Kymco Agility R16 150 / 08-09
Kymco Dink LX150 / 98-00
Kymco Heroism150 / 95-00
Kymco Movie150 / 98-09
Kymco People150 / 99-10
Kymco Vivio150 / 00
Kymco Dink Classic200 / 04-07
Kymco People S 200 / 05-10
Malaguti Ciak125 / 00-05
Malaguti Ciak150 / 00-05
Malaguti F18 125 / 00-02
Malaguti F18 150 / 00-02
Malaguti RST125 / 00-05
Malaguti RST150 / 00-05
SYM (Sanyang) Super Duke125
SYM (Sanyang) Super Duke150
SYM (Sanyang) Fiddle2
SYM (Sanyang) Symply1
SYM (Sanyang) Symply2
Stator generátoru (alternátor) se snímačem otáček klikového hřídele
- Použití pro generování napětí u motorů s CDI kapacitním zapalováním (enduro, motokros). Na výstupní straně CDI jednotky je použit kondenzátor, který je nabíjen na napětí cca 300 V. Snímačem otáček horní úvrati klikového hřídele je kondenzátor na krátkou dobu spojen se zemí a jeho naakumulované napětí je následně krátkodobě vybito do zapalovací cívky, kde při vzniku magnetického pole vzniká vlivem indukce sekundární napětí s vyšší hodnotou než u zapalování induktivního. Zaručuje to nezávislost síly jiskry na otáčkách a proto se zlepšují funkce motoru i při nižších otáčkách.
- Nebo pro generování napětí pro baterii a indukční zapalování (silniční motocykly). Primární část indukční cívky se před zapálením připojí pomocí tranzistoru k palubnímu napětí motocyklu a v okamžiku zapálení se odpojí. Při velké změně napětí na primární části indukční cívky se indukuje na sekundární části vysoké napětí pro svíčku.
- 12V
- 65W
- 6 cívek
- Konektor (6 pin)
Stator generátoru (alternátor) se snímačem otáček klikového hřídele pro Suzuki
- Použití pro generování napětí u motorů s CDI kapacitním zapalováním (enduro, motokros). Na výstupní straně CDI jednotky je použit kondenzátor, který je nabíjen na napětí cca 300 V. Snímačem otáček horní úvrati klikového hřídele je kondenzátor na krátkou dobu spojen se zemí a jeho naakumulované napětí je následně krátkodobě vybito do zapalovací cívky, kde při vzniku magnetického pole vzniká vlivem indukce sekundární napětí s vyšší hodnotou než u zapalování induktivního. Zaručuje to nezávislost síly jiskry na otáčkách a proto se zlepšují funkce motoru i při nižších otáčkách.
- Nebo pro generování napětí pro baterii a indukční zapalování (silniční motocykly). Primární část indukční cívky se před zapálením připojí pomocí tranzistoru k palubnímu napětí motocyklu a v okamžiku zapálení se odpojí. Při velké změně napětí na primární části indukční cívky se indukuje na sekundární části vysoké napětí pro svíčku.
- 12V
- 18 cívek
- Konektor (2 pin) + konektor (3 piny)
Nahrazuje originální díl (OEM Replacement):
Suzuki 32101-12F00
Suzuki 32101-13G10
Stator zapalování
- pro napájení dalších spotřebičů (např. žárovky) jsou na statoru umístěny další cívky určené pouze pro tyto spotřebiče
- vhodné pro skútry, motocykly a čtyřkolky (kontrola možnosti připojení a použití viz. fotografie)
Rozměry:
- vnější průměr = 84mm
- otvor průměr = 32/38mm
Při magnetoelektrickém zapalování se energie pro jiskru získává z otáčivého pohybu magnetu, proto nepotřebuje baterii (Magneto).
Setrvačník s permanentními magnety (rotor) je přímo spojen s klikovým hřídelem, se kterým se otáčí. Na bloku motoru je připevněn stator s cívkami. Pohyb magnetů v blízkosti jádra cívky na nich indukuje napětí. Toto napětí způsobuje, že primárním vinutím protéká proud I. Tento proud způsobí, že v primárním vinutí se akumuluje elektromagnetická energie. Po přerušení proudu kontaktem vačky (snímače otáček) se v primární cívce magnetická energie rychle ztrácí a v sekundární cívce se indukuje vysoké napětí.
Stator magnetoelektrického zapalování se snímačem otáček pro Simson S50 + S51 B-4 D + SR50 + SR50/1 + SR50/1 M + SR50/2 / 82-95
Při magnetoelektrickém zapalování se energie pro jiskru získává z otáčivého pohybu magnetu, proto nepotřebuje baterii (Magneto).
Setrvačník s permanentními magnety (rotor) je přímo spojen s klikovým hřídelem, se kterým se otáčí. Na bloku motoru je připevněn stator s cívkami. Pohyb magnetů v blízkosti jádra cívky na nich indukuje napětí. Toto napětí způsobuje, že primárním vinutím protéká proud I. Tento proud způsobí, že v primárním vinutí se akumuluje elektromagnetická energie. Po přerušení proudu kontaktem vačky (snímače otáček) se v primární cívce magnetická energie rychle ztrácí a v sekundární cívce se indukuje vysoké napětí.
- pro napájení dalších spotřebičů (např. žárovky) jsou na statoru umístěny další cívky určené pouze pro tyto spotřebiče.
- vhodné pro skútry, motocykly a čtyřkolky (kontrola možnosti připojení a použití viz. fotografie)
- 6V
- 5x konektor
Vhodné pro motocykly:
Simson S 50
Simson S 51 B-4 D
Simson SR 50
Simson SR 50/1
Simson SR 50/1 M
Simson SR 50/2
Stator zapalování se snímačem otáček klikového hřídele
- pro napájení dalších spotřebičů (např. žárovky) jsou na statoru umístěny další cívky určené pouze pro tyto spotřebiče
- vhodné pro skútry, motocykly a čtyřkolky (kontrola možnosti připojení a použití viz. fotografie)
Při magnetoelektrickém zapalování se energie pro jiskru získává z otáčivého pohybu magnetu, proto nepotřebuje baterii (Magneto).
Setrvačník s permanentními magnety (rotor) je přímo spojen s klikovým hřídelem, se kterým se otáčí. Na bloku motoru je připevněn stator s cívkami. Pohyb magnetů v blízkosti jádra cívky na nich indukuje napětí. Toto napětí způsobuje, že primárním vinutím protéká proud I. Tento proud způsobí, že v primárním vinutí se akumuluje elektromagnetická energie. Po přerušení proudu kontaktem vačky (snímače otáček) se v primární cívce magnetická energie rychle ztrácí a v sekundární cívce se indukuje vysoké napětí.
- 12V
- 16 cívek
Rozměry:
- vnější průměr = 97mm
- otvor průměr = 37mm
- výška = 22,5mm
Tento stator nahrazuje originální díl (OEM Replacement):
Yamaha 5DS-85510-00
Yamaha 5DS-H5510-00
Vhodné pro motocykly:
Yamaha Majesty YP125 / 98-09
Yamaha Majesty YP150
Yamaha Majesty YP180
Yamaha Teo's 125
Yamaha Teos 150
Yamaha Maxster 125
Yamaha Maxster 150
Benelli Velvet 125 / 99-07
Benelli Velvet 150 / 99-07
Italjet 125 Millenium / 00-02
Italjet 150 Millenium / 00-02
Italjet Jupiter 125
Italjet Jupiter 150
Malaguti Madison 125 / 99-05
Malaguti Madison 150 / 99-05
Malaguti F12 Max 125
MBK Skyliner 125 / 98-06
MBK Skyliner 150 / 00-07
MBK Skyliner 180 / 03-08
MBK Doodo 125
MBK Doodo 150
MBK Thunder 125
MBK Thunder 150
Stator generátoru (alternátor) se snímačem otáček klikového hřídele pro Yamaha YP250
- Použití pro generování napětí u motorů s CDI kapacitním zapalováním (enduro, motokros). Na výstupní straně CDI jednotky je použit kondenzátor, který je nabíjen na napětí cca 300 V. Snímačem otáček horní úvrati klikového hřídele je kondenzátor na krátkou dobu spojen se zemí a jeho naakumulované napětí je následně krátkodobě vybito do zapalovací cívky, kde při vzniku magnetického pole vzniká vlivem indukce sekundární napětí s vyšší hodnotou než u zapalování induktivního. Zaručuje to nezávislost síly jiskry na otáčkách a proto se zlepšují funkce motoru i při nižších otáčkách.
- Nebo pro generování napětí pro baterii a indukční zapalování (silniční motocykly). Primární část indukční cívky se před zapálením připojí pomocí tranzistoru k palubnímu napětí motocyklu a v okamžiku zapálení se odpojí. Při velké změně napětí na primární části indukční cívky se indukuje na sekundární části vysoké napětí pro svíčku.
- 12V
- 18 cívek
- Konektor (2 piny) + konektor (2 piny)
Rozměry:
Vnější průměr = 104 mm
Vnitřní průměr = 41 mm
Rozteč šroubů = 42 mm
Nahrazuje originální díl (OEM Replacement):
Yamaha 4HC-81410-00
Yamaha 4HC-81410-10
Stator generátoru (alternátor) se snímačem otáček klikového hřídele pro Yamaha XT 125
- Použití pro generování napětí u motorů s CDI kapacitním zapalováním (enduro, motokros). Na výstupní straně CDI jednotky je použit kondenzátor, který je nabíjen na napětí cca 300 V. Snímačem otáček horní úvrati klikového hřídele je kondenzátor na krátkou dobu spojen se zemí a jeho naakumulované napětí je následně krátkodobě vybito do zapalovací cívky, kde při vzniku magnetického pole vzniká vlivem indukce sekundární napětí s vyšší hodnotou než u zapalování induktivního. Zaručuje to nezávislost síly jiskry na otáčkách a proto se zlepšují funkce motoru i při nižších otáčkách.
- Nebo pro generování napětí pro baterii a indukční zapalování (silniční motocykly). Primární část indukční cívky se před zapálením připojí pomocí tranzistoru k palubnímu napětí motocyklu a v okamžiku zapálení se odpojí. Při velké změně napětí na primární části indukční cívky se indukuje na sekundární části vysoké napětí pro svíčku.
- 12V
- 12 cívek
- Konektor (2 piny) + konektor (4 piny)
Nahrazuje originální díl (OEM Replacement):
Yamaha 3D6-H1410-10
Yamaha 3D6-H1410-00
Stator generátoru zapalování pro Suzuki AD50 + AG50 + AH50 + AP50 Address / 89-99
- Použití pro generování napětí u motorů s CDI kapacitním zapalováním (enduro, motokros). Na výstupní straně CDI jednotky je použit kondenzátor, který je nabíjen na napětí cca 300 V. Snímačem otáček horní úvrati klikového hřídele je kondenzátor na krátkou dobu spojen se zemí a jeho naakumulované napětí je následně krátkodobě vybito do zapalovací cívky, kde při vzniku magnetického pole vzniká vlivem indukce sekundární napětí s vyšší hodnotou než u zapalování induktivního. Zaručuje to nezávislost síly jiskry na otáčkách a proto se zlepšují funkce motoru i při nižších otáčkách.
- Nebo pro generování napětí pro baterii a indukční zapalování (silniční motocykly). Primární část indukční cívky se před zapálením připojí pomocí tranzistoru k palubnímu napětí motocyklu a v okamžiku zapálení se odpojí. Při velké změně napětí na primární části indukční cívky se indukuje na sekundární části vysoké napětí pro svíčku.
- 12V
- 3+1 cívek
- průměr otvoru statoru 36mm
- průměr statoru 84,2mm
Nahrazuje originální díl (OEM Replacement):
Suzuki 32101-29C01
Suzuki 32101-29C02
Suzuki 32101-29C03
INPARTS IP000062
Stator generátoru zapalování se snímačem otáček klikového hřídele
- Použití pro generování napětí u motorů s CDI kapacitním zapalováním (enduro, motokros). Na výstupní straně CDI jednotky je použit kondenzátor, který je nabíjen na napětí cca 300 V. Snímačem otáček horní úvrati klikového hřídele je kondenzátor na krátkou dobu spojen se zemí a jeho naakumulované napětí je následně krátkodobě vybito do zapalovací cívky, kde při vzniku magnetického pole vzniká vlivem indukce sekundární napětí s vyšší hodnotou než u zapalování induktivního. Zaručuje to nezávislost síly jiskry na otáčkách a proto se zlepšují funkce motoru i při nižších otáčkách.
- Nebo pro generování napětí pro baterii a indukční zapalování (silniční motocykly). Primární část indukční cívky se před zapálením připojí pomocí tranzistoru k palubnímu napětí motocyklu a v okamžiku zapálení se odpojí. Při velké změně napětí na primární části indukční cívky se indukuje na sekundární části vysoké napětí pro svíčku.
- 12V
- 15+1 cívek
Nahrazuje originální díl (OEM Replacement):
Malaguti 78201900
MBK 5DS855100000
Yamaha 5DS-85510-00-00
Benelli 21-427
RMS 246350230
Vhodné pro:
Malaguti Madison 125 / 99-06
Malaguti Madison 150 / 99-05
Malaguti Phantom Max 125 / 03-08
MBK Doodo 125 / 01-11
MBK Doodo 150 / 00-11
MBK Skyliner 125 / 99-11
MBK Skyliner 150 / 98-03
MBK Skyliner 180 / 03-07
MBK Thunder 125 / 01-03
MBK Thunder 150 / 01-02
Yamaha NX125 Teos / 00-11
Yamaha NX150 Teos / 00-11
Yamaha YP125 Majesty / 98-11
Yamaha YP150 Majesty / 00-03
Yamaha YP180R Majesty / 03-07
Yamaha XQ150 Maxster / 01-03
Benelli Velvet 125 / 99-03
Benelli Velvet 150 / 99-03
Italjet Jupiter 125 / 01-02
Italjet Millennium 125 / 00-02
Italjet Jupiter 150 / 01-02
Italjet Millennium 150 / 00-02
Stator generátoru (alternátor) zapalování se snímačem otáček klikového hřídele
- Použití pro generování napětí u motorů s CDI kapacitním zapalováním (enduro, motokros). Na výstupní straně CDI jednotky je použit kondenzátor, který je nabíjen na napětí cca 300 V. Snímačem otáček horní úvrati klikového hřídele je kondenzátor na krátkou dobu spojen se zemí a jeho naakumulované napětí je následně krátkodobě vybito do zapalovací cívky, kde při vzniku magnetického pole vzniká vlivem indukce sekundární napětí s vyšší hodnotou než u zapalování induktivního. Zaručuje to nezávislost síly jiskry na otáčkách a proto se zlepšují funkce motoru i při nižších otáčkách.
- Nebo pro generování napětí pro baterii a indukční zapalování (silniční motocykly). Primární část indukční cívky se před zapálením připojí pomocí tranzistoru k palubnímu napětí motocyklu a v okamžiku zapálení se odpojí. Při velké změně napětí na primární části indukční cívky se indukuje na sekundární části vysoké napětí pro svíčku.
- 12V
- 18 cívek
Nahrazuje originální díl (OEM Replacement):
Aprilia 638848
Aprilia AP8176335
Derbi 638848
Gilera 58070R
Gilera 58112R
Gilera 638848
Malaguti 48202000
Piaggio 58070R
Piaggio 58112R
Piaggio 638848
RMS 246350102
Vhodné pro:
Aprilia SR Max 125 / 12-
Aprilia Atlantic 125 / 03-13
Aprilia Atlantic 250 / 04-09
Aprilia Scarabeo 250 TD / 04-06
Aprilia Scarabeo 250 VR / 07-
Aprilia Scarabeo 300 / 09-12
Aprilia Sportcity 125 / 04-08
Derbi Rambla 125 (4T) / 08-
Derbi Rambla 250i / 08-
Derbi Rambla 300 / 10-
Gilera Nexus 125 / 07-13
Gilera Nexus 250SP / 06
Gilera Nexus 300 / 08-13
Malaguti Madison 3 125 / 06-11
Piaggio X7 / 08-13
Piaggio Beverly 250 Cruiser / 07-08
Piaggio Beverly 250 Tourer / 08-09
Piaggio Beverly 300 i.e. Tourer / 08-13
Piaggio Carnaby 250 / 08-09
Piaggio Carnaby Cruiser 300 / 09-13
Piaggio X8 250 / 04-07
Piaggio X-Evo 250 / 07-13
Vespa GTS 250 / 05-12
Vespa GTV 250 / 07-12
Vespa GTV 300 / 07-12
Stator generátoru (alternátor) 12V od nizozemské značky Horse Power Ignition
- kvalitní zpracování a materiály pro dlouhou životnost a funkčnost
- stator generátoru poskytuje stálý výkon v celém rozsahu provozu
- vysoká odolnost vinutí statoru vůči průrazu při vysokých teplotách
- drát vinutí s elektroizolačním lakem prvotřídní kvality nabízí vynikající proudovou zatížitelnost a odolnost vůči teplu
- konstrukce s redukcí tepla prodlužuje životnost
- kvalitní izolace kabelů proti opotřebení pro dlouhou životnost
- plnohodnotná náhrada za originální díl
- umožňuje snadnou a rychlou montáž (přesné rozměry a provedení dle OEM dílu)
Nahrazuje originální díl (OEM Replacement):
Malaguti 78201900
MBK 5DS855100000
Yamaha 5DS-85510-00-00
Benelli 21-427
HPI G412
Vhodné pro:
Malaguti Madison 125 / 99-06
Malaguti Madison 150 / 99-05
Malaguti Phantom Max 125 / 03-08
MBK Doodo 125 / 01-11
MBK Doodo 150 / 00-11
MBK Skyliner 125 / 99-11
MBK Skyliner 150 / 98-03
MBK Skyliner 180 / 03-07
MBK Thunder 125 / 01-03
MBK Thunder 150 / 01-02
Yamaha NX125 Teos / 00-11
Yamaha NX150 Teos / 00-11
Yamaha YP125 Majesty / 98-11
Yamaha YP150 Majesty / 00-03
Yamaha YP180R Majesty / 03-07
Yamaha XQ150 Maxster / 01-03
Benelli Velvet 125 / 99-03
Benelli Velvet 150 / 99-03
Italjet Jupiter 125 / 01-02
Italjet Millennium 125 / 00-02
Italjet Jupiter 150 / 01-02
Italjet Millennium 150 / 00-02
Upozornění: Statory v poslední fázi výroby procházejí důkladnou kontrolou a zkoušením - každý je plně funkční.
Výrobek je určen výhradně pro montáž odborným servisem a z důvodu povahy jeho použití se na něj vztahuje záruka pouze na mechanické vady (nikoliv funkčnost).
Záruka se nevztahuje na špatné zapojení a neodbornou montáž, úpravy včetně kabeláže, a na vady zapříčiněné závadou v elektrické soustavě motocyklu.
Poškození zboží v rámci zkoušení a testování včetně poškození zboží, se kterým bylo manipulováno, nebo které bylo použito jako zkušební prvek v rámci hledání závady, je považováno za neodborné zacházení a je vyloučeno ze záruky. Hledání závady nebo zkoušení opravy metodou "pokus–omyl" většinou poškodí a nenávratně zničí elektroniku, a charakter takové činnosti je považován za úmyslné poškozování zboží, bezdůvodného obohacení a protiprávní užití cizí hodnoty.
Záruka se nevztahuje na špatné zapojení a neodbornou montáž, úpravy konektorů a kabeláže, a na vady zapříčiněné závadou v elektrické soustavě motocyklu - neboť vadný elektrický systém či závada v elektrické soustavě motocyklu, která způsobila prvotní závadu, znehodnotí a nevratně poškodí i tento nový díl.
Kompletní generátor zapalování se snímačem otáček klikového hřídele pro čínské skútry, ATV
Používá se pro generování napětí u motorů s CDI kapacitním zapalováním. Na výstupní straně CDI jednotky je použit kondenzátor, který je nabíjen na napětí cca 300 V. Snímačem otáček horní úvrati klikového hřídele je kondenzátor na krátkou dobu spojen se zemí a jeho naakumulované napětí je následně krátkodobě vybito do zapalovací cívky, kde při vzniku magnetického pole vzniká vlivem indukce sekundární napětí s vyšší hodnotou než u zapalování induktivního.
Zaručuje to nezávislost síly jiskry na otáčkách a proto se zlepšují funkce motoru i při nižších otáčkách.
- 12V
- 3+1 cívek
- průměr otvoru statoru 32mm
- průměr statoru 88mm
- rozteč otvorů snímače 35 mm
Motodíly od A do Z
|
MTZ Mototechnika s.r.o.Telefon: 601 303 001 / 601 303 002 601 303 003 / 601 303 004 E-mail: info@mototechnika.cz Prodejna:
U Blatenského mostu 1482 Pondělí - Pátek 8:00-12:00 / 13:00-16:00 hod. |
Informace |
O společnosti |
Zboží bylo přidáno do košíku