Stator generátoru (alternátor) se snímačem otáček klikového hřídele pro skútry s motorem AM6 Minarelli
- Použití pro generování napětí u motorů s CDI kapacitním zapalováním (enduro, motokros). Na výstupní straně CDI jednotky je použit kondenzátor, který je nabíjen na napětí cca 300 V. Snímačem otáček horní úvrati klikového hřídele je kondenzátor na krátkou dobu spojen se zemí a jeho naakumulované napětí je následně krátkodobě vybito do zapalovací cívky, kde při vzniku magnetického pole vzniká vlivem indukce sekundární napětí s vyšší hodnotou než u zapalování induktivního. Zaručuje to nezávislost síly jiskry na otáčkách a proto se zlepšují funkce motoru i při nižších otáčkách.
- Nebo pro generování napětí pro baterii a indukční zapalování (silniční motocykly). Primární část indukční cívky se před zapálením připojí pomocí tranzistoru k palubnímu napětí motocyklu a v okamžiku zapálení se odpojí. Při velké změně napětí na primární části indukční cívky se indukuje na sekundární části vysoké napětí pro svíčku.
Parametry:
- 12V
- 12 cívek
- 4 vodiče
Rozměry:
vnitřní průměr = 31mm
vnější průměr = 84 mm
rozteč = 40 mm
Tento stator nahrazuje originální díl OEM:
Yamaha 5WX-H1410-00
Vhodné pro motocykly:
Aprilia AF1 50
Aprilia Pegaso 50
Aprilia RS50 
Aprilia RX50
Aprilia Red 50
Aprilia Tuareg 50
MBK XPower 50 
Rieju MRT 50 
Rieju MRX 50
Rieju RR 50
Rieju RRX 50
Rieju RS-1 50
Rieju RS-2 50
Rieju SMX 50
Rieju Spyke 50
Rieju Tango 50
Yamaha DT 50 / 07-11
Yamaha TZR 50 / 03-12
motor Minarelli AM6
Stator zapalování se snímačem otáček klikového hřídele
- pro napájení dalších spotřebičů (např. žárovky) jsou na statoru umístěny další cívky určené pouze pro tyto spotřebiče
- vhodné pro skútry, motocykly a čtyřkolky (kontrola možnosti připojení a použití viz. fotografie)
Při magnetoelektrickém zapalování se energie pro jiskru získává z otáčivého pohybu magnetu, proto nepotřebuje baterii (Magneto).
Setrvačník s permanentními magnety (rotor) je přímo spojen s klikovým hřídelem, se kterým se otáčí. Na bloku motoru je připevněn stator s cívkami. Pohyb magnetů v blízkosti jádra cívky na nich indukuje napětí. Toto napětí způsobuje, že primárním vinutím protéká proud I. Tento proud způsobí, že v primárním vinutí se akumuluje elektromagnetická energie. Po přerušení proudu kontaktem vačky (snímače otáček)  se v primární cívce magnetická energie rychle ztrácí a v sekundární cívce se indukuje vysoké napětí.
- 12V
- 16 cívek
Rozměry:
- vnější průměr = 97mm
- otvor průměr = 37mm
- výška = 22,5mm
Tento stator nahrazuje originální díl (OEM Replacement):
Yamaha 5DS-85510-00
Yamaha 5DS-H5510-00
Vhodné pro motocykly:
Yamaha Majesty YP125 / 98-09
Yamaha Majesty YP150
Yamaha Majesty YP180
Yamaha Teo's 125
Yamaha Teos 150
Yamaha Maxster 125
Yamaha Maxster 150
Benelli Velvet 125 / 99-07
Benelli Velvet 150 / 99-07
Italjet 125 Millenium / 00-02
Italjet 150 Millenium / 00-02
Italjet Jupiter 125
Italjet Jupiter 150
Malaguti Madison 125 / 99-05
Malaguti Madison 150 / 99-05
Malaguti F12 Max 125
MBK Skyliner 125 / 98-06
MBK Skyliner 150 / 00-07
MBK Skyliner 180 / 03-08
MBK Doodo 125
MBK Doodo 150
MBK Thunder 125
MBK Thunder 150
Stator generátoru (alternátor) se snímačem otáček klikového hřídele pro Yamaha YP250
- Použití pro generování napětí u motorů s CDI kapacitním zapalováním (enduro, motokros). Na výstupní straně CDI jednotky je použit kondenzátor, který je nabíjen na napětí cca 300 V. Snímačem otáček horní úvrati klikového hřídele je kondenzátor na krátkou dobu spojen se zemí a jeho naakumulované napětí je následně krátkodobě vybito do zapalovací cívky, kde při vzniku magnetického pole vzniká vlivem indukce sekundární napětí s vyšší hodnotou než u zapalování induktivního. Zaručuje to nezávislost síly jiskry na otáčkách a proto se zlepšují funkce motoru i při nižších otáčkách.
- Nebo pro generování napětí pro baterii a indukční zapalování (silniční motocykly). Primární část indukční cívky se před zapálením připojí pomocí tranzistoru k palubnímu napětí motocyklu a v okamžiku zapálení se odpojí. Při velké změně napětí na primární části indukční cívky se indukuje na sekundární části vysoké napětí pro svíčku.
- 12V
- 18 cívek
- Konektor (2 piny) + konektor (2 piny)
Rozměry:
Vnější průměr = 104 mm
Vnitřní průměr = 41 mm
Rozteč šroubů = 42 mm
Nahrazuje originální díl (OEM Replacement):
Yamaha 4HC-81410-00
Yamaha 4HC-81410-10
Stator generátoru (alternátor) se snímačem otáček klikového hřídele pro Yamaha XT 125
- Použití pro generování napětí u motorů s CDI kapacitním zapalováním (enduro, motokros). Na výstupní straně CDI jednotky je použit kondenzátor, který je nabíjen na napětí cca 300 V. Snímačem otáček horní úvrati klikového hřídele je kondenzátor na krátkou dobu spojen se zemí a jeho naakumulované napětí je následně krátkodobě vybito do zapalovací cívky, kde při vzniku magnetického pole vzniká vlivem indukce sekundární napětí s vyšší hodnotou než u zapalování induktivního. Zaručuje to nezávislost síly jiskry na otáčkách a proto se zlepšují funkce motoru i při nižších otáčkách.
- Nebo pro generování napětí pro baterii a indukční zapalování (silniční motocykly). Primární část indukční cívky se před zapálením připojí pomocí tranzistoru k palubnímu napětí motocyklu a v okamžiku zapálení se odpojí. Při velké změně napětí na primární části indukční cívky se indukuje na sekundární části vysoké napětí pro svíčku.
- 12V
- 12 cívek
- Konektor (2 piny) + konektor (4 piny)
Rozměry:
- vnější průměr: 88,5 mm
- vnitřní průměr: 37 mm
- výška: 26 mm
Nahrazuje originální díl (OEM Replacement):
Yamaha 3D6-H1410-10
Yamaha 3D6-H1410-00
Stator generátoru (alternátor) se snímačem otáček klikového hřídele pro Yamaha XT125 a YBR125
 
- Použití pro generování napětí u motorů s CDI kapacitním zapalováním (enduro, motokros). Na výstupní straně CDI jednotky je použit kondenzátor, který je nabíjen na napětí cca 300 V. Snímačem otáček horní úvrati klikového hřídele je kondenzátor na krátkou dobu spojen se zemí a jeho naakumulované napětí je následně krátkodobě vybito do zapalovací cívky, kde při vzniku magnetického pole vzniká vlivem indukce sekundární napětí s vyšší hodnotou než u zapalování induktivního. Zaručuje to nezávislost síly jiskry na otáčkách a proto se zlepšují funkce motoru i při nižších otáčkách.
- Nebo pro generování napětí pro baterii a indukční zapalování (silniční motocykly). Primární část indukční cívky se před zapálením připojí pomocí tranzistoru k palubnímu napětí motocyklu a v okamžiku zapálení se odpojí. Při velké změně napětí na primární části indukční cívky se indukuje na sekundární části vysoké napětí pro svíčku.
- 12V
- 8 cívek
- Konektor (1 pin) + konektor (4 piny)
Nahrazuje originální díl (OEM Replacement):
Yamaha 3D9-H1410-00
Yamaha 3D9-H1410-01
Stator generátoru (alternátor) se snímačem otáček klikového hřídele pro Yamaha YP250R X-Max
- Použití pro generování napětí u motorů s CDI kapacitním zapalováním (enduro, motokros). Na výstupní straně CDI jednotky je použit kondenzátor, který je nabíjen na napětí cca 300 V. Snímačem otáček horní úvrati klikového hřídele je kondenzátor na krátkou dobu spojen se zemí a jeho naakumulované napětí je následně krátkodobě vybito do zapalovací cívky, kde při vzniku magnetického pole vzniká vlivem indukce sekundární napětí s vyšší hodnotou než u zapalování induktivního. Zaručuje to nezávislost síly jiskry na otáčkách a proto se zlepšují funkce motoru i při nižších otáčkách.
- Nebo pro generování napětí pro baterii a indukční zapalování (silniční motocykly). Primární část indukční cívky se před zapálením připojí pomocí tranzistoru k palubnímu napětí motocyklu a v okamžiku zapálení se odpojí. Při velké změně napětí na primární části indukční cívky se indukuje na sekundární části vysoké napětí pro svíčku.
- 12V
- 12 cívek
- Konektor (2 piny) + konektor (2 piny)
Rozměry:
Vnější průměr = 92 mm
Vnitřní průměr = 37 mm
Nahrazuje originální díl (OEM Replacement):
Yamaha 2DP-H1410-00
Yamaha 2DP-H1410-01
Stator generátoru (alternátor) se snímačem otáček klikového hřídele 
- Použití pro generování napětí u motorů s CDI kapacitním zapalováním (enduro, motokros). Na výstupní straně CDI jednotky je použit kondenzátor, který je nabíjen na napětí cca 300 V. Snímačem otáček horní úvrati klikového hřídele je kondenzátor na krátkou dobu spojen se zemí a jeho naakumulované napětí je následně krátkodobě vybito do zapalovací cívky, kde při vzniku magnetického pole vzniká vlivem indukce sekundární napětí s vyšší hodnotou než u zapalování induktivního. Zaručuje to nezávislost síly jiskry na otáčkách a proto se zlepšují funkce motoru i při nižších otáčkách.
- Nebo pro generování napětí pro baterii a indukční zapalování (silniční motocykly). Primární část indukční cívky se před zapálením připojí pomocí tranzistoru k palubnímu napětí motocyklu a v okamžiku zapálení se odpojí. Při velké změně napětí na primární části indukční cívky se indukuje na sekundární části vysoké napětí pro svíčku.
- 12V
- 18 cívek
- Konektor (2 piny) + konektor (3 piny)
Rozměry:
Vnější průměr = 107 mm
Vnitřní průměr = 42 mm
Rozteč šroubů = 52 mm
Nahrazuje originální díl (OEM Replacement):
Honda 31120-KTW-901
Stator generátoru zapalování pro Suzuki AD50 + AG50 + AH50 + AP50 Address / 89-99
- Použití pro generování napětí u motorů s CDI kapacitním zapalováním (enduro, motokros). Na výstupní straně CDI jednotky je použit kondenzátor, který je nabíjen na napětí cca 300 V. Snímačem otáček horní úvrati klikového hřídele je kondenzátor na krátkou dobu spojen se zemí a jeho naakumulované napětí je následně krátkodobě vybito do zapalovací cívky, kde při vzniku magnetického pole vzniká vlivem indukce sekundární napětí s vyšší hodnotou než u zapalování induktivního. Zaručuje to nezávislost síly jiskry na otáčkách a proto se zlepšují funkce motoru i při nižších otáčkách.
- Nebo pro generování napětí pro baterii a indukční zapalování (silniční motocykly). Primární část indukční cívky se před zapálením připojí pomocí tranzistoru k palubnímu napětí motocyklu a v okamžiku zapálení se odpojí. Při velké změně napětí na primární části indukční cívky se indukuje na sekundární části vysoké napětí pro svíčku.
- 12V
- 3+1 cívek
- průměr otvoru statoru 36mm
- průměr statoru 84,2mm
Nahrazuje originální díl (OEM Replacement):
Suzuki 32101-29C01
Suzuki 32101-29C02
Suzuki 32101-29C03
INPARTS IP000062
Stator generátoru zapalování se snímačem otáček klikového hřídele
- Použití pro generování napětí u motorů s CDI kapacitním zapalováním (enduro, motokros). Na výstupní straně CDI jednotky je použit kondenzátor, který je nabíjen na napětí cca 300 V. Snímačem otáček horní úvrati klikového hřídele je kondenzátor na krátkou dobu spojen se zemí a jeho naakumulované napětí je následně krátkodobě vybito do zapalovací cívky, kde při vzniku magnetického pole vzniká vlivem indukce sekundární napětí s vyšší hodnotou než u zapalování induktivního. Zaručuje to nezávislost síly jiskry na otáčkách a proto se zlepšují funkce motoru i při nižších otáčkách.
- Nebo pro generování napětí pro baterii a indukční zapalování (silniční motocykly). Primární část indukční cívky se před zapálením připojí pomocí tranzistoru k palubnímu napětí motocyklu a v okamžiku zapálení se odpojí. Při velké změně napětí na primární části indukční cívky se indukuje na sekundární části vysoké napětí pro svíčku.
- 12V
- 15+1 cívek
Nahrazuje originální díl (OEM Replacement):
Malaguti 78201900 
MBK 5DS855100000 
Yamaha 5DS-85510-00-00 
Benelli 21-427
RMS 246350230
Vhodné pro:
Malaguti Madison 125 / 99-06
Malaguti Madison 150 / 99-05
Malaguti Phantom Max 125 / 03-08
MBK Doodo 125 / 01-11
MBK Doodo 150 / 00-11
MBK Skyliner 125 / 99-11
MBK Skyliner 150 / 98-03
MBK Skyliner 180 / 03-07
MBK Thunder 125 / 01-03
MBK Thunder 150 / 01-02
Yamaha NX125 Teos / 00-11
Yamaha NX150 Teos / 00-11
Yamaha YP125 Majesty / 98-11
Yamaha YP150 Majesty / 00-03
Yamaha YP180R Majesty / 03-07
Yamaha XQ150 Maxster / 01-03
Benelli Velvet 125 / 99-03
Benelli Velvet 150 / 99-03
Italjet Jupiter 125 / 01-02
Italjet Millennium 125 / 00-02
Italjet Jupiter 150 / 01-02
Italjet Millennium 150 / 00-02
Stator generátoru (alternátor) zapalování se snímačem otáček klikového hřídele 
- Použití pro generování napětí u motorů s CDI kapacitním zapalováním (enduro, motokros). Na výstupní straně CDI jednotky je použit kondenzátor, který je nabíjen na napětí cca 300 V. Snímačem otáček horní úvrati klikového hřídele je kondenzátor na krátkou dobu spojen se zemí a jeho naakumulované napětí je následně krátkodobě vybito do zapalovací cívky, kde při vzniku magnetického pole vzniká vlivem indukce sekundární napětí s vyšší hodnotou než u zapalování induktivního. Zaručuje to nezávislost síly jiskry na otáčkách a proto se zlepšují funkce motoru i při nižších otáčkách.
- Nebo pro generování napětí pro baterii a indukční zapalování (silniční motocykly). Primární část indukční cívky se před zapálením připojí pomocí tranzistoru k palubnímu napětí motocyklu a v okamžiku zapálení se odpojí. Při velké změně napětí na primární části indukční cívky se indukuje na sekundární části vysoké napětí pro svíčku.
- 12V
- 18 cívek
Nahrazuje originální díl (OEM Replacement):
Aprilia 638848 
Aprilia AP8176335 
Derbi 638848 
Gilera 58070R 
Gilera 58112R 
Gilera 638848 
Malaguti 48202000 
Piaggio 58070R 
Piaggio 58112R 
Piaggio 638848 
RMS 246350102
Vhodné pro:
Aprilia SR Max 125 / 12-
Aprilia Atlantic 125 / 03-13
Aprilia Atlantic 250 / 04-09
Aprilia Scarabeo 250 TD / 04-06
Aprilia Scarabeo 250 VR / 07-
Aprilia Scarabeo 300 / 09-12
Aprilia Sportcity 125 / 04-08
Derbi Rambla 125 (4T) / 08-
Derbi Rambla 250i / 08-
Derbi Rambla 300 / 10-
Gilera Nexus 125 / 07-13
Gilera Nexus 250SP / 06
Gilera Nexus 300 / 08-13
Malaguti Madison 3 125 / 06-11
Piaggio X7 / 08-13
Piaggio Beverly 250 Cruiser / 07-08
Piaggio Beverly 250 Tourer / 08-09
Piaggio Beverly 300 i.e. Tourer / 08-13 
Piaggio Carnaby 250 / 08-09
Piaggio Carnaby Cruiser 300 / 09-13
Piaggio X8 250 / 04-07
Piaggio X-Evo 250 / 07-13
Vespa GTS 250 / 05-12
Vespa GTV 250 / 07-12
Vespa GTV 300 / 07-12
Stator generátoru (alternátor) 12V od nizozemské značky Horse Power Ignition
- kvalitní zpracování a materiály pro dlouhou životnost a funkčnost
- stator generátoru poskytuje stálý výkon v celém rozsahu provozu
- vysoká odolnost vinutí statoru vůči průrazu při vysokých teplotách
- drát vinutí s elektroizolačním lakem prvotřídní kvality nabízí vynikající proudovou zatížitelnost a odolnost vůči teplu
- konstrukce s redukcí tepla prodlužuje životnost
- kvalitní izolace kabelů proti opotřebení pro dlouhou životnost
- plnohodnotná náhrada za originální díl
- umožňuje snadnou a rychlou montáž (přesné rozměry a provedení dle OEM dílu)
Nahrazuje originální díl (OEM Replacement):
Malaguti 78201900 
MBK 5DS855100000 
Yamaha 5DS-85510-00-00 
Benelli 21-427
HPI G412
Vhodné pro:
Malaguti Madison 125 / 99-06
Malaguti Madison 150 / 99-05
Malaguti Phantom Max 125 / 03-08
MBK Doodo 125 / 01-11
MBK Doodo 150 / 00-11
MBK Skyliner 125 / 99-11
MBK Skyliner 150 / 98-03
MBK Skyliner 180 / 03-07
MBK Thunder 125 / 01-03
MBK Thunder 150 / 01-02
Yamaha NX125 Teos / 00-11
Yamaha NX150 Teos / 00-11
Yamaha YP125 Majesty / 98-11
Yamaha YP150 Majesty / 00-03
Yamaha YP180R Majesty / 03-07
Yamaha XQ150 Maxster / 01-03
Benelli Velvet 125 / 99-03
Benelli Velvet 150 / 99-03
Italjet Jupiter 125 / 01-02
Italjet Millennium 125 / 00-02
Italjet Jupiter 150 / 01-02
Italjet Millennium 150 / 00-02
Upozornění: Statory v poslední fázi výroby procházejí důkladnou kontrolou a zkoušením - každý je plně funkční.
Výrobek je určen výhradně pro montáž odborným servisem a z důvodu povahy jeho použití se na něj vztahuje záruka pouze na mechanické vady (nikoliv funkčnost).
Záruka se nevztahuje na špatné zapojení a neodbornou montáž, úpravy včetně kabeláže, a na vady zapříčiněné závadou v elektrické soustavě motocyklu.
Poškození zboží v rámci zkoušení a testování včetně poškození zboží, se kterým bylo manipulováno, nebo které bylo použito jako zkušební prvek v rámci hledání závady, je považováno za neodborné zacházení a je vyloučeno ze záruky. Hledání závady nebo zkoušení opravy metodou "pokus–omyl" většinou poškodí a nenávratně zničí elektroniku, a charakter takové činnosti je považován za úmyslné poškozování zboží, bezdůvodného obohacení a protiprávní užití cizí hodnoty.
Záruka se nevztahuje na špatné zapojení a neodbornou montáž, úpravy konektorů a kabeláže, a na vady zapříčiněné závadou v elektrické soustavě motocyklu - neboť vadný elektrický systém či závada v elektrické soustavě motocyklu, která způsobila prvotní závadu, znehodnotí a nevratně poškodí i tento nový díl.
Kompletní generátor zapalování se snímačem otáček klikového hřídele pro čínské skútry, ATV 
Používá se pro generování napětí u motorů s CDI kapacitním zapalováním. Na výstupní straně CDI jednotky je použit kondenzátor, který je nabíjen na napětí cca 300 V. Snímačem otáček horní úvrati klikového hřídele je kondenzátor na krátkou dobu spojen se zemí a jeho naakumulované napětí je následně krátkodobě vybito do zapalovací cívky, kde při vzniku magnetického pole vzniká vlivem indukce sekundární napětí s vyšší hodnotou než u zapalování induktivního.
Zaručuje to nezávislost síly jiskry na otáčkách a proto se zlepšují funkce motoru i při nižších otáčkách.
- 12V
- 3+1 cívek
- průměr otvoru statoru 32mm
- průměr statoru 88mm
- rozteč otvorů snímače 35 mm
Stator generátoru zapalování se snímačem otáček klikového hřídele pro motory Minarelli (2takt)
Používá se pro generování napětí u motorů s CDI kapacitním zapalováním. Na výstupní straně CDI jednotky je použit kondenzátor, který je nabíjen na napětí cca 300 V. Snímačem otáček horní úvrati klikového hřídele je kondenzátor na krátkou dobu spojen se zemí a jeho naakumulované napětí je následně krátkodobě vybito do zapalovací cívky, kde při vzniku magnetického pole vzniká vlivem indukce sekundární napětí s vyšší hodnotou než u zapalování induktivního.
Zaručuje to nezávislost síly jiskry na otáčkách a proto se zlepšují funkce motoru i při nižších otáčkách.
- 12V
- 6+1 cívek
Nahrazuje originální díl (OEM Replacement):
Aprilia AP8212701 
Aprilia AP8206462
Aprilia AP8206201
Yamaha 3CP8556001
Yamaha 2JA85550M0
Yamaha 2JA8555000
Yamaha 3KJ8556000
CPI 20915
Vhodné pro:
2T čínské skútry, ATV
Aprilia Amico 50 / 92-00
Aprilia Area 51 / 98-03
Aprilia Sonic 50 / 99-13
Aprilia 1Gulliver 50 / 96-00
Aprilia Scarabeo 50 / 95-13
Aprilia Sonic 50 / 99-12 
CPI Aragon 50AC / 06-08
CPI Hussar 50 / 00-03
CPI Oliver 50 / 03-04
CPI Oliver City 50 / 05-06
Keeway F-Act 50 / 07-15
Keeway Flash 50 / 06-09
MBK CW 50 Booster / 90-15
MBK EW 50 Stunt / 00-12
MBK EW 50 Slider / 00-06
Malaguti F10 50Jetline / 92-99
Malaguti F12 50AC Phantom / 94-05
Malaguti F12 50LC Phantom / 96-09
Yamaha BW50 / 96
Yamaha CG50 Jog / 88-91
Yamaha CS50R Jog / 91-15
Yamaha NS50 Aerox / 13-16
Yamaha YN50 Neos / 05-16
Yamaha YQ50R Aerox / 97-15
Kompletní startér 
- druhovýrobní kvalitní startér, který poskytuje vysokou spolehlivost a požadovaný výkon
- plnohodnotná náhrada za originální díl
- umožňuje snadnou a rychlou montáž
Upozornění: startér je vhodný pro daný model a rok výroby - kontrola vhodnosti použití viz. fotografie!
Upozornění: Startéry v poslední fázi výroby procházejí důkladnou kontrolou a zkoušením - každý je plně funkční.
Výrobek je určen výhradně pro montáž odborným servisem a z důvodu povahy jeho použití se na něj vztahuje záruka pouze na mechanické vady (nikoliv funkčnost).
Záruka se nevztahuje na špatné zapojení a neodbornou montáž, úpravy startéru či kabeláže, a na vady zapříčiněné závadou v elektrické soustavě motocyklu.
Rozměry:
průměr hřídele = 11,5 mm 
počet zubů = 9
rozteč upínacích děr = 78 mm
Vhodné pro motocykly:
Adly / Her Chee Noble 125
Adly / Her Chee AirTec 125
Adly / Her Chee Cat 125
Adly / Her Chee Mirage 125
Adly / Her Chee Thunder Bike 125
Adly / Her Chee Vanguard 125
Adly / Her Chee Virtuality 125
Baotian BT125T
Baotian BT125T Rocky
Baotian BT125T Tanco
Baja SC150
Baja RT150
Gorilla Motor Works Black Jack II 150
Fly Scooters IL Bello 150
Fly Scooters Cadenza 150
Herkules Vanguard 125
Herkules Mirage 125
Herkules Virtuality 125
Jmstar Eagle 150 4T
Jonway Delta 150 4T
Jonway GTS 125 4T
Jonway YY150T-2 150 4T
Jonway Epsilon YY150T-12 150 4T
Kentoya Maximus-I 125
Lance GSR150
Lance Venice ZN150T
Lance Phoenix 150
Lance Vintage 150
Longbo LB150 Voyager
Longbo LB150 Adventure
Longjia LJ125T
Massimo SL150
Maxon Ardour 125
Maxon Matador 125
Maxon Titano 50
Maxon Blade 125
Maxon Scuola 125
Moto Zeta Rally 125
Motofino MF150QT
Motorro Storm 125
Motowell Retrosa 125
MuZ / MZ Moskito 125R
Puma Juliet 150
Puma Romeo 150
Puma Falcon ZN150T
Qingqi RS125
REX (Jinan Qingqi, Shenke) RS125
REX (Jinan Qingqi, Shenke) SC125
REX (Jinan Qingqi, Shenke) Speedy 125
REX (Jinan Qingqi, Shenke) RS1100
Roketa Capri 150 MC-16
Roketa Bali 150 MC-13
Simson Sula 125 Thunder Bird
Schwinn Hope 150
Schwinn Newport 150
SunL SL150
Tank Racer 150
TNG DR150
TNG Low Boy 150
TNG Milano 150
Vento Phantom 150
Xingyue ITA-150
Znen ZN150T
Znen Venice ZN150
Znen Classic ZN150T
SYM (Sanyang) Fiddle 125
SYM (Sanyang) Fiddle 150
SYM (Sanyang) Symply 125
SYM (Sanyang) Symply 150
SYM (Sanyang) Orbit 125
SYM (Sanyang) Orbit 150
SYM (Sanyang) Super Duke 125
SYM (Sanyang) Jet4 125
SYM (Sanyang) Jet4 150
SYM (Sanyang) Megalo 125
SYM (Sanyang) VS125
SYM (Sanyang) Symphony 125
SYM (Sanyang) Symphony 150
SYM (Sanyang) Tonik 125
SYM (Sanyang) X-Pro 125
a další ...
Stator+rotor - kompletní generátor zapalování se snímačem otáček klikového hřídele pro 4taktní čínské skútry, ATV
Používá se pro generování napětí u motorů s CDI kapacitním zapalováním. Na výstupní straně CDI jednotky je použit kondenzátor, který je nabíjen na napětí cca 300 V. Snímačem otáček horní úvrati klikového hřídele je kondenzátor na krátkou dobu spojen se zemí a jeho naakumulované napětí je následně krátkodobě vybito do zapalovací cívky, kde při vzniku magnetického pole vzniká vlivem indukce sekundární napětí s vyšší hodnotou než u zapalování induktivního.
Zaručuje to nezávislost síly jiskry na otáčkách a proto se zlepšují funkce motoru i při nižších otáčkách.
- 12V
- 7+1 cívek
- 4 vodiče
Stator generátoru (alternátor) se snímačem otáček klikového hřídele pro skútry Aprilia 50 Ditech
- Použití pro generování napětí u motorů s CDI kapacitním zapalováním (enduro, motokros). Na výstupní straně CDI jednotky je použit kondenzátor, který je nabíjen na napětí cca 300 V. Snímačem otáček horní úvrati klikového hřídele je kondenzátor na krátkou dobu spojen se zemí a jeho naakumulované napětí je následně krátkodobě vybito do zapalovací cívky, kde při vzniku magnetického pole vzniká vlivem indukce sekundární napětí s vyšší hodnotou než u zapalování induktivního. Zaručuje to nezávislost síly jiskry na otáčkách a proto se zlepšují funkce motoru i při nižších otáčkách.
- Nebo pro generování napětí pro baterii a indukční zapalování (silniční motocykly). Primární část indukční cívky se před zapálením připojí pomocí tranzistoru k palubnímu napětí motocyklu a v okamžiku zapálení se odpojí. Při velké změně napětí na primární části indukční cívky se indukuje na sekundární části vysoké napětí pro svíčku.
- 12V
- 12 cívek
- 1x konektor
Nahrazuje originální díl (OEM Replacement):
Aprilia AP8515072
Aprilia AP8515105
Aprilia 638610
Aprilia 639865
Vhodné pro:
Aprilia 50R LC Ditech Factory / 06-12
Aprilia 50R LC Ditech Sport / 01-04
| 
					 Motodíly od A do Z 
 
 
 | MTZ Mototechnika s.r.o.Telefon: 601 303 001 / 601 303 002 601 303 003 / 601 303 004 E-mail: info@mototechnika.cz Prodejna: 
					U Blatenského mostu 1482 Pondělí - Pátek 8:00-12:00 / 13:00-16:00 hod. | Informace | O společnosti | 
Zboží bylo přidáno do košíku